Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου από 30/09/2020 σε όλα

  1. 13 πόντοι
    Toν βρήκα σε προσφορά, από τον Νάκα το καλοκαίρι, και τον "χτύπησα" στα 340 ευρώ περίπου. Ήθελα έναν high gain ενισχυτή κυρίως για ηχογραφήσεις. Είχε όλο το πακέτο που ήθελα. Μικρό (σχετικά) μέγεθος, αρκετά watt για live και πρόβες, 1 watt για οικιακή χρήση, emulated output για εγγραφές χωρίς να συνδέω καμπίνα, και φυσικά έναν πολύ καλό και ισορροπημένο ήχο. Δεν χρειάζεται πετάλια για να το χρησιμοποιήσω σε μια πρόβα. Έχει το reverb του και δυνατότητα για footswitch. Εμφάνιση/ποιότητα κατασκεύής: Έχει μοντέρνα εμφάνιση. Διάτρητος μεταλλικός σκελετός, γεμάτο κόκκινα led φωτάκια όπου προϊδεάζουν για τη χρήση που προορίζεται. Μην ξεχνάμε οτι πρόκειται για την πιο high gain σειρά της Laney. Έχει μέγεθος και βάρος ενός ενισχυτή 5 watt (154x424x235mm και 5,5 κιλά), μοντέρνα knobs και γενικότερα αρκετά μοντέρνα specs. Φαίνεται αρκετά στιβαρός και ανθεκτικός. Τα knobs έχουν ποιοτική κύλιση και μια σχετική αντίσταση κατα το γύρισμα. Θετικό είναι και το γεγονός ότι δεν ανεβάζει πολλή θερμοκρασία κατά την λειτουργία. Ενώ σε άλλους ενισχυτές ψήνεις αυγά πάνω τους, ο irt (λόγω του διάτρητου σκελετού) ζεσταινεται ελαφρώς. Λειτουργίες: Πρόκειται για έναν μονοκάναλο ενισχυτή με δυο εισόδους με απόδοση 1 watt και 15 watt. και υπάρχουν αρκετά ρυθμιστικά για να φέρεις κανείς τον ήχο εκεί που τον θέλει. Έχει 3 band eq στην προενίσχυση, το οποίο είναι αρκετά δραστικό, έχει ρύθμιση για gain και για preboost. To τελευταίο είναι σαν να βάζεις ένα booster μπροστά από τον ενισχυτή. Δίδει αρκετό γκάζι παραπάνω και ελέγχεται με το footswitch. Στην ουσία, είναι σαν γίνεται δικάναλος ο ενισχυτής. Στο στάδιο της τελικής ενίσχυτης έχουμε το volume, το οποίο και δίδει το κάτιτις παραπάνω σε gain εάν περάσει τη μέση, το tone το οποίο δίδει εξτρα brightness και αρμονικές σε ψηλές συχνότητες, και το dynamics το οποίο ελέγχει το πόσο σφικτές θα είναι οι χαμηλές συχνότητες. Και φυσικά υπάρχει και το πολύ καλό ψηφιακό reverb. Στην πίσω πλευρά συναντούμε δύο εξόδους για καμπίνες (8 και 16 ohm), είσοδο για footswitch (για έλεγχο του preboost και του reverb), Fx loop στο οποίο υπάρχει δυνατότητα αφαίρεση του από την αλυσίδα, αλλά και επιλογή για +10db. Υπάρχει jack για είσοδο mp3 player και υπάρχει και το record out, το οποίο περιλαμβάνει live record out και silent record out. To πρώτο είναι για ζωντανές εμφανίσεις όπου η καμπίνα δουλεύει ταυτόχρονα με το di, και το δεύτερο είναι για σιωπηλές ηχογραφήσεις. Τέλος, στην πίσω πλευρά υπάρχει και ο on/off διακόπτης του ενισχυτή. Δεν είναι το ιδανικότερο μέρος, αλλά τουλάχιστον δουλεύει σωστα. Ήχοι/Απόδοση: Με τρεις ECC83 στην προενίσχυση και δυο EL84 στην τελική ενίσχυση, περιμένεις κανείς να ακούσει πλούσιο distortion. Και αυτό ακριβώς συμβαίνει με τον IRT. Με ένα σετ hot μαγνήτες, ο ήχος φτάνει σε ultra high gain επίπεδα, κατάλληλο για μοντέρνο μέταλ. Βέβαια δεν είναι μόνο αυτή η χρήση του, καθώς είναι εξίσου καλός στο κλασικό ροκ, και το μυστικό είναι στη ρύθμιση του eq. Για ροκ ήχο δίδω λίγο μεσαια, ενώ για πιο μοντέρνο μεταλ ήχο κόβω τα μεσαια εντελώς. Παίζει εξίσου καλά με μονοπηνιους και διπήνιους μαγνήτες. Θα μπορούσα να παίζω βρώμικα μπλουζ όλο το βράδυ, με gain στο 3-4 και ενεργοποιώντας το preboost για lead parts, με μια τελεκάστερ. Άρκετά πειστικός vintage ηχος. Δεν έχει την καθαρότητα και διαυγεια ενός low gain ενισχυτή στα καθαρά, αλλά έχει ισορροπημένο ήχο, και εκπληκτικά βρώμικα. Καθαρίζει άριστα με ρίξιμο του volume της κιθάρας, και δεν χρειάζεται πετάλι να για βγάλεις όλους τους ήχους που έχεις στο μυαλό σου. Αρκεί να έχεις την κατάλληλη κιθάρα και τα χέρια. Από ένταση, στα 15 watt είναι αρκετή για να ξεπερνά έναν πολύ δυνατό ντράμερ. Υπερβολική για σπίτι, φυσικά. Στο 1 watt, εάν το ψηλώσω πάνω από το 09:00, θα έχω πρόβλημα με τους κοντινούς γείτονες σε ώρες κοινής ησυχίας. Είναι αρκετά δυνατός και στο 1 watt. Και είναι πολυ θετικό το γεγονός ότι δεν χάνει, σημαντικά, ποιότητα ήχου. Προσωπικά, τον δουλεύω σπίτι στο 1 watt, με ένταση στο 09.00. O ήχος μου αρέσει αρκετά και ας είναι σε "χαμηλή" ένταση. Με αυτή ακριβώς την ρύθμιση έκανα και τις παρακάτω ηχογραφήσεις, σίγουρα θα ήταν καλύτερο ο ήχος με το volume στην μεση, και ακόμα παραπάνω στα 15 watt, αλλά μου αρέσει να ευχαριστιέμαι αυτό που κάνω και να μην πιέζομαι με δυνατότερους ήχους απ' όσο σηκώνουν τα αυτιά μου. Χρησιμοποίησα καμπίνα 1x12 με G12-35XC και SM57 την ηχογράφηση. Με telecaster και gain στο 2 χωρίς boost, και με ενεργοποιημένο το boost. irttelegain2.mp3 irttelegain2boost.mp3 Με telecaster και gain στο 5 χωρίς boost, και με ενεργοποιημένο το boost. irttelegain5.mp3 irttelegain5boost.mp3 Με telecaster και gain στο 10 χωρίς boost, και με ενεργοποιημένο το boost. irttelegain10.mp3 irttelegain10boost.mp3 Με prs και low gain alnico 5 μαγνήτες και gain στο 5 με ενεργοποιημένο το boost. irtprsgain5boost.mp3 Με prs και low gain alnico 5 μαγνήτες και gain στο 10 με ενεργοποιημένο το boost. irtprsgain10boost.mp3 Και λίγο μέταλ ήχος με καπως πιο hot alnico 5 μαγνήτες. irtmic.mp3 Όλες οι παραπάνω ηχογραφήσεις, μαζεμένες, από emulated οutput. irtlineout.mp3 Pros n' Cons: + χαμηλή τιμή + πλούσια specs + καλός ήχος + μικρό βάρος και διαστάσεις + λίγος θόρυβος - Δεν περιλαμβάνει footswitch - Δεν περιλαμβάνει θήκη - Το emulated output έχει μετρια ποιότητα ήχου Χαρακτηριστικά: Power RMS 15 Watts & < 1 Watt Inputs 1x Jack 15 Watts & 1x Jack 1 Watt Channels Single IRONHEART channel Equalisation Bass, Middle & Treble with Pull-Push EQ shift on each Master presence control Overall TONE Boost switch Footswitchable PRE BOOST Preamp valves 3x ECC83 Output valves 2x EL84 Class Class AB Reverb Laney designed Digital reverb Footswitch Stereo FS2 (not supplied) Speaker connections 2x Jack - 8 & 16 Ohms FX Loop(s) Yes - variable level FX loop Speaker Emulated Jack for Silent/Phones & Jack for Live DI - Record Out Speaker emulated MP3 Input Mini jack DI Socket Jack for Live DI - Speaker emulated Weight 5.5 Kg Unit 8Kg boxed Dimensions (mm) H x W x D 224 x 46 x 285 (Packed Dimensions) 154 x 424 x 235 (Unit Dimensions - for int. case
  2. 13 πόντοι
    Καλησπέρα. Μια ιδέα με κα να δυο γραμμές που εδώ και ένα χρόνο μου ζάλισε το μυαλό και ως εκ τούτου είπα να το βγάλω όπως να είναι . Παίρνει πολλές βελτιώσεις και ανάπτυξη του θέματος ίσως όμως σε μελλοντικό χρόνο γιατί δεν υπάρχει χρόνος για επεξεργασία . Η τεχνολογία δεν έφτασε ακόμα σπίτι μου ( cubase κτλ.)και το βγάζω από την κονσόλα χωρίς επεξεργασία ήχου ,διορθώσεις και eq . κτλ. Δεν έβαλα ηλεκτρικά όργανα για να αποδοθεί λίγο πιο αρμονικά . Τα τύμπανα παίχτηκαν με τις παλάμες και ένα πυκνωτικό overhead , λίγο acoustic bass ,λίγο bandoneon και λίγο πιάνο. Ανεβάστε λίγο την ένταση γιατί βγήκε χαμηλό λίγο το σήμα . It is what it is λοιπόν . Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
  3. 11 πόντοι
    Αγαπητοί φίλοι, με αφορμή το line του Matteo Mancuso που ανέβασα πρόσφατα, παρουσιάζω εδώ μία βήμα προς βήμα μεθοδολογία για το πως μπορεί κανείς να εξάγει υλικό για μελέτη τεχνικής και vocabylary από licks και lines που μαθαίνει-ώστε, τελικά, να μαθαίνει ΑΠΟ αυτά και να αποφύγει απλά να παπαγαλίζει τις φράσεις των άλλων. Το υλικό που προκύπτει με αυτόν τον τρόπο μπορεί να χρησιμοποιηθεί με αμέτρητους τρόπους,σύμφωνα με τα γούστα και κέφια του καθενός. Χρησιμοποιώ σαν παράδειγμα τα δύο πρώτα μέτρα από το line του Matteo. Στο αρχείο που επισυνάπτω θα βρείτε σε tab και μουσική σημειογραφία πως το συγκεκριμένο απόσπασμα αναλύεται σε μικρά τμήματα, πως το καθένα μπορεί να μελετηθεί ξεχωριστά και πως μπορούν τελικά να επανασυντεθούν ενώ στο μεταξύ προάγουν την κατανόηση τόσο του υλικού όσο και του οργάνου. Ακολουθούν μερικές επεξηγήσεις. Χρησιμοποιώ την αρίθμηση μέτρων και σελίδων για ευκολία. -Μέτρο 1...οι πρώτες 8 νότες του line είναι ένα arp Cm7, με το F σαν περαστική νότα. -Μέτρα 2-9...η θέση του arp που έχει χρησιμοποιηθεί, αρχικά σε Cm7 και αμέσως μετά σε όλες τις βαθμίδες της σκάλας (ΑbMajor). Θα προσέξετε πως το fingering μεταφέρεται οριζόντια στην ταστιέρα, διατηρώντας την γεωμετρία του πρωτότυπου. Αυτό ισχύει και για την συνέχεια και τα οφέλη είναι πολλαπλά. -Μέτρα 11-15...ολόκληρο το τμήμα του πρωτότυπου μεταφέρεται σε κάθε βαθμίδα της σκάλας, δίνοντας 6 ακόμα παραλλαγές. Από δω και στο εξής κάθε ομάδα τεσσάρων 16ων του υπό εξέταση παραδείγματος αποτελεί ένα δομικό υλικό με ξεκάθαρη ταυτότητα. -Μέτρα 17-23....arp Gm7b5, μεταφέρεται-με το ίδιο fingering- σε όλες τις βαθμίδες. -Μέτρο 24....στο προηγούμενο προστίθεται ένα chromatic fragment. -Μέτρα 25-31...και μεταφέρεται σε όλες τις βαθμίδες.Η χρωματική νότα, σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να μπει και σε άλλο σημείο-εδώ πρόκειται για προσωπική επιλογή, κάτι που πρέπει να υπάρχει συνεχώς. -Μέτρο 33...ακόμα ένα arp, με άλλο fingering (τμήμα του arp στην αρχή του line) -Μέτρα 34-39....σε όλες τις βαθμίδες. -Μέτρο 41...στο προηγούμενο προστίθεται ακόμα ένα χρωματικό fragment και... -Μέτρα 42-47....μεταφέρεται. Από το μέτρο 49, τα δύο προηγούμενα ενώνονται και μεταφέρονται σε όλες τις βαθμίδες. Το επόμενο τμήμα του line αποτελείται από δύο διαφορετικά structures, πρόκειται για triads συν μία νότα. Το πρώτο είναι το κλασικό 1-2-3-5 (δηλαδή προσθέτει σαν περαστική ανάμεσα στις νότες του ακόρντου την 2η βαθμίδα) κάτι που χρησιμοποίησε κατά κόρον ο Coltrane(Giant Steps κλπ). Το δεύτερο είναι το 1-3-4-5 που εδώ παρουσιάζεται στην μετάθεση 3-4-5-1. O Matteo παίζει την τελευταία νότα στο τάστο 16 της B, προφανώς για να ενώσει με αυτό που ακολουθεί. Εδώ την έχω στο 11 της E. Από το τέλος της σελίδας 3 μέχρι το μέτρο 73, αυτά τα δύο μεταφέρονται το καθένα ξεχωριστά. -Μέτρο 76...Όλα τα προηγούμενα ενώνονται ξανά στο αρχικό line που αυτή τη φορά μεταφέρεται σαν non stop sequense σε όλες τις βαθμίδες. Λογικά, κάποιος θα παίξει το τελευταίο μέτρο στην αρχή, προτίμησα να ξεκινάω κάθε βήμα με το πρωτότυπο για λόγους ευκρίνειας. Όλα τα παραπάνω είναι κάποιες από τις πιθανότητες. Υλικό μπορεί να μεταφερθεί σε άλλα string sets, σε άλλου τύπου σκάλες και φυσικά μπορεί/πρέπει να συνδυαστεί με άλλο υλικό από άλλες πηγές ή που ήδη έχει κανείς στα χέρια του. Ελπίζω να το βρείτε χρήσιμο. Αν όχι, θα σας στα ζαλίσω μέχρι να καταλάβετε. Developing Practice Material.pdf
  4. 10 πόντοι
    Έχω αυτό το τεμάχιο όπου και με βασανίζει τελευταία. Ξεκίνησα να γράφω σαν κλασσικός Νίκος(ρομαντικούλια) και κατέληξα σε μονοπάτια που δεν κατέχω και πολύ. Τα ντράμς τα βρήκα απο το ezdrummer και απλά τα πέταξα πάνω(δεν έχω ιδέα τι κάνω σε αυτον τον τομέα) Βοηθήστε να πάρω μια κατεύθυνση ή τέλος πάντων αν μπορεί να σταθεί όπως είναι να το παρατήσω προς το παρόν και να το ξαναματαπιάσω στο μέλλον. Υ.γ γι'αυτά που θα ακούσετε απο το 1.15 και μετά ευθύνονται ο @fusiongtr και ο @pipityri που μου κεντρίζουν το ενδιαφέρον με τις κουβέντες τους. allagh.mp3
  5. 9 πόντοι
    Άσε Με (Verse) Άλλη μια καρδιά σπάει το πρωί πως είναι να ξυπνάς χωρίς επιστροφή. Όλα καθαρά νέα η αυγή ο δρόμος ανοιχτός στου ήλιου την αρχή (Chorus) Άσε με θα φύγω μόνος μου ένα λεπτό και μηδενίζει πάλι ο χρόνος μου κι αν σε φαντάζομαι κι αν σε χρειάζομαι ποτέ ξανά το άρωμα σου δεν μοιράζομαι. (Verse 2) Άλλη μια φωνή μου κρύβει την βροχή πως είναι να γελάς χωρίς επιλογή. Τελειώνει το φιλί γεύση ξανά πικρή η πόρτα πάλι τρίζει κι ανοίγει η πληγή. (Chorus) Άσε με θα φύγω μόνος μου ένα λεπτό και μηδενίζει πάλι ο χρόνος μου κι αν σε φαντάζομαι κι αν σε χρειάζομαι ποτέ ξανά το άρωμά σου δεν μοιράζομαι
  6. 9 πόντοι
  7. 9 πόντοι
    Επίσης οι Ικτίνος και Καλλικράτης δεν είχαν βγάλει πολυτεχνείο ούτε είχαν μάστερ σε urban planning. Η συζήτηση με τους επιτυχημένους μουσικούς που δεν ήξεραν νότες μου θυμίζει τις αντίστοιχες με τους επιτυχημένους επιχειρηματίες του χώρου της τεχνολογίας που παράτησαν το πανεπιστήμιο. Αληθινές ιστορίες βέβαια, αλλά ίσως λίγο παραπλανητικό το μήνυμα - ειδικά για κάποιον που δεν έχει καλή εικόνα του τι προϋποθέτει η επιτυχία στο επίπεδο αυτό, το ρόλο που παίζει η τύχη, η συγκυρία και η βοήθεια από -συχνά αφανείς- κοντινούς ανθρώπους.
  8. 9 πόντοι
    Προσωπικά δεν θα αφόριζα χωρίς να ρωτήσω αλλά η δυσπιστία στις αρχές είναι έμφυτο μας. Εικασίες κάνουμε όλοι και νομίζω πως όλα έχουν να κάνουν με την αυξημένη κατανάλωση αλκοόλ που συνοδεύει και την ζωντανή μουσική που μας φορτίζει συναισθηματικά και μας φέρνει πιο κοντά με συνέπεια αγκαλίτσες, συνοδεία τραγουδιών και λοιπά. Το πιο σημαντικό όμως επιχείρημα κατα του ενισχυμένου ήχου θα έλεγα πως είναι η συνομιλία μεταξύ των θαμώνων που αναγκαστικά κολλάει ο ένας στο αυτί ή τη μούρη του άλλου για να ακουστεί και το σπρέι πάει σύννεφο. Αν δεν κολλήσεις εκεί που θα κολλήσεις;
  9. 9 πόντοι
    Ενδιαφέρουσες κουβέντες για ενισχυτές και άλλα ωραία είχαμε χτες το βράδυ με τον Mr. @panorios στη χασιέντα μου. Δοκιμάσαμε το νεο του απόκτημα, TC Electronic BAM 200 πάνω στην 1x12 καμπίνα Mesa Boogie του Lonestar. Μόνο του αρχικά, σε συνδυασμό με τον Kemper (για τον οποίο και τον πήρε) και με αναφορές στον Lonestar Special. Εγω ενθουσιάστηκα με τον μικρούλη, όπως και ο ιδιοκτήτης που ψάχνει πλέον καμπίνα. Μισό κιλό και 200 watt class D, στα 140 ευρώ! Τόσο κάνουν οι μισές λάμπες του Lonestar. Μπορεί να είναι για μπάσο αλλά με μια πεταλιέρα ή ένα Kemper μπροστά είναι just what the doctor ordered. Ελαφρύς, δυνατός και πεντακάθαρος. Τα καθαρά του στις εντάσεις που τον δοκιμάσαμε δεν ζήλεψαν τίποτα απο του Boogie. Εγω θα τον χρησιμοποιούσα και σκέτο μιας και τελευταία παίζω περισσότερο χωρίς παραμόρφωση αλλά όταν το έβαλα με την Boss ME-70, το λίγο γρέζι και το βάθος έκατσαν πολύ καλά. Πραγματικό το δίλημμα για μένα. Να παραγγείλω λάμπες που χρειάζομαι ή τον TC και βλέπουμε; Λέμε να κάνουμε κι ένα βιντεο την επόμενη φορά.
  10. 9 πόντοι
    Είδα ένα όνειρο προχτές. Ήταν πολύ έντονο, τόσο που δεν ήξερα αν ζούσα σε άλλη εποχή ή στο σήμερα. Κράτησε κανα δεκάλεπτο...και τέλειωσε κι απότομα. Σκέτος εφιάλτης. Ετσι αποφάσισα να μεταφέρω την αίσθησή του με μουσική...
  11. 9 πόντοι
    έχετε προσέξει που κάποιοι γονείς διδύμων ή παιδιών με κοντινή ηλικία , φοράει στα παιδάκια ακριβώς τα ίδια ρούχα ή τα ντύνει με ακριβώς ίδιες στολές τις απόκριες για να αποφύγουν την γκρίνια και τα κλάματα ;; ε, κάτι τέτοιο ισχύει και με την πολιτική ορθότητα - και - στα social media που κατ' επέκταση προκαλεί τα φαινόμενα λογοκρισίας ή φίμωσης που είναι το αντικείμενο που συζητάμε . ( ντάξει όχι όλοι , κάποιοι έχουν μόνιμη άρνηση και αδυναμία προς τούτο ) η πηγή του προβλήματος για εμένα είναι η πολιτική ορθότητα . Και μάλιστα ούτε αυτή , αφού με την σειρά της έχει αλλού ρίζες , βαθύτερες . Ο φόβος της κατακραυγής ή των νομικών συνεπειών που θα πλήξει οικονομικά μια εταιρεία , την φήμη της κλπ είναι που οδηγεί στα φαινόμενα λογοκρισίας . Σε αυτό το επίπεδο τίποτα και κανείς δεν έχει καλές προθέσεις Σε επίπεδο απλού λαού, σαφώς και όλο αυτό που βιώνουμε σήμερα στην καθημερινότητας μας , από τα πιο απλά παραδείγματα πλέον , είχες ευγενείς προθέσεις . Κόσμος ήθελε να ακουστεί η φωνή του , ήθελε δικαιοσύνη , ήθελε ισότητα , ήθελε ίση μεταχείριση . Αυτά τα στηρίζουμε με όλες μας τις δυνάμεις ..... Απλά για να φτάσουμε εκεί κάναμε τεράστια λάθη και οδεύουμε προς φασιστοποίηση της κοινωνίας όπου δεν θα μπορείς να κάνεις τον σταυρό σου για να μην προσβάλεις τον μουσουλμάνο , θα κάνεις τον πατέρα σου γονέα Α , θα ψάχνεις " μάρτυρες " και " ήρωες " για τον δίκαιο αγώνα σου σε ανθρώπους που για άλλο λόγο πέθαναν και για άλλο τους τιμάς ( Ζακ , 18χρονος ρομά που πέθανε κατα τη διάρκεια ληστείας ) όπου αντιστοίχως θα δημιουργήσεις αυτό που πολεμάς δλδ φασίστες και ρατσιστές που θα σκοτώσουν τον κάθε Ζακ επειδή μπήκε στο μαγαζί του Χάνεται το μέτρο , βλέπω γύρω μου μια παντελής έλλειψη ορθολογισμού και κριτικής σκέψης . Εδώ εξαφανίστηκε η σάτιρα και κάποιοι κατηγορούνται για σεξισμό , ρητορικές μίσους κλπ λόγω αυτής . Τον Χαρρυ Κλυνν σήμερα ίσως να τον φλάγκαραν ξέρω γω στο youtube Είμαι μεγάλος πολέμιος της πολιτικής ορθότητας όταν αυτή προστατεύει κόσμο από το " να μην ενοχλούνται " . Και βλέπω ότι σπάνια προστατεύει για ουσιαστικούς λόγους ( όπου προφανώς στηρίζω ) . Έχει γεμίσει ο κόσμος snowflakes υπερευαίσθητους που δεν κάνει να στεναχωριούνται . Αυτό btw θα ήταν μια εξαιρετική συζήτηση ως προς το γιατί η επόμενη γενιά έχει βγει τόσο ανυπόφορα ευαίσθητη που είναι και αυτό μια ρίζα του προβλήματος Από την άλλη, κατά πάσα πιθανότητα είμαι πλέον μειονότητα αφού - όπως είχε πει κάποτε και ο Τζ. πανούσης - τα όρια τα βάζει το κοινό . Και δεν βλέπω κανένα να διαμαρτύρεται οπότε τα όρια έχουν μπει από τον ίδιο τον λαό . Υπάρχει παντού τοξικότητα , όπως έγραψα πιο πάνω οι ρίζες είναι ακόμα βαθύτερες . Σε αυτό το σημείο ως κοινωνία ( σε παγκόσμιο κιόλας επίπεδο ) δεν φτάσαμε διότι κάποιοι δεν θέλουν να ενοχλούνται . Αυτός ήταν ο τρόπος των " μεγάλων " να παριστάνουν ότι ενδιαφέρονται και το πολεμάνε . Είναι μια φάση όπου οι φωνές που πνίγονταν και δεν ακούγονταν τώρα μέσω των social media σκούζουν και ωρύονται για να ακουστούν και το αποτέλεσμα είναι ακόμα χειρότερο από αυτό που με υγιείς προθέσεις ήθελαν να καταφέρουν Το τέρας εξακολουθεί να είναι η ανασφάλεια , η αδικία , η ανισότητα , ο ρατσισμός , η ασυδοσία . Το πρόβλημα είναι πως η πολιτική ορθότητα δεν είναι η λύση αυτών , αλλά ένα εξαιρετικό " χώσιμο κάτω από το χαλάκι " Η συζήτηση είναι πολύ ωραία και χάρηκα που διάβασα τόσες απόψεις . Τώρα γιατί κάποιοι το θεωρούν ήσσονος σημασίας και την υποβαθμίζουν ή γιατί απορούν ακόμα ως προς το ποια είναι τα μονοπώλια, ειλικρινά δεν καταλαβαίνω και θλίβομαι μάλιστα για άλλη μια ρδολοποίηση ενός θρεντ
  12. 9 πόντοι
    Στίχοι/απαγγελία: Φώτης Τσίγγος Πλήκτρα: Κωνσταντίνος Δρίτσας Μουσική/φωνητικά/παραγωγή: Γιώργος Κουρμούλης Στίχοι: Εγώ, μπροστά στου σαλονιού μου την οθόνη παρουσιάστριες μιλούν, κριτές και πόρνοι ήχοι και χρώματα ζεστά, πανάκριβα τα σκηνικά μάτια σκληρά, μάτια υγρά, πουλούν ότι πουλά. Mισθωμένοι από αυτούς, που ξέρουνε καλά πως να ντυθούνε στα γκαλά, πως να ψωνίζουνε τεκνά. Ξέρουνε καλά, να ζωγραφίζουν στον καμβά τις ζωές παιδιών, όνειρα πλαστά να χειραγωγούν, να κόβουνε φτερά κι όλα αυτά, όχι μόνο για λεφτά. Κοπελίτσες κι αγοράκια που όνειρο τους έχουν όλοι να τους λατρέψουν κι όλοι να τους ζηλεύουν παγκόσμια αστέρια, να γίνουν κάποια μέρα βασίλισα και βασιλιάς, πάνω στην σκακιέρα. Δεν θέλουνε ν'ακούσουν, της λογικής φωνές είναι κολλημένοι, στις δικές τους εμμονές. Κι όλοι τους εκεί, με την tv στην διαπασών η μοίρα τους κοινή, μ'αυτή των ναυαγών που ψάχνουνε νησί, μήπως και σωθούν η'ελπίδα έχει χαθεί, κι όλοι τους σιωπούν
  13. 9 πόντοι
    Αγαπητοί φίλοι, ένα καινούριο ορχηστρικό τεμάχιο. Ελαφρώς μεγαλύτερο το σύνολο σε σχέση με τα πιο πρόσφατα.
  14. 9 πόντοι
    Το κομμάτι είναι η δική μας "προσπάθεια" σε ένα άσμα του gkourmoul1 σε στίχους και πρόζα από μένα που ανέβηκε εδώ... https://www.noiz.gr/community/mix/glimpse-of-hope-aravaniscigaret13gkourmoul1-r413/ Σε αυτό που ανεβάζω εδώ δεν άλλαξα την αρμονία και την δομή του που είναι του Γιώργου. Όλα τα άλλα είναι του Αραβανή και δικά μου. Οι στίχοι είναι "επηρεασμένοι"-"δανεισμένοι" από το ποίημα "Safe" του Bukowski. Και όπως λένε με το αγαλματίδιο του Oscar στα χέρια οι καλλιτέχνες.... Ευχαριστώ τους Σπύρο και Στράτο ή Στράτο και Σπύρο.. για τις πολύτιμες συμβουλές σας. Χωρίς εσάς παιδιά δεν θα τα κατάφερνα.... Τώρα βέβαια εάν το κομμάτι δεν "ακούγεται" σίγουρα δεν φταίνε τα παιδιά! Το τελικό αποτέλεσμα σίγουρα βαραίνει τον Αραβανή (λιγότερο..) κι εμένα... Edit: Με την ευκαιρία του συνδέσμου youtube που ανέβασα τώρα, έκανα και κάποιες μικρές αλλαγές στην μίξη του άσματος....
  15. 9 πόντοι
    Καλησπέρα. Εϊπα να βγάλω ενα απωθημένο που είχα και έγραψα κάτι αυτή την βδομάδα με steel drums το οποίο δεν εϊχα ποτέ χρησιμοποιήσει σε μουσικη και μου αρέσει ως όργανο. Αφήνω τις γνωστές δικαιολογίες που εχω συχνά περί προχειρότητας και λίγου χρόνου και μπλα μπλα μπλα...κτλ! και αποχαιρετω το καλοκαίρι με μια φωτο ανάμνηση απο το Atlantis beach όπου εϊναι και η μοναδική φορά που άκουσα steel drums και on the beach! Καλο χειμώνα και πάλι ευχαριστώ για το χρονο σας .
  16. 9 πόντοι
    No synths! (που έλεγαν και οι Queen). Unmixed of course...
  17. 9 πόντοι
    All rights reserved by Billy Crabbe ©2015. Music & Lyrics by Billy Crabbe. Produced at STUDIO 147 by Billy Crabbe. Engineered by Billy Crabbe and Dele Christie. Mixed & Mastered by Billy Crabbe. Artwork ©2015, Anastasia Savvidou
  18. 8 πόντοι
    Στις 23 Ιανουαρίου του 2015 όταν το έγραψα και το ανέβασα εδώ, έγραφα...: ""Ένα αγριεμένο τραγουδάκι μακριά από τα συνηθισμένα μουσικά μονοπάτια των συνθέσεών μου(sic). Και ναι ξανατραγουδάω..... Μερικές απλές λούπες τυμπάνων, τρεις κιθάρες και το αγαπημένο Kumika bass μου. Συνειδητά το έφτιαξα απλό, με απλούς στίχους Ελληνικούς, γιατί όπως έχω ξαναγράψει δεν κατέχω τόσο καλά την Αγγλικήν. Η Φωνή (μην βαράτε τα έχουμε ξαναπεί ότι δεν το έχω) "βγήκε" βραχνή, όχι γιατί το επεδίωξα, αλλά γιατί μετά από πολλέεεεες προσπάθειες βράχνιασα και το άφησα έτσι...."" Δεν είναι από τα κομμάτια μου που είναι ψηλά στην λίστα προτίμησης μου, μάλλον σαν "μαύρο πρόβατο" το βλέπω, αλλά ήταν η προσπάθεια μου να γράψω κάτι σαν Punk! Σήμερα κάθισα και το "έφτιαξα".......μόνο μίξη-μάστερινγκ πείραξα, τα όργανα-φωνή τα άφησα όπως ήταν.
  19. 8 πόντοι
    Η απαγόρευση της ζωντανής μουσικής στα κέντρα διασκέδασης δεν έχει καμία λογική από τη στιγμή που προβλέπεται ποσοστό πληρότητας και απαγόρευση ορθοστασίας. Αν έπρεπε να ψάξω κάποια αιτιολόγηση θα ήταν ότι το live ξεσηκώνει το πλήθος(;) Η απαγόρευση της μικροφωνικής στην εστίαση το ίδιο με από πάνω. Ούτε αυτό έχει κάποια λογική. Και πάλι αν έπρεπε να ψάξω, θα έλεγα ότι εκ των πραγμάτων περιορίζεται το κοινό που μπορεί να παρακολουθήσει λόγω χαμηλής έντασης(;) Γενικά είναι προφανές ότι ειδικά για τη μουσική, οι αποφάσεις παίρνονται από ανθρώπους που δεν έχουν καμία γνώση/εμπειρία απ' το χώρο και τους χώρους.
  20. 8 πόντοι
    Έπαιζα Among Us με την παρέα, και συνειδητοποίησα ότι δεν έχει κάποιο soundtrack, αλλά έχει πολύ ωραία in-game sound effects. Βασισμένος σε αυτά, έφτιαξα αυτό το κομμάτι.
  21. 8 πόντοι
    Ελευθερία του λόγου δε σημαίνει ανοσία και ασυλία στα πάντα. Υπάρχουν κανόνες, και κυρώσεις όταν δεν τηρούνται. Χωρίς κανόνες, πάμε σε αναρχικά μοντέλα, που μιλάμε για εντελώς άλλα άκρα, που εκεί έρχεται το πραγματικό συμφέρον, βάσει κυρίως των ενστίκτων και των πρώτων αναγκών. Ο άνθρωπος όρισε κανόνες για να δημιουργήσει κοινωνική και οικονομική ισορροπία. Ειδάλλως, θα είχαμε ακόμα δουλοπάροικους και φεουδαρχία, αν όχι κάτι πολύ χειρότερο. Όχι, δεν έχουμε φτάσει ακόμα στην απόλυτη ισορροπία, αλλά ο κόσμος και η κοινωνία βρίσκεται στα καλύτερά της. Φυσικά, κάθε "τώρα" είναι πιο σημαντικό από οποιοδήποτε χτες για το άτομο που το βιώνει. Ας κάνουμε όμως ένα βήμα πίσω, και ας δούμε τα πράγματα με δεδομένα, όχι απόψεις. Τώρα για τα social media, και γενικά το internet, είναι εργαλεία που ένα τεράστιο ποσοστό ανθρώπων χρησιμοποιούν με κακό τρόπο, κυρίως λόγω άγνοιας, αλλά άλλες φορές για τους δικούς τους λόγους. Περίπου σαν ένα μαχαίρι που χρησιμοποιείται για φόνο αντί για κοπή λαχανικών. Πχ: Ένα φόρουμ μουσικής (όχι συγκεκριμένα το ΝΟΙΖ), επιλέγει για κάθε λόγο να έχει θέματα ΜΟΝΟ μουσικής και είναι ξεκάθαρα γραμμένο στους κανόνες. Αν κάποιος χρήστης χρησιμοποιήσει την γενική ικανότητα της ελευθερίας του λόγου (που ΜΠΟΡΕΙ να το κάνει, έχει πρόσβαση, εργαλεία, και την τεχνική ικανότητα) για γράψει κάτι που ΔΕΝ αφορα τη μουσική, τότε ο δημιουργός του φόρουμ έχει το δικαίωμα να αφαιρέσει το σχόλιο του χρήστη. - Μπορεί να μην είναι μόνο για μουσική, μπορεί να είναι spam, fake news, αλαμπουρνέζικα, ή κάτι άλλο. Ναι, μπορώ να ξεκινήσω ένα thread, να γράψω ερηΑΣΟΞΚΔ [email protected])*Θ#Ε)ΑΣΔΞ)*!ΘΕΚΣΔΞ2ξΑΣδ, ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ. Αλλά αν φάει διαγραφή, δεν έχω το δικαίωμα να παραπονεθώ. Οκ, υπάρχουν οι γκρίζες περιπτώσεις που δε μπορείς να ξέρεις ακριβώς τους κανόνες, αλλά εκεί έρχεται να αποφασίσει ο δημιουργός, ο επενδυτής, ο χρηματοδότης, ο αυτός που ορίζει τους κανόνες γύρω από δικό του προϊόν/υπηρεσία. Και ναι, έχει το δικαίωμα να το κάνει. Εκεί υπάρχει βέβαια ο όρος "circlejerk" που τον έμαθα πρόσφατα, που ουσιαστικά είναι η δημιουργία ενός περιβάλλοντος (κύκλου) που ακούς μόνο αυτά που θες να ακούσεις, κατακρίνοντας ό,τι άλλο έξω από αυτό. Ο φανατισμός και τα άκρα είναι άσχημα, ανούσια πράγματα, αλλά μπορούν να μας διδάξουν πολλά, βάσει έρευνας με θεωρείες των άκρων. - Μπορεί να είναι η ιδέα ότι η Αριστερά είναι η σωτηρία, και ότι η Δεξιά είναι το βασικό πρόβλημα το κόσμου, χωρίς να μελετήσεις τα καλά και τα κακά κάθε πλευράς, ή αρκετές φορές χωρίς να ξέρεις καν τι είναι η Δεξιά και η Αριστερά επ ακριβώς. - Μπορεί να πιστεύεις ότι η Telecaster είναι το καλύτερο όργανο που έχει φτιαχτεί ποτέ, ενώ έχεις πιάσει μόνο 2-3 άλλες κιθάρες και ακούς συνέχεια τα ίδια 10 συγκροτήματα από το 1970 γιατί η μουσική πλέον είναι χάλια. Υπάρχουν παντού παραδείγματα, για τα πάντα. Θρησκεία, πολιτική, σπορ, lifestyle, τέχνη, κοκ. Γιατί ο άνθρωπος, ακόμα και αν ήταν κατά 99% πανοποιότυπος με τον άλλο, θα εβρισκε τρόπο να διαφοροποιηθεί βάσει του υπόλοιπου 1%. Ένα σύχρονο παράδειγμα: Μαύροι-Λευκοί. Ένα ακραίο παράδειγμα θα ήταν μια κοινωνία με πανομοιότυπα πρόσωπα και σώματα, σαν κλώνοι, ίδιο ύψος, βάρος, χαρακτηριστικά, εκτός από ένα, πχ χρώμα ματιών, τότε θα υπήρχε ρατσισμός και δημιουργία ομάδας, πχ οι μπλεμάτιδες είναι καλύτεροι από τους μαυρομάτιδες. Υπάρχει ένας κανόνας στη ζωή, ένας κανόνας για την απόλυτη κοινωνική ισορροπία... ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ: Μη βλάψεις κανέναν. Και όμως αδυνατούμε να συγκρατίσουμε ακόμα και αυτό. Γιατί? Γιατί πάντα, ο άνθρωπος ζει για τη δική του προσωπική εξέλιξη, για την αύξηση της ποιότητας ζωής του. Είναι ο λόγος που υπάρχουμε ακόμη.
  22. 8 πόντοι
    Μουσική και στίχους από Billy Crabbe. Ηχογραφήθηκε στο The Crypt (www.thecryptstudio.com) και στο προσωπικό μου στούντιο στο Λονδίνο. Ηχολήπτες: George Perks και Billy Crabbe. Μίξη: Billy Crabbe. Mastering από Steve Kitch (www.audiomaster.co.uk/) Εξώφυλλο: Νένση Κωσταλάρη.
  23. 8 πόντοι
    O Jimmi Hendrix έφερε την επανάσταση στην ηλεκτρική κιθάρα, σε ένα όργανο που ουδέποτε ''επινοήθηκε'' για να παίζει αυτά που έπαιζε ο Jimi. Και έπειτα εγένετο το φαινόμενο Eddie Van Halen, ο οποίος το πήγε ένα βήμα παραπέρα (ένα βήμα το οποίο οδήγησε σε ''τροποποίηση-μόντα'' του οργάνου) με αποτέλεσμα να φτάσει στο σύγχρονο παίξιμο ηλεκτρικής κιθάρας όπως το γνωρίζουμε σήμερα. Επίσης ήταν καλλιτέχνης που υπηρετούσε την μουσική και όχι τον εγωισμό του, μιας και παρότι κιθαριστικό ''κτήνος'', ποτέ δεν έπαιζε παραπάνω πράγματα από αυτά που χρειάζονταν στο τραγούδι. Kαι φαίνοταν συμπαθητικός και χαμογελαστός άνθρωπος! Ας αναπαυθεί εν ειρήνη αυτός ο τιτάνας της ηλεκτρικής κιθάρας που λέγεται Eddie Van Halen....
  24. 7 πόντοι
    έλα ρε συ, εγώ νόμιζα ότι έχετε κλαμπ εμμονικών νεοφιλελεύθερων με τέλε, τις 10-38, το ξύρισμα και το Βερολίνο...Σκέτη απογοήτευση είσαι...
  25. 7 πόντοι
    Κλέβω τον τίτλο από ένα κομμάτι του Bird για να μοιραστώ κάτι που έχει πλάκα και ίσως για κάποιους είναι ενδιαφέρον. Αφορά το πως μπορεί κανείς να ενσωματώσει ένα νέο στοιχείο στο παίξιμο του-line, lick, concept-με τρόπο που βοηθάει-πιστεύω-να περάσει σχετικά γρήγορα από την άβολη φάση του...α, να ένα lick, να τώρα ένα άλλο κι ένα ακόμα...που, φαντάζομαι, όλοι έχουμε περάσει. Πρόκειται, επί της ουσίας, για έναν τρόπο να ενσωματώσουμε νέα στοιχεία στην ήδη υπάρχουσα ροή του παιξίματος μας. Σαν παράδειγμα χρησιμοποιώ τα βήματα που ακολούθησα τις τελευταίες δύο μέρες για να μάθω ένα σχήμα που μου προέκυψε όσο αυτοσχεδίαζα και μου τράβηξε την προσοχή. Αυτή τη φορά ανεβάζω μόνο ηχητικό υλικό, θεωρώ πως είναι αρκετά σαφές. Αυτά που θα ακούσετε είναι τα εξής: -Στην αρχή παίζω το εν λόγω σχήμα δύο φορές-μία αργά και μία double time. Η βασική ιδέα εδώ είναι να δημιουργούμε τρόπους εισόδου και εξόδου από το νέο στοιχείο. Πράγματα που είναι στοκ για τον καθένα μας, είναι ιδανικά γιατί τα κάνουμε ήδη με κάποια φυσικότητα. Στη συνέχεια λοιπόν, -παίζω αργά το συνεκτικό στοιχείο που θα με εισάγει στο καινούριο, μία στοκ-για μένα-μελωδική κίνηση πάνω στην σκάλα (Α Dorian) -και αμέσως μετά παίζω ό,τι έχω μέχρι τώρα -ύστερα παίζω μια blues φράση που θα χρησιμοποιήσω στην έξοδο από το νέο στοιχείο -και μετά όλο μαζί -μία ακόμα στοκ πεντατονική φράση που οδηγεί στο αρχικό συνεκτικό στοιχείο, άρα το αρχικό σχήμα προεκτείνεται κι άλλο προς την αρχ'η του -και όλο μαζί.( δύο φορές, η πρώτη είναι λίγο sloppy, σόρυ) Στη συνέχεια, αντικαθιστώ την προηγούμενη πεντατονική φράση με ένα άλλο σχήμα και, σταδιακά, την blues φράση εξόδου και αυτήν με ένα άλλο σχήμα που οδηγεί σε κάτι που δεν το εξηγώ αλλά είναι ένα καλό παράδειγμα για το πως λειτουργεί αυτός ο τρόπος, δηλαδή, το ένα οδηγεί στο άλλο με τρόπο φυσικό και οικείο. Στο τελικό παράδειγμα, το νέο στοιχείο είναι κάπου στην μέση ενός μεγάλου line, πλήρως ενσωματωμένο, ένα ακόμα building block που αργότερα θα συνδυαστεί, ως κάτι παλιό πια, με νέα στοιχεία. Warming Up A Riff.wav
  26. 7 πόντοι
    Εγω...ειλικρινα.....την καινουργια tele του @argytar ήθελα να δοκιμάσω..... τωρα πως προέκυψε αΦτο το πολύπλοκο τερατουργημα....που ακουγεται σαν.....κακός.. @pipityri ειλικρινα ΔΕΝ κΣερω
  27. 7 πόντοι
    Προφανώς ήθελαν να ικανοποιήσουν την ανάγκη τους να κάνουν παζάρι και να έχουν την ψευδαίσθηση ότι "γλίτωσαν" κάτι. Εύκολο το θέμα σου. Αν θες να πουλήσεις κάτι 100,00 €, ζήτα 110,00 €, και με το παζάρι θα το δώσεις τελικά 100,00 € και θα 'στε και οι δύο φχαριστημένοι. Δράττομαι της ευκαιρίας, με την ανοχή σου , να πω και το παράπονο της αντίθετης πλευράς, του αγοραστή,.....που σκάβει να βρει vintage electronics.....και ο τελευταίος που χει στο πατάρι π.χ. μια amiga 500, θέλει να βγάλει 500-600 € από αυτή. Χαλάρωσε μάστορα, δόστη 100-150....άντε 200 € σε κάποιον σαν και εμένα, που θα την εκτιμήσει (γιατί στην ουσία για σκράπ είναι), θα την προσέξει και θα την δουλέψει (γιατί είναι ανώμαλος).....και μην συμπεριφέρεσαι σαν να έχεις θησαυρό....ανόητε.
  28. 7 πόντοι
    Εδω και λίγο καιρό χρησιμοποιώ το εν λόγω sim. https://www.scuffhamamps.com/product/s-gear Είχα ακούσει κάποια πράγματα εδώ σποραδικά, το είχα τσεκάρει και ήταν όντως καλό. Για κάποιο λόγο όμως είχα κάποιες δωρεάν εκδόσεις των bias fx και amplitube που μου είχαν αρέσει και που και πού τα χρησιμοποιούσα. Γενικά με τα demo δεν τα πήγαινα καλά. Το amplitube ήταν καλό αλλά χανόσουν στα μενού, στις 10άδες ενισχυτές, διπλούς ενισχυτές, προ, καμπίνες, πετάλια πριν, ρακ μετά και ήταν εξαιρετικά κουραστικό για να κάνεις κάτι δικό σου. Μέχρι που σκέφτηκα να δοκιμάσω το demo του s-gear. Ποτέ δεν περίμενα ότι μπορεί να υπάρξει τέτοιο software. 1. λίγοι ενισχυτές σε no-nonsense προσέγγιση. 5 όλοι κι όλοι 2. λίγα εφέ, ΑΛΛΑ ουσιαστικά 3. λίγες καμπίνες με ό,τι παραμετροποίηση θες. 4. ήχος απίστευτα κοντά σε ονόματα, κι αν όχι πάλι εξαιρετικός. 5. Καθάρισμα του ήχου με κατέβασμα του ποτ και άμεση ανταπόκριση στο δάχτυλο ή την πένα σε καθαρό βρώμικο. 6. IR loader 7. Τιμή σκότωμα. 8. Μικρή εταιρεία σχεδόν προσωπική από παλιό μηχανικό της Marshall, με μεγάλη εμπειρία που ξέρει τι κάνει και τι θέλει. 9. Ελάχιστο latency σχεδόν ασήμαντο Ενα 10ήμερο άκουσμα νομίζω θα πείσει τους πάντες. Τα presets που υπάρχουν είναι ό,τι πρέπει να ξεκινήσει κανείς, είναι μοιρασμένα 50-50 σε καθαρά βρώμικα, τα βρώμικα ξέρετε δεν μου αρέσουν (αλλά αυτά μου άρεσαν), εγώ το πήρα για τα καθαρά. Enjoy και πιείτε μια μπύρα στην υγειά μου.
  29. 7 πόντοι
    Κανά δυο κομμάτια που άκουσα με ενθουσίασαν αλλά είμαι φαν και άρα προκατειλημμένος. Μόνο Eric Bloom και Buck Dharma από την κλασική σύνθεση, ενώ στο πιο κάτω βίντεο κάνει cameo εμφάνιση ο πρώην ντράμερ τους, Albert Bouchard παίζοντας κουδούνα με έναν ιδιαίτερα αναγνωρίσιμο τρόπο. (E ναι, θα ήταν κρίμα να μην αποτίσουν φόρο τιμής σε ένα από τα πιο viral κωμικά σκετς από καταβολής Internet. I've got a fever baby!)
  30. 7 πόντοι
    Ξυπνώ το πρωί και λέω να παίξω λίγο κιθάρα, πριν φτιάξω καφέ και με την τσίμπλα στο μάτι χαζοπαίζω κάτι σολάκια και έτσι όπως κοιτάω βλέπω να λείπει το πρώτο τάστο, λέω δεν μπορεί κάπου εδώ θα είναι, κοιτάω ανάμεσα στα καλώδια και ναι, νάτο. Με την κιθάρα ακόμα στα χέρια πάω να το βάλω στη θέση του και τι να δω, τώρα λείπει και το νατ, λεω μέσα μου καλά πως έπαιζα χωρίς τάστο και νατ και δοκιμάζω να παίξω πάλι, η vizier παίζει κανονικά απλά με τις χορδές να ακουμπάνε στο ξύλο και είναι λίγο καλύτερα από πριν, όλα είναι ευκολότερα αλλά κάτι δεν πάει καλά, το μπράτσο κουνιέται, κοιτάζω πίσω και βλέπω να λείπει το μεταλλικό πράγμα που δεν ξέρω πως το λένε και οι βίδες, συνειδητοποιώ με τρόμο ότι το μπράτσο το κρατάνε μόνο οι χορδές το πιέζω λίγο και τα ξύλα αρχίζουν να λιώνουν, ξυπνάω μέσα στον ιδρώτα.
  31. 7 πόντοι
    Ένα κομμάτι που ολοκλήρωσα πρόσφατα. Synth heavy..... Χοπ γιου λαικ ιτ.
  32. 7 πόντοι
    ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑ (Verse) Πρώτη φορά ανεβαίνω τα κάγκελα ματιά να ρίξω τι συμβαίνει από εκεί ποιοι ζουν στο χώμα και μου δίνουν παράγγελμα ζωή να ζήσω όπως κάναν κι αυτοί Πρώτη φορά να μη νοιώσω παράξενα αυτί να στήσω για να ακούσω φωνή Οι πρόγονοί μου θα με βλέπουν σαν φάντασμα και θα ρωτάνε εδώ τι θέλεις εσύ (Chorus) Μοιάζει αλήθεια ο θάνατος να ναι τόσο μικρός σα καρφίτσα που χάθηκε ένας φόβος παλιός Και όλα αυτά που σου έλεγα έχουν κολλήσει στα αυτιά δώσμου μόνο δυο όνειρα για να τα θάψω κι αυτά (Verse 2) Πρώτη φορά είναι ο κόσμος ανάποδα αίμα δεν τρέχει δεν μ' αγγίζει η βροχή Μες το μυαλό μου όλα μοιάζουν παράλογα πάω να φωνάξω μα δεν έχω φωνή Πρώτη φορά λες και βλέπουνε φάντασμα τρέχουν μακριά μου ο κόσμος παραληρεί μα έτσι ήμουν και στον κόσμο τον άλλονα στο ίδιο έργο νεκροί - ζωντανοί (Chorus 2) Μοιάζει αλήθεια ο θάνατος να ναι τόσο μικρός σα καρφίτσα που χάθηκε ένας φόβος παλιός Και όλα αυτά που σου έλεγα έχουν κολλήσει στα αυτιά δώσμου τώρα δυο όνειρα για να τα κάψω κι αυτά
  33. 7 πόντοι
    Συνάντησα χθες έναν συνάδελφο που είναι συνταξιούχος και μου ειπε το θεϊκό: «Μην βγεις ποτέ στη σύνταξη, γίνεσαι άχρηστος άνθρωπος, και βαριέσαι να κάθεσαι". Και αυτόματα, σταμάτησα να τον ακούω και σκέφτηκα την τυπική μου ημέρα ως συνταξιούχος και τι θα έκανα…..και με έπιασε κατάθλιψη.......που δεν είμαι συνταξιούχος . ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το παρακάτω πρόγραμμα είναι πολύ στριμωγμένο μιας και κάθε μια από τις κατωτέρω δραστηριότητες θα μπορούσε να είναι και ΦΟΥΛ οκτάωρο. Επίσης είναι με τυχαία σειρά, οπως μου ερχόταν. 5 ώρες ύπνος (4 το βράδυ, 1 το μεσημέρι μετά το φαγητό). 1 ώρα πρωινός καφές και ενημέρωση (διάβασμα e-mail, browsing στο Internet, social media, πολιτική κ.λ.π) 1 ώρα γυμναστική (30 λεπτά jogging , 30 λεπτά βάρη). 1 ώρα ατομική υγιεινή (ντουζάκι, δόντια, ξύρισμα, πεντικιούρ, μανικιούρ, κρέμες στην μούρη, πλυντήριο , σιδέρωμα ρούχων κ.ο.κ.) 1 ώρα αγορά , προετοιμασία, κατανάλωση φαγητού. (για τρία γεύματα την ημέρα συνολικά). 1 ώρα συντήρηση παλαιών συσκευών (άνοιγμα-λειτουργία , καθάρισμα , δούλεμα αυτών, τυχόν μικροεπισκευή, σε παλιά pc, παλιά κασετόφωνα, πικάπ, μπομπινοφωνα, video….) 1 ώρα ακρόαση μουσικής. 2 ώρες θέαση ταινίας. 1 ώρα συντήρηση αυτοκίνητου, πορεία-ξεσκόνισμα , έλεγχος, θαυμασμός. 1 ώρα διάβασμα (λογοτεχνία, τεχνικό τύπο, αρλεκιν….ιστορία….ό,τι θέλει ο καθένας). 1 ώρα περίπατος χαλαρός για λόγους αντιστρες (και τυχόν window shopping) ή με σκύλο αν υπάρχει. 1 ώρα μελέτη - ηχογράφηση-παίξιμο (κιθαρα, μπασο, τυμπανα, synth....) , ή βιντεοσκόπηση, ή φωτογράφηση. 1 ώρα καθαριότητα/ ξεσκόνισμα τακτοποίηση σπιτιού- στούντιο- γκαράζ- κήπου (ό,τι έχει ο καθένας). 1 ώρα τακτοποίηση υποχρεώσεων (τυχόν πληρωμές δεκο,- όλο και κάποιος λογαριασμός τρέχει- τακτοποίηση έγγραφων και αρχειοθέτηση αυτών κ.ο.κ.). 1 ώρα κοινωνικές επαφές (να δεις έναν φίλο/ φίλη, ξάδερφο, αδερφό, γονέα, παππού… συνάδελφο, να κάμεις σεξ..... .ό,τι θες τέλος πάντων), ή να πιεις έναν καφέ με κάποιον από αυτούς . 1 ώρα να παίξεις ένα Pc game/ κονσόλα….τάβλι...μπιριμπα, ό,τι θες. 1 ώρα να κοιτάς το ταβάνι και να κάνεις διαλογισμό (συνοδευεται και με αλκοολ αυτό αν θες) . 1 ώρα αρχειοθέτηση ή απλός θαυμασμός ανανεούμενης δισκοθήκης- ταινιοθήκης-βιβλιοθήκης- γκαρνταρόμπας – κάθε συλλογής εν πάση περιπτώσει κ.ο.κ. 1 ώρα αγγαρεία για κάποιον τρίτο που του χεις υποχρέωση….. __________ ΣΥΝΟΛΟ 24 ώρες. Και σκέφτηκα…μα τι λαλακίες μου λέει
  34. 6 πόντοι
    Λοιπόν μάγκες. Πήγα και πήρα υγρά για πρώτη φορά. Έπεσα σε ένα τούμπανο καπνικό (κάτι ανάμεσα σε πούρο και καπνό πίπας), του έριξα και καμιά 10αριά νικοτίνες 20άρες (18άρα νικοτίνη συνολικά και 70pg - 30vg συνολικά), και την έχω καταβρεί. Τρεις μέρες τώρα κάπνισα μόνο 1 τσιγάρο την ημέρα, και αυτό ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ, δεν το είχα ανάγκη. Και το φοβερό. Σήμερα κάπνισα, και μου φαινόταν το τσιγάρο άδειο, σαν να έχει μέσα σανό. Το έσβησα στην τρίτη τζούρα. Καλά πάμε, αλλά είναι αρχή ακόμα, κρατάω μικρό καλάθι.
  35. 6 πόντοι
    Λοιπόν εγώ έφτιαξα τον ήχο καλύτερο στην έκδοσή μου και αυτό είναι το καλύτερο. Τέλος, μου ζήτησε ο νίκος να το σοβαρέψω στο τέλος και θα το κάνω γιατί μου αρέσει, αλλά την άλλη εβδομάδα, βαριέμαι τώρα να σκέφτομαι. Έκανα τον χαβαλέ μου, γεια σας. Το πιάνο και σκέτο είναι πολύ ωραίο, μπράβο πάλι Νίκο, και εις ανώτερα και περισσότερα κομμάτια. Σκίζεις. Ακούστε και το master μου nikos cos_dr master X.mp3
  36. 6 πόντοι
    Η κουβέντα μοιάζει λίγο μπερδεμένη. Το αρχικό ποστ αναφέρεται σε κιθαρίστες που ανήκουν σε μια παράδοση προφορική και οι οποίοι σε κάθε περίπτωση-ή σχεδόν-έχουν δουλέψει πάνω στην τέχνη τους και, φυσικά ξέρουν μουσική. Δεν ξέρει ο Clapton ή ο Hendrix τα blues? Δεν έχουν εξασκηθεί? Ο πατέρας του έλεγε πως ο Hendrix κοιμόταν με την κιθάρα αγκαλιά. Και βέβαια ήξεραν μουσική. Αλλο η αποτύπωση της μουσικής στο χαρτί, άλλο η θεωρητική ανάλυση της. Το διάβασμα, όπως είπε και ο Δέλτα, είναι ένα συγκεκριμένο skill. Καθώς έχει δουλέψει και ξέρει την ελληνική πραγματικότητα, δεν θα διαφωνήσω σε αυτό που λέει-και η δική μου, μικρότερη, εμπειρία δείχνει το ίδιο πράγμα, δηλαδή αυτά που γράφονται για την κιθάρα στις δουλειές είναι τίποτα, βασικά περιμένουν από τον κιθαρίστα να κάνει αυτό που πρέπει. Παρόλα αυτά, αν κάποιος με ρώταγε...πες μου pipi, να μάθω να διαβάζω ή να το παίξω λίγο χύμα καθώς νοιώθω πως το χω όπως ο Τζίμι και ο Ερικ και δεν θα μου χρειαστεί γιατί θα κάνω kariera...θα έπαιρνα μια βαθιά ανάσα-ώστε να καταπιώ τα μπινελίκια-και θα έλεγα, μάθε να διαβάζεις -για να έχεις πρόσβαση σε ένα τεράστιο όγκο πληροφορίας και ρεπερτορίου -για να μπορείς να επικοινωνήσεις και με αυτόν τον τρόπο, θα σου ανοίξει πόρτες, δεν θα σου κλείσει -για να είσαι αυτάρκης και να μην χρειάζεσαι πάντα κάποιον να σου εξηγεί τι και πως, στην γνώση το ένα φέρνει τ΄άλλο και η γνώση είναι δύναμη, -δεν είναι δύσκολο, γαμώ το στανιό μου μέσα. Δεν μιλάω να γίνεις πριμαβισταράς, αλλά για έναν ευφυή ενήλικα είναι υπόθεση ενός μήνα να μπορεί να διαβάσει τα βασικά.
  37. 6 πόντοι
    "Dark Days: Triumph Conquest No 2" is a track of cinema music. It was created using organ sounds and was finished in 2010. If you like this track, you may visit my website and download 8 hours of FREE John Tzinieris music: www.johntzinieris.com Enjoy the music!
  38. 6 πόντοι
    Είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ και ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ, να ρυθμιστούν νομοθετικά (ακόμα και με υπουργικές αποφάσεις- με την αμεσότητα και την εξειδίκευση που τις χαρακτηρίζει de facto. ) τόσο εξειδικευμένα θέματα. Κατανοώ το πρωτόγνωρο , το κρίσιμο και το άμεσο της κατάστασης. Δεν κατανοώ τις σπασμοδικές κινήσεις να ρυθμιστούν ΟΛΑΑΑΑΑΑ κανονιστικά (νομοθετικά) επ' απειλή δυσβάσταχτων προστίμων .Aν συνεχιστεί έτσι, θα τρώει 5000,00 € πρόστιμο όποιος φοράει κόκκινη μπλουζα (και θα αντιδικούμε αν ήταν red η maroon) , και θα τι γλιτώνει αυτός που φοράει μπλε . Συντάσσομαι με την παρατηρηση του Χαρίλαου, με την διευκρίνιση ότι αυτό είναι παγκόσμιο Φαινόμενο και όχι μονον στην Ελλάδα.
  39. 6 πόντοι
    "Στις 12μιση κολλάει στις 12 και τέταρτο δεν κολλάει". "Αν το μαγαζί έχει 49% πληρότητα δεν κολλάει, στο 51% κολλάει" "Στο ενάμισι μέτρο δεν κολλάει στο 1.40 κολλάει" "Αν παίξω με ενισχυτή κολλάει αν παίξω χωρίς ενισχυτή δεν κολλάει" (Όλα αυτά τα ευφυολογήματα με ηλίθιο χαμογελάκι και ύφος "δεν ξέρουν τίποτα μωρέ, από το μυαλό τους τα βγάζουν" ) Η γκρίνια για τα μέτρα (τόσο από αυτούς που θα ήθελαν αυστηρότερα όσο και από αυτούς που θα ήθελαν λιγότερα) με έχει κουράσει περισσότερο και από τα ίδια τα μέτρα. Όλοι ξέρουμε πως κολλάει, αν οι αρχές απευθύνονταν σε σοβαρό ακροατήριο θα έλεγαν απλά "Η επιδημιολογική εικόνα έχει ως εξής (πίνακες), ο κίνδυνος είναι υψηλός, λάβετε τα μέτρα σας." Και τέλος. Αλλά το ακροατήριο δεν είναι σοβαρό. Τις προάλλες είχα πάει σε ένα γάμο και φιλιόντουσαν, εκατοντάδες κόσμος.
  40. 6 πόντοι
    Eυτυχώς, γιατί τώρα θα ήμασταν μια τριτοκοσμική μπανανία με απίστευτη διαφθορά και υπερφύαλους πολιτικούς, τα νοσοκομεία δεν θα είχαν προσωπικό και πόρους να δουλέψουν, οι βιομηχανίες θα έφευγαν για άλλες χώρες, λογαριασμοί θα έμεναν απλήρωτοι, επιχειρήσεις θα πτώχευαν, άνθρωποι θα απειλούνταν με κατασχέσεις και ποινικές κυρώσεις, η αστυνομία θα σάπιζε κόσμο στο ξύλο, η ακροδεξιά θα έβρισκε χώρο, θα δουλεύαμε 10 ώρες την ημέρα, αν είχαμε δουλειά και θα είχαμε τεράστιο κρατικό χρέος. Πάλι καλά να λέμε.
  41. 6 πόντοι
    Λοιπον, το βάζεις 90 ε και γράφεις κάποιο από τα παρακατω: Πολύ καλύτερο από τα πιο παλιά Πολύ καλύτερο από τα καινούργια Μονο για γνωστες Πατάει χάμω οποιαδήποτε πεταλ Είσαι καλυμμενος !!!!
  42. 6 πόντοι
    Γιώργο θα το ξαναγράψω. Είσαι γεννημένος για να γράφεις reviews. Δεν έχω δει καλύτερο review για ενισχυτή ποτέ μου. Απίθανα δομημένο, με πάρα πολλές πληροφορίες όπως πρέπει και εκεί που πρέπει, με ηχητικά δείγματα, με ανάλυση χαρακτηριστικών, με, με, με ...... Μιλάω σοβαρά, θα μπορούσες να το κάνεις αυτό επαγγελματικά. Στείλε σε sites, περιοδικά, εταιρίες, κλπ τα reviews που κάνεις, ή κάνε ένα blog και "σπρώξε" το. Κρίμα είναι άλλοι να βγάζουν χρήματα με υποδεέστερα reviews, κι εσύ με τέτοια φανταστικά να είσαι στην απέξω. Το μόνο που μπορώ να πω εγώ είναι ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ, και ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.
  43. 6 πόντοι
  44. 6 πόντοι
    Σαν το Χρώμα της Καρδιάς Βαρύς ο χειμώνας μα ακόμα στον κήπο ανθίζει μιας βροχής το λουλούδι θα γύρει για πάντα εκεί Καυτό καλοκαίρι μα ο ήλιος την πλάτη γυρίζει κάψε τσιγάρο μου στάχτη στα μάτια μου εσύ Χρώμα να μη δώσεις στα όνειρά μου, στα όνειρά μου μαύρο σαν το χρώμα της καρδιάς Ο κόσμος κι αν φωνάζει δεν θα αλλάξω , δεν θα αλλάξω χρώμα σαν το μαύρο της καρδιάς Υγρός ο Σεπτέμβρης σχολεία που ανοίγουν θυμίζει η πρώτη αγάπη κλεισμένη σ' ένα άδειο κουτί. Αν η Άνοιξη έρθει και η ελπίδα την πλάση γεμίζει κλείσε τα μάτια σου τραγούδα σαν να μουν εκεί Χρώμα να μη δώσεις στα όνειρά μου, στα όνειρά μου μαύρο σαν το χρώμα της καρδιάς. Ο κόσμος κι αν φωνάζει δεν θα αλλάξω , δεν θα αλλάξω χρώμα σαν το μαύρο της καρδιάς
  45. 6 πόντοι
    "Dark Days: Triumph Conquest No 1" is a track of cinema music. It was created using organ sounds and was finished in 2009. If you like this track, you may visit my website and download 8 hours of FREE John Tzinieris music: www.johntzinieris.com Enjoy the music!
  46. 6 πόντοι
    Χαιρετώ, Εγραψα προχθές ένα καινούργιο κομμάτι πιάνου και σας το παρουσιάζω. Ο μαέστρος Φώτης έχει αναλάβει ήδη να το μετατρέψει σε τραγούδι για να κάνουμε διεθνή καρριέρα. Οπως πάντα ο Μάξιμους Ντέσιμους Ευστράτιους μου έδωσε κάποιες συμβουλές,που άλλες δεν κατάλαβα τι έπρεπε να κάνω(δεν είμαι και το πιο γρήγορο πιστόλι) και άλλες τις εφάρμοσα. Διορθώσεις ευπρόσδεκτες μιας και θα χρησιμοποιηθούν για την κανονική έκδοση.
  47. 6 πόντοι
    Καλησπέρα. Έχω φάει τώρα τελευταία ένα κόλλημα με αυτό το shallow, δεν έχω ιδιαίτερο λόγο, έτσι μου κόλλησε, ξαναείδα πρόσφατα και την ταινία που η gaga τα δίνει όλα και παίζει και φοβερά, είναι αστέρι και στην υποκριτική, τρομερή. Καθόμουν τώρα, βαριόμουν και δοκίμαζα να το παίξω λίγο σε πιάνο. Το έβγαλα, όχι τέλεια, έχει έξυπνες αλλαγές και παίρνει παίξιμο ωραίο, αλλά έτσι πρόχειρα έπαιζα και λέω...... Και δεν το τραγουδάω κιόλας, αφού το σιγομουρμουρίζω εδώ και δύο εβδομάδες, να γελάσουμε. Πάρτε το να γελάσετε κι εσείς. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Ακούω απόψης. χαχαχαχαχαχαχα Shallow lady gaga cover by cos.mp3
  48. 5 πόντοι
    Ίσως θέλουν να αναβιώσουν τις μπουάτ. Θα απαγορεύσουν τον μπαρέ!
  49. 5 πόντοι
    Χαλνάω την ατμοσφαίρα λιγο αλλά όλο αυτό μου φαίνεται 1st world problems. Δηλ. συγγνώμη κιόλας, αλλα δεν είναι υποχρεωτικό να συμμετέχεις και να "κερδάς" στα Social Media, εξακολουθώ να θεωρώ ξινά σταφύλια όσους οδύρονται. Και τους από 'δω και τους από 'κει. Τα social media αποτελούν μια βολικη (εικόνα)συμμετοχής στα κοινά κι έχουν αποτελέσει τέτοιο βαρόμετρο που πλέον διαμορφώνουν συνειδήσεις αλλά και βιρτουαλ πολιτικές. Όταν με την εξέλιξη της τεχνολογίας (η οποια εχει επέλθει) δεν θα μπορεί κανείς ούτε να αντιληφθεί ή να διακρινει το πραγματικό απο το φτιαχτό, ακόμη και σε βιντεο "ντοκουμέντα", το πεδίο της συζήτησης που κανουμε δεν θα υφισταται καν. Όλη μας η ζωή αποτελεί ένα συνολο μικρών ή μεγαλύτερων λογοκρισιών, νουθεσιων και ευνουχισμών. Κι εμεις συζητάμε αν μας πειράζει το υπερβολικό political correctness στο καφενείο(facebook) ή το τι θέλει να πουλάει στο δισκάδικό του ο Μένιος (βλ. Υουtube). Φτιάξε άλλο αν σκώπτεσαι. Δε νομίζω ότι μας έμπασε κανεις με το ζόρι. Αν στη ρωμαϊκή αγορά μου γυρίσουν όλοι την πλάτη και κλείσουν τ' αυτιά τους στο τι εχω να πω, επειδή ετσι αποφάσισαν δημοκρατικά, είτε επειδή δεν θέλουν να τους επηρεάσω, ειτε επειδη λεω μπούρδες, ε, αυτό δεν ειναι λογοκρισία. Να μην μπερδευόμαστε. Ειναι ένδειξη ότι πρέπει να φευγω απο κει, να προχωρησω ή να αλλάξω μυαλά. Αλλά εγώ εκεί. Επιστρέφω. Όπως επιστρέφουν οι κακοποιημένες σύζυγοι. Γιατί δεν εχουν από που αλλου να πιαστούν. Αυτό που θέλω να πω εν τέλει, είναι ότι αυτό που μας ενοχλεί, δεν ειναι η λογοκρισία, αλλά η ευκολία μετάδοσης του μηνύματός μας (κατά 99% της παπαριάς μας). Αυτή η βολική συνθήκη που εχει διαμορφωθεί δηλ. στην εποχή των social media και που θα πρέπει να μας ξεβολέψει αν χαθεί ή αν μας διώξουν από εκεί. Αν έχεις κάτι ουσιαστικό να πεις, δεν θα σε εμποδισει κανενα φιλτρο του γιουτιουμπ ή του φεησμπουκ, νομίζω. Απλά θα πρέπει να αξίζει τον κόπο για να το κάνεις. Το ξαναείπα στην αρχή. Λογοκρισία: σιγά τη λύση, σιγά το εμπόδιο. Ενοχλητικό, αλλά get to grips και get over it. Πάντα υπαρχουν τρόποι. Έννομοι και παράνομοι.
  50. 5 πόντοι
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.