Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      13.190


  3. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      7.492


  4. Terry RoscoeBeck5

    Terry RoscoeBeck5

    Moderator


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      9.119


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 06/12/2022 σε όλα

  1. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όλους τους Νικόλες και τις Νικολέττες. Χρόνια Πολλά κυρ @Superfunk μου, και σε όλους τους Νίκους που δεν μπαίνουν συχνά πχ @Nikolas και @Nikos Aravanis. Ελπίζω να με συγχωρήσουν όσοι ξέχασα, αλλά εύχομαι και σε αυτούς Χρόνια Πολλά με υγεία και καλές μουσικές.
    3 βαθμοί
  2. χα χα χα.. τι ανέβασες ρε θηρίο; καλός είσαι πάντως στο battlefield!!!
    1 βαθμός
  3. Είναι πραγματικά αξιόλογο, άκουσα την τελευταία έκδοση και μεταξύ άλλων θέλω να τονίσω την πλέον θαυμάσια, θαυμαστή ικανότητα που έχεις για άρτιο παραγωγικό αποτέλεσμα. Δεν χρειάζονται άλλα λόγια. 5 ΑΣΤΕΡΙΑ και εύγε!!!!!!!!!!!
    1 βαθμός
  4. Αυτό θα μπορούσε να διατυπωθεί και ως: Η metal εποχή έχει περάσει προ πολλού. Το κομματάκι στα δικά μου αυτιά ήταν (επιεικώς) ανεκτό. Αλλά από την άλλη δεν έχω και απαιτήσεις να ακούσω από αυτούς ένα νέο MOP ή ένα νέο Number Of The Beast από τους Maiden κλπ... Αυτά πέρασαν, έφυγαν ανεπιστρεπτί και να ζήσουμε να τα θυμόμαστε- και μπράβο μας που τα θυμόμαστε ασούμε
    1 βαθμός
  5. Μήπως τα 3ms που λες τα είδες επειδή στην pci xpress πριν 18 χρονια είχες χαμηλό το buffer size και ηχογραφούσες από μια πηγή? Γιατί και τώρα μπορείς να το κάνεις αλλά αμα αρχίζεις να φορτώνεις το project και δεν έχεις θηρίο επεξεργαστή ή και να έχεις όσο φορτώνεις θα αρχίζουν τα κρακλς μετά τα ντροπάουτ
    1 βαθμός
  6. Μηδενικό latency έχεις μόνο στο monitoring των πηγών που συνδέεις. Μέσα από τα προγράμματα το latency είναι στάνταρ και μάλιστα είναι σε συνάρτηση με τον επεξεργαστή. π.χ.Σε σενάριο που δουλεύεις σε DAW ένα project και έχεις σχετικά αδύναμο επεξεργαστή το αναμενόμενο latency (ανάλογα και με τις ρυθμίσεις εύρους και δειγματοληψιας που έχεις ορίσει στο πρόγραμμα που δουλεύεις) ενδέχεται και να αυξηθεί αν προσθέτεις πολλά vst και ιδιαίτερα effects και προσθέσεις και πολλή πληροφορία και προσπαθήσεις να γράψεις αναπαραγοντας ταυτόχρονα.
    1 βαθμός
  7. Απο τα λινκ που παραθέτεις, μάλλον ψάχνεις για κάτι κάτω απο 100 ευρώ. Οι επιλογές σου δεν έχουν καλή φήμη και προδιαγραφές και θα σου πρότεινα να κοιτάξεις κάτι πιο μοντέρνο όπως την Arturia MiniFuse στα 99. Δες εδω τον Julian που κάνει τα πιο εξονυχιστικά review καρτών και κρίνε ο ίδιος.
    1 βαθμός
  8. Γενικά οι Metallica δε μου κάνουν κούκου. Ο Hetfield σαν riff-maker ναι, αλλά κατά τ'άλλα δεν. Με αυτό υπόψιν, θεωρώ ότι το τραγούδι είναι μια χαρά για μία μπάντα τέτοιας ηλικίας και με τόσα χιλιόμετρα στην πλάτη. Εγώ στη θέση τους θα έπινα κοκτεϊλάκια σε κάνα ιδιωτικό νησί.
    1 βαθμός
  9. Συμφωνώ πλην του τελευταίου (το οποίο είναι εΝγκλιμα)
    1 βαθμός
  10. Μετά από μισό χρόνο είπα να βγάλω την κιθάρα απ'την θήκη και να γράψω κάτι καινούριο. Πιο πολύ είναι ένα "ξεμούδιασμα" από την απραξία μου τόσο καιρό μακρυά από το όργανο παρά ένα κανονικό κομμάτι... Γράφτηκε σε δυο μέρες καθώς δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο, με απλή αρμονία, απλά ακόρντα, απλά παιξίματα, αλλά περιέργως μου άρεσε. Edit: Το κομμάτι αλλάχθηκε με άλλη του βερσιόν. Αλλαγές στο τελευταίο μέρος του, 13 sec μεγαλύτερο.
    0 βαθμοί
  11. δεν θυμάμαι να το εχω ξανακάνει αλλά αφού και άκουσα και είδα, αναδημοσιεύω ατόφια μια facebookιά μου γιατί πιστεύω ότι αξίζει τον κόπο οι θεατρόφιλοι εξ ημών να παρακολουθήσετε αυτή την παράσταση... =============================================================================================================================================== ένας "πίνακας" που εμπνεύστηκα από την παράσταση "Την Τρίτη στο Σούπερ Μάρκετ" του Εμμανουέλ Νταρλέ, με τον Φαίδωνα Καστρή (Phaedon Kastris) να ερμηνεύει έναν βραβευμένο μονόλογο, ύμνο στην αποδοχή της διαφορετικότητας... σε όσες παραστάσεις με μονoλόγους παραβρέθηκα μέχρι τώρα στη ζωή μου, είχα συνηθίσει να παρακολουθώ έναν ηθοποιό να βρίσκεται "κάτω" από ένα κείμενο, προσπαθώντας (με διάφορα ποσοστά επιτυχίας) να αγγίξει τα όριά του... αυτή την φορά βρέθηκα για πρώτη φορά σαν θεατής απέναντι σε έναν ηθοποιό που κινήθηκε "πάνω" από το κείμενο φέρνοντας αυτά τα όρια σε αποστάσεις που δεν εσώκλεισαν το θυμικό μου δημιουργώντας μου κλειστοφοβικά συναισθήματα απόρροια αγωνιωδών κραυγών καλλιτεχνικής έκφρασης... αντίθετα, έγινα πολύ γρήγορα με απόλυτα φυσικό τρόπο, έτερος σε μια παρέα με μια συνειδητή γυναίκα να μου εξομολογείται με ρέοντα λόγο τον τρανς βίο της (σε διάφορες εκφάνσεις και κοινωνικές διαδράσεις του)... και εκεί που ήμουν αφημένος στην αφήγηση της, μέσα από τις "παύλες" των εικονικών διαλόγων της, ξεφεύγει (με μαγικό αυτήν την φορά τρόπο) ο άντρας πατέρας σε ολόγραμμα (που αποτύπωσα όπως φαντάστηκα στον πίνακα) και συμμετέχει πια στην παρέα ως πραγματικός... ένας "δεύτερος" ηθοποιός όχι ως μεταμφιεσμένος virtual κλώνος, αλλά ως οντότητα που δίνει πρόσθετη ζωή στο δρώμενο... υπέροχη αίσθηση μιας σπάνιας ερμηνευτικής δεξιότητας... έτσι ταξιδεύοντας στον χρόνο μέσα στην γοητευτική ατμόσφαιρα, φτάνουμε στο τέλος και στην ανατροπή... μια ανατροπή που περίμενα μεν αλλά παρόλα αυτά με αιφνιδίασε... δεν θα μιλήσω παραπάνω για αυτήν για να αποφύγω το spoiler αλλά θα περιγράψω την στιγμή κάτω από το αόρατο παλκοσένικο... στο τραπέζι μου στην διπλανή καρέκλα η Σοφία κλαίει με λυγμούς και ξεκινά να με ρωτά πως μου φάνηκε η παράσταση και παράλληλα να μου λέει την δική της άποψη (πάντα κλαίγοντας)... κι εγώ;... εγώ αναπάντεχα βουρκωμένος να μην μπορώ να αρθρώσω λέξη... ένα σοκ που δεν μπορώ να εξηγήσω... μια αίσθηση από γνώριμες μου κρίσεις πανικού... ένα απροσδιόριστο τρίγκερ κάποιας καταπιεσμένης μου ανάμνησης άραγε;... τι να πω... η αίσθηση αυτή λυτρώθηκε με την δημιουργία αυτής της παράλληλης εικαστικής μου έκφρασης μετά από μέρες... συναισθηματικό σημείο στίξης μιας καταλυτικής καλλιτεχνικής πρότασης... μια τελεία. κάθε ΔΕΥΤΕΡΑ και ΤΡΙΤΗ στον πολυχώρο "Show what?" στο Παγκράτι... κάντε αυτήν την παράσταση δώρο στον εαυτό σας...
    0 βαθμοί
  12. 0 βαθμοί
  13. Τρελλός είσαι. Έχει περίπου 60 decks...ολή σχεδόν τη σειρά της Nakamichi...2 dragon , το RX-505 (για να μαθαίνουν οι νέοι , αυτό που χε ο Mickey Rourke στο 9 1/2 Weeks..... ) έχει ακόμα και Eumig FL-1000..... Αν τα χεις δει αυτά ζωντανά....αν τα ακούσεις...αν τα μυρίσεις....να γι αυτο στενοχωριέμαι όταν διαβάζω ότι π.χ. τα κασσετόφωνα ή τα πικαπ είναι μαπα.
    0 βαθμοί
  14. Εγώ βλέπω βιντεάκια που και πού για τέτοια και πραγματικά λέω τι έχω ξεχάσει γιατί τότε τα ήξερα καλύτερα από αυτούς που έχουν φτιάξει τα βίντεο. Τα πέταξα όλα δυστυχώς, δεν είχαμε μυαλό τότε
    0 βαθμοί
  15. Είπαμε τα θέλει όλα. Θέλει και στο laptop εκείνο εξωτερικό usb audio interface απλά τελικά βλέπει πως έχει ήδη, έχει μια lexicon alpha παραπεταμένη και μόνο το midi interface του λείπει για το λάπτοπ και το σκέφτεται για το απλό καλώδιο Άμα ψάξει στη συλλογή θα έχει σίγουρα κανα usb midi keyboard με θύρες midi πανω εξτρα και έχει και midi interface απλά δεν το θυμάται και δεν το συνδύασε με την ανάγκη του
    0 βαθμοί
  16. Και από τούτο είχα τελικά...το alpha Μου ρθε να στησω studi-άκι επικουρικό στο λαπιτοπι , αλλά έφαγα σφαλιάρα από την τεχνολογία
    0 βαθμοί
  17. Ε τι ψάχνουμε audio interface τότενες?
    0 βαθμοί
  18. Εσύ και τα funds
    0 βαθμοί
  19. Ας πώ και μερικές αντικειμενικότητες και εγώ: ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ: 1. Υπάρχουν πολλά πικακ που παίζουν υπέροχα. 2.Υπάρχουν πολλά cd/ dvd players που πάιζουν υπέροχα. 3. Πολλά tape decks (η προσωπική μου αδυναμία) που παίζουν υπέροχα. 4. Πολλά reel 2 reel και minidisc που παίζουν υπέροχα. 5. Υπέροχα παίζουν και τα wav και τα flac. Εγώ τα θέλω ΟΛΑ. Τα έχω όλα. Αντικειμενικά κάποιον άλλον δεν τον εδνιαφέρουν καν...μπορει να ακούει μουσική και από το κινητό του. Αντικειμενικά....έχω χώρο πλέον να τα απλώσω και να τα χαρώ. Αντικειμενικά κάποιος άλλος δεν έχει χώρο. Απλά είναι τα πράγματα...μην μαλωνετε
    0 βαθμοί
  20. Εγώ δεν πρόλαβα την αίγλη του γιατί είμαι λίγο μεταγενέστερός σας, το 85 που ήμουν 10 χρονών και λίγο πιο πριν με μύησαν στις κασέτες, έγραφα σε κασέτες και ενώ είχαμε πικ απ στο σπίτι δεν το χρησιμοποίησα σχεδόν καθόλου. Εγραφα και αγόραζα κασέτες, τις πρώτες μου εγγραφές από αρμόνιο και atari - amiga τις έκανα σε κασέτες, τα mixtapes μου και ευχαριστήθηκα το βινύλιο μόνο σε φίλους που είχαν συλλογή. Μάλιστα ένας φίλος μου πριν από 10 χρόνια βρέθηκε σε ανάγκη και πούλησε όλα τα βινύλιά του και του είπα ότι εγκληματείς, μην το κάνεις αφού του άρεσε το βινύλιο και μου λέει αγόρασέ τα εσύ αφού τα κλαις και δεν τα πήρα γιατί έβλεπα πως θα φουντώσει η κρίση και θα θέλω να αγοράζω για το παιδί ρούχα και δεν θα βγαίνω και πρέπει να ξεφορτώνομαι και εγώ πράγματα και να είμαι φορητός γιατί δεν ξέρεις με τι ορέξεις θα ξυπνήσουν τα funds
    0 βαθμοί
  21. Ενδιαφερουσα αποψη! Δεν το ειχα συσχετισει. Παντως περα απο τα αστεία το κομματι ειναι γεματο και φαντάζομαι σε λαιβ θα κανει χαμο. Τον Λαρς φοβαμαι....
    0 βαθμοί
  22. You nailed it. Αυτοί που ασχολούνται με βινύλιο, τα νιάτα τους νοσταλγούν.
    0 βαθμοί
  23. Ίσως αν το δούμε ως ιεροτελεστία είναι ανώτερο. Αλλά και το cd ως ιεροτελεστία πλέον το βλέπουμε. Τα καημένα τα νιάτα τι γρήγορα που περνούν.........
    0 βαθμοί
  24. εγώ είχα ένα και δούλευε, κάπου το έχω άμα ψάξω. Έχω να το χρησιμοποιήσω 15 χρόνια και.
    0 βαθμοί
  25. Αντιθέτως, το γνωρίζουν ΟΛΟΙ. Ένα CD και το αντίστοιχο ΒΙΝΥΛΙΟ ακούγονται εξίσου χάλια σε ένα κακό ή μέτριο ηχοσύστημα. Αυτός είναι ο λόγος που εκτοπίστηκε το βινύλιο ανεπιστρεπτί, το ότι - για τους περισσότερους ανθρώπους - δεν υπάρχει κάποια διαφορά, οπότε κέρδισε η χρηστικότητα. Σε ένα πολύ καλό και πολύ ακριβό ηχοσύστημα, ακούς όντως διαφορές - δεν θα μπω στη συζήτηση υπερ ποιου μέσου είναι οι διαφορές. Αλλά, όλο και λιγότεροι δίνουν χρήματα για τέτοια πράγματα.
    0 βαθμοί
  26. thunderbolt 4 το λέει αλλά...USB‑C είναι. Δεν είναι το παλιό (ΠΑΣΟΚ) καλό thunderbolt! Πχ
    0 βαθμοί
  27. Σεβάσμιε γέροντα....τα Mac δεν έχουν πια thunderbolt (εδώ και καμία 5-7 χρόνια νομίζω). Πριν 2 μήνες αγόρασα νέα κάρτα ακριβώς γιατί η παλιά Motu των 700 ευρώ δεν έπαιζε με τίποτα!
    0 βαθμοί
  28. @LK, @cos_dr, @dimsonic, @fusiongtr Σύμφωνοι ρε παιδιά. Αλλά... Γύρω γύρω είναι αυτά τα νούμερα. Δηλαδή εμένα το RME Digiface εδώ που έχω π.χ. με 350 ευρώ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ ΙΤΣ, βγάζει καθυστέρηση: με 32 samples buffer στα 44.1 0.794ms input, 1.921 output. Στα 512 samples buffer στα 44.1 πάλι βγάζει 11.678ms input, 12.812ms output. Το fireface που έχω, κι αυτό δεν έχει μεγάλη διαφορά σε latency, και έκανε 900 ευρώ επί ΠΑΣΟΚ. Δεν ξέρω δηλαδή κατά πόσον το 0.5 ms θα κάνει διαφορά. Θα κάνει διαφορά όσο ο υπολογιστής θα φορτώνει αγόγγυστα πλαγκιν βαρβάτα τα οποία θα είναι κι αυτά Zero Latency. Γιατί δεν είναι όλα. Και θα κάνει διαφορά το κατα πόσον μπορείς να κατέβεις π.χ. στα 64 σαμπλς. Δηλαδή πάνω κάτω αυτό που έχω καταλάβει εγώ, είναι ότι αν λειτουργούν όλα ρολόι, όταν δουλεύεις στα 96k με 256 buffer, έχεις ακριβώς την ίδια καθυστέρηση με το να δούλευες στα 48k με 128 buffer, απλά στα 96 τρώει λίγο παραπάνω στειλιάρι η CPU, που σε συνάρτηση με το ΠΟΙΑ plug-in τρέχουν, έχει πολύ μεγάλη επίδραση. Δηλαδή στο θέμα της καθυστέρησης και τελείως υπερβολικά και σκανδαλιστικά να το πω, αν έχεις πενταλιέρες και ήχο έτοιμο, και θες να δουλέψεις το DAW σαν απλό κασετόφωνο, με δίχως εφφε, με δίχως τίποτα, μπορείς να βάλεις Direct Monitoring από την κάρτα, και τότε τι Behringer, τι RME, τα ίδια είναι. (είπα, υπερβολικά και σκανδαλιστικά. Και μόνο για latency) Θα πάρεις RME και θα πάρεις σταθερότητα, totalmix, υποστήριξη σε βάθος χρόνου, 4 προενισχύσεις με ψηφιακό gain κτπ κτπ. Δεν ξέρω αν αξίζει να αγοραστεί επειδή έχει 0,5 ms λιγότερο latency από την audient π.χ.. (Όπως και τα behringer τα HDx0x είναι απομιμήσεις scarlet-ο-steinberg-ο αυτή η κάρτα η φασον τέλος πάντων. Υλικό μπορεί να είναι ίδιο, αλλά βάζεις και βλέπεις driver ASIO4ALL. Ε όχι ρε φίλε μη με στεναχωρείς δηλαδή, κάνε έναν κόπο βγάλε έναν driver. Αλλά για την τιμή του τη δουλειά την κάνει και την παρακάνει.) Τι θέλω να πω και πλατειάζω πάλι. Να δώσω λεφτά να πάρω μια καλύτερη, κάρτα, τα δίνω. Αλλά δεν βάζω το latency προτεραιότητα. Ξέρω ότι μπορώ με οποιαδήποτε κάρτα μου δώσουν να κάνω τον υπολογιστή να φτύσει αίμα, και να κάνω ένα κανάλι με ένα μόνο "αντιτράκινγκ" πλαγκιν να καθυστερήσει ολόκληρα δευτερόλεπτα. Οπότε η καθυστέρηση ναι μεν είναι ενοχλητική στο παίξιμο, και ναι μεν οι καλύτερες κάρτες δείχνουν σχετικά/εντυπωσιακά/οριακά καλύτερα νούμερα, αλλά δεν είναι πανάκεια η καλή κάρτα στην εξάλειψη της καθυστέρησης σε όλες τις περιπτώσεις. Εντιτ: Μέχρι να βράσω τη φακή, η απάντησή μου γράφτηκε σχεδόν από όλους τους υπόλοιπους! Κύριοι, τα σέβη μου.
    0 βαθμοί
  29. Κάτι rme multiface και hammerfall κυκλοφορούν μτχ σε καλές τιμές στο reverb. Δεν ξέρω αν του κάνει αυτό. https://www.thomann.de/gr/presonus_quantum_2626.htm
    0 βαθμοί
  30. Γιατί αν δεν μπορείς να παίξεις, λίγο σε νοιάζει η ποιότητα του ήχου μετά.
    0 βαθμοί
  31. Τι λες τώρα...; Ξέρεις πόσο άγχος πέρασα και πόσα λεφτά έχω δώσει σε predictor στα νιάτα μου γι' αυτήν την καθυστέρηση;
    0 βαθμοί
  32. Ολα αυτά σχετίζονται άμεσα με την cpu κλπ του λαπτοπ εν προκειμένω. Αν είναι αδύναμο δεν πά' να 'εχει η κάρτα 2 και 1 ms. Στα daw μέσα θα δεις 20άρια. Νομίζω άδικα ψάχνεσαι
    0 βαθμοί
  33. Ακριβώς αυτό και για εμένα. Όλη η αλυσίδα πρέπει να είναι ποιοτική και ισχυρή για να έχει νόημα μια πάρα πολύ καλή κάρτα. Και το laptop παίζει ρόλο για αποφυγή παρασίτων, κακών τάσεων, κακή επεξεργαστικη ισχύς. Αλλα επίσης κανόνας είναι αν έχεις φράγκα να πάρεις καλά πράγματα για να ακολουθούν τις αναβαθμίσεις. Εμείς οι ΔΥ οι απλοί οι μεσαιοι που μας τσάκισαν και δεν μπορούμε να ακολουθήσουμε την ακρίβεια και την αισχροκερδεια και δεν θέλουμε και να δώσουμε το κορμί μας ή να δουλεύουμε3 δουλειές γιατί δεν θα έχουμε χρόνο μέρα για τίποτε άλλο και θα τα φάνε στους γιατρούς μετά σε μια υγεία που αλλάζει και γίνεται και αυτή χρηματιστήριο από τα funds. E? Τι να κάνουμε. Πεινάμε και συμβιβαζομαστε. Χαχαχαχαχα.
    0 βαθμοί
  34. Γιατί μου χει τύχει να πάιζω μια νότα και να την ακούω μετά από λίγο και μου έμεινε αποθυμένο. Γιατί αν είναι να δώσω και 1 ευρώ θέλω να μπορώ να παίζω όπως πρέπει,, όπως παίζω τώρα με την m-audio audiophile 192 που την πήρα πρίν από 18 χρόνια (δύο φορές γιατί με ενθουσίασε) 260,00 € ...και απ' ό,τι φαίνεται ρίχνει στα αυτιά πολλές σύγχρονες στην ίδια τιμή αν και γιαγια.....
    0 βαθμοί
  35. Μπορώ να ρωτήσω; Γιατί τέτοια φροντίδα ειδικά για την καθυστέρηση, από τη στιγμή που είναι μόνο ένα κομμάτι του παζλ;
    0 βαθμοί
  36. Αυτό που μου αρέσει στο πικάπ σε σχέση με το YouTube είναι ότι θα βάλω και θα ακούσω ολόκληρο το δίσκο.Τα βινύλια είναι το μοναδικα που αγοράζω.Οι κασέτες και τα CD με αφήνουν αδιάφορο αν και έχω ένα πολύ καλό κασετόφωνο. Λέγοντας φετίχ εννοώ ότι ακούς μουσική από το μέσο που σου αρέσει όπως αγοράζεις την κιθάρα που σου αρέσει.Βιβλια από το κινητό δεν μπορώ να διαβάσω με κουράζει.
    0 βαθμοί
  37. Στα 5 θα ήσουν πάλι. Και επειδή έχουμε την ίδια κάρτα ουσιαστικά, η κάρτα αυτή θεωρείται για τα λεφτά της πάντα και όχι μόνο πολύ καλή στο θέμα dac. Είναι εξαίρετη, εγώ έχω την lambda που είναι και όρθια και εργονομική και έχει και midi θύρες και είχε μέσα και το θρυλικό όπως το λένε Lexicon pantheon reverb plug in. Και κατι αλλά έχει μέσα, το έχω το κουτί. Πρέπει να την έχω 12 χρόνια και την άμοιρη. Καινούργια την είχα πάρει, τότε που υπογράψαμε το πρώτο μνημόνιο λίγο πριν μας διώξουν από την πλατεία που ήμασταν αγανακτισμενοι. Με την ίδια κάρτα μπαίνω στην 4η βιομηχανική επανάσταση
    0 βαθμοί
  38. Οι Μετάλικα ή αλλιώς ο επιχειρηματικός συνεταιρισμός των Χέτφιλντ Ούλρικ καλά τα πάει. Έχουν μια πελατεία που πρέπει να της χαϊδέψουν τα αυτιά . Έχουν έξοδα πάγια ως brand που πρέπει να τα πληρώσουν. Έχουν πιθανώς ανάγκη μετρητών για την εξόφληση λογαριασμών από δανεισμό. Αυτά ως προς το επιχειρείν. Το οποίο, κάθε τόσο, λέει σε κάτι μεσήλικες χορτάτους, να είναι φρέσκοι και θυμωμένοι όπως τότε που ήταν έφηβοι και στα ντουζένια τους. Τους πιέζει να παίξουν-συνθέσουν άγρια τραγούδια με ντιστόρσιον και μανία. Δυστυχώς ναι μεν αλλά. Το άκουσα το τραγούδι, προσπάθεια για να φτιάξουν κάτι στρογγυλό που να μην ενοχλεί να είναι αναμνηστικό και αποδεκτό. Αν ο Τζέιμς έπαιρνε ένα μέιλ από εμένα με το άσμα που αυτός μας έφερε ως νέο, δεν νομίζω ούτε ο ίδιος να το άκουγε δεύτερη φορά. Για τζαμάρισμα metal μπάντας καλό είναι. Να μην βγει όμως πιο έξω από το 4 m x 6 m γκαράζ. Πόσω μάλλον δε, για μουσικό οργανισμό που γεμίζει στάδια.
    0 βαθμοί
  39. Απλά να προσθέσω εδώ ότι όταν συζητάμε για 5ms και λέμε ότι είναι πολύ, απ όσο γνωρίζω (κι αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος), η καθυστέρηση για κάθε μέτρο απόστασης από ένα ηχείο είναι περίπου 2ms. Με γνώμονα αυτό, το να λέμε ότι δεν μπορεί κάποιος να παίξει με 5ms καθυστέρηση, είναι σαν να λέμε ότι δεν μπορεί να παίξει με 3 μέτρα περίπου απόσταση απ τον ενισχυτή του. Ακόμη και Axe FX III να αγοράσει κάποιος, υπάρχει latency γύρω στα 2ms, το οποίο είναι λογικό μιας και περνάει από impulse responses o ήχος. Παρόλα αυτά δεν βλέπεις κάποιον να παραπονιέται ότι δεν μπορεί να παίξει με το AxeFX. Ναι μπορεί να μην γίνεται να μιξάρεις το καθαρό dry σήμα με το effected, χωρίς αλλοίωση στη χροιά. So what? Δεν έχει καμία πρακτική χρησιμότητα αυτό έτσι κι αλλιώς μιας κι αν θες να κάνεις κάτι τέτοιο απλά στέλνεις το εφε σε ένα send αντί για insert στο DAW και ξεμπερδεύεις. Όπως ξαναέγραψα πιο πάνω, ακόμη και με το δικό μου setup (καινούργιο PC desktop, MOTU Audio Express) κατάφερα να παίξω μέχρι και thrash metal στα 190 bpm, χωρίς να χάνει το χέρι. Επειδή όμως το έκανα απλά ως δοκιμή και δεν κάνω κανονικό recording, θα κρατήσω μια επιφύλαξη, μπας και... Επίσης γράφτηκαν για τα PC ότι έχουν latency ενώ τα Apple δεν έχουν κλπ...Αν και το ίδιο θέμα του latency μεταξύ των διαφορετικών αρχιτεκτονικών είναι ακόμη σε πολλά σημεία debated, πχ για το αν το Core Audio είναι πιο γρήγορο ή πιο efficient απ το ASIO και σε ποιους επεξεργαστές και υλοποιήσεις κλπ, κάποια πράγματα είναι επαρκώς λυμένα με άπειρα tests, benchmarkings κλπ σε fora όπως το gearspace. Βάσει αυτών λοιπών η Apple είναι ακόμη μπροστά στα laptop και σχεδόν όλη η σοβαρή παραγωγή γίνεται πλέον σε desktop pc. Αυτό συμβαίνει γιατί όσο σίγουρη είναι η σταθερότητα του MacOS στις audio εφαρμογές, άλλο τόσο σίγουρο είναι ότι τα καινούργια PC είναι τέρατα βγαλμένα απ το διάστημα μπροστά στα prosumer μηχανήματα της Apple και αυτό παίζει επίσης ρόλο σε όλα τα aspects του ήχου, και στο latency.
    0 βαθμοί
  40. καλησπερα ειναι θεμα χρονου και παιξιματος...παιζω 3 με 4 ωρες την ημερα κατα μεσο ορο,μετα την δουλεια μου ασχολουμε μονο με την μουσικη,ακουω μουσικη και παιζω μουσικη,εχω σταματησει tv, pc παιχνιδια video games κτλ εδω και πολλα χρονια..επισης χρησιμοποιω αρκετα το αριστερο χερι στην ταστιερα μονο του χωρις το δεξι για πενα,αυτο χωρις πολυ gain θελει δυναμη στα δαχτυλα και ετσι την πληρωνουν τα ταστα...
    0 βαθμοί
  41. Εμένα μου αρέσει και ο ήχος του πικάπ. Τόσα τα πκάπ, όσο και τα κασετόφωνα σε πολλές υλοποιήσεις τους πλέον επειδή είναι μεταχειρισμένα τα βρίσκεις και σε καλές τιμές (και με ένα καλό service πετάνε) μπορούν να σου δώσουν εξαιρετικές ακροάσεις. Με 200-250 ευρώ πλέον π.χ. βρίσκεις 3head tape deck.
    0 βαθμοί
  42. Και μια φωτό με τον κύριο Kelly στο ιστορικό πλέον Carmine street guitars.
    0 βαθμοί
  43. Κι άλλα ... Α κάτσε, τώρα με έβαλες σε άλλο mood ....
    0 βαθμοί
  44. Είχα την τύχη να δοκιμάσω μια 345 πριν λίγες μέρες και τολμώ να πω πως είμαστε πολύ κοντά σε feel και σχήμα. Ανυπομονώ να γυρίσω για τα τελικά βαψίματα!
    0 βαθμοί
  45. Σαν σήμερα πριν από έναν... "αιώνα" (1989). Όταν ακόμα έβγαιναν δίσκοι με όλη τη σημασία της λέξης. Δύο "διαμαντάκια" από το "γλωσσικό ολίσθημα" του κ. Coverdale.
    0 βαθμοί
  46. Χθες το απόγευμα πέρασε ένας φίλος μου από το γραφείο. "Ελά να δεις τι βρήκα μου λέει". Θα μπορούσα να είμαι πολύ γλαφυρός στην αφήγησή μου , αλλά θέλω να μείνω στην ουσία. Βρίσκομαι μπροστά , για πρώτη φορά στη ζωή μου, με έναν commodore pet 8032 του 1977. Η Ιστορία: Δημόσια υπηρεσία με την ευρεία έννοια.... Παρατημένος σε έναν διάδρομο για ...... χρόνια. Με πρωτόκολλο καταστροφής από το 1995 (μέχρι και να τον πετάξουν βαρίοντουσαν). Απευθύνεται στον προϊστάμενο (ο φίλος) : "Τον θέλετε αυτόν; ΝΑ τον πάρω;". Πάρτον να μην τον βλέπω (η απάντηση). Είναι ξεχρεωμένος και με πρωτόκολλο καταστροφής. Αν δεν τον πάρεις, θα πεταχτεί. Μιλάμε για commodore του 77, monster to find , ακόμα και στην Αμερική......με τρέχουσες τιμές (αδιάφορο αυτό- και 1$ να ήταν η "χρηματιστηριακή" του αξία στα vintage Pc το ίδιο θα μου έκανε) 1.000,00 €. Δεν σχολιάζω.Το αφήνω σε όποιον άλλον θέλει να κάνει σχόλια. Εγώ ένοιωσα ταυτόχρονα οργή και μεγάλη χαρά που το μηχάνημα πήγε σε άτομο που ξέρει, και να το εκτιμήσει και να το φροντίσει να πάει άλλα 50 χρόνια.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου