Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      11.666


  2. makam

    makam

    Guru


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      507


  3. npap

    npap

    Guru


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      4.452


  4. Nekkon

    Nekkon

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1.450


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 04/08/2022 σε όλα

  1. εγώ σαν απλός ακροατής αντικειμενικά (μια και δεν γνωρίζω κανέναν τους ώστε να επηρεαστώ από ήδη διαμορφωμένη άποψη περί της αξίας τους) δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω απόλυτα με τον Μάκη και τον Γιάννη... μόνος του έπαιξε στο γήπεδο ο κύριος Bukovac δείχνοντας ακομπλεξάριστος φανερά την διάθεση να υπηρετήσει το κομμάτι και όχι να "πουλήσει τεχνική", όπως κάποιοι εκ των υπολοίπων που μου προξένησαν οίκτο με την απέλπιδα (και τελείως έξω φορές φορές από την όμορφη αρμονία) προσπάθεια, να με πείσουν ότι είναι "παιχταράδες"... τώρα σε μια υπόθεση εργασίας που θα ήμουν παραγωγός, πλην του Bukovac που θα έπαιρνε την "δουλειά" ως session και θα συνέχιζε ως στο mix, θα πέρναγαν ταμείο και οι Davids και Basilio... οι υπόλοιποι κουβά και ειδικά για τον Quayle θα ζητούσα ασφαλιστικά μέτρα να μην ξαναπεράσει στα 500 μέτρα από το στούντιο... ΥΓ. σόρυ από τους κυρίους κυρίους "κορυφαίους" αλλά για το συγκεκριμένο θέμα και εκ του παρουσιαζόμενου αποτελέσματος ως συνισταμένη, είμαι πεπεισμένος ότι 10 εδώ μέσα στο noiz θα τα πήγαιναν καλύτερα ως προς το ζητούμενο που για μένα είναι το "ευ άκουσ(τ)ον" κι όχι το "άκουσ(τ)ον άκουσ(τ)ον"...
    2 βαθμοί
  2. Ακριβώς αυτό. Κι εγω όταν άκουσα τον Bukovac έμεινα... τι είπε ο άνθρωπος. Ολόκληρη ιστορία. Το έκανε σαν μη σόλο. Λες και ήταν αυτό το track. Όλοι έπαιξαν εξαίσια σόλο όμως. Την κυρία δεν τη γνώριζα όπως και κάποιους youtubers αλλά οι μόνιμοι του Nashville ξεχώρισαν και ο Quayle εντυπωσίασε ως μπουζουξής σχεδόν, ο δε M. Scott ξεχώρισε για τον ήχο του.
    2 βαθμοί
  3. Tom Bukovac για μένα. Δεν έπαιξε solo, έγραψε θέμα!! Βέβαια από τον Tom περίμενα κάτι τέτοιο, με ωραίο ήχο, αρχή-μέση και τέλος. Αμέσως μετά θα έβαζα αυτό της Lari Basilio και του Ariel Posen! Πολυ ωραίος ήχος και γούστο!!!!
    2 βαθμοί
  4. Ενδιαφέρον το τεστ, θα το κάνω. Αλλά είναι διαφορετική η κιθάρα όπου μιλάμε για την κίνηση του χεριού σαν το σημείο αναφοράς και όχι κάποιος ήχος απαραίτητα.
    1 βαθμός
  5. Από τους σολίστες, ένα "ευχαριστώ" θα αρκούσε. Απλή ευγένεια, χωρίς σάλτσες και ψεύτικες φιλοφρονήσεις. Από την πλευρά του δημιουργού, το ότι έβαλε τη φάτσα του στο παραθυράκι και δείχνει τις "αντιδράσεις" του, είναι η επιτομή του αντιπαθητικού, ειδικά με τον εμφανώς υπερβολικό τρόπο που αντιδρά. Παρόλα αυτά, είναι κίνηση νίντζα ως προς τα views γιατί είναι και reaction video, εκτός δηλαδή από την ποικιλία των solos από γνωστά γιουτιουμπικά ονόματα. Και ξέρουμε καλά ότι ο κόσμος ψοφάει για reaction videos. Εγώ σε κάτι τέτοιες δηθενιές, οραματίζομαι έναν κιθαρίστα youtuber ο οποίος θα στραβώνει τη μούρη του όταν κάτι δεν του αρέσει και θα λέει και "αυτό που έπαιξες εδώ ήταν μεγάλη βλακεία". No filter που λένε και οι ινσταγκραμικοί φωτογράφοι.
    1 βαθμός
  6. Πάντως για να το προσαρμόσουμε στα δικά μας (πιο αρσενικά ασούμε) δεδομένα, νομίζω είναι εύκολο να γίνει χωρίς τα thank you, τα reactions και τα it's an honour to be here. Κάνει ένας έμπειρος που είναι παλιοσειρά στο noiz ένα backing track 20 δευτερολέπτων, στέλνουν όσοι θέλουν to take τους πάνω στο κομμάτι και απλά κάποιος ενώνει όλα τα βίντεο σε ένα μεγάλο. Και στα σχόλια γίνεται το ξεκατίνιασμα που είναι και όλο το ζουμί και το ενδιαφέρον του πράγματος Πάντως μιας που λέμε και τι δε μας αρέσει, και σε αυτό το βίντεο και στο προηγούμενο υπάρχει ένας που υποδύεται τον antihero. Σε αυτό το βίντεο είναι ο Rudy Ayoub (που δεν έχω θέμα με το παλικάρι) και στο προηγούμενο ήταν ένας άλλος που δε θυμάμαι όνομα. Τα παλικάρια σκάνε μύτη στο collab video με Squier. Για να δείξουν και καλά ότι the tone is in the fingers κλπ. Μεγάλε είναι σαν να σε καλούν σε πάρτι και να πας με σορτσάκι και φανελάκι γιατί σημασία έχει το χιούμορ μας ξερωγώ. Έχεις πολύ καλύτερες κιθάρες, το βίντεο θα μείνει στο ίντερνετ για πάντα, δώσε τον καλύτερο σου εαυτό. Δεν ξέρω, μου φαίνεται η τεχνητή προσπάθεια να φανείς ακομπλεξάριστος ως μια μορφή κόμπλεξ
    1 βαθμός
  7. Φοβερό. Ωραίο και παιχνιδιάρικο το 1ο λεπτό, αλλά μετά από εκεί και μετά που "σκοτεινιάζει" το λάτρεψα. Σαν αίσθηση (προφανώς από τα δικά μου ακουσματα) μου άφησε μια μίξη John Williams & Danny Elfman.
    1 βαθμός
  8. βάζω επίτηδες 4 (δυστυχώς τα 4,7 δεν τα δίδει το σύστημα), γιατί ειλικρινά με έχεις (δικαίως) στο περίμενε για την τεράστια έκπληξη κάποια στιγμή, οπότε θέλω να έχω αφήσει ένα περιθώριο να καταθέσω και τότε τον θαυμασμό μου χωρίς να αγχώνομαι για το κάτι παραπάνω από 5 που θα ψάχνω... ΥΓ. νομίζω και γω ότι μάλλον τελικά πρέπει να εμπιστευτείς την δουλειά της ενδεικτικής ηχητικής αποτύπωσης στο noteperformer (που τα καταφέρνει μια χαρά όπως φαίνεται) και να επικεντρωθείς στα υπόλοιπα απερίσπαστος...
    1 βαθμός
  9. Το έβλεπα πριν κάνα μήνα και με εντυπωσίασε πόσο καλά τα πήγαν στον τομέα latency τα boss και κάποια φθηνά Κινέζικα, σε αντίθεση με κάποια 'πανάκριβα-ψαγμένα'!! Ο Leo Gibson εκτός από συμπαθέστατος, δίνει μάθημα για το πως πρέπει να παρουσιάζεται ο εξοπλισμός στο net!!!
    1 βαθμός
  10. υπαρχει και αυτο chris buck για μενα
    1 βαθμός
  11. Πανεμορφο φιλε μου δεν εχω λογια αληθεια!!!!Το πιο αργο μερος θα ηταν τρομερο σαν soundtrack σε ταινια του Tim Burton
    1 βαθμός
  12. Και αφού δεν το ανέβασε ο Admin..., εδώ το πολύ ωραίο B.T. για όσους αισθάνονται "γενναίοι" μετά από αυτά που ακούσαμε...
    1 βαθμός
  13. 1 βαθμός
  14. Παρακολουθώντας το παρακάτω βίντεο του Paul Davids μου φάνηκε πολύ ευρηματικό και άξιο μελέτης. 10 κορυφαίοι κιθαρίστες youtubers και session musicians απαντούν και δίνουν τη δική τους εκδοχή σε ένα μικρό μουσικό θέμα. Υπάρχουν όλοι. Shredders και bluesmen. Ποιο είναι το σόλο που σας εκφράζει και λέει όλη την ιστορία στο κομμάτι; Ψηφίστε και συζητήστε. Έχει πολύ ενδιαφέρον.
    0 βαθμοί
  15. Πάλι ο noteperformer, αυτή τη φορά χωρίς καμία απολύτως παρέμβαση. Δικά του βάθια, δικές του δυναμικές, ό,τι γράφει η παρτιτούρα. Ένα 3λεπτο σκέρτσο, μπιρμπιλωτό και τσαχπίνικο, αλλά κοινότυπο και δύσκολο παιχτικώς. Εγγυημένη οικονομική αποτυχία αν το έβαζε κάποιος σε συναυλία, πολύ μεγάλη επιτυχία τώρα που το παίζει το κομπγιούτερ.
    0 βαθμοί
  16. Ο φίλος μου ο μεθοδικότατος Leo Gibson, εδώ μας ανοίγει τα μάτια με αυτό το εξαντλητικό τεστ καθυστέρησης που εισάγουν 23 amp modelers. Προσωπικά ο λόγος που θα κατέληγα σε ένα τετοιο μαραφέτι θα ήταν επειδή εξυπηρετεί την ηχογράφηση στο σπίτι χωρίς μικρόφωνο και μεγάλες εντάσεις. Πέραν του πιστικού ήχου που όλοι κοιτάμε στα τεστ μια παράμετρος που παραβλέπεται είναι η καθυστέρηση που προσθέτει η αλυσίδα AD > processor > DA, δηλαδή η μετατροπή του σήματος απο αναλογικό σε ψηφιακό για να το επεξεργαστεί ο υπολογιστής και στη συνέχεια η μετατροπή πάλι σε αναλογικό. Και επειδή υπάρχουν παρόμοιες σουίτες για χρήση μεσα απο DAW που προσθέτουν όμως καθυστέρηση, αφήνοντας αδιάφορους όσους μας επηρεάζει στο παίξιμο το φαινόμενο, τι νόημα έχει να πάρει κανείς εξωτερικό επεξεργαστή νομίζοντας πως θα λύσει το πρόβλημα του, όταν και αυτοί έχουν σχεδόν την ίδια καθυστέρηση, που όπως θα δείτε δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητη ακόμα και σε high end modelers. Όπως θα δείτε τη χαμηλότερη καθυστέρηση είχαν οι "μικροί". Μια πιθανή προσωπική εξήγηση είναι ότι χρησιμοποιούν dedicated επεξεργαστές αλλά και το ότι τα ονόματα του R&D δεν είναι νεόφερτα στο χώρο, στα 3 πρώτα που είναι Boss και Strymon που προφανώς βελτιστοποίησαν τους αλγόριθμους τους στο έπακρο. Προσωπικά θα πάθαινα εγκεφαλικό αν ακούμπαγα 2 χιλιάρικα και αισθανόμουν στα δάχτυλα καθυστέρηση. Ισως να είμαι υπερβολικός και όπως λέει και ο Leo Gibson, εκείνος δεν έχει το παραμικρό πρόβλημα μιας και απο παλιά χρησιμοποιούσε MIDI κιθάρες ως ελεγκτές για synthesizers. Καλό είναι όμως να γνωρίζουμε πριν βάλουμε το χέρι στην τσέπη.
    0 βαθμοί
  17. Ένας είναι (αν και δεν είναι youtuber αλλά noizer), και τον έχουμε εδώ, να μας κάνει την τιμή να μας κρίνει. Sir Νέστορα τον λένε κι όλα τα παιδάκια κλαίνε. Άμα κάνει κανάλι YouTube, μέχρι και 2δις βγιούζ και σαμπσκρίπτσιονς θα χτυπήσει ασούμε, μόνο με τις κριτικές του.
    0 βαθμοί
  18. 0 βαθμοί
  19. 0 βαθμοί
  20. Μα γι αυτό μου θυμίζει παλιές εποχές...
    0 βαθμοί
  21. Δεν θα το κάνει ο ίδιος, θα πει του cos_dr να τον δείρει ασούμε.
    0 βαθμοί
  22. Εγώ πάντως είμαι στην εμμηνόπαυση ....
    0 βαθμοί
  23. Έπαιζα Racer Χ και Dream Theater με latency από vst, δεν ήταν κάτι που με επηρέαζε, με την έννοια ότι τις ίδιες πρασινάδες έπαιζα και σε ενισχυτή.
    0 βαθμοί
  24. Κι άμα βάλεις άλλα 4-5 από το modeller, γίνεται χειρότερο το πράγμα. Ειδικά στα vst είναι μεγαλύτερα τα νούμερα (και το πρόβλημα), γιατί παίζει και το πήγαινε-έλα του usb σήματος από την κάρτα στο pc και τούμπαλιν.
    0 βαθμοί
  25. υπάρχει άραγες λήψη όπου δεν τρίβει τα χέρια του...;
    0 βαθμοί
  26. Μάλλον είμαι ευτυχής μέσα στην άγνοια και αμπαλίαση μου, αλλά ποτέ δεν είχα το παραμικρο θέμα με latency, από εποχές POD μιλάμε πάντα. Επισης βρίσκω λίγο διασκεδαστικές τέτοιες κουβέντες όταν στα 80s παίζανε διάφοροι με 4 ψυγεία rack και τώρα μας κουνάνε το δάχτυλο (γκουχ γκουχ κύριε Vai). Latency έχεις ακόμα και αν απομακρυνθείς 5 μέτρα από την καμπίνα, τι συζητάμε τώρα… Αν κάποιος αντιλαμβάνεται latency με οποίο από τα μηχανήματα που έχει το βίντεο, ή από καλή κάρτα ήχου σε PC, τα θερμά μου συλλυπητήρια και δεν το λέω καθόλου ειρωνικά. Σε τέτοιες περιπτώσεις παιξτε καρφί σε ενισχυτή να ξενοιάσετε.
    0 βαθμοί
  27. μισο να τον ακούσω τον άνθρωπο, διότι έλαχε μετά τον θείο... μόνο όταν (και εφ όσον) ξεσφίξουν οι ζέστες. Εγώ κιθάρα μέχρι Σεπτέμβρη δεν πιάνω
    0 βαθμοί
  28. Από όταν άκουσα τα κομμάτια, ήμουν σίγουρος ότι κάποιος θα έγραφε ακριβώς αυτό. Και πέρναγαν οι ώρες και δεν το έγραφε κανείς. Σκέφτηκα ότι μάλλον θα έπεφτα έξω αυτή την φορά. Αλλά όχι. Ήρθε ο φίλτατος @npap να επιβεβαιώσει την εσωτερική μου πρόβλεψη.
    0 βαθμοί
  29. Αν είχα πρόταση, θα πήγαινα, αλλά μέχρι υποκάλφας θα έφτανα, το ξέρω. Γιατί χέρι σταθερό δεν έχω, ούτε ξέρω να κάνω το μπλουζάκι φακιόλι τετράγωνο, όπως οι μαέστροι των κονιαμάτων. Ευχαριστώ πολύ που τα ακούτε, κι ας μην είναι το είδος σας!
    0 βαθμοί
  30. Για όσους ξυπνούν πρωί πρωί μπορούν να παρακολουθούν ζωντανά τι γίνεται στο Live at Smalls Jazz Club - New York City ίσως το πιο γνωστό σήμερα jazz υπόγειο όπου παρελαύνουν καθημερινά τα μεγαλύτερα ονόματα της σκηνής και ενδιάμεσα διάφορα jams απο περαστικούς, όπως τωρα που παρακολουθώ πίνοντας τον καφέ μου.
    0 βαθμοί
  31. Χάλια, χάλια.... αυτά τα γράφουν μαθητές δημοτικού και μάλιστα χωρίς να ξέρουν να παίζουν κάποιο όργανο, μόνο με τις γνώσεις τους σε pc's! Βαρετό, με χάλια (ξανά..) ήχους στα ψεύτικα όργανα και φυσικά έμπνευση μηδέν... Ali, ξανασκέψου εκείνη την επαγγελματική πρόταση για σοβατζής....και άσε την μουσική για αυτούς που ξέρουν και μπορούν! Όσα δεν φτάνει η αλεπού σκύβει και τα μαζεύει από κάτω....
    0 βαθμοί
  32. οφ τόπικ αυτός ο Davids ...αντιπαθέστατος. Και το κανάλι του επίσης
    0 βαθμοί
  33. Ευχαριστώ άπαντες για τα ενθαρρυντικά σχόλια. Να δώσω λίγο context βέβαια, για να βγάλουν και λίγο παραπάνω νόημα αυτά που θα πω παρακάτω. Ό,τι έκανα-κάνω είναι με τις πλάτες της μανούλας, που να 'ναι καλά γιατί είχε την οικονομική δυνατότητα να με στείλει σε καλό σχολείο, να πληρώσει τις τρέλες που είχα για χόμπι, αλλά και τα ιδιαίτερα όταν ήρθε η ώρα να στρώσω κώλο (που δεν έστρωσα). Χάρη σε εκείνη πήγα σε αρκετά προγράμματα ανταλλαγής μαθητών σε Γυμνάσιο-Λύκειο, ή ομαδικές εκδρομές στο εξωτερικό και είδα με τα μάτια μου πώς ζουν στην Ευρώπη (Παρίσι, Λυόν, Λονδίνο, Νορθάμπτον, κλπ). Οπότε από τα 16-17 είχα αρχίσει να βλέπω το μέλλον μου έξω, παρά το γεγονός ότι είμαι πάρα πολύ κοντά με την οικογένειά μου και έχοντας 6-7 κολλητούς εδώ και 20 χρόνια. Παραπάνω έχετε αναφέρει πολλούς λόγους για τους οποίους το αποφάσισα, ενώ μου ήταν πολύ δύσκολο. Δε θέλω να μιλάω άσχημα για την Ελλάδα, οπότε θα μείνω στο ότι έφυγα για τις νοοτροπίες, τις απόψεις, αλλά και το επαγγελματικό αδιέξοδο στο οποίο σίγουρα θα έπεφτα με ένα προπτυχιακό στις Σλαβικές Σπουδές και ένα μεταπτυχιακό στην Πολιτική Επιστήμη. Θαυμάζω απεριόριστα όσους μένουν από επιλογή, αλλά και όσους γυρνάνε πίσω. Εγώ δεν ανήκω σε κάποια από αυτές τις 2 κατηγορίες, ήρθα στο Άμστερνταμ και ένιωσα σχεδόν αμέσως πολύ πιο κοντά στις νοοτροπίες, αλλά και στον τρόπο ζωής. Αν βάλουμε μέσα σε αυτά και το βιοτικό επίπεδο, αλλά και τις επαγγελματικές ευκαιρίες, τότε η ζυγαριά παραγέρνει. Δε θέλω να λέω "ποτέ", αλλά έτσι όπως βλέπω τα πράγματα τώρα, μάλλον θα γυρίσω για να φάω τη σύνταξή μου σε καμιά παραθαλάσσια περιοχή της Αττικής. Σίγουρα δε με χαροποιεί αυτή η συνειδητοποίηση, όπως δε με χαροποιούν και αυτά που ακούω από φίλους που έχουν μείνει πίσω.
    0 βαθμοί
  34. Τελείωσα με τις σπουδές μέσα Ιουνίου, αιτήσεις για δουλειά και συνεντεύξεις έκανα εδώ και μήνες, έχοντας πάρει πακέτο μαζί μου στην Ολλανδία τις ελληνικές ανασφάλειες περί εύρεσης εργασίας. Μετά από πολλά άκυρα, κυρίως γιατί ήθελα κορυφαίες θέσεις στον τομέα μου (Ευρ.Κοινοβούλιο, Κομισιόν, ΝΑΤΟ, Υπηρεσίες ΕΕ), άρχισα να περνάω σε στάδιο συνεντεύξεων και να προκύπτουν κάποιες προτάσεις από εταιρίες και think tanks. Τελικά αποφάσισα να μείνω (σίγουρα για φέτος) στο Amsterdam και ξεκίνησα να δουλεύω ως intern στο τμήμα Global Public Affairs μιας μεγάλης εταιρίας με έδρα το Diemen. Ελληνική μετάφραση δεν υπάρχει, καθώς ο ρόλος δεν πολυπαίζει στην Ελλάδα. Επί της ουσίας είναι ένας συνδυασμός έρευνας, γραψίματος papers που προωθούν τις θέσεις της εταιρίας και lobbying με κυβερνήσεις, ΕΕ και εργατικά συνδικάτα (η εταιρία δραστηριοποιείται κυρίως σε HR services). Μου αρέσει η δουλειά, οι συνάδελφοι είναι εξαιρετικοί, όπως και το περιβάλλον εδώ γενικότερα. Παρ'όλα αυτά πάντα παίζουν στο μυαλό οι Βρυξέλλες, οπότε ποιος ξέρει τι θα γίνει στο μέλλον.
    0 βαθμοί
  35. Κούκλα το όργανο! Μόνο και μόνο για την tele γέφυρα είναι noiz-approved...
    0 βαθμοί
  36. Φίλε...σταμάτα να παίζεις τρας μέταλ, παίξε κανένα Μπετόβεν -αν ξέρεις-....και πάρε καλά ακουστικά!!!!!
    0 βαθμοί
  37. σεπτεμβριο συνεχηζω το τει που αφησα μικροσ, σερρεσ
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου