Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      20.926


  2. ignantios

    ignantios

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      2.585


  3. Alex Raptakis

    Alex Raptakis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      1.810


  4. panorios

    panorios

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1.203


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 27/01/2021 σε όλα

  1. Έγιναν 2 takes κράτησα την πιο λογική. Έχει λάθη το ξέρω αλλά είναι αρκετά αυτό σχεδιαστικά τα μέρη οπότε.... Βαράτε αλύπητα.
    4 βαθμοί
  2. Έχω δουλέψει υπέρ-αρκετά το FL Studio (την έκδοση 20 Signature) και μπορώ να σου πω σε τι ακριβώς είναι καλό και σε τι είναι απαράδεκτο. Αρχικά να σε ενημερώσω ότι υπάρχει η free βασική έκδοση του FL Studio, όπου μπορείς να το κατεβάσεις, να ηχογραφήσεις, να παίξεις όσο θες, απλά δε μπορείς να ανοίξεις αποθηκευμένα project files. Δεν έχω καταλάβει το τι ζητάς όμως. Ένα πρόγραμμα DAW δε το παίρνεις τόσο για το πόσα και το τι όργανα έχει, αλλά για τις πρωταρχικές του λειτουργίες. Το FL Studio είναι βασισμένο στη νοοτροπία λούπας/pattern και automation. Αυτό το καθιστά μοναδικό στον τρόπο που δουλεύει συγκριτικά με όλα τα άλλα προγράμματα. Το πιο κοντινό είναι ίσως το Ableton Live αλλά και αυτό είναι αρκετά διαφορετικό. Τα υπόλοιπα (Reaper, Cubase, Studio One, Logic, κτλ) δουλεύουν πάνω κάτω με τον ίδιο τρόπο. Άρα, βάσει του πρώτου σκέλους του ζητήματός σου, λέω ναι, το FL Studio είναι ίσως το πιο κατάλληλο για αυτό που θες να κάνεις. Πάμε τώρα στο δεύτερο σκέλος που δεν έχω καταλάβει τι θέλεις να πεις. Αρχικά θα σου πω το εξής: Για να γράψεις "ήχο" υπάρχουν 3 διαφορετικοί τρόποι: 1) Μικρόφωνο, που τραβάει ότι ακούει 2) Γραμμή, που παίρνει ήδη τον προ-υπάρχον ήχο μιας συσκευής, πχ Digital/Stage Piano που έχει φορτωμένους ήχους, ή Synthesizer που φτιάχνει ήχους. 3) Midi, που ουσιαστικά στέλνεις πληροφορία, όχι ήχο, όπου το πρόγραμμα παίρνει την πληροφορία και την βάζει ένα εικονικό όργανο (Virtual Instrument, VST) και στο τέλος ακούς ότι ήχο έχεις φορτώσει εσύ. Υπάρχουν λοιπόν 2 ειδών VST οργάνων - Sample libraries, που έχει ηχογραφημένους ήχους νότα-νότα, όπως πχ ένα βιολί ή ένα πραγματικό grand piano, και Synthesizers, που φτιάχνουν ήχο από την αρχή, όπως θα έκανε ένα αναλογικό synthesizer. Το λέω αυτό γιατί καταλαβαίνω ότι ίσως να μην έχεις γνώση το τι ακριβώς είναι τα samples. Φαντάζομαι εσύ έχεις ένα midi controller και θες να φορτώσεις ένα όργανο - και η ερώτησή σου είναι αν το FL έχει αρκετά προ-εγκατεστημένα όργανα? Έχει, αναλόγως ποια έκδοση θα πάρεις. Μπορείς να δεις τις διαφορετικές εκδόσεις εδώ: https://www.image-line.com/fl-studio/compare-editions/ Εκεί θα δεις ξεχωριστά την κατηγορία "instruments", τι έχει και τι δεν έχει κάθε έκδοση. Μπορείς σίγουρα να ψάξεις στο YouTube για κάθε όργανο, να δεις αν σε ενδιαφέρει ή όχι. Πχ τα πολύ γνωστά τα έχει μόνο η τελευταία έκδοση (Harmless, Harmor, Morphine, Ogun, Sakura, Sawer, κτλ). Εγώ να σου πω ότι όποιο πρόγραμμα και να πάρεις, σίγουρα θα χρειαστεί να ανοιχτείς σε plugins-vst που δεν έχει το πρόγραμμα από μόνο του. Υπάρχουν αρκετά Free, και υπάρχουν και αρκετά φθηνά και καλά για να πειραματιστείς.
    3 βαθμοί
  3. Είναι θέμα γούστου, τι ταιριάζει στον καθένα. Όλα τα προγράμματα έχουν απεριόριστες δυνατότητες από την στιγμή που υποστηρίζουν vst. Για κάποια είδη μουσικής με έχει βολέψει πολύ (EDM). Προφανώς εννοείς ότι δεν θα χρησιμοποιείς λούπες όχι samples. Σε κάθε περίπτωση, μπορείς να κάνεις τα πάντα ακόμα και να ηχογραφείς τα samples σου. Έχει μερικά πολύ καλά synths και samples και μπορείς να φορτώσεις όποιο vsti αγαπάς. Το θέμα είναι να σε βολεύει η λογική του. Προτείνω να ρίξεις μια ματιά και στα υπόλοιπα (Ableton Live κοκ). Γενικά από μόνο του ένα πρόγραμμα δεν φτιάχνει την μουσική, σε όποιο αποφασίσεις να αφιερώσεις χρόνο θα σε ανταμείψει με εξίσου καλό αποτέλεσμα. Ανάλογα με αυτό που θέλεις να κάνεις θα επιλέξεις και το πακέτο που θα αγοράσεις, έχει όλες τις γεύσεις. Μπορείς να πάρεις το σκέτο και να προσθέσεις τα plugins που εσύ θέλεις ή να πάρεις το FL Studio All Plugins Edition. Καλή αρχή.
    2 βαθμοί
  4. πάντως η συνήθεια είναι κακό πράγμα. Αν το ακούσεις 2-3 φορές αρχίζεις να αρέσεις και τον Αντώνη και όλα. Και γίνεται και πιο καλτ.
    2 βαθμοί
  5. Αν και εχουμε ανοιξει thread με το gear μας και την ανανεωση του εδω θέλω να παρουσιάσετε ΤΗΝ κιθαρα σας.... Ποια ειναι δηλαδη η κιθαρα που εχει "μεινει μαζι" σας μεσα στα χρονια,που ποτε δεν θα πουλήσετε και που συνήθως παιζετε με αυτη (η παιζετε σχεδον ΜΟΝΟ με αυτη και ας εχετε...πολλες....) ? Ποια ειναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ κιθαρα που θα κρατουσατε αν επρεπε να κρατήσετε μόνο μια κιθαρα απο τη συλλογη σας (άν έχετε βεβαιως συλλογή)? Ξεκινάω με την δική μου.... Είναι μια partscaster που έφτιαξα πριν 25 χρόνια περίπου από ένα ακόμα πιο παλιό (πρεπει να είναι σήμερα 35 ετων περιπου) Warmoth μπρατσο που είχα σε μια άλλη partscaster της οποιας πουλησα το σώμα και ενα σωμα Mark Jenny με τα πάντα επανω (μαγνητες,pickguard,ηλεκρονικα,γέφυρα) που αγορασα σε γελοία τιμή (νομιζω 200 δολλάρια με τα μεταφορικα από το φόρουμ των τελεκαστερακιδων στις ΗΠΑ) . Το μόνο που έχω αλλάξει πάνω της ειναι η γέφυρα πριν 3 χρόνια μια και ερωτεύτηκα τις Gotoh modern γεφυρες και πλεον τις χρησιμοποιω αποκλειστικα. Είναι η ελαφρυτερη τελε που εχω παιξει (6,6 pounds με vintage γεφυρα,6,8 με την Gotoh) και οι μαγνητες της ειναι απλά..εξωφρενικοι....twangy αλλά και γεμάτοι ,ζεστοί αλλά και bright....τα κάνουν όλα και συμφέρουν.... Απίστευτα ευέλικτη κιθάρα και φυσικά με έχει συνοδέψει σε όλα σχεδόν τα live μου τα τελευταία 25 χρόνια και έχει και την πρωτοκαθεδρία στις ηχογραφήσεις μου όταν γράφω με tele. Specs: Neck:Warmoth total vintage construction, flat-sawn maple,Boatneck (1'' all the way),7 1/4'' radius,6150 medium jumbo (21) frets,brazillian rosewood fretboard,bone nut,Kluson Tuners) Body: MJT swamp ash, thinline, full nitro relic,fiesta red finish Pickups: James LeClair ,custom wound vintage tele. Electronics: stock post 1966 tele wiring ,electrosocket jack.
    1 βαθμός
  6. Έκανα μια προσπάθεια σε ένα ωραίο backing track που βρήκα. (Εχει αρκετα λαθακια, διοτι εκανα ενα take και το αφησα ως εχει) G minor blues.mp3
    1 βαθμός
  7. Ένα DAW γενικά είναι πολύ υποκειμενικό ζήτημα, 10 μουσικούς να ρωτήσεις, λογικά θα λάβεις 5-6 διαφορετικές απαντήσεις. Άλλο DAW θα χρησιμοποιήσει αυτός που γράφει RnB beats, άλλο αυτός που γράφει μουσική για ταινίες, άλλο αυτός που κάνει rock demo, κλπ. Σχετικά με τα VST Plugins που περιλαμβάνει το κάθε DAW, δεν έχω άποψη για όλα. Πάντως γενικά θα δεις αρκετά σύντομα ότι δε θα σε καλύπτουν και θα αναζητήσεις third party VSTs. Εγώ θα πρότεινα να τσιμπήσεις το Xpand 2, το οποίο έχει μέσα 2.500 presets και κοστίζει 5 ευρώ σε μερικά online μαγαζιά.
    1 βαθμός
  8. Όπως σου είπα και πιό πάνω, κανένα από τα δύο, για τα σημερινά δεδομένα τουλάχιστον το JUNO-DS που κοστίζει καινούργιο €685. Αφού όμως επιμένεις, μεταξύ των δύο και ανάλογα την λειτουργική τους κατάσταση, θα επέλεγα το Gi.
    1 βαθμός
  9. Βασικά το έκανα για χαβαλέ γιατί βαριόμουν, δεν είχα κάποια εμπνευση η ταση να γραψω καποιο κομματι. Λεω δεν κανω το Αντωνη ελα παρε με απο εδω αλλά και καλά jazz? Αυτό! Δηλαδή σαν αποτέλεσμα της βαρεμάρας ήταν. Από τις καλύτερες συμβουλές που έχουν δώσει και σε ευχαριστώ πολύ και για τα αλλη μια φορά καλά σου λόγια!! Παλιά έγραφα κομμάτια αλλά με κέρδισε πιο πολύ το εκτελεστικό. Τωρα γραφω μια φορα το χρόνο, έχω κατι ψιλο ετοιμο αμα είναι θα το ανεβάσω.
    1 βαθμός
  10. Με τη χρήση νυστεριού ( η exacto knife) έκοψα προσεκτικά το βενίρι που περίσσευε. Σημάδεψα από την πίσω μεριά του headstock με το 1/4'' αριδάκι και τρύπησα από μπροστά με το τρυπάνι των 9χιλ. Ένα chip που σηκώθηκε ελαφρώς κατά τη διαδικασία, διορθώθηκε επί τόπου με titebond και χαρτοταινία. Έπειτα πέρασα κόλλα και ετοιμάστηκα να κολλήσω πρώτη φορά αποκλειστικά με rubber bands. Έχοντας τα δύο καρφάκια πάνω στην ταστιέρα για οδηγούς από τα δύο τάστα που λείπανε ήταν σχετικά εύκολο να γίνει γρήγορα το σφίξιμο, διότι με τον τρόπο αυτό η ταστιέρα κεντράρεται αμέσως και δεν γλιστράει λόγω της κόλλας! Μου άρεσε πολύ το λάστιχο γιατί σγίγγει γρήγορα και αποτελεσματικά. Έχεις παντού την ίδια πίεση και αν θες να δώσεις λίγη κούρμπα προς τα πάνω μπορείς. Το όλο κόλπο για μένα είναι να έχεις την κιθάρα πιασμένη στη μέγγενη. Έκανε την κόλληση πολύ πιο εύκολη από ό,τι συνήθως. Θεωρώ ότι με λίγη εξάσκηση θα το κάνω και με hot hide glue!
    1 βαθμός
  11. απλά μην υπολογίζεις τον Φάσιον
    1 βαθμός
  12. Καλησπερα.Λεγοντας την ιστορια μου στο προηγουμενο thread (με τα παρατραγουδα που εχουν συμβει στον καθενα μας σε live ) σε μια νοτα νοσταλγιας για την τοτε ανεμελια επισκεφτηκα βιντεακια και φωτος απο εκεινο το live που περιεγραψα.Σε μια απο αυτες ηταν γραμμενο το setlist...μεσα λοιπον ηταν και αυτο!!! Η αλλαγη παιξιματος και ακουσματων μου τα τελευταια χρονια με σαφως πιο ηρεμα πραγματα και χαμηλους ρυθους...φανερωνει το σλοπυ πλεον παιξιμο μου σε τετοιες ταχυτητες!!!!Πριν 10 χρνια σιγουρα το εβγαζα καλυτερα...κλαψ!!!! (αληθεια εχει τυχει σε κανεναν αλλο αυτο;Συνηθως μου συμβαινει το αντιθετο...δηλαδη να επιστρεφω σε κομματια που δεν μπορουσα να παιξω και πλεον να μπορω.)Παρολα αυτα ξερω οτι αν ασχοληθω λιγο παραπανω (απο τα 20 λεπτα που ασχοληθηκα τωρα) οπως και τοτε...θα βγει μια χαρα.
    1 βαθμός
  13. https://drive.google.com/file/d/1FcZE9zBVimG4M80ZjKK95Oo4oYrvW35p/view?usp=sharing
    1 βαθμός
  14. Καλησπέρα σε όλους τους φίλους. Αν και δεν έκανα το " μπόλι" με την αλλαγή του χρόνου είχα δυο παρενέργειες.! α } Έκανα cover μουσικού κομματιού για πρώτη φορά εδώ β } Ήταν και σε ελληνικό τραγούδι , πάλι για πρώτη φορά Αφορά ένα τραγούδια του Σουγιούλ το " Ζεχρά" που μετέπειτα λόγω του '40 έγινε το "Παιδία της Ελλάδος παιδιά " στο οποίο για κάποιο λόγο είδα χώρο για λίγα πράγματα . Όπως πάντα no edits κτλ. και οι γνωστές δικαιολογίες ...αλλά πάντα σας ευχαριστώ για το χρόνο σας
    1 βαθμός
  15. Έχουν περάσει μερικές κιθάρες απ'τα χέρια μου την περασμένη δεκαετία, είχα φτάσει να έχω 3-4 κάποια στιγμή. Εν τέλει έμεινα με μία (προσωρινά ελπίζω), αλλά αυτή είναι η κιθάρα μου, χωρίς να εξηγείται το γιατί. Είναι η πρώτη μου Τέλε, ενώ πέρασα πολλά χρόνια ως Στρατοκαστεράκιας. Κάτι έγινε όμως με αυτή την κιθάρα και με το που την έπιασα κουμπώσαμε. Έχει vintage specs/parts εκτός από 2 πράγματα, το 9.5 radius και τον Dimarzio Chopper T στη γέφυρα (μαγνήτης συνδεδεμένος με τον Richie Kotzen). Δυστυχώς την κιθάρα αυτή την πήρα σε περίοδο που πλέον δεν έπαιζα live και όσο περνάει ο καιρός το βλέπω όλο και πιο απίθανο να συμβεί. Ούτως ή άλλως νιώθω πιο άνετα πίσω από το home studio, παρά μπροστά στη σκηνή. Ορίστε και μία γιορτινή φωτό. Tokai TTE-50, εξ Ιαπωνίας.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου