Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      11.902


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      20.926


  3. trolley

    trolley

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      11.384


  4. Alter

    Alter

    Guru


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      2.341


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 29/01/2023 σε όλα

  1. Δεν θυμάμαι ποτέ να υπήρχε ευθεία αντιστοιχία ανάμεσα στην αναγνωρισιμότητα και την αξία, σε οποιοδήποτε τομέα. Όλοι οι καλλιτέχνες που θεωρώ desert island choices, ήταν πάντα πολύ λιγότερο δημοφιλείς από άλλους σύγχρονούς τους. Μερικοί ήταν (και είναι) εντελώς άσημοι. Τίποτε καινούργιο δε συμβαίνει, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συφιλιάζεσαι.
    3 βαθμοί
  2. Νομίζω ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχουν οι επαγγελματικές υποδομές για μουσικούς με πανεπιστημιακή/μεταπτυχιακή/διδακτορική εκπαίδευση. Τι θα κάνουν δηλαδή όλοι αυτοί οι άνθρωποι εδώ επαγγελματικά? Που θα απασχοληθούν? Ελάχιστες είναι οι θέσεις που πραγματικά ζητάνε/θέλουν/χρειάζονται τέτοια προσόντα. Έξω είναι αλλιώς, υπάρχουν πάρα πολλές μεγάλες και σπουδαίες κλασσικές ορχήστρες με έργο, υπάρχει κοινό, υπάρχει αγορά. Εδώ ή σε κανένα "μαγαζί" θα πάνε, ή θα γράφουνε για κανέναν τραγουδιάρη, ή θα γράφουνε μουσική για τους τίτλους τηλεοπτικών σειρών, ή θα φεύγουν πάλι έξω. Από εκεί και πέρα, όσον αφορά στους μουσικούς και τα φράγκα vs τέχνη, έχω να πω τα εξής. Ξεκινάνε όλοι αγνοί, γουστάρουν αυτό που κάνουν ακόμα και σε ερασιτεχνικό επίπεδο. Όταν (και αν) όμως έρθει η επιτυχία, αυτή έτσι κι αλλιώς κεφαλαιοποιείται (μιλάω για ποπ, ροκ, και όλα τα δημοφιλή είδη λαϊκής μουσικής). Ο μουσικός/η μπάντα, μετά γίνεται brand, και πουλάει με βάση το brand name του, είτε βγάζει καλή είτε κακή μουσική. Οι Maiden ή οι Metallica πχ, μπορεί να έχουν ακόμα τις αγνότερες προθέσεις, αλλά είτε το θέλουν είτε όχι, πουλάει το όνομα πια, και όχι τόσο η μουσική. Αν πχ συνεργαστούν με κάποιον, αυτός αυτόματα παίρνει δημοσιότητα και μόνο από το γεγονός της συνεργασίας μαζί τους, το κεφαλαιοποιεί κατά κάποιον τρόπο. Αν θέλεις να φέρεις εδώ τον Hetfield για να τα πείτε, όχι για να παίξει, πρέπει να τα σκάσεις χοντρά, και δεν μιλάω για τα έξοδά του. Όσοι λοιπόν πουλάνε δικαιώματα, στην ουσία πουλάνε κάτι που έχουν κεφαλαιοποιήσει οι ίδιοι και εκτός από την μουσική του αξία, έχει και την υπεραξία του ότι το έφτιαξαν αυτοί. Σκέφτονται λοιπόν. Στα επόμενα πχ 10 (20 ή 30) χρόνια, το brand name μου από εμπορικής άποψης θα πέφτει. Πόσα θα βγάλω λοιπόν από τις πωλήσεις μουσικής? Τόσα. Ε και δεν τα παίρνω από τώρα στο χέρι, να τα φχαριστηθεί η ψυχή μου μέχρι να φύγω από τον μάταιο τούτο κόσμο, αντί να περιμένω 10/20/30 χρόνια? Όποιος μπορεί λοιπόν να monetize (χρηματοποιήσει) το μουσικό του κεφάλαιο με συμφέροντες όρους το κάνει. Και βέβαια κρατάει πάντα το κεφάλαιο του brand name του. Που ξέρεις? Ίσως στο μέλλον του χρειαστεί. EDIT: Προσέξτε την διαφορά εδώ. Δεν πουλάει το μουσικό του έργο, πουλάει την εμπορική του εκμετάλλευση, της οποίας έτσι κι αλλιώς, μόνο ένα μέρος του ανήκε. Ποσοστά έπαιρνε, όχι το 100%.
    2 βαθμοί
  3. Κοίτα αν με ρωτας αν έχω πάρει αεριτζίδικα λεφτά ,ναι υηρξαν περιπτωσεις που πήρα. Ναι πολλές δουλειές που έχουν ανατεθεί σε δικηγόρους, ή σε μηχανικούς, ή σε γιατρους ή λογιστες κ.λ.π ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΑ, έγινε για να έχουν ύλη αυτα τα επαγγελματα. Καμια σχέση με την επιστήμη , απλά δώρα (σε άλλους λιγότερα σε άλλους περισσότερα) σε συγκεκριμένους επαγγελματικούς κλάδους. Τωρα κάτι που πρέπει να προσέξουν οι μουσικοί. Αν ζητούν πανεπιστημιακή π.χ. εκπαίδευση , είναι δίκοπο μαχαίρι. Όπου παρεμβαίνει το κράτος και θεσπίζει σπουδες(και δεν το κανει συνηθως για να διευρυνθούν οι γνώσεις του μουσικού, αλλα για να βγάλει λεφτα ο πωλών τη γνώση) και τις συνδέει με επαγγέλματα και επαγγελματικά δικαιώματα) δεν είναι πάντα καλό διότι συνηθως θέτει περιορισμούς . Φανταστείτε λοιπόν μια περίπτωση που θα λέει ότι για να γίνει κάποιος μουσικός και να δισκογραφει θα πρέπει να έχει το ταδε χαρτί......Ή για να παίξει live....το άλλο το χαρτί. Πόσα ταλέντα θα πεταχτούν έξω είτε γιατί δεν έχουν αυτό το χαρτί , είτε τα λεφτά για να σπουδασουν για να παρουν αυτό το χαρτί.
    2 βαθμοί
  4. Αυτη ειναι η τυπικη ελληνικη νοοτροπια, που υποτιμα τις τεχνες περισσοτερο σχεδον απο οποιοδηποτε αλλον τομεα της ανθρωπινης δραστηριοτητας, κανοντας μας την μοναδικη ευρωπαικη χωρα χωρις ανωτατη εκπαιδευση σε μουσικη, χορο, θεατρο κτλ. Θεωρωντας οτι μεχρι και ο υδραυλικος αξιζει να ζει απο τη δουλεια του, αλλα οχι ο καλλιτεχνης, και αλλα παρεμφερη ρομαντικα..
    2 βαθμοί
  5. κάτσε ρε Λάκη τώρα.... που δεν απαιτεί χρόνο.... χρόνια απαιτεί
    2 βαθμοί
  6. Δεν καταλαβες. Συζητάμε , τι κάνουμε δυο μέρες τώρα; Και να συζητήσουμε για το θέμα και άλλες 5 μέρες. ΜΗΝ ΧΑΛΙΕΣΑΙ λέω (στενοχωριέσαι) επειδή εσυ το είπες ότι χαλιέσαι το λέω.
    1 βαθμός
  7. Ρε συ Δημήτριε με όλο το θάρρος της εκτίμησής μου και της γνωριμίας μας. Με τι χαλιέσαι ακριβώς δεν κατάλαβα. Και η Μουσική διασκέδαση είναι και το σινεμά και όλα, και ποιους τρώς στην μάπα με το ζόρι δεν κατάλαβα. Και το σποτφάι πως το λετε και το FB, προαιρετικό είναι. Προσωπικά δεν ασχολούμαι με τίποτα από αυτά, και μια χαρα διασκεδαζω και με την μουσικη και με το σινεμα. Χθες, π.χ. βαριόμουν να ανέβω 10 σκαλιά να πάω εκει που έχω γύρω στις 1000 ταινίες σε dvd/ laserdisk/vhs) ή να πάω στο δίπλα δωμάτιο που έχω τους σκληρους με 5000 ταινίες, και λεω στην φίλη μου "παρε τηλεφωνο στην μικρη -που δεν ειναι μικρη φοιτητρια ειναι- στην κόρη της, να μας δωσει τους κωδικους της του Netflix να δουμε τι ειναι και αυτό το φρούτο, μην ψαχνουμε τι θα δουμε". Τους πήραμε τους κωδικούς , καναμε καμια ωρα browsing....ολα χαζα μας φανηκαν και ξανά είδαμε μια ταινία που την είχαμε δει και οι δύο κατα το παρελθόν και που φυσικά την είχα και σε vhs ,και σε dvd, και σε .avi ....και σε .mp4). Αυτές οι πλατοφόρμες ΔΕΝ αφορόυν τύπους σαν εμένα (που έχουν αρχείο και παγιωμένα γούστα) , αλλά άλλους. Σαν και εμένα πιστεύω οτι εισαι και εσύ. Τωρα πως , πόσα και γιατί βγάζει ο καθε τραγουδιστης ή ηθοποιός, συγνωμη δεν με νοιάζει, ουτε λογιστης του είμαι ούτε εξάδερφός του. Άκου με αν θες , για να μην χαλιέσαι...αν χαλιεσαι. Εχεις τη δισκοθήκη σου....άκου την....και ολα μια χαρα. Εγω τα βινυλια μου δεν φτανουν 2 ζωες να τα ακουσω όλα (έχω 1000 τεμάχια)......μην πιάσω τα cd....ούτε ξέρω πόσα είναι πια. Υ.Γ. Βρες και άλλους τρεις (εγω βρηκα 3 παλιους συμμαθητες από το δημοτικό) και πήγαινε για κανα χαρτί σε κάνα καφενε, εμείς έχουμε regular card game καθε Δευτέρα και Τετάρτη απόγευμα .....και άσε τον Μπίμπερ πως τον λες, να πάει στην ευχη του θεού.
    1 βαθμός
  8. Δεν έγινε ακόμα. Αυτό που προσπαθω να πώ είναι ότι πολλές φορές οι σπουδές συνδέονται με επαγγελματικά δικαιώματα (από το κράτος). Στους μουσικούς δεν έφτασε ακόμα, ίσως γιατι δεν υπάρχουν ακόμα σχετικές σπουδες.....οπότε προσέξτε τι εύχεστε. Το πτυχίο σου αναγνωριζετε από το κράτος, αν είναι να διδάξεις φούγκα ή αν είναι να σε πάρουν σε καμια θεση στο δημόσιο....(σε σχετικό κλαδο, ή κάνα φωτογραφικο διαγωνισμό π.χ. διοικητης σε νοσοκομείο με προυπηρεσία βενζινα και πτυχίο φουγκας)
    1 βαθμός
  9. Οι πανεπιστημιακές σχολές στην Ελλάδα είναι σπουδές μουσικολογίας, όχι μουσικής, είναι διαφορετικό αντικείμενο. Τα ωδεία, όπως και οι σχολές άλλων τεχνών ανήκουν στο υπουργείο πολιτισμού και όχι στο Παιδείας. Και βέβαια το ζητούμενο δεν είναι μόνο θέση στο δημόσιο, αλλά ουσιαστικά προσόντα, περαιτέρω σπουδές, μεταπτυχιακά, διδακτορικά κτλ, που όσο κι αν φαίνεται περίεργο στους Έλληνες υπάρχουν στον τομέα της μουσικής, με όλες τις ευκαιρίες που συνεπάγεται αυτό.
    1 βαθμός
  10. Εκ των οποίων ένας εγώ :) Δεν πιστεύω στο ταλέντο. Ή μάλλον στον βαθμό που το έχουμε μυθοποιήσει. Υπάρχει, αλλά αν δεν συνοδεύεται από πολλές χιλιάδες ώρες εξάσκησης, δεν αναδεικνύεται ποτέ. Προσωπικά δεν πιστεύω όταν ακούω μπάντες να λένε ''κάναμε ναρκωτικά, πίναμε, μαμούσαμε αβέρτα και τον δίσκο δεν θυμόμαστε πως τον γράψαμε''. Μου θυμίζει μαθητές που βγαίνουν πρώτοι στις πανελλήνιες με 19.999 μόρια και λένε μετά στις ειδήσεις ''ε απλά είχα πρόγραμμα, και καφέδες πήγαινα, και videogames έπαιζα,πήγαινα και σε κλαμπ...'' π@π@ριες λένε, διαβάζανε 20 ώρες το 24ωρο και η μάνα τους τους έφερνε και την χέστρα την ώρα που διαβάζανε για να μην χάνουν χρόνο ;) (αναφέρομαι ξαναλέω σε αυτούς που έγραψαν 19.999 ΜΟΡΙΑ) Αυτοί οι μουσικοί, και στις πρόβες ξεσκίστηκαν, και ώρες έφαγαν στην σύνθεση, και στο στούντιο έφαγαν ώρες κτλ και τα υπόλοιπα που λένε είναι για εντυπωσιασμό και marketing. LK εσύ όντας επαγγελματίας σίγουρα θα σου έχει τύχει να υπογράψεις κάποιο χαρτί που δεν σου πήρε πάνω από 5' να το συντάξεις το οποίο δεν το χρέωσες βάσει του πόσο σου πήρε να το κάνεις, αλλά βάσει του ότι είσαι νομικός ;) (δεν μιλάω για δικογραφίες που εκεί πρέπει να ασχολείσαι μέρες). Και οι γιατροί πέντε λεπτά πας και δίνεις πενηντάρικο. Εννοείται ότι και η τεχνογνωσία πληρώνεται. Η τεχνογνωσία σε συνδιασμό με τον προσωπικό χρόνο που αφιερώνεις από την όση ζωή σου απέμεινε για να φέρεις εις πέρας κάτι. Ξέρω ότι τα γνωρίζεις αυτά καλύτερα από εμένα, απλά είπα να δώσω ένα perspective Συμφωνώ με όσα λες για τους πανεπιστήμονες 100%.
    1 βαθμός
  11. Νομιζω δεν εχουμε βαση για συζητηση οταν καποιοι εδω ακουσατε ενα ονομα χτες οταν ειναι πολυ γνωστο απο 50 χρόνια τουλαχιστον
    1 βαθμός
  12. Εντάξει συμφωνώ, αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Έχεις ένα "emotional" παίξιμο, παντού σε ότι και να παίζεις..., οπότε ο "στρογγυλός" - παχύς - κομπρεσαρισμένος - με sustain ήχος της Gibson σου πάει καλύτερα...
    1 βαθμός
  13. Μα και στο φινάλε τί συζητάμε τώρα; Ότι πρέπει π.χ να αμοίβεται ένας συνθέτης ....... και για τον χρόνο που έκανε να μάθει κιθάρα ή μουσική ή πιάνο ή αρμονία; Σαν να λέμε ότι και ο λογοτέχνης πρέπει να αμοίβεται για τον χρόνο που έκανε να μαθει γραμματική και συντακτικό. Δηλαδή όλοι θα ξεκινησουν με +12 χρόνια αμοιβόμενης προυπηρεσίας. Αν μου αρέσει το τραγούδι σου, θα το πάρω το cd (και ούτε με νοιάζει αν το έγραψες σε 5 λεπτά ή 5 έτη, αν είναι αποτέλεσμα μελέτης ή σου ρθε ουρανοκατέβατο). Το ίδιο και το βιβλίο σου.
    1 βαθμός
  14. Και άλλο να ασχολείται δύο ώρες αλλά να θέλει να αμοίβεται σα να ασχολείται 24 ώρες, αυτό δηλαδή στο οποίο προσδοκούν όλοι οι λεγόμενοι καλλιτέχνες, αλλά ελάχιστοι το καταφέρνουν. Σόρυ που το υποβαθμιζω έτσι, αλλά εσύ έκανες την αναγωγή σε χρόνο απασχόλησης... προφανώς δύο ώρες ενός, μπορεί να μην ισοφαρίζονται από δύο δεκαετίες του άλλου. Άλλωστε - και πάλι σόρυ - δεν είδα εγώ να έχουμε και κανένα φοβερό και τρομερό μουσικό έργο στην Ελλάδα, ως αποτέλεσμα της απίστευτης οικονομικής άνεσης που απολάμβαναν κάμποσοι ντόπιοι μουσικοί την εποχή της αστακομακαρονάδας.
    1 βαθμός
  15. να ξυριστεί προχτές
    1 βαθμός
  16. Και για να μην είμαι (είμαστε ) και εκτός θέματος. 1ον το internet (όποια πλατφόρμα και αν είναι) σαφώς βοήθησε τους νέους καλλιτέχνες και τους έκανε γνωστούς (όσο τους έκανε) στο ευρύτερο κοινό, μιας και αλλιώς δεν θα είχαν καμία τύχη- πρόσβαση στην tv ή στο radio. 2ον Ακόμα και να έπεσαν λόγω Internet οι αμοιβές , αυτός δεν είναι λόγος να μην γράφεται και σήμερα καλή μουσική , μιας και ο μουσικός δεν είναι τζουκ μποξ ήτοι να παίζει ανάλογα με τα κέρματα που του ρίχνεις. Ο Μουσικός (ο πραγματικός) θα βγάλει αυτό που έχει να βγάλει ούτως ή άλλως (πληρωθεί δεν πληρωθεί, θησαυρίσει δεν θησαυρίσει). 3ον Πάντα , σε όλα τα επαγγέλματα, στην πτώση τους ξεκαθάριζαν τα πράγματα και μένουν όσοι πραγματικά το ήθελαν και φεύγουν οι αλεξιπτωτιστές που είδαν φως και μπήκαν. 4ον Όλα σχεδόν τα επαγγέλματα έχουν κάποιο τέλος, και ακόμα και αν δεν εξαλειφθούν αλλάζουν τόσο πολύ τα χαρακτηριστικά τους που είναι σαν να μιλάμε για ένα νέο / διαφορετικό επάγγελμα.
    1 βαθμός
  17. Στο 80's δεν ειχα octaver/harmonizer. Στο testing Jimmy Page tele τα ειχα. Στο Van Halen ειχα το phaser στο automaion γιατι απλα μπορω να το εχω. Η πεταλιερα ειναι σε καλο σημειο και εχω ευκολη προσβαση στα switches (στο βιντεο με το testing Jimmy Page tele, φαινεται που την παταω), αλλα γιατι να απασχολουμαι στην ηχογραφηση? Χρησιμοποιω το Rev/Del του cubase γιατι δεν θελω να ηχογραφειται το Rev/Del της πεταλιερας. Αν το ηχογραφησω, μετα δεν μπορω να του αλλαξω mix. Συν οτι ειναι Stereo Delay (ping pong) του cubase, ενω στα preset μου εχω Mono (εξηγω μετα γιατι) Ναι καρφι απο το mono line out της πεταλιερας στο line In της καρτας. Μονοφωνικα και αναλογικα. Ειχα δοκιμασει stereo out πεταλιερας (το οποιο ειαι πιο "γεματο" στο monitoring, (ιδιως αν βαλεις τα stereo delay της πεταλιερας), αλλα στην ηχογραφηση παρατηρησα οτι δινοντας στην καρτα stereo out απο την πεταλιερα και ανοιγοντας stereo track για ηχογραφηση .... χανεται το focus στον ηχο της κιθαρας. Επισης και στα λαιβ παλιοτερα (οταν επαιζα direct απο την πεταλιερα στη κονσολα) εδινα στερεο σημα στον ηχοληπτη (με stereo delay κλπ), αλλα τελικα ηταν λαθος. Ο κοσμος Στο λαιβ δεν ακουει stereo, οπως οταν καθεται στο σπιτι του μπροστα στα ηχεια του. Στο λαιβ μπορει να καθεται μπροστα απο τα αριστερα πχ PA μεγαφωνα και να μην ακουει καθολου τα δεξια. Αυτο εχει αποτελεσμα να χανει... τα μισα delay, και το τελικο αποτελεσμα να ειναι ακατανοητο ρυθμικα (ιδιως αν παιζεις κατι σε στυλ U2). Τελικα αυτο το mono, το υιοθετησα και στο παιξιμο στο σπιτι για να μην αλλαζω ρυθμισεις (πχ απο stereo delay σε monο) και καλωδιωσεις οταν πηγαινω απο monitoring σε recording, αλλα και για να μη καλομαθαινουν τα αυτια μου και μου κακοφαινεται οταν παιζω λαιβ μονοφωνικα. Οταν παιζω σε ενισχυτη εχω τα ιδια preset, απλα χωρις τα amp simulators. .
    0 βαθμοί
  18. Πώς με πιάνεις,πώς με πιάνεις.
    0 βαθμοί
  19. Συνεχίζω και εγώ τη συζήτηση για τα software. Ξέχασα ότι είχα αυτό στο pc. Μου άρεσαν οι καθαροί ήχοι, παλαιότερα που το είχα τεστάρει, και είπα να ανεβάσω μερικά κλιπάκια. Το software αυτό έχει τα πάντα από ενισχυτές, καμπίνες και πετάλια, και είναι πολύ παραμετροποιήσιμο. Σχεδόν μηδενικό latency, καθαρίζει όμορφα (τσεκάρετε ποσο καλά καθαρίζει στον friedman), και φέρνω εύκολα τον ήχο στα μέτρα μου. Κοστίζει 149$. Ηχογράφησα κάποιους από τους ήχους. Στους περισσότερους χαμήλωσα λίγο treble και presence, και στην ανάγκη μετακινούσα/άλλαζα μικρόφωνο. Καθαροί ήχοι (με στρατ στα 14Κohm): blackface blackface.mp3 69 tweed deluxe 59 tweed deluxe.mp3 69 due reverb 69 duo verb.mp3 super reverb super reverb.mp3 vox vox.mp3 jtm45 jtm45.mp3 Crunchy (στρατ όπως και παραπάνω): plexi plexi.mp3 High gain (telecaster με area hot t/wide range): friedman friedman.mp3 mesa v3 mesav3.mp3
    0 βαθμοί
  20. Δεν γίνεται να κάνεις σε όλους λάθος. Και βάση στατιστικής να το πάρεις, ε κάποιος π@$#στης θα έχει γρίπη τελικά και θα τον κάνεις καλά.
    0 βαθμοί
  21. τον παρακολουθώ εννοείται, είναι πολύ καλός αλλά από αλλού είχαν την εντύπωση ότι ''έκλεψα'' το παράδειγμα με τις πανελλήνιες (και του ''ταλέντου'' γενικότερα), αλλά μάλλον θυμάμαι λάθος @LK ναι καταλαβαίνω απλά εννοούσα κάτι πιο τυποποιημένο, από μια απλή υπογραφή μεταφρασμένου κειμένου μέχρι κάτι από τα άπειρα γραφειοκρατικά χαρτιά που ζητάνε μια υπογραφή δικήγορου (ή μηχανικού ή μηχανολόγου) για κάτι που εξώφθαλμα ισχύει, απλά για την πιστοποίηση του πράγματος. Δεν χρειάζεται ούτε πάτρεον ούτε ελεημοσύνη... απλά να μην ασχοληθεί καν. Αφού αποφασίσαμε ότι η ηχογραφημένη μουσική πρέπει να είναι τζάμπα για όλους (σε αντίθεση με άλλα μέσα, όπως κινηματογράφος ή βιντεοπαιχνίδια - ΟΚ ξέρω ότι πειρατικά μπορείς να δεις ακόμα και ταινία στην πρεμιέρα της αλλά good luck να την βλέπεις σε 400p ανάλυση, ενώ πχ ο νέος δίσκος των Maiden ή των Metallica είναι τζάμπα την ημερομηνία κυκλοφορίας τους, σε καλή ποιότητα) όποιος θέλει ας ασχοληθεί για την πλάκα του, αλλά μην έχει ούτε κατα διάνοια κατα νου ακριβές παραγωγές, περιοδείες κτλ που θα μπει δεκάδες χιλιάδες ευρώ μέσα.
    0 βαθμοί
  22. Τόλης = Αποστόλης ασούμε.
    0 βαθμοί
  23. Καλά, εσύ την έσκισες την λέξη ασούμε.
    0 βαθμοί
  24. Όχι , πας σε άλλον , και κλαις το 50αρικο Αν πληρώνεσαι ΜΟΝΟ την επίσκεψη και εισαι αναποτελεσματικός....θα πληρωθείς μερικές επισκέψεις και στο τέλος δεν θα έχεις επισκέπτες...
    0 βαθμοί
  25. Όχι πάντα. Εγώ έδωσα πρόσφατα 50ρικο για να μου πει "δεν έχεις τίποτα, άγχος είναι". Μου βάρεσε και την πλάτη όμως φιλικά, άξιζε.
    0 βαθμοί
  26. Δεν συμφωνώ. Αν δηλαδή δεν τα καταφέρει να σε κάνει καλά (είτε γιατί δεν έκανε σωστή διάγνωση, είτε γιατί το φάρμακο που σου έδωσε δεν σε βοήθησε) τι κάνεις? Πας πίσω και του ζητάς το 50άρικο? Αν σου πει ότι θέλει γνώμη και από άλλο γιατρό του λες "50 θα σου δώσω για να με κάνεις καλά, μοιράσου τα με τον άλλο που με στέλνεις"? Αν πάρεις και δεύτερη και τρίτη γνώμη από γιατρούς, θα πλερώσεις μόνο αυτούς που είχαν δίκιο στην διάγνωση και θεραπεία? Την επίσκεψη πλερώνεις τελικά.
    0 βαθμοί
  27. Μπηκαν ψυλλοι στ αυτιά σου?
    0 βαθμοί
  28. Δεν πειράζει, Βοσκόπουλος
    0 βαθμοί
  29. τώρα είναι πολύ μπροστά
    0 βαθμοί
  30. 1.Δεν πικραινομαι για κανεναν. Σεβομαι την ιστορια του καθενος. 15 χρονων ημουν οταν τον εμαθα. Ειναι κομματι της ζωης μου για να το απαξιωσω. 2.Κοινο μυστικό 3.εννοειται. Για εγγλεζο το συζηταμε 4.δεν εκανα καμμια τετοια συγκριση προσωπικα
    0 βαθμοί
  31. Δεν υποτιμω κανενα επαγγελμα, οι δε τεχνες εχουν φυσικα αυτο το διπλο προσωπο: και την εμπειρικη πρακτικη, αλλα και την εκπαιδευτικη (η οποια ομως απουσιαζει απο την ελληνικη ανωτατη εκπαιδευση). Λογικο να συμφωνουμε και να διαφωνουμε σε διαφορα, αυτη ειναι και η βαση μιας καλης συζητησης εξαλλου! Ιδανικα θα επρεπε να γινεται με μπυρες σε συναξη του νοιζ, αλλα ακομη δεν εχω αξιωθει, παντα δουλευα η ελειπα...
    0 βαθμοί
  32. Έτσι να βλέπουν να μαθαίνουν κάποιοι το πώς είναι η ωραία ambient.
    0 βαθμοί
  33. Ηχογράφησα τρία κλιπ, ένα low gain (με στρατ), ένα medium gain (με τελε) και ένα high gain (με les paul) με ήχους που έφτιαξα. Παίζω σε backing tracks και αλλάζω 2-3 ήχους σε κάθε track. b minor jam bias fx2.mp3 backing mid gain bias fx2.mp3 rock backing bias fx2.mp3 Και λίγο comfortably numb, με κάμποσο tweaking. Το preset είχε χαλια ήχο. comfortably numb bias fx2.mp3
    0 βαθμοί
  34. Αυτό που βλέπω εγώ να άλλαξε είναι πρώτον, ότι η ηχογραφημένη μουσική είναι σήμερα τσάμπα, δεν υφίσταται πλέον δηλαδή σαν έσοδο για τον μουσικό. Μπορεί να κοστίζει 7-8 ευρώ το μήνα στον ακροατή, αλλά ο μουσικός, εκτός ένα πολύ μικρό ποσοστό, δεν παίρνει τίποτε. Ακόμα και οι λίγοι δημοφιλείς μουσικοί που πληρώνονται, παίρνουν ψίχουλα μπροστά σε αυτά που θα έπαιρναν 20 χρόνια πριν. Τα άλμπουμ πλέον γίνονται για άλλους λόγους, και για αυτό φθίνουν, και αντικαθίστανται από singles, EP, βίντεος κτλ. Όσον αφορά δε την έκθεση μέσω internet, συνήθως δεν μεταφράζεται σε οικονομικές απολαβές. Είναι επίσης διαφορετικός κλάδος, με διαφορετικές απαιτήσεις το να παίζει κανείς λάιβ με και για κόσμο, και σπίτι του με backing track και edit μπροστά σε μια κάμερα. Το να κρίνει κανείς τους μουσικούς του YouTube από τους 100 πιο γνωστούς που βλέπει, είναι σαν να θεωρεί ότι κανονικοί επαγγελματίες μουσικοί είναι οι 100 πιο διάσημοι recording artists στον κόσμο. Που καμιά σχέση, υπάρχουν χιλιάδες μουσικοί που βιοπορίζονται παίζοντας και δεν τους ξέρει κανείς, πράγμα που δεν υφίσταται online. Όπως σε όλους τους κλάδους, αν ένα επάγγελμα υποβιβάζεται σε ερασιτεχνική απασχόληση, το επίπεδο μοιραία πέφτει. Άλλο να ασχολείται κανείς 24 ώρες το 24ωρο με κάτι, άλλο 2. Άλλο να αφιερώνει τη ζωή του, άλλο ένα μέρος του ελεύθερου χρόνου του..
    0 βαθμοί
  35. Και γιατί να μην ανεβάσουμε μια λίστα με αυτούς που ζουν... ακόμα.
    0 βαθμοί
  36. 0 βαθμοί
  37. Ηλεκτρονική μουσική με Logic pro x Live Loops. Επειδή οι περισσότεροι καλλιτέχνες ambient ηλεκτρονικής μουσικής διεθνώς ανεβάζουν βίντεο χρησιμοποιόντας Ableton ή bitwig , είπα να κάνω μία προσπάθεια με το καινούργιο logic , το οποίο πραγματικά με ενθουσίασε.
    0 βαθμοί
  38. Με plugin προσπαθησα στο παρελθον (με διαφορα, amplitube, positive grid bias, guitar rig) αλλα ενω μαρεσει να το ακουω απο αλλους, εμενα δεν μου δινει καλη αισθηση στο χερι οταν παιζω. Μηδεν δυναμικες. Γιαυτο στο σπιτι παιζω και γραφω με μια line 6 HD500X σε μια καρτα Steinberg UR44 και Cubase. Tα preset ειναι φυσικα ΓΤΠ και εχω φτιαξει δικα μου. Στην εγγραφη απενεργοποιω delay και reverb και παιζω με του cubase (delay και reverb παντα στα inserts κοινο για ολα τα tracks να μη βαραινει το συστημα, και αναλογα τα υπολοιπα εφφε, στα sends του track). Επισης χρησιμοποιω καποια effects του cubase με automation οταν θελω να ανοιγοκλεινουν στην εγγραφη χωρις να ασχολουμαι με footswitches. Η φαση με την πεταλιερα εχει και το καλο οτι τη χρησιμοποιω και με 4C method στον λαμπατο στα λαιβ και ειναι μεγαλη ανεση (απενεργοποιοντας φυσικα τα amp simulators) για να μη κουβαλαω κανα εργοστασιο με πεταλια. Εδω ενα δειγμα για να ξερεις για τι ηχους μιλαω. Εδω ανοιγοκλεινουν με automation ολα τα εφφε του κομματιου (ιδιως αυτο το Phaser που ανοιγει μονο οταν παιζω την κενη χορδη για λιγο, μετα στο πρωτο solo εχει ελαφρυ octaver, chorus κλπ) Εδω βιντεο με το μικροφωνο του τηλεφωνου, με την κιθαρα να ακουγεται απο τα active monitor. Εδω ειναι ενα παλιοτερο λαιβ ελληνικο με 4C method (και 30 κιλα βαρυτερος). Chorus και Delay απο τη HD500 (την παλιοτερη χωρις το X, καμια διαφορα ηχητικα με την X, απλα εχει μεγαλυτερη επεξεργαστικη δυναμη DSP) σε ενα koch studiotone 20W. Το mix του Delay παντα ελεγχομενο με το ποδι στο expression pedal. Eδω εχω γραψει ενα περιεργο μεταλαδικο με positive grid bias Καθολου δυναμικες, Οσο και να το σκαλισα, δεν απεφυγα το τζιτζικακι. Και σκαλιζω 40 χρονια.
    0 βαθμοί
  39. Οταν βγηκαν οι Metallica με το napster, που οι metallica, ειδικα οι τοτε μεταλλικα, ηταν ενα τιμιοτατο γκρουπ, που σεβονταν το κοινο του με χορταστικα live και προσεγμενους δισκους. Λοιπον βγηκαν τοτε τα παληκαρια και ειπαν "Μαλακες με αυτα που κανετε με την πειρατεια θα γαμηθει η φαση". Ποια ηταν η αντιδραση του κοινου; "ΦΑΤΕ ΤΟΥΣ, ΣΤΗΝ ΠΥΡΑΑΑ, ΕΧΟΥΝ ΚΟΝΟΜΗΣΕΙ ΑΥΤΟΙΙΙΙ, ΖΗΤΩΗΠΕΙΡΑΤΕΙΑΑΑ11!!1!!" Και να τα video memes της εποχης, να παρουσιαζουν τον hetfield σαν καθυστερημενο, και να το κραξιμο στα τοτε internet στεκια κλπ κλπ κλπ Φατε τωρα λοιπον bad bunny, πολυ σας ειναι, και οι μεγαλοι δισκοι και τα υπεργκρουπ τελος, στην αλλη ζωη θα ξαναβγουν οι νεοι stones, beatles, floyd κλπ, τωρα κανα οπα γκαγκναμ σταιλ στο youtube στο τσακιρ κεφι και μεχρι εκει.
    0 βαθμοί
  40. Η μαγεία της απλότητας καμία φορά ξεπερνά τα πάντα. Μεσημεριανό κατά τη συγκομιδή ελιάς στο Ηράκλειο Κρήτης.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου