Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Alex Raptakis

    Alex Raptakis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      1.810


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      20.926


  3. Κβαντική Διεμπλοκή

    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1.491


  4. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      7.492


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 07/05/2022 σε όλα

  1. Νομικά, εφόσον παρέχεις υπηρεσίες επί πληρωμή, πρέπει να κάνεις έναρξη επαγγέλματος και να δηλωθείς ως ελεύθερος επαγγελματίας. Πρακτικά, κόβεις αποδείξεις/τιμολόγια για κάθε συναλλαγή, ανεξάρτητα το πώς έχεις πληρωθεί, και να τις καταθέτεις, όπως κάνουν όλοι οι ελεύθεροι επαγγελματίες. Τώρα το πώς και αν ελέγχονται οι online πληρωμές, είναι συζήτηση που δε μπορεί κανείς να σου εγγυηθεί τίποτα.
    3 βαθμοί
  2. Όσο υπάρχει το j-bridge μη φοβάστε τίποτα. Εμένα όλα μου τα έχει γεφυρώσει και γλίτωσα τα ψυχοφαρμακα
    1 βαθμός
  3. φιλε, με το συμπάθειο αλλα η τασκαμ είναι πλέον εκδόσεις Χλεμπονιάρη... αν η αρτούρια χαλάει με την ανάσα η τασκαμ δεν δουλεύει με τη σκέψη https://www.facebook.com/watch/?v=751639468361101
    1 βαθμός
  4. Καλορίζικος ο πισίς Στράτο μου, τούμπανο τον έκανες!
    1 βαθμός
  5. Καλορίζικος! Καλές εγγραφές!
    1 βαθμός
  6. 1 βαθμός
  7. 1 βαθμός
  8. Χωρίς να θέλω να σου πω τι να κάνεις στις ηλεκτρονικές πωλήσεις υπάρχει ένας άγραφος κανόνας. Αν το εισόδημα σου είναι σχετικά χαμηλό ας πούμε 300-400 ευρώ το μήνα δεν ασχολείται κανείς.Τουλαχιστον εγώ αυτό έκανα σε πωλήσεις άσχετες με την μουσική. Τώρα αν πας στο χιλιάρικο και παραπάνω ίσως θα πρέπει να σκεφτείς να ρωτήσεις έναν λογιστή.
    1 βαθμός
  9. Ένας φίλος που γράφει μουσική για βιντεοπαιχνίδια τα πουλάει και αυτός δεν έχει κανένα απολύτως δικαίωμα. Φαντάζομαι ότι εξαρτάται από την συμφωνία που κάνεις με τον καθέναν.
    1 βαθμός
  10. Καλησπέρα σε όλο το group!! Ένα κομμάτι απο το δεύτερο single που εχει κυκλοφορίσει στη γαλλία. Περιμένω γνώμες και ελπίζω να σας αρέσει!! Ηardware synths: Roland D50, Korg Triton EXTREME Vst synths: U-He Diva, Arturia Pigments, Vps Avenger, Arturia Analog Lab
    0 βαθμοί
  11. Η πρώτη G&L που αγόρασα, και τελικά επέστρεψα, είχε κάποια θέματα που μου δημιουργούσαν αρνητική στάση προς το όργανο και την φίρμα. Είχε ένα ράγισμα, το headstock έδειχνε (και ήταν) δυσανάλογα μεγάλο σε σχέση με το μανίκι, και ήταν αρκετά βαριά, παρότι ήταν thinline. Είχα απογοητευτεί, και δεν ειχα σκοπό να ξαναγοράσω αλλο μοντέλο της εν λόγω εταιρίας, μέχρι που είδα την ASAT TRIBUTE DELUXE. Την ερωτεύτηκα αμέσως, σε σημείο να ψάξω να την βρω από reverb (από ένα κατάστημα στο Βέλγιο), μιας και μόλις είχε εξαντληθεί η διαθεσιμότητα στο Thomann. Η τιμή της είναι περίπου 650 ευρώ. Εγώ τη βρήκα, ως εκθεσιακό προϊόν, στα 520. Εμφάνιση Αυτό που με κέρδισε, εξ’αρχής, ήταν η εμφάνιση. Πρόκειται για ένα όργανο, πανέμορφο, από άκρη σε άκρη. Το όμορφο μπλέ maple top με το λευκό binding, η βαρβάτη γέφυρα, το σκούρο της ταστιέρας, οι μοντέρνες γραμμές του σώματος ήταν καθοριστικά. Μάλιστα, δεν με ενόχλησε ούτε στο παραμικρό το μεγάλο headstock, καθώς το μαύρο χρώμα το κάνει να μοιάζει πολύ μικρότερο. Τα χειριστήρια είναι λιτά και μικρά σε όγκο, pickguard δεν υπάρχει, και μια αύρα φρέσκου σχεδιασμού έρχεται να ταράξει τα (δικά μου) νερά που έχουν συνηθίσει να πλέουν παραδοσιακού σχεδιασμού telecaster. Ποιότητα κατασκευής Σε γενικές γραμμές, το (made in Indonesia) όργανο είναι πολύ καλά κατασκευασμένο, σε γενικές γραμμές, και ποιοτικώς κοντά σε μια ΜΙΜ fender. Η διαφορά είναι ότι ενώ στην fender όλα τα μέρη του οργάνου είναι ίδιας ποιοτικής εμβέλειας, η G&L επιμένει να είναι λίγο...των άκρων. Ο διακόπτης και τα ποτενσιότετρα θα μπορούσαν να έχουν καλύτερη αίσθηση, όπως και το φινίρισμα θα μπορούσε να ήταν τελειότερο σε κάποια σημεία. Η τρύπα του ενός ποτενσιομετρου δεν έχει κεντραριστεί εντός της κυκλικής έσοχής, με αποτέλεσμα να «βρίσκει» λίγο στο ξύλο την ώρα που το γυρνώ. Minor faults (για μένα) που λένε και οι Εγγλέζοι, αλλά αρκετά για να σπρώξουν κάποιους «παράξενους» αγοραστές να επιστρέψουν το προϊόν. Δεν έχει άδικα τη φήμη, περί ατελειών, η Αμερικάνη εταιρία. Στον αντίποδα, υπάρχουν τομείς που είναι σαφώς ανώτερη... του μέσου όρου της. Το μανίκι και η ταστιέρα είναι, απλά, φανταστικά. Τα medium jumbo ταστα είναι αρκετά καλοδουλεμένα, χωρίς κοφτερές άκρες. Το maple top δεν το βρίσκεις σε fender τέτοιας κατηγορίας τιμής. Η (top load) γέφυρα, που προέρχεται από την αμερικάνικη έκδοση, έρχεται για να δέσει το γλυκό. Πρόκειται για έναν βαρύ, μεταλλικό όγκο, ο οποίος δεν είναι απλά βιδωμένος στο σώμα, αλλά εσωτερικά του (σώματος) είναι γαντζωμένο. Πραγματικά στιβαρή γέφυρα, με πολύ ποιοτικά βαγονάκια, και με μια βιδούλα στο πλάι όπου (μόλις τελειώνει το σετάπ) πιέζει τα saddles, κλειδώνοντάς τα μεταξύ τους, με αποτέλεσμα να γίνονται ένα σώμα.Ως εκ τούτου, οι δονήσεις μεταφέρονται απ’ όλη τη γέφυρα στο σώμα, με το sustain να είναι έντονο, ακόμα και ακουστικά. Τα κλειδιά κουρδίσματος δεν προβληματίζουν, στο κούρδισμα. Το nut, από την άλλη, ήθελε άνοιγμα σε όλα τα αυλάκια για να κινούνται ελευθερα οι χορδές στο εσωτερικό. Η κιθάρα έφθασε ασετάριστη, κάτι που δεν μου προξένησε και πολλή εντύπωση, είναι η αλήθεια. Μαγνητες Επίσης, κατευθείαν από το αμερικάνικο eργοστάσιο, έρχονται και οι μαγνήτες. Δυο διπλοί με δυνατότητα split. O neck είναι Alnico 5 (42 gauge, 5K turns) στα 7,9Κ ως διπλός και στα 4Κ ως μονός. Ο μαγνήτης στη γέφυρα είναι Αlnico 5 (43 gauge, 7K turns) στα 13,5Κ ως διπλός και 6,9Κ ως μονός. Είναι αρκετά hot, με μπολικο definition (ειδικά ο bridge), και ηχητικά πλησιάζουν μαγνήτες απο les paul, αλλά με brightness που θυμίζει telecaster. Τους αρέσουν τα βρώμικα, ενώ τα πάνε εξαιρετικά καλά και με τα καθαρά, προσφέροντας έναν πολυ παχύ, με λιγο twang feel, ήχο. Ισορροπημένο θα χαρακτήριζα το συχνοτικό φασμα τους, ιδανικό για κάθε είδος μουσικής. Εντύπωση μου προκάλεσε το πόσο καλά «καθαρίζουν» με το volume της κιθάρας. Τραβόντας το ποτενσιόμετρο του tone, έρχεται η αποκάλυψη. Συνήθως οι μαγνήτες σε split mode ακούγονται περισσότερο σαν μισός διπλός, παρά σαν ολόκληρος μονός. Σε αυτούς τους μαγνήτες δεν συμβαίνει αυτό. Όταν σπλιτάρουν, ο ήχος είναι γεμάτος και με χαρακτήρα. Δεν θυμίζει τόσο telecaster, όσο στρατοκαστερ στα αυτιά μου. Εξαιρετική επιλογή μαγνητών για το όργανο αυτό. Εάν ο neck είχε λίγο περισσότερο definition θα την χαρακτήριζα ως τέλεια επιλογή. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι G&L δεν έχουν πολλές ηχητικές ομοιοτητες με κλασικές telecaster. Έχουν τον δικό τους, ξεχωριστό, ήχο που θυμίζει, αλλά δεν είναι, tele… Ανεση στο παίξιμο Η άνεση αποτελεί συγκριτικό πλεονέκτημα της κιθάρας αυτής. 3272 γραμμαρια, μοιρασμένα απ’ άκρη σε άκρη της κιθάρας, το μαρτυρούν. Το μανίκι είναι ένα κλικ πιο βαρύ και με στιβαρή αίσθησh, σε σχεση με αντίστοιχο από fender/squier. To -από nato κατασκευασμένο- σώμα, επίσης, είναι αρκετά πιο λεπτό και ελαφρύ. Υπάρχει το μοντέρνο κόψιμο στο σωμα, ωστε να εφαρμοζει η κοιλιά του παίχτη, προσφέροντας υποδειγματική άνεση στο καθισμό παίξιμο. Επίσης, οι γωνίες περιμετρικά του σώματος είναι στρογγυλεμένες, αυξάνοντας ακόμα παραπάνω τα επίπεδα άνεσης, τα οποία ξεπερνούν εκείνα μιας στρατοκαστερ. Μέχρι και η γέφυρα έχει τέτοια σχεδίαση ώστε να μην ενοχλεί στο παραμικρό το «παρκαρισμένο», πάνω της, χέρι. Τα χειριστήρια είναι σε διαφορετικό σημείο, σε σχέση με μια κλασική tele, αλλα τουλάχιστον η πρόσβαση στο volume είναι πολύ ευκολότερη. Το classic C μανίκι, με 12άρι radius, είναι το κατι άλλο, μακράν το πιο άνετο σε σχέση με όποιας άλλης τελεκάστερ έχω πιάσει. Τα τάστα είναι ψηλά και πολύ φαρδιά, και ο συνδυαμός τους με την εξαιρετική αίσθηση της rosewood ταστίερας, κάνει τη διαφορά. Χαρακτηριστικά - CONSTRUCTION: bolt-on - SCALE: 25 1/2" - PICKUPS: Neck - G&L AS4255B, Bridge - G&L AW4470B - BODY WOOD: Premium Flame Maple top over Mahogany - NECK WOOD: Hard-Rock Maple with Maple or Caribbean Rosewood fingerboard - NECK PROFILE: G&L Modern Classic with 9 1/2" radius - NUT: 100% natural bone - FRETS: 22 medium jumbo, Jescar 57110 18% nickel silver - TUNING KEYS: 12:1 ratio, sealed-back - BRIDGE: Leo Fender-designed G&L Saddle-Lock™ with chrome-plated brass saddles - CONTROLS: 3-position pickup selector, volume, tone with push/pull coil split for both pickups Ήχοι Origin 20 και nobels ODR mini, στο οποίο σταδιακά ανεβάζω gain gl odr or20.mp3 Laney supertop με cleanish ήχο gl laney cleanish.mp3 Laney supertop με βρώμικο ήχο (από πετάλια) gl laney mid-high gain.mp3 Laney supertop με split gl laney split.mp3
    0 βαθμοί
  12. Που είναι η τουαλέτα? Έεεεε?
    0 βαθμοί
  13. πες μας που κάνεις busking να έρθουμε (δανείζουμε κι όλας - ιντερφεισοδάνεια)
    0 βαθμοί
  14. Για κανένα δίμηνο τουλάχιστον το κόβω. Να μαζέψω πρώτα το χρήμα. Υπ' όψιν παιδιά, και το pc και την κάρτα, τα παίρνω από χρήματα του τσιγάρου. Από τότε που είμαι στο 1 τσιγάρο την ημέρα (έγινα ατμιστής), μπόρεσα να εξοικονομήσω τα χρήματα για το pc, και σε λίγο καιρό την κάρτα.
    0 βαθμοί
  15. δεν ξέρεις πόσο έψαξα είχε συμφωνίες η fishman με διάφορους και είχα patches μια χαρά στον παλιό (τι παλιός 6 ετίας). Χάλασε τις συμφωνίες, εν τω μεταξύ οι διάφοροι έβγαλαν νέες εκδόσεις και οι παλιές δεν υποστηρίζονται. Και όλα τα lic ήταν περιορισμένα και λειτουργούσαν μέσω διαφόρων εγκαταστάσεων. Αλλαξε έκδοση το fishman και αποφάσισε να προσφέρει άλλα plugin με άλλο εγκαταστατικό. Ακυροι όλοι οι κωδικοί που μπορούσαν να σου δώσουν πρόσβαση στις παλιές εκδόσεις των άλλων. Και ουτε support ούτε τίποτα. Κύριε δεν συνεργαζόμαστε. Χρησιμοποιείστε τα καινούργια. Ατιμο σοφτ. Αστα. κανόνισε την επόμενη βδομάδα να έχεις κάρτα.
    0 βαθμοί
  16. σα μικρό παιδί κάνεις. Εχω χάσει σχεδόν 10 μήνες προσπαθώντας να βρώ πλαγκιν 64άρια και 32άρια αγορασμένα με το fishman που σταμάτησε να συνεργάζεται η fishman μαζί τους και σε update από τον έναν στον άλλο υπολογιστή χάθηκαν αμετάκλητα. η ζωή τραβάει στην ανηφόρα με σημαίες και με ταμπούρλα
    0 βαθμοί
  17. GT-8, το θέμα δεν είναι η πεταλιέρα, αλλά η εφαρμογή για τον υπολογιστή. Η Alesis μια χαρά είναι, αλλά ... - δεν έχει drivers - είναι firewire, και για να παίξει πρέπει να πάρω pci-e controller (κανένα 50άρικο), ρισκάροντας αν θα παίξει στα 10άρια μια firewire κάρτα.
    0 βαθμοί
  18. εγω το interface αυτο το δουλεύω με την behringer fcb1010 που είναι 20ετίας. επίσης και με το lexicon που είναι 15ετίας. από την άλλη σε λίγο λόγω τσιπακίων δεν θα βρεις όχι κάρτα, ούτε λέπι. Την id22 την έχει ακόμα στοκ στην Ελλάδα. https://www.nakas.gr/en/proionta/epang-kos-ichos-eikona/studio/kartes-ichou/audient-audient-id-22-karta-ichou_534267/ Σιγα μη βρεις τέτοια κάρτα όλο σίδερο με 250
    0 βαθμοί
  19. δεν ξερω αν επιμένω λάθος, αλλά εγώ τέτοια δουλειά με το πισί την κάνω με ένα τέτοιο https://www.skroutz.gr/s/12587373/Midi-Interface-Usb-to-MIDI-Keyboard-Interface-σε-Μαύρο-Χρώμα.html αρτούρια είχα δεί και γω πριν 2 χρόνια και όντως χαλάνε αν αναπνεεις δίπλα τους. πάρε βρε μια ID22
    0 βαθμοί
  20. Στης ακρίβειας τον καιρό... Βλέπω όλα εχουν πάει απάνω. Η σκάρλετ 18i20 ξυστά στο 500άρικο. Ίσως behringer 1820 με 255 ευρούλια. Ανάγκα και θεοί πείθονται.
    0 βαθμοί
  21. Πλάνα υπάρχουν. Λεφτά δεν υπάρχουν. Προσανατολίζομαι στην scarlett 18i8. Μέχρι 350 βαριά 400 ευρώ (και πολλά λέω). Έχω κοιτάξει (ιντερνετικά) αρκετές. Αλλά είμαι και φαταούλας, θέλω midi in/out, spdif, και adat. Και inserts θα ήθελα (που έχει η τωρινή μου), αλλά μόνο σε τρία έχω βρει, ένα behringer (δεν έχει adat/spdif όμως), ένα audient (δεν έχει midi), και ένα arturia (ακριβό, και όχι καλής ποιότητας hardware-χαλάει εύκολα). Οπότε για inserts δύσκολο.
    0 βαθμοί
  22. Το καλό που του θέλουμε!
    0 βαθμοί
  23. Επιτέλους το έφτιαξα το pc. Κουτί : Antec DP502 Flux Επεξεργαστής : i5-11500 Μητρική : Gigabyte z590 Aorus Pro AX (την βρήκα φθηνότερα από την b560 που είχα βάλει στο μάτι) Ψύκτρα : Noctua NH-U14S Τροφοδοτικό : Seasonic Focus GX 750W Full Modular 80 Plus Gold (πήρα μεγάλο, με την προϋπόθεση ότι μπορεί κάποια στιγμή στο μέλλον να μπει και κάρτα γραφικών) Μνήμη : Crucial Ballistix 16GB (2X8) 3600MHz Δίσκος 1 : Samsung 970 Evo Plus SSD 1TB M.2 NVMe PCI Express 3.0 Δίσκος 2 : Crucial MX-500 1TB ssd Δίσκοι 3-4 : Δύο HDD από το παλιό pc Έβαλα μέσα το παλιό μου DVD writer, και τους δύο HDD των 2TB έκαστος από το παλιό pc μου. Μέχρι στιγμής .... Όλα πάνε σφαίρα. Δεν ακούω κιχ, κι ας δουλεύουν οι 5 ανεμιστήρες που έχει το κουτί (από την μάνα του) και η ψύκτρα του επεξεργαστή. Αφού πολλές φορές κοιτάζω να δω αν είναι ανοιχτό, ή έχει κλείσει. Η θερμοκρασία είναι 30κάτι βαθμοί, άντε να πάνε 40 με κάμποσα παράθυρα από browsers ανοιχτά. Όταν πάρω και audio interface, θα δω πώς θα τα πάει κι εκεί (με cubase και πολλά vst ανοιχτά). Το μέλλον θα δείξει τα υπόλοιπα (αντοχή, κλπ).
    0 βαθμοί
  24. Αυτο για σημερα, γιατι με τις φωτο που θα ανεβασω αυριο, θα μας την πει παλι ο Χάρης Ο Οταν ανεβαζα αυτα ομως, δεν συμπαρασταθηκε Μιλαμε εκανα μια επαναληψη στο θεμα, και ναι, ειναι το καλυτερο θεμα που εχει ανεβει ποτε στο νοιζ. Ουτε με φωτο σπο το μουσειο της Marshall, και της Fender σε συγκρινεται.
    0 βαθμοί
  25. 0 βαθμοί
  26. Φαντάζομαι τώρα τον dim να διαβάζει περί διαγωνισμού για signature κιθαριστα, και να αναφωνεί "επιτέλους, ήρθε η ώρα μου!" Και μόλις λίγο παρακάτω βλέπει ότι δε πρόκειται για signature telecaster, αλλα... για πένες (δεν χρησιμοποιεί πένες)...
    0 βαθμοί
  27. @Nikolas, τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας ρυθμίζονται και προστατεύονται στην Ελλάδα με τον Νόμο 2121/1993 όπως ισχύει σήμερα κατόπιν της τροποποίησης του με τον Νόμο 4212/2013 που ενσωμάτωσε δύο οδηγίες του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Με την δημιουργία κάθε πρωτότυπου έργου, ο δημιουργός αυτοδικαίως αποκτά πνευματικά δικαιώματα τα οποία απαρτίζονται από το Ηθικό και το Περιουσιακό δικαίωμα επί του έργου. Το Ηθικό δικαίωμα είναι εκείνο που συνδέει τον δημιουργό με το έργο του ενώ το Περιουσιακό δικαίωμα είναι εκείνο που παρέχει στον δημιουργό την δυνατότητα να εκμεταλλευτεί το έργο του. Με το Περιουσιακό δικαίωμα ο δημιουργός μπορεί να εκμεταλλευτεί με οποιοδήποτε τρόπο επιθυμεί το έργο. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να το διαθέτει με όποιο τρόπο θέλει, με τους όρους που ο ίδιος θέλει. Σε σχέση λοιπόν με το ερώτημά σου, εσύ ως δημιουργός είσαι εκείνος που θα καθορίσει στο πρόσωπο που θα καταβάλει το τίμημα που έχετε συμφωνήσει αν θα έχει στην συνέχεια δικαίωμα να το εκμεταλλευτεί οικονομικά περαιτέρω (πχ να παραχωρήσει προς τρίτους άδειες χρήσης ή εκμετάλλευσης ή ακόμα και μεταβίβασης του περιουσιακού δικαιώματος εξ ολοκλήρου), αν το δικαίωμα αυτό θα είναι αποκλειστικό ή περιορισμένο κλπ. Αυτό λοιπόν για να καταστεί ξεκάθαρο, θα πρέπει να ορίζεται και περιγράφεται στην εκάστοτε σύμβαση παραχώρησης των δικαιωμάτων. Συγκεκριμένα λοιπόν στο Fiverr θα πρέπει στην περιγραφή της υπηρεσίας να αναφέρονται επακριβώς τα δικαιώματα που μεταβιβάζονται, οι περιορισμοί τους και γενικά οι όροι της συναλλαγής. Τι ακριβώς προσφέρεις. Αν το σύστημα σου δίνει την δυνατότητα να γράψεις και παρακάτω τους περιορισμούς αυτούς τότε καλό είναι να τους επαναλάβεις και στα επόμενα βήματα που προσφέρει η ηλεκτρονική πλατφόρμα (π.χ. στα σχόλια της συναλλαγής). Το Ηθικό δικαίωμα είναι εκείνο που δεν μεταβιβάζεται και ακολουθεί πάντα το έργο. Αυτό σημαίνει ότι το έργο σου δεν μπορεί να αποκοπεί από εσένα, ούτε μπορεί ο τρίτος που θα αγοράσει μια άδεια χρήσης ή εκμετάλλευσης να ισχυρίζεται ότι είναι ο δημιουργός του. Στο Fiverr συναλλάσσεται κόσμος απ' όλο τον πλανήτη. Αυτό σημαίνει ότι σε περίπτωση που διαπιστώσεις παραβίαση κάποιου δικαιώματός σου θα είναι εξαιρετικά δύσκολο και κοστοβόρο να μπορέσεις να ικανοποιηθείς δικαστηριακά.
    0 βαθμοί
  28. Είναι πιο απλό απ'όσο νομίζεις. Εκτός από το κομμάτι, μπορείς να πουλήσεις και την άδεια (για το οτιδήποτε). Φυσικά ανάλογα την άδεια και το πόσα δικαιώματα δίνεις, τόσο μεγαλύτερη η τιμή που πρέπει να ζητήσεις. Όπως και να χει, ότι και να κάνεις το κάνεις πάντα με συμβόλαιο. Ίσως μου διαφεύγει κάποιο, αλλά γράφω εδώ όσα γνωρίζω: - All rights reserved: Όλα απαγορεύονται - Personal Use: Δε μπορεί να το βγει δημόσια, ούτε να βγει κέρδος - Creative Commons: Μπορεί να βγει ημόσια αλλά δε μπορεί να έχει κέρδος, ούτε έμμεσα (πχ διαφημίσεις Youtube) - Commercial Use: Μπορεί να βγάλει κέρδος έμμεσα, πχ σαν backing track, από διαφημίσεις, κτλ) αλλά δε μπορεί να υπάρξει άμεσο κέρδος μέσω derrivative work ή redistribution. - Permissive License: Μπορεί να γίνει αναδιανομή ή κέρδος από παράγωγο προϊόν, αλλά και re-license. Συναντάται συνήθως στον κόσμο του software. - Public Domain: Όλα ανοιχτά, για όλους, χωρίς συμβόλαιο - Ghost Writer: Δημιουργία απευθείας κάτι για όνομα κάποιου άλλου, είτε με συμβόλαιο είτε χωρίς. Στον καλλιτεχνικό κόσμο δεν είναι κάτι σύνηθες να δίνεις όλα τα δικαιώματα, ειδικά σε τέτοιες περιπτώσεις όπως τα commissions. Εκεί δίνεις είτε personal, είτε commercial, που πάει μαζί με το συμβόλαιο φυσικά, πριν γίνει οποιαδήποτε πληρωμή. Πριν δώσεις την τελική τιμή, θα ρωτάς, personal ή commercial use? (Και αν δε ξέρουν, οφείλεις να τους εξηγείς προφανώς). Αν θες τώρα να δώσεις όλα τα δικαιώματα σε κάποιον (συγκεκριμένα), τότε γίνεται με το Permissive License. Ένα σχετικό άρθρο που μπορείς να διαβάσεις περισσότερα για αυτό είναι ένα στη Wikipedia. Είναι γραμμένο με γνώμονα το software αλλά πάνω κάτω τα ίδια είναι, εφόσον είσαι ξεκάθαρος στο συμβόλαιό σου. https://en.wikipedia.org/wiki/Permissive_software_license Ένα παράδειγμα Στο χώρο της τέχνης υπάρχουν διάφορα παραδείγματα που μπορείς να βρεις πρακτικά. Πχ: Stock photo websites, font sites κτλ. - Σαν Free εκδοση θα σου έχει μόνο personal use, πχ βάλε ένα γραφικό στην εργασία για τη σχολή σου. - Σαν Paid έκδοση σου έχει commercial license. Εκεί βρίσκεις ίσως και το Editorial license που έχει να κάνει με διάσημα πρόσωπα. - Δε σου έχει ποτέ να αγοράσεις Permissive License, και για την ακρίβεια πάντα αναγράφεται κάπου στο EULA/Terms of Use. Πχ δε μπορείς να αγοράσεις μια sample βιβλιοθήκη Spitfire Audio και να την πουλήσεις. Ακόμα και στο Pianobook που είναι όλα community-driven και τέρμα ελεύθερα, εκεί φτάνει μέχρι το Commercial use, και αναγράφεται "It is forbidden to sell or redistribute the sample libraries that you do not own the copyright to (e.g. you are not the uploader)." Αν κάποιος αρχίσει να αναδιανέμει το προϊόν σου (ή παράγωγό του) ενώ φυσικά δε το γράφει το συμβόλαιο και δεν έχει πληρώσει για τα δικαιώματα στο δημιουργό του, τότε προφανώς μπορείς να κινηθείς νομικά. Το αν σε συμφαίρει η όχι, αυτό είναι άλλο (μεγάλο) ζήτημα.
    0 βαθμοί
  29. Χωρις να ειναι παλαβο, δεν ειναι και τοσο απλο και συνηθισμένο και ρυθμικα και αρμονικα και ηχητικα
    0 βαθμοί
  30. 0 βαθμοί
  31. Εσύ να κάνεις ότι θέλεις, εμείς τι φταίμε να πεινάμε πριν την ώρα μας ρε αλιήτη? Με κατέστρεψες λέμε!
    0 βαθμοί
  32. Έκανα Έκανες Έκανε Κάναμε Κάνατε Έκαναν
    0 βαθμοί
  33. Διατροφη δεν εκανες ή θυμαμαι λαθος;
    0 βαθμοί
  34. Και λοιπά (Δερβενοχώρια - Κόλλιας)
    0 βαθμοί
  35. όχι ρε σι, αλλά τις τελευταίες μέρες το είχα ψιλοχέσει στο φαί και υποτίθεται ότι είμαι σε διατροφή, 11.05 έχω επίσκεψη στη διατροφολόγο, προσευχηθείτε για μένα.
    0 βαθμοί
  36. Εγώ θέλω μια αυριανή, αλλά να είναι άδειο.
    0 βαθμοί
  37. Εκανα αρκετες ωρες α) γιατι ειμαι ψειρας και β ) επειδη οπως ειπα ηταν η πρωτη δουλεια που θα παρεδιδα και με ενδιεφερε να ειναι αψογη για εμενα και οχι να ικανοποιησει απλα τον πελατη. (και θα συνεχισω φυσικα να το κανω αυτο εν μερη και οπου αξιζει). Εκανα λοιπον περισσοτερα απο οτι μου ζητηθηκαν τα οποια ηταν 3 κιθαρες + 1 μπασο για ενα 3λεπτο κομματι. Καταρχην ειχα χρονο και ασχοληθηκα περισσοτερο με το pre και post production. Να ακουσω δλδ καλα το κομματι, να μελετησω την αρμονια και τις μελωδιες του και να σκεφτω πως θα το στησω με ακουστικες και δωδεκαχορδες, και post, να κανω editing, τοσο στο vocal track οσο και στα δικα μου, ωστε να "κατσουν" οσο καλυτερα και φυσιολογικα γινεται (δεν ειχε κλικ τρακ το κομματι). Δεν ηθελα να αφησω τη δουλεια αυτην, σε αυτον που θα εκανε τη μιξη. Ποιος ξερει αν θα την εκανε οπως επρεπε? Αυτα, μπορει και 12 ωρες. Τα παιξιματα δεν μου πηραν περισσοτερο απο ενα 6ωρο (γιατι ειχα και το μανικι χωρις κλικ να "κυνηγαω" τις φωνες, και δεν μπορουσα να κανω πουθενα copy paste). Ηχογραφησα λοιπον : 1 τρακ μπασο 3 x 12χορδες (οι μια εξ αυτων ηταν ντουμπλαρισμα γηια στερεοφωνια αλλα και με διφωνιες σε καποια σημεια) και 2 x 6χορδες (η μια ντουμπλαρισμα στην αλλη) για 3λεπτο περιπου κομματι, 6 Tracks συνολο. Αυτα συμφωνα με το τιμολογιο μου στο premium gig στο Fiver, θα ηταν 60 δολαρια για τις κιθαρες + extra 20 για το μπασο. Θα εβαζα ομως + 40 για τις ιδιαιτεροτητες* του project και θα εδινα ενα custom offer, συνολο120 δολαρια, ισον 96 ευρω. Εφοσον ομως δεν μου ζητηθηκαν ολα αυτα, δεν μπορουσα να τα χρεωσω. Τα εκανα για παρτη μου. Ηθελε ομως να κανουμε κι αλλα κομματια (οπως και εγινε), και τα εδωσα προσφορα στην τιμη του Gig μου που περιλαμβανει ολες τις κιθαρες για ενα κομματι, δλδ στα 60 δολλαρια, ισον 48 ευρω, ισον 42 καθαρα (ουσιαστικα, εκανα δωρο το μπασο και τις ιδιαιτεροτητες). Στα επομενα κομματια δουλεψα πιο εξυπνα Εβαλα κλικ εγω (με παραλλαγες) και εβαλα το Vocal Track πανω στο κλικ, κι ετσι εκανα και καποια copy paste. Εγιναν ολα στο μισο χρονο, που και παλι ειναι πολυς, αλλα ... ειμαι ψειρας. Αποτελεσμα: 1. Εχω 3 reviews με αποθεωτικα σχολια και 5 αστερια σε ολους τους τομεις (Seller communication level, Recommend to a friend, Service as described) 2. Το βασικο, απο την 20η σελιδα (με 50 περιπου κιθαριστες στη καθε μια) των recommended** κιθαριστων, πηγα στην 1η σελιδα. * α) το βασικο οτι δεν υπηρχε κλικ, β) επρεπε να βγαλω με το αυτι ολα τα παιξιματα ενος συγκεκριμενου -και οχι απλου αρμονικα- κομματιου και να το κανω ακουστικη διασκευη **Υπαρχουν 3 κατηγοριες best sellers, recommended και new arrivals. .
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου