Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. kpeyos

    kpeyos

    Moderator


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      2.224


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5.323

    • Αναρτήσεις

      20.926


  3. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      3.224

    • Αναρτήσεις

      11.678


  4. gmoukou

    gmoukou

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1.191

    • Αναρτήσεις

      1.410


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/08/2021 σε όλα

  1. Το onboard preamp στα μπάσα χρησιμοποιείται κυρίως για τις tone shaping δυνατότητές του. Για την ένταση απλά δυναμώνεις τον ενισχυτή κι αν δε φτάνει ο ενισχυτής αγοράζεις μεγαλύτερο. Τα 100 watt σε 1x12 για solid state ενισχυτή μπάσου είναι έτσι κι αλλιώς πολύ λίγα για πρόβα με ντράμερ που βαράει ή για να σταθούν δίπλα σε non master volume λαμπάτους ενισχυτές κιθάρας. Θα πρότεινα πάντως ως budget λύση να ξεκινήσεις με αυτό: https://www.thomann.de/gr/harley_benton_custom_line_bass_di_expander.htm Έχει καλές κριτικές, πρόκειται για εξελιγμένη έκδοση του αντίστοιχου EBS, έχει και onboard compressor. Μην πας θα έλεγα σε κάτι πιο ακριβό αν δεν εισαι σίγουρος ότι είναι αυτό που χρειάζεσαι.
    1 βαθμός
  2. Χοντρός πια, τελειωμένο πρεζόνι, παραπατώντας, στην τελευταία του παράσταση, ακόμα βασιλιάς. Τότε και για πάντα.
    0 βαθμοί
  3. Έχει τεράστια σημασία ο φυσικός ήχος της bass drum ,οπότε ξεκινάς από εκεί ταιριάζοντας την με το κομμάτι, αν ο ήχος είναι λάθος ότι και να κάνεις στη μίξη θα είναι απλά ...τσιρότο στην πληγή... Το ιδιο φυσικά και με το μπάσο. Από τη στιγμή που και τα δυο έχουν τον πρέποντα ήχο και είναι σωστά ηχογραφημένα δεν χρειάζονται και πολλά: 1.ένα high pass filter ,γερό compression στο μπάσο με ,αν χρειαστεί, επιπλέον χρήση, πριν τον κομπρεσορα,ενός bass rider plug in και λίγο σπρώξιμο στους 200 και 2000 με ευρύ q 2.στην bass drum ένα κατάλληλο κομπρεσαρισμα ανάλογα με τον ήχο, συνήθως ένα 4:1 αρκεί για τον βασικό ροκ punchy ήχο που θέλουμε και πάλι ένα high pass στους 40 και ένα σπρώξιμο γύρω στους 3000.
    0 βαθμοί
  4. https://www.youtube.com/watch?v=5wHghWQK7Nc Ειπα να το βαλω εδω να ειναι μαζεμενα
    0 βαθμοί
  5. Έκανα κάποιες δοκιμές σήμερα με τον ΜV50 ώστε να δω εάν μπορώ να τον χρησιμοποιήσω, για να "ξεκουράσω" λίγο τον ΗΤ1. Αυτό που μου άρεσε αρκετά ήταν το voicing του speaker emulation του Vox. Σε σχέση με τον blackstar είναι πολύ πιο in your face και με πιο μοντερνο ήχο. Δε δίνει την αίσθηση οτι υπάρχει κάποια κουβέρτα πάνω στον μεγάφωνο, κάτι που δίδει ο blackstar (σε σχέση με τον mv50). Από την άλλη, ο vox χάνει αρκετά σε presence, και θέλει πολύ tweaking για να κόβει σωστά ο ήχος, καθώς τα χειριστήρια είναι υπερευαίσθητα. Ο blackstar είναι Plug and play με κάθε κιθάρα, χωρίς να πειράξω τίποτα. Αλλά με χαλά λίγο το σκοτεινό και πολύ vintage voicing που έχει. Με γκάζι ακούγεται οκ. test 1.mp3 Στα καθαρά όσο να προσπάθησα δεν μπορώ να τα κάνω να ακουστούν καλύτερα. test 2.mp3
    0 βαθμοί
  6. το έχουμε πει επανειλημμένα. Δεν σου αρέσει? προσπέρασε. Αν θες να είσαι χρήσιμος λες, θα ήθελα αυτό και αυτό.
    0 βαθμοί
  7. Βόλτες στα ορεινά αμπέλια και τους αγρούς, βάλσαμο για την ψυχή και το σώμα.
    0 βαθμοί
  8. Εφαγα όλο σχεδόν το 2000 ακούγοντάς το....
    0 βαθμοί
  9. Βασίλης Παλαιοκώστας - Μια φυσιολογική ζωή Μάνος Δανέζης - Ο Παράξενος Κόσμος Του Sir William Crookes Χρόνης Μίσσιος - Χαμογελα ρε τι σου ζητάνε
    0 βαθμοί
  10. καλησπέρα και πάλι... στη συνέχεια του προηγούμενου δείγματος - τεστ ανεβάζω σήμερα μία δεύτερη εκδοχή του ίδιου midi pattern με κάποιες διαφοροποιήσεις σε ότι αφορά: 1. το "ταβάνι" του velocity (στο πρώτο δείγμα το έχω ορίσει ως ταβάνι για το velocity στο snare μία τιμή της τάξης του 94 που σημαίνει ότι δεν αντιλαμβάνεται ως πιο δυνατά hits πάνω από αυτό - η λογική όπως έγραψα και πιο πάνω ήταν να δωθεί η αίσθηση από ένα πιο relaxed παίξιμο) Εδώ πάλι η προσπάθεια είναι να φανεί σχεδόν όλο το εύρος των δυναμικών του συγκεκριμένου snare. 2. στο kick (και εδώ είναι το "ζουμί") έχουμε το ίδιο instrument ΑΛΛΑ muffled, με εντελώς διαφορετική αναλογία ανάμεσα στα elements του kick (beater, cell,subkick, distant mics) και την "είσοδο" ενός parallel comp. 3. στα tom έχει αλλάξει η αναλογία ανάμεσα στα close mics, overheads & room 4. στο κυρίως μέρος υπάρχει διαφορετική επιλογή σε ότι αφορά την τεχνική overheads που χρησιμοποιήται (ORTF σε σχέση με G.Johns) γενικά η λογική πίσω από το library είναι μία πιο studio orientated προσέγγιση με τον χρήστη να έχει στην διάθεση του τις ανάλογες επιλογές σε ότι αφορά το όργανο (διαφορετικά τμήματα του κάθε element, muffling, noise κλπ) τα μικρόφωνα (διαφορετικές επιλογές και τεχνικές, χώροι κλπ) αλλά και την επεξεργασία (parallel compression, saturation, clipping κλπ) σε επίπεδο sample processing κυρίως στο αναλογικό domain πριν την dsp engine του kontakt (δλδ κάθε τμημα επεξεργασίας είναι διαφορετική ομάδα δειγμάτων ηχογραφημένη έτσι) ...επειδή φυσικά τα σκέτα τύμπανα ακούγονται "κάπως" ανέβασα και δυο εκδοχές των έως τώρα τεστ - δειγμάτων με μία (εντελώς) υποτυπώδη μουσική συνοδεία ώστε να είναι λίγο πιο καταννοητό το αποτέλεσμα... (η εισαγωγή είναι κοινή σε ότι αφορά τα settings και στα δύο δείγματα) ότι ακούμε είναι μέσα από το ίδιο το instrument και δεν υπάρχει κάποια επεξεργασία στο daw ευχαριστώ για άλλη μια φορά για τον χρόνο σας @Alex Raptakis @stavros_d80 και όποιος άλλος περιμένω γνώμη... ...στις επομενες ημέρες θα ανεβάσω δείγμα του πως συμπεριφερεται το συγκεκριμένο σετ σε πιο extreme settings
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου