Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      6.265


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      21.934


  3. D'Ailleurs

    D'Ailleurs

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      624


  4. Alex Raptakis

    Alex Raptakis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1.808


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 27/11/2022 σε όλα

  1. ας κλέβει όσο θέλει, μιλάμε για larger than life καλλιτέχνη.
    2 βαθμοί
  2. Κατά την γνώμη μου συνήθως γίνεται το αντίθετο, τις ξεμπροστιάζει δηλαδή τις αδυναμίες. Αλλά συμφωνώ ότι πρέπει να υπάρχει αρμονία στην αλυσίδα. Κάθε συνδυασμός δίνει διαφορετικά αποτελέσματα, τις περισσότερες φορές απρόβλεπτα και μη μετρήσιμα εύκολα.
    1 βαθμός
  3. Απόστολε προσωπικά το θεωρώ το πιο "αδύναμο" κομμάτι σου μουσικά. Εδώ δεν χρησιμοποίησες τα "δανεικά" (πολυφορεμένες/επιτυχημένες/κοινότοπες φόρμες) με τον δικό σου τρόπο, αλλά τα έριξες απλά στην κατσαρόλα όπως τα πήρες. Το κομμάτι είναι καλό, αλλά υπερβολικά κοινότοπο και "πολυακουσμένο". Αυτό βέβαια είναι το δικό μου γούστο. EDIT: Τώρα βέβαια θα μου πεις κι ο Χατζηδάκης έγραψε την αγάπη που έγινε δίκοπο μαχαίρι. Ε, δεν ήταν ανάγκη να το κάνεις κι εσύ.
    1 βαθμός
  4. Α γεια σου. Αφού είναι διαφορετικός ο ήχος, παίζει ρόλο το υλικό.
    1 βαθμός
  5. Τι να πούμε; Είναι ένας ωραίος διαφορετικός ήχος που βγαίνει από μια πλαστική κιθάρα που δεν θα μπορούσε να βγει από μια ξύλινη ή μια ... σιδερένια. Είναι θέμα γούστου. Δεν είναι; Άλλο είναι το θέμα μας όμως νομιζω, κι αυτό είναι αν παίζει ρόλο το υλικό κατασκευής της κιθάρας στον ήχο και όχι ποιο μας αρέσει. Δεν θα ξεχάσω την ιστορία που με έκανε να μην υποτιμώ κανένα όργανο και να γίνω οπαδός του έκαστος έφ ω ετάχθη. Είχα στο οπλοστάσιο μια κιθάρα Rickenbacker, αυτές τις παλιακες των Beatles, που δεν την χρησιμοποιούσα ποτέ, όντας ρόκας έως χεβιμεταλας τότε.Δεν μου έκανε ο ήχος της, το αξιον της κλπ. Κάποια στιγμή έπαιξα σε κάποια νιουγουεβαδικα κομμάτια ενός φίλου που θέλαν αυτά τα ριφακια στα καντινια στυλ smiths κλπ. Δεν μου έβγαινε ο ήχος με καμία κιθάρα. Ούτε με τελε με ικανοποιούσε απόλυτα. Μόλις δοκίμασα την Rickenbacker, αυτό ήταν. .
    1 βαθμός
  6. Για μένα έχουν πετύχει όλα σε αυτό. Είναι όπως πρέπει, τόσο όσο. Σαν μια έξτρα ιδέα όσον αφορά την ενορχήστρωση, ΙΣΩΣ, αν μιλήσουμε για story-telling στη μουσική (σε συνδιασμό με τους στίχους), θα μπορούσες να έχεις χρησιμοποιήσει την ορχήστρα λίγο πιο "συγκεκριμένα" έτσι ώστε να δίνει αντίστοιχη βαρύτητα στα "γεγονότα" που αναγγέλλουν οι στίχοι. Να το πω πιο απλά, οι δυναμικές να επιρρεάζουν όλη την ορχήστρα, όχι μόνο το πιάνο, έτσι ώστε η κλιμάκωση να είναι πιο έντονη. Για παράδειγμα, στο bridge τα κόβεις όλα και βάζεις μόνο πιάνο, αλλά με έντονες δυναμικές. Εγώ εκεί θα είχα βάλει φουλ ορχήστρα στο φουλ, για να έρθουν οι ανατριχίλες. Ή σαν μια έξτρα ιδέα, "ρίχνεις" τις δυναμικές στο bridge μόνο με πιάνο να παίζει σιγά, και μετά το επαναλαμβάνεις με φουλ ορχήστρα σε μέγιστες δυναμικές. Βέβαια, με αυτές τις ιδέες αλλάζει το τραγούδι. Ίσως έτσι όπως το χεις κάνει να λέει καλύτερα την ιστορία, δηλαδή έτσι όπως εσύ θες να ειπωθεί.
    1 βαθμός
  7. Εύγε.Εδώ πιστεύω, ότι είσαι, στο στοιχείο σου. Θα το προτιμούσα,σκέτο πιάνο.
    1 βαθμός
  8. Δεν νομιζω να εννοει οτι με παραμορφωση δεν εχουν διαφορα οι μαγνητες, αλλά τα ξυλα (που ουτε σε αυτο συμφωνω απολυτα). Αν το εννοει ... τι να πω? ή δεν παιζει με παραμορφωση, ή χρησιμοποιει παραμορφωση ... λασπη. .
    1 βαθμός
  9. ενα ευχάριστο βραδάκι χτες με τον φίλο @gkourmoul1 που τριγυρίζει ακόμα στα μέρη μας. Τζώρτζ ευχαριστώ για την παρέα και την συζήτηση. (για τους υπόλοιπους, σέλφι ξεχάσαμε να βγάλουμε)
    1 βαθμός
  10. Άντε να πω κι εγώ τη μ@λ@κια μου να περάσει η ώρα. Εκ πείρας γνωρίζω ότι στην ηχογράφηση όσο πιο κοντά είναι η "πηγή" (ήχος ακουστικής κιθάρας, ή ήχος που βγαίνει από τον ενισχυτή της ηλεκτρικής) στον "τόνο" που θέλουμε ή φανταζόμαστε να έχουμε στο τελικό αποτέλεσμα, τόσο πιο εύκολο είναι να το καταφέρουμε με λίγη επεξεργασία στα επόμενα στάδια (EQ κλπ). Αν περιμένουμε ότι με το EQ θα τα φέρουμε εκεί που θέλουμε, στο τέλος θα βγει πατάτα. Σε όλα τα στάδια οι επεμβάσεις στην επεξεργασία του ήχου πρέπει να είναι σε μικρά επίπεδα, για να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Για αυτό, επιλέγουμε το όργανο (ξύλα, μαγνήτες, καβαλάρηδες, τα πάντα), τον ενισχυτή/μεγάφωνα, τα πετάλια, (και όταν πρόκειται για ηχογράφηση και το μικρόφωνο/α) που οδηγούν στον τόνο που επιθυμούμε πιο εύκολα και άμεσα, κι όλα γίνονται πιο εύκολα και πιο επιτυχημένα. Το πεταλάκι EQ κατά την άποψη μου είναι απαραίτητο, αλλά δεν κάνει θαύματα. Ακόμα λιγότερο το EQ του μίκτη. Όλα τα στοιχεία (και τα καύλα) παίζουν ρόλο λοιπόν, άλλα μικρό κι άλλα μεγάλο. Ένα θέμα βέβαια είναι, έχουμε κάποιο τόνο στο μυαλό μας; Κι αν έχουμε ξέρουμε πως θα φτάσουμε σε αυτόν;
    1 βαθμός
  11. Μετα από ματαίωση που είχαμε σήμερα για καφέ μαζί με τους φίλους, Νάσο και Θάνο,γνωστοί από τις κιθαρο κατασκευές τους εδώ στο φόρουμ και αφού δεν έχω που να τα πω θα τα πω εδώ στο νοιζ! Παλιό φιλαράκι έκανε ένα γενναίο ξεσκαρταρισμα στην αποθήκη του και μου μεταβίβασε με όλα τα νόμιμα παραστατικά,ξυλεία και υλικά που φύλαγε σαν κόρη οφθαλμού για αρκετό καιρό! Ευχαριστώ Μάριε! Με αφορμή αυτήν την κίνηση συν το οτι έχω αρκετό καιρό που τελείωσα το cnc μου, αποφάσισα να φτιάξω μια κιθάρα για να εξασκησω τις ικανότητες μου στον 2D και 3D σχεδιασμό και για να βάλω το μηχάνημα να παράγει έργο. Τα προγράμματα που χρησιμοποιώ είναι το Fusion360 και το Aspire Vectric για σχεδιασμό και το UCCNC για το cnc. Το σώμα αποτελείται από δύο κομμάτια μαόνι και επάνω θα μπει καπάκι maple. Το μαόνι αυτό είναι αρκετά βαρύ. Για να γλιτώσω βάρος του έκανα θαλάμους, σε κάποιου μπορεί να φαίνεται γνωστή η διάταξη και το σχήμα. Αυτός που τους σχεδίασε υποστηρίζει ότι εκτός από το weight relief δίνουν περισσότερα μεσαία στην κιθάρα, θα δούμε!
    0 βαθμοί
  12. Τα Δέκα Eφτά (Verse 1) Σα σβήνει η νύχτα σου τα βλέφαρα βαραίνουν, ένας κλέφτης θα γυρνά στη γειτονιά. Να είναι όνειρο ή της ψυχής καθρέφτης; Μην είναι ψέμα να τρομάζουν τα παιδιά; (Chorus 1) Ήρθε πρωί ξανά για στάσου στον καθρέφτη. Που να είν' τα μάγουλα, τα φρούτα τα ζουμερά. Ποιος μπήκε σπίτι μας δεν είδαμε τον κλέφτη. Εγώ εχθές θαρρώ έκλεινα τα Δεκαεπτά (Verse 2) Σα ρίξει χιόνι και παγώσουν τα ζουμπούλια ξεχνάς το χάδι που ξενυχτούσε μια ζωή Αν είναι όνειρο δεν θα προλάβεις τέλος. Του χρόνου ο κλέφτης Θα σ' αφήσει πια ταπί (Chorus 2) Ήρθε η άνοιξη για κοίτα τον καθρέφτη Που να είν' το πρόσωπο, τα μάτια τα καθαρά. Ποιος μας τα στέρησε δεν είδαμε τον κλέφτη. Εγώ εχθές θαρρώ ήμουνα Δεκαεπτά. (Bridge) Όλα τα λεφτά του κόσμου όλα τα χρυσά, τίποτα δεν αγοράζει του χρόνου τα παλιά, τα ξεχασμένα μου Δεκαεπτά. (Chorus 3) Απ' το παράθυρο θα φύγει ο χειμώνας. Μες τον καθρέφτη μου έμεινα να κοιτώ. Του χρόνου το άγγιγμα πια δεν με βαραίνει, τα μάτια κλείνω κι είμαι πια Δεκαοκτώ.
    0 βαθμοί
  13. Ακούγοντας συνεχώς Eddie εδώ και 2 ολόκληρες μέρες, μπήκα στον πειρασμό να μελετήσω τον ήχο του και να προσπαθήσω να ακουμπήσω λίγο αυτό το Θεϊκό πρώτο άλμπουμ. Δεχόμεθα αρνητική ή θετική κριτική και προσφέρουμε πάσα πληροφορία αν σας ενδιαφέρει κάτι. Καλή ακρόαση! test eddie.mp3
    0 βαθμοί
  14. Νομίζω ότι θέλει λιγότερο gain και delay. Είσαι πάρα πολύ κοντά πάντως.
    0 βαθμοί
  15. Εδώ φαίνεται το ξεκίνημα της διαδικασίας για το curve top. Αφαιρέθηκε αρκετό από το maple σε συγκεκριμένα πάχη ώστε να γίνει το curve top. Πιο παλιά είχα φτιάξει ένα σώμα τελε με curve top ,από πεύκο για να δω πως θα φαινόταν πάνω σε μια κιθάρα. Είχα ακολουθήσει τις γραμμές της τελε και πρέπει να πω ότι το αποτέλεσμα δεν μου πολυ άρεσε, αυτήν τη φορά είπα να κάνω το curve top της Les Paul. Η φωτογραφία της telepaul είναι απο το ίντερνετ απλά για αναφορά!
    0 βαθμοί
  16. Εμ για αυτό πήρα και εγώ μια, μόλις την έπαιξα είπα: Where have you been all my life..
    0 βαθμοί
  17. Σωστά. Μήπως ο λούθιερ φυτεύει τα δέντρα μαχόγκανυ και ash ασούμε?
    0 βαθμοί
  18. Σε ευχαριστώ πολύ Στράτο για τις παρατήσεις σου! Προφανώς δεν ανακάλυψα την Αμερική με το συγκεκριμένο κομμάτι αλλά θεωρούσα ότι είχε στοιχεία που σε γενικές γραμμές του προσδίδουν μια σχετική διαφοροποίηση. Αν όμως με το πρώτη ακρόαση σου δημιουργήθηκε αυτή η αίσθηση που περιγράφεις, τότε αυτό σημαίνει ότι τελικά δεν κατάφερα να του δώσω τα στοιχεία που έπρεπε για να διαφοροποιηθεί. Πάμε για άλλα :) Ευχαριστώ πολύ Στράτο!
    0 βαθμοί
  19. οχι νταξ, τα εψησα μονο σιγα μην εφτιαχνα και τις πιτες ή φυτευα τις ντοματες και το κρεμμυδι αρμεγα τα προβατα κι εφτιαχνα γιαουρτι για το τζατζικι .
    0 βαθμοί
  20. Σωστά, γιατί οι περιπτώσεις που κάποιος θα ανεβάσει ένα ηχητικό και μετά θα μας ενημερώσει ότι αυτό που ακούμε είναι παιγμένο με μία ταπεινή Samick είναι η εξαίρεση του κανόνα.
    0 βαθμοί
  21. ΚΌΛΑΣΗ από τα χεράκια μου
    0 βαθμοί
  22. Εγώ δίνω βάση στο υλικό, γιατί είναι δομικό στοιχείο μιας κατασκευής με μεγάλες επιλογές παραμετροποίησης, που με τη σειρά του συμμετέχει στην αλυσίδα παίκτης-πένα-κιθάρα-πεταλιέρα-καλώδια-ενισχυτής, με επίσης άπειρες παραμετροποιήσεις. Γενικά θεωρώ ότι η παραπάνω αλυσίδα πρέπει να έχει μία αρμονία, π.χ.όχι κιθάρα με super ξύλα αλλά καλώδιο τους ενός ευρώ, αλλά υπάρχουν και περιστάσεις που ένας κρίκος της αλυσίδας, μπορεί να καλύψει αδυναμίες των άλλων κρίκων.
    0 βαθμοί
  23. Είναι πολύ ενδιαφέρουσα η προσέγγιση που περιγράφεις Alex, θα έκανε το κομμάτι πιο θεατρικό και πιστεύω ότι θα του ταίριαζε πολύ! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
    0 βαθμοί
  24. Stir fry σημερα με χοιρινη μπριζολα και πιπεριες - proper rice killer.
    0 βαθμοί
  25. εδώ είναι το estate του Bruno Martino από την Ιταλία παιγμένο σε ένα bossa nova /jazz ύφος και αισθητικής όποιος θέλει μπορεί να κάνει εγγραφή στο κανάλι μου στο youtube για νέα πάνω σε συνθέσεις , μαθήματα , διασκευές και αυτοσχεδιασμούς ευχαριστώ !
    0 βαθμοί
  26. Με παραμόρφωση οι μαγνήτες δεν έχουν καμία διαφορα??????? Είστε σίγουρα κιθαρίστας?
    0 βαθμοί
  27. Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες Ο κλέψας του κλέψαντος βασικά. btw όλα τα σόλα και τα licks είναι κλεμμένα από κάποιον άλλο κιθαρίστα, μέσα από το δικό σου φίλτρο και το πως βολεύται το χέρι σου να παίξει! Το ίδιο και τα drum fills, ρυθμοί κλπ. Αν η μουσική δεν μπλεκόταν με δικαιώματα και νομικά, δε θα συζητάγαμε καν για όλα αυτά. Αλλά για να βγουν λεφτά και να γίνουν κάποιοι πλούσιοι, μέσω δισκογραφίας, πρέπει να κατοχυρώσουν κάτι στο όνομα τους άσχετα αν είναι "δικό τους" ή όχι. Δεν ξέρουμε πχ από που και αν έχει "φάει" το little wing ο Hendrix, για να το φάει μετέπειτα ο Blackmore και το 2015 ακόμα και γω στο σπίτι μου που δεν με ξέρει κανείς. 7 νότες υπάρχουν και δεν ανήκουν σε κανένα
    0 βαθμοί
  28. Σε στίχους που γράψαμε με τον φίλο μου τον Πίτση.
    0 βαθμοί
  29. O RB συνηθίζει να είναι υπερβολικά ειλικρινής σχετικά με τις πηγές έμπνευσης των συνθέσεών του και μάλιστα του αρέσει να υπερηφανεύεται πώς "έκλεψε" τα διάφορα ριφφς, ενώ στην πραγματικότητα το αποτέλεσμα είναι κάτι εντελώς ξεχωριστό. Αυτό αποδεικνύεται και από επιτυχίες που έκανε με διασκευές (Hush, Since you been gone, I surrender). Ειδικά αυτό με το SOTW και την 5η θεωρώ είναι στα πλάισια του... ιδιαίτερου χιουμορ του.
    0 βαθμοί
  30. Γουστάρω τον προσανατολισμό των στίχων σου και το γενικότερο χύμα στυλ σου. 'Έχεις σε μεγάλες δόσεις αυθορμητισμό και αυθεντικότητα. Αν κάποια στιγμή αποφασίσεις να σουλουπώσεις τα τραγούδια σου και να μπεις σε καλούπια μπορεί και να χάσει την πλάκα του το θέμα.
    0 βαθμοί
  31. Το μαόνι μαζί με το maple για σύγκριση.
    0 βαθμοί
  32. Tonewoods Kai paparia mandoles να πείτε του Παύλου του Σμιθ κι ας ινε ο καΥλυτεροτερος κατασκευαστής κιθαρωνΕ στον κοΖμο
    0 βαθμοί
  33. Ευχαριστώ. Neck pocket θα γίνει αφού μπει το καπάκι. Το μηχάνημα είναι εξ ολοκλήρου ιδιοκατασκευή. Το καλό με τα computer numerical control (cnc) συστήματα είναι ότι έχουν ακρίβεια την οποία είναι δύσκολο πολλές φορές, αν και όχι ακατόρθωτο, να πιάσεις με συμβατικά εργαλεία. Μερικές ακόμα φωτογραφίες προς τέρψη οφθαλμών.
    0 βαθμοί
  34. Μπορεί και χειρότερα.
    0 βαθμοί
  35. Κορεάτικη oxtail σούπα με γιαπωνέζικα buckwheat noodles...φοβερό αν και μου έπεσε λίγο παραπάνω από το πυρηνικό καΦτερο τσι Κορέας και θα πάρει φωτΓιά ο απαυτος μου.
    0 βαθμοί
  36. Τα λέει όλα το παλικαρακι το πώς γίνεται και το γιατί @Yannis Methenitis
    0 βαθμοί
  37. Το θέμα δεν είναι για το κλασικό πιάνο ή την κλασική κιθάρα ή το βιολί. Εκεί οφείλει να παίζει κάποιο ρόλο. Το θέμα είναι πχ στα χάλκινα πνευστά. Παίζει ρόλο το ξύλο από το όποιο είναι φτιαγμένο το παλκοσένικο;
    0 βαθμοί
  38. Εγώ νομίζω ότι παίζει ρόλο το σχήμα. Η τελεκάστερ δηλαδής από ότι ξύλα και να την φτιάξεις, και ότι μαγνήτες και να της βάλεις, δεν φτιάχνει με τίποτα. Σαν τελεκάστερ θα παίζει.
    0 βαθμοί
  39. @manosko και αυτο θα μου εκανε αλλα η αληθεια ειναι πως πηρα ηδη χτες απο το roadcases. Μην κοροιδέψει κανείς ε..... Ηταν περισσότερο για το project της υποθεσης παρά για τον ενισχυτή που έχει μέσα >< (Τα αφτάκια που περισσεύουν σκοπευα αρχικά να τα κοψω αλλα η αλήθεια ειναι οτι μου αρεσουν και σαν διακοσμητικά οπότε τα άφησα.)
    0 βαθμοί
  40. Σας ζηλεύω τόσο καιρό που ανεβάζετε και είπα να μαγειρέψω και 'γω σήμερα, μιας και μου την είπε και η σύζυγος για την πολυθρόνα τις Κυριακές. Σαλάτα "Flotzen" (πολύ fusion κατάσταση) Πατάτες στο φούρνο με τη φλούδα και αλατοπίπερο - πάπρικα Φιλέτο μοσχάρι στο σχαροτήγανο, πετυχημένα medium.
    0 βαθμοί
  41. Χθεσινό δείπνο: Φασολάκια λαδερά extra spicy,μαυρομάτικα σαλάτα, καλαθάκι Λήμνου και ομελέτα σπέσιαλ με αυγά σούπερ ελευθέρας βοσκης από τη λαϊκή
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου