Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. npap

    npap

    Guru


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      3.825


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      12.213


  3. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      4.736


  4. nikodemos

    nikodemos

    Guru


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      1.433


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 18/03/2021 σε όλα

  1. δεν θα απαντήσω εν βρασμώ... πριν μερικά χρόνια θα στόλιζα αντανακλαστικά και καταλλήλως την ελληναράδικη θλιβερή αγένεια σου όπως της αξίζει και θα αισθανόμουν καλά... αυτήν την στιγμή απλά αυτοπεριορίζομαι στο να λυπάμαι για ότι αντιπροσωπεύεις... το βλέπω έτσι κι αλλιώς "απασφαλισμένο" και χωρίς να κρατά τα προσχήματα όλο και συχνότερα στις συνθήκες που βιώνουμε, παντού... το κακό είναι ότι κοντεύω να το συνηθίσω... ΥΓ... έχω ακούσει διάφορα εδώ μέσα τόσα χρόνια... ότι "πουλάω" πρώτη φορά... τα συγχαρητήριά μου... πρωτοπορείς...
    6 βαθμοί
  2. Εχω καταλήξει ότι προσπαθούμε να καλύψουμε τις κιθαριστικές μας ανασφάλειες πίσω απο δικαιολογίες "δεν με βολεύει το μπράτσο", "αχ ειναι alder το σωμα γιαυτο δεν ακούγομαι καλά", "μαχογκανυ καλό για μέταλ αλλά όχι για άλλα είδη γιαυτο δεν μπορώ να παίξω blues" "αχ η κιθαρα μου έχει φινίρισμα πολυουρεθάνης και δεν ακούγεται το σκάσιμο του maple, αν ηταν nitro θα ακουγες τη διαφορά" και άλλα τέτοια όμορφα...
    3 βαθμοί
  3. Καιρό είχα να τραβήξω κάνα βίντεο. Αντί για αετό, πετάμε σόλα. (49 χρόνια από την κυκλοφορία του, Μάρτης 1972)
    2 βαθμοί
  4. ...θα κανω μία απέλπιδα προσπάθεια να ηρεμήσω τα πράγματα και να φερω ειρήνη και αγάπη μια σειρά από προσωπικά disclaimers λοιπόν με τα οποία θέλω να πιστευω πως συμφωνουμε όλοι... 1. ως συνηθως πιστευω πως εχουμε χαθεί κάπου στην μετάφραση....θελω να πιστεύω πως το "πουλανε" αναφέρεται στην γνωριμη στα φορουμ γενικότερα φάση "παρε αυτό γαμάει" και "παρε αυτο το εχω ειναι το καλυτερο" και όχι στο ότι κάποιος "πουλάει" υπηρεσίες πλαγίως κλπ...και για να το κάνω απόλυτα ξεκάθαρο, έτσι όπως το βλέπω εγώ ΚΑΝΕΝΑ μα ΚΑΝΕΝΑ από τα παιδιά που είναι πολλά χρόνια στο νόιζ, είτε με κάπο
    2 βαθμοί
  5. Δουλιτσα αγαπητε ... και παλι δεν ειναι τελεια. ΥΓ Μακρυμανικος παρακαλω εδω. Μεσα σε αυτα ειναι, δεν λεω ομως δημοσιως. Θα τα πουμε πριβε. .
    2 βαθμοί
  6. Η αναζήτηση τελείωσε. Βρέθηκαν από μέλη του noiz τα Μ-ΑUDIO BX5 που πριν λίγο παρέλαβα, και η Focusrite Scarlett 2i2 Second Generation που περιμένω να έρθει. Midi προς το παρών μου δάνεισαν ένα akai lpk25 να πάρω μία γεύση η οποία μπορώ να πω πως είναι πικρή. Πέρα απ τα πλήκτρα που είναι άστα να πάνε, οι δύο οχτάβες δεν φτάνουν με τίποτα. Σας ευχαριστώ για μία ακόμη φορά που μπήκατε στον κόπο να μου απαντήσετε.
    2 βαθμοί
  7. Επειδή πιθανόν να τεθεί ερώτημα (ακαδημαϊκόν) στην εν λόγω φωτογραφία απεικονίζονται πολύ σημαντικά ονόματα στη μουσική σκηνή της Θεσσαλονίκης (αλλά και πέρα από τα όριά της). Επάνω αριστερά Δημήτρης Γουμπερίτσης και Τζένιος Πολίτης, κάτω αριστερά Σωτήρης Αλεβίζος και τέρμα δεξιά Χρήστος Κουτσούρης.
    2 βαθμοί
  8. Θα σου πω ποια είναι τα - (γιατί το περισσότερο είναι Α+). 1) Στο 1ο μέρος ακούγεται σε μερικά σημεία σαν να παίζει το Harmonist και δεν πιάνει αμέσως τη 3η, ειδικά στις καταλήξεις. 2) Δεν έκανες την τρέμολο κατάληξη στο τέλος. 3) Δεν ήσουν "αλήτης"στο παίξιμο - ηχόχρωμα.
    1 βαθμός
  9. Είσαι καλός, και ευαίσθητος, και με άποψη, και ενδιαφέρων, και ουσιαστικός, και ακούω και την έκπληξη στην αρμονία, και ... Δεν μου έρχεται κάτι άλλο τώρα, όταν ... θα επανέλθω.
    1 βαθμός
  10. σε ότι αφορά το BFD, όχι δεν εχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με τα δικά του εργαλεία σε ότι αφορά το programming...καλως ή κακώς έχω μάθει να δουλεύω με έναν συγκεκριμένο τρόπο στο γράψιμο τυμπάνων...πιο δεινοσαυρικό θα έλεγα, δλδ να δουλέυω στο piano roll editor του εκάστοτε daw. Με απλά λόγια προσωπικά αντιμετωπίζω τα συγκεκριμένα πακέτα ως επι το πλείστον αποκλειστικά σαν sample libraries. Οπότε μάλλον δεν είμαι σε θέση να εκφέρω γνώμη για συγκεκριμένες λειτουργίες. Από την άλλη πλευρά αυτό που εγώ προσωπικά βρίσκω σημαντικό με βάση το δικό μου workflow είναι το πόσο εύκολο είναι το midi maping και
    1 βαθμός
  11. να μην είσαι συνδεδεμένος στο native access από δυο υπολογιστές ταυτόχρονα.
    1 βαθμός
  12. καλησπέρα Φίλιππε γενικά μιλώντας οι K67/87 όπως και οι CK12 είναι κάπως περισσότερο απαιτητικές σε ότι αφορά το ενισχυτικό μέρος του μικροφώνου ώστε να δώσουν τα αντίστοιχα αποτελέσματα ηχητικά. Και στις δύο περιπτώσεις τα αυθεντικά μικρόφωνα που τις χρησιμοποιούν περιλαμβάνουν κάποιας μορφής Hi Freq attenuation ώστε να επιτευχθεί το αρκετα ανοιχτό και bright αλλά όχι harsh αποτέλεσμα. Νομίζω άλλωστε πως αυτός είναι και ένας από τους λόγους που βλέπουμε απειρους κλώνους μικροφώνων με K47 ρέπλικες και όχι αντίστοιχα K67 & CK12. Προσωπικά δεν έχω ακούσει mic "κλώνο"
    1 βαθμός
  13. δεν είναι black friday αλλά καλό είναι να ενημερώνουμε για τυχόν deals for steal https://www.musicpower.gr/el/proionta/ekthesiaka/b-stock/kithares/vintage-v6lb-sonic-blue-ilektriki-kithara001837.html αν δεν κάνω λάθος είναι αυτή η κιθάρα: https://www.jhs.co.uk/products/vintage-v6-reissued-electric-guitar-laguna-blue σε τιμή χώμα.
    1 βαθμός
  14. Παρα πολυ ωραιο και τουτο. Μου αρεσει πολυ ο τροπος που ερμηνευεις. Βγαζεις πολλη ψυχη και ακουγεσαι και αληθινος. Με "πιανει" πολυ αυτο. Νομιζω οτι ειναι και ο βασικος λογος που λες τοσα πολλα και διαφορετικα πραγματα αλλα σε ολα ακουγεσαι "μεσα".Η δυνατη σου ερμηνεια. Πολλα μπραβο φιλε Αποστολε,να βαζεις να σε ακουμε,να γουσταρουμε.
    1 βαθμός
  15. βασικά από όσο γνωρίζω... ήθος (αν και το πουλάς δεν ταιριάζει στην προκειμένη καθώς πρόκειται μάλλον περι προσφορας)
    1 βαθμός
  16. Ναι μπρε συμφωνώ... Απλά σκέφτομαι τι θα μας έλεγαν οι παλιοί που δεν ήταν τόσο ΠΑΣΟΚ :) αν τους λέγαμε "δεν μπορώ να παίξω με αυτή την Stratocaster,που κοστισε 20 μηνιάτικα, γιατί έχει 7αρι radius" ... "Σιγά μωρη λουλου μη σκισεις κανα καλσόν ,σκάσε και παιζε!" θα μας έλεγαν:)
    1 βαθμός
  17. Ναι αλλα απο εναν ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ παικτη...αλλο πραγμα βολευει εσενα και αλλο εμενα (αν και κατα τη γνωμη μου μια ΚΑΛΟΣΕΤΑΡΙΣΜΕΝΗ κιθαρα παιζει ετσι κι αλλιως μια χαρα οτι μπρατσο και αν εχει...) Αυτο νομιζω λεει ο @billaraskats27 οτι δηλ. ΓΙΑΤΙ να εχει αγορασει καποιος μια κιθαρα που δεν τον βολευει το μπρατσο της? Αν και βεβαια....απορώ (με το καΡντια μου ) πως ΠΡΙΝ τα 90s που οι Fender & η Gibson (και η Gretsch & η Rickenbacker) εβγαζαν ΜΟΝΟ ΕΝΑ μπρατσο (δεν υπηρχε δηλ. επιλογη) ΚΑΝΕΝΑΣ δεν παραπονιουνΤαστασανε και ΟΛΟΙ απλα επαιζαν την κιθαρα που μπορουσα
    1 βαθμός
  18. Εννοείται δεν είναι δικαιολογία. Το μπράτσο είναι από τα σημαντικότερα features της κιθάρας. Εν πολλοίς, κρίνει το πόσο ευκολόπαιχτη θα είναι. Προσωπικά, το σημαντικότερο στοιχείο που με κάνει να μου αρέσει ή να μη μου αρέσει μια κιθάρα (πέρα από τους μαγνήτες) είναι το μπράτσο.
    1 βαθμός
  19. Σε ολα τ'αλλα δε θα εκφερω γνωμη, αλλα το δε με βολευει το μπρατσο δε το θεωρω δικαιολογια. Για ποιο λογο να εχεις μια κιθαρα που δε σε βολευει το μπρατσο???? Γενικα εχω παιξει με παρα πολλα μανικια. Με ολα, αυτο που εισαι, αυτο θα παιξεις δε λεω. Αλλα εχω καταληξει στο ο,τι τα baseball necks παρ'οτι παιζω με κουραζουν (αν κ εχω πιασει πολλες κιθαρακλες με baseball νεκ) κ το V (εκτος αν ειναι soft V) με το που το πιανω δεν μ'ενδιαφερει καν να παιξω.
    1 βαθμός
  20. Καλή επιτυχία Νικόδημε! Περιμένουμε!
    1 βαθμός
  21. το θέμα φίλοι είναι πως αντιμετωπίζεις την ηχογράφηση... από ποια πλευρά... τεχνική?... καλλιτεχνική?... η συνισταμένη τους?... και εκεί που κατά την ταπεινή μου γνώμη την πατάμε με τις υποκειμενικές μας συγκρίσεις σε ανάλογες κουβέντες, δεν είναι στο ότι μπερδεύουμε (αναπόφευκτα) τις 3 έννοιες στο τελικό άκουσμα που φτάνει στα αυτιά μας, αλλά στο ότι ο καθένας μας το κάνει σε διαφορετικό ποσοστό, με το σημαίνων γι αυτόν κριτήριο να διαφέρει... έτσι δυστυχώς το κοινό reference που απαιτεί η εξαγωγή καθαρών συμπερασμάτων δεν υπάρχει (ή τουλάχιστον είναι πολύ δύσκολο να β
    1 βαθμός
  22. Σωτήρης Αλεβίζος. Τότε έπαιζε πλήκτρα μαζί μας και τραγουδούσε. http://www.armonias-genesis.gr/18-εκδηλώσεις/βιογραφικά/98-sotiris-alevizos
    1 βαθμός
  23. Ρε funk τι μου θύμησες... αν σας πώ ότι το επόμενο του Joe Tex ήταν το δεύτερο ίσως 45άρι που αγόρασα??? (μέσα στα πρώτα ήταν τα Shaft (Isaac Hayes), For the Love of Money (O' Jays, what a bass intro !!!), It's too late (Carole King), Four Squared Room (War - absolute Art), Papa was a Rolling Stone (Temptations), (και δείρτε με ελεύθερα) Forever and Ever (Demis Roussos).
    1 βαθμός
  24. Ναί και όχι. Εφόσον παίζεις σπίτι σου με software η σε στούντιο, ακόμα και ζωντανά, και περνάς το ηχητικό σήμα απο 47 εφέ, οκ. Όσο "καθαρίζει" όμως η απόσταση μεταξύ κιθάρας και ενισχυτή, τόσο πιο έντονα αντιλαμβάνεσαι την κιθάρα που κρατάς στα χέρια σου. Και δεν είναι λίγοι αυτοί που ψάχνουν απόλαυση στη δεύτερη περίπτωση. Τα ζητήματα πάντα παραμένουν δυο. Να μην είσαι αφελής και να ερευνάς ώστε να γνωρίσεις σε βάθος τον κόσμο που αγαπάς, και να προτάσσεις πάντα το αποτέλεσμα, τη μουσική, χωρίς να τυφλώνεσαι απο ανασφάλειες και ψευδαισθήσεις. Όλα παίζουν ρόλο, ανάλογα με το ποιός είσαι κ
    1 βαθμός
  25. Εφόσον έχω την Άδεια του Admin, να δώσω μερικές ακόμα λεπτομέρειες. Προϊστορία: 0. Τα κλειδιά είναι αυτά: https://images.reverb.com/image/upload/s--HJfWbNtC--/a_exif,c_limit,e_unsharp_mask:80,f_auto,fl_progressive,g_south,h_620,q_90,w_620/v1471648053/ieddmvdeqbs8o6p4en9s.jpg . Περί του συστήματις Velve-Tune της Ibanez: https://ibanez.fandom.com/wiki/VelveTune. Μεγάλο thread με όλα τα προβλήματα εδώ: https://www.talkbass.com/threads/ibanez-musician-bass-club.1218259/ 1. Και τα τέσσερα κλειδιά μου έχουν τζόγο, και πλευρικό (κατά το σφίξιμο-ξεσφίξιμο) και "μέσα
    1 βαθμός
  26. Τίποτα κοινό εκτός απο το οτι είναι το ίδιο ποίημα. Εγώ δεν θα έκανα copyright strike, δε μοιάζουν οι μελωδικές γραμμές των φωνητικών. Αν αφαιρέσεις το ορίτζιναλ ποίημα και βάλεις δικούς σου στίχους, διατηρώντας τις μελωδικές σου γραμμές, θα δείς οτι δεν μοιάζουν καθόλου, μάλλον δηλαδή σε μπερδεύει το οτι ακούς τα ίδια λόγια.
    0 βαθμοί
  27. Αχ αυτοί οι Artists... ποτέ μου δεν τους κατάλαβα (εκτός από αυτούς του Asterix) :-)
    0 βαθμοί
  28. Δεν έχω λόγια, σε ευχαριστώ πολύ Sir! Και εγώ τα έχω "ακούσει" (και δικαίως) στο παρελθόν...'Ασε λίγο να χαρούμε βρε Φώτη, να σκάσει λίγο το χειλάκι μας
    0 βαθμοί
  29. Μόλις το διάβασα πρώτη φορά έπαθα πλάκα.
    0 βαθμοί
  30. αν σε ενοχλεί κάνε ένα copyright strike στο youtube. Αλλωστε το δικό σου προηγείται
    0 βαθμοί
  31. Εγώ πάντως ακούω διαφορετική αρμονική εξέλιξη και διαφορετικές μελωδικές γραμμές στα δύο κομμάτια. Σε ποιο σημείο θεωρείς ότι υπάρχουν ομοιότητες;
    0 βαθμοί
  32. στο στίχο μοιάζουν θεαματικά Στη μουσική όχι για εμένα.
    0 βαθμοί
  33. Με αφορμή μία συζήτηση σε άλλο τμήμα του φόρουμ σκέφτηκα να κάνω μία μικρή παρουσίαση και review κάποιων εικονικών drum instruments & sample libraries που έχω χρησιμοποιήσει και έχω στην κατοχή μου....και φυσικά να συμπληρώσουν όσοι ενδιαφέροντε και με άλλες επιλογές ή και την εμπειρία τους απλά με κάποια από τα όργανα αυτά. Θα ξεκινήσω με μία μικρή εισαγωγή... Προσωπικά θεωρώ την συγκεκριμένη κατηγορία εικονικών οργάνων ώς μία πραγματική αποκάλυψη στο κομμάτι της μουσικής παραγωγής καθώς έδωσε πρωτόγνωρες δυνατότητες τόσο στο τμήμα του arrangement με την δυνατότητα δημιουργίας
    0 βαθμοί
  34. Το πρόγραμμα είναι μια χαρά! Συνεργάζεται άψογα με kontakt player, δεν απαιτεί full version!
    0 βαθμοί
  35. Μπορείς να το έχεις σε δύο διαφορετικούς υπολογιστές με το ίδιο φυσικά account. Δεν μπορείς να χρησιμοποιείς τους δυο υπολογιστές ταυτόχρονα.
    0 βαθμοί
  36. The Dunning-Kruger effect. Η μάστιγα του internet.
    0 βαθμοί
  37. ΣΦ αυτο ακριβως εννοω. Κ τονιζω πως γενικα δεν εχω προβλημα με τα neck shapes. Με ολες θα παιξεις λιγο πολυ ....οπως παιζεις. Εκτος απο καποια που μπορει ο καθενας να θεωρει ακραιες περιπτωσεις. Αν υπαρχει καποιο shape- μεγεθος που καποιος μπορει να μην το μπορει με τιποτα δε, δε βλεπω το λογο να εχει στην κατοχη του μια κιθαρα με τετοιο λαιμο...... Εκτος αν εχεις πολλλες.... 'Η αν θες να δοκιμασεις μπας κ το συνιθιΝΤΑΣΤΕ. Που κ παλι αν εχεις πολλες βοηθαει την κατασταση... Ενταξει το να εχεις πολλες κιθαρες βοηθα πολλες καταστασεις εδω που τα λεμε...
    0 βαθμοί
  38. δεν πήγαμε όλοι στην Οξφόρδη Αστρα Ζενεκα
    0 βαθμοί
  39. Πςςςςς, αφτό είναι σοστό μοντερέισον κύριοι .... Έλα για να μαθένετε δηλαδής ....
    0 βαθμοί
  40. Ανοιξα τα κιταπΓια μου (κρατω λεΦτομερεστατο αρχειο ολων των ηχογραφησεων που εχω κανει απο το 1984 που ασχολΙεμαι με το σπορ) και σου βρηκα....το κομματι ειναι αρχαιο & εχω χρησιμοποιησει επισης αρχαια BFD ,βλεπω οτι εχω χρησιμοποιησει samples απο ενα 60s Rogers dynasonic snare (το οποιο το εχω και σε...φυσικη μορφη μια και ειναι το αγαπημενο μου snare ολων των εποχων) & μια 26αρα Tama bass drum (παιζω εγω ντραμς κανονικα σε pads με ενα αθλιο electronic kit απο τον Thomann δεν ειναι λουπα)...α, εχω γραψει και το κομματι και παιζω και τΣι κιθαρΑΙ ,αΦτες ινε κανονικες , παιζω με μια
    0 βαθμοί
  41. καρΝτΓιες (α ρε ΤΑΚΗ γιγαντα μας αφησες και εσυ...)
    0 βαθμοί
  42. Και ο παίκτης επίσης παίρνει βάρος Μάλλον αυτό φταίει και φαίνονται βαρύτερα τα ξύλα
    0 βαθμοί
  43. Εντάξει, νομίζω ότι όλο αυτό με το lock down πρέπει να σταματήσει γιατί θα καταλήξουμε να κάνουμε cover και το μικρό σπίτι στο λιβάδι!
    0 βαθμοί
  44. Άκουσα ότι η Gibson έχει κούφια σώματα στις νέες Les Paul Standard. Πάει, χάλασε ο κόσμος ...
    0 βαθμοί
  45. Δεν έκανα καμμία ερώτηση. Απλά παρέθεσα μια δήλωση του Scott Gorham. Δεν ξέρω αν συμφωνώ ή ότι άλλο, απλά να ζεσταθούν τα αίματα με το πιο πολυσυζητημένο θέμα. Το επόμενο που θα ανεβάσω θα είναι αν οι Beatles έγραψαν διαχρονικά τραγούδια.
    0 βαθμοί
  46. 0 βαθμοί
  47. Βαψίματος συνέχεια... σήμερα άρχισα να μαζεύω το hardware και «ίσιωσα» λίγο το pickguard. Μαύρο τελικά.
    0 βαθμοί
  48. Έπεσε το πρώτο νιτρίδι (σήλερ). Σαν μέλι είναι το άτιμο!
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.