Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      10.282


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      13.428


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      43.525


  4. mpamps

    mpamps

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      276


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/10/2021 σε όλα

  1. πολύ ενδιαφέρον όντως. Αυτό που άκουσα βέβαια φωνάζει "είμαι Μπετόβεν", και φέρνει πολύ κάτι μεταξύ 6ης και 9ης, αλλά δεν γνωρίζω αν προέρχεται από τα γραμμένα ή από τα "νεο-συντεθημένα". Θα περιμένω με αγωνία σχεδόν θα έλεγα, αν και οι προβληματισμοί υπάρχουν θα είναι αυτό που είχε ο ίδιος στο νού του? θα είναι μονοσήμαντη η προσέγγιση? ένας άλλος αλγόριθμος δεν θα έβγαζε μια άλλη προσέγγιση? δεν θα βγεί όντως αύριο μια νέα εκδοχή? πως θα αντιμετωπιστεί αύριο το ενδεχόμενο να βγάλει μια άλλη ομάδα μια άλλη προσέγγιση? ανοίγει ο δρόμος και για άλλες ημιτελείς συμφωνίες ή έργα?
    2 βαθμοί
  2. Πάρα πολύ ωραίος στίχος, λιτός και αυθεντικός. Το μπουζούκι κρατάει πάρα πολύ ωραία θέματα όπως και η μελωδία της φωνής. Αν το μπουζούκι πατούσε λίγο καλύτερα πάνω στο tempo και ενορχηστρωτικά εμπλουτιζόταν λίγο ακόμα νομίζω θα είχαμε ένα πολύ καλό κομμάτι του είδους.
    1 βαθμός
  3. Μια απλή δομή blues ντύνεται με διαφορετικό ένδυμα και διάφορα συνθετικά τρικς χρησιμοποιούνται για να δώσουν το ύφος που χρειάζεται για να γίνει μια επιτυχία. Φυσικά πίσω από αυτή την ανάλυση υπάρχει και η εξαντλητική παραγωγή, οι άριστοι των ηχοληπτών, και ένας στρατός από session μουσικούς που μπορούν να αλλαχτούν από τη μιά στιγμή στην άλλη μέχρι να επιτευχθεί ο επιθυμητός στόχος. O Donald Fagen εξηγεί στον Warren Bernhardt (μέλος της live μπάντας των Steely Dan στα 90ς) πως έστησε το όλο κομμάτι Ο Jay Graydon ήταν ο έβδομος κιθαρίστας που δοκιμάστηκε και ήταν ο τυχερός που το σόλο του έμεινε στην ιστορική ηχογράφηση. Στο παρακάτω στο 20.00 ξαναλέει την ιστορία και το πως την έζησε και αντιμετώπισε όλα τα ενδεχόμενα από το να καταλήξει το σόλο στα σκουπίδια ή στο βινύλιο, με την άνεση και ρεαλισμό του επαγγελματία.
    1 βαθμός
  4. Παίδες μελεταω το solo του delta.... Έχει μέσα τις Παναγιας τα μάτια... Τεχνικό,με δύσκολα μέρη που δεν τα παίρνεις χαμπάρι αμέσως, και πολύ ωραία δομημένο. Είναι απίστευτος!!!! Master.......
    1 βαθμός
  5. Άψογο αποτέλεσμα!
    1 βαθμός
  6. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Γιάννη!! Την φωνή δεν την αναφέρω γιατί γράφτηκε και αυτή με τα πλήκτρα χρησιμοποιώντας το Phrase Builder functionality απο το ETHERA v2.0, ένα Kontakt based library. Το χρησιμοποιώ σχεδόν μόνιμα τα τελευταία χρόνια για αυτού του είδους τα τραγούδια που γράφω. Η τραγουδίστρια που βρίσκεται πίσω απο αυτήν την βιβλιοθήκη είναι η Clara Sorace.
    1 βαθμός
  7. H bossa είναι κάθαρση. Ωραία και η μελωδία αλλά όπως είπαν και προηγουμένως, τι την ήθελες την μεταλοκιθάρα... κολλήματα και παιδικές αρρώστιες που ούτε ο Αστραζένεκας δεν διορθώνει.
    1 βαθμός
  8. Όμορφο και ενδιαφέρουσα ενορχήστρωση. Αν έγραψες τα πλήκτρα εσύ δεν μας αναφέρεις ποια είναι η θεσπέσια φωνή.
    1 βαθμός
  9. Γενικα τσεκαρε το nut ,μπορει να ειναι πολυ ψηλα κομμένο.
    1 βαθμός
  10. Μιας και ειναι η πιο μπασα χορδη, βεβαιωσου επισης οτι καθεται πληρως μεσα στο groove του nut - αν καθεται πολυ ψηλα (επειδη πχ ανεβηκες 1 μεγεθος χορδες πανω και το nut ηταν ισα ισα κομμενο για την προηγουμενη) ειναι λογικο να εχεις θεματα με το intonation.
    1 βαθμός
  11. Μάλλον πλήρωσες την παλαιότητα σαν vintage Ανατριχιαστικές τιμές για χορδές πάντως. Ούτε να τις σκέφτομαι δε θέλω.
    1 βαθμός
  12. Πιθανότατα και ο ίδιος αλγόριθμος να έβγαζε και άλλες προσεγγίσεις. Συνήθως για να κάνεις τέτοια λογισμικά που έχουν την έννοια της πρόβλεψης πρέπει να βάλεις και μία έννοια τυχαιότητας, η οποία προσομοιώνει την αστάθεια και μη-προβλεψιμότητα του φυσικού κόσμου (φανταστείτε μοντέλα πρόβλεψης καιρού, χρηματοοικονομικών κλπ). Εδώ η τυχαιότητα μάλλον έχει να κάνει και με το γεγονός ότι ο ίδιος ο δημιουργός μπορεί την μια μέρα να το σκεφτόταν "έτσι" και την άλλη μέρα "αλλιώς", διατηρώντας σίγουρα όμως κάποια θεμελιώδη χαρακτηριστικά και παραμέτρους (που εμείς ακούγοντας τα χαρακτηρίζουμε ως ύφος ή προσωπικό ήχο κλπ). Άρα: ίδιος αλγόριθμος, πολλές "λύσεις" στην ίδια άσκηση. Πολύ ενδιαφέρον το όλο εγχείρημα - τουλάχιστον τεχνικά. Καλλιτεχνικά όμως.... δεν ξέρω. Εδώ ψάχνουμε να βρούμε... mojo στον ιδρώτα του χεριού που ποτίζει την ταστιέρα, και μας ζητάνε να ενθουσιαστούμε με την μουσική που ΔΕΝ έγραψε ο Μπέιτ-χόφεν...
    1 βαθμός
  13. νομίζω είναι από τα χειρότερά σου. Η μελωδία είναι μια χαρά. Οι στίχοι απαίδευτοι και κοινοί. Μα το χειρότερο είναι η ερμηνεία.
    1 βαθμός
  14. it's practise Αλλα δεν σταματας οταν το παιξεις σωστα. Σταματας οταν δεν μπορεις και να θελεις, να το παιξεις λαθος. .
    1 βαθμός
  15. Εννοείται ότι θα βάλεις φωνή. Αυτό που λείπει από το κομμάτι είναι "ΘΕΜΑ". Αυτό λοιπόν θα σου το δώσει η μελωδία της φωνής. Έχει ωραία ρίφφια, και πολύ καλό vibe, αλλά δεν αρκεί αυτό. Για να γίνει εμφανής κάποια δομή, χρειάζεσαι κουπλέ, ρεφραίν, και γέφυρα. Κι αυτά η φωνή (αν στήσεις πάνω της το κομμάτι) μπορεί να σου τα δώσει. Δεν είναι μόνο θέμα στίχων, αλλά περισσότερο μελωδίας και ενορχήστρωσης. Δούλεψε το λοιπόν, και .... περιμένουμε (γιατί έχει πολύ καλές προδιαγραφές).
    1 βαθμός
  16. Παρουσιάζεις μεγάλη βελτίωση, συνέχισε έτσι. Φέρνει σίγουρα στο vibe που περιέγραψες παραπάνω.
    1 βαθμός
  17. Δώσε και μια ευκαιρία στις, ακόμη φτηνότερες, ghs boomers...
    1 βαθμός
  18. Καταρχας δεν χαλανε ποτε (στη μαχη steel με brass ,ειδικα αν δεν ειναι chromed , παντα νικαει το ατσαλι ,με τα χρονια στα brass saddles ειδικα στις ατυλιχτες χορδες εμφανιζονται χαρακιες που αν δεν.... υαλοχαρτιστουν .... οδηγουν σε sitar effect...ηταν και ο κυριος λογος που απο το 1954 και μετα ο Leo το γυρισε σε steel saddles και κατήργησε τα brass saddles ) , ηχητικα ,αν εισαι Batman ,εχουν λιγο περισσοτερα πριμα & twang ειδικα στις wound χορδες.
    1 βαθμός
  19. Πολύ τα απολαμβάνω τα κομμάτια σου!
    1 βαθμός
  20. Ένα πραγματικά ενδιαφέρον νέο ...: (που σηκώνει μεγάλη κουβέντα !) [copy paste από Newsbeast.gr : https://www.newsbeast.gr/technology/arthro/7866579/i-techniti-noimosyni-oloklirose-ti-10i-symfonia-tou-betoven ] Η τεχνητή νοημοσύνη ολοκλήρωσε τη 10η Συμφωνία του Μπετόβεν Θα παρουσιαστεί το Σάββατο σε μια παγκόσμια πρεμιέρα στη Βόννη Όταν ο Λούντβιχ βαν Μπετόβεν πέθανε το 1827 άφησε πίσω του ορισμένα κομμάτια χαρτιού γεμάτα με νότες και κομμάτια από μελωδίες που κάλλιστα θα μπορούσαν ν’ αποτελούν μέρη από το τελευταίο μεγαλούργημά του. Αλήθεια, τί θα έλεγε αν ήξερε πως δύο αιώνες μετά, μια σκεπτόμενη μηχανή θα έπαιρνε αυτά τα κομμάτια και ολοκλήρωνε τη δουλειά του; Ένα πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης «ανοικοδόμησε» τη μισή από τη 10η Συμφωνία του συνθέτη. Το έκανε, δε, με τόσο πειστικό τρόπο ώστε επαγγελματίες μουσικοί και μελετητές του έργου του δεν μπορούν να πουν ξεκάθαρα πού τελειώνει το αυθεντικό έργο, τα σκέλη, δηλαδή, που έγραψε ο ίδιος ο Μπετόβεν και πού αρχίζουν τα κομμάτια που δημιουργήθηκαν από τον αλγόριθμο. Στη γιορτή των 250 χρόνων από τη γέννησή του Όπως και να ‘χει το επόμενο Σάββατο αυτές οι νότες – οι αυθεντικές και εκείνες που παράχθηκαν με τη βοήθεια του υπολογιστή – θα παρουσιαστούν σε μια παγκόσμια πρεμιέρα στη Βόννη. Αυτό θα είναι ένα από κεντρικά δρώμενα στη γιορτή των 250 χρόνων από τη γέννηση του ευφυούς καλλιτέχνη, στην ιδιαίτερη πατρίδα του στη δυτική Γερμανία. Είναι η πρώτη φορά που ένας αλγόριθμος αναπαράγει το έργο ενός κλασικού συνθέτη σ’ αυτό το βαθμό. Η τεχνητή νοημοσύνη έχει χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν για να γραφτεί μουσική εμπνευσμένη από τις μελωδίες του Μπαχ και του Μότσαρτ. Ωστόσο, η προσπάθεια να παρουσιάσει ένα ολόκληρο 40λεπτο κοντσέρτο του Μπετόβεν έχοντας για αρχή τις 250 μπάρες από νότες που έχουν διασωθεί από τη 10η Συμφωνία, είναι ένα ασύγκριτο εγχείρημα. Το πρότζεκτ άρχισε από δύο χρόνια με πρωτοβουλία της Deutsche Telekom, της γερμανικής εταιρίας τηλεπικοινωνιών. Ζήτησε τη βοήθεια του Αυστριακού τεχνολόγου της μουσικής, Ματίας Ρέντερ. Η τεχνητή νοημοσύνη σχεδιάστηκε από τον Αχμέντ Ελγκαμάλ, καθηγητή της επιστήμης των υπολογιστών στο Πανεπιστήμιο Ράτγκερς του Νιού Τζέρσεϊ των Η.Π.Α. Εκείνος προηγουμένως είχε φτιάξει ένα σύστημα που μπορούσε να μιμηθεί τη δουλειά καλλιτεχνών όπως ο Πικάσο και άλλων ζωγράφων του κινήματος των Ιμπρεσιονιστών. Μάλιστα, το έκανε τόσο καλά που μπορούσε να ξεγελάσει και τους ειδικούς. «Επειδή η φύση της μουσικής του Μπετόβεν είναι δομημένη και ιδιαιτέρως μαθηματική πίστεψα πως η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να καταλάβει πως θα συμπεριφερόταν όταν έγραφε κάποιο νέο κομμάτι», υποστήριξε ο Ελγκαμάλ. Έτσι εκείνος και η ομάδα του τροφοδότησαν την τεχνητή νοημοσύνη με έργα του Μότσαρτ, του Χάυντν και του Μπαχ και άλλους συνθέτες της ίδιας εποχής με τον Μπετόβεν. Έπειτα, της δόθηκαν κομμάτια του Μπετόβεν και οι προγραμματιστές τη δίδαξαν να προβλέπει τί θα ακολουθούσε στη συνέχεια. Όταν πια ανέπτυξε ένα ακριβές μοντέλο του τρόπου που δούλευε ο Μπετόβεν, την άφησαν να επεξεργαστεί τη 10η Συμφωνία. Ο Ρέντερ ανέφερε πως είναι εντυπωσιασμένος με τα αποτελέσματα. «Όσον αφορά στη μουσική είμαι απόλυτα χαρούμενος», δήλωσε και πρόσθεσε: «πιστεύω πως αν ο Μπετόβεν ζούσε σ’ αυτή την εποχή θα χρησιμοποιούσε παρόμοιες τεχνολογικές εξελίξεις κι ο ίδιος».
    0 βαθμοί
  21. Ξέρω, τον έχω ξαναθυμηθεί πρόσφατα, αλλά είναι επειδή πάντα πίστευα ότι είναι απίστευτα underrated μουσικός. Εδώ σε σε έναν αμφιλεγόμενο δίσκο (aor βασικά έως ποπ έως ροκ αλλά με τεράστια επιτυχία) κάνει το απίστευτο των απίστευτων σόλο. Το σόλο είναι στο 1.15 εδώ δυστυχώς δεν βρήκα κάπου δικό του βίντεο. Βρήκα όμως ενός παιδιού στο youtube που αξίζει να το δείτε ακόμα κι αν ...απλώς προσπαθεί ηρωϊκά (όπως φυσικά είναι αναμενόμενο)
    0 βαθμοί
  22. Είμαι πολύ σίγουρος πως στο live έπαιζαν καλύτερα απο τον δίσκο που είναι μια ηχογράφηση με ντραμς της εποχής χωρίς hihat και διάφορα άλλα στενάχωρα. Τον Graydon τον εκτιμώ πολύ.
    0 βαθμοί
  23. Η παρουσίαση μου στο συνέδριο Birmingham Music Analysis Conference (BrumMAC 2021), που φιλοξενήθηκε από το University of Birmingham. Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στις 30 Ιουλίου 2021.
    0 βαθμοί
  24. Σήμερα έμαθα για την Bebop κλίμακα (έκανα, επιτέλους, ιδιαίτερα μετά από 2 χρόνια), με την οποία ασχολήθηκα και πρώτη φορά. Θυμίζει πολύ την μπλουζ κλίμακα, η οποία έχει μια έξτρα περαστική νότα, απλά η νότα εδώ είναι διαφορετική. Δοκίμασα σε C major, σε μια θέση μόνο (στο 5ο τάστο), ώστε να συνηθίσω λίγο τη έξτρα νότα. Αν και βαράω πολλές νότες, νομίζω ακούγεται ωραία. test bebop.mp3 Σκοπός, σε πρώτη φαση, είναι να μάθω και τις υπόλοιπες θέσεις, και τονικότητες. Έπειτα, θα συνεχίσω με περισσότερες νέες κλίμακες. Θέλω να δίδω τζαζ πινελιές στο παίξιμο μου, όπου αυτό είναι δυνατό. Όρεξη να υπάρχει...
    0 βαθμοί
  25. 0 βαθμοί
  26. Εάν προσλάβεις έμενα, θα γίνω συνδικαλιστής... Εάν προλάβεις και δεν σε αναφέρω πρώτος...
    0 βαθμοί
  27. δεν είμαι αρκετά του τουάνγκ (τουλάχιστον δεν ήμουν). Πρόσφατα πιάνω τον εαυτό μου να φτιάχνει "τετοια λικς" αλλά δεν είναι το παραδοσιακό μου στυλ. Τώρα βέβαια με την ΒΜ θα αναγκαστώ να πάω λίγο προς τα εκεί για να δουλέψω και το bender. Αλλά εκείνο που είναι σίγουρο είναι ότι μάλλον για την ώρα δεν αλλάζω χορδές στην ΒΜ. Φοβάμαι μόνο με την ιδέα ότι μπορεί να αλλάξει το ύφος και ο ήχος της (έστω και για λίγο). :)
    0 βαθμοί
  28. ε καλα αυτο συνεβει γιατι δεν ξερΣ να σεταρεις την κιθαρα (εξω απο την πλακα φυσικα και δεν υπαρχει κιθαρα που ΟΛΕΣ οι νοτες να ειναι 100% σε ΟΛΑ τα ταστα οτι γεφυρα και να εχει και στις μπασες παντα ειναι πιο off ειδικα αν εχεις μεγαλα ταστα και πατας πολυ ,η RW ειχε jumbos με τα vintage frets ειναι καλυτερα ,αν βαλεις EARVANA nut καπως ερχεται προς την "τελειοτητα" στα πρωτα 4-5 ταστα παντως ,πολλες φορες το "ξεκουρδισμα" συμβαινει και επειδη ειναι ψηλα κομμένο το nut κατι που πολλες φορες κανουν για ασφαλεια στο εργοστασιο ειδικα στις μπασες χορδες γενικα αν η κιθαρα χανει πολυ στα πρωτα 5 ταστα φταιει το nut οχι η γεφυρα ) Στο 12ο παντως ΟΛΕΣ οι tele μου εχουν τελειο intonation σε ΟΛΕΣ τις χορδες (και Ε & Α) με την απλη 3αρα γεφυρα....και εχοντας σεταρει εκατονταδες tele ποτε δεν παρατηρησα καποιο σοβαρο προβλημα χρησιμοποιώντας intonated saddles, φυσικα με 6αρα γεφυρα οι tele συμπεριφερονται ΑΚΡΙΒΩΣ οπως ολες οι κιθαρες που εχουν την δυνατοτητα ξεχωριστης ρυθμισης καθε.... σελακιου) Παντως το 010-038 set (ακριβως επειδη ειναι εντελως balanced) ιντοναρει καλυτερα σε ολο το μηκος του μπρατσου
    0 βαθμοί
  29. Άρα είσαι διασπορεας πΣεβδον φημών :) Γιατί? Υπάρχει και ΑΛΛΗ μάρκα χορδών ? :):):) Έξω από την πλάκα έχοντας αλλάξει χιλιάδες χορδΑι στη ζωή μου είναι σαφώς οι σταθερότερες σε ποιότητα. και είναι και roundcore (μαλακες σα βούτυρο και γλυκές σαν μελιΕ :) )
    0 βαθμοί
  30. Σαν ψέμματα μου φαίνεται, μετά απο τόσο καιρό και τις συνεχείς τρικλοποδιές της ζωής...στο πάντα φιλόξενο και αγαπημένο Κύτταρο παρέα με εκλεκτούς φίλους. Με το καλό αδέλφια! Κι ένα λινκ με μια συνέντευξη μου (με αφορμή την επερχόμενη συναυλία) για όποιον θέλει να διαβάσει. https://ipolizei.gr/blues-wire-blouz-me-aroma-evropis/?fbclid=IwAR16qKHP0UfcDHM4kFkBUCdyaEJTZdOovWNJ9lRawLH57SJrKYABsbrum1w
    0 βαθμοί
  31. Γεια χαρά παιχτούρες μου !! Ξεκίνησα ένα νεο metal project με ζητούμενο το ωραίο στακατο παίξιμο, όλα downpicking. Κάτι σαν The Haunted/ In Flames αλλά πιο μελωδικό. Έχω αρχίσει να γράφω και λόγια δυσκολεύομαι λίγο όμως. Ίσως βάλω ίσως όχι. Πριν το ποστάρω στο "music" θέλω να το σενιάρω, οπότε ζητάω τη γνώμη σας εδώ. Thrash.mp3
    0 βαθμοί
  32. Τι να λέμε, μάστορας απλά !!! Μακάρι να έπαιζα και γω τόσο άνετα.
    0 βαθμοί
  33. Απο συγκριτικό που κυκλοφόρησε κάποια χρόνια πριν κάπου εδώ μέσα, προτιμώ τα βαγονάκια αλουμινίου σαν πιο μουσικά, σε ήχο. Μετά τα ατσάλινα πιο bright και τελευταία τα brass. Εν τω μεταξύ αναρωτιόμουν τι χορδές κάνουν 14 ευρώ. Ναι, οι Dogal είναι χειροποίητες. Δύσκολα καταπίνεις αστοχία υλικού. Πάντως με D' Adario των 6 ευρώ δεν μου έτυχε απ' όσο θυμάμαι.
    0 βαθμοί
  34. Επειδή είμαι και κάποιας ηλικίας, είναι πιθανό, αν αλλάξω τώρα χορδές, να μην προλάβω να τις ακούσω να παίζουν όπως πρέπει.
    0 βαθμοί
  35. Ο Στράτος δεν μπορεί να παίξει κιθάρα με χορδές 10 ημερών. Κάποιος του είχε χαρίσει χορδές 10ετίας, και περιμένει αλλα 10 χρόνια να παλαιωθούν σωστά, ώστε να βγάλει την κιθάρα από την θήκη.
    0 βαθμοί
  36. Ειναι αντιδιαφημιση για Helix, Fractal, Kemper κτλ κτλ... Ποσο χρονων ειναι το Pod HD500 κοντευει δεκαετια? Ποσο καλυτερο ηχο να βγαλει κανεις??
    0 βαθμοί
  37. -25 συνολο και μολις πιασουν τα κρυα αρχιζει το περπατημα παλι και οργανα γυμναστικης
    0 βαθμοί
  38. Αρχική έμπνευση ήταν οι πυρκαγιές του καλοκαιριού 2021, που μ'έκαναν κι έγραψα μια 20λεπτη σουίτα about it. Εδώ ακούμε το έβδομο μέρος αυτής της σουίτας, τον επίλογο.. yamaha mx, korg 01/w, direct to L-R. Enjoy
    0 βαθμοί
  39. Tele intonated, άραψ λευκός.
    0 βαθμοί
  40. Αλλο ένα βιαστικό. Δεν υπάρχει θέμα. Αυτοσχεδιασμός το βασικό. Τα άλλα ήρθαν πάνω σ αυτό. One take. Και για το βασικό αλλά και για τα ακόλουθα. Λίγα edits. Πολλές λεπτομέρειες στην παραγωγή.
    0 βαθμοί
  41. EDIT Μια μικρή παρέμβαση, καλύτερα τα πράγματα αλλά όχι όπως θα έπρεπε, αλλά δεν πειράζει, με συγχωρώ. EDIT 2 Mετά από έκτακτη σύσκεψη με το cos_dr production team που βρίσκεται μέσα μου, μερικές αλλαγές για να ακουστεί καλύτερα. Ελπίζω να ακούγεται καλύτερα. Λέω και εγώ καλό φθινόπωρο στο MUSIC SECTION του NOIZ με ένα λιτό χαλαρό κομματάκι που έγραψα εχθές το βραδάκι μιας και άνοιξα τα σύνθια και το μουσικό software να τα ζεστάνω λίγο να περάσω την ώρα μου, ψιλοαυτοσχεδιαστικό, χωρίς πολλές φαμφάρες. Άντε να έχουμε καλό χειμώνα, βλέπω με ευχαρίστηση πολλή κίνηση στo ΜUSIC, δεν έχω προλάβει να ακούσω νέες κυκλοφορίες από άλλους φίλους, ας βάλω κι εγώ ένα κομματάκι για το καλό. NOIZ cos_dr Ο μεγάλος καλλιτέχνης Νew Single Εnjoy!!! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    0 βαθμοί
  42. Καλησπέρα σε όλους. Μου προέκυψε άλλο ένα new age κομματάκι τις τελευταίες ημέρες και είπα να το μοιραστώ μαζί σας. Ελπίζω να σας αρέσει. Dark by Panos Lapousis
    0 βαθμοί
  43. Καλημέρα σε όλους. Θα ήθελα να σας παρουσιάσω άλλο ένα world-new age κομμάτι που είχα γράψει παλιότερα. Για πρώτη φορά χρησιμοποίησα σε αυτό το κομμάτι synth απο tablet με touch triggering. Σας ευχαριστώ όλους προκαταβολικά. The Bronze Age by Panos Lapousis
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.