Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      76

    • Αναρτήσεις

      11.709


  2. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      53

    • Αναρτήσεις

      10.365


  3. trolley

    trolley

    Solist


    • Βαθμοί

      40

    • Αναρτήσεις

      11.289


  4. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      39

    • Αναρτήσεις

      46.836


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου από 28/02/2024 σε Αναρτήσεις

  1. Μπορεί να σε σοκάρει, αλλά θεωρώ πως αυτή τη στιγμή η Σάτι τιμά περισσότερο τα "παραδοσιακά" τραγούδια που ερμηνεύει, από ένα στρατό ερμηνευτριών που είχα την τύχη να ακούσω και να δω τις τελευταίες τέσσερις δεκαετίες. Ο λόγος είναι ότι προσπαθεί (ναι, προσπαθεί) να φέρει αυτό το υλικό στη δεκαετία μας, αντί να προσπαθεί να πάει εμάς στη δεκαετία των παπούδων μας. Και - αν δεις live της - θα δεις ότι αυτό λειτουργεί, το νεανικότατο κοινό της την πιάνει τη φάση και συντονίζεται. Είμαι βέβαιος ότι την έχεις παρεξηγήσει τη φάση, και εγώ μπάρμπας είμαι αλλά τελικά αντέχω απ' ότι φαίνεται.
    6 βαθμοί
  2. Καταρχάς το κοινό δεν πήγε εκεί για το λάιβ αλλά για το μέρος, άρα δεν φταίει το κοινό. Επίσης το τραγούδι δεν δείχνει να το ξέρει το κοινό, άρα πάλι δεν φταίει το κοινό. Επειδή παίζω σε κάποια ξενοδοχεία με ροκ μπάντα, και το κοινό συχνά δεν έχει απαραίτητα σχέση με αυτή την μουσική καθώς απλά είναι ''αναγκασμένοι'' να δουν το entertainment της ημέρας αφού το πλήρωσαν, έχω να πω το εξής: ποτέ δεν φταίει το κοινό. Εμείς έχουμε φροντίσει το σετλιστ μας να είναι τέτοιο ώστε να το ευχαριστηθεί και ακόμα και ένας που δεν ακούει απαραίτητα ροκ μουσική. Και φυσικά έχει σημασία να είσαι ευχάριστος όταν τα παίζεις, και όχι διαδικαστικός, γιατί πληρώνεσαι για entertainment και άρα πρέπει να είσαι διαδραστικός με το κοινό και όχι απλά εκτελεστής οργάνου. A, και πρέπει να ''κόβει το μάτι σου'' το κοινό όταν ανέβεις στην σκηνή, κυρίως ηλικιακά. Να μην πηγαίνεις με προκαθoρισμένο playlist (ΟΚ κάποια must θα είναι στο πρόγραμμα κάθε φορά) Άπειρες φορές έχω αντικρίσει το κοινό και έλεγα ''ωχ, πως θα περάσουν οι 2 ώρες από την βαρεμάρα'' αλλά τελικά κατέληξε καλό λάιβ με συμμετοχή από το κοινό. My 2 cents
    5 βαθμοί
  3. Έχουμε μπλέξει τελευταία.Πολύ.Ετερόκλητοι και αυτόφωτοι υπερασπιστές της "τέχνης" προσπαθούν να μας δείξουν το δρόμο προς τον ανοιχτό ορίζοντα. Δεν περίμενα ποτέ ότι θα έπρεπε να κοιτάω/ακούω ώρες ατελείωτες το τραγούδι της Μαρίνας σαν ένα πίνακα του Ζουάν Μιρό,να ξύνω το πηγούνι μου και κάποτε (επιτέλους) να αναφωνήσω :"Μα ναι,είναι πλέον ξεκάθαρο.Τούτο το μουσικό πόνημα είναι η επιτομή της σάτιρας προς το νεοελληνικό γίγνεσθαι". Δουλευόμαστε και μεταξύ μας τώρα; Αν είναι Greek Promo η φάση,παίρνει μηδενικό. Αν είναι παρωδία,δεν παίρνει ούτε αυτό. Αν είναι μια πραγματική προσπάθεια παρουσίασης μουσικής,η βαθμολογία δεν έχει απολύτως κανένα νόημα.
    5 βαθμοί
  4. Το τραγούδι και το κλιπ τα σπάνε. Αυτοί που λένε για κιτς και μπολυγουντ φαντάζομαι δεν δέχονται ότι ένας καλλιτέχνης μπορεί να εχει και άποψη και συγχρόνως να μην παίρνει τον εαυτό του πολύ στα σοβαρά. Η Σάττι δεν είναι τυχαία. Θεωρώ ότι τα πολλά dislikes που αναφέρονται στα βίντεο προέρχονται περισσότερο από ανθρώπους που ακούν περισσότερο Οικονομόπουλο και λιγότερο Μαχαβισνου ορκεστρα
    5 βαθμοί
  5. Παραγουμε περισσοτερη γελοιοτητα απ οση μπορουμε να καταναλωσουμε. Απο που να το πιασει κανεις…..απο τη σοβιετικου τυπου εμπνευση μιας υποτιθεται φιλελευθερης κυβερνησης. Απο τον συντεχνιασμο εκεινων που θελουν να παιρνουν το 45% των εσοδων τωρα που η ΑΕΠΙ χαιρετησε, απο το ανεφαρμοστο του ολου μετρου ( να δω ελεγκτες να ελεγχουν τις ποσοστωσεις τρελλο γελιο)……θα μπρουσα να γραφω κατεβατα για το χειροτερο νομοθετημα που εχω δει ποτε απο την εποχη του περιβοητου Κουτσονομου (για τους παλιοτερους)…. Να προσθεσω οτι προβλέπεται κ υποχρεωτικη χρηση ελληνικης μουσικης ως soundtrack σε ελληνικες παραγωγες που επιδοτουνται…….πραγματικα δεν υπαρχουν λογια.
    5 βαθμοί
  6. Εγώ είχα ρίξει πολύ γέλιο με το trend με τα bad monkey και τα λεφτά που ζητάγανε...
    4 βαθμοί
  7. Μπορει να μου το εξηγήσει κάποιος αυτό; Συμβαίνει μόνιμα στο Noiz. Θυμάμαι και τοτε που μιλούσαμε για τα δικαιώματα και οι συνομιλητές το έβλεπαν απο την πλευρά των καφενείων και των καταστημάτων. Είχα την εντύπωση πως απευθύνομαι σε μουσικούς εδω μέσα.
    4 βαθμοί
  8. 4 βαθμοί
  9. Με γνώση κινδύνου δηλώνω ότι θεωρώ το "Yenna" το καλύτερο άλμπουμ της Ελληνικής δισκογραφίας τα τελευταία 10 χρόνια τουλάχιστον και ένα απ' τα καλύτερα όλων των εποχών. Εξηγώ: 1. Παρότι κάνει μια δύσκολη δουλειά, να συγκεράσει και να αναμίξει πολλά είδη, διατηρεί ακέραια δύναμη και συναίσθημα, δεν καταλήγει να είναι μια βαρετή εγκεφαλικότητα. 2. Φανερώνει βαθιά γνώση για όλα τα είδη με τα οποία καταπιάνεται. 3. Όλο το εγχείρημα ακούγεται πως έχει γίνει χωρίς συμβιβασμούς και τσαπατσουλιές. Με τον δύσκολο τρόπο. 4. Δείχνει πως και οι τράπερς ξέρουν από μουσική, απλά προτιμούν να κυκλοφορούν σκουπίδια που τους βγάζουν το μεροκάματο. 5. Είναι τελικά ένα θαυμάσιο concept album εν έτει 2024! Σε ότι αφορά το πρώτο βίντεο, είναι ξεκάθαρα τρολάρισμα και απορω πως σε δέκα σελίδες νήμα δεν βρέθηκε κάποιος να το επισημάνει. Γενικά η Σάττι παίζει πολύ με τα όρια του τρολ, έχοντας υιοθετήσει μια συγκεκριμένη περσόνα που δεν έχει σε τίποτα να κάνει με το κόρη γιατρού-αστική ανατροφή-σπουδές στο εξωτερικό κλπ.
    4 βαθμοί
  10. Υ Π Ε Ρ Λ Α Μ Π Ρ Η μπασογραμμή ρεμάλια ε ρεμάλια
    3 βαθμοί
  11. Από τους καλύτερους ρόλους του ever IMHO. Vegos ypologismoi dolaria-draxmes.mp4
    3 βαθμοί
  12. Αφήνοντας στην άκρη το sloppy του πράγματος, ποιόν από τους δύο ήχους προτιμάτε; 1ο ή 2ο; Πατήστε "like" για τον 1ο και "συμφωνώ" +1 για το 2ο. YouCut_20240312_194231741.mp4
    3 βαθμοί
  13. Κι εγώ δεν το πιάνω αυτό το θέμα με το ντύσιμο. Τουλάχιστον από Αμερική πλευρά, το βλέπεις πλέον παντού σε βίντεο. Είναι σα να ζουν όλοι σε τροπικό κλίμα και να ντύνονται σε απόλυτο σκοτάδι: όσο λιγότερα ρούχα γίνεται και ό,τι κάτσει. Τα υποδήματα δε, έχουν απαγορευτεί συλλήβδην με εξαίρεση κάποια βαθύτατα κακόγουστα πέδιλα και σαγιονάρες. Όσον αφορά τον τύπο του βίντεο, αν ήμουν ο ιδιοκτήτης του εστάμπλισμεντ και τον έβλεπα έτσι μπροστά μου, θα του πλήρωνα τα έξοδα να γυρίσει σπίτι του, να ντυθεί και να ξανάρθει.
    3 βαθμοί
  14. Ακριβώς αυτό ετοιμαζόμουν να πω αλλά το έγραψε ο SF. Δυστυχώς για να σε πάρει κάποιος στα σοβαρά, πρέπει εκτός από το να παίζεις καλά, να έχεις καλό-επαγγελματικό ήχο, να έχεις ετοιμάσει το υλικό σου χωρίς κενά, να έχεις ευελιξία στο ρεπερτόριο εφ' όσον παίζεις covers, να έχεις κάποια αξιοπρεπή όργανα και όχι κλασσική κιθάρα από το Lidl, και πρωταρχικά να είσαι ντυμένος καλύτερα από το κοινό που ήρθε να σε δεί, σαν να παρουσίαζες τη δουλειά σου σε κάποιο μεγάλο stage! Στην περίπτωση του βίντεο, ο μουσικός φαίνεται σαν να γύρισε απ' τη λαική... Στο live ότι κι αν είναι αυτό, 'πουλάμε' ήχο και εικόνα!
    3 βαθμοί
  15. Αθώο αστείο ε? Το μόνο αστείο στη όλη υπόθεση είναι ότι συνεχίζουμε να συζητάμε για την πάρτη της.
    3 βαθμοί
  16. Το σχόλιο "που μου είχατε και στο χωριό σας ρεγκετόν" είναι παρόμοιου ύφους με σχόλια που γίνονται ανάμεσα σε φίλους τύπου "είχες και μάρσαλ στη στάνη σου;", τα οποία έχουμε διαβάσει πολλές φορές εδώ μέσα και μου έχωσε σήμερα ο γείτονάς μου που με είδε με ένα ασυνήθιστο για μένα τύπο αυτοκινήτου. Ναι, είναι χιούμορ. Η συζήτηση για ένα τέτοιο θέμα οφείλει να είναι ελαφρά (όπως λέμε ελαφρά μουσική) διότι το ίδιο το θέμα είναι ελαφρύ. Και εκεί που το χαζογελάγαμε, υπέστημεν έφοδο από ανθρώπους που αναρωτιούνται για τους φόρους τους, θέλουν να στείλουν τον Φακανά (εν' αγνοία του, ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ) και ανέφεραν την Σαμίου (και όχι, αρχικώς το μυαλό μου δεν πήγε στη Δόμνα, αλλά στην άλλη), για να μη πω για τον npap που συνέχεια (με επίμονα και επίπονα bold) αναφέρεται στις προθέσεις της κοπέλας, ενώ με κάθε ευκαιρία διαβεβαιώνει ότι δεν κάνει ποτέ του δίκες προθέσεων. Ναι, αγαπητέ npap το πρόσεξα, όπως φυσικά (μια και ρώτησες) είχα προσέξει ποιες ώρες δουλεύεις, απλά νόμιζα ότι γινόταν εκτάκτως λόγω προσωρινού στριμώγματος. Ας το ξαναπούμε λοιπόν με άλλα λόγια. Έχουμε πάει συνεμά να δούμε το Notting Hill και να φάμε κανά ποπ-κορν χαλώντας την διαλλειματική του SF, και 3-4 από εσάς έχουν σταματήσει την προβολή και αγορεύουν για την ζημιά που γίνεται στον οικιστικό χαρακτήρα της περιοχής, το πόσο απίθανο είναι το σενάριο, ότι δεν χρειαζόντουσαν τα ειδικά εφέ, ότι τα ροδάκινα τελικά πάνε με το μέλι κατά τη γνώμη τους και ότι πριν εγκριθεί η παραγωγή έπρεπε να έχει γίνει μίνι-δημοψήφισμα. Δεν θα έφτανα να πω ότι είστε εκτός θέματος (γιατί να μην είστε άλλωστε), αλλά είστε οπωσδήποτε σε λάθος ταινία. Άμα θέλετε, πάμε όλοι μαζί να δούμε Ταρκόφσκι και να φτάσουμε σε έκσταση αναλύοντας κινηματογραφικό ύφος και τεχνική. Ή, αν πρέπει να το διανθίσουμε και με ενόχληση για το που πάνε οι φόροι μας, ας βρούμε κανένα έλληνα σκηνοθέτη που να πήρε χρήματα από το ολοδιάφανο Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου. Και εκεί θα δούμε ποιος έχει έστω τις γνώσεις για να συμμετέχει στη συζήτηση. Η Σάττι δεν προσφέρεται και ούτε καν ισχυρίζεται ότι προσφέρεται.
    3 βαθμοί
  17. Μένω στο νοίκι και απ' ότι φαίνεται θα μένω στο νοίκι για τα επόμενα 140-150 χρόνια. Συμπτωματικά, καμιά 500αριά μέτρα απ' το πατρικό μου. Εκεί δεν πρόκειται να επιστρέψουμε ούτε εγώ ούτε ο αδερφός μου, μιας και έχουμε και οι δύο τετραμελείς οικογένειες και τα 56 τετραγωνικά το έκαναν μία φορά το θαύμα τους με τετραμελή οικογένεια. Έχει κυλήσει πολύ νερό στο αυλάκι από το '80 και το '90, άλλες οι ανάγκες για χώρο σήμερα. Μερικές σκέψεις με αφορμή το thread αλλά όχι στενά σχετιζόμενες με το θέμα: Αξιοσημείωτο πόσο δενόμαστε με τη γη ή και με τα ντουβάρια οι Έλληνες. Δεν κουνάω δάχτυλο, μέσα κι εγώ. Άλλοτε θα έκοβα αυτοστιγμή την κουβέντα, σήμερα αν ήταν βιώσιμο μάλλον θα έφευγα απ' την Αθήνα. Μάλλον όχι για χωριό με 30 κατοίκους, αλλά π.χ. για πρωτεύουσα νομού ή παραπλήσιο μέγεθος... χωρίς σκέψη. Το κοκτέϊλ σχεδόν μηδενικής οικοδομικής δραστηριότητας για κάμποσα χρόνια και απότομης αλλαγής συσχετισμών λόγω βραχυχρόνιας μίσθωσης περιμένει έναν καταλύτη για να γίνει καμπούμ. Δεν ξέρω ποιος θα είναι αυτός και πώς θα έρθει. Δεν ξέρω καν αν έχω δίκιο. Αλλά όσοι από τη γενιά μου τουλάχιστον αλλά όχι μόνο (είμαι 41) δε βρήκαν έτοιμη λύση, πώς να το πω κομψά, are already drinking him. And by the looks of it they will certainly continue drinking him dryly for the foreseeable future.
    3 βαθμοί
  18. ΝΑΙ είναι και λοιπόν; ΔΕΝ ΤΟ ΠΛΕΡΩΝΩ όμως οπότε στα έτσι μου και στα αλλιώς μου τι είναι (και μη με προκαλέσει κανένας περί αυτού γιατί θα φάμε τα μούσια μας και έχω μπόλικα καθώς είμαι αποδεδειγμένα από τους ελάχιστους μ@λ@κες ελ επαγγελματίες που πλερώνω τα πάντα)... την "παρεούλα" της μικρής όμως (που "τυχαία" και "φωτογραφικά" είχε τα "καλύτερα" γι αυτήν από 200 άλλους) την πλερώνω να 'ούμε και έχω απαιτήσεις (ειδικά αφού μπορεί) πέραν των αμφιλεγόμενων καλών προθέσεων της (που τελικά μόνο αυτή μπορεί να γνωρίζει αλλά εσείς περιέργως για το επίπεδό σας απριόρι προεξοφλείτε)... εγώ είμαι αυτός και αυτή είναι η συγκεκριμένη αισθητική μου μαζί με την απέχθειά μου για τις συγκεκριμένες διαδικασίες... αφού εσείς γουστάρετε το αποτέλεσμα και αδιαφορείτε για τις χρόνια δυσώδεις πρακτικές που το καθορίζουν ok σεβαστόν... αλλά μη μου το βάζεις ρε Τέρρυ κι εσύ στην κιτσοζυγαριά να τα μετρήσουμε ποιο είναι πιο πολύ κιτς για να δώσουμε άλλοθι στο δικό μας αν ζυγίζει λιγότερο.. τες πα.. τόπα πάλι όσο πιο ευγενικά μπορούσα ότι θεωρώ τον συμψηφισμό το μεγάλο πρόβλημα μας... έτσι δικαιολογούμε ΤΑ ΠΑΝΤΑ από την πολιτική αηδία για να μην προδώσουμε το όραμά μας μέχρι την μ@λ@κι@ του παιδιού μας μην εκτεθούμε ως σόι και παραμένουμε φρεναριστοί στην εν γένει κατρακύλα που κατά τα άλλα όμως αλά καρτ κράζουμε... και μη μου πεις πάλι ότι "ναι ρε κι εσύ από την eurovision που είναι πανηγύρι κλπ κλπ βρήκες να κάνεις θέμα;"... ε ναι ρε Τέρυ (τρως την μπόρα για όλους κράτα άμυνα) ΚΑΙ από την eurovision... γιατί είναι θέμα... είναι το θέμα της ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ που τρώω στην μάπα ειδικά τα τελευταία 10 χρόνια όποτε συνεργάζομαι σε προτζεκτ που εμπλέκεται δημόσιος φορέας με τα μαγειρέματα και τον ωχαδερφισμό του αρκεί να "φάμε" το κάτι τις μας όλοι και στα τέτοια μας το παραγόμενο... και αυτό το όντως ελάσσων του "τα τα τα" μπορεί να είναι μεν το κερασάκι αλλά αρνούμαι πια να κοιτάω μόνο αυτό και να προσπερνάω ότι βλέπω δικαιώνοντας πρακτικές που με προσβάλουν... υπάρχει και μια τούρτα από κάτω που το στηρίζει... και γω δεν γουστάρω να τρώω πια από αυτή χωρίς να κρατάω την μύτη μου όταν "βρωμάει"... anyway.. προσπάθησα να περάσω ανώδυνα την θέση μου γιατί το φόρουμ πρέπει να κρατάει τον χαρακτήρα του... σταματάω εδώ (αυτή τη φορά σίγουρα) γιατί θα πάει αλλού η κουβέντα και 60νταρίζω σιγά σιγά... ένα πράγμα που έμαθα είναι το να μην βάζω πια πρώτος το χέρι στην τρύπα... από μακριά κι αγαπημένοι... είπα ότι είχα να πω όποιος κατάλαβε κατάλαβε και πάμε παρακάτω να πούμε για καμιά tele... σόρυ αν κακοκάρδισα κάποιους αλλά τελικά γερνώντας γίνομαι όλο και πιο χαζός στις εκτιμήσεις μου για τους άλλους και πέφτω εύκολα από τα σύννεφα... το καλό είναι ότι έχω μάθει επίσης να μην χτυπάω πολύ και πονάω λιγότερο πηγαίνοντας μπροστά έστω και με κουτσό... Ν.
    3 βαθμοί
  19. ΚΑΙ στους στίχους κάνει σοβαρή δουλειά: ξεπερνάει το κλασσικό πρόβλημα της ελληνικής γλώσσας (τον πολυσυλλαβισμό), που έχει κάψει κόσμο και κοσμάκη, χωρίς να το ρίξει στην αργκό. Πρώτη φορά βλέπω τραγούδι να έχει εμβόλιμες αγγλικές φράσεις ΧΩΡΙΣ αυτό να βγάζει μάτι. Δεν είναι τυχαίο: η θητεία της στην ερμηνεία παραδοσιακών ηπειρώτικων (το "Μαργούδι", π.χ.) μαθαίνει πολλά σε κάποιον που θέλει να γράψει σύγχρονο τραγούδι χωρίς να λέει συνέχεια μαλακίες.
    3 βαθμοί
  20. Θα έπρεπε επειγόντως να γραφτεί ένα «Περί Σοβαροφάνειας» δοκίμιο. Για τη σοβαροφάνεια με την οποία η κοινωνία μας αντιμετωπίζει τα πάντα, παλινδρομώντας ακατάπαυστα ανάμεσα στον θαυμασμό και στην απέχθεια, στην αποθέωση και στον λιθοβολισμό. Το να σφίγγεις ισόβια τα δόντια μήπως και σου ξεφύγει ένα χαμόγελο σε κάνει άραγε καταθλιπτικό ή απλώς γελοίο; Για τη συμμετοχή σε ένα διαγωνισμό ελαφρού τραγουδιού πρόκειται. Όχι για τη διεκδίκηση των χαμένων πατρίδων. Ούτε για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Οι συντελεστές της φετινής συμμετοχής μας στη Eurovision είναι ευφυέστατοι. Το αποδεικνύει το χιούμορ τους. Η Ελλάδα που αυτοσαρκάζεται μακάρι να τα καταφέρει καλύτερα από την Ελλάδα που φουσκώνει, κοκορεύεται και δεν σηκώνει μύγα στο -σκουριασμένο φευ!- σπαθί της. Λυπάμαι μόνον που δεν συμμετέχει και η Ινδία στη Eurovision. Ποιος ξέρει; Ίσως να έστελνε ένα ζειμπέκικο. Ή ένα νησιώτικο. Χρήστος Α. Χωμενίδης Kαι περισσότερα...που μου αρέσουν όλα!!! https://www.athensvoice.gr/viral/trending-now/840380/zari-ta-sholia-gia-to-to-tragoudi-tis-marinas-satti/
    3 βαθμοί
  21. Εμένα οι ενστάσεις μου δεν βρίσκονται ούτε στο οτι αισθάνομαι πως εκπροσωπουμαι από την τραγουδιστρια (δεν το έχω αισθανθεί ούτε με αθλητάς....ούτε καν με πολιτικούς). Ούτε στο οτι δαπανήθηκε δημόσιο χρήμα γι αυτό (ούτως ή άλλως όλα τα έξοδα του δημοσίου στον κουβά πάνε). Τα κριτήρια μου είναι αμιγώς καλλιτεχνικά (υπό το πρίσμα του συγκεκριμενου θεσμού πάντα)....και το πόνημα αυτό πάσχει...οπτικοακουστικώς και εν συνόλω.
    3 βαθμοί
  22. Εξω απο την πλακα εμενα αυτο που μου κανει τεραστια εντυπωση ειναι η παντελης έλειψη ΧΙΟΥΜΟΡ των...επικριτων του βιντεο που δεν καταλαβαινουν οτι η Σατι κανει ΠΛΑΚΑ με τα στερεοτυπα που εχουν οι..ασπροκαλτσομενοιμεσανδαλια κΣενοι για την Ελλαδα..και δεν τα προβαλει ως θετικα σημεια της χωρας για τα οποια καποιος αξιζει να την επισκεφτει... (ενταξει είμαστε Βαλκανιοι και ως εκ τουτου το χιουμορ δεν ειναι και το δυνατο μας σημειο αλλα οχι και ετσι ρε φιλωΟυζ)
    3 βαθμοί
  23. Το μόνο "τρομακτικό" στην υπόθεση, είναι ότι βρίθουμε ακροατηρίου που δεν συνειδητοποίησε (μάλλον ποτέ) ότι η μουσική ανέκαθεν υπάρχει και λειτουργεί σε κάποιο χώρο, σε κάποιο φυσικό ή τεχνητό χώρο, έξω από τον οποίο δεν λειτουργεί και δεν έχει κανένα νόημα. Π.χ. τα gospel δεν γράφτηκαν για να τα ακούει κάποιος στον υπολογιστή του, αλλά για να τα τραγουδάει, μαζί με άλλους Χριστιανούς αδελφούς, σε κλίμα δέους και κατάνυξης. Τα blues έχουν τον αντίστοιχο φυσικό τους χώρο, η ντίσκο επίσης, το πανκ επίσης. Κοινώς, δεν υπάρχει η μουσική για να την αναλύουμε, αλλά για να τη ζούμε. Ειδικά όσοι δηλώνουν μουσικοί. Γράφει ο άλλος ότι κρίντζαρε με Σάττι (δεν το λέω για να τον υποτιμήσω, καθόλου, ίσα-ίσα μου είναι συμπαθέστατος). Κρίντζαρες επειδή περίμενες τι; Κάτι σαν Βίκυ Λέανδρος; Κάτι σαν Μαρινέλλα; Κάτι σαν Κοντσίτα; Κάτι σαν τη τρελάρα τη Σουηδέζα (δε θυμάμαι τώρα πως τη λένε); Κάτι σαν το αγαπημένο σου προγκ άλμπουμ; Κάτι σαν Χατζηδάκις; Μα δεν καταλαβαίνεις ότι όλα αυτά είναι άσχετα; Ή άραγε, σου άρεσε κάτι απ'όλα αυτά; Επίσης, πότε αγόρασες τελευταία φορά μουσική; (Λέω "αγόρασες" διότι το τζαμπέ κατέβασμα δεν είναι πραγματικά επιλογή, είναι "μπήκα σε ξένο λεμονόκηπο και ψάχνω μήλα"). Ήταν πριν ή μετά το 1990; Έχεις κατα νου πόσο άλλαξε ολόκληρος ο πλανήτης από τότε; Και - το ωραίο, που έγραψε ο άλλος φίλος - ότι το βίντεο του θύμησε Πακιστάν, μάλλον ήθελε να δει κάτι σε στυλ "Πανθέοι"; Ή μήπως κάτι σα βίντεο της Βανδή; Ή τι ακριβώς τέλος πάντων; Και τι πρόβλημα έχεις ακριβώς με την κινηματογραφική αισθητική αλά Πακιστάν; Έτσι είναι η Ελλάδα που βλέπω όταν βγαίνω έξω, δεν είναι γυμνασμένοι Ρουβάδες να θαυμάζουν τα "αρχαία" στο Μουσείο Ακρόπολης. Η μουσική (γενικότερα η τέχνη) δεν υπάρχει για να κολακέψει ή να εναντιωθεί στις προϊδεάσεις μας, αλλά να τις διαμορφώσει. Την ημέρα που λήγουμε αυτό σύνδεσμο διότι αγαπάμε πολύ τις προϊδεάσεις μας και δεν θέλουμε με τίποτε να τις αλλάξουμε, δεν υπάρχει λόγος να ερχόμαστε σε επαφή με τέχνη. Ας μείνουμε να θυμόμαστε την εποχή που είμαστε ακροατές, μπορεί να μας ξανασυμβεί στο μέλλον.
    3 βαθμοί
  24. ζΟΥΡΝΑΣ αγορι μου ο βασιλεφσ....τι να κλασι το κλαρινο..τιποτισ δεν κΣινι το αΦτι οπως ο ζουρνας.. το τραγουδι μαμαει και δερνει btw για το ειδος (δεν το ειπα εγω μου το ειπε ο ανιΠσιος μου που ακουει ΜΟΝΟ τραπ και ρεγκετον και ειναι 17 ετων και ινΕ και LGBT οποτε κατι κσερι ), σιγουρα το πρωτο τραγουδι της εβροβιζιον που εχουμε στειλει και μου αρεσει (ή τελος παντων δεν με κανει να θελω να αΦτοχτονισο απο την βαρεμαρα και την υποκρισια ) . σουπερ παραγωγη, πανεξυπνη ενορχηστρωση και το βιντεο σκοτΩ.
    3 βαθμοί
  25. Τι θα πει "πιο περίπλοκο"? Και μόνο που σκέφτηκε κάποιο νούμερο να προτείνει να μπει δια νόμου ποσόστωση της Ελληνόφωνης μουσικής που θα παίζουν ιδιωτικές επιχειρήσεις, είναι απλά τραγικό.
    3 βαθμοί
  26. Δεν είναι του Μπαρμπα-Θωμά αλλά αυτά τα νερά ...... με οβερλάι ...... γλύκιζμα https://www.musicstore.com/en_GR/EUR/Fame-SE-Big-Boy-Orange/art-GIT0051105-000
    3 βαθμοί
  27. Την άσπρη... Αν η περτοκαλιά ήταν με χρυσό hardware δεν θα το συζητούσα καν- και όχι ότι δεν είναι όμορφη με το nickel. Αλλά για τα γούστα μου "βοά" για χρυσό. ΥΓ: Το... ύστατο poll
    3 βαθμοί
  28. Προσωπικά βρίσκω όλες αυτές τις ιστορίες με τα παλλόμενα σώματα, το resonance και την προσπάθεια εδραίωσης ευθείας αναλογίας unplugged και plugged ήχου ηλεκτρικών οργάνων λίγο αστεία. Το έχω αναφέρει αρκετές φορές αλλά προσωπικά έχω πιάσει στα χέρια μου δεκάδες κιθάρες που "ξεκούμπωτες" δεν είχαν να πουν τίποτα και "κουμπωμένες" θέριζαν αλλά και το ανάποδο: έχω παίξει με όργανα που από τις δονήσεις του σώματος θα έλεγες ότι είναι ζωντανά και έχουν μάλιστα και συνείδηση. Και μόλις τα έβαζες σε ενισχυτή, δεν είχαν να πουν απολύτως τίποτα. Σχέση μεταξύ unlugged και plugged ήχου πιθανότατα υπάρχει αλλά η αναλογία δεν είναι αυτή η απλοϊκή που κυκλοφορεί.
    2 βαθμοί
  29. Γιατί κάποιοι ζουν σε τρώγλες, ή πιο σωστά, έχουν μετατρέψει το σπίτι τους σε τρώγλη. Το τι σκόνη έχω δει πάνω σε ξένα synths όλα αυτά τα χρόνια δεν λέγεται, σε κάποια από αυτά χρειαζόταν καλέμι για να βγει, είχε τσιμεντώσει. Το πρόβλημα παρουσιάζεται σε όλα τα synths, όχι μόνο στα MODX, με ένα μικρό search στο net θα βρεις πάμπολλες περιπτώσεις για προβλήματα που η σκόνη δημιουργεί σε synths οποιουδήποτε τύπου και κόστους. Εγώ το έχω κάνει πάρα πολλές φορές στο παρελθόν. Είχα ένα χούι παλιότερα να αλλάζω τη θέση των pitch & mod. wheels σε όλα μου τα synths, έτσι τα άνοιγα και έκανα αυτή την πατέντα. Το DX21 μου (ίσως και το SY55 μου) που έχω και κοιμάται σε κάποια ντουλάπα έχει ακόμα ανάποδα τα wheels. Το έκανα τόσο συχνά που όταν έπαιζα με synths τρίτων μπερδευόμουν με τα wheels τους. Ξεπερασμένο από τι και ποια synths ακριβώς? Μια βόλτα στο Thomann θα σου αποκαλύψει ότι τα 2/3 των synths διαθέτουν το 1/10 των δυνατοτήτων ενός MOXF, ενός Motif XF δηλαδή για να ξέρουμε για τι μιλάμε. Synths που δέχονται νέα samples/waveforms δεν ξεπερνιούνται ποτέ. Εδώ ακόμα ο μισός πλανήτης ασχολείται με...modulars και monosynths, και το MOXF θεωρείται dated? Μιλάμε για ένα mega-synth/workstation με 8-osc. engine, 3,977 waveforms, 16-part multitimbrality και με επέκταση της flash-ram στα 2GB (σκεφτείτε ότι τα Montage/MODX+ διαθέτουν standard 1,7GB user flash-ram και δεν παίρνουν επέκταση) που σημαίνει 2,048 έξτρα waveforms ή big user samples. To MOXF κυκλοφόρησε μόλις 10 χρόνια πριν παιδιά, μην τρελαθούμε τώρα, το μηχάνημα σκοτώνει.
    2 βαθμοί
  30. H φωνή είναι πολύ φλωρέ για το κομμάτι. Σκέψου το με φωνή Βασίλη Καρρά...
    2 βαθμοί
  31. Ανεξάρτητα από το συγκεκριμένο κομμάτι της Eurovision, αυτό που προκύπτει ξεκάθαρα από τις περισσότερες τοποθετήσεις του νήματος είναι ότι εάν η Μαρίνα Σάττι θέλει να καθιερωθεί στο ακροατήριο των πενηντάρηδων και βάλε, θα δυσκολευτεί να το πετύχει.Στην πράξη δεν νομίζω να την πολυενδιαφέρει και βασικά κιόλας. Εδώ που τα λέμε αν κινείσαι στο χώρο της ποπ, μια γενική αποδοχή από τη γενιά των γονιών σου παίζει να είναι ένα από τα κλειδιά της αποτυχίας. Με αυτή την έννοια κατά τη γνώμη μου μια χαρά το πάει το κορίτσι. Εμείς μαζί με τον Πασχάλη, τον Αντρέα Μικρούτσικο και άλλους σπουδαίους είμαστε εντελώς αποκομμένοι από το τι ακριβώς συμβαίνει στην πραγματικά ενεργή σκηνή του είδους. Το θέμα είναι η αποκοπή αυτή να μη δημιουργεί κομπλεξ και να μην εκδηλώνεται με μισαλλοδοξία και απαξίωση. Είναι κάτι φυσικό και δεν είναι πρώτη φορά που συμβαίνει, απλώς για κάποιους ίσως είναι η πρώτη φορά που αντιλαμβάνοντα ότι είναι πια στην άλλη όχθη. Οι γονείς, οι θείοι και οι παπούδες του Πασχάλη ήταν περισσότερο έξω φρενών με την τότε νέα μουσική από ότι ο Πασχάλης και οι υπόλοιποι με τη Σάττι. Δεν είχαν βέβαια internet, forum, social media για να εκτεθούν δημοσίως. Για το συγκεκριμένο κομμάτι προσωπικά παραδέχτηκα από την αρχή ότι βρίσκω ενδιαφέρουσες κάποιες γέφυρες, ιδέες κλπ αλλά δεν μπορώ να το προσεγγίσω αισθητικά ως σύνολο. Δεν μπορώ. Δεν φταίει το κομμάτι. Σχετικά με τις επίμαχες δηλώσεις με το ρέγκετον, είδα το σχετικό βιντεάκι και από τον τρόπο και μόνο που το λέει δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα υπεροψίας, πλάκα κάνει.
    2 βαθμοί
  32. @Superfunk Το επόμενο γκραν σουξέ των Twang Attack παρακαλώ να είναι Βούλα Πάλλα Ευχαριστώ... Συνεχίστε σε κόσμιο ύφος.
    2 βαθμοί
  33. Τίποτα λιγότερο από τεράστιος. Στα σχόλια γίνεται χαμός, με τον Frank Gambale να γράφει: «George is the greatest…total respect for the amazing man. No one has come close to him. I first saw him live at the State theater in Sydney in 1976, with his iconic Breezin’ band I was 17. I was so completely blown away I could not speak for several hours afterwards. Such a warm and gracious man too. First time I met was in Sydney. I was playing with my band at the Basement club. He called me out of the blue, I thought it was a prank by one of my band mates but it was him. He said “I heard your album Thinking Out Loud” and invited me to the Hilton downtown where he was playing the ballroom in a few nights time. We hung out for a few hours and he played my album and pointed out all the things he liked in real time. I’ll never forget that day. Then a day later he came early to my show and stayed for 2 full shows. I of course acknowledged his presence to the audience. He invited me to his show and somewhere in the middle of his show he acknowledged me to his audience. I was so surprised that he did that. He certainly didn’t have to. That just shows you the character of this kind and gracious man. I have seen him in concert many times over the years and always go backstage after to say “George, you are the greatest” because he is.» ️️️️️️ Frank G ️
    2 βαθμοί
  34. Κανά 100ρικο, πάντως εντυπωσιάζομαι πως ξέρουμε πως το μεγάφωνο είναι μούφα στο όλο σύνολο
    2 βαθμοί
  35. Εχει εξαιρετική φήμη. Είναι αντιγραφή του Laney cub 12R (του προηγούμενου μοντέλου). Έχει παρά πολύ ωραία καθαρά, που θυμίζουν κάπως μαρσαλ. Παίζει και στο 1 watt. Είναι ιδανική πλατφόρμα για πετάλια, εάν αυτο ψάχνεις.
    2 βαθμοί
  36. Δεν νομίζω ότι είναι μόνο Ελληνικό φαινόμενο. Είναι σίγουρα Αμερικάνικο επίσης. Στην Ευρώπη μπορεί να μην ισχύει, λόγω τεράστιου κόστους της κατοικίας από παλαιότερα,. Αυτό τείνει να γίνει και στην Ελλάδα. Επενδυτικά δεν τα θωρώ καλά τα ακίνητα (ειδικά πλέον) , αλλά για ιδιοκατοίκηση ,αν υπάρχει η δυνατότητα, εκ των ων ουκ ανευ.
    2 βαθμοί
  37. Η παραγωγή της (reissue) Melody Maker έχει σταματήσει εδώ και χρόνια με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη συλλεκτικότητά της. Η tele american performer από την άλλη είναι από τα σχετικά πολύ πρόσφατα μοντέλα της Fender και αποτελεί το entry level του αμερικάνικου εργοστασίου. Αντικατέστησε τη σειρά American Special. Νομίζω ότι στην αγορά μεταχειρισμένων, η Melody Maker έχει αρκετά μεγαλύτερη αξία από την american performer.
    2 βαθμοί
  38. Στα σοβαρά τώρα, στις αγγελίες υπάρχουν μερικά πλήκτρα ιδιαίτερα. Ως έγχορδος καμιά φορά χαζεύω για οφθαλμόλουτρο.
    2 βαθμοί
  39. Ζήσε Μάη μου... Οπότε: Νέο pc (αν το παλιό δεν τραβάει), Windows 11 και clean instal. Θα παιδευτεί λίγο στην αρχή ώσπου να το σετάρει όπως θέλει αλλά μετά θα είναι σίγουρος ότι όλα θα δουλέψουν ρολόι. Next case.
    2 βαθμοί
  40. Μακάρι να ήταν το μόνο- η κακή μουσική. Ζούμε σε εποχές "καθεστωτικής βλακείας" σε πολλά επίπεδα. Και θεωρώ (μπορεί να κάνω και λάθος φυσικά), ότι τα social media έπαιξαν τον καθοριστικότερο ρόλο- και είναι ο λόγος που τα σιχαίνομαι.
    2 βαθμοί
  41. Λογικό. Ένα ΠΣΚ να αναλύεις (εμου συμπεριλαμβανομένου) το ΤΙΠΟΤΑ είναι υπεραρκετό.
    2 βαθμοί
  42. Πως γίνεται ένας άνθρωπος με ταλέντο να βγάζει τέτοια χολή για άλλη συνάδελφό του μουσικό. Πράγματι, υποκριτής είναι. Καλά τα λες.
    2 βαθμοί
  43. Καλημέρα LK, δεν εννούσα εσένα, εννοούσα ακριβώς αυτά που διαβάζω στο Διαδίκτυο, από τυπικά αμόρφωτους έλληνες που τώρα χρησιμοποιούν τη λέξη "λόγιοι" σα να πρόκειται για βρισιά. Τιμή μας κύριοι (και κυρίες). Αλλά πέραν αυτού, ο Μαραθών έβαλε μία σελίδα που είχε και επαίνους για τη συμμετοχή και τον καταλαβαίνω που γράφει ότι του αρέσουν όλα τα σχόλια. Κατά τα άλλα, η δική σου αρνητική κριτική έρχεται από έναν άνθρωπο που λέει ότι ακούει μόνο Σινάτρα, ενώ του Καταρράκτη έρχεται από έναν άνθρωπο που πρότεινε να στείλουμε Φακανά - με όλο το σεβασμό και στους τέσσερις(4) :) (ήτοι Σινάτρα, Φακανά, LK, Καταρ) νομίζω ότι το οξύμωρον είναι προφανές. Αυτό που με πείραξε βέβαια είναι αυτή η ισοπεδωτική αντίληψη ότι όλοι είναι στις λάθος θέσεις, ότι δεν ξέρουν τι κάνουν, ότι "εγώ" θα τα έκανα καλύτερα, γενικώς "άμα με κάνουν μία μέρα πρωθυπουργό θα λύσω όλα τα προβλήματα της χώρας". Αυτά είναι αυτονοήτως ανοησίες, όποιος και αν τις λέει. Ειλικρινής απορία: Ποιος είναι ο Μίτζελος;
    2 βαθμοί
  44. Τι να πρωτοβάλει κανείς απο Τζεφφ... Αλλά νομίζω θα επέλεγα το παρακάτω, όπου σου σηκώνεται η τρίχα πώς αποδίδει το phrasing της τραγουδίστριας του ορίτζιναλ (ακολουθεί για σύγκριση)
    2 βαθμοί
  45. Κι εγώ την θεωρώ από τις πιο ενδιαφέρουσες καλλιτέχνιδες αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα και ιδιαίτερα πολύπλευρο ταλέντο. Ας περιμένουμε, όμως, να ακούσουμε και το τραγούδι. Δεν ξέρω αν θεωρείται τράππερ, αν και έχει κάποια trap στοιχεία, πάντως σίγουρα η μουσική της δεν είναι μουσική για boomers.
    2 βαθμοί
  46. Ωραίο παίξιμο και με γεια σου! Έχει πέσει το συγκεκριμένο μοντέλο στα χέρια μου, σε μαύρο χρώμα και το θυμάμαι αυτό που ανέφερες για το μανίκι. Η άποψή μου για τη συγκεκριμένη κιθάρα είναι πως, όπως και με τη συντριπτική πλειοψηφία των Ibanez, είναι vfm γιατί σχεδόν πάντα παίρνεις περισσότερα από όσα πληρώνεις.
    2 βαθμοί
  47. Ο μόνιμος αποκλεισμός του Dim μετά τόσα χρόνια παρουσίας στο NOIZ είναι απλά ντροπή.
    2 βαθμοί
  48. Υπάρχει κανείς που ενδιαφέρεται να κερδίσουμε τη Γιουροβίζιον? Και αν ναι με ποια προοπτική οφέλους? Το επιχείρημα των υποστηρικτών είναι ότι έχει στο παρελθόν αναδείξει τους ABBA, τη Celine Dion, τον Iglesias και τη Νανα Μούσχουρη. Έχει δηλαδή καπου 40 χρόνια που έπαψε να είναι φρέσκο το όποιο ενδιαφέρον υπήρχε. Και καλλιτέχνες που χρηματοδοτήθηκαν για τέτοιες καριέρες δεν υπάρχουν πλέον πουθενά. Προσωπικά βλέπω ότι όσοι πήγαν και κέρδισαν, δεν κέρδισαν κάτι σπουδαίο πέραν μιας μικρής περιόδου που ήταν στην επικαιρότητα της Ευρωπης για μη μουσικούς λόγους, και μια λιγο μεγαλύτερη στην επικαιρότητα της χώρας τους. Και τα δύο δυστυχώς ξεχνιούνται σύντομα. Μετά μη καταφέρνοντας να ανακινήσεις πάλι αυτή τη δημοσιότητα με ίδια μέσα, σε τρώει η μαρμάγκα, όπως συμβαίνει και με τα talent shows. Είναι καλή η δημοσιότητα (ως ενος σημείου) αλλά είναι καλύτερο να την απολαμβάνεις για λόγους που η ιδιότητά σου δικαιολογεί. Η κοινωνία και η μουσική τι κέρδισαν απο το θεσμο? Μας έμεινε κανα τραγούδι τα τελευταία 40 χρόνια ή κανένας παραγωγικός συνθέτης? Τροφή για κουβεντούλα/ροκάνισμα χρόνου στα πρωινάδικα και γυρνάς στον εγχώριο μανατζέρ σου δινοντας του μια ευκαιρία να σε πουλήσει αλλιώς για λίγο. Απο την άλλη αν στραβώσει η δουλειά και πας σβουριχτός για κουβά, μπορεί και να είναι χειρότερο απο το να μην πήγαινες καθόλου και να συνέχιζες αυτό που έκανες απο πριν.
    2 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου