Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. ekim

    ekim

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      624


  2. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      11.915


  3. ex - v27, bk27

    ex - v27, bk27

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      3.707


  4. wacko

    wacko

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      136


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 15/02/2022 σε όλα

  1. Respect Κακώς αποσύρθηκες, καιρό είχα ν’ ακούσω τόσο γουστόζικο μπάσιμο σ’ ωραίος λέμε …..
    3 βαθμοί
  2. Για να κάνεις με ακουστικά όργανα στο youtube ένα video song (όρος που έδωσε ο Jack Conte) δηλαδή οπτικοποίηση της ηχογράφησης ,και να φανεί και κυρίως να ακουστεί σωστά, θες ΤΟΝ εξοπλισμό (ειδικά για ήχο) . Μην μπερδεύεσαι. Η Τέχνη που κάνει δεν είναι να παίζει πιάνο. Η τέχνη που κάνει , είναι να κάνει video στο youtube , που παίζει πιάνο. (είπαμε, άλλος ο Σινεμάς , άλλο το θέατρον)
    2 βαθμοί
  3. Μπα νομιζω κανενα προβλημα δε θα'χε αρκει να γινονται βιουζ. Αν ηταν να παιζει τετοιο βιντεο καπου στο χωρο μου θα εβαζα Λολα. Το λεω αυτο για να σχολιασω επιτελους κ το visual κομματι που το αποφευγω απο την αρχη . Κ για να το φερω λιγο πιο κοντα, κι εγω θα εβαζα μιντι φαιλς. Κ θα τα ακουγα παιγμενα απο τα default midi instruments ουτε καν virtual instrument καινουριο γυαλισμενο.
    1 βαθμός
  4. Λοιπόν μετά από πολλές ακροάσεις καταλήγω στο ότι ο billaraskats27 έχει ένα δίκιο... πέρα από την αρτιότητα και τεχνική που υπάρχουν... αν αποσυνδέσεις τον ήχο από την εικόνα, πολλά σημεία στα κομμάτια θυμίζουν έντονα αποστειρωμένο piano bar. Σε κάποιo σημείo δε, είναι τόσο έντονο αυτό το feeling που όταν τo άκουγα ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι κάπου εκεί θα πεταχτεί ο Κατσαρός με το σαξόφωνό του .
    1 βαθμός
  5. Ωραίο κουτάκι! Εγώ θα πήγαινα κατευθείαν στον κοντινότερο λουστραδόρο! Για tolex υπάρχει πάντα ο https://www.tube-town.net/ttstore/components-10662/tolex-grillcloth/tolex/ με μεγάλη ποικιλία.
    1 βαθμός
  6. Δοκίμασε την τύχη σου και εδώ https://www.tubeampdoctor.com/ https://www.banzaimusic.com/
    1 βαθμός
  7. tolex λέγεται, το που θα το βρεις θέλει ψάξιμο..
    1 βαθμός
  8. Δεν αλλάζω ποτέ αν δε περάσει χρόνος ώστε να έχω παίξει με ύψος μαγνητών, διαφορετικά πετάλια, ενισχυτές, μεγάφωνα και κυρίως ψυχολογία. Έχω κιθάρες με στοκ και αλλαγμένους μαγνήτες. Σε καμία δεν έχω ίδιας εταιρείας, μου αρέσει να δοκιμάζω από διαφορετικούς κατασκευαστές.
    1 βαθμός
  9. Εγώ πάντως βλέπω ότι η κυρα Gloger το βγάζει το μπουτάκι έξω, κι ας μην έχει τα προσόντα της άλλης. Επηρεάστηκε μάλλον.
    1 βαθμός
  10. Προτιμώ αυτές που ... πιάνο με -ω. Προτιμώ αυτές που ... πιάνο με -ω.
    1 βαθμός
  11. Mπραβο ρε παλικαρια! Ωραιοτατο. Ειδικα εκει στο 3.5φευγα,ποσο ωραιο. Γουσταρα.
    1 βαθμός
  12. 1) Ολα ειναι για τα κλικ. Το ξερουμε. Το πετυχε. Εχει ενδιαφερον ομως να εξετασουμε κ το μουσικο κομματι. Το οπτικο κομματι ειναι κολοκυθοπιτα. Προφανως κ υπαρχει πολυς κοσμος που του αρεσει. Εξου κ τα βιουζ 2) Μπορουμε να πουμε οτι δεν ειναι καλη. Μπορουμε να πουμε οτι ειναι μετρια. Για την ακριβεια μπορουμε να πουμε οτι δεν υπαρχει καμμια μουσικοτητα σε αυτες τις εκτελεσεις. Θα μπορουσαν να ειναι generic midi files με μετρια μοντερνα παραγωγη κ πολυ καλο editing. Ξερω παραγωγους που για πλακα μπορουν να κανουν midi files ν'ακουγονται εξισου φυσικα στο παιξιμο κ σιγουρα με πιο προσεγμενες δυναμικες. Ο Σγουρος (ποιος Σγουρος δηλαδη οποιοσδηποτε concert πιανιστας ποοοοοολυυυυ πιο χαμηλα απο το επιπεδο του Σγουρου που ηταν παγκοσμιο φαινομενο) αν επαιζε ετσι σε κοντσερο την αλλη μερα δε θα ειχε καριερα κ το ξερεις. Αν μπορει να παιξει καλυτερα η συγκεκριμενη η ιδια το ξερει. Εγω δε προκειται να κατσω να ψαξω. Φτανουν τα βιντεο που βαλατε. Που ειναι μετρια κ απο λιγο που ειδα στο δευτερο που ανεβηκε κανει μπαμ πως δεν ειναι καν μια κ εξω οπως ειπε ο φιλος πιο πριν. Φουλ editing πρεπει να'ναι κι αυτο. Αρπα κολα μετρια εκτελεση με οσο δυνατον λιγοτερη παρεκλιση απο το αυθεντικο, μη χανουμε κ χρονο για arranging τωρα τι κανουμε τεχνη? . Για την ακριβεια δε την νοιαζει (λογω του 1) κ δε τη βλεπω να προσπαθει να φτιαξει λιγο τις εκτελεσεις της ακομα κι αν ειναι καλυτερη απο αυτα τα βιντεο που μας παρουσιαζει (που μπορει καλλιστα να ειναι) 3) Συμφωνουμε 100% 4) Κ εγω ειμαι σιγουρος πως θα μπορουσε. Δεν ειμαι ομως καθολου σιγουρος πως θα ηταν καλο. Αλλο πραγμα η συνθεση, αλλο η παραγωγη, αλλο το παιξιμο κ αλλο η ανεση. Κ εδω υπαρχει μονο ανεση κ τιποτε αλλο.
    1 βαθμός
  13. Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση.
    1 βαθμός
  14. Fender Blues Junior και μεγάφωνα, ένα από τα πιο πολυσυζητημένα και πολυεξαντλημένα θέματα του Forum. Κάτι η φίρμα, κάτι η προσιτή τιμή, κάτι η απλότητα, κάτι η ευκολία με τα πετάλια, κάτι η "επιστροφή στα βασικά", κάτι ότι μπορείς να παίζεις και στο σπίτι, κάτι η μόδα για μείωση όγκου του εξοπλισμού... ...όποια πέτρα και αν σηκώσεις έναν Blues Junior θα βρεις. Από την πρώτη κυκλοφορία του πριν 32 χρόνια, οι περισσότεροι είχαμε, έχουμε ή θα έχουμε στην κατοχή μας έναν από δ'αύτους, είναι νομοτελειακό. Πολλά και ατελείωτα θέματα έχουν αναλυθεί ως προς το ποιο μεγάφωνο είναι το σωστό ώστε ο ήχος που βγαίνει από τον συγκεκριμένο ενισχυτή να έχει περισσότερο όγκο και να είναι λιγότερο "του κουτιού". Απο κάτω θα παραθέσω τα λεγόμενα του BillM (κατά κόσμον Bill Machrone), του πιο γνωστού τεχνικού ενισχυτών που ασχολήθηκε αποκλειστικά με τον Fender Blues Junior (τουλάχιστον στα τελευταία χρόνια της ζωής του) και με το πως μπορείς από αυτόν τον μικρό ενισχυτή να βγάλεις τον καλύτερο δυνατό ήχο ανάλογα και με το τι θέλεις να παίξεις βεβαίως-βεβαίως. Θυμάμαι ότι είχα διαβάσει το συγκεκριμένο άρθρο στην ιστοσελίδα του BillM πριν καμια πενταετία, ωστόσο από τη στιγμή που ο άνθρωπος απεβίωσε , η ιστοσελίδα έπεσε και δεν μπόρεσα να το ξαναβρώ ποτέ, μέχρι σήμερα. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που θα συγκεντρώσω τα λεγόμενά του εδώ, ώστε να μείνουν και να μπορεί ανά πάσα στιγμή όποιος θέλει να ανατρέξει. ["Το να αλλάζεις το στοκ μεγάφωνο του Blues Junior, όπως και να αλλάζεις τις λυχνίες, ουσιαστικά δεν είναι κάποια πατέντα στην πραγματικότητα. Είναι απλή αντικατάσταση. Ωστόσο αλλάζει ο τρόπος που ο ενισχυτής "μετακινεί τον αέρα" από τον κώνο του μεγαφώνου μέχρι το δικό σου αυτί και επίσης αλλάζει ο τρόπος που δίνεται έμφαση σε συγκεκριμένους ηχητικούς τόνους. Αντικαθιστώντας αποκλειστικά και μόνο το μεγάφωνο, μπορούμε να "μακιγιάρουμε" καποια από τα μειονεκτήματα του ενισχυτή, ωστόσο ο σωστότερος τρόπος ώστε να τον βελτιώσουμε πραγματικά, θα ήταν πρώτα να κάνουμε τον ενισχυτή να ακούγεται από μόνος του φοβερός (κάνοντας μετατροπές στο κύκλωμα, στο πάνελ και στις λυχνίες) (Α) και μετά να αντικαταστήσουμε το στοκ μεγάφωνο του με αυτό που εμείς επιθυμούμε, προκειμένου να κατευθείνουμε τον ήχο εκεί που θέλουμε. Θα πρέπει δηλαδή η αντικατάσταση του μεγαφώνου να είναι το τελευταίο στάδιο, το κερασάκι στην τούρτα, και όχι η αρχή και η βάση της διαδικασίας."] Fender Special Design Αυτό είναι το στοκ μεγάφωνο στους περισσότερους κλασικούς BJs μαύρου χρώματος. Είναι φτιαγμένο από την Eminence και έχει χρησιμοποιηθεί σε εκατοντάδες χιλιάδες Fender Ενισχυτές (Deluxe Reverb, Hot Rod Deluxe, Twin Reverb, Blues Deluxe είναι καποιοι από αυτούς). Είναι ένα αξιοπρεπές "λίγο απ'όλα" μεγάφωνο. Δεν έχει τις τρομερές χαμηλές συχνότητες, στις ψηλές είναι κάπως τσιριχτό, ωστόσο είναι αρκετά ισορροπημένο. Πολλοί είναι εκείνοι που αφού κάναν τις απαραίτητες τροποποιήσεις στο κύκλωμα των ενισχυτών τους πριν να αλλάξουν μεγάφωνο (Α), τελικά αποφάσισαν να το κρατήσουν. Το ότι ο ενισχυτης "κλάνει" στις χαμηλές συχνότητες δεν οφείλεται σε καμία περίπτωση στο εκάστοτε μεγάφωνο. Οφείλεται στην φτωχή ποιότητα κατασκευής της καμπίνας του BJ. Ακόμα, για τα συγκεκριμένα μεγάφωνα πρέπει να τονίσουμε ότι όσο πιο πολύ ανοίξουμε το Volume, τόσο καλύτερα ακούγονται. Eminence Texas Heat Τα Texas Heat είναι από τα πιο δημοφιλή μεγάφωνα της σειράς "Patriot" της Eminence και υπάρχει λόγος. Έχει φοβερή "πνοή" τόνου, δυνατό μπάσο, καπως απροσδιόριστες "μεσαίες" και στρογγυλές-φίνες "ψηλές" συχνότητες. Το ToneQuest Report έκανε έρευνα σε όλη τη σειρά "Patriot" και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα Texas Heat βελτιώνουν τον ήχο σχεδόν οποιουδήποτε ενισχυτή στον οποιο θα τοποθετηθούν. Αξίζουν σίγουρα να τους ρίξετε μια ματιά. Το αρνητικό τους για μένα, είναι ότι όταν παίζω καθαρά οι πιο ψηλές νότες ακούγονται κάπως αποκομμένες από τις υπόλοιπες, είναι κάπως σαν οι 5 χορδές μου (χαμηλή Ε, Α, D, G, B) να είναι κουμπωμένες σε έναν ενισχυτή και η ψηλή Ε να είναι κουμπωμένη σε διαφορετικό. Αυτό διορθώνεται εν μέρει εάν μειώσεις το Bass και αυξήσεις αρκετά το Middle. Όταν παίζουμε με παραμόρφωση, όσο πιο πολύ ανοίγουμε το Volume, τόσο πιο γλυκός και ισορροπημένος είναι ο ήχος μας. Jensen C12N Aυτό είναι το στοκ μεγάφωνο σε αρκέτα μοντέλα όπως τα NOS και τα Tweed Limited Edition. Κατασκευάζονται στην Ιταλία από την Recoton. Έχουν κάνει σπουδαία προσπάθεια οι Ιταλοί ώστε να προσομοιάσουν τον Αμερικάνικο ήχο των Vintage Jensen μεγαφώνων της δεκαετίας 1960-1970. Ωστόσο υπάρχουν αρκετά σημεία στα οποία αποτυγχάνουν. Είναι συμπαθητικά στην εναλλαγή χαμηλών-μεσαίων συχνοτήτων αλλά στις υψηλές είναι σκέτη απογοήτευση. Ειδικά όταν παίζονται με κλασικούς Strat ή Tele Bridge μαγνήτες. Στα θετικά, είναι πολύ αξιοπρεπή μεγάφωνα για "παίξιμο μέσα σε μπάντα" καθώς ο ήχος τους δεν κουκουλώνεται από τα υπόλοιπα όργανα. Συμπέρασμα, ούτε κλαίν ούτε γελάν. Eminence Cannabis Rex Το Cannabis Rex πήρε το όνομά του από τον κώνο κάνναβης του. Οι ίνες κάνναβης ενισχύουν τον κώνο και προσδίδουν διαφορετικό ηχόχρωμα από τους τυπικούς χάρτινους κώνους. Οι κώνοι είναι κατασκευασμένοι από τον Tone Tubby, τον κορυφαίο κατασκευαστή σε ηχεία και μεγάφωνα κώνου κάνναβης. Το Cannabis Rex είναι ένα «ζεστό και πεντακάθαρο» τζαζ μεγάφωνο! Ένα υπέροχο μεγάφωνο! Στρογγυλοί και ξεκάθαροι ήχοι. Ακούγεται εκπληκτικά στις υψηλές εντάσεις και την παραμόρφωση όταν το πιέζεις στα άκρα. Έχει καταπληκτική απόδοση και είναι ένα από τα πιο δυνατά μεγάφωνα που μπορείτε να βάλετε σε έναν ενισχυτή. Τα μπάσα του και αυτά πολύ όμορφα και ευδιάκριτα. Οι υψηλές συχνότητες είναι γλυκές, συγχωρούν ακόμα και τυχόν λάθη του κιθαρίστα. Δε θα μπορούσα να γράψω κάτι αρνητικό. Δεν υπάρχει ενισχυτής που να μη βελτιώνεται με το συγκεκριμένο μεγάφωνο. Eminence Red White and Blues Εάν ψάχνετε έναν καθαρό, λαμπερό (bright), για στακάτo παίξιμο, με σπιρτάδα, «σφιχτές» χαμηλές συχνότητες και «συγκεντρωμένο» ήχο, αυτό είναι το μεγάφωνο σας. Ωστόσο, οι «σφιχτές» χαμηλές συχνότητες για έναν κιθαρίστα, μπορεί να είναι το "χωρίς μπάσο" ενός άλλου. Εάν δηλαδή σε κάθε σας live περιμένετε να τρέμει η σκηνή από τα μπουμ μπουμ των χαμηλών νοτών σας, ψάξτε για κάτι άλλο. Αυτό είναι ένα εξαιρετικό μεγάφωνο για Lead κιθάρα και για πολλά είδη της Rock μουσικής (ακόμα και της Country). Tέλος, είναι μία σίγουρη λύση για να απαλλαγείτε από τη μουντάδα του Bridge Humbucker σας. Eminence Swamp Thang Δεν υπάρχει τίποτα βαλτώδες (λογοπαίγνιο: swamp = βάλτος) στο Swamp Thang – αυτό είναι το πιο δυνατό και καθαρό μεγάφωνο της Eminence και η απόκρισή του κλείνει προς τις χαμηλές συχνότητες (μπάσο). Η Eminence ισχυρίζεται ότι η απόκριση των πρίμων είναι μέτρια, αλλά προσωπικά τα βρίσκω σαφώς πιο εμφανή από αυτά του Texas Heat. Παράγει δυνατό και διακριτό μπάσο, ακόμη και για τη μικρή καμπίνα του BJ. Ο μαγνήτης του μεγάφωνου είναι τεράστιος και θα αυξήσει δραματικά το βάρος του ενισχυτή σας. Δουλεύει καλύτερα με έναν μεγαλύτερο μετασχηματιστή εξόδου από τον στοκ, όπως ο Heyboer. Ο ενισχυτής που χρησιμοποιώ σαν σημείο αναφοράς για τις διαφορές των ήχων στα μεγάφωνα έχει το Swamp Thang μέσα επειδή είναι πεντακάθαρο και ακούγονται τα πάντα. Δεν είναι ένα ουδέτερο μεγάφωνο όπως πολλοί ισχυρίζονται και προσθέτει έναν ζεστό υπόηχο στο τελικό αποτέλεσμα. Eminence GB12/GB128 Αυτό το μεγάφωνο είναι η προσπάθεια της Eminence να "χτυπήσει" το Greenback της Celestion. Είναι μία βελτιωμένη έκδοση του Greenback, με ωραίες, βαθιές χαμηλές συχνότητες, κλασικό βρετανικό ήχο, παχύ μπάσο και δυνατά μεσαία. Είναι μία από τις καλύτερες επιλογές που θα μπορούσατε να κάνετε εάν σας αρέσει ο Blues ήχος. Eminence Wizard Αν και γενικά δεν εγκρίνω τόσο τα μεγάφωνα με "βρετανικό" ήχο στους Blues Juniors, το συγκεκριμένο έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Οι χαμηλές συχνότητες είναι από στιβαρές έως επιθετικές, καμία σχέση με το GB12/GB128 ή με το Cannabis Rex. Οι ψηλές είναι λαμπερές και ευδιάκριτες, επίσης αρκετά επιθετικές, μοιάζουν με του Red White and Blues αλλά με περισσότερο μπάσο. Και σαν κλασικό μεγάφωνο "βρετανικού" ήχου, τα μεσαία του είναι αρκετά "χρωματισμένα". Όχι σαν του Greenback, αλλά σίγουρα πολύ ενδιαφέροντα και πλούσια σε αρμονικές. Συνοψίζοντας, είναι ένα πολύ αξιόπιστο μεγάφωνο, δυνατό σε ένταση, και ικανό να ξεβαλτώσει τον μουντό ήχο του BJ σας. Eminence Lil'Texas Θέλετε να κάνετε δίαιτα στον ενισχυτή σας χωρίς να θυσιάσετε τον ήχο; Το Lil'Texas χάρη στον μαγνήτη από νεοδύμιο ζυγίζει 2 κιλά λιγότερο από το στοκ μεγάφωνο. Και να σας πω και το άλλο; Έχει και καλύτερο ήχο από το στοκ μεγάφωνο. Ο ήχος είναι τέρμα Αμερικανιά και καλύπτει άνετα Rock, Blues και Jazz γούστα. Στις χαμηλές συχνότητες ακούγεται λίγο άψυχο εάν δεν έχουμε πρωτίστως προχωρήσει στις απαραίτητες πατέντες (Α) πριν την τοποθέτηση. Η Eminence το προτείνει και για Country αλλά θα προτιμούσα εύκολα το Red White and Blues αντί για το Lil'Texas εκεί. Είναι σχεδόν τόσο δυνατό σε ένταση όσο είναι και το υπέρβαρο Swamp Thang. Συμπέρασμα, για τον όγκο του, το Lil'Texas δεν παίζεται! Celestion Greenback G12M Τα Greenbacks πάντα ήταν μία καλή και ασφαλής επιλογή για τους Blues Juniors. Είναι λίγο χαμηλότερα σε ένταση από τα πιό σύγχρονα μεγάφωνα, ωστόσο ο κλασικό ζεστός "βρετανικός" τόνος τους δεν φτάνεται από άλλο μεγάφωνο. Είναι το μεγάφωνο που καθόρισε τον "Smoky" βρετανικό ήχο, με αυτό το συγκεκριμένο ηχόχρωμα στις μεσαίες συχνότητες και αγαπήθηκε από χιλιάδες μπλουζίστες και ροκάδες κιθαρίστες. Κλασική και αξεπέραστη αξία. Celestion Vintage 30 Τα V30s είναι ένας από τους σημαντικότερους πυλώνες της κλασικής Ροκ μουσικής. Ογκώδη, δυναμικά μεσαία και γρήγορο breakup. Χώνεις τέσσερα από δ'αύτα σε μία καμπίνα και έχεις ήδη ξεκινήσει να βαδίζεις στα χνάρια των θεών της Rock κιθάρας. Βέβαια πολύ συχνά οι θεοί της Rock κιθάρας μετρίαζαν κάπως την θρασύτητα του ήχου τους και κάλυπταν το κενό στις χαμηλές συχνότητες τοποθετόντας 2 V30s και 2 Greenbacks στις καμπίνες τους. Το V30 έχει λιγότερα μπάσα και λιγότερο treble από το στοκ μεγάφωνο. Η Fender κάποια στιγμή έφτιαξε και μία εκδοχή του Blues Junior με στοκ V30, την ονόμασε Special Texas Red έκδοση και η διαφορά με τον κλασικό απλό Blues Junior είναι κάτι παραπάνω από εμφανής. Είναι το καλύτερο μεγάφωνο για Lead και Rυθμική κιθάρα στο να μην μπλέκεται στα πόδια (και στα αυτιά) του Μπασίστα του συγκροτήματος. Πολλοί θα πουν ότι αυξάνει σημαντικά το headroom του ενισχυτή τους, αυτό βέβαια κατα κύριο λόγο οφείλεται στις μεσαίες συχνότητες (που ερεθίζουν την πιο ευαίσθητη περιοχή του αυτιού μας) οι οποίες χάρη στο συγκεκριμένο μεγάφωνο βρίσκονται παντού! Celestion G12H Heritage Το G12H μοιάζει επιφανειακά με το G12M Greenback, ωστόσο στην ουσία πρόκειται για πολύ διαφορετικό μεγάφωνο. Επίσης δεν πρέπει να μπερδεύουμε το G12H Heritage με το απλό G12H. To Heritage φτιάχνεται στην Αγγλία ενώ το απλό στην Κίνα. Όποιος τα ακούσει δίπλα δίπλα θα καταλάβει αμέσως τη διαφορά, όχι όμως ότι το Κινέζικο είναι κακό μεγάφωνο. Οι χαμηλές συχνότητες του G12H Heritage φτάνουν ως τα 55Hz, που σημαίνει ότι χτυπάει στα ίσα το ογκώδες Eminence Swamp Thang. Οι ψηλές του συχνότητες είναι "καμπάνα" και ορισμένες φορές υπερβολικά "λαμπερές" εάν το παρακάνεις με το Treble. Η απόδοση στις μεσαίες συχνότητες εξαρτάται από το γούστο του κιθαρίστα. Όσο πιο πολύ χαμηλώνεις τα Mεσαία, τόσο πιο Fenderίσιο scooped ήχο θα πάρεις για εκπληκτικά καθαρά. Δυστυχώς είναι ένα αρκετά ακριβό μεγάφωνο, ωστόσο το εύρος του καλύπτει κάθε βρετανικό και αμερικάνικο ήχο που μπορεί καποιος να επιθυμήσει. Jensen C12K Αυτή τη στιγμή είναι το στοκ μεγάφωνο των Deluxe Reverb Reissue ενισχυτών. Μοιάζει κάπως με το Eminence Texas Heat, αλλά είναι πολύ πιο συγκρατημένο στις ψηλές συχνότητες, το λες και λίγο βαρετό. Αποδίδει λίγο καλύτερα στις μεσαίες και αρκετά καλύτερα στις χαμηλές συχνότητες. Τα μπάσα του είναι ογκώδη, κάπως σαν του Cannabis Rex. Το λες και μια υποδεέστερη εκδοχή του Eminence Swamp Thang. Γενικά είναι ένα δυνατό σε ένταση και αξιόπιστο μεγάφωνο. Και αυτό τείνει στη βαριά κατηγορία μεγαφώνων λόγω του τεράστιου μαγνήτη του. Συγκρινόμενο με αρκετά άλλα μεγάφωνα μπορεί να ακούγεται λίγο ψόφιο. Σίγουρα πάντως δεν είναι η ψυχή των πάρτι. Weber California Το California είναι το καθαρό & δυνατό μεγάφωνο της Weber, αντιγράφοντας το σπουδαίο JBL D120. Όπως και το Swamp Thang, κάνει ότι το προστάζει ο ενισχυτής αλλά είναι πιο ισορροπημένο στον τόνο και αρκετά πιο Bright. Κυκλοφορεί και έκδοση με καπάκι αλουμινίου που το προστατεύει από τη σκόνη (το κυκλικό φουσκωτό μέρος στο κέντρο του μεγαφώνου) ωστόσο μην το επιχειρήσετε, ο ήχος του με το καπάκι αλουμινίου είναι υπερβολικά τσιριχτός. Weber 12F150 Το 12F150 είναι η προσέγγιση της Weber για το πως θα έπρεπε να ακούγεται ένα "φανταστικό" Vintage C12N κατασκευασμένο στην Αμερική. Έχει αυτό τον θαρραλέο Αμερικάνικο χαρακτηριστικό Rock n'Roll τόνο και είναι μια πολύ δημοφιλής επιλογή μεταξύ των κιθαριστών. Τα μπάσα του είναι σταθερά, οι μεσαίες είναι κάπως ελαχιστοποιημένες και οι ψηλές του είναι καθαρές και λαμπερές. Οι διαφορετικές επιλογές κώνου του μεγαφώνου που προσφέρει η εταιρία μάλλον τείνουν να μπερδέψουν τον κιθαρίστα παρά να τον βοηθήσουν. Μπορεί δηλαδή δύο κιθαρίστες να έχουν ακριβώς τον ίδιο ενισχυτή με το ίδιο μεγάφωνο αλλά να ακούνε διαφορετικά πράγματα. Θέλει πολύ ψάξιμο η δουλειά πριν την τελική απόφαση. Weber 12A125 Ήμουνα έτοιμος να αντιπαθήσω το συγκεκριμένο μεγάφωνο, βασιζόμενος στην εμπειρία μου με προηγούμενα AlNiCo μεγάφωνα ελαφρού κώνου. Ελάχιστα τα μπάσα, πρόωρο και άναρχο το breakup κλπ κλπ. To τοποθέτησα σε έναν Blues Junior και δεν εντυπωσιάστηκα. Όταν όμως έκανα τις προαπαιτούμενες μόντες στον ενισχυτή (Α) και το επανατοποθέτησα τότε ναι, κατενθουσιάστηκα! Αν ψάχνετε ένα μεγάφωνο με γρήγορη ανταπόκριση, με λαμπερές υψηλές συχνότητες και με το χαρακτηριστικό Fender σκάσιμο, τότε ναι, εδώ είστε. Έχω ακούσει πράγματα από τον μαγνήτη Bridge της Telecaster μου που δεν έχω ακούσει από κανένα άλλο μεγάφωνο. Ο τόνος είναι ξεκάθαρα Αμερικανιά. Τίποτα δε θυμίζει τα παχιά "Βρετανικά" μεσαία. Μπορεί παίζοντας με τις υψηλές συχνότητες και το brightness να οδηγηθείτε σε άσχημα τσιριχτά μονοπάτια αλλά συνεχίστε να πειραματίζεστε και θα το βρείτε. Σύνοψη, αγοράστε ένα τέτοιο μεγάφωνο και αφού κάνετε τις απαραίτητες μετατροπές στο κύκλωμα και τις λυχνίες του ενισχυτή σας, σκίστε τον! Πολύ θα ήθελε η Jensen να βγάλει ένα τετοιο μεγάφωνο αλλά δε μπορεί. Jensen P12R Η Fender επέλεξε το συγκεκριμένο μεγάφωνο για την έκδοση Relic Blues Junior. Ο ενισχυτής έχει πολύ παλαιωμένη εμφάνιση και φαίνεται σαν να φτιάχτηκε το 1950 και τα τελευταία 70 χρόνια έχει κακομεταχειριστεί αρκούντως. Η σκουριά, οι λεκέδες και τα σκισίματα στο ύφασμα του ενισχυτή ολοκληρώνουν την εικόνα της καταστροφής. Το μεγάφωνο ακούγεται και αυτό σα να φτιάχτηκε το 1950. Σα να έχεις ένα παλιό ραδιοφωνάκι το οποιο τζιτζικίζει. Τοποθέτησε αυτό το μεγάφωνο στον Blues Junior σου εάν θέλεις να ακούγεται σαν Kazoo που έχει πάρει αναβολικά. Ακανόνιστος, ένρινος, λεπτός και αδύναμος ήχος. Εάν σου αρέσει αυτός ο ήχος μπράβο σου. Για εμάς τους υπόλοιπους, μπλιαξ. ΜΕΓΑΦΩΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΣΤΟΝ BLUES JUNIOR ΛΟΓΩ ΔΙΑΣΤΑΣΗΣ Eminence Red Fang Eminence FDM Celestion AlNiCo Blue Weber Blue Dog ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΤΕ ΤΟ ΜΕΓΑΦΩΝΟ ΣΤΟΝ BLUES JUNIOR 1) Αφήστε την πλάτη της καμπίνας ενωμένη με το μεταλλικό πλαίσιο 2) Αφαιρέστε τη βίδα που συγκρατεί τα καλώδια του reverb στο πλάι της καμπίνας 3) Αποσυνδέστε τα καλώδια του Reverb. Έχετε υπόψιν σας ότι το κόκκινο βύσμα πρέπει να πάει προς τη μέση του ενισχυτή 4) Αποσυνδέστε το μεγάφωνο 5) Ξαπλώστε τον ενισχυτή ανάσκελα 6) Αφαιρέστε τις δύο πλευρικές βίδες και μετά αφαιρέστε τις δύο πάνω βίδες 7) Βάλτε το χέρι από κάτω και συγκρατήστε το panel καθώς σηκώνετε το περίβλημα του πλαισίου. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος ηλεκτροπληξίας. 8) Αφαιρέστε το παλιό μεγάφωνο. 9) Τοποθετήστε το νέο μεγάφωνο. Όταν σφίγγετε τις βίδες ασκήστε τόση δύναμη όση χρειάζεται για να συμπιεστούν ελαφρά οι φλάντζες. Εάν τις παρασφίξετε μπορεί να καταστρέψετε το μεγάφωνο. 10) Τοποθετήστε το βύσμα στο νέο μεγάφωνο. Η κόκκινη κουκίδα πάει στο θετικό. Επανασυναρμολογείστε με αντίστροφη σειρά.
    0 βαθμοί
  15. Είπα να το έβαζα,στο σχετικό θέμα...
    0 βαθμοί
  16. 1) τώρα γίνεσαι κακός...; 2)Ναι, κάμποσες φορές... and i know what you mean! Τώρα το είδα αυτό... and now you're talking!
    0 βαθμοί
  17. Φίλως εγώ είμαι συνειδητό μπακούρι. Εγώ αποσύρθηκα απ' την πιάτσα μόνος μου γιατί βαρέθηκα να μου την πέφτουνε. Μαζί με αυτά θα καούν και τα χλωρά. Δεν πάει να δει μπάλα με αντροπαρέα. Πρώτον το πιθανότερο είναι να μην έχει. Δεύτερον θα τον περάσει για ζήτουλα. Τρίτον για αλκοολικό. Τέταρτον για κάποιον που δεν φροντίζει εγκαίρως να έχει ότι χρειάζεται. Θα ήταν καλύτερο να πάει με ένα μπουκάλι σαμπάνια και να πει "μου έφεραν αυτήν, αλλά δεν πίνω μόνος. Όποτε έχεις όρεξη χτύπα μου το κουδούνι να την μοιραστούμε. Θα σε περιμένει στην κατάλληλη θερμοκρασία".
    0 βαθμοί
  18. Δεν έχω ελπίδες βρε φίλε. Δεν με θέλει. Όταν συναντιόμαστε στην είσοδο μου λέει “Θέλετε κάποιον?” Και όταν της λέω ότι μένω εδώ απαντάει «Συγνώμη Δημήτρη, δεν σε αναγνώρισα με τη μάσκα» ΔΕΝ ΜΕ ΛΕΝΕ ΔΗΜΗΤΡΗ - ΟΧΙ, ΔΕΝ ΜΕ ΛΕΝΕ ΔΗΜΗΤΡΗ
    0 βαθμοί
  19. Ε αν θέλεις να το φχαριστιόσαστε και οι δύο, υπάρχει κάτι άλλο να κάνεις. Ηλεκτρική να παίξεις μετά, αντί να ανάψεις τσιγάρο ασούμε.
    0 βαθμοί
  20. Το σκέφτηκα* αρκετά και έχω καταλήξει. Η ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ κιθάρα είναι κ@λοοργανο. Παίζεις χαμηλά. Δεν το φχαριστιέσαι. Ανεβάζεις ένταση. Δεν το φχαριστιεται η γειτόνισα (αυτό είναι πολύ κακό γιατί είναι κούκλα) Χάνεις καμμιά ώρα με τα πετάλια μέχρι να βρεις τον τέλειο ήχο για το κομμάτι. Ξυπνάς και ο ίδιος ήχος ακούγεται χάλια. Αι σιχτιρ. Τέρμα η ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ για μένα. * Σκόρπιες σκέψεις στο ίδιο τραπέζι με τον λογαριασμό της ΔΕΗ που μου ήρθε σήμερα
    0 βαθμοί
  21. η αγαπημένη εταιρεία όλων επιστρέφει: The Catalyst® family includes three dual-channel combo amplifiers that perform like traditional guitar amps—while providing the increased versatility of modern amplifiers. From the 200-watt Catalyst 200, capable of holding its own on nearly any stage, to the 60-watt Catalyst 60, which is perfect for practice, recording, and performing in small venues—there’s a Catalyst amp for every player. Catalyst amplifiers offer six Original Amp Designs—ranging from pristine clean to modern high-gain—crafted using our renowned HX® sound design techniques to ensure exceptional tone and feel. These powerful and sturdily constructed combos are equally suited for stage or studio use, and feature an XLR line output and a 4-channel USB recording interface. Also included are Boost circuits customized for each amp type, a dedicated Reverb section with six reverb types, 18 additional effects, an effects loop, a Power Amp input for using Catalyst as a powered speaker, MIDI capabilities, and power attenuation options for playing at any volume. The free Catalyst Edit app for desktop and mobile devices provides deep editing capabilities. Add an optional LFS2 footswitch for even more flexibility, and an optional cover to protect your combo.
    0 βαθμοί
  22. Ένα τελευταίο single από το ακουστικό CD μου που κυκλοφορεί από την ΠΚmusic στις 25 Φεβρουαρίου, σε κανονική και ψηφιακή μορφή. Μπορείτε να ακούσετε και τα υπόλοιπα singles (δύο ακόμη είναι) στα links παρακάτω, η να δείτε και τα βίντεος στο κανάλι μου στο YouTube. Ευχαριστώ! Website Leventopoulos Bandcamp YouTube Instagram Facebook Twitter
    0 βαθμοί
  23. Εγώ επιμένω τα παπούτσια της δεν είναι sexy.
    0 βαθμοί
  24. Καλημέρα μετά από καιρό. Αφού απογοητεύτηκα από αυτές που έβρισκα στο εμπόριο, αποφάσισα πέρσι και έφτιαξα μια πεταλιέρα βαλίτσα ακριβώς όπως την φανταζόμουν. Μια πεταλιέρα "διόροφη" με χώρο, που να μην μoυ δυσκολεύει την ζωή στο πάτημα των πίσω πεταλιών. Φτιάχτηκε από Σιμίδα 9χιλ, έχει διαστάσεις 60Χ30Χ17 έχει αφαιρούμενο καπάκι με μια κίνηση και αποθηκεύω εκεί μέσα πέραν των πεταλιών, ακόμα και τα 4 4μετρα καλώδια που έχω + το καλωδιο του footswitch. Στο δια ταύτα. Θέλω να φτιάξω το αισθητικό εξωτερικό μέρος, αλλά ακόμα δεν αποφάσισα τι θα κάνω. Από την μία έλεγα να την βάψω έτσι απλά, αλλά κάποιος μου είπε να την ντύσω με αυτό το υλικό που είναι ντυμένοι οι ενισχυτές και οι καμπίνες. (Δεν θυμάμαι πως λέγεται ούτε ξέρω που θα το βρω) Είδα και κάτι αυτοκόλλητες δερματίνες, αλλά δεν ξέρω τι αντοχή έχουν σε χτυπήματα. Τι θα μου προτείνατε? Καμιά ιδέα?
    0 βαθμοί
  25. Μακάρι να κοπανούσα κι εγώ σαν τον Horowitz. Ίσως δεν είχες πιει καφέ εκείνη την ώρα, αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα, μιλάμε ίσως για τον κορυφαίο εκτελεστή που έχει δει ο πλανήτης.
    0 βαθμοί
  26. Αχ τι μου κανεις τωρα. Κι εγω εξ αιτιας σου θα το δω !! Θα επιστρεψω αργοτερα λοιπον
    0 βαθμοί
  27. Αυτο τα λεει ολα.Την μια μερα σου φαινεται οτι οι μαγνητες σπερνουν και την αλλη οτι κανουν μονο για να κολλας σημειωματα στο ψυγειο
    0 βαθμοί
  28. Hello! Πριν πολλά χρόνια είχα κανει αυτό http://mario-art2.blogspot.com/2011/09/pimp-my-old-guitar-cese.html σε μία παλιά θήκη που είχε μαδήσει η δερματίνη! Αρκετά ανθεκτικότερο πλέον ακόμα και στις ακμές. Το χρώμα το ρυθμίζεις και με το λούστρο αν θές πιο σκούρο ή προσθέτεις χρώμα! http://mario-art2.blogspot.com/2011/09/pimp-my-old-guitar-cese.html
    0 βαθμοί
  29. Χαχα, δεν παίζεσαι.
    0 βαθμοί
  30. ναι ρε Νέστορα το γεγονός είναι αληθινό αλλά γιατί έδωσες την παραποιημένη φωτό εξ αυτού?... η ορίτζιναλ είναι αυτή... ήμουν εκεί...
    0 βαθμοί
  31. ΟΚ, η περίπτωση μου ίσως είναι εκτός πεπατημένης, την αναφέρω να υπάρχει. Όσο έπαιζα παλιά με εργοστασιακά όργανα, δεν άλλαζα κατα κανόνα τίποτα, συμφωνώ με τη σκέψη του @Yannis Methenitis, άλλωστε εκείνα τα χρόνια δεν υπήρχαν και πολλά ν' αλλάξεις στα after market. Απο τη στιγμή που άρχισα όμως να παίζω και να κυνηγάω ελαφριές (κατα το δυνατόν) κατασκευές λόγω μέσης και λάτρεψα τα baseball bat μπράτσα, η λύση της partcaster ήταν μονόδρομος για μένα, οπότε η αλλαγή και οι δοκιμές μαγνητών έγιναν συνήθεια. Δεν έχω παράπονο, πέρασαν απο τα χέρια μου πάρα πολλά όργανα και πολύ περισσότερα σετ μαγνητών, έμαθα πάνω κάτω τι χρειάζομαι, σε κάποιες περιπτώσεις βρήκα εξαιρετική αρμονία για τις ανάγκες μου, πλέον έχω μερικές κιθάρες που δεν αλλάζω τίποτα πάνω τους. Αυτός όμως είναι και ο λόγος που δεν διαθέτω κάποια καλά επώνυμα όργανα, είναι πολύ ακριβά για τη τσέπη μου. Οι custom shop Fender & Gibson γενικά μου αρέσουν πολύ και είναι στα specs που ζητάω, δεν μπορώ όμως να τις αγοράσω, γι αυτό και δεν έχω Gibson Les Paul, μια R7 μου έρχεται κουτί αλλά δεν περισσεύουν τα χρήματα. Όταν ψήνομαι για κιθάρα, ενδιαφέρομαι να μου αρέσει στο μάτι, να με βολεύει στο χέρι και κυρίως να με εμπνέει να παίξω. Δεν πολυνοιάζομαι για τους μαγνήτες της, ξέρω πως 90% θα τους αλλάξω, θα βρω εκείνο που θέλω. Απο την άλλη, στη Yamaki LP που έχω, δοκίμασα 3-4 σετ μαγνήτες πρώτης γραμμής, τελικά ξαναέβαλα τους δικούς της, η συνταγή χαλούσε όσο κι αν η πρώτη ύλη ήταν άριστης ποιότητας. Τα περί κουδουνίσματος και ακουστικού ήχου σε solid body κιθάρες τ' ακούω λίγο βερεσέ. Έχω παίξει κιθάρα που ακουστικά ήταν θεσπέσια και δυνατή αλλά στον ενισχυτή ψόφια και το αντίθετο, όργανο που ακουστικά ψιθυρίζει και ηλεκτρικά σπέρνει γεμάτο ζωντάνια. Η κάθε περίπτωση στα όργανα είναι μοναδική, δεν είναι φασόν απο λίμες νυχιών να μοιάζουν τελείως ίδιες, είναι ζωντανοί οργανισμοί, κι όσο πιο hand made τόσο πιο μοναδικοί, χωρίς αυτό να σημαίνει πως ταιριάζουν σε όλους, ακριβώς όπως και οι άνθρωποι.
    0 βαθμοί
  32. Ως παλιομεταλάς ένας Bill Lawrence L500άρης με καλύπτει στη γέφυρα . Και αυτόν έβάζα σε κάθε κιθάρα που αγόραζα με μαχαγκόνυ καλό για μέταλ. Ως κιθαροσυναρμολογητής τοποθετώ ό,τι μαγνήτη έχω διαθέσιμο. Έτσι κι αλλιώς κουλάδιος είμαι, κουφάλογος είμαι ( με χαρτί γιατρού) , σιγά μην ακούσω τις διαφορές. Πλέον έχω καταλήξει : Εάν ερχόταν κάποιος και με ρώταγε , ρε συ τι σίγκνατουρ εξάχορδο θες; 1 χαμπάκερ μπρίτζ του Λόρενς. Εάν ερχόταν άλλος και μου έλεγε : Θέλω να μου κουλαντρίσεις ένα εξάχορδον αδερφάκι μου. Θα του προσέφερα οργανάκι με ότι έχω κάβα. Και επειδή πλάτιασα. Πλέον ως μεσήλιξ και διηγόντας τα να κλαις ότι φοράει το όργανο μου είναι κούλ. Καρφί στον ενισχυτή παίζω. Ακόμη και την Rockson Strat την άφησα μαμά. Αυτό τώρα θεωρείται απάντηση; Άβυσσος η ψυχή του κιθαριστή
    0 βαθμοί
  33. όχι αυτην βρε. Την άλληνε με το μπειμπυ ντολ και τη στρατοκάστερ
    0 βαθμοί
  34. Απο εκεί φαίνεται πως ξέρει πολύ καλύτερο πιανο από ότι παίζει. Αυτοί που ξέρουν καλό πιάνο καταλαβαίνουν τι εννοώ, ε?
    0 βαθμοί
  35. ξέρει από πλυντήριο.
    0 βαθμοί
  36. Λίγο θέλει και θα φύγει η καρέκλα πίσω...
    0 βαθμοί
  37. και αυτό γιατί την έκθεσε την κοπέλα ο PAL και σε ντεκόρ και σε εκτέλεση και πρέπει να αποκατασταθεί (με πρόταση γάμου ίσως? )...
    0 βαθμοί
  38. Υπαρχει καποιος ΜΟΥΣΙΚΟΣ λογος που μια καραμετρια εκτελεση εχει 1000000 βιουζ? Ηρεμα ρωταω ΥΓ 1:Το γεγονος πως ειναι κομματαρα κ πως η παιχτης εχει ανεση δε δικαιολογουν το μυριο.. ουτε καθιστουν την εκτελεση λιγοτερο μετρια ΥΓ2: Τους μη μουσικους λογους τους κατανοω... ΑΛΛΑ. Αν καποιος αρχιζει να τους σχολιαζει πως θα χαρακτηριστει? Φυσικα ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα με τα αλλα θεματα με την κοπελιτσα με την κιθαρα. Απλα εδω δεν υπαρχει καμμια αμφιβολια τι πλασαρει ο καλλιτεχνης, πως το πλασαρει κ τι πετυχαινει. Γι'αυτο κι αναρωτιεμαι κ αν υπαρχει και καποιος μουσικος λογος για τα βιουζ κ δεν το εχω παρει χαμπαρι
    0 βαθμοί
  39. ωραιο το ντεκορ (κ η πιανιστρια!...) αλλα οι πραγματικες επιτυχιες γραφονται σε κατι τετοια....
    0 βαθμοί
  40. Μπαίνει μια γυναίκα σε φαρμακείο, και λέει "ένα ντεπόν παρακαλώ". "Στην σειρά σας" της λέει ο φαρμακοποιός. "Μα ποια σειρά μου? Μόνη μου είμαι" του απαντάει. "Δεν ακούω τίποτα, μην κάνετε φασαρία και περιμένετε στην σειρά σας" της ξαναλέει αυτός. "Άντε γ%^$$σου ρε μ@λ@κα" του λέει. "Τι είπες μωρή κάργια" της λέει. "Μην κοιτάς εμένα, δεν είπα τίποτα" του λέει αυτή. "Ε, και τότε ποιος το είπε?" "Ξέρω γω? Τόσος κόσμος είναι στην ουρά".
    0 βαθμοί
  41. Στο αμερικάνικο στρατ φόρουμ, πριν μερικά χρόνια, εμφανίστηκε τύπος που ήθελε να κάνει κάποιες ερωτήσεις σχετικά με σπεκς κλπ. Πάνω στην κουβέντα και τις ερωτήσεις που του έκαναν, βγήκε ότι είχε αγοράσει καινούρια μια master buillt strat με κάποιο one off custom set μαγνητών, τυλιγμένο ειδικά για αυτή την κιθάρα και το πρώτο πράγμα που έκανε μόλις την πήρε στα χέρια του ήταν να βάλει active EMGs.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου