Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Alex Raptakis

    Alex Raptakis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      1.810


  2. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      6.218


  3. mpamps

    mpamps

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      1.286


  4. Ali Barout

    Ali Barout

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      2.362


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 20/01/2023 σε όλα

  1. Η παρτιτούρα μετράει, γιατί γράφεις από πάνω "ντόλτσε αμοροζο μα νον τροπο ε καρμποναρα ματζαρε αλα πεστο" και ασε το μαέστρο να ψαχνεται Ας βρει αυτος ακρη, ουτε ακκορντεον ουτε τιποτα Γενικά έχω καταλήξει ότι ειναι ΔΥΟ ΕΝΤΕΛΩΣ μα ΕΝΤΕΛΩΣ μα ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικα πράγματα, το να γράφεις παρτιτούρα- για εκτέλεση- για την αιωνιότητα, και το να γράφεις για την πράξη, την εφαρμογή και το ηχητικό αποτέλεσμα. Το πρώτο το κάνεις και με σκέτο χαρτί,και περα απο την πλακα θελει γνωσεις και μελετη και προσοχη για να μη γινεις ρεζιλι των σκυλιων αν παιχτει (που σιγα μην παιχτει αλλα λεμε ), και στο δεύτερο μονο το αποτέλεσμα μετράει, και λούπες να βάλεις και να σαμπλάρεις λες και είσαι τράπερ το αποτέλεσμα μετράει ΜΟΝΟ.
    2 βαθμοί
  2. Πάντως το να ανοιγοκλείνεις τους φακέλους σαν ακορντεόν είναι ΠΟΛΥ προτιμότερο από το να ψάχνεις τις βιβλιοθήκες για το τριγωνάκι Χώρια που με τον καιρό αποκτάς muscle memory, που σε συνδυασμό με τη λογική κατανομή και την άμεση διαθεσιμότητα ( με το που το βρεις το ανοίγεις και παίζεις, δε χρειάζεται ανάθεση καναλιού, μίξη κλπ) σε γλυτώνουν ΠΟΛΥ χρόνο. Όμως έχεις απόλυτο δίκιο ότι πως, αν έχεις μεγάλες και πολύ αναλυτικές βιβλιοθήκες, το ιδανικό είναι να έχεις πολλαπλά συστήματα. Έτσι ξηγιούνται τα αρρωστάκια που κάνουν τα σάουντρακ, τρέχουν παράλληλα τα πάντα και ότι θέλουν βαράνε. Αν όμως δεν σου τρέχουν πεντακοσάρικα από τα πατζάκια για να φτιάχνεις 2 και 3 και 4 συστήματα, τότε δεν την γλυτώνεις την ταλαιπωρία, είτε έτσι είτε αλλιώς, είτε με ακκορντεόν είτε χωρίς, θα τη φας την ταλαιπωρία, δε μιλάμε για εξομοίωση από ένα ρημαδοσυνθ, 80 μουσικούς με @@ ως το πάτωμα πας να προσομοιάσεις, θα ταλαιπωρηθείς όποια μέθοδο και να ακολουθήσεις. Δεν φταίνε όμως τα templates για αυτό, ακόμα και ΚΑΜΙΑ articulation παραλλαγή να μην έχεις, μόνο το κάθε όργανο να έχεις σε μια παραλλαγή, βάλε φλάουτα- όμποε- κλαρινέτα- φαγκότα τρομπόνια, τρομπέτες, τζιτζίκια, κάστορες, μάστορες, ε πάλι ένα template θα το έφτιαχνες, έτσι δεν είναι;
    2 βαθμοί
  3. Μα το template δε χρειάζεται να είναι 100% συγκεκριμένο. Αρκεί να έχεις σετάρει τα tracks σου, να χεις κάνει το bus routing σε περίπτωση που είναι πολλά, να έχεις δώσει όνομα, χρώμα, κτλ. Για μένα αυτό είναι υπερ-αρκετό για αρχή. Άσε που για να το κάνεις χρειάζεσαι το πολύ 15 λεπτά - απλά αυτά τα 15 λεπτά μαζεύονται!
    2 βαθμοί
  4. Ντάξει ο τύπος έχει 2 Primetime Emmies, και έχει γράψει τα κέρατά του. Πιο γνωστός για τη δουλειά του στη σειρά Vikings. Γενικά είναι υψηλού βεληκενούς συνθέτης. Έκανε κάποια στιγμή μια πολύ ωραία σειρά στο YouTube περί media composition, αλλά τη σταμάτησε λόγω φόρτου.
    1 βαθμός
  5. Η πλάκα είναι ότι ο συγκεκριμένος λέει ότι γράφει 6 λεπτά μουσικής μέσα σε μία εργάσιμη μέρα, ή 1 λεπτό τις 2 ώρες minimum. Και αυτά τα νούμερα μιλάνε για ολοκληρωμένη, έτοιμη προς χρήση μουσική, και υποστηρίζει ότι το template τον βοηθάει πολύ στο να κερδίζει χρόνο. Έχει τρομακτικό πρόγραμμα workflow. Εγώ απορώ αν μπορώ να γράψω 1 λεπτό τη βδομάδα...
    1 βαθμός
  6. Πρόσφατα είχα μια μικρο-συζήτηση μέσω Twitter για το θέμα αυτό, γύρω από το deactivated template. Η ερώτησή μου ήταν, πώς διάολο βάζεις 10+ "articulations" σε ένα τέτοιο template? Η απάντηση ήταν "Expression Maps in Cubase". Βέβαια και πάλι, κάποια "articulations" και ο λόγος που τα βάζω σε εισαγωγικά - είναι ότι κάποια articulations είναι ουσιαστικά ένα τελείως διαφορετικό όργανο. Άντε τώρα να θυμάσαι πού είναι τι, και να ψάχνεσαι με τα activations και τα σχετικά. Επίσης νομίζω πώς σε αυτά τα deactivated templates, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να σταματήσεις να ψάχνεσαι ηχητικά, ανοίγοντας πάντα τα ίδια και τα ίδια. Ενώ - εγώ τουλάχιστον - όταν ψάχνω να ανοίξω πχ ένα κρουστό, θα δω τη λίστα μέσα από το Kontakt, και θα πω, α, ας δοκιμάσω ένα άλλο αυτή τη φορά. Λέμε τώρα.
    1 βαθμός
  7. Ακριβώς. Π.χ. έχω ένα Soundcraft Ui24R. Μπορεί να γράφω σε στικ ολόκληρη μπάντα, και να θέλω μετά να τα μιξάρω στο Cubase. Μπορώ να κάνω Add 24 mono tracks, μπορώ να το στήσω και ως τεμπλέιτ. (Αν και στη συγκεκριμένη περίπτωση και ένα drag n drop αρκεί) Αλλά και κάρτα να έχεις 8 προενισχύσεων, στην οποία έχεις μόνιμα καρφωμένα τα out από ένα πλήκτρο στο 3-4, ένα ζευγάρι boundary στο 5-6, ένα ζευγάρι room στο 7-8 και δύο εισόδους ανοιχτές για mono μικρόφωνο ή ίνστρουμεντ ή στέρεο ζεύγος, πάλι μπορείς να το κάνεις template. Αυτό είναι άδοξο και και τετριμμένο. Αλλά το template το ένδοξο, που έχει πάρει διαστάσεις, είναι αυτό των film composers, που έχουν από 3 βιβλιοθήκες ήχου με όλα τα articulation σε ξεχωριστό τρακ και δρομολογημένα midi φίλτρα, όπως περιγράφει πιο πάνω ο @manosx πολύ ωραία, που παίζουνε δύο νότες και σε αρπάζουνε από τη μούρη 300 πρώτα 250 δεύτερα, 220 βιόλες, 180 τσέλλα και 120 μπάσσα. Αυτά συνήθως είναι στημένα σε VEPro, γιατί αν στήσουμε εμείς standalone τέτοιο template: ή θα κάνει 45 λεπτά να φορτώσει, ή αν είμαστε ξύπνιοι και το έχουμε σώσει με τα τρακς ανενεργά, θα τα τρώμε τα λεπτά στην ενεργοποίηση τρακς. (Που κι εκεί μπορείς να κάνεις μάκρο και ple και και και, αλλά προσωπικά δεν μου ταιριάζει. Είναι σαν να πεις έχω τους 4.000 ήχους ενός korg διαθέσιμους ταυτόχρονα. Ωραία, και; Τους θυμάσαι; Εγώ όχι. Η ορχήστρα τα έχει αυτά τα προβλήματα που δίνουν οι βιβλιοθήκες πολλά articulation, και δεν υπάρχει όμορφη και τακτοποιημένη μέθοδος για την οργάνωση όλων αυτών.
    1 βαθμός
  8. Σίγουρα, θα μπορούσε κάποιος να έχει τις προτιμήσεις του στην λεπτομέρεια που περίεγραψες. Φαντάζομαι ότι o @Superfunk για παράδειγμα στα templates έχει πολύ προσεκτικά διαλεγμένα τα τύμπανα του (αναφορικά και με το είδος που εξυπηρετεί το κάθε ένα από τα templates του) Μιλώντας για μένα, όντας αρχάριος στο όλο εγχείρημα όπως προείπα, το ζητούμενο για αρχή είναι η διευκόλυνση και ο κερδισμένος (πολύτιμος χρόνος)... Η αλήθεια είναι ότι δε μπορώ να φανταστώ ότι σώνει και καλά θα μείνω με το συγκεκριμένο drumset του template ή ότι για τις κιθάρες τα plugins είναι αυτά και τέρμα. Ειδικά για τις κιθάρες είμαι 200% σίγουρος ότι θα υπάρχει συνεχώς αναθεώρηση.
    1 βαθμός
  9. Κοίτα, αν θεωρείς ότι τα τύμπανά σου είναι πάντα το συγκεκριμένο Yamaha Maple Custom Absolute με το 15άρι Sabian manhattan hat και το K Dark Ride 20" και το 402 supraphonic ταμπούρο με το ίδιο κούρδισμα και τις ίδιες παραμέτρους, το προσθέτεις στο template. Αν θεωρείς ότι το πιάνο σου είναι το Pianoteq Bluthner και μόνο αυτό, το προσθέτεις στο template. Αν θεωρείς ότι organ δουλεύεις το τάδε της αρτούρια, pads το τάδε πρισετ από εκεί, lead 2-3 διαφορετικά από το ίδιο instrument, τα προσθέτεις όλα. Όμως αυτό σε οδηγεί πάντα στους ίδιους δρόμους. Τώρα τα πρισετ των 1.000 τρακ προσωπικά τα ακούω βερεσέ. Αν δεν είναι στημένα σε VEPro (σε άλλον σέρβερ που μένει ανοιχτός) δεν έχει νόημα.
    1 βαθμός
  10. Σχετικά με τη δημιουργικότητα Γιώργο, οι σκέψεις μου είναι ότι θα μπορούσε εν δυνάμει ένα template να σε οδηγεί χωρίς να το καταλαβαίνεις προς την ίδια κατεύθυνση τόσο ηχητικά (λόγω προφορτωμένων ήχων-plugins) όσο και ενορχηστρωτικά....Αυτό όμως και να είναι θεμιτό αν η συνοχή είναι το ζητούμενο ή απλά έχω βρει τον ήχο μου και είμαι ΟΚ.
    1 βαθμός
  11. Σας ευχαριστώ όλους για το input. Ενδιαφέρουσες οι προσεγγίσεις. Υπάρχει κόσμος και στα 2 άκρα και αρκετοί στη μέση. Η πλειοψηφία, είτε με template ή πατώντας σε προηγούμενο project, θέλουν ένα αρχικό στήσιμο από ό,τι καταλαβαίνω. Για να μιλήσω και για εμένα. Δεν έχω ακόμα κάποιο template αλλά σίγουρα θα φτιάξω. Έχω παρατηρήσει ότι σιχτιρίζω κάθε φορά που θέλω να στήσω κάτι πάνω σε μια ιδέα και πρέπει να αρχίσω να στήνω τα basic tracks από την αρχή και βάλε τα plugins κλπ. Οπότε θα φτιάξω για αρχή ένα λιτό template με τα βασικά tracks προφοτωμένα με κάποια plugins το οποίο θα εμπλουτίζεται όσο αυξάνονται οι ανάγκες ή θα υπαγορεύει η εμπειρία που θα αποκομίζω. (Παρόλο που πάνε πολλά χρόνια που έκανα την πρώτη μου προσπάθεια στο home recording, είμαι σε αρχάριο επίπεδο λόγω τεμπελιάς και άρνησης)
    1 βαθμός
  12. Σωστό αλλά κάπως μακάβρια η λίστα. Έφτασε πλέον η εποχή που μια γενιά ηρώων αφήνει πίσω την μουσική κληρονομιά του. Και έπεται συνέχεια. Απόλυτα φυσικό.
    1 βαθμός
  13. Α, οπότε αυτό εννοούν με το resize. Να κάνει resize σύμφωνα με το scaling, για να μην καταντάει το πλαγκ κούτσικο στα 4k π.χ.. Άρα έτσι δικαιολογείται ότι σου βγαίνει λίγο μεγαλύτερο στο 125% scaling. Αλλά κάτι δεν πάει καλά με το rendering σε αυτό το μέγεθος, εξ ού και η ασπρίλα. Τα έχουν κάνει λίγο μπούρμπερη με το scaling. Εγώ δουλεύω 1920x1080 στο 100% οπότε δεν το έχω δει. Μπορεί να στρώσει σε καμια καινούργια έκδοση του πλαγκ. Μέχρι τότε, πατέντα και υπομονή.
    1 βαθμός
  14. Αν αυτό είναι το βασικό σου πρόβλημα, μήπως ένα καλό DI έκανε καλύτερη δουλειά από οποιαδήποτε Hi-z είσοδο μιας κάρτας σε αυτή την κατηγορία τιμής που ψάχνεις? Εκτός και έχεις και άλλα προβλήματα με την κάρτα πχ drivers/υποστήριξη.
    1 βαθμός
  15. Ένα γκάλοπ για το αν χρησιμοποείτε templates για εξοικονόμηση (πολύτιμου) χρόνου (αλλά και για να μη ανακαλύπτετε το τον τροχό ξανά και ξάνα) κατά το songwriting/recording/mixing. Ελπίζω οι ερωτήσεις μου να βγάζουν νόημα. Χρησιμοποιείται κάποιο template όταν ξεκινάτε να δουλεύετε ένα κομμάτι? Τι tracks έχετε στο template? Χρησιμοποιείται folders (δεν ξέρω πώς το ονομάζει το κάθε daw αυτό) για να groupάρετε tracks? Χρησιμοποιείτε διαφορετικά templates πχ. άλλο για songwriting/recording άλλο για mixing κλπ?
    0 βαθμοί
  16. Δε φαίνεται να πείστηκε κάνεις... Ειχαμε δεν είχαμε, το γυρίσαμε πάλι το θεμα με τις τελε...
    0 βαθμοί
  17. Έλα μην είσαι τέτοιος, αφού ο άνθρωπος ανέβασε κομμάτι με LP και τις χαρακτήρισε ως τις "καλύτερες κιθάρες"...
    0 βαθμοί
  18. Και το μάβρο χρήμα, το ξέπλυνες στις τελεκάστερ.
    0 βαθμοί
  19. Να βαζετε dvd. Εκεί που το cd βγαζει 1 τετραγωνικό, το dvd καλύπτει για 6-7. Μη μιλησω για Blu-ray discs. Ένα βάζεις και καλύπτεις όλη την ταράτσα και του γειτονα μαζί...
    0 βαθμοί
  20. Ειναι μαστιγα η ελλειψη των κενων CD. Δεν ειχα και εγω κενα CD και εβαλα για τα περιστερια κατι CD με νησιωτικα και τωρα μαζευονται και γλαροι. .
    0 βαθμοί
  21. 0 βαθμοί
  22. Η αλήθεια είναι ότι χτες το είδα.
    0 βαθμοί
  23. Πήρα λέμε, αλλά από άλλο μαγαζι. Πήγα και εδω παραδίπλα στον Μασούτη και πήρα και 6 καλώδια scart που χε γιατί σε λίγο ούτε δαύτα θα τα βρίσκω. Πάρε και δύο φώτΖ μου, σχετικές Στην α , μου φαγανε το κεικ Στην β πάω για νασιοναλ γκεωγράφικ.
    0 βαθμοί
  24. Φαίνεται ότι έχετε πολλές δεκαοχτούρες-αγριοπερίστερα εκεί στην Κοζάνη.....
    0 βαθμοί
  25. Στο site? Άσε μας κουκλίτσε μου.. Για πήγαινε σε κατάστημα να δουμε.
    0 βαθμοί
  26. Ricoh και εγώ. Μετά, κατά το 2001, πήρα ένα teac 4x. Σκέτη χλιδή...
    0 βαθμοί
  27. 60.000 δρχ είχα δώσει και εγώ κάπου τότε για RICOH , το χω και περασμένο έξοδα στα βιβλία μου
    0 βαθμοί
  28. Και επειδήΣ δεν τα χώνεψες εσύ ρε μεγάλε, δεν θα βρίσκω εγώ;
    0 βαθμοί
  29. Κάποτε τα παίρναμε από το σούπερ μάρκετ μαζί με τις χλωρίνες, και σε λίγο θα κάνουμε μπίτ στο ebay....για καμία 10άδα..... ρε που πάμε.....
    0 βαθμοί
  30. Στο παλαιοπωλείο της γειτονιας, μαζί με τα floppy...
    0 βαθμοί
  31. Μα το έχω το τεμπλέιτ. Μίζερο και δύσχρηστο, με ορχήστρα του 50ρικου στις εκπτώσεις. Απλά βλέπω ότι οι επαγγελματίες δουλεύουν ορχήστρα σαν patches, όχι σαν ορχήστρα. Δηλαδή είχε εκεί ένα πατς φλάουτα a2. Άμα θέλω να γράψω για 3; Να αγοράσω 3 διαφορετικά σόλο φλάουτα (γιατί προφανώς και αν κάνεις triplicate στο 1 σόλο κάνεις μια τρύπα στο νερό); Ή απλά να βάλω λίγο κόρους; non-legato έχουμε; Όχι; Δέχεται μούλτι αρτικιουλέισον το ίνστρουμεντ; Όχι. Άρα; Άλλα 2 τρακς να μπλεντάρουν στακκάτο και λεγκάτο παρέα για κάθε σόλο όργανο; Πάει εκθετικά το πράγμα μετά. Και μετά λέει κόρνα a12 παιδιά σκοτώνουν. Ρε σύμφωνοι, σκοτώνουν, αλλά ξέρω γω; Μετά έχεις πάλι 12 διαφορετικά σολο κόρνα όταν τα γράφεις ένα ένα; Μάλλον όχι. Δηλαδη είναι λιγό εφέ η φάση. Τώρα θα γυρίσω και στο μαγνήτη τον νεκ και θα γυρίσω στον τριπλ ρεκτιφάιερ να πάθετε λαλά. Ο άνθρωπος το βγάζει το ψωμί του άξια, και οι ήχοι είναι ορχήστρας. Πράγματι. Αν τον ρωτήσεις όμως πόσοι εκτελεστές παίζουν ανα πάσα στιγμή, να το παίξουμε λάιβ βρε αδερφέ το σάουνττρακ, δεν νομίζω και ο ίδιος να ξέρει να απαντήσει. Πιο γρήγορο είναι να δουλεύεις παρτιτούρα και να έχεις στήσει εκει μέσα τα virtual όργανα με τα εξπρέσσιον μαπ. Απλά εκεί δεν έχεις την ευκολία του λέεεειγιερινγκ, να κλέψεις λίγο αν θες έξτρα πράμα στον ήχο. Αλλά σαν οργάνωση, νομίζω μετράει η παρτιτούρα. Edit: Ένα αγαπημένο φιλοσοφικό πείραμα είναι το εξής. Έχεις μία βιβλιοθήκη με 1 σόλο όργανο, και 1 α2. Γράφεις στο α2: Ντοοο. Ακούγονται δύο φλάουτα σε ταυτοφωνία Πας και γράφεις στο σόλο 1 ρεεε, στο 2 (duplicate) σιιιι. Ακούγονται 2 φλάουτα, αλλά υπερβολικά όμοια. Σβήνεις, πας στο α2 και γράφεις σιιιι/ρεεε. Πόσα φλάουτα ακούγονται; 4, αλλά τα δύο είναι πάντα υπερβολικά όμοια. Πέρα από την πλάκα, εγώ ελπίζω στον Wallander του noteperformer. Μου αρέσει η φιλοσοφία του πώς προσεγγίζει όλο αυτό το χάος με τους υπολογιστές και την ορχήστρα. ΠΟΛΥ. Αν δηλαδή καταφερνε το noteperformer να το φέρει στα DAW με κάποιο τρόπο, εκεί θα γινόταν χαημός. (Μπορεί και οχι τώρα που το σκέφτομαι)
    0 βαθμοί
  32. 1. Όχι όλα τα επιλέγω από την αρχή. Το έχω σκεφτεί πάντως να φτιάξω ένα template με εφέ που χρησιμοποιώ σχεδόν πάντα. Χωρίς όμως όργανα. 2. - 3. Συνήθως βάζω σε folders ομάδες ομοειδών οργάνων. Πχ. τα πνευστά μαζί, τα βιολιά ξεχωριστά κ.ο.κ. 4.Οχι
    0 βαθμοί
  33. Κάτσε, πώς σου δίνει επιλογή Allow Window to be Resized? Υπάρχει ακόμα στο 12? Μήπως είναι για τα VST2.4 μόνο; Για δοκίμασε κι αυτό να το ξετικάρεις μήπως γίνει έτσι δουλειά. Γιατί οκ, μπορεί να κάνει refresh με το load preset και να στρώνει, αλλά θα στα σπάσει τα νευράκια!
    0 βαθμοί
  34. Κοντεψαμε να τρελαθουμε, ISA ISA που τα καταφεραμε.
    0 βαθμοί
  35. 0 βαθμοί
  36. Ναι αλλά μπορεί να κάνει αυτά που κάνει η τελε;
    0 βαθμοί
  37. Δεν ξέρω τι λες εσύ, αλλά εγώ ακούω βήματα έξω από την πόρτα. ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝΕ ΤΕΛΕΚΑΣΤΕΡ ΕΜΕΝΑ!!!!!!
    0 βαθμοί
  38. Κατάλαβα... Παιδιά χάρηκα που σας γνώρισα όλους, να είστε όλοι γεροί!
    0 βαθμοί
  39. Εχω εγκυρη πληροφορηση μεσα απο το Custom shop…απο κοκκαλα και βιομαζα αρνητων των telecaster…
    0 βαθμοί
  40. 0 βαθμοί
  41. Χμμμμ... Μάλιστα... μάλιστα... Μετά το "jazz bass" που είδαμε τις προάλλες, τώρα αυτό! Αυτά βλέπω και θεωρώ ότι σε ένα εγγύς μέλλον τα vintage κούτσουρα μας θα αποκτήσουν... μυθική αξία
    0 βαθμοί
  42. Απορρίπτω την UAD γιατί έχει ένα mic input και κάποια στιγμή είναι πιθανότατο να χρειαστείς και δεύτερο οπότε γιατί να ξαναψάχνεις. Από τις άλλες δύο δε γνωρίζω πολλά αλλά δε βλέπω το λόγο γιατί πρέπει να δώσεις +70€ για την SSL. Βέβαια αν θέλεις πραγματικό value for money, χωρίς να θυσιάζεις τίποτα πας τυφλά παρακάτω: Solved
    0 βαθμοί
  43. Αν ειχα 1 ευρω για καθε καλαμπορτζη απατεωνα που εχω δει σε αυτο το χωρο, ε δε θα ημουν και ο Ιλον, αλλα θα εβγαζα καλο μεροκαματο
    0 βαθμοί
  44. Τώρα που βρήκα χρόνο να ακούσω το demo, να δω και όλα τα σχόλια, ας γράψω κι εγώ ένα γενικό σχόλιο μιας και με κάλυψαν οι συμμετέχοντες. Το έχω ξαναπεί, θα φάω κράξιμο, αλλά το ξαναλέω. Από το να πηγαίνει κόσμος και να δίνει λεφτά για τέτοιο αποτέλεσμα, ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ να το έκανε μόνος του με διαρκείς αναζητήσεις στο YouTube σε production channels. Αδυνατώ να πιστέψω ότι μόνος σου δε θα είχες παρόμοιο αποτέλεσμα με 2 βδομάδες σοβαρής ενασχόλησης. Και μας γράφεις παρακάτω ότι θα τον κρατήσεις τον τύπο σε άλλο ρόλο και τέτοια. ΜΑΚΡΙΑ Πάρε όλα τα stems, πήγαινε σπίτι και κάνε τα όλα μόνος σου, ειδικά εφόσον η τέχνη σου λες πως είναι πολύ προσωπική υπόθεση. Θα μάθεις κιόλας έτσι, ώστε την επόμενη φορά να έχεις τα αυτιά και την εμπειρία να πεις στον τάδε "μάστορα" ότι σου πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Όλοι πάθαμε και μάθαμε, αλλά σε παρακαλώ για το Θεό, μη ξοδέψεις άλλα χρήματα εκεί, είναι κρίμα. Αυτό που άκουσα έχει προοπτική, αν κάνεις ό,τι σου είπαν τα παιδιά παραπάνω. Εννοείται πως σώζεται, ακόμα και εσύ να τραγουδάς, απλά ίσως πάρει παραπάνω χρόνο.
    0 βαθμοί
  45. Παντως προτεινω να στειλει το παληκαρι σε 3 4 εδω μεσα τα στεμς και να γινει ενας μινι διαγωνισμος ποιος θα το συμμαζεψει καλυτερα.... Γιατι...ωρες ωρες τα παιρνω με τους παραγωγούς Φιρι φιρι το πας...
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου