Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      7.492


  2. BillTrantos

    BillTrantos

    Moderator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      4.443


  3. Alex Raptakis

    Alex Raptakis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1.802


  4. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      46.838


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/05/2021 σε όλα

  1. Συμφωνώ με τον Σπύρο, μακριά από τους συγκεκριμένους ενισχυτές, ούτε εγώ είχα καλές εμπειρίες. Ήταν συνήθως ό,τι μας έδιναν να παίξουμε σε live που δε μπορούσαμε να φέρουμε δικό μας εξοπλισμό και ποτέ δεν ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα που έπαιρνα. Ο Studio Vintage που ουσιαστικά είναι ένα mini Plexi είναι πολύ πιο κοντά σε αυτό που θέλει να κάνει ο OP, όπως και ο 1987x. Δε λέω πως ο Vintage Modern δεν είναι καλός, αλλά δεν τρελάθηκα κιόλας. @Superfunk ο κύριος που ανέβασες θα ακουστεί και γαμώ ακόμα και από ραδιοφωνάκι, δε μετράει
    1 βαθμός
  2. Πραγματικά καλός τίτλος είναι αυτός που δε θα σταθεί εμπόδιο στη δουλειά και στο προϊόν σου. Αυτές οι δύο λέξεις σαν συνδιασμός είναι υπερβολικά συνηθισμένες. Μη ξεχνάς ότι δε χρειάζεται το brand name να αντιπροσωπεύει 100% το προϊόν και τις λειτουργίες του. Βλέπε, TikTok, YouTube, Twitch, Instagram, και ένα σωρό άλλα παραδείγματα. Δουλεύω πάνω από 8 χρόνια σαν γραφίστας, οπότε σου προτείνω να βρεις κάτι δημιουργικό και μικρό σε όνομα - κατά προτίμηση κάτι μονολεκτικό και δημιουργικό, και όχι απαραίτητα κυριολεκτικό.
    1 βαθμός
  3. Κακως, μια και δεν εχεις προβλημα με γειτονες ο 1974χ ανοιγμενος στη μεση τρωει για πρωινο ολους τους ενισχυτες που σου προτειναν στον βρωμικο ηχο. Ask me how I know
    1 βαθμός
  4. Φανταστικό πραγματικά. Δεν έχω λόγια. Πολύ ωραία και η ιδέα με την ηχογράφηση βόλτας.
    1 βαθμός
  5. Άκρως κινηματογραφικό! Πάνω σε αυτό θα μπορούσε να γυριστεί-γραφτεί ένα short film... animation!
    1 βαθμός
  6. Πολύ καλό Απόστολε! Θυμίζουν μερικά μέρη του βέβαια κάποια άσματα του λαϊκού ρεπερτορίου μας, αλλά εντάξει η παρθενογένεση μας τελείωσε.... Στο μόνο που θα "γκρινιάξω" είναι η εισαγωγή και το τέλος του με αυτό το πιάνο, που κατ'εμέ δεν συνάδουν με το όλον. Στο έχω ξαναπεί, είσαι ταλέντο!
    1 βαθμός
  7. Μια καινούργια σύνθεση που ταιριάζει κι όλας με το πνεύμα των ημερών. Ήταν μια ιδέα που ξεκίνησε σχεδόν 2 χρόνια πριν και αυτές τις μέρες βόλεψε να ασχοληθώ. Είναι λίγο ambient, λίγο samples από την συλλογή μου. Εχω το χούι να ηχογραφώ γενικά στις βόλτες μου είτε με το φορητό tascam είτε για μεγαλύτερη ευκολία με το κινητό. Ετσι προέκυψε και η ιδέα γι αυτό. Γι αυτό μάλιστα η ιδέα ήταν άμεση. Να το σώσω για να το δουλέψω όχι απλώς μήπως και προκύψει, αλλά οπωσδήποτε. Λίγα όργανα, λίγα σχετικά takes, αρκετό Post processing. Και μια extreme ιδέα στη μέση που ήταν μεγάλος πειρασμός που ίσως ξενίσει μερικούς. Κάνονικά έπρεπε να ανεβάσω πρώτα το βίντεο, αλλά με έπιασε ως συνήθως η βιασύνη. Αύριο μεθαύριο το οπτικό.... Η τελε με τις καινούργιες ! χορδές, s-gear σε όλες τις κιθάρες, joyo american sound σε μια, στο αταστο μόνο ένα διπλο reverb, δυο κανάλια midi με ήχους της east-west που με πεθαναν καθώς στο export έβγαιναν dry και έκανα ένα σωρό μασονίες για να το περάσω πρωτα στο tascam όπως κάναμε ηχογράφηση τον παλιό καλό καιρό
    0 βαθμοί
  8. Ένα καινούριο κομματάκι μου... Ξεκίνησε σαν instrumental, αλλά στην πορεία (ποιά πορεία..., το είχα τελειώσει και μού'ρθε φώτιση...) μου φάνηκε καλή ιδέα να προσθέσω κάποια στιχάκια. Έκατσα λοιπόν και έγραψα μερικές μ@λ@κιούλες, τις απήγγειλα και εγένετο τραγουδάκι.... Edit....: Αφαιρέθηκε η φωνή και μπήκε η instrumental εκδοχή λίγο "πειραγμένη". Ό λόγος..., δεν μπορούσα να το ακούσω με αυτήν μέσα πλέον....
    0 βαθμοί
  9. Ο ανιψιός μου σε drum cover των Eclipse, 15 ετών!
    0 βαθμοί
  10. άμετρο? να υποθέσω ότι εννοείς χωρίς click track? νσι χωρίς. Ας μοιραστώ μερικά "μυστικά"...άλλωστε υποτίθεται να μαθαίνουμε θέλουμε... Όπως είπα όλη η ιστορία στηρίζεται πάνω στο κλιπ με τις πρόβες των μοναχών. Δεν ξέρω τι ακριβώς κάνανε, αλλά με το που μπήκα, αμέσως είπα "ηχογραφώ" και ξεκίνησα να πηγαίνω προς τα εκεί που ερχονταν ο ήχος. Πήγα άκουσα, ένας ήταν στα πλήκτρα και οι άλλοι ψάλανε. Τώρα ...μαζί ή όχι....δεν ξέρω. Κάποια στιγμή άρχισα πάλι να βαδίζω προς την έξοδο. Στην όλη ηχογράφηση ακούγονται οι ήχοι, από το 3.20 που ξεκινάω από το στασίδι, στο 3.27 ο σύρσιμο του κουβά του επιστάτη που σφουγγάριζε !, τα βήματά μου και πάλι καθώς απομακρύνομαι, αν και τότε είχα σκοπό να τα αφαιρέσω, αλλά τελικά άλλαξα γνώμη. Πάνω σ αυτό λοιπόν, στον δικό του χρόνο έγραψα κάτι αυτοσχεδιαστικό one take με την κιθάρα με μπόλικο reverb. Εννοείται το άκουσα προηγουμένως 5-10 φορές ώστε να ξέρω περίπου τι να παίξω. Και φυσικά έχει ένα ή δυο edit κάπου. Αφού έγινε αυτό και είχα μια συνοδεία στον ψαλμό έπρεπε κάπως να το ...αυγατίσω, γιατί μου φαινόταν λίγο και είχα αρχίσει να ονειρεύομαι σκηνοθεσίες (ηχητικές). Πήρα λοιπόν το μέρος της κιθάρας και το αντέστρεψα και το έβαλα στην αρχή με επικάλυψη στο δυνατό σημείο. Ετσι στην αρχή αριστερά είναι το αντεστραμμένο και δεξιά το κανονικό. Επειδή είναι αρκετά αργό δεν ακούγεται πολύ σαν backwards guitar. Στη συνέχεια πρόσθεσα το μπάσο, τα καμπανάκια και το σαντούρι. Όλα αυτά πάλι one take, με κανα δυό διορθώσεις στο σαντούρι. Όλο τον ψαλμό τον αντέστρεψα επίσης και τον κόλλησα στο τέλος του κανονικού μεγαλώνοντας έτσι την διάρκειας της αποχώρησης και στο σημείο που έρχονται οι πρώτες ανάποδες ψαλμωδίες σκέφτηκα να φέρω το λεωφορείο, γιατί ήδη ακούγονταν "παράξενα". Το λεωφορείο είναι μια κανονική προσέλευση και αποχώρηση από στάση με άνοιγμα πόρτας και άνοδο επιβατών κλπ. Ερχεται στην σκηνή από αριστερά, φορτώνει στη μέση και φεύγει προς τα δεξιά. Στο κλείσιμο της πόρτας σταματάει και σβήνει ο ψαλμός. (όλα αυτά είναι ιδέες που έχω πάρει από διάφορα ακούσματα στο παρελθόν, πχ there's more to life than this της Bjork) Με το που φεύγει το όχημα, μένει μόνο η αρχική κιθάρα που είχε ηχογραφηθεί πάνω στο τμήμα του αντεστραμένου ψαλμού που πλέον είναι στο mute. Με τον τρόπο αυτό διατηρείται το "τεμπο" του ψαλμού και το ύφος του στο σύνολο, όποιο ήταν αυτό, χαλαρό μεν, αλλά σίγουρα όχι κλικ. Στο τελευταίο μέρος δεν ξαναβάζω μπάσο, απλά ένα pad, διότι γενικά δεν θέλω να επαναλαμβάνω πράγματα. Τελος στον κυρίως ψαλμό έχω προσθέσει ακόρντα αφού τα άκουσα και τα προβάρισα λίγο, κυρίως Am, Dm, F, G, C. Σίγουρα επίσης (όπως πάντα) σε κάποια σημεία αν κάτι είναι "φάλτσο" στο γενικό σύνολο δεν σημαίνει οτι απαραίτητα θα το σβήσω, πολλές φορές μπορεί ή να διορθώσω ένα άλλο υφιστάμενο όργανο προς την ίδια κατεύθυνση αν γίνεται ή θα προσθέσω κάτι εκεί, αν μου αρέσει η "παράκαμψη". Είναι όλα μέρος του post improvising ή off-line improvising όπως το αποκαλώ. Για το βίντεο ακόμα δεν αποφάσισα. Ή θα είναι με ημιστατικές εικόνες απο την ίδια τοποθεσία (διότι δεν σκέφτηκα τότε να πάρω άλλες ή να γυρίσω βίντεο - εκδρομή κάνουμε όχι σκηνοθεσία!) ή θα γίνει με υλικό από άλλες παρεμφερείς τοποθεσίες.
    0 βαθμοί
  11. Μακρυά από jcm 2000 και 900.
    0 βαθμοί
  12. ε ειναι συνηθως ενα...τσικ παραπανω....(και σκεψου οτι τα ΤΑΜΑ εχουν και ΔΑΣΜΟΥΣ) https://www.thomann.de/gr/tama_star_drum_bubinga_stand._cdkr.htm https://www.thomann.de/gr/sonor_sq2_shell_set_maple.htm συμφωνω με αυτο που λες (δηλ.οτι δεν γνωριζω ουτε εναν ντραμερ που να μην "προτεινει" Sonor)
    0 βαθμοί
  13. ευχαριστούμε! είναι πολύ απλό. Γενικά στο ρακ μου, από όπου περνάνε όλα και γενικά ηχογραφούνται όλα σε στέρεο track και έχουν στερεο εφέ, στο τέλος έχω ένα Lexicon MX200 digital reverb που είναι κι αυτό στερεο, δηλαδή έχει δυό ανεξάρτητα κανάλια όπου μπορείς να έχεις διαφορετικά settings σε κάθε ένα. Συνήθως ένα βασικό setting που χρησιμοποιώ και είναι σχεδόν πάντα ON (εκτός από κάποιες φορές που το κάνω bypass όταν θα προσθέσω εφέ στο DAW) είναι ένα που έχει στο ένα κανάλι Vocal Plate και στο άλλο ένα ελάχιστο chorus με λίγο detune αν θυμάμαι καλά. Στις κιθάρες υπήρχε ΚΑΙ αυτό και όλο το ambient reverb από το s-gear. Στο μπάσο ΜΟΝΟ το διπλό reverb, δηλαδή ο default "καθαρός" DI ήχος μου.
    0 βαθμοί
  14. Ακριβώς οτι είπε ο κύριος. Μπράβο ρε ντιμ, πολύ μου άρεσε και πάνω απ'όλα με ταξίδεψε. "στο αταστο μόνο ένα διπλο reverb" Τι εννοεί ο ποιητής εδώ; Γιατί διπλό;
    0 βαθμοί
  15. Συμφωνώ στο "οχι τον 1974". Δεν είναι ο κλασσικός brutal marshall. Για πρωινό καλός είναι με κρουασάν βουτύρου και γαλατάκι 2%. Το μεσημέρι έχει προβατίνα με plexi ή jcm800
    0 βαθμοί
  16. Μου κάνει εντύπωση που λες ότι δεν βλέπεις κάποιον να προτείνει τα Sonor. Γενικά τα έχουν όλοι σε πολύ μεγάλη εκτίμηση. Εντάξει, έχουν ένα κάρο σειρές σε όλες τις κατηγορίες τιμής. Και οι high-end σειρές τους δεν έχουν ιδιαίτερες διαφορές στην τιμή από τις αντίστοιχες άλλων κατασκευαστών.
    0 βαθμοί
  17. Τα nibs παίρνουν μορφή σιγά -σιγα... Στερεώνοντας το ρούτερ ακμών έσκαψα και για το μπάηντιν. Προχωράμε!
    0 βαθμοί
  18. Εδώ θα βρεις πόσο καταναλώνει κάθε πετάλι. Γενικά, συνήθως τα drive καταναλώνουν το λιγότερο (μαζί και οι κομπρέσορες και τα τρέμολο), ενώ τα modulation και τα delay περισσότερο.Επίσης, τα αναλογικά πετάλια καταναλώνουν, συνήθως πάλι, πολύ λιγότερο από τα ψηφιακά. https://stinkfoot.se/power-list
    0 βαθμοί
  19. Ανόητος εγώ... (Chorus) Εσένα που στα μάτια ο Θεός κοιτάει. Εσένα μες στα χέρια ο χρόνος σταματάει, για πες μου μια αλήθεια που να μην πονάει Ανόητος εγώ... (Verse 1) Εμένα που με νοιώθεις πια σαν ξένο, σε εμένα μια ξένη δεν αρκεί. Τέρμα πια στο όνειρο τέρμα πια στο ψέμα. (Chorus) Εσένα που στα μάτια ο Θεός κοιτάει. Εσένα μες στα χέρια ο χρόνος σταματάει για πες μου μια αλήθεια που να μην πονάει Ανόητος εγώ... (Verse2) Εμένα που με βλέπεις πια εχθρό σου, σε εμένα ζητάς να σβήσω μια ζωή. Τέρμα πια με πόλεμο, τέρμα πια με αίμα (Chorus) Εσένα που στα μάτια ο Θεός κοιτάει. Εσένα μες στα χέρια ο χρόνος σταματάει για πες μου μια αλήθεια που να μην πονάει Ανόητος εγώ...
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου