Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. ex - v27, bk27

    ex - v27, bk27

    Μέλος


    • Βαθμοί

      824

    • Αναρτήσεις

      3.705


  2. Vale Rossi

    Vale Rossi

    Μέλος


    • Βαθμοί

      87

    • Αναρτήσεις

      201


  3. Nicholas_Chili

    Nicholas_Chili

    Μέλος


    • Βαθμοί

      14

    • Αναρτήσεις

      131


  4. Newsguy

    Newsguy

    Staff


    • Βαθμοί

      17

    • Αναρτήσεις

      138


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου από 29/03/2023 σε Ειδήσεις

  1. Μετά από μία ανοιχτή επιστολή χθες στις 30/01/2024, η UMG (Universal Music Group) αποσύρει όλο τον κατάλογο τραγουδιών της από το TikTok. Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, UMG και TikTok δεν κατάφεραν να συμφωνήσουν ώστε να αποδεχτεί ή UMG συμφωνία μικρότερης αξίας από την προηγούμενη συμφωνία που είχε. Έτσι ολόκληρος ο κατάλογος τραγουδιών της UMG θα αφαιρεθεί από το TikTok μετά την λήξη της τρέχουσας σύμβασης που λήγει στις 31/01/2024. Πηγή: Universal Music Εδώ η απάντηση του TikTok στην επιστολή της Universal Music.
    0 βαθμοί
  2. Δεν είμαι κιθαρίστας, ωστόσο εαν ασχολούμουν ποτέ, οι καλές κριτικές θα έβαζαν τις κιθάρες της σειράς αυτής στα υπόψιν μου για αγορά. Η yamaha κυκλοφορεί νέα σειρά , οπότε παραθέτω αυτήν την είδηση ωστε να δημιουργηθεί μία συζήτηση απο τους έμπειρους και γνώστες :-) https://uk.yamaha.com/en/products/musical_instruments/guitars_basses/el_guitars/pacifica/index.html#product-tabs
    0 βαθμοί
  3. Το μεγαλύτερο ίσως πρόβλημα που εγώ τουλάχιστον αντιμετωπίζω όταν δουλεύω με impulse responses είναι ότι υπάρχει ένα στατικό resonant peak, που είναι κουραστικό για το αυτί ακριβώς γιατί είναι στατικό. Τις περισσότερες φορές αναγκάζομαι κάνοντας ένα sweeping με κάποιο Eq να το βρώ και να το αφαιρέσω ή να το μετριάσω. Αυτό όμως μετά δημιουργεί ένα καινούργιο πρόβλημα. Αυτό το resonant peak είναι ο χαρακτήρας του μεγαφώνου και της καμπίνας. Άρα πάλι έχω έναν συμβιβασμό: Πρέπει να επιλέξω μεταξύ κάτι κουραστικού και μεταξύ κάτι που θα ακούγεται flat/generic/βαρετό. Η Bogren Digital, που έχει ήδη βγάλει πάρα πολλά αξιόλογα, εύκολα στη χρήση και αρκετά οικονομικά εργαλεία ως τώρα, έρχεται και παρουσιάζει ένα καινούργιο εργαλείο: Tο IRDX μπαίνει μετά το IR και επαναφέρει τις δυναμικές του μεγαφώνου με την πρόσθετη δυνατότητα να "κουρδίσει" κάποιος το response και το πόσο θα μπασάρει ή θα πριμάρει ο ήχος. Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον:
    0 βαθμοί
  4. https://www.rocking.gr/news/dream-theater-reunite-with-mike-portnoy/42303
    0 βαθμοί
  5. Να πω ότι αποτελεί έκπληξη; Με τη σειρά tone master η fender ήδη είχε πάρει αυτόν το δρόμο. Αυτό που με εντυπωσιάζει βέβαια είναι η τιμή διότι εάν λάβουμε υπόψη μας τη συγκεκριμένη σειρά (tone master) είναι ήδη υπερτιμημένη, και το να κάνεις floor unit σε αυτά τα χρήματα δείχνεις ότι πας να χτυπήσεις quad cortex, helix, axe fx κλπ. Ίδωμεν...
    0 βαθμοί
  6. Ο προενισχυτής Friedman IR-X είναι ένας λαμπάτος προενισχυτής. Αυτό το νέο πετάλι - προενισχυτής από τον Dave Friedman έχει δύο προενισχύτριες 12AX7 και περιλαμβάνει δύο κανάλια. Το ένα κανάλι έχει πιο Βρετανικό ήχο, τύπου Plexi. Το δεύτερο κανάλι έχει πιο "Friedman" ήχο, πιο gainy. Συνδυάζει ένα κύκλωμα αναλογικό με τεχνολογία Low Latency Impulse Response Cabinet Simulation, (αν και αυτό μου ακούγεται μαρκετίστικο). Κάθε κανάλι έχει κουμπιά για για Gain, Bass, Middle, Treble, Volume και Boost Volume με έναν ποδοδιακόπτη για την ενεργοποίηση του. Στην πίσω πλευρά το πετάλι διαθέτει επίσης Ultra-Transparent Series FX Loop (περισσότερο μάρκετινκγ) και ενσωματωμένο DSP IR speaker simulator με balanced out για χρήση απευθείας σε DAW ή κονσόλα . Στα demos ακούγεται αρκετά πειστικό για direct out. Η τιμή είναι αλμυρή, κοντά στα 600€ από Θωμά, αλλά παίρνεις Friedmann. https://www.thomann.de/gr/friedman_ir_x_preamp.htm Μπορείτε να το ακούσετε εδώ: Και ένα review:
    0 βαθμοί
  7. To sansamp psa1, gt2 κ το classic ισως ειναι ο παππους ολων των συγχρονων μοντελερς. Αναλογκ λυση πριν τα ποντ αλλαξουν το παιχνιδι. Λιγες επιλογες, εως μηδαμινες σε σχεση με τα συγχρονα εγγονια του, ομως εχει σωσει κοσμο κ κοσμακη. Ακομα κ στις εποχες που τα πρωτα line 6 φασολια σαρωναν την αγορα, προσφεραν μια διαφορετικη συνταγη με πολυ λιγα υλικα (ακομη κ για τότε), που ομως ειχαν ενα μεγαλο μυστικο. Ηταν ο καλυτερος τροπος να.... ισιωσεις τον ηχο ενος μετριου εως κακου backline ενισχυτη που θα συναντουσες σε καθε μικρη σκηνη που θα ανεβαινες. Ο ορος backline ισως ειναι λαθος, καθως μιλαμε για τον καθε τυχαιο ενισχυτη που θα συναντουσες στο καθε stage. Στην Αγγλια προς τα τελη 2000 που ημουν, το ειχα δει απειρες φορες σε μικρα λαηβ ή τζαμ ναητς με φτηνους τραντζιστορες ενισχυτες, να ειναι το ενα πεταλι που κουβαλουσαν οσοι ξεραν τι χαλί θα βρουν στη σκηνη κ να σωζει την κατασταση. Το βαζαν τελευταιο απο τα ντραιβ κ το ρυθμιζαν (αναλογα το υφος που θα παιζαν, απο ροκ κ πανω) ωστε να στρωνει ο ηχος του ενισχυτη ως πλατφορμα να πατησουν τα αλλα πεταλια πανω του (το σανζαμπ ως "διορθωτης" του preamp του ενισχυτη, κ τα αλλα ντραηβ πριν). Το εχω δει κ αρκετα πετηχυμενα να παραγει αυτο το βασικο ντραηβ, οταν το ζητουμενο αποτελεσμα ηταν medium gain μαρσαλ ηχος, ή medium gain μπουγκι. Το medium παει πιο πολυ στα μοντελα μαρσαλ κ μπουγκι που εξομοιωναν (Πλεξι κ τα πρωτα Mark series) αρα τον ορο medium παρτε τον κ ως vintage hi-gain. Σε μηχανηματα οπως jCM κ πιο συγχρονους hi-gain Boogie δεν επαιρνα τοσο καλα αποτελεσματα, αλλα μπορει να οφειλεται ο εξοπλισμος μου συν το cab sim του πεταλιου, προβλημα που οπως περιγραφω κ πιο κατω πλεον μπορει να διορθωθει (οπως φανταζομαι κ με το Φεντερ στυλ simulation του πεταλιου) Απο την εμπειρια μου με το gt-2 αυτους τους δυο ηχους τους εχει πολυ πειστικα. Ετσι εσωνα εναν... αδιορθωτο τρατζιστορ φεντερ που ειχα. Αρκει φυσικα το μεγαφωνο να ειναι υποφερτο. Σημερα με ολα αυτα που κυκλοφορουν θα ηθελα να δω μια μοντερνα εκδοση του που να εχει θεση στην αγορα. Για να εχει θεση στην αγορα ομως, σκεφτομουν πως πρεπει να καλυπτει καποια ζητουμενα. -Πρωτον ειναι ο ηχος. Τον ηχο τον ειχε παντα καλυμμενο με αυτες τις λυσεις της η Σανσαμπ, με ενα αστερισκο. Ο αστερισκος ειναι πως το cab sim της ηταν outdated, κανα δυο επιλογες του δουλευαν πολυ καλα, οι υπολοιπες οχι. Οποτε το ιδανικο θα ηταν να μπορεις ν'αποθηκευσεις καποια IR δικα σου(στο μηχανημα). Το οχι ιδανικο, αλλα απαραιτητο, αν δε μπορεις ν'αποθηκευσεις, τουλαχιστον να μπορεις να τ'απενεργοποιεις ώστε να κανεις τη δουλεια ή με dedicated IR loader πεταλι, ή με software. Ευτυχως καναν το δευτερο (το cab section απενεργοποιειται) -Απο τη στιγμη που η τεχνολογια ειναι παλια κ δεν εχει καινουργια καλουδια για να κοιταξει τον ανταγωνισμο, καντε κατι ωστε να μπορουν να αξιοποιηθουν οι επιλογες για τον ηχο κ να μην ειναι μονο off κ on=ενας ηχος που θα εχεις φτιαξει (οπως το gt2). Ευτυχως βαλαν πρησετ οπως το psa. Γι'αυτο κ το ονομασαν μαλλον PSA 2.0 παροτι ειναι πεταλι -Η τιμη να ειναι πολυ πολυ προσιτη, γιατι ναι μεν χτυπαει στη νοσταλγια κ στο ποσο proven λυση ειναι για συγκεκριμενα πραγματα, αλλα ειναι κ 2023 κ αυτα που προσφερει ειναι μεν καλα, αλλα ελαχιστα. Απ'οτι ειδα η τιμη ειναι κοντα στα 150Ε αρα το πετυχαν κ αυτο. Εδω ειναι αναλυτικα τα specs του PSA 2.0 https://www.tech21nyc.com/products/sansamp/psa-2/ Το συγκεκριμένο θρεντ δεν είναι ούτε κριτική, ούτε παρουσίαση (δε θα μπορούσε άλλωστε αφού δεν έχω στην κατοχή μου το μηχάνημα). Είναι σκόρπιες σκέψεις που είχα για την εταιρεία κ το τι έχει στην αγορά αυτήν την περίοδο, κ η αντίδραση μου μόλις είδα πως κυκλοφόρησαν ένα πολυ εύστοχο προϊόν, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία που έχουν εδώ κ 20 χρόνια, αλλά φέρνοντας την επιτέλους σε μια απλή αλλά "σύγχρονη" κ οικονομική λύση.
    0 βαθμοί
  8. !!! boom !!! Με ιδιαιτέρως παιχνιδιάρικη διάθεση, το μεγαλύτερο συγκρότημα στην ιστορία της Rock άφησε ένα μικρό online hint το βράδυ της Δευτέρας 21/8, το οποιο ήταν αρκετό για να βουήξει ο ντουνιάς ότι το πολυαναμενόμενο νέο άλμπουμ τους βρίσκεται προ των πυλών. Συγκεκριμένα, ανέβηκε στα ιντερνέτς μία φωτογραφία από ένα "και καλά" απόκομμα εφημερίδας το οποιο κάτω δεξιά έχει μία διαφημιστική αγγελία εταιρίας αντικατάστασης σπασμένων τζαμιών με επωνυμία "Hackney Diamonds - Οι ειδικοί στην αποκατάσταση τζαμιών". Είδού η φωτογραφία: Πληκτρολογώντας την διεύθυνση που δίνει κάτω κάτω, θα κατευθυνθείτε στην εξής ιστοσελίδα: https://www.hackneydiamonds.com/ στην οποία μπορείτε δίνοντας ονοματεπώνυμο και e-mail να κάνετε "εκδήλωση ενδιαφέροντος" για την παροχή της υπηρεσίας αντικατάστασης τζαμιών . Βέβαια στο κάτω μέρος στους όρους και προϋποθέσεις κάπου θα δείτε και το mail της Universal Music LTD... Τέλος, φαίνεται να διέρρευσαν και ορισμένες φωτογραφίες από το artwork του επερχόμενου album, που είναι δημιουργία της ταλαντούχας εικαστικής καλλιτεχνάρας Paulina Almira. Ειδού: Αναμένουμε την επίσημη ανακοίνωση του συγκροτήματος μέσα στον Σεπτέμβρη και την κυκλοφορία του άλμπουμ μέσα στον Οκτώβρη! Λάβετε θέσεις για μία μαγική τελευταία (???) τσάρκα παρέα με τους 3 πιτσιρικάδες...!!!
    0 βαθμοί
  9. 0 βαθμοί
  10. Η Sequential αποκάλυψε το Trigon-6, ένα εξαφωνικό synthesizer που σύμφωνα με τους δημιουργούς συνδυάζει τα καλύτερα απο τα θρυλικά Prophet-6 και OB-6. Το όργανο διαθέτει τρεις νέας σχεδίασης VCO (voltage-controlled oscillators) που προσφέρουν triangle, saw και pulse waves, καθως και ένα ladder filter που προήλθε απο το Pro 3 synthesizer. Το φίλτρο έχει επιλογή two-pole / four-pole, με feedback και drive control. Το Trigon-6 διαθέτει κλαβιέ 4 οκτάβες ημι-βαρυκεντρισμένο με velocity και channel aftertouch. Ένα διπλό τμήμα effects προσφέρει studio-quality reverb και delay, καθώς και chorus, flanger, phaser και ring modulator. Υπάρχει επίσης ανεξάρτητο stereo distortion effect. Το Trigon-6 διατίθεται άμεσα προς 4080 ευρώ.
    0 βαθμοί
  11. Η Korg αποκάλυψε το Minilogue Bass, ένα περιορισμένης έκδοσης αναλογικό συνθεσάιζερ τεσσάρων φωνών, το οποίο, όπως ανακοινώθηκε, διατηρεί την ευχρηστία και την ικανότητα αναπαραγωγής του αρχικού Minilogue και έχει βελτιστοποιηθεί για να προσφέρει βαθιούς, σκοτεινούς και... βροντερούς ήχους μπάσων. Το Minilogue Bass διαθέτει μια αναλογική διαδρομή σήματος και είναι εξοπλισμένο με δύο VCO, ένα εναλλασσόμενο διπολικό ή τετραπολικό VCF, ένα ζεύγος γεννητριών περιβάλλουσας, ένα VCA και ένα LFO. Το όργανο διαθέτει επίσης λειτουργίες cross modulation, oscillator sync και ring modulator και προσφέρει τις ίδιες δυνατότητες κυματομορφοποίησης με το αρχικό Minilogue. Ένα ενσωματωμένο εφέ delay προσφέρει παραμέτρους Hi-pass Cutoff, Time και Feedback και μπορεί να τοποθετηθεί πριν ή και μετά το φίλτρο. Υπάρχει επίσης ένας ενσωματωμένος παλμογράφος OLED, ο οποίος εμφανίζει την κυματομορφή που παράγεται από τους ταλαντωτές. Περιλαμβάνονται 100 επαγγελματικά προγραμματισμένα preset patches, με άλλες 100 θέσεις διαθέσιμες στους χρήστες για να αποθηκεύουν τα δικά τους patches. Το λογισμικό Minilogue Bass Sound Librarian της Korg επιτρέπει την αποθήκευση ολόκληρης της βιβλιοθήκης σε έναν υπολογιστή και προσφέρει τη δυνατότητα φόρτωσης ενημερώσεων κώδικα Minilogue μαζί με πρόσθετες εργοστασιακές και μπόνους βιβλιοθήκες από την Korg. Χαρακτηριστικά: 37 Slim velocity sensitive keys Four voices with eight modes Two VCOs & Noise Two-pole / four-pole VCF Two envelope generators 16-step polyphonic sequencer Είσοδοι / έξοδοι: Headphones - TRS Audio Output - Quarter-inch TS Audio Input - Quarter-inch TS Sync In - 3.5mm TS Sync Out - 3.5mm TS MIDI I/O - 2x 5-pin DIN & USB-B Περισσότερα https://www.korg.com/uk/products/synthesizers/minilogue_bass/
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου