Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. ez

    ez

    Guru


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      1.786


  2. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      46.966


  3. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      11.681


  4. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      9.352


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/05/2021 σε όλα

  1. Όπως έλεγε κι ένας φίλος μου, ανεβαίνει για τζαμ, του λέω αυτό είναι σκρήμερ, αυτό είναι τρανσπάρεντ, το άλλο είναι μπουστ με γκέην, με κοιτάει και απαντάει, πάτα ένα - όποιο θέλεις, όλα παραμορφώσεις είναι. Το ΚΟΤ είναι διπλό ΡΟΤ, το ΡΟΤ είναι μισό ΚΟΤ. Όλα καλά είναι, αρκεί να βρείς εκείνο που συμπαθιέται με τον υπόλοιπο εξοπλισμό σου. Όπως συμβαίνει και με τους μαγνήτες, αυτά τα πετάλια (overdrive) έχουν πολλά κοινά στοιχεία στην κατασκευή τους, εκείνο που κυρίως τα διαφοροποιεί (και τους μαγνήτες) είναι το "κούρδισμα" τους. Κι εμείς ακούμε και αγαπάμε εκείνα που ηχούν πιο κοντά στους ήχους του μυαλού μας.
    3 βαθμοί
  2. Της Fender και ας είναι και.... παρακατΓιανη....stratocaster... 1993 American std Caribbean mist . Πιπουλο,παίζει ονειρικά και οι early 90s flatpoles εντυπωσιαζουν. Για να μη κλαίει και ο @Nestorasδηλ. επειδή δεν έχω strat.
    2 βαθμοί
  3. Το Mastering είναι το τελευταίο δημιουργικό βήμα στην παραγωγή της ηχογράφησης. Η γέφυρα μεταξύ της μείξης και της διανομής. Είναι η τελευταία ευκαιρία να βελτιώσουμε τον ήχο και να διορθώσουμε προβλήματα σε ένα ακουστικά διαμορφωμένο χώρο. Μετά την ηχογράφηση και μείξη ενός τραγουδιού, ο Mastering Engineer εξισορροπεί τα ηχητικά μέρη στο ακουστικό φάσμα και βελτιστοποιεί το κομμάτι για αναπαραγωγή σε ποικιλία μέσων και μορφών. Κάποιες φορές δεν χρειάζεται να κάνει τίποτα, ενώ άλλες θα βάλει την τελευταία πινελιά για το τελικό αποτέλεσμα. Αυτή η τελική έκδοση του κομματιού είναι γνωστή ως "master recording" και είναι αυτή που καταλήγει στα streaming ή download sites και στη δημιουργία φυσικών μέσων όπως CD ή βινύλιο. Το Mastering είναι ισότιμα τεχνικό και δημιουργικό. Οι Mastering Engineers χρησιμοποιούν σουίτες ηχογράφησης DAW με εργαλεία όπως ισοστάθμιση, συμπίεση και άλλα εφέ για να ρυθμίσουν εντάσεις, fades, στερεοφωνική εικόνα και ίσως να βελτιώσουν τον ήχο. Είναι επίσης η δουλειά του μηχανικού να διασφαλίζει ότι το κομμάτι σας ακούγεται εξ ίσου καλά, σε όποιο σύστημα αναπαράγεται. Από μικρά ηχεία laptop και κινητά τηλέφωνα μέχρι home theater, hi end συστήματα και ηχητικές εγκαταστάσεις κλαμπ και σινεμά. Το Mastering είναι επίσης το τελικό στάδιο ποιοτικού ελέγχου για τη μουσική σας. Είναι η τελευταία ευκαιρία να βεβαιωθείτε από ένα τρίτο και έμπειρο αυτί ότι δεν υπάρχουν σφάλματα ή τεχνικά προβλήματα προτού κυκλοφορήσει. Γι αυτό το mastering είναι σημαντικό βήμα στη διαδικασία παραγωγής. Λίγη ιστορία. Στην αρχή οι mastering engineers λέγονταν transfer engineers γιατί η δουλειά τους επικεντρωνόταν στη μεταφορά της ηχογράφησης από την ταινία στους 10-ιντσους δίσκους shellac 78 στροφών. Κι αυτό προέκυψε γιατί το υλικό αυτό και το βινύλιο (PVC) στη συνέχεια, είχε μηχανικούς περιορισμούς στην χωρητικότητα αλλά και στα μπάσα, την ένταση και τις δυναμικές που μεταφράζονταν σε μεγάλα αυλάκια που επίσης μπορεί να έκαναν την βελόνα ανάγνωσης να ξεφύγει απο την πορεία της και να πηδήξει αυλάκι. Με την έλευση του 12" βινυλίου με τα 23 λεπτά διάρκεια ανα πλευρά, το LP εξυπηρετούσε την αναπαραγωγή μεγάλων κλασικών έργων καθώς και συλλογές τραγουδιών σαν άλμπουμ. Οι mastering engineers ειδικεύτηκαν περισσότερο και φρόντιζαν να υπάρχει σωστή σειρά, ενιαίος ήχος και δυναμικό εύρος στο σύνολο των κομματιών, αφού ακούγονταν απο την αρχή ως το τέλος τους δίσκου σαν ολοκληρωμένο έργο. Απο τα 80'ς και μετά, το ψηφιακό CD επέτρεψε την αναπαραγωγή πολύ χαμηλών συχνοτήτων αλλά και μεγαλύτερο δυναμικό εύρος. Οι mastering engineers ασχολήθηκαν περισσότερο με την βελτιστοποίηση του ήχου ενω για μια εικοσαετία, παρακινούμενοι απο τους παραγωγούς επιδόθηκαν σε ένα ξέφρενο ανταγωνισμό loudness (έντασης), πως δηλαδή ένα τραγούδι στο ραδιόφωνο θα ακούγεται δυνατότερα δίπλα σε κάποιο άλλο, μιας και το δυνατό εντυπωσιάζει μεν χωρίς απαραίτητα να είναι ποιοτικότερο ηχητικά, δε. Στα 00'ς και με το internet οι mastering engineers έγιναν επίσης υπεύθυνοι για την αναπαραγωγή σε ένα ευρύ φάσμα ψηφιακών συσκευών και νέων πλατφορμών. Τα streaming sites, όπως το Spotify, το Soundcloud και η Apple Music, χρησιμοποιούν δικά τους σημεία αναφοράς στην ένταση για να διασφαλίσουν ότι όλα τα κομμάτια αναπαράγονται με λίγο - πολύ την ίδια ένταση. Εάν ένα κομμάτι είναι πολύ ήσυχο, το Spotify θα αυξήσει αυτόματα την ένταση. Ομοίως, θα την χαμηλώσουν εάν είναι πολύ δυνατή. Ωστόσο, αυτό έχει αρνητική επίδραση σε αυτά μιας και συμπιέζονται αυτόματα ακόμα περισσότερο και τυχαία, ακυρώνοντας όποιες δυναμικές υπήρχαν, με αποτέλεσμα να ακούγονται αφύσικα συμπιεσμένα. Γι αυτό είναι σημαντικό το master να έχει το level ειδικά για τη συγκεκριμένη πλατφόρμα ή το μέσο που θα κυκλοφορήσει. Να προσλάβετε έναν Mastering Engineer ή να το κάνετε μόνος σας; Το Mastering έχει τη φήμη σκοτεινής τέχνης και στελεχώνεται απο άτομα που εκπαιδεύουν τα αυτιά τους σε διάφορα είδη μουσικής και κορυφαία συστήματα ακρόασης, πολλά χρόνια. Είναι επίσης πολύ σημαντικός ένας σωστά ακουστικά επεξεργασμένος χώρος και ένα ποιοτικό σύστημα ηχείων, κάτι που δυστυχώς μπορεί να κοστίσει χιλιάδες ευρώ. Γι αυτούς τους λόγους, ίσως είναι καλύτερο να απευθυνθείτε σε έναν έμπειρο μηχανικό για να ολοκληρώσετε το έργο σας, ακόμα και σε μεγάλους, γνωστούς οίκους του εξωτερικού για να είστε σίγουροι πως δεν θα πέσετε σε τυχαίο pretender. Είναι επίσης μια ευκαιρία να πάρετε μια δεύτερη γνώμη από κάποιον με φρέσκο και έμπειρο αυτί, ιδιαίτερα όταν έχετε ακούσει το ίδιο κομμάτι για μήνες ατελείωτα. Ωστόσο, η υπηρεσία αυτή κοστίζει και μπορεί να πληρώσει κανείς από 50 έως 150 ευρώ το κομμάτι σε έναν έμπειρο μηχανικό. Υπάρχουν επίσης αυτοματοποιημένες υπηρεσίες mastering όπως τα Landr και Aria, που χρησιμοποιούν αλγόριθμους υπολογιστών για να κάνουν τις μίξεις σας να ακούγονται πιο κοντά σε δημοφιλείς παραγωγές. Ωστόσο, αυτή είναι μια σχετικά νέα υπόθεση και πολλοί θεωρούν ότι αυτές οι υπηρεσίες δεν το προσεγγίζουν όπως κάποιος έμπειρος επαγγελματίας. Εναλλακτικά, με ένα βιβλίο σαν αυτό του μάστορα του είδους, Bob Katz, Mastering Audio: The Art and the Science απαραίτητα και καλή υποδομή με προσεγμένα ηχεία, μπορεί να κάνετε αρκετά για να καλύψετε τις προσωπικές ανάγκες σας και να μην χαλάσετε αυτό που τόσο πολύ κοπιάσατε να ηχογραφήσετε.
    2 βαθμοί
  4. Επάνω σε τι ενισχυτή; Μήπως τελικά εκεί είναι όλο το ζουμί; Νομίζω σε παλιότερο thread συζητάγαμε ότι η όποια διαφορά στα overdrives είναι οι συγκεκριμένες συχνότητες που μπουστάρει σε σχέση με αυτές που έχει ανάγκη ο εκάστοτε ενισχυτής
    1 βαθμός
  5. Αυτό δεν λέει τίποτα όμως Νέστορα. Διότι αυτό που ξετρέλανε εσένα, κάποιον άλλον μπορεί να τον άφηνε αδιάφορο ή να μην του πηγαίνει σαν ήχος σε σχέση με αυτό που θέλει να κάνει.
    1 βαθμός
  6. Οχι είναι αυτό που λένε... Στο χέρι μια ενδιάμεση κατάσταση, το ίδιο και στον ήχο. Οχι τοσο bright όσο οι round, ούτε τόσο bassy όσο οι flat!! Σε όλα τα μεγάλα σκάφη βάζω flat 12''-50'' και στις semi καθώς και τις solidbody βάζω rollerwound (semi-flat) 11'-50''!!
    1 βαθμός
  7. H Dogal όπως και η Thomastik είναι πολύ μαλακές χορδές, τόσο που δεν χρειάζεται αλλαγή από 11'' σε 10''. Φυσικά από τις δύο προτιμώ τις Thomastik λόγω κόστους και επάρκειας! Στη θέση σου θα δοκίμαζα και τις αντίστοιχες GHS Precision Flatwound 800 που είναι 11''-46'' και φυσικά τις παρακάτω, αυτές που βάζω τελευταία σε όλες σχεδόν τις solidbody!! GHS Nickel Rockers Rollerwound (semiflat) R+RM (11''-50'') και αν θέλεις να έχεις τυλιχτή G χορδή, τις GHS Nickel Rockers Rollerwound (semiflat) 1315 (11''-50'') Αυτές χρησιμοποιώ τελευταία και είμαι πολύ ευχαριστημένος, αλλά φυσικά το παίξιμο η αίσθηση και ο ήχος, είναι για τον καθ' ένα μας διαφορετικός! https://www.ghsstrings.com/makis-ablianitis
    1 βαθμός
  8. Μεγειές Νίκο. Κάλιο κιθαρόδενε, παρά κιθαρογύρευε.
    1 βαθμός
  9. Δεν έχεις καταλάβει τι λόττο παίζει? Αντι να βάζει έξι αριθμούς, αγοράζει έξι κιθάρες. Από τις 6, η μια θα του κάτσει και θα έχει χρώμα που θα είναι μόδα σε 20 έτη. Τα έβγαλε τα λεφτά του...
    1 βαθμός
  10. Αν την βάλεις έντονα γύρω στο 1 kh κόβοντας από δεξιά κι αριστερά μπορείς να το πετύχεις κάπως αυτό. Ωραίο παίξιμο στο κομματι
    1 βαθμός
  11. Ναι γενικα "πιστευω" στην μελλοντικη αξια των strat plus & των Am Std (ειδικα σε custom colors)
    1 βαθμός
  12. Τα fuzzface style (εμένα μ' αρέσουν) πάνω σε υπεροδηγημένους ενισχυτές ή πάνω σε Marshall emulation πετάλια στυλ Dirty little secret.
    1 βαθμός
  13. Τσεκαρε και το πολυ οικονομικο spark mini. Πολλοι το συγκρινουν με το ep booster. Ειναι εξαιτετικο.
    1 βαθμός
  14. Καμία σχέση. Οι κλασσικές GHS Boomers ,που χρησιμοποιώ με ευλάβεια, είναι round core και round wound. Όπως όλες οι rw χορδές είναι αλλά λίγο πιο μαλακές στην αίσθηση και στα bends. Τζάμπα πράμα ,η απεικόνιση του πακέτου είναι παντελώς άσχετη οι χορδές είναι οι 11-46 https://eshop.bonstudio.gr/el/ghs-σετ-χορδεσ-ηλεκτρικης-11-46-29719
    0 βαθμοί
  15. Είμαι στο Malmo festival σε συναυλία. Ακούω ένα μαγικό ήχο και καρφώνομαι (μπορεί να με πέρασε και ο κιθαρίστας για ντιγκιντάγκα προς στιγμήν). Κιθάρα Les Paul CS 57. Τελειώνει το live πλήσιάζω σκηνή, δίνω συγχαρητήρια, ρωτάω - βλέπω πετάλια. Archer επάνω σε Zendrive. Αυτό ήταν. Δεν παραβλέπω τα υπόλοιπα αλλά εκεί ήταν το μυστικό.
    0 βαθμοί
  16. Κι εγώ το είχα ένα φεγγάρι και το έδωσα διότι αυτό που κάνει το clean /blend είναι αυτό που κάνω (σχεδόν) με το Volume της κιθάρας :) Κατά συνέπεια, ποτέ δεν καταλαβα αυτό το feature σε ένα drive πετάλι! Ωστόσο είναι πολύ καλό tubescreamer.
    0 βαθμοί
  17. 1) Το έχω, μ' αρέσει η δυνατότητα του blend clean / overdriven. 2) Συμφωνώ απόλυτα.
    0 βαθμοί
  18. Αλκοόλ ή διαλυτικά καθόλου.
    0 βαθμοί
  19. Πάρτε μου ένα KRONOS 2 AΦΤΟ ΜΕ ΤΟ ΚΣΥΛΟ ΣΤΟ ΠΛΑΪ
    0 βαθμοί
  20. ειχα και απο αυτη αλλα εγινε....διαμεριΖμα στο Βερολινο... (1967 surf green που την ειχα παρει ενα κομματι πΣωμι στα 80s στην ΝΥ)
    0 βαθμοί
  21. μαυρο Pickguard σε τετοια κουκλα ειναι ιεροσυλια.
    0 βαθμοί
  22. Η αγαπημένη μου tele με νεο pickguard (το μαυρο που ειχε δεν μου κολλησε ποτε καλα) και φρεσκιες χορδες LXL πηρα και εγω να δοκιμασω Και η Thinline Θέλω και μια ακόμη σίγουρα,ισως κ δυο.
    0 βαθμοί
  23. Σύμφωνοι, και η εκτέλεση είναι εξίσου σημαντική. Όμως αν κάτσω και γράψω εγώ στο Cubase ένα βαλς του Chopin, (ας πούμε το Ντο# μινόρε το 64.2 που μαρέσ) και το περιποιηθώ, θα έχω δικαιώματα; Αν δε το κάνω δύο τρία export μετά από λίγο randomize velocities και positions από τον Logical Editor, θα έχω δικαιώματα για τρεις διαφορετικές "εκτελέσεις"; Ρωτάω αλήθεια, δεν κοροϊδεύω ούτε ειρωνεύομαι.
    0 βαθμοί
  24. Πα Νε Μορ Φη !!! Και με το maple neck δείχνει ακόμη πιο... πως να το πω... πιο καλοκαιρινή. Πιο "I Shot The Sheriff" κατάσταση - αν με καταλαβαίνετε.....
    0 βαθμοί
  25. Να μας δωσεις το συστημα του λοττο που παιζεις
    0 βαθμοί
  26. Για tele guy καλά το πας, αργά αλλά σταθερά οδηγείσαι στην «φώτιση». Αγάντα Νέστωρα και καλά τα πάμε. Πέρα απ’ την πλάκα, πολύ ωραίο χρώμα, καλορίζικη
    0 βαθμοί
  27. 22 τάστα, 2-point μοντέρνα γέφυρα, τρύπα στο headstock για το truss road..... Μην μιλήσω για τα δύο string trees... Που πάμε κύριοι.....
    0 βαθμοί
  28. 0 βαθμοί
  29. Σωστος.. Εμενα την πρωτη φορα που εσκασα στα early 80s με 4-5 πεταλια ΒOSS που ειχα φερει απο ΗΠΑ o φοβερος "ηχοληΦτης" γνωστης εταιρειας της εποχης μου ειχε πει σε μια συναΒλια ...."τι το θε(ς) το πεταλακι ρε φιλε,αφου παιζει και ΜΟΝΟ του"...
    0 βαθμοί
  30. Θυμάμαι όταν το πρωτάκουσα, κάπου στα τέλη 70s, αρχές 80s έπαθα πλάκα με την wah rythm κιθάρα (τότε δεν ήξερα βέβαια τι ήταν αυτό...), πρώτη φορά άκουγα κάτι τέτοιο. Είχα αρχίσει να μαθαίνω κιθάρα κάπου ένα χρόνο πριν, κλασική παιδεία χωρίς πένα με Ελληνορώσο δάσκαλο και με μια ψευτοακουστική του κώλου. Μετά από ενάμιση χρόνο (και αγοράς ηλεκτρικής) το πρώτο μου πετάλι ήταν ένα cry baby...
    0 βαθμοί
  31. το KOT βεβαια δεν εχει καποια σχεση με το TS ειναι διαφορετικα πεταλια εντελως,αν μιλαμε συγκεκριμενα για TS type πεταλια..αλλα οκ...
    0 βαθμοί
  32. Κατασκευάζεις, τα περισσότερα έχουν αυτή τη δυνατότητα.
    0 βαθμοί
  33. Δώσε φώτα please. Το EP το ζαχαρώνω καιρό τώρα. Είναι τόσο καλό, ταιριάζει και με fuzzface; Είχα και το micro amp always on αλλά τελικά το έδιωξα.
    0 βαθμοί
  34. Καλησπέρα. Το κομμάτι ανήκει σε μια σειρά 5 6 κομματιών που είναι γραμμένα πολλαααααα χρόνια πριν και αποφάσισα κάποια στιγμή κάποια από αυτα να τα γράψω πιο οργανωμένα για να υπάρχουν. Ταυτόχρονα με την παραγωγή σύγχρονων. Το συγκεκριμένα έχει τουλάχιστον 20 χρόνια. Το ενορχήστρωσα, το έγραψα και το μιξαρα(και καλά) πριν περίπου 2 με 2,5 χρόνια. Είναι από τα κομμάτια που θυμάμαι και παίζω ακόμα, κάνω δοκιμές στον εξοπλισμό μου με τη μελωδία από αυτό, γενικώς με συνόδεψε σε όλες τις φάσεις. Οι στίχοι όπως καταλαβαίνετε είναι εκείνης της περιοδου(εφηβικοί), αλλά σε όλα τα χρόνια τους κρατησα ατοφιους, παρ, όλο που είναι ευκολοεπιτηδευμενοι, αλλά τότε είχα χαρεί όταν τους έγραψα και μάλλον με εξεφραζαν:)))) Καλή ακροαση Στιχοι Υποχωρω στη ζωή που μολύνει την αγαπη Υποχωρω σ αυτή τη λέξη που γλυκαίνει την απατη Υποχωρω στον τρόμο που πλανιέται στον αιθερα Υποχωρω στη λεπίδα που λυτρώνει αυτή τη μερα Κοιτα Ώχρα πρόσωπα στο κενό, κορμιά δίχως ψυχη Ακου Θεριά κι άγγελοι σκουζουν, μπερδεμένη ιαχη Υποχωρω στον πόνο που μας ντύνει με γλυκά καρφια Υποχωρω στην οργή που σπάει θλίψης κελια Υποχωρω στη φθορά που μας κερνάει παραμυθια Υποχωρω στην αλήθεια που μοιάζει μόνο με αληθεια Κοίτα...... Ώχρα πρόσωπα στο κενό, κορμιά δίχως ψυχη Άκου..... θεριά κι άγγελοι σκουζουν, μπερδεμένη ιαχη
    0 βαθμοί
  35. Σταματήστε να ποστάρετε, θα με κάνετε να μην πάρω τέλε στο τέλος.
    0 βαθμοί
  36. Πλάκα κάνεις, έτσι? Κι άλλο θύμα? Πόσα ακόμα μέχρι να χορτάσουν οι αδηφάγοι influencers του noiz? Οι Tele στην πυρά!!!!!!!!
    0 βαθμοί
  37. Σαν τις σουπερστρατ τιποτα :D
    0 βαθμοί
  38. 0 βαθμοί
  39. νομίζω ότι αρκετοί θεωρούν το bad monkey ως το καλύτερο ts όλων των εποχών.
    -1 βαθμοί
  40. Για μένα τα πιο κατάλληλα (δεν θα πω καλύτερα) είναι τα: Voodoo Lab Sparkle Drive, γιατί δίνει τη δυνατότητα να ρυθμίζεται διαφορετικά ανάλογα με τον ενισχυτή και τον χώρο, μετά το TC Spark Booster το μεγάλο, και τέλος με αυτό που έχω ενθουσιαστεί τελευταία, το Mooer Flex Boost!! -ξέρω τα δύο τελευταία είναι boosters αλλά εμένα με πάνε προς ts μεριά! Βέβαια δεν τα χρησιμοποιώ κλασικά όπως οι περισσότεροι. Jazz-fusion κατάσταση με χαμηλό gain, έμφαση στα μπάσα και πάντα με πεντακάθαρο ενισχυτή συνήθως Fender ή Rivera!! Δεν ξέρω γιατί, αλλά τα ts πετάλια στους Mesa Boogie κάπως εμένα δεν μου πάνε...
    -1 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου