Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. npap

    npap

    Guru


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      4.450


  2. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      6.212


  3. nikodemos

    nikodemos

    Guru


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      1.498


  4. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      20.926


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 18/03/2021 σε Αναρτήσεις

  1. δεν θα απαντήσω εν βρασμώ... πριν μερικά χρόνια θα στόλιζα αντανακλαστικά και καταλλήλως την ελληναράδικη θλιβερή αγένεια σου όπως της αξίζει και θα αισθανόμουν καλά... αυτήν την στιγμή απλά αυτοπεριορίζομαι στο να λυπάμαι για ότι αντιπροσωπεύεις... το βλέπω έτσι κι αλλιώς "απασφαλισμένο" και χωρίς να κρατά τα προσχήματα όλο και συχνότερα στις συνθήκες που βιώνουμε, παντού... το κακό είναι ότι κοντεύω να το συνηθίσω... ΥΓ... έχω ακούσει διάφορα εδώ μέσα τόσα χρόνια... ότι "πουλάω" πρώτη φορά... τα συγχαρητήριά μου... πρωτοπορείς...
    6 βαθμοί
  2. Εχω καταλήξει ότι προσπαθούμε να καλύψουμε τις κιθαριστικές μας ανασφάλειες πίσω απο δικαιολογίες "δεν με βολεύει το μπράτσο", "αχ ειναι alder το σωμα γιαυτο δεν ακούγομαι καλά", "μαχογκανυ καλό για μέταλ αλλά όχι για άλλα είδη γιαυτο δεν μπορώ να παίξω blues" "αχ η κιθαρα μου έχει φινίρισμα πολυουρεθάνης και δεν ακούγεται το σκάσιμο του maple, αν ηταν nitro θα ακουγες τη διαφορά" και άλλα τέτοια όμορφα...
    3 βαθμοί
  3. Καιρό είχα να τραβήξω κάνα βίντεο. Αντί για αετό, πετάμε σόλα. (49 χρόνια από την κυκλοφορία του, Μάρτης 1972)
    2 βαθμοί
  4. ...θα κανω μία απέλπιδα προσπάθεια να ηρεμήσω τα πράγματα και να φερω ειρήνη και αγάπη μια σειρά από προσωπικά disclaimers λοιπόν με τα οποία θέλω να πιστευω πως συμφωνουμε όλοι... 1. ως συνηθως πιστευω πως εχουμε χαθεί κάπου στην μετάφραση....θελω να πιστεύω πως το "πουλανε" αναφέρεται στην γνωριμη στα φορουμ γενικότερα φάση "παρε αυτό γαμάει" και "παρε αυτο το εχω ειναι το καλυτερο" και όχι στο ότι κάποιος "πουλάει" υπηρεσίες πλαγίως κλπ...και για να το κάνω απόλυτα ξεκάθαρο, έτσι όπως το βλέπω εγώ ΚΑΝΕΝΑ μα ΚΑΝΕΝΑ από τα παιδιά που είναι πολλά χρόνια στο νόιζ, είτε με κάποιον μοντερεητινγκ τίτλο είτε όχι και γενικά είναι πολυγραφότατοι όπως οι npap, superfunk και τόσοι άλλοι δεν "πουλάνε" τίποτα απολύτως (πλην τρέλας σε κάποιες περιπτωσεις χαχαχαχ...πετυχημένο ε?) Τα παιδιά (τρόπος του λέγειν...μπαρμπάδια) συμμετέχουν ο καθένας με τον δικό του υποκειμενικό τρόπο και προσφέρουν κάτι απίστευτα σημαντικό για οποιαδήποτε κοινότητα (πέρα από την εννοείται πάντα ευπρόσδεκτη γνώση, εμπειρία κλπ): ΑΠΟΨΗ ....και είναι απόλυτα λογικό και θειτό να διαφωνούμε ή να συμφωνούμε, να ταυτιζόμαστε ή όχι και γενικά να εισπράτουμε ακόμη και από την διαφωνία ουσία σε ένα θέμα που για να το παρακολουθούμε υποθέτω μας ενδιαφέρει. Αντίθετα λοιπόν από τα παιδιά, εγώ όντως "πουλάω"...πουλάω την πραμάτεια τόσο υλικά όσο και σαν υπηρεσία..μετά από πολλά χρόνια όμως σε φόρουμ και διαδικυτακές κοινότητες θέλω να πιστεύω πως το κάνω με σεβασμο στην εκάστοτε κοινότητα και τους κανόνες της. 2. σε ένα φόρουμ υπάρχουν τόσες σωστές απόψεις για το πως θα έπρεπε να λειτουργεί όσα είναι και τα μέλη του....λογικό. Καμία από αυτές λοιπόν δεν έχει τελικά κάποια ιδιαίτερη σημασία πλην του ανθρώπου που τρέχει και έχει στην ιδιοκτησία του το εν λόγω φόρουμ...ακόμη πιο λογικό. Ο καθε άνθρωπος βρίσκεται σε μία τέτοια κοινότητα για τους δικούς του λόγους και την αντιλαμβάνεται μέσα από το δικό του πρίσμα και η συνολική εικόνα καθορίζεται απολύτως φυσιολογικά από την αντίληψη της πλειοψηφίας... για να το κάνω πιο απλό.. δεν έχω κανένα απολύτως θέμα που δεν ασχολείται ο κόσμος με αυτά που θεωρώ εγω σημαντικά ή δεν συμπεριφέρεται όπως θεωρώ εγώ ότι θα έπρεπε να συμπεριφέρεται. και δεν υπάρχει καλύτερο παράδειγμα από αυτή την συζήτηση...έχω ανοίξει τον τελευταίο καιρό 6-7 θέματα που πιθανότατα στο μυαλό μου φαντάζουν ενδιαφέροντα και τα έχουν δει 5 άτομα...αντίθετα εδώ με το που έγινε τζερτζελος θα γίνει "καυτό τόπικ" .....ε και? δισ ιζ δε ιντερνετ. i mean δεν θα καθορίσω εγω τις αντιδράσεις και τα ενδιαφέροντα του καθενός σε ένα φόρουμ, ουτε φυσικά τους κανόνες. Και πάλι μεσα σε αυτή την ιντερνετική λογική έχω διαβάει πολύ ωραίες απόψεις σε θέματα που αλλιώς δεν θα εβλεπα ποτε, έχω ακούσει μουσικάρες και γιατί όχι έχω διασκεδάσει αφάνταστα 3. θέλω να είμαι απόλυτα ειλικρινής...καταλαβαίνω φουλ τον MG σε αυτά που τον εκνευρίζουν και θεωρεί κακως κείμενα (και πιθανότατα σε αρκετά να συμφωνω)...δεν καταλαβαίνω όμως καθόλου την αντίδραση αυτή σε ένα φόρουμ...ίσως σε ένα πληρωμένο course, σε κάποια σχολή ή γουατεβερ όχι απλά να έβγαζε νόημα αλλά να ήταν και το ζητούμενο. Εδω όμως είναι μία κοινότητα και κανένας δεν έχει υποχρέωση σε κανέναν ...πλην ίσως κάποιων ανθρώπων που όντως "πουλάνε" (like me ) . Καταλαβαίνω φουλ τον npap γιατί έχει γίνει τουρμπο με την φράση "πουλαω" (που όντως πιστέυω ότι έχει ερμηνευτεί λαθος) γιατί ξέρω πως ο άνθρωπος γράφει ότι γράφει με την καλή του την καρδιά και ψυχή και με κανένα προσωπικό ώφελος (σε αντίθεση με κάποιον άλλο...να μη τα ξαναλέμε). Από την άλλη ρε συ νίκο είσαι διακόσια χρόνια στο νόιζ....δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αρπάζεσαι...δισ ιζ δε ιντερνετ αυτα τα λίγα....είμαι σίγουρος ότι για αρκετούς από εμάς η περίοδος που διανύουμε είναι ιδιαίτερα επώδυνη και αυτό έχει ως αποτέλεσμα η διαθεση μας να είναι εκρηκτική...σε μια κρίση ειλικρίνειας θα πω για τον εαυτό μου ότι διαβάζοντας πχ την ατάκα " το 2021 θα είναι η χρονιά των ηχοληπτών και ανοιξε ιεκ κλπ" βιώνοντς ίσως την πιο καταστροφική περίοδο για τον χώρο της μουσικής (σε ότι αφορά τους επαγγελματικά εμπλεκώμενους), στιγμιαία ανέβασα πίεση 40 και εγινα πράσινος....αλλα οκ στιγμιαία...μετά σκέφτηκα μαν ιντερνετ είναι ...κανεις δεν ειναι μεσα στο μυαλο του αλλου, ολοι ειμαστε πιεσμενοι οκ ο καθενας το εκφραζει αλλιώς...μια ονλαιν κοινότητα που ο καθενας μπαινει με άλλη τελειως οπτική, με τελειως υποκειμενική αποψη, άλλος για να διαβασει , άλλος για να ξεσκάσει τρολαροντας, άλλος γιατι έτσι κλπ κλπ και πρέπει να είναι ΟΛΑ σεβαστά...και κυρίως ευχάριστα σο....πησ μπραδερσ
    2 βαθμοί
  5. Δουλιτσα αγαπητε ... και παλι δεν ειναι τελεια. ΥΓ Μακρυμανικος παρακαλω εδω. Μεσα σε αυτα ειναι, δεν λεω ομως δημοσιως. Θα τα πουμε πριβε. .
    2 βαθμοί
  6. Η αναζήτηση τελείωσε. Βρέθηκαν από μέλη του noiz τα Μ-ΑUDIO BX5 που πριν λίγο παρέλαβα, και η Focusrite Scarlett 2i2 Second Generation που περιμένω να έρθει. Midi προς το παρών μου δάνεισαν ένα akai lpk25 να πάρω μία γεύση η οποία μπορώ να πω πως είναι πικρή. Πέρα απ τα πλήκτρα που είναι άστα να πάνε, οι δύο οχτάβες δεν φτάνουν με τίποτα. Σας ευχαριστώ για μία ακόμη φορά που μπήκατε στον κόπο να μου απαντήσετε.
    2 βαθμοί
  7. Επειδή πιθανόν να τεθεί ερώτημα (ακαδημαϊκόν) στην εν λόγω φωτογραφία απεικονίζονται πολύ σημαντικά ονόματα στη μουσική σκηνή της Θεσσαλονίκης (αλλά και πέρα από τα όριά της). Επάνω αριστερά Δημήτρης Γουμπερίτσης και Τζένιος Πολίτης, κάτω αριστερά Σωτήρης Αλεβίζος και τέρμα δεξιά Χρήστος Κουτσούρης.
    2 βαθμοί
  8. Θα σου πω ποια είναι τα - (γιατί το περισσότερο είναι Α+). 1) Στο 1ο μέρος ακούγεται σε μερικά σημεία σαν να παίζει το Harmonist και δεν πιάνει αμέσως τη 3η, ειδικά στις καταλήξεις. 2) Δεν έκανες την τρέμολο κατάληξη στο τέλος. 3) Δεν ήσουν "αλήτης"στο παίξιμο - ηχόχρωμα.
    1 βαθμός
  9. σε ότι αφορά το BFD, όχι δεν εχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με τα δικά του εργαλεία σε ότι αφορά το programming...καλως ή κακώς έχω μάθει να δουλεύω με έναν συγκεκριμένο τρόπο στο γράψιμο τυμπάνων...πιο δεινοσαυρικό θα έλεγα, δλδ να δουλέυω στο piano roll editor του εκάστοτε daw. Με απλά λόγια προσωπικά αντιμετωπίζω τα συγκεκριμένα πακέτα ως επι το πλείστον αποκλειστικά σαν sample libraries. Οπότε μάλλον δεν είμαι σε θέση να εκφέρω γνώμη για συγκεκριμένες λειτουργίες. Από την άλλη πλευρά αυτό που εγώ προσωπικά βρίσκω σημαντικό με βάση το δικό μου workflow είναι το πόσο εύκολο είναι το midi maping και η συνεργασία του plugin με το daw σε ότι αφορά το πολυκάναλο routing. Παρ'όλα αυτά νομίζω πως όντως το BFD πρωτίστως και το Superior κατ'επέκταση είναι τα δύο κορυφαία σε ότι αφορά εργαλεία - βοηθήματα σε ότι αφορά το programming και σίγουρα τα πιο ολοκληρωμένα σε αυτόν τον τομέα...κάτι που αντανακλάται και στην τιμή τους: 320 euros το BFD, 380 το Superior γύρω στα 150 τα άλλα δύο. Σε ότι αφορά τις μεθόδους προστασίας, τουλάχιστον στις εκδοσεις που εχω εγώ το μοναδικό που απαιτεί ilok account είναι το SSD (και πάλι δεν είναι αναγκαί η ύπαρξη κλειδιού, μπορεί να γίνει είτε μέσω cloud είτε άδεια για συγκεκριμένο υπολογιστή) , η toontrack έχει το δικό της product managment λογισμικό που διαχειρίζεσαι τις άδειες ανα μηχάνημα κλπ ενώ στην έκδοση 2 του bfd που είχα μείνει η άδεια ήταν ένας σειριακός αριθμός με online activation.
    1 βαθμός
  10. να μην είσαι συνδεδεμένος στο native access από δυο υπολογιστές ταυτόχρονα.
    1 βαθμός
  11. καλησπέρα Φίλιππε γενικά μιλώντας οι K67/87 όπως και οι CK12 είναι κάπως περισσότερο απαιτητικές σε ότι αφορά το ενισχυτικό μέρος του μικροφώνου ώστε να δώσουν τα αντίστοιχα αποτελέσματα ηχητικά. Και στις δύο περιπτώσεις τα αυθεντικά μικρόφωνα που τις χρησιμοποιούν περιλαμβάνουν κάποιας μορφής Hi Freq attenuation ώστε να επιτευχθεί το αρκετα ανοιχτό και bright αλλά όχι harsh αποτέλεσμα. Νομίζω άλλωστε πως αυτός είναι και ένας από τους λόγους που βλέπουμε απειρους κλώνους μικροφώνων με K47 ρέπλικες και όχι αντίστοιχα K67 & CK12. Προσωπικά δεν έχω ακούσει mic "κλώνο" με K67 που να μου έχει αφήσει καλές εντυπώσεις πλην ελαχίστων όπως το Mojave MA200 και γενικά νομίζω τα καταφέρνουν πολύ καλύτερα στην 67 πλευρά παρά στην 87...και έχω την εντύπωση πως σε μεγάλο βαθμό οφείλεται και στην χρήση υπερβολικά λεπτών διαφραγμάτων ως αντιστάθμιση στην κεντρική στήριξη της μεμβράνης ώστε να επιτευχθεί το ζητούμενο extended hf range με με σχεδόν στο σύνολο των περιπτώσεων αρκετά σκληρά και έντονα ψηλά μεσαία... Στη θέση σου θα έψαχνα για mods σχεδιασμένα και δοκιμασμένα πάνω στο συγκεκριμένο μικρόφωνο από κάποιον από τους συνήθεις υπόπτους μπουτικάδες κλπ (microphone parts, beezneez κλπ) ή το πιο σέηφ αν δεν υπάρχει δοκιμασμένο μοντ την απευθείας αλλαγή με το ίδιο capsule της blue (γιατί εκτός από το ίδιο το capsule αλλάζει και όλη η λογική σε σχέση με την συμπεριφορά μέσα στο συγκεκριμένο head basket, την στήριξη αλλά και στην περίπτωση σου η τοποθέτηση ενός dual diaphragm capsule σε ένα μικρόφωνο που έχει σχεδιαστεί για single diaphragm κλπ)
    1 βαθμός
  12. δεν είναι black friday αλλά καλό είναι να ενημερώνουμε για τυχόν deals for steal https://www.musicpower.gr/el/proionta/ekthesiaka/b-stock/kithares/vintage-v6lb-sonic-blue-ilektriki-kithara001837.html αν δεν κάνω λάθος είναι αυτή η κιθάρα: https://www.jhs.co.uk/products/vintage-v6-reissued-electric-guitar-laguna-blue σε τιμή χώμα.
    1 βαθμός
  13. βασικά από όσο γνωρίζω... ήθος (αν και το πουλάς δεν ταιριάζει στην προκειμένη καθώς πρόκειται μάλλον περι προσφορας)
    1 βαθμός
  14. Ναι μπρε συμφωνώ... Απλά σκέφτομαι τι θα μας έλεγαν οι παλιοί που δεν ήταν τόσο ΠΑΣΟΚ :) αν τους λέγαμε "δεν μπορώ να παίξω με αυτή την Stratocaster,που κοστισε 20 μηνιάτικα, γιατί έχει 7αρι radius" ... "Σιγά μωρη λουλου μη σκισεις κανα καλσόν ,σκάσε και παιζε!" θα μας έλεγαν:)
    1 βαθμός
  15. Ναι αλλα απο εναν ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ παικτη...αλλο πραγμα βολευει εσενα και αλλο εμενα (αν και κατα τη γνωμη μου μια ΚΑΛΟΣΕΤΑΡΙΣΜΕΝΗ κιθαρα παιζει ετσι κι αλλιως μια χαρα οτι μπρατσο και αν εχει...) Αυτο νομιζω λεει ο @billaraskats27 οτι δηλ. ΓΙΑΤΙ να εχει αγορασει καποιος μια κιθαρα που δεν τον βολευει το μπρατσο της? Αν και βεβαια....απορώ (με το καΡντια μου ) πως ΠΡΙΝ τα 90s που οι Fender & η Gibson (και η Gretsch & η Rickenbacker) εβγαζαν ΜΟΝΟ ΕΝΑ μπρατσο (δεν υπηρχε δηλ. επιλογη) ΚΑΝΕΝΑΣ δεν παραπονιουνΤαστασανε και ΟΛΟΙ απλα επαιζαν την κιθαρα που μπορουσαν να βρουν στα μαγαζια ...... και φυσικα να πληρωσουν.... π.χ.. οσοι επαιζαν με mid 60s & 70s Gibson επαιζαν ηθελαν δεν ηθελαν με ΘΕΟΣΤΕΝΟ nut (1 9/16") για να μη μιλησουμε για το "vintage radius" της Fender που μεχρι το 1983 ηταν η ΜΟΝΑΔΙΚΗ επιλογη.....(με εξαιρεση καποιες 70s deluxe tele) & με το οποιο (radius) εχει γραφτει το μισο....ροκ...(και με bends και με τρελλα σολιδια και με ...απο ολα....) Καλα δεν μιλαμε για Ελλαδα...σιγα μην εβρισκες Fender ή Gibson και να ΜΗΝ την επαιρνες επειδηΣ "δεν με βολευει το μπρατσο" στα 70s & στα 80s....
    1 βαθμός
  16. Εννοείται δεν είναι δικαιολογία. Το μπράτσο είναι από τα σημαντικότερα features της κιθάρας. Εν πολλοίς, κρίνει το πόσο ευκολόπαιχτη θα είναι. Προσωπικά, το σημαντικότερο στοιχείο που με κάνει να μου αρέσει ή να μη μου αρέσει μια κιθάρα (πέρα από τους μαγνήτες) είναι το μπράτσο.
    1 βαθμός
  17. Σε ολα τ'αλλα δε θα εκφερω γνωμη, αλλα το δε με βολευει το μπρατσο δε το θεωρω δικαιολογια. Για ποιο λογο να εχεις μια κιθαρα που δε σε βολευει το μπρατσο???? Γενικα εχω παιξει με παρα πολλα μανικια. Με ολα, αυτο που εισαι, αυτο θα παιξεις δε λεω. Αλλα εχω καταληξει στο ο,τι τα baseball necks παρ'οτι παιζω με κουραζουν (αν κ εχω πιασει πολλες κιθαρακλες με baseball νεκ) κ το V (εκτος αν ειναι soft V) με το που το πιανω δεν μ'ενδιαφερει καν να παιξω.
    1 βαθμός
  18. Καλή επιτυχία Νικόδημε! Περιμένουμε!
    1 βαθμός
  19. το θέμα φίλοι είναι πως αντιμετωπίζεις την ηχογράφηση... από ποια πλευρά... τεχνική?... καλλιτεχνική?... η συνισταμένη τους?... και εκεί που κατά την ταπεινή μου γνώμη την πατάμε με τις υποκειμενικές μας συγκρίσεις σε ανάλογες κουβέντες, δεν είναι στο ότι μπερδεύουμε (αναπόφευκτα) τις 3 έννοιες στο τελικό άκουσμα που φτάνει στα αυτιά μας, αλλά στο ότι ο καθένας μας το κάνει σε διαφορετικό ποσοστό, με το σημαίνων γι αυτόν κριτήριο να διαφέρει... έτσι δυστυχώς το κοινό reference που απαιτεί η εξαγωγή καθαρών συμπερασμάτων δεν υπάρχει (ή τουλάχιστον είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί σε χαλαρές κουβέντες ανθρώπων με μεγάλη γκάμα αντιλήψεων, εμπειριών ακόμα και φυσικής δυνατότητας του σώματος ως προς την ακοή)... τα παραδείγματα που έβαλε ο Νίκος παραπάνω είναι ενδεικτικά (είμαι μάλιστα περίεργος για το ποιες παραγωγές θα επέλεγε να αναφέρει ο καθένας)... στην δική μου γενιά, με τις παραγωγές τυμπάνων του 80-90 στην Ελλάδα επί το πλείστον "επιπέδου master chief" (με απλά λόγια της πιάτσας, "τηγανέ" ή "κατσαρολέ" ), κάποιοι περίεργοι είχαμε επιλέξει ως ακροατές, μια και σαν "παραγωγοί" ήμασταν πολύ μακρυά κυρίως λόγω έλλειψης hi end τεχνικής υποδομής και "τάλαντου" (όχι απαραίτητα ταλέντου), να κρυβόμαστε στο καταφύγιο της "πιστότητας" ως ζητούμενο... και στην ακρόαση και στην δημιουργία... στην πρώτη περίπτωση μαζεύοντας λυτρωτικά τέρψη και στην δεύτερη κρεμαστάρια ως αλεπούδες (αφού ναι μεν μια χαρά τις ακούγαμε τις διαφορές, αλλά δεν τις "φτάναμε" δε)... τες πα μην σας τα ζαλίζω... σχεδόν 40 χρόνια μετά έχουν αλλάξει τόσο πολύ τα πράγματα, ώστε να θεωρώ ευλογημένους όσους ασχολούνται πια με την μουσική παραγωγή, έστω και από το σπίτι... το να έχεις στην διάθεσή σου πρόσφορα στο γραφείο σου δείγματα της ποιότητας των σημερινών drum VSTi είναι πως να το πω... "audio top models στο πιάτο"... τώρα τι θα τα κάνεις?... εντάξει μπορεί να παίξεις και τάβλι μαζί τους αν θες... η παγίδα έγκειται στο πως θα προσεγγίσεις την αξιοποίηση τους (ειδικά αν δεν το κατέχεις το άθλημα της χρήσης τους)... η εστίαση πρέπει να γίνει στον "τρόπο" περιορισμένο από το "ταβάνι" του στόχου του καθενός σε ενεστώτα κάθε φορά χρόνο... γιατί (παρα) πολλές φορές είναι προτιμότερο να χρησιμοποιήσει κάποιος κάποιο δείγμα που πλησιάζει το ποθούμενο ως έχει, παρά να μπει στην διαδικασία της δομικής επεξεργασίας του (ουσιαστικά "χαλώντας" το)... κι αυτό το "χάλασμα" δυστυχώς μετά από αρκετές ώρες ενασχόλησης ενός άπειρου (όχι ότι οι έμπειροι δεν την πατάνε) με μια μουσική παραγωγή, χάνει την προέλευσή του οδηγώντας σε αδιέξοδα το σύνολο του mix... τα παραπάνω ως κάποιες παρενθετικές σκέψεις μου στην κουβέντα, περισσότερο για προβληματισμό στο να αξιοποιηθεί το δυνατόν καλύτερα και στην πράξη (περνώντας και στην μουσική που είναι ο στόχος) η πρωτοβουλία του φίλου Νικόδημου (που έχει εντρυφήσει στο θέμα και έχει αποδείξει πολλάκις ότι δεν φείδεται διάθεσης να προσφέρει)... ο φόβος μου παρακολουθώντας την συζήτηση είναι απλά το να μην καταλήξει (το δυνατόν) στο να του ζητούνται αντιδημιουργικοί στην ουσία μαγικοί "μπούσουλες" όπως δυστυχώς συμβαίνει συχνά (και μην νομίσει κάποιος ότι δεν κατανοώ την ανάγκη που οδηγεί στην αναζήτησή τους)... καλώς ή κακώς για μένα στην ηχοληψία αυτοί (οι μπούσουλες), αποτελούν έναν από τους μεγαλύτερους λόγους "στασιμότητας"... κι εδώ η κλασική παροιμία με το ψάρι, βρίσκει "σχάρα" και κάρβουνα αναμμένα... ΥΓ1... δεν κατάλαβα το νόημα και το ύφος της "παρατήρησης - επίκλησης" του φίλου μας (και ελπίζω μην τον παρεξήγησα οπότε και του ζητώ προκαταβολικά συγνώμη) μια και ειδικά στο noiz έχουν περάσει πάρα πολλοί κατά καιρούς που μοιράζονται την όποια γνώση τους χωρίς υστεροβουλία και φαντάζει προσβολή στα μάτια μου (μόνο τα δικά μου?) το να "εγκαλούνται" αόριστα (με τον όποιο τρόπο) κι από πάνω... άλλωστε η εποχή που ο Μαστρο Μήτσος παίρνει στον τάφο του τα μεγάλα μυστικά της τέχνης του έχει περάσει ανεπιστρεπτί... το διαδίκτυο ναν καλά κι από "μάστορες" άλλο τίποτις... ΥΓ2 και σχετικό άσχετο... σαν ευτυχής κάτοχος κάποτε του κάτωθι original direct recording βινυλίου της Sheffield Lab, το είχα λιώσει σε ατέλειωτες ακροάσεις φέρνοντας τον ντράμερ (επί του προκειμένου τον Jim Keltner) "μπροστά μου" στο σαλόνι μου... για ένα μεγάλο διάστημα στην ζωή μου ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ να ακούσω τίποτα πλην audiophile παραγωγών κι αυτές αυστηρά κρινόμενες... τώρα πια στα γεράματα κατάλαβα (έστω και αργά) ότι τον ντράμερ δεν χρειάζεται σώνει και καλά η παραγωγή να στον φέρνει μπροστά στα μάτια σου... αρκεί να στον φέρνει μπροστά στην ψυχή σου... κι αυτό το κάνει η "μουσική" κι όχι ο τρόπος που θα την σερβίρεις...
    1 βαθμός
  20. Σωτήρης Αλεβίζος. Τότε έπαιζε πλήκτρα μαζί μας και τραγουδούσε. http://www.armonias-genesis.gr/18-εκδηλώσεις/βιογραφικά/98-sotiris-alevizos
    1 βαθμός
  21. Ρε funk τι μου θύμησες... αν σας πώ ότι το επόμενο του Joe Tex ήταν το δεύτερο ίσως 45άρι που αγόρασα??? (μέσα στα πρώτα ήταν τα Shaft (Isaac Hayes), For the Love of Money (O' Jays, what a bass intro !!!), It's too late (Carole King), Four Squared Room (War - absolute Art), Papa was a Rolling Stone (Temptations), (και δείρτε με ελεύθερα) Forever and Ever (Demis Roussos).
    1 βαθμός
  22. Ναί και όχι. Εφόσον παίζεις σπίτι σου με software η σε στούντιο, ακόμα και ζωντανά, και περνάς το ηχητικό σήμα απο 47 εφέ, οκ. Όσο "καθαρίζει" όμως η απόσταση μεταξύ κιθάρας και ενισχυτή, τόσο πιο έντονα αντιλαμβάνεσαι την κιθάρα που κρατάς στα χέρια σου. Και δεν είναι λίγοι αυτοί που ψάχνουν απόλαυση στη δεύτερη περίπτωση. Τα ζητήματα πάντα παραμένουν δυο. Να μην είσαι αφελής και να ερευνάς ώστε να γνωρίσεις σε βάθος τον κόσμο που αγαπάς, και να προτάσσεις πάντα το αποτέλεσμα, τη μουσική, χωρίς να τυφλώνεσαι απο ανασφάλειες και ψευδαισθήσεις. Όλα παίζουν ρόλο, ανάλογα με το ποιός είσαι και τα μυαλά που κουβαλάς.
    1 βαθμός
  23. Εφόσον έχω την Άδεια του Admin, να δώσω μερικές ακόμα λεπτομέρειες. Προϊστορία: 0. Τα κλειδιά είναι αυτά: https://images.reverb.com/image/upload/s--HJfWbNtC--/a_exif,c_limit,e_unsharp_mask:80,f_auto,fl_progressive,g_south,h_620,q_90,w_620/v1471648053/ieddmvdeqbs8o6p4en9s.jpg . Περί του συστήματις Velve-Tune της Ibanez: https://ibanez.fandom.com/wiki/VelveTune. Μεγάλο thread με όλα τα προβλήματα εδώ: https://www.talkbass.com/threads/ibanez-musician-bass-club.1218259/ 1. Και τα τέσσερα κλειδιά μου έχουν τζόγο, και πλευρικό (κατά το σφίξιμο-ξεσφίξιμο) και "μέσα-έξω". Το πλευρικό προκαλείται από φθορά στο μπρούτζινο (συνήθως) γρανάζι, ενώ το μέσα-έξω οφείλεται σε χαλάρωση της βίδας που συγκρατεί το peg. Ο ατέρμονας είναι ατσάλι και δεν παθαίνει εύκολα. 2. Τα συγκεκριμένα κλειδιά δεν υπάρχουν στην αγορά πλέον και πουλιούνται ένα-ένα στο ebay σε απίστευτες τιμές. 3. Τα επίσημα διάδοχα κλειδιά, ή τα αντίστοιχα της Schaller και άλλων εταιριών έχουν μόνο μία βίδα στήριξης στο headstock, πράγμα που είναι frowned upon. 4. Μοναδικός δρόμος η συντήρηση/επισκευή και μοναδικό εμπόδιο το άνοιγμα του κλειδιού. 5. Τα κλειδιά είναι κλειστού τύπου και ανοίγουν μόνο από το αλουμινένιο καπάκι που φέρει το λογότυπο της εταιρίας. Το πρόβλημα είναι πώς να βγεί το καπάκι αυτό που μοιάζει πρεσαριστό. 6. Ψάχνοντας εκτεταμένα στο ιντερνέτου (μεγάλε Ζουγανέλη, εκτός από κολοσσός κιθαρίστας έχεις αλλάξει ανεπιστρεπτί και την Ελληνική γλώσσα!) για φωτογραφίες και ανοιγμένα κλειδιά, υπάρχουν μόνο δύο μέθοδοι: α) τρύπημα του καπακιού και βίαιο βγάλσιμο (λόγω σεβασμού στο κοινό αίσθημα και πολιτικής κατά του αίματος και της βίας δεν θα ποστάρω φωτο) και β) super glue (https://farm5.staticflickr.com/4609/26189525278_9a969ef19b.jpg). Συνοπτικά, κολλάμε το μεταλλικό στρογγυλό πράμα επάνω στο αλουμίνιο, περιμένουμε να στεγνώσει, και τραβάμε προς τα έξω. Για άλλους δούλεψε, για άλλους όχι. 7. Η δεύτερη μέθοδος μου έδωσε την ιδέα: Η super glue είναι γνωστή και αποδεδειγμένη μηχανολογική, τραυματοκομική και οδοντιατρική μέθοδος, αλλά μετά καθαρίζεται δύσκολα και θα γρατζουνήσει το αλουμίνιο και τo λογότυπο της Weyland-Yutani (δέκα χρόνια κάθειρξη). 8. Η αμέσως ισχυρότερη reversible & non-destructive μέθοδος συγκόλλησης είναι η αυτοκόλλητη ταινία διπλής όψεως. Οι προτιμώμενες φίρμες (και σε κόλλες γενικότερα) είναι της 3Μ, Bison, Pattex και Tesa. Δεν μιλάω για τις λεπτές που μοιάζουν με σελοτέϊπ που έχει κόλλα και από τις δύο πλευρές (οι πολύ καλές μάρκες ίσως δουλέψουν και αυτές) αλλά το λεγόμενο mounting tape με το οποίο κολλάς π.χ. κρεμαστάρια στο πλακάκια ή την πόρτα. Είχα ένα καινούριο καρούλι Tesa® Powerbond® Double-Sided Mounting Tape 1.5m x 19mm, model 55732-0004 (κόστος €5.50, https://www.skroutz.gr/s/18911759/Tesa-Ταινία-Διπλής-Όψης-Powerbond-55732-00004-19mm-x-1-5m.html) και είπα να δοκιμάσω την τύχη μου. Materials & Methods: 1. Απαιτούμενα υλικά: - βρώμικος πάγκος εργασίας - χαρτί υγείας (1 roll) - 1x Tesa® Powerbond® - κατσαβίδι Philips - λαδωτήρι με βελόνα σύριγγας και 40-60 SAE λάδι (ιδιοκατασκευή) - γράσο ABRO Heavy Duty #2 Lithium Grease (Part No LG-857) (€5, https://toolshouse.gr/εργαλεια/abro-00645-2-heavy-duty-lithium-grease-γράσσο-λιθίου-υψηλής-απόδοση/) - πλαστική σπάτουλα μοντελισμού με μυτερή άκρη (η πρώτη της φωτό https://www.skroutz.gr/s/26535115/Metron-Σπάτουλες-Πλαστικές-Σετ-5τμχ.html) - χαρτοκόπτης (με λάμα ξυράφι) - καθαριστικό λιπών ή ασετόν - μεταλλικός (ή πλαστικός) κύλινδρος διαμέτρου λίγο μικρότερης από το καπάκι (στην περίπτωσή μου 16mm) με εντελώς λεία επιφάνεια. Αν έχετε εργαλεία, η flat επιφάνεια ενός τρυπανιού είναι εξαιρετική. Την καθαρίζετε καλά από λίπη. 2. Προεργασία: Ενδελεχές καθάρισμα του καπακιού από λίπη και λιπαντικά, πρώτα με καθαριστικό γενικής χρήσης π.χ. αζαξ για τζάμια και μετά με κάτι ισχυρότερο. Τα δικά μου κλειδιά δεν έχουν βαφή ή πλαστική επιφάνεια, οπότε το ασετόν είναι δραστικό και αποτελεσματικό. Αν τα κλειδιά σας έχουν εκτυπωμένη φίρμα, ΜΑΚΡΥΑ από ασετόν, χρησιμοποιείστε κάτι απαλότερο και σαπωνοειδές (σκέτο οινόπνευμα δεν κάνει) 3. Αφού πλύνετε τα χέρια σας (για να μην έχουν λίπη) κόβετε με την φαλτσέτα ένα τετράγωνο κομμάτι (19mm x 19mm) από την ταινία διπλής όψης και την εφαρμόζετε πάνω στο καπάκι του κλειδιού (οι γωνίες που περισσεύουν δεν ενοχλούν). Με το νύχι πιέζετε το κερόχαρτο της άλλης πλευράς ώστε να κολλήσει καλά. 4. Βγάζετε το τετράγωνο κερόχαρτο και εφαρμόζετε τον κύλινδρο στην δεύτερη αυτοκόλλητη όψη. 5. Κρατάτε γερά το κλειδί στο ένα χέρι και τον κύλινδο στο άλλο, και με μία αποφαστική αξονική κίνηση (όπως σπάμε απότομα μια κλωστή, όχι πλευρική κίνηση) ξεκολλάτε το καπάκι. Αυτό ήταν! Στα 3 κλειδιά βγήκε με την πρώτη, στο ένα χρειάστηκε να επιμείνω με δεύτερο τετραγωνάκι αυτοκόλλητου πάνω από το πρώτο. Λίπανση: 1. Αυτονόητη διαδικασία. Ξεβιδώνετε την σταυρόβιδα και αποσυναρμολογείτε τα πάντα 2. Καθαρίζετε τα πάντα από τα στεγνά γράσα με την μέθοδο της επιλογής σας 3. Καθαρίζετε καλά το γρανάζι 4. Λαδώνετε απλόχερα τον ατέρμονα, περιστρέφετε το κλειδί πολλές φορές, σκουπίζετε το λάδι που περισσεύει 5. Καθαρίζετε την την φωλιά από λάδια για να πιάσει το γράσο 6. Γρασάρετε το peg και την φωλιά του και με περιστροφική κίνηση το τοποθετείτε στη θέση του 7. Γεμίζετε τη φωλιά κατά το 1/3 με γράσο και τοποθετείτε το γρανάζι στη θέση του 8. Περιστρέφετε το κλειδί για να κάτσει το γρανάζι στη σωστή θέση του 9. Βιδώνετε σφιχτά την σταυρόβιδα 10. Συμπληρώνετε με γράσο πάνω από το γρανάζι και πάνω από τη βίδα ώστε να μην μείνει σχεδόν καθόλου κενός χώρος όταν ξανατοποθετήσετε το καπάκι Κλείσιμο: Τοποθετείτε μαλακά το καπάκι, ευθυγραμμίζετε το λογότυπο με το κλειδί, και πιέζετε πιο δυνατά σε όλη την επιφάνεια του καπακιού. Το καπάκι είναι machined με πολύ μικρές ανοχές, οπότε θα "σφηνώσει" στη θέση του χωρίς προσπάθεια. Αν ανησυχείτε ότι μπορεί να βγεί, μπορείτε να το χτυπήσετε ελαφρά και μία μόνο φορά με σφυράκι μέσω ενός ξύλινου ή πλαστικού κύλινδρου που έχει ΑΚΡΙΒΩΣ την διάσταση του καπακιού (για να μην το λυγίσετε). Επίλογος: Χρεώνετε στον πελάτη €30+ΦΠΑ για κάθε κλειδί. Ελπίζω να ήμουν διαφωτιστικός, πάρτε και μια φωτογραφία.
    1 βαθμός
  24. Με αφορμή μία συζήτηση σε άλλο τμήμα του φόρουμ σκέφτηκα να κάνω μία μικρή παρουσίαση και review κάποιων εικονικών drum instruments & sample libraries που έχω χρησιμοποιήσει και έχω στην κατοχή μου....και φυσικά να συμπληρώσουν όσοι ενδιαφέροντε και με άλλες επιλογές ή και την εμπειρία τους απλά με κάποια από τα όργανα αυτά. Θα ξεκινήσω με μία μικρή εισαγωγή... Προσωπικά θεωρώ την συγκεκριμένη κατηγορία εικονικών οργάνων ώς μία πραγματική αποκάλυψη στο κομμάτι της μουσικής παραγωγής καθώς έδωσε πρωτόγνωρες δυνατότητες τόσο στο τμήμα του arrangement με την δυνατότητα δημιουργίας ολοκληρωμένων σετ με επιλογές που ίσως να ήταν πρακτικά δύσκολο να έχουμε στη διάθεση μας αλλά τόσο και στο θέμα του mixing προσθέτοντας μία μεγάλη ποικιλία ηχητικών επιλογών στην παλέτα μας. Τόσο ως sample libraries & VSTi για drum programming, ως μέσο για drum replacement αλλά και ως stand alone soft instrument η συγκεκριμενη κατηγορία κατάφερε να αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι της αγοράς με αρκετά ενδιαφέρουσες προτάσεις. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν... Θα ασχοληθώ εδώ με 3 διαφορετικές προτάσεις και τις υποκατηγορίες τους: την "οικογένεια" του BFD, την αντίστοιχη της Toontrack (EZ Drummer & Superior) και το SSD του Steven Slate. Εκ των πραγμάτων θα ασχοληθώ κυρίως με το basic πακέτο κάθε πρότασης και όχι τόσο με τα διαθέσιμα expansions αν και θα αναφερθούμε και σε αυτά. Νομίζω πως είναι λογικό να χωρίσουμε αυτή την συγκριτική παρουσίαση σε 3 μέρη: 1. ποιότητα, χρηστικότητα και ποικιλία δειγμάτων 2. user interface, ευκολία χρήσης και δυνατότητες 3. επεκτασιμότητα Σε ότι αφορά το πρώτο μέρος θα έλεγα πως στην βασική τους εκδοχή όλα τα πακετά έχουν να προσφέρουν υψηλής ποιότητας ήχους αλλά δεν μπορώ να μη σταθώ σε κάποια πολύ ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του BFD όπως εξαιρετικά δείγματα από πιο "σπάνια" κομμάτια και μεγέθη (πχ slingerland) και πιθανότατα τα πιο ρεαλιστικά ambient microphones δείγματα. Από την άλλη πλευρά και όπως είναι λογικό το EZ drummer προσφέρει σαφέστατα πιο περιορισμένο αριθμό όχι μόνο διαφορετικών ήχων αλλά και σε ότι αφορά velocity layers, articulations κλπ. Και λέω πιο λογικό καθώς είναι το entry level της toontrack και απευθύνεται και γενικότερα σε ένα λιγότερο απαιτητικό κοινο. Σε ότι αφορά τώρα τα SSD & Superior θα έλεγα ότι είναι αρκετά κοντά μεταξύ τους τόσο στην λογική του layering όσο και στην γενικότερη χροιά των ήχων: πραγματικά απίστευτα πολλές επιλογές σε διαφορετικά χτυπήματα, δυναμικές κλπ. Σε ότι αφορά τον ήχο αυτό καθ'αυτό και τα δύο προσφέρουν έναν αρκετά έως πολύ mix ready αποτέλεσμα με εμφανώς επεξεργασμένα δείγματα (σε αντίθεση με το BFD που πολλές φορές φαντάζει αρκετά "ωμό"). Αυτό φυσικά είναι ένας αρκετά σχετικός και υποκειμενικός παράγοντας...πχ προσωπικά προτιμώ να έχω μία πιο raw πηγή ωστε να μπορέσω να την εντάξω όσο το δυαντόν καλύτερα στο δικό μου ηχόχρωμα. Αν έπρεπε να διαλέξω ένα νομίζω πως αυτό θα ήταν το SSD λόγω του καλού balance ανάμεσα στα ζητούμενα...μεγάλη ποικιλία right out of the box, πολύ υψηλή ποιότητα, χρηστικότητα και αρκετές δυνατότητες fine tuning. Σε ότι αφορά το δέυτερο μέρος...του user interface δλδ νομίζω πως τα πράγματα είναι εντελώς υποκειμενικά. Και πάλι το ez drummer είναι το πιο περιορισμένο σε δυνατότητες (λογικό) χωρίς όμως αυτό να το κάνει απαραίτητα και λιγότερο λειτουργικό....αντίθετα νομίζω πως είναι αρκετές οι φορές που βρίσκω το BFD "δύσκολο" και "δύστροπο" σε σημείο να με απωθεί η χρήση του... κάπου στη μέση τα υπόλοιπα με προσωπική επιλογή για νικητή το SSD...νομίζω πως το layout και η πρόσβαση σε κάθε ζωτικής σημασίας λειτουργία είναι ιδανικά σχεδιασμένη. ίσως έχει να κάνει και με το γεγονός ότι το SSD είναι σαφέστατα προσανατολισμένο σε ένα multi output mixing περιβάλον χωρίς "εσωτερική" επεξεργασία σε ότι αφορά eq, dynamics κλπ (αλλά με ένα υπερβολικά καλοσχεδιασμένο τμήμα ελέγχου της συμπεριφοράς κάθε οργάνου) σε αντίθεση με τα υπόλοιπα που προσφέρουν μία "ολοκληρωμένη" λύση σε ότι αφορά την επεξεργασία (με κατά τη γνώμη μου αδιάφορα και όχι ιδιαίτρα χρησιμα εργαλεία...αλλά αυτό έχει να κάνει και με το ζητούμενο για τον καθε ένα, τον τρόπο που δουλέυει και χίλιους δυο άλλους παράγοντες). Σε ότι αφορά το τρίτο μέρος, εννοείται πως όλες οι προτάσεις έχουν ενδιαφέρουσες δυνατότητες επέκτασης σε ότι αφορά επιπλέον drum kits κλπ....θα σταθώ σε δύο σημεία από την μία πλευρά στο φτηνό ez drummer και στο jazz kit expansion το οποίο είναι πραγματικό διαμαντάκι...ίσως όχι τόσο για jazz αλλά σίγουρα πολύ δυνατό για indie pop-rock, post rock, garage κλπ... είδη δλδ που θέλουμε έναν πιο "χοντροκομμένο", ρεαλιστικό, organic drum sound...και από την άλλη στα expansions του SSD που προσφέρουν πολύ ωραίες επιλογές σε ιστορικά rooms & producers.
    0 βαθμοί
  25. Μετά από το ξύρισμα στις γωνίες η κιθάρα άρχισε να μας χαιρετάει! Κράτησε την κούρμπα όμορφα... Δεν φαίνονται κενά , η μέθοδος με τη σακούλα κενού του Νάσου και Hellfire πιάνει!
    0 βαθμοί
  26. Αχ αυτοί οι Artists... ποτέ μου δεν τους κατάλαβα (εκτός από αυτούς του Asterix) :-)
    0 βαθμοί
  27. Από νομική πλευρά, αν διαβάσετε την διεθνή (και όχι την εγχώρια φέτα) νομοθεσία περί ΠΙ, θα δείτε ότι ο δημιουργός είναι υποχρεωμένος να προασπίζεται ΕΝΕΡΓΑ την πνευμστική του ιδιοκτησία, αλλιώς θεωρείται ότι συναινεί. Strike to the death of them all. Από μουσικής πλευράς, δεν υπάρχει παρθενογένεση στην τέχνη.
    0 βαθμοί
  28. Ε ναι. Καμία σχέση. Το δικό σου είναι χειρότερο.
    0 βαθμοί
  29. 0 βαθμοί
  30. Μόλις το διάβασα πρώτη φορά έπαθα πλάκα.
    0 βαθμοί
  31. Κατά την γνώμη μου δεν είναι. Μπράβο για το ποίημα που διάλεξες να μελοποιήσεις. Είναι εκπληκτικό.
    0 βαθμοί
  32. αν σε ενοχλεί κάνε ένα copyright strike στο youtube. Αλλωστε το δικό σου προηγείται
    0 βαθμοί
  33. Εγώ πάντως ακούω διαφορετική αρμονική εξέλιξη και διαφορετικές μελωδικές γραμμές στα δύο κομμάτια. Σε ποιο σημείο θεωρείς ότι υπάρχουν ομοιότητες;
    0 βαθμοί
  34. για την εγκατάσταση μόνο και για updates. Για να παίζεις μπορείς χωρίς το native access.
    0 βαθμοί
  35. Το πρόγραμμα είναι μια χαρά! Συνεργάζεται άψογα με kontakt player, δεν απαιτεί full version!
    0 βαθμοί
  36. Να προσθέσω κάτι που ξέχασα και σίγουρα ενδιαφέρει αρκετούς Το SSD του Slate έχει free απόλυτα λειτουργική έκδοση διαθέσιμη με μοναδικό περιορισμό το ότι διαθέτει ένα μόνο drum kit.
    0 βαθμοί
  37. δεν πήγαμε όλοι στην Οξφόρδη Αστρα Ζενεκα
    0 βαθμοί
  38. Πςςςςς, αφτό είναι σοστό μοντερέισον κύριοι .... Έλα για να μαθένετε δηλαδής ....
    0 βαθμοί
  39. η δικη σου παρεα, γιατι εγω πρωτη φορα το ακουω......(σιγα μην ξεραμε στα 80s τι ταστιερες υπηρχαν )
    0 βαθμοί
  40. Αυτό που στα eighties ξεχωρίζαμε τις κιθάρες σε Σόλο (φλατ ταστιέρες) και Ρύδμ (όχι φλατ), το είχε μόνο η δική μου παρέα ή ήταν γενικότερο φαινόμενο;;;;
    0 βαθμοί
  41. κι άλλοι, από τις ουαγκαντούγκου?
    0 βαθμοί
  42. Ανοιξα τα κιταπΓια μου (κρατω λεΦτομερεστατο αρχειο ολων των ηχογραφησεων που εχω κανει απο το 1984 που ασχολΙεμαι με το σπορ) και σου βρηκα....το κομματι ειναι αρχαιο & εχω χρησιμοποιησει επισης αρχαια BFD ,βλεπω οτι εχω χρησιμοποιησει samples απο ενα 60s Rogers dynasonic snare (το οποιο το εχω και σε...φυσικη μορφη μια και ειναι το αγαπημενο μου snare ολων των εποχων) & μια 26αρα Tama bass drum (παιζω εγω ντραμς κανονικα σε pads με ενα αθλιο electronic kit απο τον Thomann δεν ειναι λουπα)...α, εχω γραψει και το κομματι και παιζω και τΣι κιθαρΑΙ ,αΦτες ινε κανονικες , παιζω με μια Fender Jaguar του 1966 το slide & μια Tele του 1972 τα υπολοιπα μερη σε εναν Pro Reverb του 1970 και εχω ηχογραφησει (ναι πΣηφιακα το παραδεχομαι μη με δειρεις ) με ενα Ε906 & ενα 57αρι (δεν εχω κανει την παραγωγη ,την εχει κανει ο ετερος συν-συνθετης και ναι εχει γινει και αΦτη πσηφιακα με plug ins & πΣηφΓΙΑΚΟ μαστερινγκ οποτε κΣανα λυπησου μας )... α,μπερδεγουεϊ το αλμπουμ εγινε χρυσο και ειχε τεραστια επιτυχια οποτε..δεν καναμε μονο εμεις like στον εαυτο μας...εκαναν και αλλοι...
    0 βαθμοί
  43. καρΝτΓιες (α ρε ΤΑΚΗ γιγαντα μας αφησες και εσυ...)
    0 βαθμοί
  44. Το πρόσεξα, αλλά δεν άντεξες ρε διάολε, τα σήκωσες πάλι τα μανίκια.
    0 βαθμοί
  45. Και ο παίκτης επίσης παίρνει βάρος Μάλλον αυτό φταίει και φαίνονται βαρύτερα τα ξύλα
    0 βαθμοί
  46. Το μόνο σίγουρο με τα ξύλα είναι ότι όσο περνάνε τα χρόνια αυτά παίρνουν βάρος - Να, για παράδειγμα, οι ηλεκτρικές μου, μου φαίνεται τώρα ότι έχουν το διπλό βάρος από αυτό που είχαν πριν 20 χρόνια - ανεξήγητο
    0 βαθμοί
  47. Άκουσα ότι η Gibson έχει κούφια σώματα στις νέες Les Paul Standard. Πάει, χάλασε ο κόσμος ...
    0 βαθμοί
  48. χμμμ έχει ποικιλία το θέμα εκεί :) στο τελευταίο είναι συνδυασμός SSD με EZ drummer σε κάποια είναι φυσικά τύμπανα, σε κάποια φυσικά με BFD και σε κάποια EZ drummer...και για να ειμαι ειλικρινής κάπου εκει ανακάλυψα το EZ drummer (μου αρέσουν αυτές οι ιστορίες χαχα) ...δλδ προσπαθόντας να φτιάξουμε ένα πρότζεκτ εντελώς home made του καναπέ, βρεθηκα με ενα λαπτοπ χωρίς ήχους κλπ και ένας φίλος μου παραχώρησε την δευτερη άδεια που δίνει η toontrack για το ez drummer (το δεύτερο install βασικά). Ομολογώ πως η πρώτη εντύπωση μου ήταν πολύ κακή...αλλά μετά τσεκάροντας το jazz drum kit βρήκα πως ταίριαζε φουλ σε αυτό που είχα στο μυαλό μου....δλδ απλά beat με αρκετά organic & raw feel, ίσως λίγο στο στυλ του goo των sonic youth ή και στο πρωτο άλμπουμ των deus... και η αλήθεια είναι πως τα cutdown του EZ drummer εμένα με βοήθησαν αρκετά γιατί ήταν όντως σα να έχω μία κάπως "περιορισμένη" τεχνικά ηχογράφηση που ταίριαζε με το ζητούμενο... εδω πχ είναι μόνο ez:
    0 βαθμοί
  49. Έπεσε το πρώτο νιτρίδι (σήλερ). Σαν μέλι είναι το άτιμο!
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου