Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fenderiarhs

    fenderiarhs

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      3.359


  2. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      46.838


  3. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      6.215


  4. mpamps

    mpamps

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1.271


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/05/2022 σε Αναρτήσεις

  1. Όλα τα καλώδια που αναφέρεις είναι εξαιρετικά όσον αφορά την κατασκευή και την αντοχή τους. Από εκεί και πέρα το ΜΟΝΑΔΙΚΟ πράγμα που παίζει ρόλο στον ΗΧΟ είναι το capacitance. Oσο πιο χαμηλό είναι τόσο περισσότερο "σήμα" και πρίμα περνάνε και όσο πιο υψηλό τοσο λιγότερα . Το τι θα επιλέξεις είναι καθαρά θέμα γούστου. Δεν νομίζω πάντως σε πραγματικές συνθήκες να ακούσεις κάποια ουσιαστικη διαφορά μεταξύ των brands που αναφέρεις. Γενικά μη το πολυψυριζεις το θέμα το 90% της....φιλολογίας γύρω από τα καλώδια είναι παραμύθια της Χαλιμας. Παλιά,πριν δοθεί στον κάθε πικραμενο ιντερνετικο βήμα για να λέει τη μπούρδα του απλά αγοράζαμε ένα καρουλι Belden και κάναμε δουλειά μας (το....μισό ροΟυκ του πλανήτη με Belden έχει γραφτεί και ας μην έχει σούπερ ντουπερ hi fi specs :) )
    3 βαθμοί
  2. Απορω πως δεν αναφερθηκε και το ακολουθο:
    3 βαθμοί
  3. Αν και δεν μου αρέσουν οι telecaster αυτή είναι πολύ όμορφη.Καλοπαιχτη.
    1 βαθμός
  4. Πολύ μας περιορίζεις με το χρόνο. Αλλά μιας και τον καταπατησες ήδη () τον κανόνα με τις 2 πρώτες σου επιλογές, θα το βάλω κι ας το κόψει η επιτροπή. Ήταν το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό, αλλά έχει μεγάλη διάρκεια (σχεδόν 40 δλ) Στο 2:44
    1 βαθμός
  5. το καλύτερο χάπι είναι η ίδια η μουσική και χωρίς παρενέργειες (αν δεν την μπλέξεις με άλλα)... σου εύχομαι και γω τα καλύτερα...
    1 βαθμός
  6. 8.5" Όχι και τα πάντα. Κάποιες δουλειές δεν μπορούσες να τις φορτώσεις άμεσα από το X6 στο G6. Αν θυμάμαι καλά είχε γίνει συζήτηση εδώ στο Noiz. Ακριβό είναι αλλά ό,τι πληρώνεις παίρνεις. Κανονικά θα έπρεπε να είναι Fantom-G6 vs Fantom-6. Σαφώς και η τιμή μεταξύ του τελευταίου Fantom-06 (€1555) είναι δελεαστική σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο Fantom-6 (€3333), αλλά αυτή η διαφορά τιμής των 1778 ευρώ (3,333 - 1555) περιέχει κάποιες βασικές ίσως και σημαντικές διαφορές για κάποιους. Εάν πρόσεξες, εκτός του ότι λείπουν κάποια πράγματα μεταξύ των Fantom-6 και Fantom-06, η ποιότητα κατασκευής είναι διαφορετική, το κλαβιέ επίσης. Ανάλογα τις γνώσεις, τις ανάγκες και την τσέπη του καθενός. Fantom-X6 Έτος: 2004 Οθόνη: 320 x 240 Fantom-G6 Έτος: 2008 Οθόνη: 8.5" (800 x 480) FA-06 Έτος: 2014 Οθόνη: 5" Fantom-6 Έτος: 2019 Οθόνη: 7" (800 x 480) Fantom-06 Έτος: 2022 Οθόνη: 5.5" (1280 x 720)
    1 βαθμός
  7. οκ τωρα που το μετρησα ειναι 35" Εμενα μου φαινοταν μικροτερο Δεν ηθελα μαλλον να τελειωσει
    1 βαθμός
  8. Χωρις να ειναι παλαβο, δεν ειναι και τοσο απλο και συνηθισμένο και ρυθμικα και αρμονικα και ηχητικα
    1 βαθμός
  9. Το απόλυτο ασυνήθιστο με μερικά δεύτερα παραπάνω αλλά τέτοιο εξωγήινο σόλο σε ποπ τραγούδι δεν πρέπει να έχει ξαναγίνει.
    1 βαθμός
  10. Το παλιό- τανκ- πολύ βαρύ, οργανάρα βέβαια απίστευτοι ήχοι, sequencer, οθόνη 10" βλέπεις ταινία άνετα-σερφάρεις, απίστευτο κλαβιέ μιλάμε για το Roland Fantom G6 η μετάβαση από Fantom X6 series πολύ ομαλή τα πάντα ήταν συμβατά αλλά στα λάιβ αρχίζει και κουράζει πιάνεται η μέση, όπως είπα πολύ βαριά όργανα.... το καινούργιο FA06 δελεαστικό, σου κλείνει το μάτι στα1,500 καλή τιμή mid range, ελαφρύ!!! το καινούργιο Fantom6 καλό αλλά πολύ ακριβό αυτή τη περίοδο.... για όσους λοιπόν δουλέυετε ακόμα live workstations θα την κάνατε τη μετάβαση? εγώ το σκέφτομαι σοβαρά..... για πάμε λοιπόν Fantom G6 VS Fantom 06!!!!
    0 βαθμοί
  11. Η πρώτη G&L που αγόρασα, και τελικά επέστρεψα, είχε κάποια θέματα που μου δημιουργούσαν αρνητική στάση προς το όργανο και την φίρμα. Είχε ένα ράγισμα, το headstock έδειχνε (και ήταν) δυσανάλογα μεγάλο σε σχέση με το μανίκι, και ήταν αρκετά βαριά, παρότι ήταν thinline. Είχα απογοητευτεί, και δεν ειχα σκοπό να ξαναγοράσω αλλο μοντέλο της εν λόγω εταιρίας, μέχρι που είδα την ASAT TRIBUTE DELUXE. Την ερωτεύτηκα αμέσως, σε σημείο να ψάξω να την βρω από reverb (από ένα κατάστημα στο Βέλγιο), μιας και μόλις είχε εξαντληθεί η διαθεσιμότητα στο Thomann. Η τιμή της είναι περίπου 650 ευρώ. Εγώ τη βρήκα, ως εκθεσιακό προϊόν, στα 520. Εμφάνιση Αυτό που με κέρδισε, εξ’αρχής, ήταν η εμφάνιση. Πρόκειται για ένα όργανο, πανέμορφο, από άκρη σε άκρη. Το όμορφο μπλέ maple top με το λευκό binding, η βαρβάτη γέφυρα, το σκούρο της ταστιέρας, οι μοντέρνες γραμμές του σώματος ήταν καθοριστικά. Μάλιστα, δεν με ενόχλησε ούτε στο παραμικρό το μεγάλο headstock, καθώς το μαύρο χρώμα το κάνει να μοιάζει πολύ μικρότερο. Τα χειριστήρια είναι λιτά και μικρά σε όγκο, pickguard δεν υπάρχει, και μια αύρα φρέσκου σχεδιασμού έρχεται να ταράξει τα (δικά μου) νερά που έχουν συνηθίσει να πλέουν παραδοσιακού σχεδιασμού telecaster. Ποιότητα κατασκευής Σε γενικές γραμμές, το (made in Indonesia) όργανο είναι πολύ καλά κατασκευασμένο, σε γενικές γραμμές, και ποιοτικώς κοντά σε μια ΜΙΜ fender. Η διαφορά είναι ότι ενώ στην fender όλα τα μέρη του οργάνου είναι ίδιας ποιοτικής εμβέλειας, η G&L επιμένει να είναι λίγο...των άκρων. Ο διακόπτης και τα ποτενσιότετρα θα μπορούσαν να έχουν καλύτερη αίσθηση, όπως και το φινίρισμα θα μπορούσε να ήταν τελειότερο σε κάποια σημεία. Η τρύπα του ενός ποτενσιομετρου δεν έχει κεντραριστεί εντός της κυκλικής έσοχής, με αποτέλεσμα να «βρίσκει» λίγο στο ξύλο την ώρα που το γυρνώ. Minor faults (για μένα) που λένε και οι Εγγλέζοι, αλλά αρκετά για να σπρώξουν κάποιους «παράξενους» αγοραστές να επιστρέψουν το προϊόν. Δεν έχει άδικα τη φήμη, περί ατελειών, η Αμερικάνη εταιρία. Στον αντίποδα, υπάρχουν τομείς που είναι σαφώς ανώτερη... του μέσου όρου της. Το μανίκι και η ταστιέρα είναι, απλά, φανταστικά. Τα medium jumbo ταστα είναι αρκετά καλοδουλεμένα, χωρίς κοφτερές άκρες. Το maple top δεν το βρίσκεις σε fender τέτοιας κατηγορίας τιμής. Η (top load) γέφυρα, που προέρχεται από την αμερικάνικη έκδοση, έρχεται για να δέσει το γλυκό. Πρόκειται για έναν βαρύ, μεταλλικό όγκο, ο οποίος δεν είναι απλά βιδωμένος στο σώμα, αλλά εσωτερικά του (σώματος) είναι γαντζωμένο. Πραγματικά στιβαρή γέφυρα, με πολύ ποιοτικά βαγονάκια, και με μια βιδούλα στο πλάι όπου (μόλις τελειώνει το σετάπ) πιέζει τα saddles, κλειδώνοντάς τα μεταξύ τους, με αποτέλεσμα να γίνονται ένα σώμα.Ως εκ τούτου, οι δονήσεις μεταφέρονται απ’ όλη τη γέφυρα στο σώμα, με το sustain να είναι έντονο, ακόμα και ακουστικά. Τα κλειδιά κουρδίσματος δεν προβληματίζουν, στο κούρδισμα. Το nut, από την άλλη, ήθελε άνοιγμα σε όλα τα αυλάκια για να κινούνται ελευθερα οι χορδές στο εσωτερικό. Η κιθάρα έφθασε ασετάριστη, κάτι που δεν μου προξένησε και πολλή εντύπωση, είναι η αλήθεια. Μαγνητες Επίσης, κατευθείαν από το αμερικάνικο eργοστάσιο, έρχονται και οι μαγνήτες. Δυο διπλοί με δυνατότητα split. O neck είναι Alnico 5 (42 gauge, 5K turns) στα 7,9Κ ως διπλός και στα 4Κ ως μονός. Ο μαγνήτης στη γέφυρα είναι Αlnico 5 (43 gauge, 7K turns) στα 13,5Κ ως διπλός και 6,9Κ ως μονός. Είναι αρκετά hot, με μπολικο definition (ειδικά ο bridge), και ηχητικά πλησιάζουν μαγνήτες απο les paul, αλλά με brightness που θυμίζει telecaster. Τους αρέσουν τα βρώμικα, ενώ τα πάνε εξαιρετικά καλά και με τα καθαρά, προσφέροντας έναν πολυ παχύ, με λιγο twang feel, ήχο. Ισορροπημένο θα χαρακτήριζα το συχνοτικό φασμα τους, ιδανικό για κάθε είδος μουσικής. Εντύπωση μου προκάλεσε το πόσο καλά «καθαρίζουν» με το volume της κιθάρας. Τραβόντας το ποτενσιόμετρο του tone, έρχεται η αποκάλυψη. Συνήθως οι μαγνήτες σε split mode ακούγονται περισσότερο σαν μισός διπλός, παρά σαν ολόκληρος μονός. Σε αυτούς τους μαγνήτες δεν συμβαίνει αυτό. Όταν σπλιτάρουν, ο ήχος είναι γεμάτος και με χαρακτήρα. Δεν θυμίζει τόσο telecaster, όσο στρατοκαστερ στα αυτιά μου. Εξαιρετική επιλογή μαγνητών για το όργανο αυτό. Εάν ο neck είχε λίγο περισσότερο definition θα την χαρακτήριζα ως τέλεια επιλογή. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι G&L δεν έχουν πολλές ηχητικές ομοιοτητες με κλασικές telecaster. Έχουν τον δικό τους, ξεχωριστό, ήχο που θυμίζει, αλλά δεν είναι, tele… Ανεση στο παίξιμο Η άνεση αποτελεί συγκριτικό πλεονέκτημα της κιθάρας αυτής. 3272 γραμμαρια, μοιρασμένα απ’ άκρη σε άκρη της κιθάρας, το μαρτυρούν. Το μανίκι είναι ένα κλικ πιο βαρύ και με στιβαρή αίσθησh, σε σχεση με αντίστοιχο από fender/squier. To -από nato κατασκευασμένο- σώμα, επίσης, είναι αρκετά πιο λεπτό και ελαφρύ. Υπάρχει το μοντέρνο κόψιμο στο σωμα, ωστε να εφαρμοζει η κοιλιά του παίχτη, προσφέροντας υποδειγματική άνεση στο καθισμό παίξιμο. Επίσης, οι γωνίες περιμετρικά του σώματος είναι στρογγυλεμένες, αυξάνοντας ακόμα παραπάνω τα επίπεδα άνεσης, τα οποία ξεπερνούν εκείνα μιας στρατοκαστερ. Μέχρι και η γέφυρα έχει τέτοια σχεδίαση ώστε να μην ενοχλεί στο παραμικρό το «παρκαρισμένο», πάνω της, χέρι. Τα χειριστήρια είναι σε διαφορετικό σημείο, σε σχέση με μια κλασική tele, αλλα τουλάχιστον η πρόσβαση στο volume είναι πολύ ευκολότερη. Το classic C μανίκι, με 12άρι radius, είναι το κατι άλλο, μακράν το πιο άνετο σε σχέση με όποιας άλλης τελεκάστερ έχω πιάσει. Τα τάστα είναι ψηλά και πολύ φαρδιά, και ο συνδυαμός τους με την εξαιρετική αίσθηση της rosewood ταστίερας, κάνει τη διαφορά. Χαρακτηριστικά - CONSTRUCTION: bolt-on - SCALE: 25 1/2" - PICKUPS: Neck - G&L AS4255B, Bridge - G&L AW4470B - BODY WOOD: Premium Flame Maple top over Mahogany - NECK WOOD: Hard-Rock Maple with Maple or Caribbean Rosewood fingerboard - NECK PROFILE: G&L Modern Classic with 9 1/2" radius - NUT: 100% natural bone - FRETS: 22 medium jumbo, Jescar 57110 18% nickel silver - TUNING KEYS: 12:1 ratio, sealed-back - BRIDGE: Leo Fender-designed G&L Saddle-Lock™ with chrome-plated brass saddles - CONTROLS: 3-position pickup selector, volume, tone with push/pull coil split for both pickups Ήχοι Origin 20 και nobels ODR mini, στο οποίο σταδιακά ανεβάζω gain gl odr or20.mp3 Laney supertop με cleanish ήχο gl laney cleanish.mp3 Laney supertop με βρώμικο ήχο (από πετάλια) gl laney mid-high gain.mp3 Laney supertop με split gl laney split.mp3
    0 βαθμοί
  12. To μινι σολακι του Les Claypool μετα το (κανονικο) σολο του LaLonde στο 3:06, τρομερο bookending, πραγματικα για τον π****ο, ευγε Primus.
    0 βαθμοί
  13. Από το internet ... "for those who cannot pull the strings, use the hex screwer that comes with the guitar and try to push the string with it from above into the hole near saddles. It helped me when I ran into this problem"
    0 βαθμοί
  14. να διευρύνουμε το θέμα .... σόλο δεν κάνουν μόνο οι κιθάρες ένα αγαπημένο μου αλλά και φυσικά μια και μπήκαμε στο είδος μόνο 15 δλ, λιτότατο, με απλό ήχο, καθαρό....ο Danny και ένα ακόμα ιστορικό. Ο Dr John είχε ηχογραφήσει το right place wrong time είχε αφήσει κενό για σόλο και έψαχνε ποιόν να παίξει, όταν βρήκε στο διάδρομο να βγαίνει από ένα άλλο σέσσιον τον David Spinozza. One take
    0 βαθμοί
  15. Super ειναι και τα τρια.
    0 βαθμοί
  16. Μεγάλη αλήθεια. Νιώθω τεράστια αμηχανία διαβάζοντας καμιά φορά debates για καλώδια, ειδικά από ανθρώπους που ισχυρίζονται ότι ακούνε διαφορές μεταξύ 2 καλωδίων ίδιου price range. "Παραμύθια της Χαλιμάς" είναι understatement. Κουμάντο στο χόμπι (ή επάγγελμα) του καθενός δε θα κάνω, αλλά υπάρχουν άλλα πράγματα να φάμε τον καιρό μας.
    0 βαθμοί
  17. Ο αγαπημένος μου κιθαρίστας με "περίεργα" solo ήταν πάντα ο Matt Bellamy, αλλά όσο μεγαλώνω τον εκτιμώ ακόμα περισσότερο. Ήταν δύσκολο να διαλέξω ένα, αλλά κατέληξα στο παρακάτω (ας με συγχωρέσει η επιτροπή για τη διάρκεια):
    0 βαθμοί
  18. Ναι.... ας μην ήταν εκεί η Emma και θα σού'λεγα τι θα πανηγυρίζατε τώρα.....
    0 βαθμοί
  19. Τσεκάρετε και δισκογραφία. όχι μόνο αυτό.
    0 βαθμοί
  20. έλα βρε...δε θα γίνουμε προκρούστηδες δώσε πράμμα
    0 βαθμοί
  21. γιατί βρε πού το έκανα αυτό? περνάνε οι BOC δικαιωματικά
    0 βαθμοί
  22. πάει το 2ο. Το έφαγε η μαρμάγκα.
    0 βαθμοί
  23. Το άκουγα πριν καμία ώρα. Δεν το έβαλα λόγω διάρκειας των σολων. Κατά τα άλλα και αυτό στο 1:50 και το άλλο στο 13:28 σε στέλνουν.
    0 βαθμοί
  24. 18 δευτερόλεπτα. Ελπίζω μην ενοχλεί που τον ντουμπλάρει ο Rudess. 9:06
    0 βαθμοί
  25. Μια όχι πολύ γνωστή εκτέλεση του standard του Mingus. Όχι σύντομο γιατί το κομμάτι είναι τζαζ και προφανώς είναι 90% αυτοσχεδιασμός, αλλά οτιδήποτε παίζει μετά το θέμα το σαξόφωνο, είναι ότι πιο παράξενα ωραίο έχω ακούσει ποτέ.
    0 βαθμοί
  26. χαιρετω τη παρεα!!! που εισαι ρε cos? θυμωσες μαζι μου απο κατι? εγω θελω να απαντας στις αναρτησης μου φιλε cos!!! αφου με μιλαει και ο αρχηγος του σαιτ δε θελω τιποτα αλλο!!! dim ευχαριστω για την απαντηση, δεν πινω πλεον μπυρες και ποτα τωρα στα 35. τα κυλα ειναι απο τα χαπια! μικρος επινα χο απο 17-20 και μετα απο δεκα χρονια αποχης το αρχησα στα 30, με γαμ.σε τα μπρικια. κανω θεραπεια και πλεον αν θελουμε να εχουμε καποια προοδο πρεπει να ειμαστε σοβαροι! πιο παλια μπερδεβα τα χαπια με ποτα μπυρες κτλ, τωρα λεω να γινω ανθρωπος. δε με παιρνη να κανω μαλα.ιες στα 35 αν θελω να εχω ονειρα. απο χαπια μη φανταστητε τιποτε το ιδιαιτερο παιρνω οπως πλεον ολοι.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου