Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      13.206


  3. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      9.352


  4. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      20.926


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 23/01/2022 σε όλα

  1. Αν και είμαι ανάλογης λογικής, να πω ότι ... 1. ο ενισχυτής είναι από τα βασικά συστατικά της ταυτότητας του ήχου καθενός. Δεν θέλουν όλοι πολλούς ενισχυτές, αλλά αυτόν που πάνω του θα στηρίξουν τον δικό τους προσωπικό ήχο. 2. Το 99% των χρηστών modeler, δεν μπορούμε/ξέρουμε (κι εγώ μέσα) να προγραμματίσουμε σωστά έναν ήχο, και επίσης η "αποκρυπτογράφηση" των δυνατοτήτων κάθε μηχανήσματος είναι μεγάλο ζόρι με όλα αυτά τα μενού και τα υπομενού και το πώς επηρεάζουν τελικά τον ήχο σε κάθε ένα. Έχω φάει μέρες να φτιάχνω ήχους που σχεδόν κάθε φορά την άλλη μέρα μου φαινόταν χάλια. Σίγουρα δεν φταίει το Kemper γι' αυτό πάντως.
    3 βαθμοί
  2. Και εμένα μου άρεσε πάρα πολύ, εξαιρετική δουλειά. Χρήζει βελτιώσεων που αναφέρθηκαν πιο πάνω για το τέλειο. Αλλά σημασία έχει πως είναι εξαιρετικό. Τα θέματα στα σόλο και η απόδοσή τους είναι το πιο αγαπημένο μου σημείο στην παραγωγή. Καταπληκτικό. Μπράβο!!! Μπράβο σας!!! Μπράβο!!!!!
    2 βαθμοί
  3. 1 βαθμός
  4. Μεγάλος και ο Burton μεγάλοι και οι άλλοι...
    1 βαθμός
  5. Νοσταλγία....
    1 βαθμός
  6. Το χαλαρό σου είναι αυτό? Πολύ μελωδικό. Ξεχωριστό κομματι.
    1 βαθμός
  7. Το κομμάτι πολύ καλό όπως πάντα. Ειδικά το ρεφρέν λέει πολλά και σε ήχο και σε μελωδία. Πρέπει να μας κάνεις μια παρουσίαση πως γράφεις τύμπανα και βγαίνουν τόσο τέλεια!
    1 βαθμός
  8. Λιγη Χαρτοταινία στο blade και καθάρισες.
    1 βαθμός
  9. Σου παραθέτω παρακάτω τις 7 θέσεις για τις major scales. Όπου βλέπεις κόκκινο ή πορτοκαλί είναι η ρίζα (root) ή τονικότητα για την κάθε θέση. Απαραίτητα πρέπει κάποιος να ξέρει τα roots για να μπορεί να μεταφέρει τα σχήματα στις διαφορετικές τονικότητες που απαιτεί το κάθε κομμάτι. (Γιά κάποιον που έχει τη γνώση και ξέρει τι κάνει, αυτά τα 7 σχήματα περιέχουν την A Natural Minor αλλά και τους υπόλοιπους τρόπους (modes) της major κλίμακας...) Σου προτείνω για αρχή να μάθεις μια-μια τις 7 θέσεις major από C. Στον 2ο πίνακα παραθέτω τις 5 θέσεις για την F minor pentatonic. Ισχύει ότι παραπάνω για τα roots!! Με το υλικό αυτό και σωστή κατεύθυνση με κάποιον καλό δάσκαλο, θα μείνεις απασχολημένος δημιουργικά για χρόνια!!
    1 βαθμός
  10. Μπορείς να δοκιμάσεις θερμοσυστελόμενα. Είναι πάμφθηνο και αναστρέψιμο. Εγώ το χρησιμοποιώ και στο tremolo arm της stratocaster
    1 βαθμός
  11. Το έκανα σε μια τελε και δεν βγαινει με τίποτα. Θα χρειαστεί κόψιμο κάποια στιγμή... Λίγο χαρτί μπορείς να βάλεις, ή και τεφλόν που λέει και ο leonpap. Άσχετο, αλλά με τεφλόν τυλίγω σε φτηνές στρατ τα πάσα στο whammy, ώστε να μην έχει τζόγο.
    1 βαθμός
  12. λυση 1....τυλιξε λιγο τεφλον στο blade ωστε να μπαινει σφηνωτα.... λυση 2....στραβωσε με ενα μυτοτσιμπιδο ελαφρα την ακρη του blade πανω πανω ωστε να μπαινει σφηνωτα λυση 3....βαλε μεσα στο tip κολλα σιλικονης ωστε να μπαινει σφηνωτα λυση 4....ριξε μια σταγονα δυνατη κολλα στο blade...(τυλιξε το υπολοιπο blade με χαρτοταινια ωστε να μη τρεξει η σταγονα στο μερταλλο).Θα ειναι τοσο δυνατο ωστε να μην βγαινει στο παιξιμο αλλα να μπορεις να το βγαλεις αν καποτε χρειαστει.
    1 βαθμός
  13. πιστευω με μια σταγονα uhu κολλα θα εισαι μια χαρα. εγω παντως στη δικη μου εβαλα ενα tip απο στρατ και ησυχασα..
    1 βαθμός
  14. Στο site τους δεν αναφέρουν το παραμικρό από που κρατάει η... σκούφια τους. Προσωπικά το αποφεύγω. Στο Scamadviser του δίνουν 55% αξιοπιστία. Ε, δεν τους λες και ιδιαίτερα αξιόπιστους.
    1 βαθμός
  15. Απο αμερικη το ξεχνας. Θα σου βγει 3Χ. Κοιτάς μονο επώνυμα μαγαζια Ευρώπης
    1 βαθμός
  16. Πολυ καλο το κομματι φιλε μου αμα φτιαξεις και την μιξη θα πεταει.
    1 βαθμός
  17. Τα βιβλια του Musician's Institute οπως το Harmony and Theory που σου ανεφερε ο Bill παραπανω ειναι αρκετα καλα, εγω θα σου προτεινα και συγκεκριμενα τα παρακατω 2 Ειδικα το πρωτο, αν θελεις κατι που να εχει μαζεμενα ολα τα πιθανα patterns για καθε κατηγορια κλιμακας ευκολα και ωραια δομημενα σαν μαθηματα τοτε ειναι ο,τι πρεπει. Το 2ο να πω την αληθεια δεν ξερω αν κυκλοφορει ακομα, το πρωτο παντως με μια γρηγορη ματια το βρηκα ευκολα.
    1 βαθμός
  18. Τα πάντα όλα για κλίμακες εδώ ... Τα ακκόρντα να τα βρείτε μόνοι σας, μην τεμπελιάζετε ... Σας προειδοποιώ, ούτε 10 ζωές δεν φτάνουν να το μελετήσει κάποιος.
    1 βαθμός
  19. Hello, Ετοιμάζω ένα project μετατροπής αποθήκης σε χώρο ακρόασης/μίξης/μουσικής δημιουργίας και σκέφτηκα να μοιραστώ εδώ τη διαδικασία και την πρόοδο, σε περίπτωση που κάποιος ετοιμάζει κάτι αντίστοιχο ή έχει ένα γενικό ενδιαφέρον για τέτοιες καταστάσεις. Φυσικά, και πάνω απ΄ όλα, περιμένω να ακούσω τις σκέψεις σας, εντοπισμό λαθών, προτάσεις βελτίωσης. Ο χώρος Οι διαστάσεις του χώρου είναι ~270H x ~200W x ~300L (με τον τελικό ωφέλιμο χώρο να είναι κατά τι μικρότερος) -μια αναλογία που, ομολογουμένως, είναι εκτός optimum ratios. Στον χώρο έχει μπει ξύλινος σκελετός, σε απόσταση 20mm από τον τοίχο και 220 mm από το ταβάνι. Το πλάνο είναι να γεμίσει ο σκελετός α)στους τοίχους, με πετροβάμβακα πάχους 50mm, με αντίσταση ροής αέρα 15000Pa*s/m2 και β) στο ταβάνι με πετροβάμβακα 100mm, με αντίσταση ροής αέρα 10000Pa*s/m2. Στη συνέχεια ο πετροβάμβακας θα ντυθεί με ύφασμα. Αυτό σκέφτομαι να είναι το βασικό acoustic treatment και από ο,τι φαίνεται, αυτή η προσέγγιση, θα μου δώσει τις εξής αποκρίσεις σε τοίχους και ταβάνι, αντίστοιχα: Walls, basic treatment Ceiling, basic treatment Αν έχετε κάνει τον κόπο να διαβάσετε μέχρι εδώ, πάει να πει ότι μάλλον σας ενδιαφέρει το θέμα και επιπλέον, αντιλαμβάνεστε την “ιστορία” που λένε τα γραφήματα στα πάνω links: Μετά την βασική ακουστική επεξεργασία (η οποία, να υπενθυμίσω, δεν είναι η ιδανική αλλά το αποτέλεσμα ενός “χρυσού” συμβιβασμού σε σχέση με τις αντικειμενικές μου συνθήκες – πχ. διαστάσεις, π/υ, scope), παραμένουν κάποια ζητήματα προς επίλυση: Στάσιμα κύματα (room modes) στα ~61Hz, ~71HZ, ~95Hz και ~183Hz (N.B. αναφέρω μόνο τα axial). Επιπλέον, για κάθε μια από αυτές τις, θεμέλιες, συχνότητες συντονισμού δημιουργείται και ένα στάσιμο σε 1-2 αρμονικές τους (π.χ. τα ~61Hz θα βγάλουν συντονισμό στα ~122Hz). Άρα, αν κόψω τους θεμέλιους συντονισμούς θα κόψω και τους συντονισμούς στις αρμονικές. Θεωρητικά. :) Το πρόβλημα 1) Τοίχος μπρος-πίσω: Το πρόβλημα που προκύπτει από/στον μπρος – πίσω τοίχο είναι ένας συντονισμός στα ~61Hz (εικ.1) και ένας στα 183Hz (εικ.2), με τα τελευταία να απλώνονται παντού στον χώρο (2 σημεία μέγιστης πίεσης, σε έναν τόσο μικρό χώρο αξιολογούνται, με ασφάλεια, ως “παντού”). Εικ.1 Εικ.2 2) Τοίχος δεξιά – αριστερά: Το πρόβλημα που προκύπτει από/στον δεξιά – αριστερά τοίχο είναι ένας συντονισμός στα ~95Hz (εικ.3). Εικ.3 3) Ταβάνι: Το πρόβλημα που προκύπτει από/στο ταβάνι είναι ένας συντονισμός στα ~71Hz (εικ.4). Εικ.4 Οι λύσεις Οι λύσεις που σκέφτομαι είναι οι εξής: 1) Τοίχος μπρος – πίσω: 1α) Μπασοπαγίδα διαφραγματική στις γωνίες (κάτω) του μπροστά τοίχου, κουρδισμένη στα ~61Hz. Bass traps (limp membrane), corners of front wall, bottom half, tuned @61Hz 1β) Μπασοπαγίδα – συνηχητής, στις γωνίες (πάνω) του μπροστά τοίχου, κουρδισμένη στα ~183Hz. Bass traps (Helmholtz resonator), corners of front wall, top half, tuned @183Hz 1γ) Αξιοποίηση μιας υφιστάμενης ντουλάπας (είπαμε: αντικειμενικές συνθήκες, πραγματισμός), ανοιχτής μπρoς-πίσω, τοποθετημένης στον πίσω τοίχο, η οποία (φαίνεται ότι) θα (μπορούσε να) λειτουργήσει ως broadband absorber, με αξιοπρεπή (?) απόδοση ήδη από τα ~60Hz και ~90% απορρόφηση στα ~183Hz, που είναι η 2η προβληματική συχνότητα. Closet – back wall, broadband tunning 2) Τοίχος δεξιά – αριστερά: Μπασοπαγίδα – συνηχητής, στη μέση του κάθε τοίχου, κουρδισμένη στα ~95Hz. Bass traps (Helmholtz resonator), left – right walls, tuned @95Hz 3) Ταβάνι: Μπασοπαγίδα σλατ πάνελ, κουρδισμένη με ευρύ Q στα ~71Hz. Bass trap (slat panel), ceiling, broadly tuned @71Hz Το κόστος Πετροβάμβακας: ~€5/m2 Χ 40m2= ~€200 Ξυλεία: ~ €200 Ύφασμα: ~€3.5/m2 Χ 40m2= €140 Παρελκόμενα (βίδες, τρυπάνια, αναλώσιμα, μεμβράνες, αντικραδασμικά, λάστιχα, σφραγιστικά, κτλ.): ~€100 --------------- Σύνολο: ~€640 Πηγές – χρήσιμοι σύνδεσμοι Whealy room calculator Whealy absorbers calculator Acoustic modeling Amroc calculator https://www.acousticsinsider.com/ Για πείτε, τα σκέφτομαι ορθά, σε γενικές γραμμές, ή είμαι τελείως off?
    0 βαθμοί
  20. Ο PAL και ο gkourmoul1 με τις κιθάρες του σε νέες περιπέτειες. Νεοαφιχθέν ακουστικό τεμάχιο με βαρβαρικό στίχο. Για να περνάνε τα γεράματα με χαρά και δημιουργία.
    0 βαθμοί
  21. Με την συζήτηση για ένα phaser προχτες αρπαξα την ευκαιρία να σας δείξω τα πρώτα μου πετάλια και να αναφερθούμε στην ιστορία της ΕΗ και του απίστευτου Mike Matthews. Γεννημένος το 1941 ήταν επιχειρηματίας από τα 6 του. Ψάρευε μπάλες μέσα στους υπονόμους και τις πουλούσε. Αργότερα πήγαινε στα γήπεδα του γκολφ και μάζευε τα μπαλάκια που έβγαιναν έξω από το γήπεδο. Μουσικός και οργανίστας, έπαιξε και περιόδεψε με τους Isley brothers, γνώρισε τον Hendrix, πήρε πτυχία στα ηλεκτρονικά και στις επιχειρήσεις. Ήταν εκεί όταν άρχισε να φτιάχνει κλώνους του maestro fuzz και έφτιαξε το πρώτο του πετάλι το LPB1 που ήταν το πρώτο OD booster. Αργότερα έφτιαξε το big muff για τον Hendrix που ....όλοι το έπαιξαν. Ετσι ξεκίνησε την εταιρεία του και τα πετάλια του κατάκλυσαν την Αμερική και όλο τον κόσμο. Χτυπημένος από τα συνδικαλιστικά χρεωκόπησε στην δεκαετία του 80. Φυσικά δεν το έβαλε κάτω. Πήγε στη Ρωσσία και αγόρασε ένα παλιό εργοστάσιο λυχνιών. Ετσι γεννήθηκαν οι λάμπες EH. Τα κυκλώματα και η ρώσσικη μαφία τον έκαναν κάποια χρόνια αργότερα να πουλήσει το εργοστάσιο, αλλά εκμεταλλευόμενος την μανία των μουσικών για vintage πετάλια αναβίωσε την ΕΗ ξανά. Σήμερα στα 81 είναι ακόμα όρθιος με ένα τεράστιο πούρο και ...σκέφτεται business συνέχεια σαν να μην έχει αύριο. Αγόρασα το πρώτο μου ΕΗ, το treble booster - screaming tree από ένα μαγαζάκι πίσω από την Ομόνοια το 1977 για 750 δραχμές. Είχα δει τον Ντάνη Τραγόπουλο όταν πρωτοφτιάξαμε τους a priori να χρησιμοποιεί το LPB1 και είχα εντυπωσιαστεί. Σκέφτηκα ότι θα ήταν ωραία περίπτωση να μπουστάρεις ξαφνικά τα πρίμα. Συντομα του έκανα και μοντίφα true bypass! Σε επόμενη κάθοδο λίγο μετά στην Αθήνα πήρα το Small Stone για 3500 ή 4500 δραχμές. Το ιστορικό phaser πολύ πριν ο,τιδήποτε άλλο, ήταν το μοναδικό στη Θεσσαλονίκη και για πολλά χρόνια ο ήχος μου είχε την υπογραφή phaser, treble boost και FBT wah wah. Τεράστιο κουτί, λαμαρινόβιδες για να αλλάξεις μπαταρία, λαμαρίνες που έκοβαν χέρια αλλά κράτησε όλα αυτά τα χρόνια και πάει για 50ετία. Αργότερα ερωτεύτηκα τα MXR, αλλά δεν ψώνισα όσο ήμουν δραστήριος, μετά πήρα ένα boss od1 που το έπαιξα σε μια συναυλία και μετά το χάρισα στον κουνιάδο μου. Πάντα ήθελα και ένα memory man και ένα electric mistress, που ίσως ψωνίσω για νοσταλγικούς και μόνο λόγους. Ελπίζω να σας κάνω ένα βιντεάκι μια μέρα. Πιό κάτω ο παππούς και η ιστορία του https://www.ehx.com/about/
    0 βαθμοί
  22. Ας ξεκινήσω χαλαρά το 2022
    0 βαθμοί
  23. Τα modellers έτσι κι αλλιώς έχουν τον δικό τους ήχο και πλέον έχουν καθιερωθεί σε κάποια ήδη γι αυτόν (βλέπε neo-prog, djent κλπ). Έχουν επίσης δυνατότητες για ambient ήχους που με τα κλασικά set ups πρέπει να σπας το κεφάλι σου 17 ώρες και μετά φυσικά πάει η όποια έμπνευση. Στα μειονεκτήματα των modelers είναι ότι ο ήχος είναι πάντα πιο compressed απ το real thing. Γι αυτό μπορούν να σταθούν σε μια μίξη όταν δεν χρειάζεται να "ανταγωνιστούν" πραγματικούς ενισχυτές. Δηλαδή αν σε ένα recording τα έχω γράψει όλα με modelers δε θα βρω κάτι να με χαλάσει. Αν όμως γράψω τη μία κιθάρα με ενισχυτή και την άλλη με modeler σε παρόμοιους ήχους, το modeler νοιώθω ότι εξαφανίζεται. Το ίδιο φαντάζομαι ότι συνέβη και στο live που μας περιέγραψε πιο πάνω ο @Nestoras Σε ένα γενικό θα έλεγα ότι όποιος παίζει με πεταλιέρα που έχει λιγότερα από 5 πετάλια δεν χρειάζεται καν να σκέφτεται τα modelers. Αν όμως χρειάζεται να κουβαλάει ένα μικρό αεροπλανοφόρο κι ονειρεύεται wet/dry/wet rigs για να βγάλει ήχο, μπορεί και πρέπει να σκεφτεί ότι ένα modeler είναι μια καλή εναλλακτική. Υ.Γ Διευκρίνιση: Το ότι τα modellers είναι συνήθως πιο compressed, δεν τα καθιστά απαραίτητα χειρότερα. Οι ήχοι έτσι κι αλλιώς πρέπει να ταιριάζουν. Αν πχ βάλω μια Esquire πανω σε έναν Vox απ τη μία και το setup του Hetfield στο AJFA απ την άλλη, εννοείται ότι τo setup του Hetfield θα εξαφανιστεί. Αυτό δεν το καθιστά χειρότερο. Είναι απλά άλλο πράγμα.
    0 βαθμοί
  24. Άσε που στο βιμπράφωνο-ξυλόφωνο η δικιά μας Αρετή Κετιμέ θα έπαιζε καλύτερα από αυτόν τον άσχετο στο βίντεο!!
    0 βαθμοί
  25. Εδώ την κιθάρα που πήρε μετά την στήριζε με οδοντόβουρτσα στην ζώνη.
    0 βαθμοί
  26. Μα σόλο με δωδεκάχορδη? Και jazz σόλο? Έλεος πια με τους άμπαλους ...
    0 βαθμοί
  27. Χάλια ήχο αυτό το παιδί με την δωδεκάχορδη!! Ενώ εάν έπαιζε με κάνα kemper profiler, ας πούμε, θα έσχιζε!!
    0 βαθμοί
  28. Πως το κάνατε το θέμα, Digital Modelers vs real amplifiers δεν ξέρω. Ανέβασα το Link του premier επειδή γράφει πολύ ωραία πράγματα για το μέλλον του ήχου της ηλ. κιθάρας.... που εδώ που τα λέμε ακόμα και σήμερα βασίζεται σε τεχνολογία του 1930...Λυχνίες ρε παιδιά; Λυχνίες; Ευτυχώς που ο καλός ήχος βρίσκεται στα δάχτυλα ενός κιθαρίστα.... κι αυτό το ξέρουν όλοι!
    0 βαθμοί
  29. αν και τα εχουμε ξαναπει..καλο θα ηταν να μην ειμαστε απολυτοι αυτο εχει καλυτερο ηχο το ταδε δεν εχει,γιατι ο καθενας εχει τον ιδανικο ηχο του στο κεφαλι του ως κατοχος modellers και amps διαλεγω amps anytime of the day για το fell τις δυναμικες και φυσικα τον καθαρο ηχο τον οποιο τα modellers θελουν δουλεια ακομη για να τον πιασουν,ωστοσο στα βρωμικα ειναι αρκεντα κοντα και αν επαιζα καθεαυτου με γκαζια ισως να επελεγα modeller για τους παραπανω λογους που αναφερατε που συμφωνω το θεμα ειναι να παιζουμε ωραια μουσικη με καλο ηχο,ειτε με modeller ειτε με amps…οπου εχει επενδυση ο καθενας…
    0 βαθμοί
  30. Δεν έχεις κανένα άδικο, και προβάλλεις πολύ ισχυρά επιχειρήματα. Θα έλεγα, όμως, ότι κάποιοι προτιμούν την απλότητα σε συνδυασμό με τη "γνησιότητα" στον ήχο. Προτιμούν να έχουν ένα tube screamer και ενα fuzzface μπροστά από έναν καλό λαμπάτο, παρά να έχουν "όλο τον κόσμο" στα πόδια τους με ένα καλό modeler, και κάνουν τα πάντα απο τα pots της κιθάρας. Και ας μη ξέρουν να βάζουν το μικρόφωνο σωστά. Οι ίδιοι θα προτιμούν να έχουν ένα πικάπ, παρά να έχουν 10.000 δίσκους σε flac στο pc, και να φτιάχνουν playlists στο jriver. Υπάρχουν και οι δύο όψεις. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος.
    0 βαθμοί
  31. Μικρή σημασία έχουν όλα αυτά σήμερα γιατί το 99% (εντάξει μπορεί να είναι 96,5%...) των ακροατών σήμερα ακούνε trap, hip hop, Kanye West e.t.c αλλά επέτρεψε μου να πω ότι η καλή μουσική σε όποιο μέσο κι αν την ακούς, πάλι καλή μουσική θα είναι. Όπως και ο ωραίος ήχος κιθάρας σε LP, κασέτα, ταινία, cd, κ.τ.λ πάντα και πάντοτε ξεχώριζε και ήταν επιδραστικός σε χιλιάδες νέους ανθρώπους!
    0 βαθμοί
  32. Ένα υπέροχο κομμάτι, με τον απίστευτο Gary Burton, αλλά και με έναν πιτσιρίκο κιθαρίστα που έπαιζε σόλο με δωδεκάχορδη. Απολαύστε!
    0 βαθμοί
  33. Για όσους δεν έχουν πιάσει ποτέ κολλητήρι στα χέρια τους θα πρότεινα την αγορά ενός pefboard και μερικών φθηνών παθητικών εξαρτημάτων πχ. 50-100 αντιστάσεις για εξάσκηση πριν την ενασχόληση με οτιδήποτε που μπορεί να κοστίσει εάν χαλάσει. perfboard ~0,80€ αντιστάσεις ~1€ /100τεμ.
    0 βαθμοί
  34. καινουργιο κιθαρωνη απο ριχαρδο. τη πιο φθηνη πηρα jacky jackson 85ε! σας την παρουσιαζω, και οπως παντα χαιρετω τη παρεα!!!
    0 βαθμοί
  35. Ούτε και εγώ είχα ιδέα, αλλά εάν καιγεσαι να βάλεις το νέο σετ μαγνητών, και δεν θες να πληρώνεις 50ευρα σε μαστόρους, τότε μαθαίνεις γρήγορα...
    0 βαθμοί
  36. Όλα αυτά που λές είναι υποθετικά...Σου εξηγώ Το μαγαζί που θέλεις να ψωνίσεις είναι στο villefrance sur saone, όπως θα έλεγαν οι φίλοι μας οι Γάλλοι "un coin perdu du monde" κοντά στη Λυόν http://en.wikipedia.org/wiki/Villefranche-sur-Saône με λίγα λόγια, δεν έρχεται το δέμα σου κατευθείαν...πάει πρώτα σε μία από τις μητροπόλεις. Άρα αυξημένα μεταφορικά. Πάμε στο παράδειγμα της Αμερικής...ίδια μεταφορικά έχει κάτι που έρχεται από τη Νέα Υόρκη με κάτι που έρχεται από ένα αμερικάνικο χωριό στη πλευρά του Ειρηνικού...για ρώτα τον S9F ;)
    0 βαθμοί
  37. αυτά παθαίνεις αν δεν βλέπεις ότι είναι αδιέξοδο
    -1 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου