Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      11.680


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      21.934


  3. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      20.926


  4. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      7.492


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 25/06/2022 σε όλα

  1. Διαλέγετε και παίρνετε.... https://musicforlondon.co.uk/cover-bands/electric-dreams-party-band/ https://www.imdb.com/title/tt0087197/ https://www.imdb.com/title/tt5711280/
    1 βαθμός
  2. τι είπες, όντως δεν το έπιασα (ωραίο αβαταρ...)
    1 βαθμός
  3. Midi πλήκτρα είναι, μολόγα το.
    1 βαθμός
  4. εγώ δεν βολεύτηκα ποτέ με oval. D είχα πάντα και τέτοια θα ξαναεπαιρνα. σε αραχτη φάση μπορείς να παίξεις και άλλα πράγματα, εγω την έβλεπα σαν κάτι μεταξύ κλασικής και ακουστικής πάντα ενώ την oval τη βλέπω σαν καθαρή gypsy. Οι γέφυρες μεγάλος καημός. Τυπικά, είναι κλασικό θέμα να βυθίζονται στον ξύλινο καβαλάρη οι καντινι χορδές. Στην 1η μου κιθάρα είχα φτιάξει 3 γέφυρες. Η επόμενη είχε εξαρχής κόκαλο για να αποφεύγεται αυτό το πρόβλημα
    1 βαθμός
  5. Εύγε αγαπητέ, πολύ όμορφο. Είμαι στη διάθεσή σου να σου κρατάω ακομπανιαμέντα όποτε θέλεις. Είναι πολύ καλύτερο με κιθάρα κατά τη γνώμη μου.
    1 βαθμός
  6. Πώς μου είχε ξεφύγει αυτό? Γιασάν του μάγκα. Μπράβο ρε Πέτρο, μπράβο. Πολύ γούσταρα.
    1 βαθμός
  7. Μου αρέσει το vibe και το στησιμο του sound design! Εχεις πολλά στοιχεία σε mono στο κέντρο που δείνουν λίγο κλειστοβική διάθεση, αν το θες το έχεις πετύχει. Ακόμα και έτσι θα άνοιγα την στερεοφωνική εικόνα σε κάποια σημεία καθώς και στα reverb
    1 βαθμός
  8. αν και ειμαι ιδιαιτερα φοβικος σε τετοια μαραφετια διοτι μου μεταλλιζουν πολυ αυτο δεν ακουστηκε και ασχημα σε αυτο το βιντεακι. στο παρακατω μετα το 09 00 τα συγκρινει κιολας με το vintage. Για να ιδουμε
    1 βαθμός
  9. Γειά και χαρά στην παρεα!Εδω ειναι το δευτερο κομματι που δουλευουμε με τα παιδια απο την καινουρια μπαντα.Δεν ειναι ακομα τελειωμενο αλλα μεσες ακρες...καπως ετσι θα πηγαινει.Οποιαδηποτε παρατηρηση-συμβουλη...καλοδεχουμενη! Listen to Λύκοι by Papatzimas Michael on #SoundCloud https://soundcloud.com/leon7pap/lykoi?ref=clipboard&p=a&c=1&si=5890a774f64d4a8e8b21cc281b52e716&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing ΛΥΚΟΙ Tοίχοι που γκρινιάζουν πως τους έκοψαν τ αφτιά... Διάολοι κουτσαίνοντας σε παίζουν στα χαρτιά.... Δίνουν την ψυχή σου στα σκυλιά... ΑΓΥΡΤΙΚΑ.... Δολοφόνοι τάζουνε λουλούδια σε παιδιά... Δολοφονημένοι τους κοιτούν από ψηλά... Κλαίνε γιατί ξέρουν το "μετά" ΟΧΙ ΞΑΝΑ.... ΣΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΚΑΝΑΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΚΟ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΖΗΤΩ ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΘΩ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΘΑ ΣΕ ΕΠΙΣΚΕΦΤΩ ΝΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΣΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΝΩΜΙΚΟ ΤΟ ΠΑΛΙΟ "ΛΥΚΕ ΛΥΚΕ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ" Έξω από την πόρτα σας κοιτούν περαστικοί... Λύκοι που ουρλιάζουνε γιατί είναι νηστικοί... Βάρκες που σαπίζουν στη βροχή... ΑΝΑΜΟΝΗ..... ΣΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΚΑΝΑΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΚΟ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΖΗΤΩ ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΘΩ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΘΑ ΣΕ ΕΠΙΣΚΕΦΤΩ ΝΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΣΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΝΩΜΙΚΟ ΤΟ ΠΑΛΙΟ "ΛΥΚΕ ΛΥΚΕ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ" Άνεμοι στροβίλισαν άλλαξαν οι καιροί... Έπεσαν τα μάνταλα και είστε πια γυμνοί... Οι Λύκοι ομως είναι ακόμα εκεί... ΗΡΘΕ Η ΣΤΙΓΜΗ.... Έφαγαν τα κομμάτια σου... Να φαίνονται ωραίοι.... Τώρα κοιτάζουν χαμηλά... Γιατί πεθαίνουν νέοι....
    0 βαθμοί
  10. To άσμα είναι εν μέρει παλιό. Ήταν ένα πείραμα από τα πολύ πρώτα με το Boss BR600 κάπου 13-14 χρόνια πριν. Το είχα ανεβάσει και εδώ πολύ παλιά. Εκανα κάποιες επεμβάσεις στο δεύτερο μέρος. (οι έχοντες ευαίσθητα ώτα ας το αποφύγουν)
    0 βαθμοί
  11. Μόλις έμαθα για μια ελληνική εταιρία κατασκευής κιθάρας με έδρα την Άρτα, φαίνεται premium υλικό. Ξεκινάνε συνεργασία με Νάκα. Έχει παίξει κανένας; https://www.bmcguitars.net/
    0 βαθμοί
  12. Η Akai ανακοίνωσε το MPC Key 61, το πρώτο τους αυτόνομο synthesizer keyboard. Συνδυάζει ένα κλαβιέ 61-πλήκτρων ημι-βαρυκεντρισμένο με 16 MPC drum pads και 25 instrument plug-ins. Διαθέτει δύο εισόδους μικροφώνου/line/instrument με υψηλής ποιότητας προενισχυτές με phantom power και το λειτουργικό του software προσφέρει 8 κανάλια audio και 128 track MIDI sequencer, επιτρέποντας στους χρήστες να επεξεργαστούν, να κάνουν sampling και να ηχογραφήσουν χωρίς την ανάγκη υπολογιστή. Το κλαβιέ και τα 16 drum pads είναι velocity-sensitive με aftertouch, ενω η Akai λέει πως το όργανο προσφέρει την ίδια εμπειρία sampling των MPC ενω παράλληλα πορσφέρει νέους τρόπους να μορφοποιήσετε, να διαμορφώσετε και να ορίσετε ήχους με την προσθήκη ενός ελεγκτή Touch Strip και αναθέσιμα κουμπιά Q-LINK. Ρόδες Pitch bend και modulation υπάρχουν στα αριστερά και στο πάνω πάνελ βρίσκεται το transport section. Το MPC Keys 61 είναι εξοπλισμένο με 25 instrument plug-ins, και μια σειρά ποιοτικά εφέ της βραβευμένης AIR Music Tech. Μεταξύ τους υπάρχουν synthesizers όπως το Fabric XL, με sample-based synth engine και OPx4, ένα four-operator FM synthesizer. Υπάρχουν επίσης plug-ins όπως Stage Piano, Studio Strings, Stage EP και Organ προσφέροντας ακουστικούς και ηλεκτρικούς ήχους. Στο κέντρο του μπροστινού πάνελ βρίσκεται μια έγχρωμη οθόνη αφής επτά ιντσών, πολλαπλών χειρονομιών, η οποία προσφέρει έναν διαισθητικό τρόπο περιήγησης και φόρτωσης ήχων από τα ενσωματωμένα όργανα, καθώς και πρόσβαση στις δυνατότητες MIDI sequencing. Η ισχύς που κινεί το λογισμικό προέρχεται απο ένα τετραπύρηνο επεξεργαστή Arm σε συνδυασμό με 4GB RAM. Η ονομαστική τιμή του 1999 ευρώ.
    0 βαθμοί
  13. Κι όχι μόνο αυτό.., σήμερα άκουσα περισσότερα γύφτικα απ'όσα άκουσα σε όλη την ζωή μου... Το παραπάνω άσμα δεν μου ακούστηκε για jazz, παρ΄όλο τον τίτλο... γι'αυτό και έβγαλα το πρόσημο "jazz"
    0 βαθμοί
  14. Εγώ έψαχνα ποιο καινούριο drug είναι ...
    0 βαθμοί
  15. Αλιήτη fusion..... σήμερα όλη την μέρα τέτοια ακούω! Δεν θα σε πετύχω εκεί έξω ρε! Πάντως gypsy music (χωρίς το jazz..) δίχως βιολί, γύρος πίτα με κρέας από κοτόπουλο....
    0 βαθμοί
  16. Εγώ νόμιζα ότι είναι συγκρότημα.
    0 βαθμοί
  17. Η λογική λέει δύσκολα πουλάς "βελτιωμένη strat" σε τιμές custom shop. Αλλά ποτέ δεν ξέρεις, αν είναι καλό το προϊόν γιατί όχι... Ίσως δεχτεί τηλεφωνήματα στο στιλ "αδελφέ μήπως μπορούμε χωρίς απόδειξη κλπ"...
    0 βαθμοί
  18. Πολύ ατμοσφαιρικό και πειραματικό μου φαίνεται. Ωραίος!!! Electric Dreams!
    0 βαθμοί
  19. πολύ όμορφο γενικώς. Μπράβο
    0 βαθμοί
  20. 0 βαθμοί
  21. Προσπαθω να μαθω να γρατσουνιζω την 12χορδη τους τελευταιους μηνες οποτε there you go - το Easter του Leo Kottke σε ελευθερη αποδοση.
    0 βαθμοί
  22. Παρών! Όπως λέει κ το nickname μου.απο την κίνηση του χορού lindy hop που χορεύεται στη μουσική της χρυσής εποχής της jazz αλλά και της gypsy swing!
    0 βαθμοί
  23. Εγώ συνυπογράφω, πάντως. Το ερώτημα έθεσα.
    0 βαθμοί
  24. Ερωτήσεις κάνω. Σε τι να διαφωνούσες;
    0 βαθμοί
  25. Καλά ντε... Άσε με να είμαι λίγο αλληγορικός... Για Νέα Υόρκη και (Γ)Ουάσινγκτον δεν είδα κάτι. 13 πολιτείες είναι αυτές που προτίθενται να το εφαρμόσουν άμεσα. Πέρα απ'το σκοταδιστικό και μεσαιωνικό του πράγματος, εξ ίσου επικίνδυνο είναι και το κατά πόσο μπορεί κάτι τέτοιο να χρησιμοποιείται πολιτικά. Και, επίσης, εδώ δημιουργείται και ένα ακόμη πρόβλημα. Το ναι ή το όχι στο δικαίωμα της άμβλωσης είναι κάτι που θα αποφασίσει ο νόμος ή η δημοκρατία; Και αν το αποφασίζει ο νόμος, ποια άλλα δικαιώματα μπορεί να απαγορεύσει; Και που σταματάει ο νόμος και αρχίζει η ελεύθερη βούληση, ή, το αντίθετο; Ποιος θα αποφασίσει για την οπλοκατοχή σαν δικαίωμα; Ποιος θα είναι ο νέος προπονητής του PaoBC; Το τελευταίο ας το αφήσουμε, δεν θα χρειαστεί δικαστήριο. Ακόμα.
    0 βαθμοί
  26. Μου παριστάνετε τους λάτρεις των μονώνε μαγνητώνε και κουραφέξαλα. Εδώ έχετε κάνει τους μονούς να ακούγονται σαν διπλοί με γύρο, ντομάτα, κρεμμύδι, τζατζίκι, και βάλατε μέχρι και πατάτες μέσα ασούμε. Προσομοίωση δπλόπιτου πιτόγυρου, και μετά σας αρέσει που είναι και καλά μονός .... Μονός γιατί έχει λέει καλό ντεφινίσιο. Ξεχωρίζει δηλαδή μέσα σε έναν σκασμό τζατζίκι και μουστάρδα απάνω στις πατάτες και στα κρεμμύδια ανάμεσα στην διπλή λαδωμένη κομπρεσορόπιτα, αν ο γύρος είναι χειροποίητος ή ετοιματζίδικος? Σαν να λέτε "μ' αρέσει ο κάψωνας", αλλά να είσαστε κάτω από το κορτέσιον ρυθμιΖμένο στους 18 πόντους κρύο ασούμε.
    0 βαθμοί
  27. Μόλις είδα τιμές στον νάκα, πόνεσα και έκλεισα το site...
    0 βαθμοί
  28. τόσα χρόνια δεν είναι gas, είναι λόγος για συγκατοίκηση :)
    0 βαθμοί
  29. WOW! Καταπληκτικό! Εύγε!
    0 βαθμοί
  30. Κιθαριστικο επος!!!
    0 βαθμοί
  31. Ναι ξέρω... μου απαριθμούσε τα όπλα του ο gkourmoul1 ... τι Tele's, τι Strat's, Lp's e.t.c έχει στον οπλοβαστό του...
    0 βαθμοί
  32. 0 βαθμοί
  33. Και στην Κρήτη το έχουνε, αλλά δεν είναι νόμιμο.
    0 βαθμοί
  34. Καλά εμείς στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη τό'χουμε αυτό εδώ και 15 χρόνια.....
    0 βαθμοί
  35. World class 15/10 από μένα. Απίστευτα όλα.
    0 βαθμοί
  36. 0 βαθμοί
  37. Ένα αλμπουμάκι που έβγαλα πριν 3 χρόνια το 19. Θα το έλεγα experimental electronic. Ήταν τα πρώτα μου βήματα στην ηλεκτρονική μουσική (μεταλλάς γαρ) και στην παραγωγή γενικά. Ελπίζω να σας αρέσει
    0 βαθμοί
  38. Εμπνευσμενο.....
    0 βαθμοί
  39. Και αφού πλέον η αγαπημένη κοινότητα μας πέρασε σε θέματα οχημάτων, που σχετίζονται με βεντιλατέρ και το ζέσταμα του κινητήρα, ας ακούσουμε καμιά μουσικούλα...
    0 βαθμοί
  40. Θα ανάψει το βεντιλατέρ λαίμαι.
    0 βαθμοί
  41. γύρω στους 75 με 80 βαθμούς C..
    0 βαθμοί
  42. Κέρδισες το δικαίωμα να δώσεις ένα ρεβανί παραπάνω στον dim.
    0 βαθμοί
  43. Εγώ το βρήκα απ'την αρχή, αλλά δεν ήθελα να το πω.
    0 βαθμοί
  44. Δεν ξέρω, να ελέγξεις το κάρτερ του λαδιού.
    0 βαθμοί
  45. 3 κομπρεσορες, με προσομοίωση και περιμένεις να βρούμε τη κιθάρα?
    0 βαθμοί
  46. Στο 2:55 - 3:05 και στο 3:37 - 3:42 θα πάθεις ζημιά (συνεχίζει το γκλισάντο και σε άλλη χορδή χωρίς χρονικό κενό).
    0 βαθμοί
  47. Θα μιλάμε για γύφτους, θα ακούμε γύφτους, θα μιλάμε για την γύφτικη τζαζ μουσική και τα γύφτικα όργανα. Τι άλλο να κάνουμε δηλαδή? Εκτός κι αν θέλεις να πάρουμε κανένα Ντάτσουν να πουλάμε πατάτες και καρπούΖΑ στον δρόμο με ντουντούκα.
    0 βαθμοί
  48. Τελειο σετ δεν υπαρχει σιγουρα, ειναι πολυ πιο περιπλοκη η κατασταση σε σχεση με τις ηλεκτρικες κιθαρες και η καθε κιθαρα, κουρδισμα και στυλ παιξιματος θελει και το δικο της καταλληλο σετ χορδων. Χωρις να θελω να μειωσω προφανως τις διαφορες που υπαρχουν στις ηλεκτρικες κιθαρες μεταξυ διαφορετικων χορδων, στην τελικη ολες δουλευουν. Βαζεις οτι σου ακουγεται καλυτερα και σου καθεται καλα παικτικα και ξερεις οτι το οργανο "δουλευει" χωρις πολλα πολλα. Στις ακουστικες ειναι λιγο πιο περιπλοκο το θεμα - ειναι δραματικη η αλλαγη στο πως αποκρινωνται διαφορα οργαν με διαφορετικου τυπου/gauge χορδες. Αλλες κιθαρες θελουν βαριες χορδες για να παρουν μπρος, αλλες δεν τις σηκωνουν απο πλευρα κατασκευης, αλλες κομπρεσαρουν γρηγορα και αλλες ακουγονται σαν κουβαδες αν δεν εχουν πανω περασμενα συρματοσχοινα. Και η οποια επιλογη πρεπει προφανως να γινει και με βαση και το playability και το τι αντεχουν τα χερια μας. Και αν παιζεις σε περισσοτερα κουρδισματα περιπλεκεται η ισορροπια που πρεπει να επιτυχεις. Απο πλευρας τυπου χορδων να πουμε οτι πριν παμε σε gauges αξιζει να τσεκαρουμε και τα διαφορετικα ειδη που υπαρχουν (που ειναι ηδη περισσοτερα απ'οτι στο χωρο της ηλεκτρικης). Aφηνοντας στην απεξω "σπεσιαλ" σετ τυπου silk & steel, gypsy κλπ, aluminum bronze εχουμε 3 κατηγοριες: 80/20 Bronze (οι "τυπικες" χορδες ακουστικης), Phosphor Bronze (σχετικα παρομοιες αλλα λιιιιγο πιο dark & mellow απο τις 80/20) και Nickel Bronze / Monel (δεν ειναι ακριβως ιδιες αυτες αλλα same ballpark, τις βαζω μαζι). Προσωπικα ειμαι αμετακλητα φαν των Nickel Bronze / Monel. Πρωτη προτιμηση Martin Retro Monel, δευτερη αν δεν τις εχω ευκαιρες οι D'addario Nickel Bronze. Ειναι αισθητα πιο "σκοτεινες" απο τις αλλες, με πολυ πιο εντονη και μεστη fundamental νοτα χωρις το χαμο απο shimmy shimmy αρμονικες που εχουν οι 80/20. Δεν το μπορω αυτο το τσιγκινο high-end χαμο που εχουν οι φρεσκες 80/20, και ακομα λιγοτερο μπορω το ψοφιο κουφαρι που αφηνουν πισω τους οταν εξαφανιστουν μετα απο μερικες ωρες παιξιματος. Monel με τα χιλια, στιβαρη νοτα με ογκο, διαρκεια και ατακα που κραταει πανω κατω για ολη την ωφελιμη ζωη του σετ και δεν εξαφανιζεται με το καλημερα. Επισης πιο εντονη διαφοροποιηση απο οργανο σε οργανο (λενε μερικοι ακουγεται περισσοτερο η κιθαρα παρα η χορδη, λιγο κλισε μαρκετινισμος αλλα θα συμφωνησω σε γενικες γραμμες). Aπο gauge παιζω 12αρες ή 13αρες. Σε dreadnought / jumbo κιθαρα που θα παιζεται κατα κυριο λογο με πενα, βουρ 13αρες, ειδικα αν ειναι κοντη (24.75'' scale). Κυριως ομως παιζω fingerstyle, ειτε με fingerpicks ειτε με γυμνα δαχτυλα και κουρδισμενος σε open D/C κυριως. Στην κοντη συνηθως βαζω 13αρες, στα μεγαλα scale (25.5'') συνηθως κατεβαινω σε 12αρες γιατι οι 13αρες ζοριζουν λιγο με γυμνα δαχτυλα. Σε πιο μικρες κιθαρες θα κατεβαινα ισως και σε 11αρες, αναλογα το οργανο - σε ενα παλιο ρεμπετοκιθαρο που υπαρχει στο πατρικο μου εχω πανω 11αρες για να μη ζοριζεται υπερ του δεοντως. 11αρες βαζω και στην 12χορδη, που μενει και ενα τονο κατω κουρδισμενη προφανως.
    0 βαθμοί
  49. Το ζήτημα, κατά τη γνώμη μου πάντα, είναι το εξής: Τα ξύλινα είναι πάρα πολύ συνηθισμένα και ακουσμένα ως μονάδες. Φονέας των μπουζουκιών το φλάουτο, έχει παίξει σε πολλές ηχογραφήσεις, και ταιριάζει πάρα πολύ. Συνήθως οι "πνευστοί" "της δουλειάς", παίζουν φλάουτο σαξόφωνο, ή κλαρίνο σαξόφωνο. Αλλάζουν όργανα δηλαδή και στέκονται ως μονάδες, με τη δυνατότητα να συνεισφέρουν με ασφαλείς πινελιές και απαντήσεις στην ενορχήστρωση. Δεν έχω δει ζωντανά ensemble ξύλινων σε λαϊκή ορχήστρα. Χωρίς να θέλω να κινδυνολογήσω, θα πω ότι ενώ είναι ΠΟΛΥ ενδιαφέρον να επιδιώκονται τέτοιες ενορχηστρώσεις, είναι στη μέση και το κομμάτι της παραγωγής, το οικονομικό, και άλλα. Το πιο μπελαλίδικο είναι ότι χρειάζεται ακριβής και καλή ενορχήστρωση. Ακριβής υπό την έννοια ότι εξυπηρετείται και αναδεικνύεται η αρμονία και ο ρυθμός του κομματιού, και καλή υπό την έννοια ότι ταιριάζει στη φύση των οργάνων, τα αναδεικνύει, δεν είναι απλά αμήχανα ντουμπλαρίσματα άλλων οργάνων ή μακρόσυρτα "pads" που απλά τους έχουν ανατεθεί. Για τα όργανα: - Φλάουτο. Και ένας μουσικός να παίζει μόνο φλάουτο, θα χρειαστεί, θα προσφέρει στο άκουσμα, και θα δείξει. Μπορεί να παίξει από εισαγωγές σε χαρντ κορ λαϊκά, μέχρι και να αυτοσχεδιάσει σε τσα τσα τσα του Πλέσσα, αν επιτρέπουν τα ακούσματά του. Ο ορίτζιναλ (διπλωματούχος, κλασσικός) φλαουτίστας έχει αρκετά μεγάλο ήχο, με βαθύ βιμπράτο. Μπορεί να το ελαφρύνει, αλλά δεν είναι αυτό το πολύ απαλό λαϊκό φλαουτάκι που θα βγάλει κάποιος "πνευστός" που δεν είναι το φλάουτο το πρώτο του όργανο. - Κουαρτίνο. ΣΟΚ και ΔΕΟΣ. Φοβάμαι ότι, εκτός αν έχετε πρόσβαση σε κλαρινετίστα δεύτερο ορχήστρας, ή άκρη σε κάποια φιλαρμονική, δε θα βρεθεί καν το όργανο. Κι αν βρεθεί, θα ταιριάξει δύσκολα στην ενορχήστρωση γιατί ΠΑΙΡΝΕΙ ΣΚΑΛΠ. Είναι πολύ οξύ. Προτιμότερο ένα μεταλλόφωνο ή άλλο ιδιόφωνο, γι' αυτή την περιοχή. Ακόμα και αν το παλέψετε στη μίξη, αμφιβάλλω αν θα βρει τη στήριξη που χρειάζεται από κάτω του. Αν είναι να παίξει πιο χαμηλά, νομίζω ένα κλαρίνο μέχρι ρε πάνω από το πεντάγραμμο είναι μια χαρά. Για από εκεί και πάνω, φλάουτο. - Άλτο σαξ: Μπορεί να σταθεί και ως σόλο όργανο εύκολα και να προσφέρει μερικές ασφαλείς πινελιές, όπως και το φλάουτο. Επειδή δε είναι και πολύ διαφορετικά τα ηχοχρώματα μεταξύ φλάουτου και σαξ, μπορούν οι μουσικοί να τη γλιτώσουν ακόμα κι αν παίζει "ο καθένας τα δικά του" ελλείψει ακριβούς ενορχήστρωσης. - Σοπράνο σαξ: Καταπληκτική εναλλακτική για κλαρίνο και όμποε. 2 σε ένα νοικοκυρεμένα. Στα μείον το πιο μοντέρνο ηχόχρωμα, και άρα η δυσκολία αναφοράς του ακροατή (δεν έχει ακουστεί πολύ σε τέτοιες μουσικές). Μπορεί να το παίζει ο τενόρος σαξόφωνος λόγω σιμπεμολότητας, αλλά έχω γνωρίσει και άλτους που παίζουν σοπράνο σαξ. - Τενόρο σαξ: Αν και είναι πολύ ακουσμένο, σε αυτή τη δουλειά δεν ξέρω πώς θα ταίριαζε. Ίσως γι' αυτό κατατάχτηκε μαζί με τα χάλκινα στο αρχικό πόστ, γιατί είναι ασφαλής κατάσταση να πηγαίνει το τενόρο αγκαζέ και αγκαλίτσα με το τρομπόνι, αφού δένουν τόσο καλά, και έχουν περίπου τις ίδιες τάσεις στο κούρδισμα. - Τρομπέτα: Μπορεί και μόνη της να σταθεί σε μερικές εισαγωγές αν το σηκώνει το κλίμα, εκφραστικά και σχετικά ήσυχα. Είναι εύκολη δουλειά. - Τρομπόνι: Προσωπικά εγώ θα έλεγα όχι. Αν έπρεπε να παίξω (ως μονάδα πάντα), θα ακολουθούσα εκ του ασφαλούς κάποιες ωραίες αντιστικτικές γραμμές που έχουν δοθεί στο τσέλλο σε πολλά κομμάτια αυτής της εποχής. - Ensemble ξύλινων: Φλάουτο και 2 κλαρίνα το πιο εύκολο. Τριάδα σαξοφώνων: ασφαλές ηχοχρωματικά, πολύ απαιτητικό ενορχηστρωτικά λόγω υλικού. - Τρομπέτα τρομπόνι τενόρο ή τρομπέτα τρομπόνι άλτο ή τρομπέτα τρομπόνι άλτο τενόρο: Ασφαλές ηχοχρωματικά, και πάλι χρειάζεται μεγάλη προσοχή στην ενορχήστρωση. Γενικά: Το φλάουτο είναι το πιο ασφαλές όργανο, πρωτίστως λόγω έκτασης. Η τρίτη οκτάβα του φλάουτου μέχρι και το ΛΑ πάνω από το πεντάγραμμο (πάνω από την 4η βοηθητική) είναι μέσα στο παιχνίδι εύκολα. Επίσης, έχει εύκολη εκφραστικότητα σε αυτή την έκταση, και μπορεί να προσφέρει εντυπωσιακά σε ντουμπλαρίσματα με το πιάνο. Το κλαρινέττο δεν έχει τρίτη οκτάβα εύκολη, και αν πιεστεί να έχει, δεν έχει την ίδια εκφραστικότητα. Τα υπόλοιπα όργανα που συζητάμε είναι μέσα και κάτω από το πεντάγραμμο, σε αλτο και τενόρο περιοχές. Πέφτουν πάνω στα μπουζούκια, που είναι το ουσιώδες. Και στην κιθάρα. Άρα η ενορχήστρωση θα πρέπει να λειτουργεί με κοντράστ μπουζουκιών/πνευστών για μέγιστη εντύπωση. Μιλάω για ανσαμπλ ενορχήστρωση τώρα που πρέπει να υπάρχει συνοχή μεταξύ της ομάδας, όχι για τα όργανα ως σόλο. Θα σταματήσω εδώ, γιατί το πράγμα είναι εξόχως πρακτικό και το κάθε κομμάτι θα αναζητήσει τη λύση του. Είναι μάταιο να γενικολογώ. Εγώ θα πρότεινα να στοχεύσετε σε μουσικούς πρωτίστως, και δευτερευόντως στο όργανο. Εκτός αν η ενορχήστρωση θα είναι score θρουάουτ που λέμε, και ο κάθε μουσικός θα κληθεί απλά να παίξει την παρτιτούρα.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου