Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      5.201


  2. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      9.334


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      46.938


  4. Nestoras

    Nestoras

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      8.133


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 22/11/2021 σε όλα

  1. Την είδα εχθές το βράδυ και μου άρεσε πολύ. Κυρίως το πόσο επιφυλακτικός στα όρια παρεξήγησης είναι στην αρχή ο Sting αλλά και ο Miller και πώς ανοίγονται σιγά σιγά και τελικά καταλήγουν να απολαμβάνουν την κουβέντα. Όσον αφορά αυτό που λέει ο dim από πάνω, απλά συνέβη αυτό που γίνεται σε όλες τις περιπτώσεις ιδιοφυιών μουσικών. Την ώρα που γράφουν κάτι, δε σκέφτονται "α, ωραία ακούγεται το ύφεση 6 εδώ και μετά λέω να κάνω μια μετατροπία σε λόκριαν". Απλά τους βγαίνουν και μετά έρχονται οι δάσκαλοι και οι αναλυτές και περιγράφουν τι έγινε. Ο Beato τον ψάρεψε λιγάκι για να του αποσπάσει κανά quote θεωρίας (και καλά έκανε, δάσκαλος μουσικής είναι ο άνθρωπος) αλλά ο Sting δεν μπήκε στο παιγνίδι και του είπε ακριβώς αυτό που συμβαίνει: ότι έτσι του ήρθε εν ολίγοις.
    3 βαθμοί
  2. Vintage V52 telecaster, 1300 λίρες αγγλίας, με 5 saddles και χορδές. Τουλάχιστον έχει 6 κλειδιά κουρδίσματος...
    2 βαθμοί
  3. 1 βαθμός
  4. Διαμαντάκι! Το κόντρα μπάσο και η τρομπέτα αληθοφανέστατα...
    1 βαθμός
  5. 1 βαθμός
  6. Για τον μέσο άνθρωπο που ψιλοασχολειται με τη μουσικη είναι ο κιθαρίστας του.... Freddy Mercury. :) Για τον μέσο άνθρωπο γενικά παντελώς άγνωστος . Τον Sting τον ξέρει και η περιπτέρου στη γωνία :)
    1 βαθμός
  7. λογικά στον επίσημο διανομέα της στην Ελλάδα: SOUNDMAZE EFTHYMIADIS P.C Σολωμού 2 & Λεωφόρος Μεσογείων 322 15341 Αγία Παρασκευή Αττική - Αθήνα Τηλ. 210 6547730 Email: [email protected] Web: soundmaze.gr
    1 βαθμός
  8. Παντως η τιμη που ειχαν δωσει ως estimate απο τον οικο δημοπρασιων (300-500 χιλιαδες δολλαρια) θα ηταν λογικη για οποιαδηποτε pre-war D-45. Καπου εκει παιζουν οι τιμες τους. Ποσο μαλλον μια με τοσο διασημο provenance. Σε σχεση δηλαδη με την '76 Explorer των U2 που πουληθηκε για 437.500 (μια "απλη" θα πηγαινε γυρω στα 6-5 χιλιαρικα) μαλλον ευκαιρια τσιμπησε καποιος .
    1 βαθμός
  9. 1 βαθμός
  10. Καλημερα . Χρήσιμο θα ήταν και ένα απλο μάθημα για κούρδισμα σε κιθάρες με floy rose , kahler κ.λ.π. από ειδήμονες του είδους, μπας και ξεκινήσουμε να αλλάζουμε πιο συχνά χορδές καλή συνέχεια
    1 βαθμός
  11. Πολύ ωραίο Απόστολε. Ο ρυθμός απο tango Πάει σε samba ή λάθος ακούω?
    1 βαθμός
  12. 1 βαθμός
  13. Ο rocker 15 είναι στην κατοχή μου εδώ και λίγους μήνες. Πρόκειται για έναν δικάναλο ενισχυτή, που αποτελεί συνέχεια της lunchbox σειράς Terror. Μάλιστα, είναι από τους πιο all around της κατηγορίας, καθώς μπορεί να βγάλει ήχους από jazz μέχρι metal, σε εντάσεις υπνοδωματίου ή και σε εντάσεις για live καταστάσεις. Αρκετά μικρός και ελαφρύς, σε σχέση με τον ανταγωνισμό, και αρκετά «πλούσιος» σε χαρακτηριστικά. Ποιότητα κατασκευής Ο Orange είναι από τους πιο στιβαρούς ενισχυτές που έχω δει. Η ποιότητα των υλικών βρίσκεται σε αρκετά υψηλά επίπεδα. Η αίσθηση που σου δίδει είναι ότι θα κρατήσει για πάντα, κάτι που δεν μπορώ να πω για άλλους ενισχυτές που έχω στην κατοχή μου. Τα χειριστήρια έχουν πολύ ομαλή λειτουργία και ένα μικρό ποσό αντίστασης, και δύσκολα θα “χαθούν” οι ρυθμίσεις με το βάλε-βγάλε από την θήκη. Το σασί είναι μέταλλο λευκού χρώματος, και το πάνω μέρος αφαιρείται πολύ εύκολα, ξεβιδώνοντας 10 μικρές βιδούλες περιμετρικά. Χειρισμός Νομίζω, πιο πολλά χειριστήρια, είσοδοι, έξοδοι δεν θα χωρούσαν σε terror. Οι tiny terror, dark terror και OR15 έχουν σαφώς πιο περιορισμένες δυνατότητες. Ο rocker 15 στην πίσω πλευρά έχει εξαιρετικό fx loop με λάμπα, είσοδο για footswitch για την αλλαγή καναλιών (δεν περιλαμβάνεται!), και τρεις εξόδους για καμπίνα (2x8ohm, 1x16ohm). Επίσης, έχει τον πολυδιαφημισμένο διακόπτη bedroom/headroom, με τον οποίο τα 15 watt γίνονται 1 watt. Στην εμπρός πλευρά, τα χειριστήρια για τα δυο κανάλια είναι διαχωρισμένα. Δεξιά είναι το Volume για το καθαρό κανάλι, και αριστερά έχουμε τα χειριστήρια Volume, treble, middle, bass, Gain, που αφορούν το dirty κανάλι. Το 3-band eq δεν επηρεάζει τον ήχο του καθαρού καναλιού. Υπάρχει διακόπτης on/off, διακόπτης αλλαγή καναλιού, και 3-way διακόπτης half/standy/full. Ο τελευταίος δίδει τη δυνατότητα να πέσουν τα (15 ή 1)watt στο μισό, δηλαδή 7,5 ή 0,5 watt. Στο σημείο αυτό να αναφέρω πως μου έχει κάνει εντύπωση το πως κατάφεραν να φτιάξουν τόσο δραστικό attenuation (μέχρι 0,5 watt, με τη χρήση ενός διακόπτη στην εμπρός πλευρά) χωρίς να χάνεται η ποιότητα στον ήχο. Το ίδιο έχουν καταφέρει και οι τύποι στην Laney με τις εισόδους 1 watt, ενώ οι Η&Κ, Vox και η Marshall δεν πλησιάζουν καν εκεί. Στις τελευταίες εταιρίες, όσο πέφτουν τα watt, τόσο (δραστικά) χαλάει ο ήχος. Ήχος Ο rocker 15 έχει τον κλασικό Orange ήχο, στην πιο vintage έκδοσή του. Έχει λιγότερο gain σε σχέση με τον tiny terror και τον OR15, και ελαφρώς πιο vintage voicing. Επίσης, έχει ένα εξαιρετικό καθαρό κανάλι, το όποιο είναι και άριστη πλατφόρμα για πετάλια. Ο ήχος του είναι παχύς, λεπτομερής, και ελαφρώς crunchy. Το γεγονός ότι δεν υπάρχει eq (για το κανάλι αυτό) περιορίζει κάπως, αλλά ο ήχος είναι τόσο ουδέτερος και πλήρης, που προσωπικά δεν με ενοχλεί. Θα μπορούσα να παίζω όλη μέρα στο καθαρό κανάλι, χωρίς κανένα πετάλι. Breakup, σε low gain μαγνήτες, βλέπει κανείς μετά τη μέση της διαδρομής της έντασης. Στο τέρμα, ο ήχος είναι ελαφρώς crunchy, όπως είναι ο ήχος στο βρώμικο κανάλι με gain στη μέση. Το βρώμικο κανάλι είναι, σίγουρα, το δυνατό σημείο του ενισχυτή. Μπορεί κάποιος να το χρησιμοποιεί για καθαρό ήχο, έχοντας και τη δυνατότητα EQ, ώστε να διαφοροποιηθεί από το καθαρό κανάλι, για διαφορετικό voicing. Ή μπορεί να το χρησιμοποιεί για να πάρει τον θεϊκό βρώμικο πορτοκαλί ήχο. Άλλωστε, γι’ αυτό αγοράζει κάποιος τον ενισχυτή αυτόν. Και δεν χρειάζεται κανένα πετάλι για να ακουστεί πιο “γεμάτος” ή καλύτερος. Ο ήχος είναι άψογος από μόνος του. Θα μπορούσε, ενδεχομένως, κάποιος να βάλει μπροστά ένα tube screamer ώστε να σπρώξει τον ήχο σε ultra-high gain καταστάσεις, ή απλά ένα booster για να μπουστάρει καθαρό και βρώμικο κανάλι, έχοντας, ουσιαστικά, τέσσερα κανάλια διαθέσιμα. Αλλά και χωρίς κανένα πετάλι μπροστά, η παλέτα των ήχων είναι πλήρης, εάν κάποιος χρησιμοποιεί τα ποτενσιόμετρα της κιθάρας. Μάλιστα, καθαρίζει πολύ καλά με ρίξιμο του volume της κιθάρας. Για να αποδώσει σωστά το βρώμικο κανάλι, πρέπει η ένταση να είναι τουλάχιστον στη μέση. Σε διαφορετική περίπτωση ακούγεται κάπως fizzy. Το EQ είναι πολύ δραστικό. Δίδει στο ήχο όποιο voicing επιθυμεί ο χρήστης, είτε vintage με πολλά μεσαία, είτε έντονα scooped για metal. Πολυεργαλείο. Από ένταση, στα 15 watt μπορεί να ακολουθήσει άνετα έναν θορυβώδη ντράμερ. Το βρώμικο κανάλι είναι πολύ πολύ δυνατό. Το καθαρό κανάλι, με volume στην μέση, θα ήταν οριακά για να ακολουθήσει έναν δυνατό ντράμερ, αλλά για τις περισσότερες περιπτώσεις θεωρώ ότι καλύπτει τις ανάγκες για headroom. Στα 7,5 watt η διαφορά είναι πολύ μικρή. Στο 1 watt η μείωση έντασης είναι δραστική, και στο 0,5 watt ακόμα μεγαλύτερη. Μπορώ να παίζω στο σπίτι στο καθαρό κανάλι με ένταση στη μέση, και να μην γίνομαι ενοχλητικός προς τους γείνονες. Και απολαμβάνω 100% τον ήχο που θέλω. Στο βρώμικο κανάλι, με τέρμα gain, δεν μπορώ να ξεπεράσω τη μέση της έντασης, ακόμα και στο 0,5 watt. Θα ακούγομαι στη γειτονιά. Στην ουσία, το bedroom διατηρεί χαμηλά τις εντάσεις, εφόσον δεν ξεπεράσουμε την μέση της έντασης και του gain. + Τι μου άρεσε: Ο ήχος είναι ακριβώς αυτό που φανταζόμουν. Φανταστικός και στα δύο κανάλια. Το σχετικά μικρό μεγεθος. Η τσάντα/Θήκη που περιλαμβάνεται στη συσκευασία. Η δυνατότητα attenuation, ώστε να μπορώ να τον χαίρομαι στο σπίτι. - Τι δε μου άρεσε: Δεν μου άρεσε που δεν υπάρχει footswitch, που να συμπεριλαμβάνεται στην αρχική συσκευασία. Ευτυχώς, ο ποδοδιακόπτης του VHT special 6, κάνει μια χαρά τη δουλειά. Επίσης, την τιμή των 615 ευρώ την θεωρώ κάπως υψηλή, σε σχέση με τον ανταγωνισμό (βλέπε HT20 και DSL20H). Ηχητικά samples: Καθαρό κανάλι με ένταση στη μεση. Παίζω με Gretsch orange clean gretsch.mp3 Telecaster στο βρώμικο κανάλι με gain λίγο πάνω από τη μέση orange crunch telecaster.mp3 Les paul με τέρμα γκάζια orange dirty les paul.mp3 Προσπάθεια για μέταλ ήχο, με τη βοήθεια Mini ts orange metal ts mini.mp3 Οι ηχογραφήσεις είναι στο 0,5 watt και ένταση κάτω από την μέση (είναι ελαφρώς fizzy). Χαρακτηριστικά: Features: Twin channel, valve-buffered effects loop, half-power mode, headroom/bedroom attenuator switch Controls, Natural Channel: Volume Controls, Dirty Channel: Gain, bass, middle, treble, volume Output power: 0.5, 1, 7 or 15 watts (switchable) Effects loop: Yes, valve-buffered Preamp valves: 3 X ECC83 (12AX7), 1 X ECC81 (12AT7) Power amp valves: 2 X EL84 Unboxed dimensions (W X H X D): 35.6 X 17.7 X 15CM (14.01 X 6.96 X 5.91") Boxed dimensions (W X H X D): 43.9 X 25.3 X 23.9CM (17.28 X 9.96 X 9.41")
    0 βαθμοί
  14. Πενήντα τα Χρόνια (Verse1) Λουλούδι ανθηρό που κόψαμε παρέα. Σφίξε τ' αγκάθι γενναία ο πόνος περνά. Ματώνουν τα χέρια, μα κοίτα! Τι θέα... Τρομάζουν τα μάτια σαν αίμα που ρέει γοργά. Τα φώτα δεν σβήνουν να νοιώθουν τα μοιραία σαν ακουμπούν το στήθος θα ζουν στα τυφλά Φύσα καπνό με χείλη αγοραία, να ρίξουν φωτιά μες το στέρνο για πόνο γλυκό. (Chorus) Κράτα στα χέρια κόκκινο λουλούδι Σα χιόνι ξανά θα λιώνει η Κυριακή Κλάψε ζωή με όμορφο τραγούδι Άσε λευκό το τέλος, μαύρο της γης το μέρος Πενήντα τα χρόνια που φύγαν Δευτέρα πρωί. (Verse2) Στερεύει η βροχή, γελάσαμε ωραία. Σβήσε ξανά στο σώμα τη νέα εποχή. Πονάνε οι ώμοι, τα χρόνια βαρέα, σα δείκτες που τρέχουν στου χρόνου τη λάθος στιγμή... Δεν σβήνουν τα φώτα στα όνειρα τυχαία, χίλια κεριά που καίνε ο πόθος γεννά. Ζήσε ξανά με λόγια βιαία, να νοιώσει το βέλος καρδιά να διαπερνά. (Chorus) Κράτα στα χέρια κόκκινο λουλούδι Σα χιόνι ξανά θα λιώνει η Κυριακή Κλάψε ζωή με όμορφο τραγούδι Άσε λευκό το τέλος, μαύρο της γης το μέρος Πενήντα τα χρόνια που φύγαν Δευτέρα πρωί.
    0 βαθμοί
  15. Ο καλύτερος και φτηνότερος τρόπος για να βελτιώσετε την εμφάνιση και τον ήχο της κιθάρας σας, είναι να κάνετε ένα καλό καθάρισμα. Ωστόσο, καλό είναι να ακολουθήσετε τις συμβουλές των κατασκευαστών όταν έχει μαζευτεί βρωμιά, λίπος απο τον ιδρώτα και τον καπνό στην κιθάρα σας, είτε από τακτική χρήση είτε από αμέλεια. Και αφορά ακουστικό ή και ηλεκτρικό όργανο. Το καθάρισμα της ταστιέρας Ακόμη και σε μια κιθάρα που παίζεται συχνά, η ταστιέρα της χρειάζεται καθάρισμα μόνο μία ή δύο φορές το χρόνο. Αυτό συμβαίνει επειδή είναι σημαντικό να μην αλλάζει πολύ η φυσική υγρασία που μαζεύει η ταστιέρα από το λάδι των δαχτύλων, όπως συστήνει η Gibson. Ξεκινήστε να καθαρίζετε την ταστιέρα σας με ένα μαλακό, υγρό πανί (ένα παλιό μπλουζάκι ή πανάκι καθαρισμού microfiber) που έχετε στύψει γερά. Δεν πρέπει να δείτε σταγόνες νερού στην ταστιέρα σας. Τρίψτε το ύφασμα κάθετα στην ταστιέρα, φροντίζοντας να χρησιμοποιήσετε διαφορετικά μέρη του υφάσματος, έτσι ώστε να μην μεταφέρετε τη βρωμιά από το ένα τάστο στο άλλο. Εάν η ταστιέρα σας έχει συσσωρεύσει αρκετή βρωμιά, μπορεί να χρειαστεί να ακολουθήσετε τον καθαρισμό με ένα πολύ ελαφρύ βούρτσισμα με πολύ λεπτό ατσαλόμαλλο #000 ή #0000. Λάβετε υπόψη ότι μικροσκοπικά σωματίδια από χάλυβα μπορεί να κολλήσουν στους μαγνήτες σας και γι αυτό είναι καλύτερο να τους καλύπτετε με χάρτινη ταινία. Για σημεία που είναι ιδιαίτερα δύσκολο να φτάσετε, μπορείτε να δοκιμάσετε να χρησιμοποιήσετε την άκρη μιας πιστωτικής κάρτας, μια βρεγμένη μπατονέτα ή μια μικρή οδοντόβουρτσα. Εάν παρατηρήσετε ότι η ταστιέρα σας έχει στεγνώσει ή έχει αναπτύξει λεπτές ρωγμές, μπορείτε να τρίψετε μία ή δύο σταγόνες λάδι (ορυκτό, αμυγδαλέλαιο, λινέλαιο ή λεμονέλαιο). Φροντίστε να σκουπίσετε το υπερβολικό λάδι με ένα μαλακό, στεγνό πανί. Αυτά ισχύουν για rosewood και εβένινες ταστιέρες. Χρησιμοποιήστε ένα υγρό πανί για να καθαρίσετε την ταστιέρα απο maple και μετά γυαλίστε με ένα στεγνό. Με ένα στεγνό πανάκι τρίψτε απαλά και γυαλίστε την υπόλοιπη κιθάρα και τα μεταλλικά στοιχεία. Αν δεν καθαρίζει ο ιδρώτας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα υγρό πανί ή Guitar polish σαν αυτά που προσφέρουν πολλές εταιρίες ακόμα και Overlay. Οι χορδές και το κούρδισμα Κάποιοι προτείνουν να αλλάζετε τις χορδές μια - μία για να μην αλλάξει η τάση στο μπράτσο, όταν μείνει χωρίς χορδές. Προσωπικά δεν μου έχει τύχει ποτέ τέτοιο πρόβλημα αλλά σε κιθάρες τύπου Gibson όταν δεν χρειάζονται καθάρισμα αλλάζω μια - μια τις χορδές για να μην απορυθμιστεί η γέφυρα κατα λάθος και για να μην μου πέφτει το stop bar στο... πάτωμα. Στο καθάρισμα, αφήνω μια χορδή για να κρατάει γέφυρα και stop bar. Σε κιθάρες τύπου Fender τις αφαιρώ όλες. Το ξεκούρδισμα οφείλεται στο λάθος τύλιγμα τις περισσότερες φορές και όχι στα κουρδιστήρια. Ένας καλός τρόπος να το αποφύγετε έχει ως εξής: 1. Περάστε την χορδή στο κλειδί. 2. Κρατώντας την χορδή στο κλειδί, με το άλλο χέρι σηκώστε την στο μέσο της απόστασης προς τη γέφυρα, 10-20 μοίρες. Έτσι ορίζετε το χρήσιμο μήκος που θα τυλιχτεί στο κλειδί, μιας και δεν θέλουμε να έχουμε πολλές περιστροφές (κουλούρες) γύρω του, γιατί μπορεί να χαλαρώνει η χορδή και να ξεκουρδίζει. 3. Σε αυτό το σημείο γυρίστε την χορδή στο κλειδί και περάστε την κάτω απο τον εαυτό της. 4. "Σπάστε" σε γωνία προς τα πίσω. 5. Κουρδίστε κρατώντας χαμηλά την χορδή στο nut. 6. Κόψτε το υπόλοιπο που θα περισσέψει. Μετά απο κάθε χρήση καλό είναι να σκουπίζετε τις χορδές ή ακόμα να τις περνάτε και ένα χέρι Fast Fret της Ghs που τις ανανεώνει και αφαιρεί την σκουριά.
    0 βαθμοί
  16. Καλησπέρα φίλοι νοιζάδες... σας παρουσιάζω με χαρά το καινούριο όργανο για Kontakt που είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα μου: όπως πιθανότατα είναι προφανές από το όνομα του το Indietron alpha είναι ένα όργανο που απευθύνεται κυρίως σε λάτρεις της ανεξάρτητης και εναλακτικής σκηνής...αλλά είμαι απόλυτα σίγουρος πως και αρκετοί ακόμη θα βρουν ενδιαφέρον στα σκοτεινά και κάπως θορυβώδη ηχοτοπία του. Το indietron alpha είναι βασισμένο σε ήχους και δείγματα ηλεκτρικής κιθάρας αλλά επ'ουδενί δεν είναι μια sampled guitar library...φυσικά και κάποιοι από τους ήχους του θα μπορουσαν κάλιστα να αντικαταστήσουν μια ηλεκτρική κιθάρα (ειδικά σε μια στιγμή έμπνευσης μακριά από μικρόφωνα και ενισχυτές) παρ'όλα αυτά το Indietron alpha στην πραγματικότητα είναι ένα μοναδικό όργανο με την δική του προσωπικότητα και χαρακτήρα. Συνδυάζει την απλότητα και δημιουργικότητα του melotron (μεγάλα δείγματα, πολλες φορές σε κύκλο και με μια αρκετά ιδιαίτερη προσέγγιση και αισθητική στο pitch accuracy) με την ευκολία ενός sample based synth. Αποτελείται από 18 διαφορετικούς ήχους που μπορούν να συνδυαστούν κατά βούληση ώστε να δημιουργηθεί μία πιο προσωπική άποψη από τον χρήστη. στο demo track που ακούγεται στο video όλοι οι ήχοι είναι από το indietron alpha εκτός φυσικά από τα τύμπανα και το μπάσο (που είναι το free BA533 SID- The Punk bass). λόγω μπλακ φραηντεη και τα συναφή το indietron alpha αλλά και όλα τα υπόλοιπα προιόντα που είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα μου είναι σε προσφορά -50%! check them out και να είσαστε ασφαλείς!
    0 βαθμοί
  17. Εγω το παθαινα αυτο με ενα Yamaha DT-50. Οποτε το επλενα/καθαριζα εβγαζε ζημια. .
    0 βαθμοί
  18. Μα οι 3 χορδες από τις 6 είναι ίδΓιες στο 010-038 και το 010-046...λες να κάμνουν τη διαφορά αυτές που είναι διαφορετικές? :) Έξω από τη πλάκα πάντως οι 010-038 κρατανε κάνα 2ωρο παραπάνω γιατί είναι πιο λεπτές στη ΜΙ και στη ΛΑ και έτσι έχουν περισσότερα πρίμα.. Αλλά τι να το κάνεις σαν την ολοκαίνουρΓια χορδη και την ΧΑΛΚΙΔΙΚΉ δεν έχει....
    0 βαθμοί
  19. Οι 10-38, γιατί αυτές που παίζουμε ΄μεις κρατάνε 2-3 χρόνια.
    0 βαθμοί
  20. Κιθάρα λες αλλά Κιθάρα δεν βλέπω. Βλέπω όμως μια strat. Αν είχες όμως πραγματική Κιθάρα δηλαδή Tele δεν θα έτρεχες με κόλλες και κόκα κόλλες. Παντως αν την είχες ΠΛΥΝΕΙ καλά δηλαδή με Forte δεν θα είχες πρόβλημα ούτε με την υποδεέστερη αυτή "Κιθάρα " 》Μετά απο κάθε χρήση καλό είναι να σκουπίζετε τις χορδές ή ακόμα να τις περνάτε και ένα χέρι Fast Fret της Ghs που τις ανανεώνει και αφαιρεί την σκουριά.《 Οι χορδές δεν ανανεώνονται, μετά από 8-10 ώρες παιξίματος απλά τις αλλάζεις γιατί έχουν.....χαιρετήσει μια και η μηχανική καταπόνηση δεν αποφεύγεται και τα πρίμα αλλά και το intonation πάνε περίπατο ειδικά στις τυλιχτες χορδές. Εκτός και αν είναι flatwounds που ζούνε αρκετά παραπάνω .
    0 βαθμοί
  21. Ώπα, άλλο Sting και άλλο string.
    0 βαθμοί
  22. Καλά, αφού σκέφτηκες να πάρεις την κιθάρα του, πώς δεν σου πέρασε απ' το μυαλό να πάρεις και το φτωχικό του? https://www.seeprovence.com/news/live-like-eric-clapton-in-provence-provence-region-710602
    0 βαθμοί
  23. Έλα ρε συ, εγώ νόμιζα ότι έπαιζε στους Queen. Αυτός ο Φρέντης ο Μερκούρης ποιος είναι?
    0 βαθμοί
  24. Ωραία όλη η σειρά που έβγαλες Νικόδημε και με τιμές χώμα! Για όσους έχουν το Kontakt, είναι ταμάμ.
    0 βαθμοί
  25. Ναι έχεις δίκιο αυτο που σκέφτηκα πριν την πάρω ήταν: με αυτά τα λεφτά παίρνω 104 των 6Κ, 208 των 3Κ και 625 του 1Κ - και μετά: που να τις βάλω όλες αυτές; Οπότε η απόφαση ήταν μονόδρομος
    0 βαθμοί
  26. Σίγουρα ΔΕΝ είδες το βίντεο.
    0 βαθμοί
  27. Ο Master Κώστας Κοτσιώλης στη "Granada".
    0 βαθμοί
  28. Καλημέρα παιδιά και καλή Κυριακή να έχουμε. Επισυνάπτω το 9ο κομμάτι για τσέλο και πιάνο που έγραψα για το παιχνίδι, πάνω στο οποίο δουλεύω. Η διαφορά με τα υπόλοιπα που ανέβασα είναι ότι πλέον οι ηχογαφήσεις έχουν τελειώσει και τα κομμάτια έχουν μιξαριστεί και έχουν φάει και ολίγο compression. Περιμένω τα σχόλια σας. Και αν έχετε και καμμία ιδέα για τίτλο του κομματιού, παρακαλώ μοιραστείτε το, γιατί έχω κουραστεί να βρίσκω τίτλους για 51 κομμάτια και μου έχουν ξεμείνει λίγα... Cello 9.ogg
    0 βαθμοί
  29. Roberto: Το πιάνο είναι παιγμένο ζωντανά, αλλά είναι pianoteq. Το τσέλο είναι ηχογραφημένο ζωντανά. ;) Τα κόλπα της τεχνολογίας.
    0 βαθμοί
  30. Σε ευχαριστώ πολύ Λουκά, σωστά από tango πάει σε samba. Η μετάβαση σε samba, θεωρώ ότι έγινε σχετικά ομαλά. Όμως η αντίστροφη διαδρομή ήταν πρόβλημα. Προσπάθησα να σβήσω τον ρυθμό με το slide στο μπάσο, το roll στα cymbals και το μικρό run στο πιάνο. Όμως ξεκάθαρα φρενάρει απότομα στην μετάβαση. Εσένα είχα στο μυαλό μου όταν έγραφα τα rootless off beat του πιάνου στο δεύτερο μέρος της samba. Σε ευχαριστώ πολύ που ακούς!
    0 βαθμοί
  31. Τον Οκτωβριο του 2020 εκανα μια ομολογουμενως impulsive αγορα και κατεληξα να εχω στην κατοχη μου μια αρκετα σπανια και ιδιαιτερη (ηχητικα και σχεδιαστικα) ακουστικη κιθαρα, μια Gibson ΜΚ-81 του 1977. Ηταν το top μοντελο της ασημης, βραχυβιας σειρας Mark της Gibson, μια φιλοδοξη (sic) αποπειρα προς εναν νεο τυπο ακουστικης κιθαρας. Ειχα ξεκινησει τοτε να γραψω μερικα λογια για την σειρα Mark γενικα, καθως βρισκω γενικα την ιστορια της αρκετα ενδιαφερουσα, αλλα και πιο συγκεκριμενα για την MK-81 που εχω στα χερια μου. Το review αυτο εν τελει εμεινε στο συρταρι επειδη προκυψαν διαφορα και δεν εκατσα ποτε να γραψω κλιπακια / να το τελειωσω οπως ηθελα, οποτε με αρκετη καθυστερηση here it is, μετα απο εναν χρονο και κατι ψιλα συμβιωσης με αυτη την κιθαρα. THE GIBSON MARK SERIES Aρχικα, μερικα λογια για την ξεχασμενη σειρα Mark. Για να ξεκινησουμε απο την αρχη λοιπον, let’s set the stage πισω στις αρχες του 1970. Η ακουστικη κιθαρα, μετα την τρελη ανοδο σε δημοφιλια και ζητηση που ειδε την δεκαετια του ’50 και ’60 κυριως λογω του folk revival, εχει αρχισει πλεον στα ‘70s να υποχωρει σε πωλησεις μιας και τα ακουσματα της εποχης (disco, hard rock κλπ) δεν ειναι ιδιαιτερα κοντα στον ακουστικο ηχο. Στην Gibson εχουν αρχισει να ανησυχουν – σαν να μην εφτανε το μειωμενο ενδιαφερον του αγοραστικου κοινου (για να μην μιλησουμε για τα αυτογκολ που συχνα ηταν οι overbuilt ψοφιες Gibson ακουστικες της Norlin εποχης), μερος της αγοραστικης πιτας εχουν αρχιζει να αρπαζουν και νεες εταιρειες στο χωρο οπως η Guild και η Ovation. Ειδικα η Ovation, με τις πλαστικες, round-backed φιουτουριστικες κιθαρες τους και την εμφαση (και στην πραξη αλλα και στο marketing τους) στο engineering design approach και τη χρηση νεων υλικων κεντριζουν το ενδιαφερον των μεγαλων κεφαλιων στην Gibson. Αποφασιζουν λοιπον οτι η Gibson πρεπει να καινοτομησει και να δημιουργησει την κιθαρα του μελλοντος, κατι διαφορετικο απο ο,τι αλλο υπαρχει στην αγορα, μια επιστημονικα σχεδιασμενη κιθαρα που θα αδραξει την προσοχη και τα πορτοφολια του αγοραστικου κοινου. Παρομοιες φαινες ιδεες θα οδηγουσαν πολλαπλες φορες στο μελλον σε αλλες πλατινενιες επιτυχιες οπως η Dark Tiger και η Firebird X. Σαραντα χρονια φουρναρης...ειναι επιμονοι if anything. Enter stage left ο Dr. Michael Kasha. Γνωστος ακαδημαικος βιοχημικος/φυσικος, διευθυντης του Institute of Molecular Biophysics στο Florida State University και διασημος για τη δουλεια του πανω στη φασματοσκοπια και τη φωτοχημεια. Τωρα θα σκεφτει κανεις ,τι σχεση εχουν αυτα με την ακουστικη κιθαρα και την Gibson? Καμια. Αλλα βλεπεις ο δρ. Kasha περαν των ακαδημαικων του ενδιαφεροντων ειχε και ενα pet project που προεκυψε οταν αγορασε μια κιθαρα για το γιο του και μελετωντας την κατασκευη της (και ειδικα το bracing pattern της) αποφασισε να επιχειρησει να σχεδιασει την “βελτιστη” κιθαρα βασει της επιστημονικης μεθοδου. Ξεκινησε λοιπον μια πολυχρονη προσπαθεια, μεσω της εφαρμογης αρχων ακουστικης και φυσικης υλικων να θεσει σχεδιαστικες αρχες που θα οδηγουσαν σε κιθαρες με οσο δυνατον πιο αποτελεσματικη μεταδωση ενεργειας απο τη χορδη στο καπακι, βελτιστη συχνοτικη ισορροπια και ισχυ στον ηχο, με πολυ sustain και μεγαλο δυναμικο ευρος. Στην προσπαθεια αυτη βασικος συνεργατης του ηταν ο luthier Richard Schneider. Ο Kasha με την ερευνα του κατεληξε σε καποια συμπερασματα και αναλογα διαμορφωσε καιρια σχεδιαστικα στοιχεια, και δουλεια του Schneider ηταν ουσιαστικα να μεταφρασει αυτη τη θεωρητικη αν θελετε δουλεια σε πρωτοτυπα χειροποιητα οργανα. Μερικα απο τα βασικα design principles των Kasha/Schneider ειχαν ως εξης: Η γεφυρα ειχε ασσυμετρη σχεδιαση, ωντας πολυ πλατυτερη στη μερια των μπασων ωστε να μεταφερει μπασες συχνοτητες πιο αποτελεσματικα στην “μπασα” πλευρα του καπακιου (συχνα αναφερεται και ως “impedance matched bridge”). Το μανικι ηταν οσο δυνατον πιο ακαμπτο και βαρυ, ωστε να μεταφερει με το δυνατον λιγοτερες απωλειες την ταλαντωση απο το nut ως το σωμα. Συχνα συνοδευοταν απο ενα υπερμεγεθες tailblock για λογους ισορροπιας στο τελικο οργανο. Το καπακι ηταν πιο λεπτο στην πλευρα των μπασων, με το soundhole συχνα να εχει μεταφερθει στο upper treble bout με το σκεπτικο οτι η συγκεκριμενη περιοχη ειναι πιο “αδρανης” απο πλευρας παραγωγης ηχου, οποτε ετσι καταληγεις με μια μεγαλυτερη περιοχη ταλαντωσης και με περισσοτερη ελευθερια στο bracing. Τελος ισως το πιο γνωστο απο τις δημιουργιες του Kasha ηταν το νεο bracing pattern του καπακιου που δεν ειναι ουτε X-brace, ουτε fan brace αλλα ενας κανονικος χαμος απο μικρα braces. Παραδειγμα Kasha bracing σε καπακι κλασσικης κιθαρας. Η συνεργασια των Kasha/Schneider ξεκινησε λοιπον τo 1967, αρχικα δουλευωντας κυριως με κλασσικες κιθαρες. Λεγεται μαλιστα οτι ενα πρωτοτυπο καταφερε να αποσπασει αρκετα θετικες κριτικες απο τον ιδιο τον Segovia. Στις αρχες του ’70 ειχαν και μια συνεργασια με την Gretsch, αλλα η οικονομικη κατασταση της εταιρειας οδηγησε σε πρωορο τερματισμο του project πριν προκυψει κατι ουσιωδες. Το 1974 λοιπον η Gibson αποφασιζει να τους προσλαβει και ετσι ξεκιναει ενα μεγαλο, over-hyped και heavily marketed project που αποσκοπουσε στο σχεδιασμο μια νεας σειρας Gibson ακουστικων κιθαρων βασισμενες στη δουλεια των Kasha/Schneider. Ο Kasha αναλαμβανει το ρολο του chief consultant και ο Schneider μαζι με τον βοηθο του (Abe Wechter, θα ειχε αργοτερα μεγαλο ρολο στον επανασχεδιασμο/διασωση των ακουστικων της Gibson και την μεταφορα της παραγωγης στο Nashville) εγκαθιστανται σε μια γωνια στο εργοστασιο της Gibson και ξεκινουν να δουλευουν πανω σε πρωτοτυπα. Παραλληλα, ο Dr. Adrian Houtsma, καθηγητης ακουστικης στο MIT αναλαμβανει να αναλυσει και να “χαρτογραφησει” πειραματικα τον ηχο πολλων κλασσικων ακουστικων κιθαρων (Gibson και μη) ωστε να “συνθεσουν” το ιδανικο ηχητικο προφιλ για τη σειρα Mark, ενω ο Dr. Eugene Watson αναλαμβανει να φτιαξει ενα “torture chamber” στο οποιο τα διαφορα πρωτοτυπα θα υποβαλλονταν σε κλιματολογικες μελετες και stress testing, πραγμα αρκετα πρωτοτυπο για την εποχη του μιας και ενας απο τους σκοπους του project ηταν οι νεες κιθαρες να εχουν τον απεθαντο και να μην υποφερουν απο τη χρονια φθορα στον ιδιο βαθμο με τυπικα designs. Η αφθαρσια και μακροβιωτητα των κιθαρων ηταν διακαης ποθος στην Norlin-era Gibson, καθως οι ακουστικες Gibson των 30s/40s ηταν ιδιαιτερα lightly built (by design) και κατεληγαν καθε τρεις και λιγο για warranty-covered επισκευες πισω στο εργοστασιο. Πανω αριστερα: Gibson double-X bracing pattern της εποχης (δε ξερω κατα ποσο ειχε ο Kasha αναμιξη και σε αυτο). Κατω αριστερα: MK-series bracing design. Δεξια: Impedance Matched Bridge. Ο Richard Schneider με μια MK Watson’s torture chamber. Ξεκιναει ετσι να παιρνει σχημα η Gibson MK σειρα ακουστικων κιθαρων. Η σειρα αποτελουταν απο 4 μοντελα (τυπικα 5, more on that latter), ολα με το ιδιο σχημα σωματος και βασικα σχεδιαστικα στοιχεια, με τα πιο ακριβα μοντελα να εχουν πιο ακριβα ξυλα και διακοσμηση, as is typical. Διατηρουν σχεδον ολα τα στοιχεια των πρωιμων Kasha, και συγκεκριμενα το ακαμπτο μανικι, την ασυμμετρη γεφυρα και φυσικα το Kasha bracing pattern. Το soundhole παρεμεινε τοποθετημενο παραδοσιακα στο κεντρο, ισως επειδη θεωρησαν οτι ηταν ενα step too far για τον μεσο πελατη της Gibson. Το σχημα του σωματος ειναι ιδιατερο στις κιθαρες αυτες, και θυμιζει ισως μια μεγενθυμενη κλασσικη κιθαρα; ξεγελαει λιγο σε φωτογραφιες, καθως δινει την εντυπωση μιας μεσαιου μεγεθους κιθαρας αλλα στην πραγματικοτητα οι MΚ ειναι αρκετα ογκωδης. Τo πλατος του σωματος στο upper bout (11 3/4”) και στο lower bout (16 3/16”) ειναι παρα πολυ κοντα σε αυτο μιας τυπικης dreadnought, με το waist να ειναι λιγο πιο μαζεμενο προς τα μεσα (10 3/16”), σε μικροτερο ομως βαθμο απ’οτι σε μια Martin M/J ή μια Gibson J-185. Το παχος του σωματος ξεφευγει λιγο, ειναι μεγαλυτερο απο μια τυπικη dreadnought ή jumbo κιθαρα, ξεπερνωντας τις 5 ιντσες στο βαθυτερο σημειο. Μιλαμε δηλαδη για μια κιθαρα χωροταξικα καπου αναμεσα σε Dreadnought και Jumbo. Το μανικι ειναι απο maple (flamed στην MK-81), με 25.5” scale και με neck joint στο 14ο ταστο. Το headstock ειναι διαφορετικο απο ο,τιδηποτε αλλο ειχε κυκλοφορησει η Gibson μεχρι τοτε και θυμιζει μαλιστα αρκετα το γνωστο PRS headstock (το οποιο ηρθε μετεπειτα). Side note: το μονο αλλο οργανο που εβγαλε η Gibson με αυτο το headstock ηταν η ES-369 το 1980-82, η οποια ηταν ουσιαστικα μια slightly blinged-up ES-335 με (μαντευω) οσα neck blanks ειχανε ξεμεινει απο την παραγωγη των MK. Μερικες απο τις πρωιμες ES-369 ειχαν κιολας το χαρακτηριστικο binding των MK στο headstock, χωρις αυτο να επαναλαμβανεται πουθενα αλλου στο οργανο. Ενδιαφερον επισης ηταν οτι κιθαρες φευγανε απο το εργοστασιο με ενα σετ απο 3 slide-in bridge saddles σε διαφορετικα υψη ωστε να μπορουν να σεταριστουν ευκολα αναλογα με τα γουστα του παικτη και τις καιρικες συνθηκες, χωρις να χρειαζεται απαραιτητα luthier work. Το pickguard επισης ερχοταν ξεχωριστα, μαζι με ειδικα αυτοκολλητα, και μπορουσε να το εγκαταστησει ευκολα ο αγοραστης αν το ηθελε. Oλες οι κιθαρες βγαινανε σε natural και σε sunburst finish. MK series catalogue & specs H MK-35 ηταν το entry μοντελο της σειρας, με μαονι back and sides και rosewood fretboard and bridge. H MK-53 ηταν το επομενο μοντελο, με τη διαφορα εδω οτι ειχουμε maple back and sides και ελαφρως πιο περιτεχνο binding. Η MK-72 ηταν το πρωτο rosewood back and sides μοντελο, με rosewood bridge και ταστιερα φτιαγμενη απο 2 strips ebony και ενα strip rosewood στο κεντρο (ενδιαφερον τροπος να χρησιμοποιησεις απομειναρια απο ebony fretboard blanks φανταζομαι). Τελος η MK-81 ηταν το top of the line μοντελο, με rosewood back and sides, ebony bridge, ebony fingerboard, abalone inlays, gold plated hardware και πολυ ιδιαιτερο binding με ενα λεπτο βυσσινι trim σε ολη την περιμετρο του οργανου. Με τιμη καταλογου στα $879 (χωρις θηκη) το 1975, η MK-81 ηταν τοτε η 2η πιο ακριβη flattop που προσεφερε η Gibson. Για λογους συγκρισης, η J-200 που ηταν η πιο ακριβη flattop τοτε πηγαινε για $899, oι J45/J50 για $399 και μια Les Paul Custom ηταν γυρω στα $700. Gibson MK-81 Ειπα παραπανω οτι τα μοντελα ηταν τυπικα 5 – αυτο γιατι ο καταλογος ανεφερε ενα ακομα μοντελο, την MK-99. Η 99 στα χαρτια ειχε ακριβως τα ιδια specs με την 81. Αυτο που την διαφοροποιουσε ηταν οτι ηταν φτιαγμενη εντελως στο χερι απο τον ιδιο τον Schneider, με τιμη καταλογου (το 1975) στα $1999 (!). Συμφωνα με τον Schneider, εφτιαξε λιγοτερες απο 10 MK-99 εκ των οποιων πολλες δεν ειδαν το φως της μερας καθως δεν ηταν στο επιπεδο που επιθυμουσε. Τα sales records της Gibson για την MK-99 δειχνουν συνολο πωλησεων... μια (1) κιθαρα, κανωντας την MK-99 τον μονοκερο της σειρας. Yπαρχει ενα listing στο Reverb για μια MK-99 prototype που πουληθηκε πριν απο μερικα χρονια, και φαινεται να μην ειναι αυτη της παρακατω φωτογραφιας που παραθετω (και που προεχεται απο το βιβλιο Gibson’s Fabulous Flattops), αλλα περαν αυτων των 2 δεν εχω δει αλλη. Gibson MK-99 Εν μεσω φανφαρας και marketing hype λοιπον το 1975 η σειρα Mark βγαινει στην αγορα, και...τα παει μετρια, στην καλυτερη. Ειμαι σιγουρος οτι in hindsight δεν εκπλησσεται κανενας, αλλα οι περισσοτεροι κιθαριστες, ακομα και το ‘75, πολυ απλα δεν θελανε μια “καινουρια” κιθαρα. Θελανε μια που να φαινεται και να ακουγεται οπως οι κλασσικες κιθαρες του παρελθοντος, και η MK πολυ απλα did not tick that box. Τα μπασα της, αν και αντικειμενικα ισορροπημενα και σφιχτα, δεν εχουν ισως τον ογκο και το projection που θα περιμενε κανεις απο κιθαρα τετοιου μεγεθους. Strummed δεν εχει τον blended ηχο μιας dreadnought; και αν και θεωρω οτι (η δικια μου τουλαχιστον) εχει παρα πολυ ωραιο ηχο, ειδικα για συγκεκριμενα ειδη παιξιματος, σιγουρα ο ηχος αυτος δεν ηταν αυτο που εψαχνε το ευρυτερο αγοραστικο κοινο. Περαν αυτου, δεν βοηθησε το ολο εγχειρημα και το κακο quality control της Gibson εκεινη την εποχη. Ειδικα στα φτηνοτερα μοντελα (τα οποια δηλαδη και παλι δεν ηταν φτηνα, ακομα και σε σχεση με τον υπολοιπο καταλογο της Gibson) συχνα το workmanship ηταν subpar. Κακοτεχνιες στο φινιριμα και στο κολλημα των braces, καθως και χοντροκομμενες γεφυρες ηταν συχνα παραπονα. Συχνα βγαιναν απο το εργοστασιο overbuilt οργανα με lifeless ηχο και response. Λεγεται οτι γενικα το εργατικο δυναμικο στη Gibson δεν ηταν ιδιαιτερα ενθουσιωδες με τις MK, με ο,τι περαιτερω συνεπειες ειχε αυτο στην ποιοτητα κατασκευης τους, και οτι ο Schneider ο ιδιος θεωρουσε πως ηθελε ακομα 1-2 χρονια prototyping πριν πανε στην αγορα αλλα δυστυχως το marketing τμημα ειχε αλλη γνωμη. Το αποτελεσμα εν τελει ηταν οτι οι συγκεκριμενες κιθαρες σε μεγαλο βαθμο δεν καταφεραν να εκπληρωσουν το δυναμικο τους, ουτε ως οργανα ουτε ως προιον για την Gibson. Δεν ηταν η παταγωδης αποτυχια που παρουσιαζουν μερικοι – τα sales records δειχνουν καποιες πωλησεις, σιγουρα οχι οσες θα ηθελε η Gibson αλλα οχι και τραγικες. Με την Norlin βεβαια ηδη να αντιμετωπιζει την Gibson ως καυτη πατατα που πρεπει να ξεφορτωθει, τα περιθωρια για under-performing σειρες ηταν στενα. Και ετσι η σειρα Mark αποσυρθηκε απο την παραγωγη το 1979, μολις 4 χρονια απο την γεννηση της. Εν ετει 2021, οι Gibson MΚ παραμενουν ξεχασμενες στο χρονοντουλαπο της ιστοριας, με το ευρυτερο κιθαριστικο κοινο να αγνοει την υπαρξη τους. Απο οσους τις ξερουν/θυμουνται συχνα δε χαιρουν της καλυτερης εκτιμησης, οπως ειπα παραπανω λογω της εμφανισης τους αλλα και του κατα πολλους underwhelming ηχου τους. Αλλα εχουν και τους φαν τους, και πλεον συγκαταλεγω και τον εαυτο μου αναμεσα τους. Αν πετυχεις μια καλη, και εισαι διατεθειμενος να δουλεψεις γυρω της, ο balanced, smooth yet brilliant ηχος τους μπορει να αποβει εξαισιος (κατα τη γνωμη μου). Αξιζει τελος να σημειωσουμε οτι το ολο εγχειρημα των Kasha/Schneider ηταν καααααπως πιο επιτυχημενο στο χωρο της κλασσικης κιθαρας. Αν και υπαρχει αρκετος αντιλογος ως προς την επιστημονικη (ή ισως καλυτερα “επιστημονικη”) προσεγγιση του Kasha, οι σχεδιαστικες ιδεες του εχουν καταφερει να εδραιωθουν στο χωρο. Οχι στο βαθμο που αλλες μοντερνες “σχολες” οπως lattice bracing, double tops κλπ εχουν καταφερει, αλλα υπαρχουν ακομα συγχρονοι κατασκευαστες εκει εξω που δουλευουν πανω στη σχεδιαστικη βαση που εθεσαν οι Kasha/Schneider. (cont.) MY MK-81 Παμε τωρα στην κιθαρα που κατεληξε στα χερια μου συγκεκριμενα. Αυτες τις κιθαρες τις αγνοουσα παντελως μεχρι προσφατως, οπου τις ειδα στο βιβλιο Gibson’s Fabulous Flattop Guitars. Μου κεντρισαν το ενδιαφερον, κυριως ως developmental oddities και ειχα μεγαλη περιεργεια να δοκιμασω μια, αν τυχον μου παρουσιαζοταν ποτε η ευκαιρια αλλα ουδεποτε το κυνηγησα ιδιαιτερα, ποσο μαλλον να ψαχτω για αγορα. Τον περασμενο Οκτωβριο λοιπον ψαχνωντας για κατι στο Reverb επεσα τυχαια πανω σε μια MK-81 του 1977 που πουλουσε καποιος στο Λονδινο σε σχετικα πολυ χαμηλη τιμη, μιας και η εν λογω κιθαρα ηταν ο ορισμος του player grade. Επαιζε και ακουγοταν μια χαρα συμφωνα με τον πωλητη, αλλα εμφανισιακα η κιθαρα ηταν σαν να την εχει χτυπησει φορτηγο, με απειρα μικροχτυπηματα και κανα δυο επισκευες να δειχνουν shockingly bad (αισθητικα, structurally it’s fine). Αφου την χαζευα για καμια βδομαδα, αποφασισα impulsively να την χτυπησω, χωρις να την εχω δοκιμασει, χωρις καν να εχω πιασει MΚ στα χερια μου ποτε. Πραγματικα δε ξερω τι σκεφτομουν, αλλα ειχα ενα gut feeling οτι ηταν καλο call, και στην χειροτερη σκεφτομουν θα μπορουσα να την διωξω χωρις να χασω λεφτα. Ενα χρονο και κατι μετα, ειναι ευκολα πιστευω απο τις καλυτερες αγορες που εχω κανει ποτε. Οι πολυ πρωτες εντυπωσεις: το πρωτο πραγμα που μου εκανε εντυπωση με το που ανοιξα τη θηκη ηταν το μεγεθος της. Πραγματικα ξεγελαει απο τις φωτο, αλλα ειναι ογκωδες οργανο, οπως σας ειπα παραπανω. Ειδικα το παχος του σωματος ειναι εμφανες οταν καθεσαι πχ σε καρεκλα γραφειου και παλευεις να χωρεσεις την κιθαρα on the lap, η slope-shouldered dreadnought μου συγκριτικα μοιαζει μικροσκοπικη. Δευτερο μικρο σοκ το βαρος – ειναι αρκετα βαρια για ακουστικη κιθαρα, με το μανικι της να ειναι προφανως το πιο βαρυ σημειο. Εν μερει σχεδιαστικη επιλογη, εν μερει Νorlin-era overbuilding φανταζομαι. Αν και γενικα προτιμω ελαφριες κιθαρες, εδω το βαρος φαινεται να δουλευει προς οφελος της ολης ηχητικης φιλοσοφιας της κιθαρας. Η κιθαρα σιγουρα δεν συμπεριφερεται σαν βαρυ οργανο – ακομα και παιζωντας με τα δαχτυλα σχετικα μαλακα νιωθεις ολη την κιθαρα να δονειται εντονα, παιρνει μπρος χωρις πολυ digging in και γενικα συμπεριφερεται σαν ενα ελαφρυ και resonant οργανο. Ενα τριτο μικρο σοκ ηταν τα ταστα. Επρεπε να το περιμενα βασικα, αλλα οι συγκεκριμενες κιθαρες φορανε τα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ πλατια χαμηλα ταστα των 70s Gibson που για παρα πολλους (δικαιως) ειναι borderline unplayable. Προσωπικα ειμαι βοδι και ευτυχως δε με πολυαπασχολουν neck profiles, ταστα κλπ, οποτε μετα απο 2-3 μερες τα ειχα συνηθισει πληρως, αλλα αξιζει να σημειωθει οτι ουτε η σειρα ΜΚ γλυτωσε απο αυτη την ηλιθιοτητα. Με τα πρωτα λεπτα παιξιματος, αμεσα εμφανες ηταν το εξαιρετικο sustain της. Την βοηθαει εδω φανταζομαι το βαρος της, και αντικειμενικα φαινεται ενας τομεας οπου πετυχαν τον στοχο τους ο Kasha και ο Schneider – η κιθαρα εχει σχεδον abnormally long sustain. Να πω εδω οτι γενικα δεν κοπτομαι και ιδιαιτερα για το sustain μιας κιθαρας, το θεωρω αρκετα ελασσονως σημασιας (φτανει φυσικα να μην ειναι κακο σε προβληματικο βαθμο), αλλα στην προκειμενη περιπτωση ειναι πραγματικα αξιοπροσεκτο. Δεν ειναι μονο το ποσο κραταει μια νοτα, αλλα και το πως κραταει – με στρογγυλο και σταθερο τονο, χωρις το wobbly decay που χαρακτηριζει πολλα οργανα. Γενικα μιλωντας η κιθαρα ακουγεται τεραστια, αλλα οχι με τον τροπο που θα περιμενε κανεις απο μια dreadnought. Ειναι ισως δυσκολο να περιγραψεις τον ηχο της με βαση καποιο απο τα αρχετυπα ακουστικης κιθαρας… θα ελεγα οτι ακουγεται σαν μια υπερμεγεθης 000 αν αυτο βγαζει καποιο νοημα?. Απο την αλλη, δεν ακουγεται και ακριβως σαν καποια απο αυτες τις κλασσικες “ενδιαμεσες” κιθαρες (Martin M, Martin J, Gibson J-185). Εχει καποια χαρακτηριστικα στο response της που δυσκολευομαι να τα ταυτισω με καποια κλασσικη σχολη, ευλογητο ισως μιας και η κιθαρα ειναι ολιγον τι out there. Δεν εχει τον blended ηχο μιας dreadnought, παρολα αυτα εχει ομως αρκετα pronounced midrange σε σχεση με μια 000. Tα μπασα της δεν εχουν το boomyness και το projection μιας dreadnought, ουτε ειναι τοσο σφιχτα οσο μια μικροτερης κιθαρας, αλλα παραμενουν αν ισως οχι εντυπωσιακα τουλαχιστον αξιοπρεπη. Οι ψηλες απο την αλλη ειναι εξαιρετικες, με εντονο, λαμπερο αλλα στρογγυλο ηχο. Επισης πολυ θετικο το ομοιομορφο response της across the range, η ενταση και το sustain του ηχου ειναι αρκετα ομοιομορφα ακομα και στα ψηλοτερα ταστα. Το voice separation ειναι πολυ ξεκαθαρο και κανει νομιζω την κιθαρα αρκετα καταλληλη για fingerstyle παιξιμο, με τον ηχο και μεγεθος της να την κανει viable για παιξιμο ειτε με fingerpicks ειτε με γυμνα δαχτυλα/νυχια. Αλλα και σε single note passages με πενα στεκεται πολυ στιβαρη, ωρες ωρες νιωθω λες και παιζω πανω σε archtop παρα σε ακουστικη. Την κιθαρα μπορειτε να την ακουσετε fingerstyle στα παρακατω βιντεο, τα οποια ειχα ποσταρει και παλαιοτερα. Στο πρωτο φοραω μεταλλικα fingerpicks και thumbpick, στο 2ο ειναι γυμνα δαχτυλα. Εγραψα σημερα και 2 πολυ προχειρα κλιπ με πενα, στο 1ο παιζω απλα μερικα open chords και στο 2ο προσπαθω να θυμηθω πως παιζεται η Manzanita του Tony Rice, αλλα τετοια ωρα τετοια λογια. Τα κλιπ ειναι γραμμενα με ενα Rhode M3, με μηδανικο post-processing. H κιθαρα ειναι κουρδισμενη ενα τονο κατω και οι χορδες ειναι Martin Monel 13αρες μερικων μηνων. Μετα απο ενα χρονο με την κιθαρα, οφειλω να πω οτι ειμαι τρομερα ευχαριστημενος μαζι της. Εχει καποια πολυ ιδιαιτερα χαρακτηριστικα που μου αρεσαν εν τελει πολυ, και μου εχει κατσει ωραια για το ειδος μουσικης που μου αρεσει. Δε ξερω ποσο αντιπροσωπευτικη ειναι η συγκεκριμενη ως δειγμα της σειρας γενικα, μιας και ειναι το ακριβοτερο της μοντελο που κατ΄ομολογια ηταν πιο προσεγμενο και δεν ειχε τις αστοχιες που πολλοι αναφερουν για τις MK-35/53. Εχω πολυ μεγαλη περιεργεια να πιασω και μερικες ακομα στα χερια μου, καθως αν κρινω απο αυτην που μου εκατσε θεωρω οτι ειναι τρομερα ενδιαφεροντα οργανα, φτανει να τα προσεγγισει καποιος με πληρη επιγνωση του οτι δεν συμπεριφερονται ακριβως οπως αλλες τυπικες ακουστικες. Kλεινω με ενα claim to fame – δεν το εχω διασταυρωσει αυτο, αλλα συμφωνα με τον προηγουμενο ιδιοκτητη, οταν αγορασε την κιθαρα πριν απο χρονια απο μαγαζι στο Λονδινο του ειπαν οτι προηγουμενως η κιθαρα ανηκε στον κιθαριστα των Fairground Attraction, και ειναι αυτη που φαινεται στο βιντεοκλιπ του χιτ τους Perfect: Οπως ειπα δεν το εχω διασταυρωσει αλλα σιγουρα φαινεται σαν η δικια μου κιθαρα να ειχε καποτε λουστει τον Ταμεση οποτε… θα το δεχτω! Manzanita.mp3 MK81Chords1.mp3
    0 βαθμοί
  32. Σαφώς. Οπότε έκανα ένα come back με γερμανικό ψωμί σίκαλης,γουακαμολε και τρομερό καπνιστό σκουμπρι. Και ένα Θεϊκό ροζέ για να πάει κάτω (Κυριακή είναι.....)
    0 βαθμοί
  33. Μετά από μια γρήγορη αναζήτηση, βλέπω ότι - εκτός από κάποιες εμφανισιακές διαφορές, το XLS είναι περισσότερο Reference, δηλαδή έχει ένα πολύ φλατ προφίλ για να είναι όσο πιο ακριβές και κοντά στην πραγματικότητα γίνεται. Το XLII φαίνεται να έχει ένα προφίλ προσαρμοσμένο περισσότερο στα φωνητικά και στην κλασσική μουσική, με περισσότερη ευαισθησία στις ψηλές συχνότητες. https://www.akg.com/on/demandware.static/-/Sites-masterCatalog_Harman/default/dw5c67d4bb/pdfs/AKG_CutSheet_C414&C414XLII_072516.pdf http://cdn.recordinghacks.com/images//graphs/akg/C414B_frequency_comparison.png
    0 βαθμοί
  34. να προσθέσω ότι γενικώς τον sting δεν τον πάω (πλέον). Ήμουν από τους πρώτους εκεί στα 19-20 που προσκύναγα και από τους πρώτους που αγόρασαν τους προσωπικούς του δίσκους που τους άκουγα τότε ασταμάτητα. Όμως τον θεωρώ υπεύθυνο για την άσχημη εικόνα που άφησε για το συγκρότημα μετά την διάλυσή του, την υπέρμετρη υποτίμηση των άλλων δυο τεράστιων μουσικών των Police (άσχετα αν μετά από 30 χρόνια και χάριν της δημοσιότητας είναι όλα ΟΚ) και γενικά όλα τα μετέπειτα μεγαλοπιάσματα του.
    -1 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου