Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      20.926


  2. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      9.334


  3. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      11.677


  4. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      46.938


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/05/2022 σε όλα

  1. Το eq αλλάζει. Άλλοι μαγνήτες είναι με έντονα μεσαία, άλλοι με πρίμα, άλλοι με μπάσα. Σε καθαρό σημα, η διαφορά είναι μεγάλη. Όσο δίδεις γκάζι, τόσο μειώνεται. Μέσα στο μιξ, ακούγεται ακόμα πιο δύσκολα. Το ποσό αρπάξει αλλάζει. Έχεις έναν μόνο στα 12Κ και έχει έναν παχύ ήχο, που θυμίζει P90, και ωθεί τον ενισχυτή σε breakup. Έχεις και έναν vintage στα 5Κ όπου τερματίζει το gain, και δεν λέει να "σπάσει" ο ήχος. Αλλάζει η απόκριση στην πένα και η αλληλεπίδραση με τον ενισχυτή. Αλλάζει το πόσο καλά καθαρίζει με ρίξιμο volume. Αλλάζει η ένταση του ήχου ανάλογα με το τι σύρμα έχει ο μαγνήτης. Πολλά αλλάζουν ακόμη, και εάν τα βάλεις όλα μαζί, οι διαφορές είναι μεγάλες, για κάποιον που μπορεί να τις εκτιμήσει. Γενικότερα, να ξέρεις ότι η επιλογή μαγνήτη δεν είναι τόσο σημαντική όσο η επιλογή ενισχυτή και πεταλιων, και το να ξέρεις να τα ρυθμίσεις για να πάρεις σωστό ήχο. Πρώτα ξεκινας αυτά για να πάρεις ήχο. Οι μαγνήτες ελάχιστο ρόλο παιζουν στο συνολο. Και φυσικά, μην ξεχάσω να αναφέρω πόσο σημαντικό είναι να ρυθμιστούν σωστά οι μαγνήτες, σε υψος. Μπορεί να είναι game changer αυτή η ρυθμιση, σε βαθμό που δεν θα χρειάζεται να ψαχνεσαι για αντικατάσταση.
    1 βαθμός
  2. Μια από τα ίδια https://kg-guitars.gr/el/product/fender-pure-vintage-65-strat-pickups-set/ Και για jazzmaster & jaguar πάλι τα ίδια θα σου πω Μιλάμε για ΤΟΝ κλασσικό ήχο Fender όπως τον ξέρουμε, τα mid 60s ήταν η επιτομή του όσον αφορά τους μαγνήτες....τα είχαν όλα...και το punch των early 50s και τον "αερα" των late 60s.
    1 βαθμός
  3. Πιστεύω ότι αν πάρεις μια μια τις παρατηρήσεις και τις δουλέψεις θα δεις αμέσως διαφορά
    1 βαθμός
  4. Είναι γνωστό πως οι μονοπήνιοι μαγνήτες έχουν θόρυβο. Για τον λόγο αυτόν έχουν δημιουργηθεί οι διπλοί μαγνήτες (humbuckers) που ακυρώνουν τον εγγενή θόρυβο. To jazz bass έχει δύο μονοπήνιους μαγνήτες. Όταν παίζουν και οι δύο μαγνητες στο μπάσο σου, λειτουργούν σαν humbuckers και ακυρώνουν τον θόρυβο (hum). Οταν η γείωση στο σπίτι δεν είναι καλή, ο θόρυβος του μονοπήνιου μαγνήτη είναι έντονος. Το ότι η κατασκευή της πολυκατοικίας είναι του 90 δεν σημαίνει απαραίτητα πως έχει καλά ηλεκτρικά. Οι περισσότεροι μουσικοί έχουμε εξοικειωθεί απο τον εγγενή θόρυβο των μαγνητών και δεν μας απασχολεί ιδιαίτερα. Κάποιες μέρες ανάλογα με την ποιότητα του ρεύματος τα πράγματα θα είναι καλά και κάποιες όχι.
    1 βαθμός
  5. η πρωτη ειναι με τους μονους αν παιζεις στον μεσαιο μαγνητη
    0 βαθμοί
  6. 0 βαθμοί
  7. Εγώ φταίω που είσαι μπρουκλης και καπιταλιστης ? Εγώ που είμαι ένας πτωχος κομμουνιστής ωφεληθηκα περισσότερο :)
    0 βαθμοί
  8. Θα εκπλαγείς (για ένα κομμάτι μιλάμε όχι για ...άλμπουμ :) ) Πριν κάποια χρόνια χρησιμοποίησα παρόμοια υπηρεσία για πνευστά (οι μισοί επαιζαν στους....Tower of Power ) και η τιμή ήταν αστεία (159 EUR μου δείχνει το ΡΡ) Δεν νομίζω άλλωστε να τους παίρνει παραπάνω από 10 με 15 λεπτά το κομμάτι.
    0 βαθμοί
  9. Ήταν αναμενόμενο. Όταν οι τιμές πάνε σε υψηλότερο υψηλό, και ο MACD (κάτω διάγραμμα) δεν ακολουθεί, αλλά παραμένει χαμηλότερα του προηγούμενου υψηλού του, έχουμε negative divergence, που προμηνύει πτώση. Και όταν συμβαίνει αυτό σε weekly chart, σημαίνει ότι η πτώση δεν είναι άμεση, έρχεται σιγά σιγά ....
    0 βαθμοί
  10. καταγγέλω τον σύντροφο σουπερφανκ διότι στο τεστ του ο βαθμός έντασης και η χροια του τσιου τσιου που κάμνουν οι χορδαί μπερδεύει τον ήχο του ξζυλου. Χώρια που στη μέση του τεστ ανοιγοκλείνουνε βαλίτσαι και χάνεται η ακουστική μνήμη. Να επαναληφθεί το τεστ παρεαυτά
    0 βαθμοί
  11. με κΟΥνητο τηλεφωνο περικαλω ,για αιρασιτΑΙχναι μας περαΚες? πηρα λαθος κιθαρα απο τον οπλοβαστο και πανικΟΒλΟΙθικα
    0 βαθμοί
  12. συνεχιζω το τεστ... πΓια ινΕ πγΙα? 1. Warmoth/Mark Jenny Thinline Tele ash body /rosewood fb TLC pickups, παχυς λαιμος (1" πρωτο ταστο) 2. AO 60s Thinline Tele ash body/maple neck stock pickups, λεπτος λαιμος (0,86" πρωτο ταστο) Ιδιο ακριβως βαρος (6,6 pounds),ιδιες καινουργιες χορδες & μαγνητες με ιδια περιπου εξοδο τελε ακουστ.m4a τελε ηλεκ.mp3
    0 βαθμοί
  13. Ωραία τεστάκια αυτά, το προηγούμενο με τους noiseless δεν το πρόλαβα, αν και το βρήκα. Στο συγκεκριμένο συμφωνώ με τον από πάνω a. single b. WR
    0 βαθμοί
  14. εσυ παιδί μου όλο λάδι είσαι αλλά από τηγανίτα τίποτα a. single b. WR
    0 βαθμοί
  15. να΄ταν ο μόνος....
    0 βαθμοί
  16. Να προσέχεις άλλη φορά τι γράφεις :) :) Εντάξει είναι όντως κοντά ο ήχος αλλά μη ξεχνάμε το σύνθημα: "Διπλε Διπλε Δεν θα γίνεις μόνος ΠΟΤΕ"
    0 βαθμοί
  17. Πολλά θεματάκια σε ένα ενδιαφέρον αρχικά κομμάτι. Τα προβλήματα εντοπίζονται στην έλλειψη εμπειρίας στην παραγωγή. Λέγοντας παραγωγή δεν εννοώ τις τεχνικές μίξης ηχογράφησης κλπ. Λέω την έννοια της άποψης του παραγωγού, δηλαδή το τι πρέπει να ακουστεί και πως και στην συνέχεια με ποιά μέσα θα υλοποιηθεί αυτό. Ο παραγωγός πρέπει να έχει τεράστια γκάμα από ακούσματα ώστε να ξέρει τι ταιριάζει σε κάθε τραγούδι ώστε να το πλαισιωσει κατάλληλα. Εδώ βλέπουμε παράξενα πράγματα. Ξεκινάμε με κάποια υποτονικά υποστηρικτικά τύμπανα που παραδόξως χτυπάνε στη μπότα τρίηχα σαν του μακαρίτη του Bozo (0.03 και πέρα). Και μάλιστα αυτό το μοτίβο επαναλαμβάνεται και επαναλαμβάνεται αλύπητα μέχρι το τέλος. Η κιθάρα δεξιά (0.15) ενώ φωνάζει θέλω αρπίσματα παίζει 2/4 συνέχεια. Στο δε 1.10 - 1.24 κανεις δεν καταλαβαίνει τι γίνεται δεξιά. Οι ρυθμικές distorted (0.38) εμφανίζονται ξεκάρφωτες και με τον ίδιο τρόπο εξαφανίζονται. Τα τύμπανα γενικά δεν έχουν ισορροπία. Άλλα ακούγονται χαμηλά άλλα ψηλά. Τα δε γεμίσματα όπου έρχονται (0.28 - 0.54- 1.01 - 1.07 - 2.47) δεν ταιριάζουν με τον συνολικό ήχο. Το μπάσο με έναν άδειο ήχο έρχεται και μπερδεύεται με τη φωνή στο 0.49 και αποπροσανατολίζει, γιατί συχνά "χώνεται ανάμεσα στα πόδια" της φωνής. . Το πιάνο είναι λιτο και συμπαθητικό σαν ήχος, αλλά παίζει πολύ πολύ απλοϊκά, στο στυλ γεμίζω μια δυο πάνω ή κάτω από την τονική του εκάστοτε ακόρντου και επιστρέφω και δεν λείπουν και τα "λαθάκια" (1.05) ή "ψαξίματα" (3.07 έως 3.20 και μετά) . Στις περιπτώσεις αυτές ίσως ένα ακόρντο θα ήταν προτιμώτερο από ένα μπρος πίσω. Αλλά και πάλι αφού ηχογραφήσεις τα "ψαξίματα" μετά με το midi τα γυρνάς σε κάτι πιό πειστικό. Λυτρωτικό το "φλάουτο" στο 1.34 και γενικά όλο αυτό το interlude, αν και του χαλάει την εικόνα και εκεί η επαναλαμβανόμενη υπερβολικά χρήση της gated/chopper ρυθμικής δεξιά. Αυτά τα ενδιαφέροντα κιθαριστικά εφέ είναι καλό να παίζονται για μερικά μέτρα και τέλος. Δεν είναι για χόρταση που λέμε. Για ο,τιδήποτε όμορφο ή "εύρημα" σε ένα κομμάτι. Απαξ και αρχίσει να επαναλαμβάνεται είναι μετά ενοχλητικό. Τωρα, η φωνή είναι ενδιαφέρουσα, έχει καλή χροιά, και μένα κάτι μου θυμίζει-σίγουρα ένα φίλο μου-, αλλά φαίνεται ότι είναι ερασιτεχνική, ενώ σαν θέμα η όλη ανάπτυξη φωνητικά χαρακτηρίζεται σε γενικές γραμμές φλατ, ενώ η όλη του αίσθηση δίνει μια ρετρό γεύση, πχ...ας πούμε Κώστας Καράλης και γενικά όχι μοντέρνο άκουσμα. (δεν είναι τυχαίο και άστοχο το σχόλιο για Λομπεργκ/Βόγλη, αν και πάει πολύ πιό παλιά από αυτό που λεω εγώ) Μετά από όλα αυτά τα αρνητικά, που προσωπικά είναι τα πράγματα που ζητάω να ακούσω όταν ανεβάζω ένα κομμάτι, θα σταθώ στην σοβαρή προσέγγιση της όλης δομής του κομματιού, των ωρών που φαίνεται ότι αφιερώθηκαν και το συνολικό μεράκι. Και αυτά σε συνδυασμό με τα άλλα 2 που ανέβασες. Εχουμε μια ερασιτεχνική προσπάθεια που θέλει να γίνει κάτι παραπάνω και έχει τα φόντα. Ξέρω εδώ παιδιά που ανέβασαν πολύ πιό μέτριες προσπάθειες και έχουν εξελιχθεί ανέλπιστα καλά. Δεν θέλω να ευλογήσω τα γένια της κοινότητας, αλλά αδιαμφισβήτητα έχει βοηθήσει πολύ κόσμο να σταθεί στα πόδια του και να πάει σε πολύ πιό αξιοπρεπές επίπεδο από όσο όταν ξεκίνησε.
    0 βαθμοί
  18. Ο εχθρός του καλού είναι ...το καλύτερο λένε. Υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης στον τρόπο που κάνεις τη μίξη, ώστε να ακούγεται υψηλότερης ποιότητας αποτέλεσμα. Και αυτό ισχύει για όλους εμάς τους ερασιτέχνες. Ευχαριστώ που άκουσες και δικά μου κομμάτια και χαίρομαι που σου αρεσαν. Έχω επαφή με τη μουσική από μικρός. Παίζω 5 χρόνια ηλεκτρική κιθάρα και ασχολούμαι με την παραγωγή από την πρώτη καραντίνα. Όλα αυτα ερασιτεχνικά και στον ελεύθερο μου χρόνο. Έχω πολύ μικρή εμπειρία, αλλά εδώ μέσα υπάρχουν πολύ έμπειρα άτομα, τα οποία σε κάθε βήμα της παραγωγής με έχουν βοηθήσει με τις συμβουλές τους. Και μόνο που ακούω τα κομματια τους, είναι ένα μάθημα για μένα. Στην ουσία, από εκείνα επηρεαστηκα και πάτησα το πρώτο μου rec στον υπολογιστή.
    0 βαθμοί
  19. Μαυρα κι αραχνα........ Εδω στις επαλξεις.
    0 βαθμοί
  20. Κιθάρα με 20 τάστα, κιθάρα για "ώριμους" άνδρες.... ότι κι αν σημαίνει αυτό!
    0 βαθμοί
  21. "Δεν είχα κανέναν σκοπό να πάρω κιθάρα" Kάπως έτσι απέκτησα τις περισσότερες από τις τελευταίες κιθάρες μου Όλοι ξέρουμε τι θα γίνει και στη δική σου περίπτωση. Καλορίζικη λοιπόν!
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου