Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Ali Barout

    Ali Barout

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      2.362


  2. John Tzinieris

    John Tzinieris

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      665


  3. Jet72

    Jet72

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      764


  4. Αετός

    Αετός

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1.811


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/11/2021 σε όλα

  1. Προσοχή μήπως στέλνεις midi μηνύματα για κάποιον άλλον λόγο και τελικά το Cubase τα καταλαβαίνει σαν κάτι άλλο.. είναι πολύ συνηθισμένο σε setup με αρκετά keyboards.. Π.χ. κουνάει στο midi controller η ρόδα (χωρίς να το θέλεις..) Στέλνει συγκεκριμένο midi message.. Αλλάζεις πρόγραμμα στο synth; Στέλνεται midi message.. Πατάς κάποιο κουμπί ελέγχου στο synth; Στέλνεται midi message. Από εταιρεία σε εταιρεία η "μετάφραση" κάποιων λιγότερο standard midi messases είναι εντελώς διαφορετική (δυστυχώς!).. Ετσι γεννιούνται περίεργα προβλήματα σαν αυτό που περιγράφεις.. Το καλύτερο είναι να λύσεις το πρόβλημα χωρίς να σκαλίσεις πολύ μόνιμες ρυθμίσεις του Cubase imho..
    2 βαθμοί
  2. Ενδιαφέρον. Δηλαδή automation ΔΕΝ υπάρχει στο πρότζεκτ; Μήπως υπάρχουν vca και αλλαγές τέμπο; Μήπως υπάρχει κάποιο midi keyboard συνδεδεμένο;
    2 βαθμοί
  3. Κατ' αρχάς συμφωνώ με τον προλαλήσαντα. Σ αρέσει ο Silverface, πάρε Silverface. Έτσι κι αλλιώς παίζουν μπόλικοι στην Ελλάδα κι εδώ στα μεταχειρισμένα και σε αγγελίες παντού. Από κει και πέρα απλά επισημαίνω ότι πολλές φορές το gear μας είναι ένα σύνολο πραγμάτων που ακούγεται καλύτερα με ένα συγκεκριμένο τρόπο. Δίνω παράδειγμα για να γίνω πιο σαφής: Αν πχ, έπιανες κι έβαζες ακόμη πιο "ψόφιους" μαγνήτες στη Strat σου (πχ τους CS '69), τους έβαζες και ψιλοχαμηλά, ειδικά τον μεσαίο, τότε θα έβλεπες βελτίωση στο σκάσιμο του Bassbreaker. Μπορεί όμως μετά ο Silverface να σου φαινόταν ότι ξύνει ή είναι υπερβολικά "λεπτός¨σαν ήχος. Αντίστοιχα ο DSL Marshall, που δεν τον θεωρώ κακό ενισχυτή, είναι στημένος για άλλο είδος καθαρού ήχου. Βάλε και σ αυτόν το κακομοίρη όμως έναν κομπρέσσορα μπροστά και παίξε ένα can't stop, πριν τον ρίξουμε στα τάρταρα.
    1 βαθμός
  4. Καθε συνδιασμος ειναι μοναδικος, απο εκει και περα ειναι θεμα γουστου,εμενα π.χ. η ηχος Fender Strat/Tele σε blackface/sf ενισχυτη δεν με ξετρελλαινει πλεον ,προτιμω τους tweed και τους Marshall (της προκοπής) που δινουν ενα mid hump που κολακευει τους single coils των Fender.... ασε που υπαρχουν και πολλοι boutique ενισχυτες (Carr,Bad Cat,Matchless,Two Rock) που ειναι απο ΑΛΛΟ πλανητη..... Αλλα απο τη στιγμη που σε ΕΣΕΝΑ αρεσει ο ηχος των bf/sf πρεπει καποια στιγμη να αποκτήσεις εναν.
    1 βαθμός
  5. Ειμαστε πολυ τυχεροι που περασε διπλα μας στη ζωη μας
    1 βαθμός
  6. Αριστουργηματικό! Είχε ό,τι θα ήθελα και δεν το ήξερα!!
    1 βαθμός
  7. Ειλικρινά δεν το πιστεύω ακόμα. Τι κρίμα! Άλλος ένας εμβληματικός μουσικός μιας εμβληματικής επίσης περιόδου έφυγε. Τον θεωρώ μεγάλο δάσκαλο για μένα, σε μια περίοδο που ψαχνόμουν μου έδωσε διέξοδο. Στα ιδιαίτερα μουσικά του χαρακτηριστικά, να πω επίσης ότι αντιμετώπιζε όλες τις ποιότητες συγχορδιών σαν μινόρε (dorian). Αν δεν ήταν dorian, τις ανήγαγε σε dorian (convert to minor). Επίσης έχει τεράστιο ενδιαφέρον το πώς αντιμετώπιζε από άποψη θεωρίας την μουσική, και την κιθάρα. Είχε έναν δικό του τρόπο (shortcut ας πούμε) για να ταξινομεί τα πάντα. Εδώ θα βρείτε σχετικές πληροφορίες (κι εγώ θα μπορούσα να γράφω όλο το βράδυ γι' αυτόν). https://mtosmt.org/issues/mto.06.12.1/mto.06.12.1.capuzzo.pdf
    1 βαθμός
  8. Με νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς η Rhodes στις εγκαταστάσεις της στο Leeds, σχεδιάζει το MK8 electric piano που θα κατασκευάζεται απο την Kluge Klaviaturen GmbH (Steinway Group) για εξαιρετικό τουσέ πιάνο. Μέχρι στιγμής μόνο φωτογραφίες έχουν διαρρεύσει που είναι αρκετά εντυπωσιακές. Πέρα απο το κλασικό μαύρο θα υπάρχει επιλογή χρυσού ή μωβ χρώματος και το νέο site της εταιρίας με όλα τα νεότερα, θα είναι διαθέσιμο την 1/11. https://www.rhodesmusic.com/
    0 βαθμοί
  9. Εκατσα και έφτιαξα το music score για το παρακάτω βιντεάκι για τον φετεινό διαγωνισμό της Adam Audio. Το θέμα είναι το Halloween και ο τελικός στόχος να ντυθεί μουσικά το βιντεάκι των 40 δευτερολέπτων. Τελευταία με τραβάει πολύ το είδος και το έφτιαξα με μεγάλο κέφι. Ελπίζω να σας αρέσει.
    0 βαθμοί
  10. Την Τετάρτη 27 Οκτωβρίου η Εφορευτική Επιτροπή συγκέντρωσε τις υποψηφιότητες για τις αρχαιρεσίες του συλλόγου που θα πραγματοποιηθούν από 5 έως και 9 Νοεμβρίου 2021. Για πρώτη φορά κατεβαίνει μια εναλλακτική παράταξη στις εκλογές, οι ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΣΕ ΔΡΑΣΗ που απαρτίζεται απο γνωστούς επαγγελματίες μουσικούς, όπως οι Βασίλης Γκίνος, Ντίνος Γεωργούντζος, Τόνυ Κονταξάκης, Δημήτρης Παναγόπουλος, Μάνος Χναράκης και πολλοί άλλοι. Έτσι κατατέθηκαν υποψηφιότητες από δύο συνδυασμούς για Διοικητικό Συμβούλιο, Κεντρική Εξελεγκτική Επιτροπή, Αντιπροσώπων στην Π.Ο.Θ.Α και στο Ε.Κ.Α. Το σημερινό ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΜΟΥΣΙΚΩΝ και οι νεόφερτοι ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΣΕ ΔΡΑΣΗ. Οι εκλογές θα πραγματοποιηθούν στο κτήριο του Συλλόγου (Σαπφούς 10, 5ος όροφος). Υπενθυμίζεται ότι δικαίωμα ψήφου στις εκλογές έχουν όλα τα Ταμειακώς Εντάξει μέλη του Συλλόγου. Καλούνται όλα τα μέλη να πάρουν μέρος στις εκλογές του συλλόγου. ΥΠΟΦΗΦΙΟΤΗΤΕΣ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΩΝ 2021 – ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΥΠΟΦΗΦΙΟΤΗΤΕΣ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΩΝ 2021 – ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΣΕ ΔΡΑΣΗ
    0 βαθμοί
  11. είμαι πολύ στεναχωρεμένος.... πριν απο λίγο απο το fb της Benedetto We are profoundly saddened to learn of the passing of guitar legend and friend Pat Martino (Patrick C. Azzara Sep 25, 1944 - Nov 1, 2021) Pat influenced generations of musicians, and spent a lifetime performing, recording and composing music known around the world for its fire and beauty. Pat was affiliated with with Benedetto Guitars for the past decade, where we produce his Pat Martino Model guitar designed by Pat and Robert Benedetto. His Benedetto accompanied Pat on every stage and studio performance in his final years. We proud of our association, honored to be considered his friend, and are forever indebted to Pat for the joy of music he imparted on our musical family. Deepest condolence to Pat's wife Aya, and to his longtime friend and loyal manager Joe Donofrio, who's unwavering support of Pat made his life better up the end.
    0 βαθμοί
  12. το βίντεο αφιέρωμα στη ζωή του, την τραγωδία και την επιστροφή. Το είχα δει παλιά όταν το είχαν παρουσιάσει στο live που τον είχα δει το 2014. Αλλά αξίζει να το δούν όλοι
    0 βαθμοί
  13. Master των master! Ενα εκπληκτικο σι ντι του που δεν ειναι πολυ γνωστο ειναι το Young Guns (Gene Ludwig Pat Martino Trio). Ειναι λαιβ του 68, που το ειχε σε μπομπινα ο Martino και κυκλοφορησε το 2014. Ειναι καλυτερο και απο το El Hombre, παιζει απιστευτα!! Υπαρχει και στο Youtube και στο Spotify. Ενα κομματι απο αυτο:
    0 βαθμοί
  14. Όταν η μουσική έρχεται μόνο απο την καρδιά...
    0 βαθμοί
  15. όντως πάρα πολύ καλό Δημήτριε (δεν στο χα για το είδος)...
    0 βαθμοί
  16. μην ξεχνάς όμως ότι το πρώτο μου όργανο ήταν το ακορντεόν
    0 βαθμοί
  17. Από τη στιγμή που το ηλεκτρονικό πιάνο έχει κυριαρχήσει σε μεγάλο βαθμό έναντι του πραγματικού, δύσκολο το βλέπω να πουλήσει το ηλεκτρικό πιάνο σαν τρελό - ειδικά με αυτή την τιμή..
    0 βαθμοί
  18. Μήπως συμβαίνει κάτι κατά την εγγραφή, και αποθηκεύεται στο pool (είμαι του SX3, μην γελάτε ...) μαζί με το audio track? Αν δηλαδή σβήσεις το event από το track τελείως (σε νέο save εννοείται), και ξαναγράψεις κάτι στο ίδιο track, πάλι θα το κάνει?
    0 βαθμοί
  19. Οκ, οπότε δεν είναι remote. - Μήπως υπάρχει κάποιο envelope gain στο συγκεκριμένο κλιπ, που δεν το έχει πάρει το μάτι; - Μιλάμε για ένα απλό audio track ή κάποιο group οπου συμβαίνει αυτό; Δοκίμασε να κάνεις μια πυρηνική δοκιμή, σε καινουργιο save εννοείται. Delete All Automation in Project ή σε Selected Tracks. Παίζει κανονικά μετά ή όχι;
    0 βαθμοί
  20. Αν έχεις suitcase ειδικα είναι θέμα.... είχα και live που το έπαιρνα αλλά 150kg....
    0 βαθμοί
  21. Ένας και ένας. Όλοι Ήταν το 2011 νομίζω h 2014.;Σίγουρα ήταν η τελευταία φορά που ήρθε Αθήνα . Ενα βίντεο απο εκείνη την ημέρα που εχω....Full house .Βίντεο0006.m4a Φοβερή η πένα του και η παχιά νότα του πάντα. Τα έχω όλα.Έβγαλε και έναν ακόμα πρίν πεθάνει με τον goldstein dueto . Να δέιτε το Unsung στο youtube για την ζωη το κτλ.
    0 βαθμοί
  22. Χαιρετώ την παρέα! Με αφορμή την δημιουργία του καναλιού μου στο You Tube ανεβασα ως πρωτο βιντεακι το συγκεκριμενο, το οποιο ειναι απο μια απο τις αγαπημενες μου μπαντες στην οποια συμμετεχω, τους Moonlight Overdrive. Ειμαστε tribute στους The Doors κ στο συγκεκριμενο βιντεο παιζουμε μερη απο καποια κομματια των The Doors. Ελπίζω να σας αρέσει!
    0 βαθμοί
  23. Μπααααα.... δεν έχει την δική μου αισθησιακή φωνάρα... Το μόνο καλό του είναι ότι είναι μες το χρόνο, έμφυτο.
    0 βαθμοί
  24. Ένα κομματάκι που το λέω παρέα με τον μικρό μου υιό. Στίχοι δικοί μου εκτός από αυτούς στην μέση που τους απαγγέλνω με πρόζα. Οι συγκεκριμένοι είναι αποσπάσματα από δύο ποιήματα του Μπουκόφσκι τα: "Είναι η ζωή σου" και "Μην ξεχνάς". Ξέφυγα λίγο μ' αυτό το κομμάτι , δεν φταίω όμως εγώ, φταίει η προτροπή του μικρού που μ' έπεισε...
    0 βαθμοί
  25. Ως συνάδελφος συνδικαλιστής άλλου χώρου βέβαια, εκφράζω την αλληλεγγύη μου, εύχομαι καλή και ομαλή διεξαγωγή των αρχαιρεσιών και δίνω τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς. Η συλλογικότητα και η ομοψυχία είναι η ύψιστη προϋπόθεση για την προάσπιση των εργασιακών δικαιωμάτων αλλά και την επίτευξη καλύτερων εργασιακων , οικονομικων , κοινωνικων, πολιτικών και πολιτιστικών συνθηκων!!!!! Καλή επιτυχία!!!!!
    0 βαθμοί
  26. Κοίτα και για έναν καλομεταχειρισμένο Peavey classic 30/50 usa μια χαρά θα είσαι.Κι αν θες, μετά,πάς σε πιό ψηλή κατηγορία.
    0 βαθμοί
  27. Με συγχωρείς αλλά ο όρος σκάσιμο από μόνος του δε μου λέει τίποτα. Σκάσιμο άλλος λέει και μπορεί να θέλει το quack που έχει στη θέση 4 μια strat, το twang ενός bridge μαγνήτη Telecaster ή μιας Jazzmaster ή μιας Gretsch ή μιας Rickenbacker κλπ. Όλοι αυτοί εντελώς διαφορετικοί ηχοι μεταξύ τους. Άλλος μπορεί με το σκάσιμο να εννοεί ακόμη και το εφέ απ το υπερβολικό spring reverb που είχαν παλιά οι surfers. Κατ' αρχάς ίσως θα έπρεπε να διευκρινίσεις εσύ ήχους με "σκάσιμο" που θα ήθελες να προσεγγίσεις κι έπειτα να μας δώσεις ένα πιο πλήρες gear list. ΟΚ, ο ενισχυτής σου είναι Marshall DSL αλλά ή κιθάρα σου; Το λέω γιατί ίσως μπορεί έτσι να βρεθεί μια πιο βιώσιμη οικονομικά πρόταση (πχ έναν μαγνήτη, ένα μεγάφωνο, ένα πετάλι reverb) ώστε να φτάσεις εκεί που θες. Μπορεί να έχει να κάνει ακόμη και με μια απλή αλλάγή στο setup του ίδιου του οργάνου, ένα χαμήλωμα των μαγνητών σου πχ.
    0 βαθμοί
  28. το έλεγα εγω, θα έρθει ο μάστορας και θα μας πει πως γίνεται ! εχεις απόλυτο δίκιο. Αυτό με το reverb το παρατηρούσα την ώρα που τα διάλεγα, αλλά (άλλο ένα λάθος) δεν κρατούσα εκείνη την ώρα σημείωση για να τα διορθώσω αργότερα. Και έτσι ξεχάστηκαν. Αλλά σίγουρα αυτό θα το ψάξουν τα πολύ...ψαγμένα αυτιά. panning υπάρχει αρκετό θα έλεγα, αλλά δεν ήθελα να το δουλέψω ως προτζεκτ περισσότερο αν και είχα μέρες. Τώρα κατα τα άλλα, όταν βλέπεις ένα βίντεο γεμάτο κλισέ είναι πολύ δύσκολο να αποφύγεις και συ τα κλισέ. Όμως ήταν πολύ ενδιαφέρον να τα ψάχνεις και να τα ταιριάζεις.
    0 βαθμοί
  29. Ντιμ παρα πολύ καλό ρε συ!!! Μπράβο! Το βρήκα πολύ ενδιαφέρον, με ροή και to the point (ακόμα και κάποια κλισέ έχουν χρησιμοποιηθεί οσο έπρεπε και σε καλά σημεία). Μια μόνο παρατήρηση και για μελλοντικές δημιουργίες με ορχηστρικά όργανα. Δεδομένου οτι σχεδόν κανείς, που δε το κάνει επαγγελματικά, δεν έχει μια ενιαία βιβλιοθήκη ήχων, παρά διάφορες ποικίλων εταιρειών, πρέπει να υπάρχει πολύ προσοχή ως προς το χώρο που προσομοιώνεται ότι βρίσκεται το όργανο. Δηλαδή, έχουμε όργανα με τεράστιο reverb (οπως τα κρόταλα στην αρχή) και άλλα σχετικά στεγνά (τα έγχορδα αμέσως μετα) που δε μας δημιουργούν μια αίσθηση συγκεκριμένου χώρου και λίγο αποσυντονιζουν (καμιά φορά ειναι επιθυμητό και αυτό, ανάλογα τη προσέγγιση). Το ιδανικό θα ήταν να τα εχεις όλα στεγνά και να ρίχνεις ενα ενιαίο reverb της αρεσκείας σου καθώς και πολύ σοβαρό paning γιατί ως γνωστόν ποτέ δεν ακούμε σε μια αίθουσα ολα τα όργανα στο κέντρο. Τέλος, όσον αφορά το "τσίμα τσίμα για να κάνεις εισαγωγή, να αναπτύξεις θέμα, να το εμπλουτίσεις" που ανέφερες, να πω οτι κατά τη γνώμη μου δε χρειάζεται πάντα. Και ειδικά στην περίπτωση αυτή, των 40", η πιο σοφή κίνηση κατ εμέ είναι ενα light motif που θα δώσει ενα γρήγορο, χαρακτηριστικό (ή και όχι) και εύληπτο υλικό προς χρήση. Και εις άλλα με υγεία!!!!
    0 βαθμοί
  30. Άλλο όργανο ειναι το ακουστικο πιανο και άλλο οργανο το Rhodes. Ακριβως όπως και η κλασσικη ή η ακουστική κιθαρα και η ηλεκτρικη κιθαρα.
    0 βαθμοί
  31. Το πρώτο πράγμα που έκανε και λογικά κάνει ένας broadcast engineer (ηχολήπτης ραδιοφώνου) είναι να μάθει να μοντάρει συνεντευξεις. Να αφαιρεί τα κενά στην απλούστερη περίπτωση. Στην εποχή μου αυτο γινόταν στη μπομπίνα με rocking των reels μπρος πίσω μεχρι να ακουσεις κενό να το μετρήσεις να το σημειώσεις με μολύβι πανω στην ταινια και να την κόψεις με ξυραφάκι και να την κολήσεις με ταινία αυτοκόλλητη. Αυτη είναι μια τεχνη απο μονη της και μπορείς να γινεις πολύ γρήγορος και ως επι το πλήστον ήμασταν μιας και όλα που βγαινουν στον αερα βιάζονται αφου τα παντα μετρουν σελεπτα και δευτερόλεπτα στον ραδιοφωνικό χρόνο. Εστριβα τσιγάρο με το ενα χέρι και με το άλλο φόρτιζα διαφημίσεις σε λιγότερο απο 30 δεύτερα. Υπήρχαν κάποια μικρά μπομπινόφωνα που λέγονταν μονταζιέρες με ενσωματωμένο μεγάφωνο για τους δημοσιογράφους. Το σημερινό μοντάζ είναι αστείο στα stereo DAW όπως το Audacity ή το Wavelab και το αποτελεσμα απέχει λιγότερο απο όσο χρειάζεται για ν ακούσεις το θέμα ολόκληρο μιας και το κενό φαινεται και οπτικά. Select & cut. Ενας σοβαρός σταθμός δεν θα έβγαζε ποτε συνεντευξη απο αυτοματοποιημένη διαδικασια αν δεν την ακουγε πρώτα ανθρώπινο αυτί.
    0 βαθμοί
  32. Τι κρίμα!! Θρύλος της jazz κιθάρας και πολύ μεγάλη επιροή για μένα! Οταν είχα πάρει το άλμπουμ του 'El Hombre' δεν μπορούσα να σταματήσω να το ακούω. Απορούσα με την δεξιοτεχνία του, τον ήχο του και την ατελείωτη φρασεολογία του, από έναν λευκό Αμερικάνο με Ιταλικές ρίζες στα εικοσιτρία του χρόνια!!! Σε κάποιες παλαιότερες ηχογραφήσεις, πριν κάνει δική του δισκογραφία, έπαιζε με το ψευδώνυμο 'The Kid'. Με είχε επιρεάσει τόσο, που είχα συμπεριλάβει το κομμάτι 'Just Friends' στην κασέτα με τις τρείς επιλογές που ζητούσε τότε το Berklee για την υποψηφιότητα για υποτροφία!! Εψαχνα πάντα να βρώ με τι κιθάρες, ενισχυτές, χορδές, πέννες έπαιζε, αφού ο ήχος του απλά 'δεν υπήρχε'!!! Αργότερα τον γνώρισα και είχαμε κάνει κάποιες πολύ ουσιαστικές συζητήσεις μαζί, μου είχε δώσει μάλιστα και το τηλ. του! Ήξερα πως το τελευταίο διάστημα είχε προβλήματα υγείας και δεν μπορούσε πιά να παίξει, μάλιστα υπήρξε και μια κίνηση μέσα από τα social ώστε να μαζευτούν κάποια χρήματα (όπως και μαζεύτηκαν) για την θεραπεία του... Η υγεία του όμως ήταν κλωνισμένη και προφανώς δεν άντεξε. Ηταν ο άνθρωπος που σχεδόν έφυγε και αναστήθηκε για να ζήσει μια δεύτερη ζωή! Αξίζει να μάθει κάποιος για την ζωή του και την περιπέτεια που πέρασε! Αθάνατος!!!
    0 βαθμοί
  33. Να προσθέσω ακόμα (και να το κλείσω γιατί είμαι ικανός να γράφω όλη τη νύχτα) για όσους δεν γνωρίζουν, η καριέρα του Pat έκανε ένα μεγάλο διάλειμμα μιας 10ετίας μεταξύ 80-90 περίπου όταν μετά από μια εγκεφαλική αιμορραγία και τις επεμβάσεις, έχασε εντελώς την μνήμη του, σε σημείο που να μην γνωρίζει ποιός ήταν, και φυσικά τις μουσικές του γνώσεις. Τις ανέκτησε ακούγοντας και μαθαίνοντας από τους δίσκους του για να επανέλθει στα τέλη της δεκαετίας του 1980. Η περίπτωση Pat Martino διδάσκεται σήμερα στα πανεπιστήμια ως από τις μοναδικές περιπτώσεις νευροχειρουργικής ιατρικής. Η υγεία του όμως ήταν ιδιαίτερα κλονισμένη μετά το 2015. Είχε να εμφανιστεί από το 2018 και τα τρια τελευταία χρόνια ζούσε δυστυχώς με ...εράνους και χωρίς δυνατότητα να φροντίσει τα θέματα υγείας του. Αυτό ίσως ήταν και το πιό λυπηρό...
    0 βαθμοί
  34. Για την ιστορία τον γνώρισα μέσα απ αυτόν τον δίσκο (λίγο έξω από τα καθιερωμένα του, παρ όλα αυτά...κεραμίδα) γύρω στο 1977, στο σπίτι του Γιώργου Χριστιανάκη.... Επαθα ένα πολιτισμικό σοκ.... Ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω ότι πέρασαν 44 χρόνια Η δισκογραφία του είναι ευαγγέλιο. Ήταν ο τελευταίος των μεγάλων και ο μεγαλύτερος και επιδραστικότερος και με την ιστορία του ανευρύσματος και την αποκατάστασή του ακόμα μεγαλύτερος. Απλησίαστος από κάθε άποψη. Συγκρίνεται μόνο με τα 2-3 μεγαλύτερα ονόματα που δεν υπάρχουν πια επίσης και προηγήθηκαν. Για όσους ενδιαφέρονται σημαντικότατος δίσκος για ...εισαγωγή ...ας πούμε, ο παρακάτω και επειδή μιλάμε για τζαζ και προσεγγίσεις ακούστε οι ...νεώτεροι την προσέγγιση του Miles στην τζαζ μέσω της blue ή το αντίστροφο, και κατ επέκταση την προσέγγιση του Pat στην προσέγγιση του Miles......
    0 βαθμοί
  35. To FM piano είναι ο ήχος του Yamaha DX-7 που δημιουργήθηκε στην προσπάθεια να φτιάξει ένα ήχο σαν του Rhodes με σχετική επιτυχία, για την εποχή που η κυρίαρχη Subtractive (αφαιρετική) σύνθεση ήχου δεν κατάφερνε να τον συνθέσει μιας και είχε τις πλάτες και τον όγκο αλλά δεν είχε τα tines (καμπανάκια / μεταλλικούς ήχους) που είναι μέρος του ήχου του και ήταν το χαρακτηριστικό που ξεχώρισε τη Frequency modulation σύνθεση ήχου του DX-7. Δυστυχώς όμως χωρίς τον όγκο του Rhodes αλλά για μια δεκαετία, αυτοί οι ήχοι του DX-7 κατάκλυσαν την δισκογραφία και το FM piano απέκτησε μια δική του θέση στην ιστορία της ενορχήστρωσης. Το Rhodes είναι μηχανικό πιάνο και λειτουργεί σαν την ηλεκτρική κιθάρα περίπου. Το παρακάτω βίντεο παρουσιάζει όλη την ιστορία του.
    0 βαθμοί
  36. Το μπάσο είναι ιδιαίτερο ως προς το πόσο χαμηλή (41Hz) είναι η θεμελιώδης συχνότητα που παράγει. Η συχνότητα αυτή αντιστοιχεί σε μήκος κύματος περίπου 8 μέτρα και καθιστά τη διάδοσή του αντίστοιχη με τη διέγερση σε στάσιμο κύμα των modes ενός συνηθισμένου (εννοώ untreated) δωματίου. Ένα ελεύθερα διαδιδόμενο κύμα πράγματι μπορεί να ακουστεί σε κάθε απόσταση από την πηγή. Όμως όταν υπάρχουν διάφορα real-life δεδομένα (ανακλάσεις από τοίχους, πατώματα κλπ) τότε δημιουργούνται χωρικά φαινόμενα (μέγιστα - ελάχιστα) που σχετίζονται με τη συμβολή όλων αυτών των κυμάτων (αρχικού και ανακλώμενων). Η χωρική έκταση αυτών των φαινομένων έχει σχέση αφενός με το χώρο αλλά και με το μήκος κύματος. Στις υψηλές συχνότητες είναι πιο δύσκολο να το αντιληφθεί κανείς καθώς τα μέγιστα και τα ελάχιστα είναι πολύ κοντά μεταξύ τους (κι εκεί που έχει ελάχιστο μια συχνότητα μπορεί να έχει μέγιστο μια γειτονική της). Αντίθετα, στο μπάσο, αφενός τα μέγιστα και τα ελάχιστα μπορεί να απέχουν μέτρα μεταξύ τους (σε κάποιο συγκεκριμένο χώρο) αφετέρου τα χαμηλά του μπάσου είναι "μοναχικές" συχνότητες στο φάσμα μιας τυπικής μπάντας χωρίς πολλή πληροφορία σε παρεμφερείς συχνότητες. Αυτά τα δύο τελευταία σε συνδυασμό με τις ανακλάσεις που σχεδόν πάντα έχουμε από τοίχο πίσω από την καμπίνα μπορεί να κάνει το μπάσο *πράγματι* να ακούγεται πιο δυνατά λίγο πιο μακριά απ' ότι ακριβώς μπροστά της. Δίνοντας κλίση στην καμπίνα δεν αλλάζουμε μόνο την αρχική κατεύθυνση του κύματος αλλά μοιράζουμε και διαφορετικά και τις ανακλάσεις.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου