Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. John Tzinieris

    John Tzinieris

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      660


  2. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      11.678


  3. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      13.192


  4. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      7.696

    • Αναρτήσεις

      21.934


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 09/06/2021 σε όλα

  1. Πας στην αρχική σελίδα noiz και πάνω δεξιά στην αναζήτηση, πατάς πάνω στον μεγεθυντικό φακό => μεταφέρεσαι στη σελίδα "Αναζήτηση στην Κοινότητα" και από κάτω υπάρχει επιλογή "Αναζήτηση με ετικέτες" => Γράφεις τις ετικέτες χωρισμένες με κόμμα (π.χ. electronic ) και πατάς το κουμπί "Αναζήτηση Περιεχόμενου" Εναλλακτικά, όταν βρες ετικέτα με το ειδικό χρώμα και το επιθυμητό είδος της μουσικής (π.χ. ), πάτα επάνω και θα εκτελέσει αυτόματα την παραπάνω αναζήτηση! όπου: ετικέτα = tag
    2 βαθμοί
  2. Μια χρήσιμη προσέγγιση είναι να χρησιμοποιήσεις και ένα μικρό σετ από κομμάτια αναφοράς (reference tracks). Δηλαδή από κομμάτια της μουσικής βιομηχανίας που κατά γενική εκτίμηση ακούγονται πολύ καλά και σε επίπεδο mixing και σε mastering. Θα προσπαθήσεις τα δικά σου κομμάτια κατά τα mixing και το mastering να εμφανίζουν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των reference tracks. Έτσι είναι πιο εγγυημένο ότι θα έχεις καλό τελικό ήχο.. Νομίζω ότι αυτό θα σε βοηθήσει αρκετά - ειδικά αν δεν έχεις διαμορφωμένο χώρο, ακριβά ηχεία κλπ.
    2 βαθμοί
  3. Πατάς πάνω στο tag και σου εμφανίζονται όσα έχουν ανέβει με το ίδιο tag.
    1 βαθμός
  4. Δεν μπορώ να γράψω πολλά τώρα αν και τα έχω ξαναγράψει σαν απόψης αλλά για εμένα το emastered είναι καλύτερο από το δωρεάν bandlab online mastering με την προϋπόθεση φυσικά μιας ισορροπημένης σωστής μίξης /ενορχήστρωσης. Το bandlab μου αρέσει, είναι καλό αλλά το emastered για εμένα πάντα είναι άλλη κατηγορία. Δίνεις κάτι παραπάνω αλλά το ακούς. Ακούγεται. Μου έχει κάνει πολύ καλή δουλειά. Μου έληξε η συνδρομή που είχα πληρώσει αλλά δεν μετάνιωσα που την πλήρωσα. Βολεύομαι πάντως και με το bandlab. Αν βρω χρόνο θα βάλω μια μίξη μου με emastered και bandlab και νομίζω πως θα σας αρέσει και εσάς περισσότερο το emastered. Χαχαχαχαχαχαχαχα
    1 βαθμός
  5. Μου έστειλαν ένα κομμάτι (ο Θεός να το κάνει...) ο Αραβανής με τον Gvour. Ό πρώτος το έγραψε, τα πάντα όλα και ο δεύτερος πρόσθεσε ένα θέμα, κάποια σόλο και κάτι άλλα περίεργα με την κιθάρα του. Το έβαλα στο Reaper, έκοψα, έραψα, άλλαξα κάποια (πολλά...) πράγματα, το συμμόρφωσα, διόρθωσα τα (πολλά...) λάθη των παραπάνω άμουσων συμφορουμιτών, πρόσθεσα ένα κανάλι με μια δικιά μου Θεϊκή φανκέ κιθάρα και ένα ακόμη με μια θεσπέσια παραμορφωμένη. Το αποτέλεσμα, εν συγκρίσει με αυτό που μου έστειλαν (κι όχι μόνο...) νομίζω ότι με δικαιώνει ως Αρχιμαέστρου, Αρχιμουσικού, Αρχιμηχανικού ήχου και εν τέλει Αρχιμιξερά-Αρχιμαστερά....τέλος πάντως ότι αρχίζει από Αρχι.... Απολαύστε υπεύθυνα χωρίς ενοχές και κανονιστικές δεσμεύσεις! Edit: Μετά από 4 χρόνια είπα να ασχοληθώ ξανά με το κομματάκι, έκανα κάποιες αλλαγές (μπάσο, τύμπανα και ειδικά σε μίξη - παραγωγή) και το ποστάρω πάλι.
    0 βαθμοί
  6. Με αφορμή του ότι κλείνω ένα χρόνο από τότε που πήρα την πρώτη μου κιθάρα και ξεκίνησα να το παίρνω λίγο πιο σοβαρά, έκατσα να βγάλω one-take το σόλο που έγραψα για το πασχαλινό αριστιούργημα Anastasis. Βέβαια κάθε φορά που το παίζω εκτός ηχογράφησης το παίζω τέλεια. Μόλις πατήσω το record... αφήστε το καλύτερα... Άσε που έχω βγάλει κάτι φούσκες και δε μπορώ να παίξω πάνω από 20 λεπτά... (δικαιολογίες για τις τσαπατσουλιές στο βίντεο) Θα ήθελα την άποψή σας για τη μουσικότητα του, γιατί αυτό το σόλο το αγάπησα, μάλλον γιατί είναι και το πρώτο μου. Είχα γράψει πριν καμια 12αριά χρόνια στο Guitar Pro κάτι άλλα σόλο αλλά δε τα μετράω γιατί δε παιζόντουσαν καν.
    0 βαθμοί
  7. 1) Alex sorry αλλά δεν άκουσα μουσικότητα στο σόλο σου 2) ξαναμανά sorry... Πάντως για έναν χρόνο ενασχόλησης με το όργανο, γ@μείς!
    0 βαθμοί
  8. Εντυπωσιακος για εναν χρονο μελετης. Σε 3-4 χρονια, με τον ρυθμο αυτον, θα εισαι απιαστος.
    0 βαθμοί
  9. Για ένα χρονο μελέτης νομίζω ότι είναι πολύ καλο.
    0 βαθμοί
  10. Άστο βρε.., δεν πειράζει!
    0 βαθμοί
  11. Σόρρυ, έγραψα κι άλλα μετά.. Δεν το κάνεις χειρότερο! Θα κάνεις τις ελάχιστες απαραίτητες αλλαγές. Στη μίξη υπάρχουν οι δυσκολίες και εκεί πρέπει να "στρώσεις" τον ήχο..
    0 βαθμοί
  12. 1) Αυτά θέλουν $$$ Με έναν υιό φοιτητή και έναν στα φροντιστήρια, χλωμό... 2) Αυτό σου είπα πιο πάνω ότι φοβάμαι.......
    0 βαθμοί
  13. John το "mastering" το κάνω στο Reaper με τα vst στο master track του πριν το rendering. Καλά και σωστά είναι αυτά που λες αλλά μου φαίνονται βουνό! Ποτέ δεν έκατσα να το κάνω στο τελικό wav του κομματιού. Δεν δύναμαι! Δεν έχω τα αυτιά αλλά και τα μέσα, γι αυτό. Φοβάμαι ότι θα το κάνω χειρότερο....
    0 βαθμοί
  14. 0 βαθμοί
  15. Α υπέροχα! Ευχαριστώ πολύ @John TzinierisΔεν το είχα καταλάβει οτι πατιούνται τα tags. Και αυτό όλο δουλεύει μόνο για το electronic φαντάζομαι ε;
    0 βαθμοί
  16. Done.... Πρόσθεσα και φωτό σε όσα δεν είχαν για να διακρίνονται.
    0 βαθμοί
  17. εγω δεν έβαλα.... δεν μπορώ να διαλέξω κατηγορία Είμαι απροσάρμοστος
    0 βαθμοί
  18. Γραψε αλλα 5 ξαι ζητα κάτι εξτρα
    0 βαθμοί
  19. Ο Thomas Pesquet (FR) επιλέχθηκε για να ταξιδέψει στον ISS στις 23 Απριλίου για το δεύτερο μισό του 2021 και κατέκτησε την "πρωτιά" Ευρωπαίου αστροναύτη που θα ταξιδέψει σε Αμερικάνικο πρόγραμμα (στην αποστολή SpaceX Crew-2/ISS Expedition 65). Παρακάτω ένα twitter post με μια φανταστική φωτογραφία της νυκτερινής Αθήνας απο κει πάνου.
    0 βαθμοί
  20. Ζητα τους καλυτερη τιμη, λογω πολλων κομματιων
    0 βαθμοί
  21. Το "mastering" του Bandlab ειναι σαφως καλύτερο. Κανένα mastering ομως δεν μπορει να σωσει μια προβληματική μίξη. Οπότε θα σου δώσω τη "συμβουλή" που δίνω πάντα: επικεντρώσου στη ΜΙΞΗ...το "mastering" ειναι απλά το κερασάκι στην τούρτα. Kανονικα δεν πρεπει να χρειάζεται να κάνεις τίποτα το ΔΡΑΣΤΙΚΟ οταν κανεις mastering απλά λίγο compression & limiting. Κάτι που μπορεί να σε βοηθήσει είναι να έχεις ΜΟΝΙΜΑ στο master bus του mix σου ενα glue compression με ηπιες ρυθμίσεις (αυτό δεν θα το πειράζεις θα ειναι "set and forget") και ενα EQ τυπου Pultec το οποίο θα έχεις σε ενα βασικό bus mix setting (εδω καποιον χωρις εμπειρία θα βοηθήσουν καποια απο τα preset που εχουν τα eq αυτα) και με το οποίο θα δινεις "κατευθυνση" σε ΟΛΟ το mix έχοντας και τη δυνατοτητα να επέμβεις στα επιμέρους "προβληματικά κανάλια".... Οποτε ΣΥΧΝΟΤΙΚΑ οταν έχεις τελειώσει το mix σου θα πρέπει να είσαι 95% οκ. Στο mastering δοκίμασε να δουλέψεις ΜΟΝΟ με multiband compressors & limiters σε συνδιασμο (αν θες να "ζεστάνεις" το τελικο αποτελεσμα ) με καποιο tape emulation . Αν τωρα σου λείπει κάτι στο eq (συνήθως αυτό ειναι το "magic dust" στα υψηλομεσαία και υψηλά) χρησιμοποιησε ΜΕ ΦΕΙΔΩ κάποιο "αυτόματο" "all in" mastering tool (εγω χρησιμοποιω οταν χρειάζεται το GW MIX CENTRIC) ΠΡΙΝ το MB compression & limiting Ετσι θα αποφύγεις το overprocessing που ειναι η καταρα του ερασιτεχνη μιξαδορου & μαστερα. Αυτο ειναι το mastering chain που προσωπικά χρησιμοποιω στο 90% των ψευτομαστερινγκ μου (το GW πάνω αριστερα πολύ σπάνια και σε πολυ χαμηλο setting).
    0 βαθμοί
  22. Η ιστορία της κιθάρας στα αγγλικά, για όσους καταλαβαίνουν δυστυχώς, με έναν εξαιρετικό και ευρυμαθή παρουσιαστή που παιζει και εξηγεί τους προγόνους του οργάνου. Είναι κι ο τύπος με το αστείο καπέλο, για να ταυτιστούμε με τον μέσο χαβαλέ μουσικό υποθέτω.
    0 βαθμοί
  23. Ασχετο, αλλα μπορεί ο ανθρωπος αν θέλει και εφόσον δεν συμφέρει ή ειναι δυνατή η επισκευή για να γίνει playable παλι, με πολύ μικρό κόστος να την κάνει project κιθάρα-λαμπατέρ. Πριν απο μερικα χρονια μου ειχε έρθει 12χορδη Ibanez απο Thomann με σπασμένο μπράτσο. Προφανως δεν τους συνεφερε καν να μπουν σε εξοδα για να την παρουν πισω γιατι αυτο το πραμα δεν επισκευαζοταν και αν επισκευαζοταν θα τους στοιχιζε ο κουκος αηδονι και παλι δεν θα μπορουσαν να την πουλησουν, οποτε μου ειπαν να την κρατησω. Την έκανα ένα ωραιο λαμπατέρ με πολυ λιγα χρήματα (λιγοτερα απο 10 ευρω μαζι με την λάμπα) και την δώρησα με μια βάση 5 ευρώ για να ειναι στο δαπεδο (φυσικα οποιος θέλει την βαζει και στον τοιχο) σε αγαπημένο μου πρόσωπο.
    0 βαθμοί
  24. Αχαχαχ ντάξει δεν είμαι μ΄όνος! Κατάλαβα, κάτι μου λέει ότι το βλέπεις και στον ύπνο σου...
    0 βαθμοί
  25. xa xa xa αυτό ακριβώς κάνω αδελφή ψυχή! Το κομμάτι το έγραψα πριν 5 χρόνια κι από τότε του έχω αλλάξει τον αδόξαστο....
    0 βαθμοί
  26. Καλά το κάνεις και ποστάρεις. Θα πάρεις πολλές απόψεις γιατί όλοι έχουμε διαφορετικά συστήματα, και επίσης, το mastering δεν είναι 100% αντικειμενικό, υπάρχουν και οι προτιμήσεις. Να σου πω ακόμη ότι, επειδή υπάρχει μεγάλη περίπτωση τα αυτιά σου να έχουν συνηθήσει αυτό που ακούν (ειδικά αν το τελείωσες σήμερα το κομμάτι), δώσε του λίγο χρόνο, "ξαναδές" το αύριο με νέο... αυτί. Γενικά είναι καλό να "τελειώνεις" το mix μια και καλή. An ξεκινήσεις να πηγαίνεις πέρα δώδε από mix σε master, θα τελειώσεις του χρόνου! Επίσης μη το κάνεις σαν εμένα που κάνω master μέσα στο mix...
    0 βαθμοί
  27. Έκανα άλλο ένα μάστεριγκ του κομματιού, αυτή τη φορά με άλλον κομπρέσορα και πρόσθεσα reverb, harmonic exciter και stereo imaging σε λογικές ποσότητες... Ανέβασα λίγο και όλα τα πιάτα στο midi των τυμπάνων... Αυτήν την φορά σε mp3 256kbps... Το ξέρω γίνομαι σπ@ρτ@ρχ1δης αλλά ρωτώντας πας στην πόλη..... Almost gypsy 5.mp3
    0 βαθμοί
  28. Τότε γράψε απλά "trans" και θα καταλάβουμε εμείς που είμαστε straight.
    0 βαθμοί
  29. Κι εγώ που παντρεύτηκα, την ώρα που ψεκάζει με το σύστημα σιδερώματος το ακούω από τον ενισχυτή μου (όταν παίζω ταυτόχρονα).
    0 βαθμοί
  30. Look through the fence as far as you can see the settlers built a town where our land used to be, every time I turn around they’ve taken something more and it leaves my heart trembling they’ll be at our door A Palestinian boy threw rocks at the fence I saw the soldiers take him we haven’t seen him since, every time you turn around they‘ve taken someone new and it leaves my heart trembling that it might be you
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου