Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. nikodemos

    nikodemos

    Guru


    • Πόντοι

      8

    • Αναρτήσεις

      1.399


  2. yameth

    yameth

    Administrator


    • Πόντοι

      4

    • Αναρτήσεις

      9.867


  3. Rebel_Of_South

    Rebel_Of_South

    Μέλος


    • Πόντοι

      3

    • Αναρτήσεις

      1.179


  4. argytar

    argytar

    Μέλος


    • Πόντοι

      3

    • Αναρτήσεις

      2.905


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 02/02/2021 σε όλα

  1. θα μου επιτρέψετε να κάνω μία μικρή "κατάληψη" του θέματος και να ποστάρω ένα video που μόλις ανέβασα στο κανάλι μου στο YouTube: Το θέμα του είναι ένα συγκριτικό τεστ πυκνωτικών μικροφώνων για ηχογράφηση ηλεκτρικής κιθάρας. Η αλήθεια είναι πως τα συγκεκριμένα μικρόφωνα δεν ανήκουν στην κατηγορία των "προσιτών" και πάλι όμως το ζητούμενο είναι εμφανές και δεν είναι άλλο από το πόσο δυσδιάκριτες αλλά ταυτόχρονα πολύ σημαντικές είναι οι διαφορές ανάμεσα στα μικρόφωνα.
    4 πόντοι
  2. Κιθάρες και ενισχυτές όχι λόγω κόστους... Αλλά υπόλοιπο gear , αξεσουάρ και λοιπά παρελκόμενα ναι , έχω επηρεαστεί πολλάκις και εξακολουθώ τολμώ να πω
    3 πόντοι
  3. εκτός αν κάνεις soundtrack σε ταινία του Αγγελόπουλου
    2 πόντοι
  4. Τα Audio-Technica είναι γενικά πολύ χρήσιμα μικρόφωνα με μια από επιλογή αρκετά flat προσέγγιση. Από τα 3 μικρόφωνα που αναφέρεις είναι σίγουρα το πιο ευέλικτο ηχητικά όχι μόνο λόγω της απουσίας των hyped ψηλών των άλλων δύο αλλά και λόγω της παρουσίας pad attenuation & Low cut φίλτρου. Αν λοιπόν ψάχνεσαι για κάτι αρκετά all rounder η λογική λέει ΑΤ. Και το ΝΤ1-Α και το 240 είναι πιο vocal προσανατολισμένα. Το ΝΤ1 θα μπορούσε καλλιστα να χαρακτηριστεί κάτι σαν poor man's U87 και ίσως ένα από τα καλύτερα μικρόφωνα για tom & floor tom ever καθώς το πλησιάζει αρκετά σε χαρακτήρα, στον τρό
    2 πόντοι
  5. Εάν δεν ξέρεις ότι υπάρχει κάτι πως μπορεί να θέλεις να το αγοράσεις;
    2 πόντοι
  6. Αν δε σου αρέσει κάτι σε ένα όργανο τόσο πολύ, θα πρότεινα να μην το πάρεις. Πρώτα παίζουμε με τα μάτια, μετά με τα χέρια και μετά με τα αυτιά. Εγώ προσωπικά δε θα έπαιρνα ποτέ όργανο που δε μου αρέσει αισθητικά.
    2 πόντοι
  7. Η ερώτηση απαντιέται με ένα καταφανέστατο ναι. Όντας κάτοχος μιας Vintage Icon V100 Lemon Drop και μίας Vintage Icon V6H, μπορώ να πω ότι και οι δύο κιθάρες από θέμα feel στο neck, σκασίματος-resonance οργάνου και ήχου μαγνητών είναι άψογες. Νιώθω ότι παίζω με τον τύπο Les Paul και τον τύπο HSS Strat που ήθελα εξαρχής να αγοράσω, το οποίο σαν συναίσθημα είναι πάρα πολύ ωραίο (και από συζητήσεις έχω δει και φίλους μου που έχουν κάνει αντίστοιχες αγορές Vintage ή Squier Classic Vibe σειρές να προσυπογράφουν). Τι δεν μου αρέσει και τόσο; Εκ του αποτελέσματος, και μετά από κάποιους μήν
    2 πόντοι
  8. Αυτοί που πλήγωναν γυναίκες Κανονικά, αν υπάρχουμε υγιώς σκεπτόμενοι άντρες, εμείς οφείλουμε να είμαστε οι πρώτοι που θα πρωτοστατήσουμε σε αυτό το outing. Kαι ο λόγος είναι ότι αυτά τα δίποδα αρσενικά σιχάματα της πατριαρχίας που πλήγωσαν τις γυναίκες τριγύρω μας, καταδίκασαν και καταδικάζουν σε μαρασμό ορισμένες από τις πιο υπέροχες και ευαίσθητες θηλυκές υπάρξεις που ζουν και κινούνται ανάμεσά μας, στερώντας τους την ανυστερόβουλη χαρά της ύπαρξης, στερώντας μας την υπόσχεση της ευτυχίας.
    2 πόντοι
  9. Αν έχεις κόλλημα με το τι λέει το Headstock μην την παρεις.. Αν σε νοιάζει playability, ηχος και γενικά το VFM είναι άπιαστη Ειχα και Les Paul και Strat άπειρα καλύτερες(σε όλους τους τομείς) απο αντιστοιχα VFM οργανα(Epiphone,Squier,LTD κτλ)....
    2 πόντοι
  10. Ρίξε μια ματιά εδώ. Προσωπικά έχω δυο vintage (v100gt και v52) και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος και με τα δύο όργανα. Για την τιμή φορούν και εξαιρετικούς μαγνήτες. Τσέκαρε τα reviews που έχω κανει, για λεπτομέρειες. Για το εάν αξίζει ή όχι, είναι πως θα σου κάτσει στο χέρι. Ποιοτικά, ότι πληρώνεις παίρνεις. Προσωπικά, μου κάθεται καλύτερα στο χέρι η v52 σε σχέση με την αντίστοιχη MIM tele. Προσωπικά, θα έβαζα στην κουβέντα και τις squier CV. Εξίσου καλές και vfm κιθάρες. Για μένα, η βασικότερη διαφορά μεταξύ όλων αυτών θα βρίσκεται στο μανίκι.
    2 πόντοι
  11. Μιας και έχουμε απαγόρευση κυκλοφορίας μετά τις έξι και είμαι Χαλκιδική είπα να αξιοποιήσω ένα διωράκι. Έκανα με την ησυχία μου το προφίλ. Οπότε έμειναν τρεις κυρίως εργασίες να ολοκληρωθούν: 1.Τάστοδουλειά 2.Φινίρισμα 3. Συναρμολόγηση / ροκ
    2 πόντοι
  12. 1 πόντος
  13. Γιώργο το ΑΤ2035 δεν χρωματίζει τόσο , είναι περισσότερο all around . Θα το προτιμούσα για εμένα . Και το RODE είναι οκ . Για την φωνή σου ρίξε μια ματιά και στο MXL V67 i .
    1 πόντος
  14. Ειναι πολυ δυσκολο διοτι δεν θα καταφερετε να ακουτε ταυτοχρονο τον μετρονομο. Δεν θα υπαρχει συχρονισμος. Μπορειτε, ομως, να κανετε προβα με... δοσεις. Παιζει ο καθενας τα μερη του στον μετρονομο, και ενας σας τα κολλα ολα μαζι. Τραβατε και ενα βιντεακι, και ετοιμο το βιντεοκλιπ.
    1 πόντος
  15. Χόκεϊ χεντστοκ βλεπω, ομορφα πράγματα!!!
    1 πόντος
  16. γιατί πολύ απλά είναι σαφέστατα πιο ευέλικτο τόσο σε ότι αφορά την χρήση (attenuation pad & Lo Cut) όσο και σε ότι αφορά τον ήχο: το λιγότερο "χρωματισμενο" ηχητικά μικρόφωνο έχει περισσότερες πιθανότητες να ταιριάξει σε διαφορετικές φωνές και χροιές - μπορεί να μην κολακέψει ιδίατερα καμμία αλλά επίσης το πιθανότερο είναι πως δεν θα τονίσει και πιθανά αρνητικά (έντονα συρριστικά σύμφωνα, ένρινη χροιά κλπ). Με τον όρο commercial εννοώ την χρήση σε περιβάλλον που δέχεται πολλους διαφορετικού ερμηνευτές και όχι αποκλειστικά τον ιδιοκτήτη του
    1 πόντος
  17. ....νομίζω πως είναι εντελώς υποκειμενική φάση όλο αυτό αν με ρωτάς τι θα διάλεγα εγώ για την φωνή μου πχ , νομίζω πως θα διάλεγα το κινέζικο NT1 χαχαχα όχι οκ αν μιλάμε για τα 3 συγκεκριμένα για την δική μου φωνή που είναι ένρινη και ενοχλητική θα διάλεγα το AT ως το λιγότερο "επώδυνο"...γενικά για μία αντρική φωνή η λογική του RODE μου ταιριάζει καλύτερα από το 240 που μου κάνει πιο πολύ για πηγές που απαιτούν "αέρα" στα ψηλά. ..... πρέπει όμως να καταλάβουμε το εξής...ένα μικρόφωνο είναι αρκετά παραπάνω από ένα γράφημα συχνοτικής απόκρισης και 5-10 ψυχρά τεχνικά χαρακτηριστικά. Είνα
    1 πόντος
  18. Σήμερα είχα πολύ λίγο χρόνο οπότε είπα να ασχοληθώ με το inlay του headstock. Μέτρησα τη διάμετρο και δοκίμασα σε σκραπ ώστε να ταιριάζει καλά. Χρησιμοποίησα αρίδα στην οποία μπορείς να αλλάξεις την ακτίνα όσο θες μετακινώντας τη λάμα της. Έπειτα μαρκάρω στο headstock για να είμαι όσο πιο κεντραρισμένος γίνεται. Ανοίγω τρύπα στο headstock. ΠΡΟΣΟΧΗ: Αυτές οι δουλειές έπρεπε να γίνουν ΠΡΙΝ κολλήσω το μανίκι στο σώμα. Τώρα που θυμήθηκα να τα κάνω όλα αυτά έπρεπε να κρατάω ολόκληρη την κιθάρα πάνω στο
    1 πόντος
  19. Δεν υπάρχουν τέτοια στο πετάλι. Τα έχει φέρει όλα όσο πιο κοντά γίνεται με το eq του καθενός. Αυτός είναι ο χαρακτήρας το Nobels. Transparent και όσο πιο κοντά στον ήχο της κιθάρας. Αυτό είναι και το νόημα του τεστ. Να δει κανείς τον χαρακτήρα που προσθετει το καθε ένα.
    1 πόντος
  20. Το ''διαφήμιση'' το έβαλα σε εισαγωγικά, γιατί όντως και η εικόνα επηρεάζει, αλλά είναι διαφορετικό από μια διαφήμιση ή παρουσίαση όπως αυτή των PRS SE που είχε πιο άμεσους στόχους, όντας λιγότερο ''κλασσικό'' μοντέλο. Οι Strat, Tele, LP κτλ είναι industry standards, κλασσικά μοντέλα τα οποία διαφημίζονται από μόνα τους εως εναν βαθμό, γιατί έχουν καθιερωθεί ως brand. Ποτέ δεν θα έπαιρνα Gibson επειδή είναι sponsored o YouTuber Marty Schwarz πχ. Μου είναι παντελώς αδιάφορος. Θα έπαιρνα λόγω του ότι οι μισοί classic rock κιθαρίστες που ακούω εγώ παίζουν με αυτήν (κα
    1 πόντος
  21. Είναι πολύ ενδιαφέρον βίντεο γιατι παρατάσσει τις κύριες κατηγορίες overdrive συγκριτικά. Πολύ ενδιαφέρον γιατί μπορείς να δεις την επίδραση στον αρχικό ήχο της κιθάρας, που έχει το κάθε πετάλι.
    1 πόντος
  22. Στο διπλανο thread ο ατυχης συμφορουμιτης δεν νομιζω να κΣερει τι κανει... ανυγουεΪ...μια χαρα δουλευει με την i4 , η καρτα εχει τοσο πολυ gain που οταν γραφω ηλεΧτρικες κιθαρες (στα 85-95 db & με το μικροφωνο στους 5 περίπου ποντους απο τη γρυλια) πρεπει να το εχω ΤΕΛΕΙΩΣ κλειστο για να εχω λογικο headroom σε αυτο που γραφεται στο daw. με τη φωνη μου (εχω εξωφρενικα δυνατη φωνη) το εχω στο 3.....με ακουστικη GA και το μικροφωνο στο κλασσικο sweet spot καμμια 10αρια ποντους μακρυα το εχω στη μεση.
    1 πόντος
  23. Ολα μια χαρα ειναι για τα λεφτα τους . Η σωστη ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ειναι πιο σημαντικη απο το ιδιο το μικροφωνο για τον ηχο της ακουστικης κιθαρας. Ετσι κι αλλιως το DAW σου εχει....εξωφρενικες δυνατοτητες EQ...... για οτιδηποτε χρειαστει να διορθωσεις. Προσωπικα εχω το ΝΤ1 πανω απο 15 χρονια και τα κανει ολα και συμφερει (ηλεκτρικες/ακουστικες/φωνες/ακουστικα οργανα) ...δεν ειναι και U87 αλλα τη δουλεια του (and than some) την κανει.
    1 πόντος
  24. Τι θ' απογίνει τ' αυτί ΄μ.
    1 πόντος
  25. Ήσυχο, ήσυχο το κανέϊ καθότανε στη ποταμιά να κλαίει και ήρθε η καρδούλα του η χρυσή να πάρει τις συγχορίες στην ακτή. - Αρχαίου ανώνυμου ποιητή.
    1 πόντος
  26. για εμένα έχει νόημα και γι αυτό το κάνω. Είμαι πολιτικοποιημένος, έχω υποχρεώσεις συνδικαλιστικές, θέλω να ενημερώνομαι συνέχεια, να διατηρώ την ετοιμολογία μου, την ευφράδεια του λόγου μου, το skill μου στα games, την επικοινωνία μου με αγαπημένα πρόσωπα και η εξέλιξη των μέσων με βοήθησε και με βοηθά σε αυτό. Οθόνες για να κάνω ταυτόχρονα πράγματα. Κι άλλες οθόνες και ειδοποιήσεις. Κι άλλο, κι άλλο, κι άλλο, τα mail, να απαντήσω, τα τηλεφωνήματα, με bluetooth στο αυτή οι βιντεοκλήσεις, να βλέπω ποιος με παίρνει. Καταλαβαίνω την ρητορική αλλά για εμένα έχει ν
    1 πόντος
  27. Α, άλογο κούρσας και συ δηλαδή. Το περνάνε πολλοί στον κύκλο μου αυτή τη περίοδο. Όπως είπες, περίεργο συναίσθημα..... Το περνάω και γω κατα καιρούς και όταν το παίρνω χαμπάρι με χαστουκίζω και συνεχίζω το δρόμο μου. Εϊναι κάτι που αξίζει την εσωτερική αναζήτηση (εγώ δεν έχω τολμήσει ακόμα)
    1 πόντος
  28. 4 και δεν είμαι κιθαρίστας.
    1 πόντος
  29. Εγω παντως προτιμω να παιρνω σκετες ακουστικες και να βαζω εξωτερικο προενισχυτη. Βαζω οποιον θελω και αμα λαχει και περασουν τα χρονια και βγει κατι καλυτερο, τον αλλαζω. Αυτο το αποφασισα να το κανω το 97, οταν πηγα και δοκιμασα κατι Taylor σειρα 8 και η σκετη ακουστικη ακουγοταν 2 φορες καλυτερα απο τις ηλεκτρο. Πηρα αυτη λοιπον (γιατι την ηθελα βασικα για ηχογραφησεις στο στουντιο) και απλα εβαλα (ο μαστορας δλδ) ενα πολυ καλο piezo κατω απο τον καβαλαρη, οπου ανοιχτηκε μονο μια μικροσκοπικη τρυπα για να περασει το καλωδιο και απο πισω βγηκε υποδοχη του βισματος στο strap της ζ
    1 πόντος
  30. Παλιοτερα ειχα πολλη ορεξη να παιξω και να βγαλω πραγματα αυτοσχεδιαζοντας επειδη ακριβως ηξερα οτι θα ερθει το Σαββατο-Κυριακο και θα παιζω Live. Ελιωνα στη κιθαρα και στα πληκτρα. Η ζωη τα εφερε ετσι που περασα μια εντονα δημιουργικη περιοδο, στην οποια η εμπνευση ηταν ακατασχετη. Στιχους μελωδιες ενορχηστρωσεις. Πλεον εχω εμπνευση στιγμιαια σε ανυποπτες στιγμες: Κανοντας τσιγαρο στο μπαλκονι, στριφογυριζοντας στο κρεβατι, στο αυτοκινητο πολυ. μπορει να εχω 3-4 καλες μελωδικες ιδεες σε μια μερα, μπορει να μην θελω να "ακουσω"
    1 πόντος
  31. Περισσότερες από όσες χρειάζομαι, και σαφώς λιγότερες από όσες θέλω.
    1 πόντος
  32. Eίναι τυχαίο, όπως είναι τυχαίες σε μεγαλο βαθμό οι ηχητικές διαφορές μεταξύ διαφορετικών οργάνων, σε σχεση με το ξύλο τους. Στο ματ βερνίκι συνήθως υπαρχει ψεκασμός μιας λεπτής στρώσης και είναι αρκετή για το αισθητικό κομμάτι, καθώς και για σχετική προστασία. Στο gloss, ψεκάζεται πιο παχιά στρώση και μετά από τρίψιμο για τη διαδικασία της στιλβωσης, αυτη λεπταίνει στα ίδια επίπεδα με ένα ματ. Δεν υπάρχει διαφορά, μόνο ψυχοακουστική του τύπου Ματ=πιο φυσική αίσθηση ξύλου άρα πιο "ξύλινος" ήχος. Προσδίδουμε ηχητικες ιδιότητες με βαση την όραση ή την αφή. Μ
    1 πόντος
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.