Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      20.926


  2. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      9.334


  3. Panos Kostagiannis

    Panos Kostagiannis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      590


  4. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      7.492


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 17/10/2021 σε όλα

  1. αριστούργημα! Βάλε λιγο μπάσο στη φωνή και είσαι ο επόμενος Λούτσιο Νταλα
    2 βαθμοί
  2. 1 βαθμός
  3. καλησπέρα και πάλι...το Demontron είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα (ο σύνδεσμος βρίσκεται στην υπογραφή) μου εντελώς δωρεάν σαν άμεσο download. Λίγα λόγια για το συγκεκριμένο όργανο.... αποτελείται από 6 όργανα - ήχους (η πρώτη σειρά από knobs) τα οποία μπορούν να χρησιμοποιήθούν είτε ανεξάρτητα είτε συνδυασμένα μεταξύ τους. Είναι μοιρασμένα στο κλαβιέ μέ έναν αρκετά απλοικό αλλά και βολικό τρόπο (συνοδεία και μελωδία) ώστε να μπρέσει εύκολα ο χρήστης να βγάλει ένα πρώτο αποτέλεσμα χωρίς να χρειαστεί να προσπαθήσει και πολύ... Τα 6 αυτά όργανα εμπλουτίζοντε και διανθίζοντε από μία σειρά εργαλείων (τα τεσσερα μεγάλα knobs) που αποτελούν είτε κάποια μορφή επεξεργασίας σε επίπεδο δειγμάτων, είτε κάποιο DSP είτε κάτι όντως περίεργο (τσεκάρετε το ποντεσιόμετρο με το ονομα spirits...) ελπίζω να το βρείτε ενδιαφέρον και διασκεδαστικό καλή συνέχεια!
    1 βαθμός
  4. Να περιμένουμε και ένα στα Γαλλικά...; Από σένα πλέον όλα τα περιμένω! Μπράβο Τόλη πολύ καλό, αν και λίιιγο μεγαλούτσικο..
    1 βαθμός
  5. 1 βαθμός
  6. Ωραια μπαλαντα αδελφε αλλα γραψε και τους στιχους στα Ελληνικα να καταλαβαινουμε και γιατι οχι και Ιταλικα αφου μπορεις.
    1 βαθμός
  7. Θα το πιάσω σύντομα να το ρετουσαρω. Τη ζητά την καλύτερη μίξη, όντως.
    1 βαθμός
  8. Καλησπέρα. Σήμερα κυκλοφόρησε ο δίσκος του νέου μου project. Δελτίο τύπου. Δύο αντίπαλα πνεύματα. Ένας ξεπεσμένος βασιλιάς. ‘Ένας φόνος. Το κορίτσι της προφητείας. Με μεγάλη χαρά, οι Forbidden Myth σας παρουσιάζουν τον πρώτο τους δίσκο. Ένα concept epic rock δίσκο που εισάγει στο κοινό έναν, νέο, φανταστικό κόσμο με πολλούς ενδιαφέροντες χαρακτήρες. Οκτώ τραγουδιστές, αναλαμβάνουν τους ρόλους σε μια ιστορία που εξελίσσετε μέσα από 20 τραγούδια, συνολικής διάρκειας, άνω των 100 λεπτών. Το χαρακτηριστικό της μουσικής είναι η απουσία της ηλεκτρικής κιθάρας/μπάσου, σε έναν δίσκο που “κινείται” από το rock(classic, pomp, prog, epic, hard) και φτάνει μέχρι το metal. Ο δίσκος κυκλοφορεί, αποκλειστικά μέσω του Bandcamp(σε ψηφιακή μορφή με digital booklet) και, προσεχώς, σαν lyric movie στο YouTube. Καλώς ήρθατε στον κόσμο της Ζάντεα! Story by Myrto Gregoriadi Artwork by Hara Tsopanidou Music and Lyrics by Antonis Adelfidis Vocalists Jim Koidakis - Storyteller George Katsanos - Ovaris Moss "The Boss" Kordakis - Vosar Antonis Komninos - Morzan Aggeliki Andritsou - Sirin Dimitra Preari - Nantou Stratos Kanimas - Ansel Irini Tiniakou - Roziel Instrumentalists George Katsanos - Acoustic Piano, Electric Pianos, Combo Organs, Digital and Analog Synthesizers, Vibradoneon, Theremin Nikos Aravanis - Acoustic Piano Antonis Adelfidis - Acoustic Piano, Electric Pianos, Hammond Organ, Combo Organs, Mellotron, Hohner Clavinet, Digital and Analog Synthesizers, Rheem Kee Bass The Swede - Drums Recordings, Audio Editing, Mixing by Antonis Adelfidis Additional Recordings, Mastering by Dimitris Delis Grammatical Corrections by Theofanis Loukas and Sotiris Adelfidis Composed, Arranged and Produced by Antonis Adelfidis Μπορείτε να ακούσετε τον δίσκο από εδώ : Zantea Chronicles : The Dream Dominator by Forbidden Myth Mπορείτε να διαβάσετε την ιστορία και τους στίχους. Ανέβασα και το 4 single στον Youtube. και ακόμα ένα ανέβασε στο κανάλι του ο Νίκος Αραβανής που έπαιξε πιάνο σε 2 κομμάτια του album και τον ευχαριστώ πάρα πολύ! Εύχομαι να σας αρέσει και περιμένω τα σχόλια σας. Να είστε καλά!
    0 βαθμοί
  9. Πριν 4,5 χρόνια που το έγραψα και το ανέβασα εδώ, έγραφα...: Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2017 Ένα καινούριο τραγουδάκι με απαγγελία μου (τι άλλο...). Οι στίχοι είναι αποσπάσματα από το ποίημα του Charles Bukowski "Οι δεινόσαυροι εμείς", εδώ: http://tinyurl.com/m9fnnzh Τα πλήκτρα είναι midi....πήρα μερικά patterns σαν μπούσουλα και τα άλλαξα ριζικά, πολύ όμως ριζικά! Μιλάμε για νότα νότα, αξία αξία, velocity κ.τ.λ κ.τ.λ...Μ'άρεσε το αποτέλεσμα, σαν πρώτη φορά που ασχολήθηκα, αλλά μου βγήκε η πίστη! Πολύ μπελάς και δεν ξέρω εάν αξίζει τόσο κόπο και χρόνο.... Το midi με "μολυβάκι" είναι κάτι σχεδόν καινούριο για μένα, γι αυτό θα σας παρακαλούσα να είστε επιεικείς....ως γνωστόν είμαι ευαίσθητο παιδί! :-\ ::) ;D Για τους στίχους του Bukowski δεν έχω να πω πολλά, τα αποσπάσματα του ποιήματός του που απαγγέλλω, λες και γράφτηκαν για την Ελλάδα του 2009-2017.... Έκατσα χθες το ξαναμίξαρα, το έστειλα στην bandlab, μου το μαστεράρανε και το ανεβάζω πάλι εδώ γιατί νομίζω ότι τώρα μετά τις αλλαγές στην παραγωγή του έγινε άλλο κομμάτι....
    0 βαθμοί
  10. Ελπίζω να σας αρέσουν τα Ιταλικά τραγούδια :) Πρώτη φορά γράφω τραγούδι στα Ιταλικά, γιατί όχι; Perche Ci Sei (Chorus) Perche ci sei Accendo il sole per vederti Perche ci sei Spengo la luna per dormirti Perche ci sei Cambio le storia di noi due Colla porta aperta Perche ci sei Davvero sento il finale Perche ci sei Vedo gli muri d afrontare Perche ci sei Prendo l anima dal mare Per sempre mia (Verse 1) Si addesso lo so Cosa daro Tutti i miei pensieri non, non mentiro tu sai pero per una ultima volta (Pre chorus) Non non ti lascio mai Diventi mia ormai (Bridge) Adesso sai che ce l hai mio cuore Non ti lasci questo Amore Devo andare un passo avanti Cancelare quel dolore (Verse 2) Si, non parlo di piu Tu dormi la giu Resto con gli ochii aperti Si, colle labbra si puo Tuo nome chiamó Per mia prima volta
    0 βαθμοί
  11. Η Gibson παρουσίασε μια νέα σειρά ακουστικών κιθάρων, τη Generation Collection, η οποία διαθέτει το νεοσχεδιασμένο Player Port. Μια δευτερεύουσα, πλευρικά τοποθετημένη ηχοτρύπα που στόχο έχει να προσφέρει μια πιο άμεση εμπειρία παιξίματος. Παρά το γεγονός ότι εμφανίζεται σαν σύγχρονη εξέλιξη, το σχέδιο είναι στην πραγματικότητα εμπνευσμένο από σχέδιο του 1960 που υπήρχε στο αρχείο της Gibson. Η οικογένεια των έξάχορδων περιλαμβάνει τέσσερα μοντέλα (τα G-00, G-45, G-Writer και G-200) με ποικιλία σχημάτων από parlor μέχρι Super Jumbo. Και οι τέσσερις κιθάρες στη σειρά διαθέτουν το πρωτοποριακό Player Port και είναι χειροποίητες στο Bozeman των ΗΠΑ, με τιμές που θα ξεκινούν απο $999 έως 1999. Περισσότερα.
    0 βαθμοί
  12. Τι Λεκκας και τρίχες κατσαρές εδώ ταπωσες τον Ραμαζοτι. Κλείσε τικετο για Ρώμη αρχηγέ.
    0 βαθμοί
  13. Σε ευχαριστώ πολύ Δημήτρη! Προς το παρόν προσπαθώ να μην είμαι ο Λέκκας :) Με πρόλαβες :)
    0 βαθμοί
  14. Άστον, κι έτσι καλά είναι...!! Εδώ ξέφυγε από το την φανφαρονθεατρικλεκκκαεντεχνη εκτέλεση!!
    0 βαθμοί
  15. Παράτα τα όλα και γύρνα το στο ιταλικό. Έχεις καταγωγή από εκεί? Που πήγε ο ακατανομαστος?
    0 βαθμοί
  16. Οι μαθητές της ΜΙΑ χωριστηκαμε σε μουσικους και ηχοληπτες για ένα recording session στο Sierra. Εντελώς απροβαριστοι πηγαμε και το γραψαμε. One Take με overdubs σε σόλο και φωνές. Rough Mix
    0 βαθμοί
  17. Με αφορμή την σειρά STRANGER THINGS πριν 3-4 χρόνια έγραψα το παρακάτω κομμάτι. Προσπάθησα ήχος και ύφος να φέρνει σε early 80s. Σε κάποια σημεία νομίζω τα κατάφερα σε κάποια άλλα μάλλον όχι. Όπως και να έχει το παραθέτω. Ευπρόσδεκτο κάθε σχόλιο.
    0 βαθμοί
  18. Το Mastering είναι το τελευταίο δημιουργικό βήμα στην παραγωγή της ηχογράφησης. Η γέφυρα μεταξύ της μείξης και της διανομής. Είναι η τελευταία ευκαιρία να βελτιώσουμε τον ήχο και να διορθώσουμε προβλήματα σε ένα ακουστικά διαμορφωμένο χώρο. Μετά την ηχογράφηση και μείξη ενός τραγουδιού, ο Mastering Engineer εξισορροπεί τα ηχητικά μέρη στο ακουστικό φάσμα και βελτιστοποιεί το κομμάτι για αναπαραγωγή σε ποικιλία μέσων και μορφών. Κάποιες φορές δεν χρειάζεται να κάνει τίποτα, ενώ άλλες θα βάλει την τελευταία πινελιά για το τελικό αποτέλεσμα. Αυτή η τελική έκδοση του κομματιού είναι γνωστή ως "master recording" και είναι αυτή που καταλήγει στα streaming ή download sites και στη δημιουργία φυσικών μέσων όπως CD ή βινύλιο. Το Mastering είναι ισότιμα τεχνικό και δημιουργικό. Οι Mastering Engineers χρησιμοποιούν σουίτες ηχογράφησης DAW με εργαλεία όπως ισοστάθμιση, συμπίεση και άλλα εφέ για να ρυθμίσουν εντάσεις, fades, στερεοφωνική εικόνα και ίσως να βελτιώσουν τον ήχο. Είναι επίσης η δουλειά του μηχανικού να διασφαλίζει ότι το κομμάτι σας ακούγεται εξ ίσου καλά, σε όποιο σύστημα αναπαράγεται. Από μικρά ηχεία laptop και κινητά τηλέφωνα μέχρι home theater, hi end συστήματα και ηχητικές εγκαταστάσεις κλαμπ και σινεμά. Το Mastering είναι επίσης το τελικό στάδιο ποιοτικού ελέγχου για τη μουσική σας. Είναι η τελευταία ευκαιρία να βεβαιωθείτε από ένα τρίτο και έμπειρο αυτί ότι δεν υπάρχουν σφάλματα ή τεχνικά προβλήματα προτού κυκλοφορήσει. Γι αυτό το mastering είναι σημαντικό βήμα στη διαδικασία παραγωγής. Λίγη ιστορία. Στην αρχή οι mastering engineers λέγονταν transfer engineers γιατί η δουλειά τους επικεντρωνόταν στη μεταφορά της ηχογράφησης από την ταινία στους 10-ιντσους δίσκους shellac 78 στροφών. Κι αυτό προέκυψε γιατί το υλικό αυτό και το βινύλιο (PVC) στη συνέχεια, είχε μηχανικούς περιορισμούς στην χωρητικότητα αλλά και στα μπάσα, την ένταση και τις δυναμικές που μεταφράζονταν σε μεγάλα αυλάκια που επίσης μπορεί να έκαναν την βελόνα ανάγνωσης να ξεφύγει απο την πορεία της και να πηδήξει αυλάκι. Με την έλευση του 12" βινυλίου με τα 23 λεπτά διάρκεια ανα πλευρά, το LP εξυπηρετούσε την αναπαραγωγή μεγάλων κλασικών έργων καθώς και συλλογές τραγουδιών σαν άλμπουμ. Οι mastering engineers ειδικεύτηκαν περισσότερο και φρόντιζαν να υπάρχει σωστή σειρά, ενιαίος ήχος και δυναμικό εύρος στο σύνολο των κομματιών, αφού ακούγονταν απο την αρχή ως το τέλος τους δίσκου σαν ολοκληρωμένο έργο. Απο τα 80'ς και μετά, το ψηφιακό CD επέτρεψε την αναπαραγωγή πολύ χαμηλών συχνοτήτων αλλά και μεγαλύτερο δυναμικό εύρος. Οι mastering engineers ασχολήθηκαν περισσότερο με την βελτιστοποίηση του ήχου ενω για μια εικοσαετία, παρακινούμενοι απο τους παραγωγούς επιδόθηκαν σε ένα ξέφρενο ανταγωνισμό loudness (έντασης), πως δηλαδή ένα τραγούδι στο ραδιόφωνο θα ακούγεται δυνατότερα δίπλα σε κάποιο άλλο, μιας και το δυνατό εντυπωσιάζει μεν χωρίς απαραίτητα να είναι ποιοτικότερο ηχητικά, δε. Στα 00'ς και με το internet οι mastering engineers έγιναν επίσης υπεύθυνοι για την αναπαραγωγή σε ένα ευρύ φάσμα ψηφιακών συσκευών και νέων πλατφορμών. Τα streaming sites, όπως το Spotify, το Soundcloud και η Apple Music, χρησιμοποιούν δικά τους σημεία αναφοράς στην ένταση για να διασφαλίσουν ότι όλα τα κομμάτια αναπαράγονται με λίγο - πολύ την ίδια ένταση. Εάν ένα κομμάτι είναι πολύ ήσυχο, το Spotify θα αυξήσει αυτόματα την ένταση. Ομοίως, θα την χαμηλώσουν εάν είναι πολύ δυνατή. Ωστόσο, αυτό έχει αρνητική επίδραση σε αυτά μιας και συμπιέζονται αυτόματα ακόμα περισσότερο και τυχαία, ακυρώνοντας όποιες δυναμικές υπήρχαν, με αποτέλεσμα να ακούγονται αφύσικα συμπιεσμένα. Γι αυτό είναι σημαντικό το master να έχει το level ειδικά για τη συγκεκριμένη πλατφόρμα ή το μέσο που θα κυκλοφορήσει. Να προσλάβετε έναν Mastering Engineer ή να το κάνετε μόνος σας; Το Mastering έχει τη φήμη σκοτεινής τέχνης και στελεχώνεται απο άτομα που εκπαιδεύουν τα αυτιά τους σε διάφορα είδη μουσικής και κορυφαία συστήματα ακρόασης, πολλά χρόνια. Είναι επίσης πολύ σημαντικός ένας σωστά ακουστικά επεξεργασμένος χώρος και ένα ποιοτικό σύστημα ηχείων, κάτι που δυστυχώς μπορεί να κοστίσει χιλιάδες ευρώ. Γι αυτούς τους λόγους, ίσως είναι καλύτερο να απευθυνθείτε σε έναν έμπειρο μηχανικό για να ολοκληρώσετε το έργο σας, ακόμα και σε μεγάλους, γνωστούς οίκους του εξωτερικού για να είστε σίγουροι πως δεν θα πέσετε σε τυχαίο pretender. Είναι επίσης μια ευκαιρία να πάρετε μια δεύτερη γνώμη από κάποιον με φρέσκο και έμπειρο αυτί, ιδιαίτερα όταν έχετε ακούσει το ίδιο κομμάτι για μήνες ατελείωτα. Ωστόσο, η υπηρεσία αυτή κοστίζει και μπορεί να πληρώσει κανείς από 50 έως 150 ευρώ το κομμάτι σε έναν έμπειρο μηχανικό. Υπάρχουν επίσης αυτοματοποιημένες υπηρεσίες mastering όπως τα Landr και Aria, που χρησιμοποιούν αλγόριθμους υπολογιστών για να κάνουν τις μίξεις σας να ακούγονται πιο κοντά σε δημοφιλείς παραγωγές. Ωστόσο, αυτή είναι μια σχετικά νέα υπόθεση και πολλοί θεωρούν ότι αυτές οι υπηρεσίες δεν το προσεγγίζουν όπως κάποιος έμπειρος επαγγελματίας. Εναλλακτικά, με ένα βιβλίο σαν αυτό του μάστορα του είδους, Bob Katz, Mastering Audio: The Art and the Science απαραίτητα και καλή υποδομή με προσεγμένα ηχεία, μπορεί να κάνετε αρκετά για να καλύψετε τις προσωπικές ανάγκες σας και να μην χαλάσετε αυτό που τόσο πολύ κοπιάσατε να ηχογραφήσετε.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου