Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      9.351


  2. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      13.199


  3. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      11.680


  4. Alex Raptakis

    Alex Raptakis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      723

    • Αναρτήσεις

      1.810


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 07/05/2021 σε όλα

  1. Στη "θηλυκή" πλευρά του daisy chain μπαίνει μέσα ένα καλώδιο τροφοδοσίας από το voodoo lab, ίδιο με τις άλλες δυο πλευρές του daisy. Δεν κουμπώνει απευθείας στο voodoo. Άρα, συνδέεις το καλωδιάκι τροφοδοσίας πεταλιού στο voodoo lab, και σε αυτό το καλώδιο κουμπώνει το daisy και δίδεις ρεύμα σε δυο πετάλια (ή και περισσότερα, εάν χρησιμοποιήσεις πληθέστερο daisy chain).
    2 βαθμοί
  2. Είχα μείνε με την εντύπωση πως ένα από τα πρώτα reviews που είχα κάνει, αφορούσαν τον ΗΤ1. Προ ημερών, έψαχνα να το βρω στο ψαχτήρι του noiz, αλλά μάταια. Τι να πρωτοπώ για τον ενισχυτάκο αυτόν. Ήταν ο πρώτος μου λαμπάτος που αγόρασα. Για καιρό τον είχα εγκαταλείψει, καθώς χρησιμοποιούσα περισσότερο άλλους, αλλά τον τελευταίο καιρό είναι αναπόσπαστο κομμάτι του εξοπλισμού μου, καθώς ηχογραφώ αποκλειστικά με αυτόν. Μάλιστα, το κάνω και αθόρυβα, καθώς έχει εξαιρετική έξοδο emulated output. Θα τον ξανααγόραζα (σε έκδοση head) μόνο για την έξοδο αυτή που έχει, καθώς με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο σε όλες μου τις παραγωγές. Ποιότητα κατασκευής: Πρόκειται για έναν πολύ στιβαρό ενισχυτή. Η συναρμολόγηση είναι άψογη, τίποτα δεν είναι λάσκα, και τίποτα δεν τρίζει. Θεωρώ ότι είναι αποτελείται από ποιοτικά υλικά, τα οποία δικαιολογούν τη “τσιμπημένη” τιμή του (κοντά στα 300 ευρώ). Το μοναδικό πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι η κακή επαφή που κάνει ο διακόπτης που αλλάζω κανάλι. Όταν τον πατώ για να πάω στο βρώμικο κανάλι, πρέπει να επαναλάβω τη διαδικασία μερικές φορές για να πετύχει καλή επαφή. Με κάποιο σπρέι επαφών πιθανόν να επιδιορθωθεί. Λειτουργίες: Ο HT1R έχει τέσσερα βασικά χειριστήρια, GAIN, VOLUME, EQ ISF, REVERB. Το gain knob έχει γραμμική λειτουργία, μέχρι το 4,5 όπου ανεβάζει ένταση (μοιάζει να μεταπηδά σε ανώτερο gain level) , και έπειτα συνεχίζει γραμμικά. Το χειριστήριο της έντασης έχει απόλυτη γραμμική λειτουργία, κάτι που βοηθά στον να παράγεται αξιόλογος σε πολύ χαμηλές εντάσεις. Το isf (infinite shape feature) μεταβάλει το συνολικό eq του ήχου. Προς τα αριστερά ο ήχος γίνεται πιο US, με το μπάσο να είναι πιο σφικτό και τα μεσαία πιο έντονα. Προς τα δεξιά ο ήχος γίνεται πιο UK, με τα μεσαία να εξαφανίζονται. Το reverb έχει αρκετό εύρος και θεωρώ ότι καλύπτει όλες τις ανάγκες του χρήστη. Μάλιστα, πρόκειτα για stereo reverb, το οποίο αξιοποιείται συνδέοντας stereo jack σε δυο mono jack καλώδιο στο emulated output, και μετά σε left/right κανάλι στον μείκτη. Δίπλα στα χειριστήρια υπάρχει ο on/off διακόπτης, το input, το emulated output/headphones (στο οποίο ανεφέρομαι εκτενώς παρακάτω), και το mp3/line input. Στην πίσω πλευρά υπάρχει η είσοδος για καλώδιο ρεύματος, καθώς και η έξοδος για καμπίνα 4-16ohm, με την οποία συνδεδεμένη, το μεγάφωνο του ενισχυτή σταματά να λαμβάνει σήμα. Ήχος: Με το 8 ιντσών μεγάφωνο δεν είναι να περιμένει κανείς πολλά πράγματα. Παρ’ όλο το μικρό μέγεθος, υπάρχει αρκετό low end ακόμα και σε πολύ χαμηλές εντάσεις (δεν ακούγεται τόσο boxy), κάτι που δεν έχω συναντήσει σε άλλες 8ιντσες καμπίνες. Δεν μπορεί να συγκριθεί με 12ιντσες ή ακόμα και με 10ιντσες, αλλά σίγουρα ο ήχος μπορεί να χαρακτηριστεί ως “χαριτωμένος” και επαρκής για χρήση δωματίου και σε χαμηλές εντάσεις. Η διαφορά, βέβαια, είναι αρκετά αισθητή όταν συνδέουμε σε εξωτερική 12ιντση καμπίνα τον ενισχυτή. Ακόμα και σε φτηνό κινέζικο μεγάφωνο, είναι τεράστια η βελτίωση του ήχου, καθώς το eq του ήχου φαίνεται να είναι κομμένο-ραμμένο για 12 ίντσες. Στις 8 ίντσες, ο ήχος είναι πολύ πριμάτος, ειδικά στο βρώμικο κανάλι. Και δεν είναι κάτι που διορθώνεται με το isf, παρά μόνο με εξωτερικό πετάλι eq. To μεγάφωνο της Blackstar βοηθά στον τομέα αυτό, καθώς είναι αρκετά μπασάτο και αρκετά μουντό (δεν έχει έντονο presence), και “ισοφαρίζει” την trebly τάση του eq του ΗΤ1R. Ο ήχος μέσω emulated output είναι πάρα πολύ κοντά στον πραγματικό ήχο μέσω καμπίνας. Έχω δοκιμάσει αντίστοιχες εξόδους σε ενισχυτές όπως ο Η&Κ ΤΜ18, ORIGIN20, DSL5R, VOX MV50CL, LANEY IRT15, και δεν μπόρεσα να βρω καλύτερο και πιο full ήχο. Αξίζει να σημειωθεί ότι μόλις συνδέσω το καρφί στη θύρα αυτή, ο ήχος παύει να ακούγεται από το μεγάφωνο. Το καθαρό κανάλι μέχρι τη μέση είναι πάρα πολύ αδύναμο, μετά την μέση είναι σαν να ενεργοποιείται ένα boost και η ένταση ανεβαίνει δυο σκαλιά. Δέχεται όλα τα πετάλια με πολύ μεγάλη ευχαρίστηση, και ακούγεται εξαιρετικά με όλα. Ξεκινά από crystal clean και καταλήγει σε ελαφρύ crunch, ανάλογα και με τους εκάστοτε μαγνήτες. Το βρώμικο κανάλι ξεκινά από έντονο overdrive και καταλήγει σε έντονο distortion. Σε όλο το εύρος, η ένταση είναι πολύ υψηλότερη του καθαρού καναλιού. Ο ήχος είναι πλήρης και χορταστικός, αν και πολύ πρίμος για τα γούστα μου. Και το gain που έχει είναι υπερβολικό για μπλουζ και κλασικό ροκ, γι’ αυτό και προτιμώ να χρησιμοποιώ πετάλια στο καθαρό κανάλι, όπως παίρνω ακριβώς το ήχο που θέλω. Σίγουρα, η απουσία ενός πλήρους eq (όπως εκείνο του ΗΤ5) μειώνει σημαντικά την δυνατότητα tweakάρει κανείς τον ήχο. Από την άλλη, με όλες τις δυνατές ρυθμίσεις ο ήχος ακούγεται μια χαρά, κάτι που δεν είναι σύνηθες, καθώς σε πολλούς ενισχυτές χρειάζεται να ψάξεις αρκετά για να βρεις κάποιο sweet spot. H ένταση του Blackstar ξεκινά από επίπεδα ψιθύρου, και φτάνει (στο βρώμικο κανάλι) σε επίπεδα ντράμερ που παίζει αρκετά μαλακά. Εννοείται, δεν έχει ένταση για κανονική πρόβα, ούτε καν για χαλαρό λαιβ. Και εάν το βρώμικο κανάλι μπορεί να σταθεί σε χαλαρό μικρό λάιβ (με δυνατή καμπίνα), το καθαρό κανάλι καθιστά απαγορευτικές τέτοιες σκέψεις. Τέλος, το ενσωματομένο ψηφιακό reverb είναι αρκετά χρήσιμο και απαραίτητο για να μπορεί ο HT1 χρησιμοποιηθεί μόνος του, χωρίς πετάλια. Και, όντως, είναι ένας ενισχυτής ο οποίος δεν χρειάζεται κάποιο πετάλι για να περάσει κανείς ποιοτικό χρόνο μαζί του. Χαρακτηριστικά: Power (RMS): 1 Watt Valves: 1 x ECC83, 1 x ECC82 Weight (kg): 6 Dimensions (mm): 308 x 305 x 172 Ηχητικά δείγματα: Οι παρακάτω ηχογραφήσεις έγιναν μεσω shure sm57, audient id14 και Cakewalk. Σε όλες χρησιμοποιήθηκε το βάθος του ενισχυτή και κανένα εφέ απο το daw. Εδώ ηχογράφησα με telecaster και το μικρόφωνο στο 8ιντσο μεγάφωνου ενισχυτή, χωρίς πετάλια, σε καθαρό και βρώμικό κανάλι. tele 8inch.mp3 Εδώ ηχογράφησα με prs 245 (με alnico 4 humbuckers) και το μικρόφωνο σε 12ιντση καμπίνα με celestion G12-35XC, χωρίς πετάλια, σε καθαρό και βρώμικό κανάλι. prs24512inch.mp3 (Οι λοιπές ηχογραφήσεις θα μπουν σε επόμενο ποστ διότι έχω ξεπεράσει το όριο των 9mb) Εδώ ηχογράφησα με στρατ στην 12άρα καμπίνα, και με πετάλια στο καθαρό κανάλι. strat 12inch pedals.mp3 Εδώ ηχογράφησα με Gretsch, μέσω emulated output, σε καθαρό κανάλι με πετάλια. gretsch emu out pedals.mp3 Εδώ ένα μικρό θεμα μόνο με tele (εαν θυμαμαι καλά) για να φανεί ο ήχος εντός παραγωγής. one chord blues.mp3 Και ένα τελευταίο θέμα με les paul και P90s p90 Q test.mp3 (τελικά οι ηχογραφήσεις μπήκαν σε επόμενα ποστ, και συγχωνεύτηκαν )
    1 βαθμός
  3. Και τα δύο μου αρέσουν, αλλά πιο πολύ το 13, έχει ωραίες αλλαγές.
    1 βαθμός
  4. Συμφωνώ απόλυτα. Πρέπει όμως να είμαστε ενημερωμένοι καταναλωτές και γι αυτό η όποια επιφύλαξη. Ενα μικρό παράδειγμα είναι στο πρόσφατο θέμα για μια συναλλαγή με το μεγαλύτερο κατάστημα στην Ευρώπη, που ενώ είναι καθημερινότητα για πολλούς, έγινε γολγοθάς για κάποιον όχι τόσο ενήμερο.
    1 βαθμός
  5. Μία ιδέα που ξεκίνησε πριν 11 χρόνια και μάλλον την πήρα πολύ σοβαρά - επιτέλους ήρθε η ώρα της Metal Ανάστασης. Κάποιοι θα γελάσουν, άλλοι θα χτυπηθούν, και μάλλον θα υπάρξουν και αυτοί που θα προσβληθούν. Εγώ το απόλαυσα, γέλασα πολύ και σίγουρα χτυπήθηκα αρκετά! Έβαλα πολλή δουλειά και ελπίζω να σας αρέσει. Είναι η πρώτη μου φορά που ασχολούμαι με τέτοια παραγωγή. Δεν έχω ξαναηχογραφήσει κιθάρες ή φωνές, γι αυτό και θα ήθελα την άποψή σας! Επίσης είναι και η πρώτη φορά που τραγουδάω (ο Θεός να το κάνει) δημόσια. Βέβαια δυστυχώς όλα τα φωνητικά μπήκαν στο τέλος και δεν είχα πολύ χρόνο για κάτι καλύτερο. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους συμμετείχαν: Ελένη Ραπτάκη στη φωνή, Μανόλη Μαρκάκη και Νίκο Τζουβάρα σόλο κιθάρα #2 και #3 αντίστοιχα, και Γιάννη Μαραγκουδάκη που ανέλαβε τις ηχογραφήσεις των σόλο. Bonus instrumental link: https://youtu.be/12NtJT6f9lc Θέλω πολύ να ακούσω τις απόψεις σας, ιδιαίτερα για το mixing και για το σόλο #1 που έγραψα και έπαιξα εγώ (όπως και όλες τις υπολοιπες κιθάρες)! Καλή Aνάσταση σε όποιον το γιορτάζει!
    0 βαθμοί
  6. Μια καινούργια σύνθεση που ταιριάζει κι όλας με το πνεύμα των ημερών. Ήταν μια ιδέα που ξεκίνησε σχεδόν 2 χρόνια πριν και αυτές τις μέρες βόλεψε να ασχοληθώ. Είναι λίγο ambient, λίγο samples από την συλλογή μου. Εχω το χούι να ηχογραφώ γενικά στις βόλτες μου είτε με το φορητό tascam είτε για μεγαλύτερη ευκολία με το κινητό. Ετσι προέκυψε και η ιδέα γι αυτό. Γι αυτό μάλιστα η ιδέα ήταν άμεση. Να το σώσω για να το δουλέψω όχι απλώς μήπως και προκύψει, αλλά οπωσδήποτε. Λίγα όργανα, λίγα σχετικά takes, αρκετό Post processing. Και μια extreme ιδέα στη μέση που ήταν μεγάλος πειρασμός που ίσως ξενίσει μερικούς. Κάνονικά έπρεπε να ανεβάσω πρώτα το βίντεο, αλλά με έπιασε ως συνήθως η βιασύνη. Αύριο μεθαύριο το οπτικό.... Η τελε με τις καινούργιες ! χορδές, s-gear σε όλες τις κιθάρες, joyo american sound σε μια, στο αταστο μόνο ένα διπλο reverb, δυο κανάλια midi με ήχους της east-west που με πεθαναν καθώς στο export έβγαιναν dry και έκανα ένα σωρό μασονίες για να το περάσω πρωτα στο tascam όπως κάναμε ηχογράφηση τον παλιό καλό καιρό
    0 βαθμοί
  7. Καλημέρα, λοιπόν. Δουλεύω σε ένα παιχνιδι δικής μου ιδέας και γράφω τη μουσική για αυτό (τι ποιό φυσικό?) Ένα είναι το "flute 14" καθώς δεν έχω κάτσει να τα ονομάσω ακόμη. Είναι πολλά βλέπετε (τελικά θα είναι γύρω στα 100, οπότε έχω χρόνο). Ειναι γραμμένο στα 5/4 και αργό... Το άλλο είναι το "flute 13" (πραγματικά ευφάνταστοι τίτλοι) που είναι γρήγορο με διάλογο με το πιάνο, κλπ... Ειναι μία χρονοβόρα διαδικασία όπου συνθέτω το κομμάτι, το περνάω στην παρτιτούρα και βγάζω την πάρτα του οργάνου (σε αυτή τη περίπτωση το φλάουτο). Ηχογραφώ το μέρος του πιάνου και μέτα στέλνω τα πάντα στην φίλη μου την Αμαλία Κουντούρη, που τυγχάνει να είναι φανταστική φλαουτίστρια. Μου στέλνει πίσω τις ηχογραφήσεις της και κάνω μια πρόχειρη μίξη (για αυτό και το "not ready" στον τίτλο του αρχείου). Μόλις ετοιμάσω και τα 100 (περίπου) θα κάνω σωστή μίξη και mastering για να μπούνε στο παιχνίδι. Το σημαντικό, σε όποιον το προσέξει είναι πως το μέρος του φλάουτου είναι σε κάθε μέτρο διαφορετικό. Δεν υπάρχουν επαναλαμβανόμενα μέτρα. flute 14 not ready.mp3 flute 13 not ready.mp3
    0 βαθμοί
  8. Ρε παιδιά, Έχω χρόνια να ποστάρω εδώ στο νοιζ, αλλά δε σας έχω ξεχάσει. Λάθος μου μεγάλο που δε πόσταρα. Αλλά τι έγινε τώρα και πόσταρα; Δεν είναι μόνο ότι χρειάστηκα βοήθεια. Είναι ότι είμαι Ελλάδα για κανένα χρόνο τώρα, λόγο της πανδημίας. Σε γοργούς ρυθμούς τα τελευταία 5 χρόνια: 1. Πήρα διαζύγιο. 2. Τα παιδιά μου ήταν, μέχρι πέρυσι στο Κουβέιτ. Δύο χρόνια τώρα είναι πίσω στην Ελλάδα. 3. Γνώρισα μία καταπληκτική γυναίκα, Ελληνίδα, στο Λονδίνο που ήμουν. 4. Μετακόμισε στο Άμστερνταμ, γιατί Brexit (κι εγώ μαζί της). 5. Λόγω του covid 19 όμως κράτησα όλα τα μαθήματά μου διαδυκτιακά και λόγω προσωπικών θεμάτων από πέρυσι τον Απρίλη είμαι Αθήνα. Έτσι σιγά σιγά θυμήθηκα τους παλιούς μου φίλους και ξανασυνδέθηκα με διάφορο κόσμο. Και τελικά, ξαναήρθα εδώ στο νοιζ. Μακάρι να μείνω γιατί μου έχετε λείψει, μου έχει λείψει η Ελλάδα, τα Ελληνικά και τα φόρα. Ο Editions Musica Ferrum πάει πάρα πολύ καλά, και ο Ηλίας (εδώ από το νοιζ ντε) σχεδιάζει την καινούρια ιστοσελίδα του. Συνθέτω συνέχεια, και θα χαρώ να μοιραστώ κομμάτια, κατεβάζω ιδέες συνέχεια και πάλι... και γενικώς άντε γεια. Καλό σας βράδυ.
    0 βαθμοί
  9. Εσύ πρέπει να βλέπεις TelepornhubXXXXX videos.
    0 βαθμοί
  10. Α @Nikolas το ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ κΣεχασα να σου πω... Ακόμα με TELECASTER τον παιζω...
    0 βαθμοί
  11. Το αναμένω με αγωνία
    0 βαθμοί
  12. Μου το χουν πει και άλλοι οπότε θα το σκεφτώ για σοβαρό remaster του χρόνου!
    0 βαθμοί
  13. αξίζει να το επιμεληθείς λίγο παραπάνω για το τέλειο σε αυτό το κομμάτι. Αλλά και έτσι μια χαρά είναι. Τη βρίσκω άσχημα
    0 βαθμοί
  14. Δυστυχώς φωνητικά, mixing και mastering έγιναν τελευταία μέρα... Και πρώτη φορά που ασχολούμαι γενικά με φωνητικά. Το πάθημα μάθημα όμως, μη δικαιολογούμαι! Χαίρομαι που σου άρεσε!
    0 βαθμοί
  15. Βρε Νικόλα μου ο Λάκης είναι έμπειρος, και μεγάλος μάστορας σ' αυτά. Για κάθε διαζύγιο δίνει γκομενάκι δώρο. Έχει χωρίσει κόσμο και κοσμάκη, κάνοντας ευτυχισμένους τους ανθρώπους.
    0 βαθμοί
  16. Δεν υπάρχετε παιδιά... χαχαχαχα... Δυστυχώς τα πήρε όλα (τα παιδιά βασικά, τα υπόλοιπα χέστηκα)... Δεν έφταιγε η δικηγόρος μου, αλλά αν είχα πάρει Λάκη, μπορεί να είχα κρατήσει καμμιά κιθάρα... (λέω τώρα)... Άντε θυμήθηκα και την χρήση των παρενθέσεων!
    0 βαθμοί
  17. Στην περίπτωση μας όμως αυτό είναι πιο πετυχημένο.
    0 βαθμοί
  18. Κάνε την μποξτερ 928.....και είμαστε μέσα.
    0 βαθμοί
  19. Λάκη σε εκφράζει κάτι αντίστοιχο για την επαγγελματική σου καμπάνια με λεζάντα "LK - Divorce is our business" ή είναι κάτι συντροφικό προς το φύλο;
    0 βαθμοί
  20. Συγχαρητήρια. Θα ήμουν πιο χαρούμενος αν στο έβγαζα εγώ.
    0 βαθμοί
  21. Δεν του ειπες τα μεγαλα, κοσμοιστορικα, νεα...οτι παιζεις με 10-38 πλεον....
    0 βαθμοί
  22. Γειά σου Μπιλ, Ο λόγος είναι το παιχνίδι. Ο παίκτης καλείτε να ακούσει το κομμάτι και να διακρίνει διαφορετικά μέτρα (δε θέλω να εξηγήσω περισσότερο, αλλά αν θες πες μου και θα σου στείλω μήνυμα), οπότε πρέπει το κάθε μέτρο να είναι διαφορετικό. Φυσικά υπάρχει και ο ρόλος του πιάνου, και της αρμονίας, οπότε η ομοιότητες υπάρχουν, αλλά το καθαρά μελωδικό μέρος είναι διαφορετικό.
    0 βαθμοί
  23. Καλώς όρισες πίσω στα μέρη μας Νικόλα! Ελπίζω να είσαι καλά και να ανεβάζεις τέτοιες όμορφες μουσικές στιγμές. Ποιο ήταν το σκεπτικό σου όταν αποφάσισες να μην υπάρχει επαναληψιμότητα στο φλάουτο; Η "συμβατική" επιλογή θα ήταν να υπάρχει τουλάχιστον ένα main theme, αλλά κάτι τέτοιο δε μπορεί να εδραιωθεί χωρίς επανάληψη.
    0 βαθμοί
  24. Εξαιρετικά θα έλεγα! Άντε να παίρνουμε και μεις καμιά ιδέα...
    0 βαθμοί
  25. Πάλι οι ίδιες βλακείες? Τόσο καιρό λείπεις....blues δεν έμαθες να παίζεις?...Καλώς σε ξαναβρήκαμε!!!!
    0 βαθμοί
  26. Πολύ μου άρεσε η μελωδία του nr.13. Μπράβο! Όποτε ολοκληρώσεις κάτι, αν θες τα ανεβάζεις και στο Music. Welcome back!
    0 βαθμοί
  27. Φοβερό review. Σ ευχαριστούμε........ Εγώ είχα μεχρι πριν κάποιους μήνες τον koch studiotone μεταχειρισμένο και τον κρατούσα γτ μου άρεσε πολύ το πολύ καλο emulated output που είχε για παρόμοια δουλειά στις ηχογραφήσεις τα βράδια. Όταν όμως άρχισα με το guitar rig 5 μου φάνηκε ότι καλύπτομαι πέραν του δέοντος, τον πούλησα και πήρα αλλον λαμπατο δευτερο. Πάντως φαίνεται πολύ δελεαστικό ο blackstar, θα έλεγα η κεφαλή πιο πολύ.
    0 βαθμοί
  28. Α @Nikolas το ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ κΣεχασα να σου πω... Ακόμα με TELECASTER παιζω...
    0 βαθμοί
  29. Υπέροχα Νικόλα. Καλή επιστροφή.
    0 βαθμοί
  30. Νικόλα, καλώς ήρθες πίσω. Ευτυχως θα ακούμε/διαβάζουμε και κάτι κάτι άλλο εκτός από t(r)ele(le)
    0 βαθμοί
  31. Έχω γράψει 40 και ηχογραφήσει 30 ως τώρα... σιγά σιγά.. χαχαχα Σ'ευχαριστώ!
    0 βαθμοί
  32. καλώστον... χαίρομαι που σε ματαβλέπω εδώ απολωλέ συνονόματε...
    0 βαθμοί
  33. Στίχοι, μουσική, ερμηνεία, τα πάντα όλα. Αλλά αυτό που μου αρέσει περισσότερο είναι οι λέξεις που υπάρχουν. Ανασαιμιά, γιασεμιά, στερεμένης βρύσης, κλπ. Παλιομοδίτικες λέξεις και εκφράσεις που παραπέμπουν σε μια άλλη εποχή, πιο απλή/"αγνή"/ρομαντική/δεν ξέρω πώς στο διάτανο να το πω.
    0 βαθμοί
  34. Εγώ είμαι σχετικά καινούργιος αλλά μπορώ να πω με μεγάλη άνεση ότι το Noiz έχει γίνει κάτι περισσότερο από συνήθεια για μένα. Αρκετοί ίσως να το χουν ήδη καταλάβει. Χρωστάω πολλά σε όλους αυτούς που, έστω και έμμεσα μου κράτησαν συντροφιά μέσα σε τούτη τη μαύρη για μένα περίοδο, με το να ανεβάσουν ένα κομμάτι, μια απορία, ή ένα απλό αστείο. Ήταν μεγάλο λάθος μου που άφησα τη μουσική κάτι χρόνια πριν, ίσως το μεγαλύτερο που έχω κάνει. Αλλά γύρισα, και ήρθα για να μείνω. Ελπίζω να γνωρίσω ακόμα περισσότερους!
    0 βαθμοί
  35. Τι να σχολιάσεις!!!
    0 βαθμοί
  36. Ευχαριστούμε για τις παρατηρήσεις, θα προσπαθήσω να κάνω τραπεζορούτερ με την πρώτη ευκαιρία. Κατέβασα τα f holes με το ρούτερ ακμών. Και μετά κόλλησα το binding. Η πολλή η σούπερ κόλλα φέρνει δάκρυα στα μάτια.
    0 βαθμοί
  37. Ανόητος εγώ... (Chorus) Εσένα που στα μάτια ο Θεός κοιτάει. Εσένα μες στα χέρια ο χρόνος σταματάει, για πες μου μια αλήθεια που να μην πονάει Ανόητος εγώ... (Verse 1) Εμένα που με νοιώθεις πια σαν ξένο, σε εμένα μια ξένη δεν αρκεί. Τέρμα πια στο όνειρο τέρμα πια στο ψέμα. (Chorus) Εσένα που στα μάτια ο Θεός κοιτάει. Εσένα μες στα χέρια ο χρόνος σταματάει για πες μου μια αλήθεια που να μην πονάει Ανόητος εγώ... (Verse2) Εμένα που με βλέπεις πια εχθρό σου, σε εμένα ζητάς να σβήσω μια ζωή. Τέρμα πια με πόλεμο, τέρμα πια με αίμα (Chorus) Εσένα που στα μάτια ο Θεός κοιτάει. Εσένα μες στα χέρια ο χρόνος σταματάει για πες μου μια αλήθεια που να μην πονάει Ανόητος εγώ...
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου