Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. npap

    npap

    Guru


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      4.468


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      21.934


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      46.963


  4. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      20.926


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/04/2021 σε όλα

  1. Το σωστό panning δυστυχώς δεν γίνεται βάζοντας "απέναντι" τις κιθάρες, ούτε υπολογίζεται με ποσοστά επί τις %. Τα "είδωλα" των οργάνων στην στερεοφωνική εικόνα δεν είναι σταθερά κατά την διάρκεια του mix και αλληλοεπηρεάζονται με τα γειτονικά τους (και όχι μόνο) σε κάθε επέμβασή μας. "Μετακινώντας" κάποιο με το pan ή ανεβοκατεβάζοντας την έντασή του ή ακόμα ακόμα "πειράζοντας" το συχνοτικά με ένα eq, ήδη έχουμε επηρεάσει ανάλογα και τα υπόλοιπα. Κυρίως όμως αυτό που μας ενδιαφέρει, την συνολική ισορροπία στην στερεοφωνία ώστε η "ενέργεια" να "μοιράζεται", ξεκινώντας πάντα από το κέντρο. Οπότε η θέση των οργάνων πρέπει συνεχώς να "διορθώνεται" καθ όλη την διάρκεια του mix μέχρι να καταλήξουμε και μάλιστα να είναι πάντα το τελικό μας "χτένισμα". Καλό βέβαια είναι το "τελικό" να γίνεται με ξεκούραστα αυτιά (άλλωστε ειδικά μετά τα σαράντα έχει πολύ πλάκα το τι και πως ακούει ο καθένας μας και αν μπει και η κόπωση στη μέση βράστα). Έτσι, όσο πιο απλά μπορώ να το θέσω, το "μυστικό" είναι να αντιμετωπίζεις το mix σαν ακροατής μιας μπάντας. Φρόντισε λοιπόν ανά τακτά χρονικά διαστήματα να στήνεσαι στο sweet spot των ηχείων σου (τα ακουστικά εδώ τα ξεχνάς για λίγο) και να προσπαθείς να "δεις" τους μουσικούς σου στον χώρο (κλείνοντας για λίγο και τα μάτια έχεις καλύτερη αντίληψη). Σου ακούγονται σωστά εκεί που θα έπρεπε να είναι και ισορροπημένοι μεταξύ τους?... αν όχι, διορθώνεις προσωρινά θέσεις και εντάσεις και πας παρακάτω. Εννοείται ότι η χρήση των effects (ειδικά του reverb) λειτουργεί "καταλυτικά" ως προς την αίσθηση της θέσης των "ειδώλων". Η όλη διαδικασία να γίνεται σε "ρεαλιστική ένταση" και όχι χαμηλά γιατί οι ρυθμίσεις θα βγουν λάθος. Επίσης βοηθά πολύ να ακούς αποσπασματικά γκρουπάροντας τα solo σε ομάδες οργάνων (πχ τις ρυθμικές κιθάρες ξεχωριστά). Το σωστό γκρουπάρισμα των επιμέρους οργάνων είναι σημαντικότατο όχι μόνο για το pan φυσικά. Σημαντικό βοήθημα είναι και το να ακούς συχνά και mono / stereo σε A/B συγκρίσεις. Έτσι και δεν θα "θάψεις" κάτι ξεχασμένο στα άκρα και θα αποφύγεις εύκολα τις "υπερβολές" και το σύνηθες λάθος των περισσότερων που προσπαθώντας να "απλώσουν" την στερεοφωνία δημιουργούν μια "τρύπα" στο κέντρο συσσωρεύοντας "αφύσικη" ενέργεια στα άκρα. ΠΑΝΤΑ η "ενέργεια" πρέπει να απλώνεται "γραμμικά" χωρίς κενά (πλην περιπτώσεων που το επιδιώκουμε για x λόγους). Τέλος ένα VST plug in όπου μπορείς να συμβουλεύεσαι (ή και να επεμβαίνεις με σύνεση όμως) στο mid και τα sides του mix σου είναι τo Voxengo MSED και είναι και free. EDIT - ακολούθως συμπληρώνω με την απάντηση που έδωσα στις παρατηρήσεις των φίλων μας στα σχόλια. Χονδρικά, ο άνθρωπος βρισκόμενος σε ένα χώρο, αποκτά αίσθηση της απόστασης και της θέσης μιας ηχητικής πηγής μέσα σε αυτόν, από τις διαφορές των ηχητικών σημάτων (χρονικές και έντασης) που φτάνουν στα δυο αυτιά του. Αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάμε ποτέ, είναι ότι τα αυτιά μεταφέρουν την πληροφορία αλλά πάντα στο τέλος ο εγκέφαλος καλείται να «ερμηνεύσει» τα ηχητικά δρώμενα κατά κανόνα υποκειμενικά. Καλώς η κακώς η ακοή ως αίσθηση επηρεάζεται κατά κάποιο τρόπο λογαριθμικά και από τις εξωτερικές διεγέρσεις αλλά και από το θυμικό. Είναι αδύνατο να μετρηθεί αντικειμενικά σε προβολή με την πραγματικότητα μια κοινή ακουστική αίσθηση που προκαλεί ένα ερέθισμα, καθότι μπορούν να δοθούν από τον κάθε ακροατή ξεχωριστά μεγάλες διάφορες στις εκτιμήσεις του. Επίσης συνυπολογίστε το ότι παρότι η ακουστική αντίληψη παίζει σημαντικό ρόλο και η ταυτόχρονη χρήση της όρασης (όταν η πηγή είναι ορατή) επηρεάζει θετικά την ακρίβειά στον εντοπισμό της θέσης της βελτιώνοντας δραστικά την διαδικασία… Μετά από τόσα χρόνια στο κουρμπέτι πάντως, έχω καταλήξει ότι καλή η ακουστική και η ηλεκτροακουστική αλλά το παιχνίδι στην πράξη ορίζεται εν πολλοίς από την ψυχοακουστική η οποία κάνει άνω κάτω τα όποια νούμερα μέτρησης υπολογισμού και καταγραφής. Αnyway και παμ’ παρακατ’. Επί της ουσίας οι στερεοφωνικές μέθοδοι κατά την ηχογράφηση, επεξεργασία και αναπαραγωγή είναι η τεχνητή προσπάθεια μας να δημιουργήσουμε την αίσθηση της αρχικής φυσικής κατανομής του ήχου στον χώρο. Τώρα η απόλυτη σχέση «αιτίας αιτιατού» (που μπορούμε να την ορίσουμε και ως «πιστότητα») έχει να κάνει κυρίως με την κλασική μουσική (ή εν γένει διάφορα ακουστικά σύνολα πολλών μουσικών ειδών). Ηχογραφούμε από απόσταση με κάποια από τις δοκιμασμένες επιτυχώς στην πορεία των χρόνων stereo mic τεχνική, την φυσική ακουστική του περιβάλλοντος μαζί με την ηχητική πηγή (π.χ. μια συμφωνική ορχήστρα σε μια αίθουσα συναυλιών) και όλα καλά όλα ανθηρά στο βασίλειο της "audioμαρκίας". Αναπαράγοντας πλέον σε ένα hi end σύστημα σε ρεαλιστικές εντάσεις, εισπράττουμε εν δυνάμει αληθοφανείς εμπειρίες αναπαράστασης του αρχικού μουσικού δρώμενου. Κάποιες φορές και συγκλονιστικές. 'Οσοι είχαν την τύχη να απολαύουν ανάλογες, με καταλαβαίνουν φαντάζομαι καλύτερα. Στα καθ ημάς από την άλλη, για κοινωνικο-εμπορικο-οικονομικούς κατά βάση λόγους που δεν είναι του παρόντος αλλά φαντάζομαι κατανοείτε, ως επί το πλείστον στην μουσική βιομηχανία η ηχογράφηση της ηχητικής πηγής, γίνεται από πολύ κοντινή απόσταση (close mic technique). Αποτέλεσμα η καταγραφή όσον δυνατόν λιγότερο της φυσικής ακουστικής του περιβάλλοντος δηλαδή με όσα δυνατόν λιγότερα στοιχεία χώρου. Αναπόφευκτα λοιπόν στην σύγχρονη μουσική, το panning (σε συνδυασμό πάντα με τα effect εξομοίωσης χώρων και τις εντάσεις) αποτελεί περισσότερο μια δημιουργική post production διαδικασία, που δεν περιορίζεται απαραίτητα από την ανάγκη κάποιας φυσικής αναπαράστασης, τουλάχιστον ως προς την χωροθεσία των μουσικών (τι να πουν και τα έρμα τύμπανα που στην πορεία των χρόνων έκαναν «βόλτες» δεξιά αριστερά στις διάφορες παραγωγές). Κατά κανόνα φτιάχνουμε εκ βάθρων (περισσότερο ή λιγότερο πετυχημένα) εικονικά περιβάλλοντα (σκηνές) προσπαθώντας να καθορίσουμε κατά βούληση τις θέσεις των οργάνων στον οριζόντιο και κάθετο άξονα με τέτοιον τρόπο ώστε να μην αλληλεπιδρούν αρνητικά ως προς την διακριτότητα τους και να μην αλλοιώνονται (το δυνατόν) οι χροιές τους «αναπνέοντας» αναλογικά στο δικό τους μέρος, υπηρετώντας την μουσικότητα και δίνοντας την ψευδαίσθηση στον ακροατή του αμιγούς ηχητικού δρώμενου σε έναν χώρο κι όχι της αποσπασματικής multitrack “συραφής”. Κι αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΥΚΟΛΟ… πέραν της έλλειψης της επικουρικής βοήθειας της όρασης και την μη γραμμική συμπεριφορά της ευαισθησίας της ακοής αναλόγως της συχνότητας, έχουμε να παλέψουμε συνεχώς και με το φαινόμενο masking effect που στην εξέλιξη του mix επηρεάζει την γενική ηχητική συνισταμένη και ως προς την ικανότητα διάκρισης της κάθε θέσης οργάνου ανά πάσα χρονική στιγμή (το «σπρώξιμο» που λέγαμε) και αποκρύπτοντας παράλληλα επιμέρους πληροφορία ή αλλοιώνοντας την χροιά της. Τεράστιο ρόλο στην δυνατότητα επιτυχούς panning παίζει και η «σωστή» ενορχήστρωση. Δεν είναι δύσκολο με μια κακή με 5 όργανα να οδηγήσουμε ένα mix σε μια «ηχητική λάσπη», ενώ από την άλλη με 10 σε μια καθαρή όπου όλα θα ακούγονται δεμένα αλλά ταυτόχρονα και ευκρινή. Επίσης ρόλο παίζει και το Pan law που έχουμε επιλέξει στο daw αλλά δεν με βλέπω να τελειώνω σήμερις (άλλωστε η τιμή των 3db boost στα άκρα που νομίζω ότι δίνεται ως default επί το πλείστον στα daw είναι μια γενικά αποδεκτή τιμή). Εν κατακλείδι μην περιορίζετε την φαντασία σας. Αν σας ακούγεται κάθε φορά ωραία το αποτέλεσμα (σε ένα αποδεκτό μόνιτορ σύστημα), τότε περί σπιτικής κολοκυθόπιτας το ανάγνωσμα και κερνάτε και τους άλλους από αυτήν. Άσε που μπορεί να δημιουργήσετε "σχολή" με μια πρωτότυπη προσέγγιση... ποιος ξερ'. Π.χ. Θέτε το μπάσο δεξά?. No prob. Στράτο μου η κατευθυντικότητα ξεκινά μετά από τα 80 έως 120Hz περίπου. Απλά ντουμπλάρισε το κανάλι του μπάσου. Στο πρώτο βάλε ένα high cut φίλτρο στα 120 και άστο στο κέντρο σε mono mode. Στο δεύτερο ένα low cut πάλι στα 120 και γείρε το όσο δεξιά θέλεις (σε stereo mode αυτό φυσικά). Κατόπιν πειραματίσου λίγο ως προς την ένταση μεταξύ τους για να μην «γέρνει» πέραν του φυσιολογικού το master διατηρώντας επαρκή την ενέργεια του και με την κλίση οκτάβας στα φίλτρα (ξεκίνα στα 18db και κινήσου αυξητικά) για να είναι ομαλή η μετάβαση και είσαι έτοιμος (ο στόχος λογικά είναι να παραμείνει ο ήχος ίδιος με το αρχικό για αυτό κράτα το και αυτό σε ένα τρίτο κανάλι για A/B συγκρίσεις. Εκτός αν δεν σε νοιάζει κάτι τέτοιο και βρεις κάποιον ήχο πλέον που σου αρέσει περισσότερο κατά το blend). Ελπίζω να λύθηκαν οι απορίες σας (σε κάποιο βαθμό έστω) και επιφυλάσσομαι. ΥΓ. Στην συγκεκριμένη περίπτωση που απλά θέλουμε απλά να "ανοίξουμε" ή να "κλείσουμε" την αίσθηση της στερεοφωνίας, ναι. Σε ένα ή περισσότερα subgroup και ή master. Επ ευκαιρία όμως πιο ειδικά για pannnig και όχι μόνο, ρίχτε μια ματιά στο καταπληκτικό Pan Pot της Goodhertz. https://goodhertz.co/panpot/
    1 βαθμός
  2. Πάντα φορολογείται η CIF αξία δηλαδή ΚΑΙ τα μεταφορικά
    1 βαθμός
  3. Δεν γίνεται να κάνουμε κριτική σε πωλητή χωρίς ενεργή συμμετοχή. Η σελίδα αφορά όσα μέλη έχουν ενεργή συμμετοχή με αγοραπωλησίες και γι αυτό απαιτείται και εγγραφή. Θα υπάρξουν και περαστικοί για one-off συναλλαγή αλλά στόχος ήταν να δημιουργηθεί ένας πυρήνας συναλλασσόμενων με διαρκή παρουσία, περιορίζοντας έτσι τις πιθανότητες απάτης απο περαστικούς που έτσι κι αλλιώς είτε εξαφανίζονται αλλάζοντας προφιλ επανειλημμένα κι ας τα σβήνουμε εμείς είτε απλά απουσιάζοντας για διαστήματα για να επανεμφανιστούν αργότερα.
    1 βαθμός
  4. Γενικά δεν τα πάω καλά με τα γλυκά αλλά αυτό φαίνεται ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΟ.
    1 βαθμός
  5. δε θα σου πει κανείς ότι άλλαξες neck? αφού το καρτελάκι σου λέει RW εγω για αρνητικό το κόβω. Και αρκετά στραβά μου φαίνονται όλα αυτά για κιθάρα των 2000 εν έτει 2021. Δηλαδή αν πάρω την mason και μου έρθει ροζ τι θα πω? όλα καλά?
    1 βαθμός
  6. καλησπερα, έχω ξαναψωνισει από reverb και ήταν όλα μια χαρά. Στην τελευταία μου αγορά ταλαιπωρήθηκα λίγο, για αυτο θα γράψω το μάθημα που πηρα, για την περίπτωση που το δει κάποιος και βοηθηθεί σε μια παρόμοια μελλοντική περίπτωση. Το ιστορικό: παρήγγειλα από ιδιώτη στη Γαλλια τον laney L5T (made in uk) σε καλή τιμή. Οι επιλογές για αποστολή ήταν πολύ ακριβες,αλλά με chronopost θα ερχόταν με 80€. Αφότου απεστάλη, έψαξα να δω πληροφορίες για την εν λόγω εταιρεία. Είδα βιτριολικες κριτικές, αλλά στην περίπτωσή μου δεν είχα κάποιο ιδιαίτερο παράπονο (συγκριτικά με άλλα που διαβαζω). Κααααποτε ήρθε ο ενισχυτής. Παραλαμβάνω το πακέτο που εμφανισιακά είναι ταλαιπωρημένο (αλλά όχι κάτι φοβερό) και νιώθω ότι ο ενισχυτής κινείται ελεύθερα μέσα του. Δεν διανοουμαι ότι δεν βρίσκεται σε άλλο κουτί οπότε ανοίγω και τον βρίσκω ανάμεσα σε ελάχιστα "χαρτιά" και 2 foam bags :( Κατανοώντας ότι έφαγε πολύ ξύλο, αρχίζω τις φωτογραφίες του ξεπακεταρισματος. Να μην τα πολυλογω, είχε ξεκολλήσει το μεγαφωνο από τη μπάφλα ξηλώνοντας βιδες. Αυτό ήταν το χοντρό, κατά τα άλλα είχε στραβωσει πινς λυχνιών ,είχε ξεκολλήσει το LED του drive καναλιού κλπ. Τον έλυσα, πήρα καλές φωτογραφίες με την έκταση των ζημιών, τον "επιδιορθωσα" πρόχειρα και τον έβαλα να παίξει. Έπαιζε μια χαρά! Από πριν βάλω χέρι, επικοινώνησα ευγενικα με τον πωλητή, ήταν άμεσος στις απαντήσεις του, αλλά αρνιόταν ότι το πακετάρισμα που έκανε δεν ήταν κατάλληλο. Επέμενε ότι φταίει η μεταφορική κλπ (πραματα που ξέρουμε ότι δεν λειτουργούν). Μου ζητησε να τον πάω σε professional για να κάνει εκτίμηση της ζημιάς για να καταγγείλει την μεταφορική, και φυσικά του απάντησα ότι αυτό έχει κόστος και δεν το αναλαμβάνω γιατί ο ενισχυτής ήρθε σπασμένος και αρνείται ότι έχει ευθύνη. Οι συζητήσεις παρέμειναν σε ευγενικό επίπεδο αλλά δεν κατέληγαν κάπου γιατί απέφευγε την ευθεία απάντηση στο αν παραδέχεται ότι δεν πακεταρε σωστά και ότι θα καλύψει partial refund. Οι διαπραγματεύσεις κράτησαν 2-3 μέρες και δεν φάνηκε να βρίσκουμε κοινό έδαφος. Στο τέλος μου είπε κάτι του στυλ "μπορεί να τον άνοιξες και να έκανες ζημιά για να ζητήσεις refund"... Έτσι, έκανα αίτημα για partial refund 100€. Σχεδον αμέσως έλαβα email από κάποιον του reverb όπου ζήτησε σύνοψη της πλευράς μου και φωτογραφίες. Έστειλα και μου απάντησε ότι θα μελετήσουν την περίπτωση και θα επανέλθουν. Την επόμενη μέρα έλαβα τα χρήματα. Τόσο απλα! Το μάθημα: 1)τα μεταφορικά για κάποιο βαρύ αντικείμενο είναι πολλά. Οι τιμές του reverb δεν είναι κριτήριο για σύγκριση με την εγχώρια αγορά μεταχειρισμένων 2)Θα προτιμώ καταστήματα και όχι ιδιώτες ακόμα και αν έχουν καλό feedback. Ο δικός μου είχε 5 αστέρια από 50 κριτικές αλλά δεν ήξερε να πακετάρει έναν ενισχυτή. Αν θα πρέπει να πάρω από ιδιώτη θα τον πρήζω να μου στέλνει φωτογραφίες κατά το πακετάρισμα. 3) Οι διαπραγματεύσεις μου θα γίνονται πολύ πιο σύντομα. Εδώ ταλαιπωρήθηκα σε μακροσκελείς συζητήσεις για θέματα που φαινόταν από την αρχή ότι δεν θα βρεθεί λύση 4) πάντα βίντεο με το άνοιγμα του κουτιού. Θα είχε ληξει η συζήτηση με τον πωλητή νωρίτερα 5) η συμπεριφορά του reverb ήταν υποδειγματική.
    0 βαθμοί
  7. Ένα καινούριο τραγουδάκι μας. Να πω την αλήθεια δεν σκεφτόμουν να το ανεβάσω εδώ, γιατί το είδος του δεν πολυσυνάδει με ότι έχουμε συνηθίσει να ακούμε στο Νόιζ. Τελικά ενέδωσα στις Ερινύες.. Έχει πέσει πολύ δουλειά και από τους τρεις μας που δεν φαίνεται λόγω αφαιρετικής παραγωγής, με πολλές αλλαγές στα όργανα και στην φωνή για να πάρει αυτήν την τελική του μορφή. Προσωπικά έμεινα πολύ ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα, εάν εξαιρέσουμε την μίξη-mastering-παραγωγή του που ακόμη δεν δύναμαι να την κάνω σωστά. Σύνθεση, στίχοι, φωνή: Νίκος Φράγκος Πιάνο: Νίκος Αραβανής Κιθάρες, μπάσο, τύμπανα (προγραμματισμός), παραγωγή: Φώτης Τσίγγος Η μίξη και το mastering έγιναν στο @studiotsiggos...
    0 βαθμοί
  8. Αυτό έπρεπε να το κάνεις από την πρώτη μέρα! Ευτυχώς υπάρχουν πάρα πολύ ελεύθερο υλικό - μέσα σε αυτά και αρκετά κακό βέβαια. Υπάρχουν 3 ειδών ασκήσεις (ίσως και παραπάνω): Για ζέσταμα, για βελτίωση, για εξερεύνηση, που αυτές οι τελευταίες είναι αυτό που ψάχνεις, γιατί που τείνουν να σου "εξηγούν" κάτι μέσα από πράγματα που ήδη γνωρίζεις (πχ γνωστή άσκηση με το καλαμάκι, ή η προσομοιωση του να σηκώνεις βάρη για να μάθεις συμπίεση, κτλ). Αυτός ο Ken Tamplin είναι από τους πιο γνωστούς, αλλά δε τον παρακολουθώ. Εγώ προσωπικά βλέπω τον Chris Liepe, ο οποίος κατά τη δική μου εμπειρία έχει φοβερές μικρές ασκήσεις που μπορούν να σου κάνουν "κλικ" που λέμε. Αλλά είναι αρκετά μεταλιάρης και δε νομίζω να σου κάνει. Όπως και να χει, ψάξε αρκετούς. Δες μια άσκηση πώς την κάνουν 4-5 άτομα. Μια φράση μπορεί μόνη της να σε "ξυπνήσει". Μόνο μη μπλέξεις πολύ με ορολογίες και τα σχετικά γιατί θα χαθείς.
    0 βαθμοί
  9. Πάρε την γυναίκα σου ένα ΣΚ στην Αγγλία, και πήγαινε πάρε το χέρι με χέρι. Έτσι θα γλιτώσεις όλα τα έξοδα αποστολής, τελωνείου, και το ενοίκιο του νέου σου σπιτιού, αφού δεν θα σε διώξει απ' το σπίτι.
    0 βαθμοί
  10. Σε ευχαριστούμε για την πληροφορία και τα tips. Αγοράζω συχνά με τετοιο τρόπο, αλλα αν και ποτέ μέχρι τώρα δεν είχα πρόβλημα, θα τα εφαρμόσω.
    0 βαθμοί
  11. Ωραία από αυτά κατάλαβα τα παρακάτω (πάντα χωρίς να είμαι ειδικός): - Τραγουδάς κυρίως με την ομιλιτική σου φωνή, και νομίζω ότι απλά βγάζεις παραπάνω αέρα ξεγελώντας τον εαυτό σου ότι τραγουδάς με chest voice. Έτσι νομίζω δηλαδή, μπορεί να κάνω και λάθος από την ηχογράφηση... Αν είναι όμως αλήθεια, δυστυχώς εδώ δε μπορώ να σε καθοδηγήσω εγώ, μιας πρέπει κάποιος να σε ακούει από κοντά, και να μπορείς να ακούς τις διαφορές στη χροιά αλλά και στο σώμα. Ακούω αρκετές φορές μια μικρή εκπνοή που κάνεις όταν ξεκινας να τραγουδάς, και αυτό μου σηματοδοτεί ότι μάλλον τραγουδάς με talk voice. - Δεν έχεις καταλάβει ακριβώς πώς να ενεργοποιείσεις το φεύτικο register σου (falsetto/head), γι αυτό και θα ήταν καλύτερο να ξεκινάς το range από κάτω προς τα πάνω. Όταν ανεβαίνεις, από κάποια στιγμή και μετά, αλλάζει η τοποθέτηση των μυών στον λάρυγγα (larynx tilt), και πάνω σε αυτή την αλλαγή ακούγεται το κοκοράκι που λέμε (voice crack). Από το σημείο του crack και πάνω, πάμε στο ψεύτικο register, όπου εκεί αλλάζει η χροιά και έχουμε πρόσβαση σε ψηλότερες νότες. Αυτό μπορείς να το "βρείς" με το να τραγουδας από κάτω προς τα πάνω, glissando, όχι νότα νότα, δλδ σαν να έπαιζες ένα άταστο όργανο. - Αυτός είναι και ο λόγος που δε μπορείς να φτάσεις πιο ψηλά, και είναι και ο λόγος που δε μπορείς να χρησιμοποιήσεις head voice, μιας η head voice είναι η βασική τεχνική για να φτάνεις τις ψηλές νότες, βλέπε power metal screams. - Για της χαμηλές νότες δε θα πρεπε να σε νοιάζει τόσο. Δύσκολα θα βρεις τόσο χαμηλά κομμάτια, και αν βρεις, θα πρέπει να τα μετατρέψεις στο δικό σου range.
    0 βαθμοί
  12. Δυστυχώς δε μπορώ να καταλάβω από αυτό που έστειλες. Σκοπός δεν ήταν να τραγουδήσεις, αλλά να μάθεις να ξεχωρίζεις τα διαφορετικά registers, πώς εκτελούνται και πώς πρέπει να τα νιώθεις στο σώμα σου. Γι αυτό και σου είπα να επικεντρωθείς σε μία μόνο νότα - γιατί είναι σημαντικό να καταλάβεις ότι από κάποιο σημείο και πάνω/κάτω, είναι φυσικά αδύνατο να χρησιμοποιήσεις head voice ή chest voice, όχι γιατί εσύ δε μπορείς ή δεν ξέρεις, αλλά γιατί πρακτικά δεν γίνεται. Πιο συγκεκριμένα σου είπα να κάνεις αυτή την άσκηση γιατί ζήτησες πριν feedback για chest και head, ενώ στην πραγματικότητα δε χρησιμοποίησες καν head - μάλλον νόμιζες ότι το έκανες. Όσο για το range σου, καλύτερα είναι να το ηχογραφήσεις και αυτό, χωρίς μουσική πάντα, εκτός αν συνοδεύεις νότα νότα για να είσαι σίγουρος για το ακριβές pitch. Μικρό μου φαίνεται, και αυτό γιατί μάλλον ακόμα δε τραγουδάς αλλά μιλάς. Πάντως σκέψου το για έναν vocal coach, ακόμα και για μια φορά τη βδομάδα.
    0 βαθμοί
  13. Με την ίδια λογική, εάν το "σκόπιμο" δείχνει οτινανιζμό, το "κατά λάθος" τι θα έπρεπε να δείχνει? Όπως και να 'χει, τέτοια "λάθη" που κάνουν μοναδικό (και ταυτόχρονα παραμένει άρτιο) το όργανο, είναι ευτύχημα. Λαχείο.
    0 βαθμοί
  14. Τι εννοεις...."μπορεις"? δεν τρωμε ΟΛΟ το ταψακι ΠΑΝΤΑ μονοι μας? (θα μπορουσα να ΖΩ μονο με γλυκα)
    0 βαθμοί
  15. Γιατί? Εγώ το βλέπω σαν μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία μαζί με μια πολύ ενδιαφέρουσα κιθάρα.. Η ιστορία της ίδιας της Fender είναι γεμάτη από τέτοια περιστατικά :) Εντωμεταξύ μόλις κατάλαβα ότι το rosewood fretboard neck που παράγγειλα ΔΕΝ έχει pearl dot inlays και έχει λάθος spacing στα dots στο 12ο ταστο,ενώ και το roundlam rw fb δεν έχει καμία σχέση με αυτό των 60s και 70s αλλα ειναι 3 φορές παχυτερο οπότε η κιθάρα θα επέστρεφε πίσω :) αν έρχονταν...."σωστή" Ενώ το maple neck που ήρθε είναι 100% correct στα specs οσον αφορά τα dots και το ερωτεύτηκα μόλις το είδα πάνω στην κιθάρα με το φανταστικό tint πιυ έχει,ενώ έχει και ωραιότατη αίσθηση και σκασιμο Περίεργο πράμα η τυχη.... Η πλάκα είναι ότι στα φορουμ των τελεκαστερακιδων όλοι κράζουν τη Φεντερ που δεν προσφέρει το sunburst με full maple neck :) :)
    0 βαθμοί
  16. Έτσι είμαι και εγώ με τα γλυκά,αλλα αυτό πίστεψε με μπορείς να φας όλο τα ταψάκι και να μην σε λιγώσει καθόλου. Το έφτιαξα να το βρουν αύριο τα παιδιά είμαι ήδη στο τρίτο κομμάτι
    0 βαθμοί
  17. Μου ακούγονται όλοι το ίδιο. Το πιθανότερο είναι να ακούγεται εδώ ότι έχεις στο αυτί σου εσύ, παρά οι ενισχυτές. Εννοώ ότι ασυνείδητα προσπάθησες και τους έφερες (με τις ανάλογες ρυθμίσεις) περίπου ίσα βάρκα ίσα πανιά, γιατί αυτό τον ήχο έχεις στο μυαλό σου.
    0 βαθμοί
  18. Moelleux σοκολατας για ονειρα γλυκα σοκολατενια
    0 βαθμοί
  19. Και ενα πολυ προχειρο κλιΨ στον Marshall 1974x με λιγο analog delay & στα βρωμικα ενα Mojo Mojo. Σε ολα τα samples η σειρα ειναι bridge/neck & bridge/ neck 70.mp3
    0 βαθμοί
  20. PayPal donation option: http://www.paypal.me/dennispoljazz Subscribe to newsletter: https://dennispolmusic.com/ Dennis Pol - Guitar Kimon Karoutzos - Bass Sound & Video by the "Honey Road Studio"
    0 βαθμοί
  21. Ξεχνάς ότι πέρα απ' το νομικό κομμάτι υπάρχει και το ηθικό. Αυτοί που λες "να παν' να κόψουν το σβέρκο τους" μπορεί να είναι ένας κατάκοιτος ηλικιωμένος, ένα νεογέννητο, ένας τύπος που δουλεύει νύχτα και ένα κάρο ακόμα περιπτώσεις ανθρώπων και καταστάσεων. Θα τους σκάσεις 90dB στο κεφάλι έτσι, επειδή σε καλύπτει ο νόμος και γιόλο και στα @@ σου;
    0 βαθμοί
  22. namaste πάλι εδώ στην ζούλα (βρίσκομαι και σε φάση δομικής ανακαίνισης παλιού σπιτιού για να μετακομίσω εν μέσω πανδημίας, οπότε καταλαβαίνετε) και όσο πιο απλά μπορώ, ας προσπαθήσω να μιλήσω λίγο για το panning χωρίς να σας μπερδέψω περισσότερο (λέμε τώρα )... χονδρικά, ο άνθρωπος βρισκόμενος σε ένα χώρο, αποκτά αίσθηση της απόστασης και της θέσης μιας ηχητικής πηγής μέσα σε αυτόν, από τις διαφορές των ηχητικών σημάτων (χρονικές και έντασης) που φτάνουν στα δυο αυτιά του… αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάμε ποτέ, είναι ότι τα αυτιά μεταφέρουν την πληροφορία αλλά πάντα στο τέλος ο εγκέφαλος καλείται να «ερμηνεύσει» τα ηχητικά δρώμενα κατά κανόνα υποκειμενικά… καλώς η κακώς η ακοή ως αίσθηση επηρεάζεται κατά κάποιο τρόπο λογαριθμικά και από τις εξωτερικές διεγέρσεις αλλά και από το θυμικό… είναι αδύνατο να μετρηθεί αντικειμενικά σε προβολή με την πραγματικότητα μια κοινή ακουστική αίσθηση που προκαλεί ένα ερέθισμα, καθότι μπορούν να δοθούν από τον κάθε ακροατή ξεχωριστά μεγάλες διάφορες στις εκτιμήσεις του… επίσης συνυπολογίστε το ότι παρότι η ακουστική αντίληψη παίζει σημαντικό ρόλο και η ταυτόχρονη χρήση της όρασης (όταν η πηγή είναι ορατή) επηρεάζει θετικά την ακρίβειά στον εντοπισμό της θέσης της βελτιώνοντας δραστικά την διαδικασία… μετά από τόσα χρόνια στο κουρμπέτι πάντως, έχω καταλήξει ότι καλή η ακουστική και η ηλεκτροακουστική αλλά το παιχνίδι στην πράξη ορίζεται εν πολλοίς από την ψυχοακουστική η οποία κάνει άνω κάτω τα όποια νούμερα μέτρησης υπολογισμού και καταγραφής …. anyway και παμ’ παρακατ’… επί της ουσίας οι στερεοφωνικές μέθοδοι κατά την ηχογράφηση, επεξεργασία και αναπαραγωγή είναι η τεχνητή προσπάθεια μας να δημιουργήσουμε την αίσθηση της αρχικής φυσικής κατανομής του ήχου στον χώρο… τώρα η απόλυτη σχέση «αιτίας αιτιατού» (που μπορούμε να την ορίσουμε και ως «πιστότητα») έχει να κάνει κυρίως με την κλασική μουσική (ή εν γένει διάφορα ακουστικά σύνολα πολλών μουσικών ειδών)… ηχογραφούμε από απόσταση με κάποια από τις δοκιμασμένες επιτυχώς στην πορεία των χρόνων stereo mic τεχνική, την φυσική ακουστική του περιβάλλοντος μαζί με την ηχητική πηγή (π.χ. μια συμφωνική ορχήστρα σε μια αίθουσα συναυλιών) και όλα καλά όλα ανθηρά στο βασίλειο της audioμαρκίας… αναπαράγοντας πλέον σε ένα hi end σύστημα σε ρεαλιστικές εντάσεις, εισπράττουμε εν δυνάμει αληθοφανείς εμπειρίες αναπαράστασης του αρχικού μουσικού δρώμενου… κάποιες φορές και συγκλονιστικές… όσοι είχαν την τύχη να απολαύουν ανάλογες, με καταλαβαίνουν φαντάζομαι καλύτερα… στα καθ ημάς από την άλλη, για κοινωνικο-εμπορικο-οικονομικούς κατά βάση λόγους που δεν είναι του παρόντος αλλά φαντάζομαι κατανοείτε, ως επί το πλείστον στην μουσική βιομηχανία η ηχογράφηση της ηχητικής πηγής, γίνεται από πολύ κοντινή απόσταση (close mic technique)… αποτέλεσμα η καταγραφή όσον δυνατόν λιγότερο της φυσικής ακουστικής του περιβάλλοντος δηλαδή με όσα δυνατόν λιγότερα στοιχεία χώρου… αναπόφευκτα λοιπόν στην σύγχρονη μουσική, το panning (σε συνδυασμό πάντα με τα effect εξομοίωσης χώρων και τις εντάσεις) αποτελεί περισσότερο μια δημιουργική post production διαδικασία, που δεν περιορίζεται απαραίτητα από την ανάγκη κάποιας φυσικής αναπαράστασης, τουλάχιστον ως προς την χωροθεσία των μουσικών (τι να πουν και τα έρμα τύμπανα που στην πορεία των χρόνων έκαναν «βόλτες» δεξιά αριστερά στις διάφορες παραγωγές)… κατά κανόνα φτιάχνουμε εκ βάθρων (περισσότερο ή λιγότερο πετυχημένα) εικονικά περιβάλλοντα (σκηνές) προσπαθώντας να καθορίσουμε κατά βούληση τις θέσεις των οργάνων στον οριζόντιο και κάθετο άξονα με τέτοιον τρόπο ώστε να μην αλληλεπιδρούν αρνητικά ως προς την διακριτότητα τους και να μην αλλοιώνονται (το δυνατόν) οι χροιές τους «αναπνέοντας» αναλογικά στο δικό τους μέρος, υπηρετώντας την μουσικότητα και δίνοντας την ψευδαίσθηση στον ακροατή του αμιγούς ηχητικού δρώμενου σε έναν χώρο κι όχι της αποσπασματικής multitrack “συραφής”… κι αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΥΚΟΛΟ… πέραν της έλλειψης της επικουρικής βοήθειας της όρασης και την μη γραμμική συμπεριφορά της ευαισθησίας της ακοής αναλόγως της συχνότητας, έχουμε να παλέψουμε συνεχώς και με το φαινόμενο masking effect που στην εξέλιξη του mix επηρεάζει την γενική ηχητική συνισταμένη και ως προς την ικανότητα διάκρισης της κάθε θέσης οργάνου ανά πάσα χρονική στιγμή (το «σπρώξιμο» που λέγαμε) και αποκρύπτοντας παράλληλα επιμέρους πληροφορία ή αλλοιώνοντας την χροιά της… τεράστιο ρόλο στην δυνατότητα επιτυχούς panning παίζει και η «σωστή» ενορχήστρωση… δεν είναι δύσκολο με μια κακή με 5 όργανα να οδηγήσουμε ένα mix σε μια «ηχητική λάσπη» ενώ από την άλλη με 10 σε μια καθαρή όπου όλα θα ακούγονται δεμένα αλλά ταυτόχρονα και ευκρινή… επίσης ρόλο παίζει και το Pan law που έχουμε επιλέξει στο daw αλλά δεν με βλέπω να τελειώνω σήμερις (άλλωστε η τιμή των 3db boost στα άκρα που νομίζω ότι δίνεται ως default επί το πλείστον στα daw είναι μια γενικά αποδεκτή τιμή)… εν κατακλείδι μην περιορίζετε την φαντασία σας… αν σας ακούγεται κάθε φορά ωραία το αποτέλεσμα (σε ένα αποδεκτό μόνιτορ σύστημα) περί σπιτικής κολοκυθόπιτας και κερνάτε και τους άλλους από αυτήν… άσε που μπορεί να δημιουργήσετε "σχολή" με μια πρωτότυπη προσέγγιση... ποιος ξερ'... π.χ. θέτε το μπάσο δεξά?... no prob… Στράτο μου η κατευθυντικότητα ξεκινά μετά από τα 80 έως 120Hz περίπου… απλά ντουμπλάρισε το κανάλι του μπάσου… στο πρώτο βάλε ένα high cut φίλτρο στα 120 και άστο στο κέντρο σε mono mode… στο δεύτερο ένα low cut πάλι στα 120 και γείρε το όσο δεξιά θέλεις (σε stereo mode αυτό φυσικά)… κατόπιν πειραματίσου λίγο ως προς την ένταση μεταξύ τους για να μην «γέρνει» πέραν του φυσιολογικού το master διατηρώντας επαρκή την ενέργεια του και με την κλίση οκτάβας στα φίλτρα (ξεκίνα στα 18db και κινήσου αυξητικά) για να είναι ομαλή η μετάβαση και είσαι έτοιμος (ο στόχος λογικά είναι να παραμείνει ο ήχος ίδιος με το αρχικό για αυτό κράτα το και αυτό σε ένα τρίτο κανάλι για A/B συγκρίσεις... εκτός αν δεν σε νοιάζει κάτι τέτοιο και βρεις κάποιον ήχο πλέον που σου αρέσει περισσότερο κατά το blend)… ελπίζω να λύθηκαν οι απορίες σε κάποιο βαθμό έστω και επιφυλάσσομαι... _________ ΥΓ. στην συγκεκριμένη περίπτωση που απλά θέλουμε απλά να "ανοίξουμε" ή να "κλείσουμε" την αίσθηση της στερεοφωνίας, ναι... σε ένα ή περισσότερα subgroup και ή master... επ ευκαιρία όμως πιο ειδικά για pannnig και όχι μόνο, ρίχτε μια ματιά στο καταπληκτικό Pan Pot της Goodhertz... https://goodhertz.co/panpot/ μπα αυτός τεμπελάκος είναι... το μυαλό σου είναι υπερδραστήριο και τον τηλεκινεί ανάλογα τα κέφια του... τα ερωτήματα δεν τελειώνουν ποτέ ευτυχώς για την δημιουργία...
    0 βαθμοί
  23. Ενα χαλαρο ασμα για το ΣΚ... Χοπ γιου λαϊκ
    0 βαθμοί
  24. EDIT. Διόρθωση του δεύτερου μέρους. Τώρα είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα. Ένα κομματάκι και από εμένα για καληνύχτα που σκότωνα την ώρα μου στο synth και βγήκε. Καληνύχτα! Είναι ότι πρέπει για να πάρει ο ύπνος αυτούς που ξενυχτούν. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    0 βαθμοί
  25. Kαλησπερα!Αγόρασα από Αγγλια μια μπάλα σνουκερ υπογεγραμμένη από τον Ronnie O Sullivan.... H μπάλα έκανε 80€ και τα μεταφορικά ήταν 40€.Απ ότι βλέπω επειδή το σύνολο είναι κάτω από 150€ θα φορολογηθω μόνο ένα ΦΠΑ και όχι τέλη εκτελωνισμου. Ερώτηση.... 1.Θα φορολογηθω για τα 80€ που έκανε η μπάλα η για το σύνολο (120€) που ήταν μαζί με τα μεταφορικά; Και 2.επι πόσο τοις εκατό θα φορολογηθω; Για να ξέρω αν θα με διώξει η γυναίκα από το σπίτι η όχι.... Ευχαριστώ!!!
    -1 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου