Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. geka

    geka

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      898


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      20.926


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      46.937


  4. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      9.334


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/01/2022 σε όλα

  1. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να μην κάνεις τίποτα :) τα κλειδιά σου είναι μια χαρά και οποιαδήποτε αστοχία στο κούρδισμα θα οφείλεται σε λάθος πέρασμα των χορδών Σκέψου απλά ότι ΟΛΕΣ οι Fender μέχρι το 1981 14:1 κλειδιά φορούσαν και δόξα τω θεώ κουρδισμενες ήταν :)
    2 βαθμοί
  2. είμαι πιο κοντά στην άποψη του @fusiongtr ίσως αρχικά σκέφτηκα να ηχογραφήσει ένα outro solo και να άλλαξε γνώμη , να αισθάνθηκε ότι το κομμάτι κλείνει καλύτερα χωρίς να είναι το κιθαριστικό σόλο στην επιφάνεια , χωρίς να σημαίνει αυτό ότι δεν το ήθελε και καθόλου ( αν βγάζει νόημα όλο αυτό )
    2 βαθμοί
  3. Πατάει,πολύ ακριβότερες κατηγορίες.
    1 βαθμός
  4. Μια χαρά levels εχει το Mix. Κανονικά όλα τα κιθαροσολαρίσματα στο Mute θα έπρεπε να είναι
    1 βαθμός
  5. hitman όπως πάντα! Ο δε συνδυασμός wah + tremolo στο τέλος με έσκισε στα δυό (ειδικά εκεί μεταξύ 4:47 και 4:53 που κάνει και λίγο σφύριγμα..... ***λα)
    1 βαθμός
  6. 1 βαθμός
  7. Ωραιότατο, με στυλ προσωπικό και δεμένα θέματα. Νομίζω τα organs πρέπει πάνε λίγο πίσω. Η δομή μου ακούγεται περισσότερο προσανατολισμένη σε τραγούδι... μου λείπει η φωνή... θα έδεναν εξαιρετικά. Το κομμάτι είναι hit.
    1 βαθμός
  8. Αρθουρ;; Η φράση "if you get caught between the moon and N. Y. city" μου είχε κάνει φοβερό κλικ όταν την άκουσα πρώτη φορά. Θες και οι κλασικές "αμερικάνικες" αρμονίες του C.C., θες και η μέλλοου αντίστοιχη ταινία, μου είχαν κάνει πολύ εντύπωση.......... Για το outro solo, μου αφήνει την ίδια εντύπωση που έχω και για το αντίστοιχο στο Burning Heart των Survivor: άσε τον κιθαρίστα να κάνει ό,τι θέλει για να γίνει πιο αργό το fade out..... Άσε που στο ράδιο αυτά κόβονται πριν φτάσουν στη μέση, είναι καμπανάκι ότι το κομμάτι τελειώνει και έτσι σπάνια τα ακούμε ολόκληρα! Δεν του το 'χα πάντως του C.C. ότι έχωνε με ευκολία....
    1 βαθμός
  9. Πολύ ωραίο. Μου αρέσει που ακούγεται η ρυθμική με τ ακόρντα καθ όλη τη διάρκεια. Επίσης ο ρυθμός στο ένα συνθ μου θυμίζει έντονα τις γραμμές που έφτιαχνα στο roland gr 55( guitar synth) που το πουλησα
    1 βαθμός
  10. Γνώμη μου, το κομμάτι χωρίς αυτό το σόλο βγαίνει στα 3.30 και είναι τραβηγμένο, δε γίνονται και πολλά μέχρι τότε. Outro δε βγαίνει παρά μόνο με fade out, σκέτο το παραραρά πα πα πα τραβάει πάρα πολύ γιατί είναι το μισό και βάλε κομμάτι, έβαλε το σόλο για να το τελειώσει χωρίς να φανεί η επανάληψη. Με λίγα λόγια δεν είναι σόλο δήλωση, είναι σόλο κάλυψη. Μην παρεξηγηθώ, το λατρεύω, έχει αυτό το ταξιδιάρικο στα πλήκτρα, ότι πρέπει για δρόμο και η ιδέα είναι υπέροχη αλλά είναι εφιάλτης για κλείσιμο. Το σόλο αυτό, κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι φλυαρία, χωρίς ουσία και ως τέτοιο γράφτηκε.
    1 βαθμός
  11. Οι άλλοι πάντως καλούτσικα στάθηκαν δίπλα του. Τον είχα τον δίσκο και το συγκεκριμμένο σόλο το θεωρούσα ό,τι καλύτερο ακούγεται μέσα του, να πω την αλήθεια ούτε καν θυμάμαι τα άλλα, ετούτο δεν το ξέχασα ποτέ, κι αυτό για μένα είναι που κάνει ένα παίξιμο αξιομνημόνευτο, ανεξάρτητα απο τεχνικές αρετές, πολυπλοκότητα κλπ., η διάρκεια, η αντοχή στον χρόνο. Σπέρνει, έχει κοχόνες και ειδικό βάρος, το οτι πάει κι έρχεται μέσα στο μιξ και στήνεις αυτί να διακρίνεις τι ακριβώς γίνεται, του προσθέτει μυστήριο και γοητεία, του δίνει αυτή τη μαγική αίσθηση του ανολοκλήρωτου που προσωπικά με συναρπάζει, πολύ κλάσυ και κλάσικ, αυτό σκεφτόμουνα τότε, δεν του τόχα του Κρος, ρησπέκτ. Εσύ ζήτησες Αποψης.
    1 βαθμός
  12. Α γεια σου βρε ρέμπελε, αυτό λέω. Γι' αυτό η έντασή του πάει κι έρχεται, μια δυναμώνει μια σιγανεύει. Πιο πολύ σαν πλάτη νομίζω πως το ήθελε. Ακριβώς γι' αυτό δεν ήθελε ένα intellectual σόλο, αλλά ένα straight rock σόλο να γεμίζει τον ήχο. Αλλά είπαμε ... εικασίες.
    1 βαθμός
  13. OK. Δεν το έχω το πετάλι. Τους ρώτησα μην έχω πρόβλημα αν το παρω(delay D1). Άρα λύνεται. Σας ευχαριστώ παιδιά. Ταχύτατοι είστε. Θα σας ξαναπροτιμησω
    1 βαθμός
  14. αυτό που σου λεει ο Γιώργος είναι. απλά ρώτησα μήπως είναι τίποτα κινεζοεγγλέζικα
    1 βαθμός
  15. Αυτό ακριβώς. Δοκίμασε το στο true bypass. Εάν κάνει ποπ, άλλαξε mode και δοκίμασε πάλι.
    1 βαθμός
  16. Σου λέει ότι όταν το έχεις στο true bypass mode, να περιμένεις κάνει pop όταν το ανοιγοκλείνεις. Αυτό ρωτάς, όμως?
    1 βαθμός
  17. Κι εγώ έτσι καταλήγω. Όταν γίνουμε μεγάλοι και τρανοθ θα έχουμε τους ενισχυτές σε ξεχωριστό δωμάτιο στο home studio
    1 βαθμός
  18. θα προσθέσω όμως το εξής. Ενδεχόμενες αρνητικές κριτικές που κάποιοι θα έγραψαν μπορεί να σχετίζονται με αδυναμία συμβατότητας impedance των ακουστικών που είχαν με τον ενισχυτή. Από όσο έψαξα δεν είδα κάπου να αναφέρεται η impedance της εξόδου ακουστικών. Αλλα κρίνοντας με βάση το βύσμα που είναι μικρό θα έλεγα ότι θα είναι της τάξης των 30-50 Ω Συνεπώς θα πρέπει να διαλέξεις ακουστικά γύρω στην τιμή αυτή. Αρα από τη λίστα θα μείνουν προς επιλογή μάλλον τα Κ701, Κ240 και ΑΤΗ50 Να αποφύγεις ακουστικά με impedance πάνω από 100-200. Όχι ότι δεν θα παίξουν καλά, απλώς ίσως έχουν λιγώτερα μπάσα, και σίγουρα χαμηλότερη ένταση. Στην κατηγορία των 150 ένα από της πρώτης σειράς, χωρίς να υποτιμώ ποτέ τα φτηνότερα Κ240. Αλλά διάβασε ό,τι έγραψα περί impedance. Αυτό ισχύει για τα πάντα και δια πάντα. επίσης λέω για τα κ240 και για την άποψη της άνεσης, ευκολίας κλπ
    1 βαθμός
  19. Καλή χρονιά συμφορουμίτες!
    0 βαθμοί
  20. Εχουμε ξαναγράψει (εγώ τουλάχιστον) για τον δίσκο αυτό του 1979 https://en.wikipedia.org/wiki/Christopher_Cross_(album) Υπερπαραγωγή για έναν ουσιαστικά άγνωστο καλλιτέχνη που σάρωσε τα grammy τότε αλλά και αργότερα δεν συνέχισε με επιτυχίες και θεωρήθηκε ως one hit wonder. Στον δίσκο έπαιξε όλη η αφρόκρεμα του LA και τα σόλο μοιράστηκαν ανάμεσα στους top of the tops. Αν και θεωρείται από τους πιό yacht από όλους τους yacht records, ήταν και είναι αγαπημένος μου ιδίως για την παραγωγή και τη συμμετοχή των τεράστιων κιθαριστών και φυσικά όχι για την αδιάφορη και αντιπαθητική φωνή του. Εδώ ο Beato συζητάει για το ένα (μάλλον το πιο καλό) από τα δυο από όσο θυμάμαι σόλο του ίδιου του Cross που εμφανίζεται στο fade out του τραγουδιού και είναι ουσιαστικά θαμμένο στο μιξ. Το είχα παρατηρήσει από τότε και η άποψή μου ήταν και είναι ότι α. για κάποιο λόγο στο συγκεκριμένο δεν είχε κλείσει τους μεγάλους ή άλλαξε γνώμη τελευταία στιγμή β. έπαιξε ο ίδιος και είτε απο λάθος τον μιξάρανε χαμηλά ή γ. ο ίδιος δεν ήθελε το σόλο του να βγει στην επιφάνεια και να συγκριθεί με τους μεγάλους καθώς ναι μεν είναι πολύ καλό, δεν είναι τόσο ευρηματικό και jazz influenced όπως τα άλλα Εδώ που το ακούω σκέτο από τον Beato θεωρώ ότι ναι μεν είναι πολύ άρτια παιγμένο, αλλά δείχνει πολύ συμβατικό ροκ κιθαρίστα που μάλλον δεν ταιριάζει στο όλο ύφος, αλλά παρ όλα αυτά πολύ σωστό και σχεδόν 100% να του βγαίνει όλο στην τρίχα. Εσείς τι λέτε? Πιό κάτω βάζω δυό από καλύτερα άλλα του δίσκου που είχα ανεβάσει εδώ Για την ιστορία να πω ότι στον δίσκο υπάρχουν δυό του Jay Graydon, δυο του Larry Carlton και ένα του Eric Johnson το ένα καλύτερο από το άλλο.
    0 βαθμοί
  21. Ακούγοντας τo χαρακτηριστικό και catchy πα-ρα-ρα-ρα στο τέλος του τραγουδιού ένας μέσος ακροατής, του καρφώνεται στο κεφάλι και το τραγουδάει, ακόμη και αν δεν ξέρει γρι αγγλικά. Έγινε μεγάλη επιτυχία στο ευρύ κοινό λόγω του "πα-ρα-ρα-ρα" και όχι του όποιου σολαρίσματος οποιουδήποτε μουσικού οργάνου(λες και καταλαβαίνει και πολλά πολλά ένας μη μουσικός από αυτά). Η ηλεκτρική κιθάρα σε όλο το τραγούδι δεν εμφανίζεται παρά μόνο στο τέλος άλλωστε.Μέχρι τότε σχεδόν εξαφανισμένη ήταν. Επίσης, ούτε το τραγούδι αλλά ούτε ο δίσκος είναι τόσο ροκ που να εστιάζει στις ηλεκτρικές κιθάρες και τα τρελά ντραμς. Τα σολαρίσματα τα άφησαν μια χαρά οι Pink Floyd στα outro του Τhe Wall ή του Comfortably Numb, αλλά α) Με ηλεκτρική κιθάρα μπήκαν, ηλεκτρική κιθάρα έπαιξαν και με ηλεκτρική κιθάρα βγήκαν, β) Ήταν κατιτίς πιο ροκ οπότε "έχασαν" το Grammy γιατί δεν άγγιξαν καθόλου έναν πιο popular(πιο εύπεπτο για πιο ευρύ κοινό δηλαδή) ήχο όπως το άλμπουμ του C.Cross. Εν κατακλείδι, χωρίς να είμαι ειδικός, πιστεύω πως ήταν απλά θέμα....Μάρκετινγκ.
    0 βαθμοί
  22. Το έχω ψαξει αρκετά όλη τη μέρα (γενικά όταν βρίσκω ένα ενδιαφέρον θέμα το ψάχνω πολύ). Μάλλον σίγουρα είναι θέμα παραγωγού που δεν είναι καθόλου τυχαίος με πωλήσεις 350Μ δίσκων και 3 grammy από 10 υποψηφιότητες. Ο ίδιος είπε στην συνέντευξη ότι ο Cross ήταν ιδιαίτερα άπειρος, αν και έφερε τον δικό του ηχολήπτη από το Texas στο LA που φυσικά ο Omartian αναγνώρισε την αξία του και τον κράτησε. Ο Cross έφερε επίσης μαζί του όλο το group που έπαιζε μαζί στο Austin που όλοι έχουν τον βασικό ρόλο στον πρώτο δίσκο, αλλά ...για άγνωστους λόγους ο ίδιος ο Cross περιόρισε στο ελάχιστο τη συμμετοχή τους στον επόμενο δίσκο. Εδώ ο ηχολήπτης που πέθανε το 2020 https://eu.statesman.com/story/entertainment/music/2020/08/26/chet-himes-engineer-who-worked-with-christopher-cross-and-others-dies-at-73/42466539/ και εδώ η όλη ιστορία όπως διηγείται ο ίδιος ο Cross https://www.austinchronicle.com/music/2012-01-20/the-reluctant-celebrity/ https://www.goldminemag.com/articles/theres-singer-songwriter-christopher-cross-meets-eye Ο ίδιος αναφέρει επίσης το ότι έπαιξε με τους Purple το 1970, αν και οι ίδιοι το έχουν επίσημα αρνηθεί.
    0 βαθμοί
  23. Καλησπερα και καλη χρονια σε ολους! Πρωτο βιντεο για φετος, κι αυτο με τον φιλτατο Ben Flanders! Για οσους δεν τον ξερουν τον Ben, ειναι fellow Kiesel Artist και παιζει στην μπαντα του Scott Stapp των Creed για οσους παλιους τους θυμουνται :) Ελπιζω να σας αρεσει το jam μας!
    0 βαθμοί
  24. Εξαιρετική συνέντευξη του αρμένη, αναφέρεται σε όλη την καριέρα του από την αρχή με Loggins Messina, Steely Dan κλπ. Στο 26.45 αναφέρεται στον Cross. keypoints: Ο Cross έστελνε κασέτες με τα κομμάτια του στην Warner επί χρόνια και όλοι αδιαφορούσαν, ακόμα και ο Ted Templeman και είδε αντικείμενο εκεί μόνο ο Omartian, που παραδόξως μετά δεν τον ήθελε αρχικά ο Cross διότι δεν τον ...ήξερε. Ο Omartian ξόδεψε πάρα πολλά χρήματα για την παραγωγή του πρώτου δίσκου και ήταν επιλογή του να φωνάξει τα πρώτα ονόματα κατι που αργότερα δεν συνεχίστηκε καθώς ο Cross, πλέον μεγάλος και τρανός, πάτησε πόδι να έχει μόνο session players, και φυσικά δεν υπήρχε αντίστοιχο υλικό. Κλασική περίπτωση όταν για όλη σου τη ζωή γράφεις τραγούδια που πάνε στον πρώτο δίσκο, μετά από ένα χρόνο σίγουρα δεν έχεις ξανά τα ίδια.
    0 βαθμοί
  25. Σωστά νομίζεις, το έφτιαξα.
    0 βαθμοί
  26. Και χωρίς φλοκατη παρακαλώ, όλα μαζί μόνιτορ, Marshall στα 129 db και εγώ με ωτοασπίδες βιομηχανικές φυσικά :)
    0 βαθμοί
  27. Άμα γράφεις τέτοιο κομμάτι είσαι εξ ορισμού "μουσικός"΄ και σπουδαίος κιθαρίστας.
    0 βαθμοί
  28. Όχι open είναι αλλά από πίσω ο τοίχος είναι πολύ κοντά
    0 βαθμοί
  29. Το γεγονός ότι ένα σόλο έχει ροκ φρασεολογία δεν το μειώνει καθόλου κατα την άποψη μου. Και συμφωνώ απόλυτα με τον Beato στην ανάλυση που κάνει. Αν και για μενα είναι ένας απο τους καλύτερους δίσκους που κυκλοφόρησαν, δεν θυμάμαι αναφορές στους μουσικούς, και παρ' όλα αυτά καταλάβαινα πως ήταν οι καλύτεροι και ξεροστάλιαζα να τους ακούω. Αλλά έχω κάτι δεκαετίες να πιάσω το άλμπουμ στα χέρια μου, οπότε μπορεί να ξεχνάω κιόλας. Το γεγονός πως εμφανίστηκε ένας τραγουδοποιός απο το πουθενά, που χρησιμοποίησε τους καλύτερους σεσιονάδες, ενω είχε όπως είναι φανερό, το επίπεδο να καλύψει μόνος του τις ανάγκες του άλμπουμ του (εδω έπαιζε κιθάρα ο Neil Young στα δικά του και δεν ντρεπότανε ) λέει πολλά για την συστολή του καθως και για την μετεπειτα ανύπαρκτη πορεία του στις show business. Δεν είχε το ύφος και την εμφάνιση του ροκά για την εποχή. Ηταν στρουμπουλός με κοκκινα μάγουλα, φορούσε χαβανεζικα πουκάμισα και μάλλον δεν είχε και αυτοπεποίθηση. Δεν ήταν ψώνιο ο άνθρωπος. Προσωπικά μου άρεσε πολύ σαν τραγουδιστής αλλά και σαν μουσικός. Συνθετικά και εκτελεστικά.
    0 βαθμοί
  30. 0 βαθμοί
  31. Είπα να δοκιμάσω αυτόν τον ενδιαφέρων τρόπο που περιέγραψε ο Δημήτρης, σε μικρή κλίμακα, πάνω σε ένα βασικό ακόρντο και με σύνολο πέντε κανάλια. Πρώτα αράδιασα τις λούπες από τα τύμπανα και έγραψα πάνω την κιθάρα, μια και έξω. Έπειτα έγραψα το μπάσο (εκεί έκανα λίγες διορθώσεις), και την ρυθμική κιθάρα. Στο τέλος έβαλα και λίγο συνθ σαν πλάτη. Μια ώρα μου πήρε περίπου το όλο πείραμα. Μπορεί να μην έχει κυρίως θέμα και κλασική δομή, αλλά σίγουρα το διασκέδασα. Dim's Way.mp3
    0 βαθμοί
  32. Χαιρετώ τη παρέα και μπαίνω στο ψητό. Καινούριο έργο (ναί μετά απο 100 χρόνια....) Σύγχρονο κιθαριστικό έργο (σόλο κλασική κιθάρα) που έγραψα για το διαγωνισμό κλασικής κιθάρας του 8ου φεστιβάλ κλασικής κιθάρας Θεσσαλονίκης (IGFT 2021). Δεν υπήρχαν κανονισμοί πέρα απο το να είναι πρωτότυπη αδημοσίευτη σύνθεση για 6χορδη κλασική κιθάρα και να έχει χρονική διάρκεια 4-7 λεπτά. Το ηχητικό κομμάτι (που ήταν απαιτούμενο (live rec ή midi)) του έργου το επεξεργάστηκα στο Cubase μέσω του Ilya Efimov nylon guitar VST (πολύ πολύ καλό θα έλεγα, ίσως το καλύτερο που έχω πετύχει στη αγορά με αρκετά καλό ήχο, δυναμικές, αρμονικούς (artificial+natural), legato, strum κλπ) Για την παρτιτούρα δούλεψα στο freeware και πανάλαφρο Musescore 3 (με το οποίο δουλεύω πια αποκλειστικά) χωρίς να έχει τίποτα να ντραπεί μπροστά σε άλλα μεγάλα προγράμματα (όπως με όλα θέλει χρόνο να το συνηθήσεις/μάθεις). Το έργο μου έφτασε στον τελικό μαζί με άλλες 2 συνθέσεις αλλά δυστυχώς η επιτροπή επέλεξε να μην βγάλει νικητήριο έργο φέτος (χου νοουζ γουαη). Παρακάτω, για εκπαιδευτικούς σκοπούς, θα παραθέσω σύνδεσμο με το έργο μου να παίζεται απο τον διευθυντή του φεστιβάλ απλά για να δείξω πως αποδίδεται ένα σύγχρονο έργο αν δεν εκτελεστούν σωστά οι, εφόσον υπάρχουν, οδηγίες και ενδείξεις του συνθέτη (ακα πως να μην το κάνετε) Αναμένω σχόλιά σας.
    0 βαθμοί
  33. Θα χαρούμε ιδιαίτερα να ακούσουμε τις ειλικρινείς εντυπώσεις και την εποικοδομητική κριτική σας για το δεύτερο κομμάτι από το επερχόμενο ντεμπούτο άλμπουμ της μπάντας μας! Pre-order now the album "Without A Trace", out on 26/12/2021, and save 15%: https://mistyroute.bandcamp.com/album/without-a-trace Discount code: watapo Subscribe to Misty Route's YouTube channel: https://www.youtube.com/c/mistyroute?sub_confirmation=1 Song written and performed by Misty Route. Lefteris Saatsakis - Guitars & Vocals George Armando Konomi - Bass Kostas Bacopoulos - Drums Lyrics by Lefteris Saatsakis. Video production by Lefteris Saatsakis. Special thanks to Grammatiki Stasini for the video footage from Samos, Greece. (Instagram: gram_stas) Album production by Antonis Kontozoglou and Misty Route. Recording and mixing by Antonis Kontozoglou at 9800 Studios, Greece. Mastering by Göran Finnberg at the mastering room AB, Sweden. Lyrics: And I ride alone till the morning. Driving miles and miles away from home. And I ride alone till the midnight. There’s no place and time while I roam. Running down the wind sets my soul on fire. Running down the wind keeps me strong within. Running down the wind sets my soul on fire. Running down the wind keeps me strong within. The road is open ahead sliding through the horizon I can’t wait to escape. Hyperfollow: https://distrokid.com/hyperfollow/mistyroute/without-a-trace Facebook: https://www.facebook.com/MistyRoute Instagram: https://www.instagram.com/mistyroute/ SoundCloud: https://soundcloud.com/misty-route #mistyroute #ridealone #officiallyricvideo #alternativemetal #withoutatrace
    0 βαθμοί
  34. Μα εννοείται αυτό. Και εγώ στο παιδί μου τέτοια θα έπαιρνα μια σαν αυτή που πόσταρε ο Σατανάς των 150 ευρώ Αν μου έλεγε ''μα εγώ μπαμπά θέλω Fender USA/Gibson'' θα του έλεγα ''τότε κάτσε μάθε να παίζεις πρώτα μαλακισμενο ''
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου