Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου από 18/01/2020 σε Αναρτήσεις

  1. 13 points
    Οι ακουστικες κιθαρες που ηχογραφησα πριν τις φαει η μαρμαγκα της μιξης
  2. 12 points
    Καλησπέρα σε όλους και όλες!! Καλή ακρόαση!
  3. 11 points
    Καλησπέρα! Μία ταπεινή προσπάθεια να βγάλω ένα από τα αγαπημένα μου solos της glam περιόδου του τεράστιου Timmons. Έχω να μελετήσω σοβαρά από τον Αύγουστο, αλλά βαρέστε ελεύθερα. Όλες οι κιθάρες παιγμένες από μένα, μπάσο και drums πέρασαν από VSTi plugins.
  4. 9 points
    Μιας και μετα απο ενα διαστημα γενικοτερης αποχης απο τη μουσικη ξαναξεκινησα εδω και κανα χρονο να παιζω λιγο κλασσικη (που ειχα να ακουμπησω απο το λυκειο) και ακουστικη κιθαρα (που δεν ειχα πιασει ποτε σοβαρα) ειπα να ξαναδοκιμασω και την τυχη μου στο home recording. Περισσοτερο για λογους προσωπικης μελετης και περιεργειας. Θα ταλαιπωρησω λοιπον τα αυτια σας με μια πρωτη αποπειρα. Το Σαββατο που ειχα λιγο χρονο εκατσα και ηχογραφησα μια νωχελικη και αρκετα προχειρη εκτελεση του Gnossienne 1 του Satie (σε arrangement για κλασσικη κιθαρα). Εγραψα με ενα stereo pair απο small condenser mics (Superlux Hi-10, χαιλικια οχι αστεια) λιγο λιγοτερο απο ενα μετρο απο την κιθαρα με καρτα ηχου ενα Zoom R6. Ακολουθησε ενα υποτυπωδες eq/mix στο cakewalk το οποιο δεδομενου του οτι δεν εχω studio monitors και κυριως του οτι δε ξερω τι κανω ηταν μαλλον τολμηρη αποφαση. Φιλικη συμμετοχη στο background το ψυγειο μου το οποιο αποφασισε να δωσει λιγο πονο ειδικα εκει στην αρχη του κλιπ. Feedback, συμβουλες, κραξιμο για το παιξιμο, την ηχογραφηση, το σπιτι μου ολα ευπροσδεκτα. Gnossienne 1.mp3
  5. 8 points
    Υστερεί σε ένα κάρο πράγματα που η προκατάληψη δεν μας αφήνει να δούμε. Το ίδιο βέβαια ισχύει και από την ανάποδη, ότι τα "ποιοτικά" όργανα υπερτερούν σε ένα κάρο πράγματα που η προκατάληψη επίσης μας οδηγεί να τα βλέπουμε έτσι. Παράδειγμα. Πήγαινε παίξε μια Epi Les Paul Standard, μια Gibson Les Paul Standard και μια R58 Les Paul Standard από το Custom Shop. Oι διαφορές τους υποτίθεται ότι είναι η ποιότητα των ξύλων, το φινίρισμα/στήσιμο, το hardware/μαγνήτες/ηλεκτρικά και φυσικά το "όνομα". (όπου όνομα= το πού φτιάχνονται και τι αντιπροσωπεύει το "made in" σε κάθε προϊόν, ποιοτικά αλλά και πνευματικά/ηθικά). Δεν αμφιβάλλω ότι παίζεις μια χαρά με όργανο των 300Ε (κι εγώ άλλωστε με τέτοιο παίζω), αυτό όμως δεν αναιρεί σε καμία περίπτωση το ότι η R8 του Custom Shop είναι ένα όργανο "κόσμημα" στα χέρια οποιουδήποτε κιθαρίστα μπορεί να το εκτιμήσει. Δυστυχώς για εμάς τους "φτωχούς" η αλήθεια είναι αυτή, ότι πιάνεις ένα όργανο το οποίο έχει ένα απίστευτο vibe -όπου vive: πολύ καλά υλικά, εξαιρετικά εκτελεσμένη κατασκευή, με σωστό βάρος, responsive, στιβαρό, εξαιρετικό fretwork, πολύ προσεγμένα ηλεκτρικά, απίθανους PAF, woody, clonky, twangy. Στον ενισχυτή σχεδόν ακούς αυτό που βγαίνει unplugged. Στο Custom Shop της Gibson δουλεύουν φτασμένοι luthiers που επιμελούνται κάθε στάδιο της διαδικασίας. Στο Custom Shop της Gibson έχουν όλα τα πατρόν, τα αρχεία και τα καλούπια στη διάθεσή τους, καθώς και real life models όπου έχουν reference για το εκάστοτε τελικό αποτέλεσμα. Σε όργανα τέτοιου επιπέδου τιμής, ο πελάτης απαιτεί συγκεκριμένα πράγματα και το τελικό προϊόν πρέπει να αντικατοπτρίζει αυτές τις απαιτήσεις. Πέρα απο το historical accuracy επιβάλλεται το όργανο να εντυπωσιάζει σε κάθε επίπεδο τους απαιτητικούς. Αυτούς δηλ. που έχουν παιξει με μερικές εκατοντάδες vintage και νέα όργανα και περιμένουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Αυτό είναι κάτι που έρχεται με την εμπειρία και με τη διαρκή τριβή με τον ήχο του οργάνου αλλά και με την ανάπτυξη τέτοιων κριτηρίων με το πέρασμα του χρόνου. Εγώ λοιπόν επειδή έχω παίξει πολλά τέτοια παραδείγματα και Epi και Gibson και Custom Shop, δυστυχώς για εμένα/εμάς, το Custom Shop είναι εμπειρία κατάνυξης. Η Gibson είναι μια καλή παρακαταθήκη/επένδυση και ένα ομολογουμένως εξαιρετικό όργανο και η Epi είναι ένα απίστευτο εργαλείο μάθησης, αλλά και δουλειάς με το οποίο μπορείς να σταθείς επάξια σε οποιαδήποτε συνθήκη, studio, stage, bedroom. Οι διαφορές στην τιμολόγηση δεν είναι εικονικές. Αν ήταν, όλοι μα όλοι θα έπαιρναν Epi και θα τελείωνε εκεί το θέμα. Δεν είναι τυχαίες οι τιμές. Αντανακλούν το ακριβές status ενός προϊόντος. Αν η Gibson ηταν πιο φθηνή, όλοι θα αγνοούσαν την Epiphone. Αν η Custom Shop ήταν πιο φθηνή όλοι θα πήγαιναν εκεί και όχι σε standard. H διαβάθμιση αντανακλά αυτό ακριβώς. Χρόνια τώρα παίζω με Epi και η εμπειρία μου μαζί της είναι περισσότερο από θετική. Με έχει βγαλει ασπροπρόσωπο παντού. Δεν με εμποδίζει αυτό όμως από το να μην εκτιμήσω τη διαφορά της με τη Gibson ή το Custom Shop. Απλά παίρνω απόφαση ότι η τσέπη μου αντέχει μέχρι εκεί, αναγνωρίζω τις δυνατότητές μου οικονομικά και παικτικά, κρίνω τις απαιτήσεις μου και τοποθετώ τον εαυτό μου σε αυτή την κλίμακα. Και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Πάντως αν ένα υποτιθέμενο πρωί μου έλεγαν, "διάλεξε μία από τις τρεις αλλά δεν μπορείς να την πουλήσεις ποτέ", εννοείται την ακριβή. Κι ας μην είχε σημασία η τιμή πλέον.
  6. 7 points
    Μια αποπειρα στο Poor Boy Long Ways from Home του John Fahey. Ειναι απο τους αγαπημενους μου κιθαριστες εδω και χρονια αλλα μολις προσφατα αρχισα να προσπαθω να παιξω σε αυτο το ειδος ακουστικου fingerstyle με μεταλικα fingerpicks, τα οποια ακομα πασχιζω να συνηθισω για να πω την αληθεια. Θα ακουσετε και τα χρατςχρουτς στην ηχογραφηση, προσπαθησα να τα εξουδετερωσω σε ενα βαθμο αλλα ειναι αρκετα δυσκολο και ισως αξιζει δικο του θεμα συζητησης διοτι εχω ακουσει για διαφορες πατεντες με de-esser κλπ...I digress. Η κιθαρα ειναι μια Sigma JM-SG45 (J-45 copy δηλαδη) με (ψιλοψοφιες) nickel bronze χορδες και η ηχογραφηση εγινε με ενα stereo pair απο Superlux Hi-10 (small condenser). Λιγο eq και λιγο reverb μετα στο Sonar/Cakewalk/πωςτολενεαυτεςτιςμερες. Poor Boy.mp3
  7. 7 points
    Μιας και η γρίπη με καθήλωσε σπίτι, βρήκα την ευκαρία να κάνω γα πρώτη φορά μια “παραγωγή” δική μου. Όχι έτοιμο backing track δηλαδή. Οι κιθάρες είναι όλες παιγμενές απο εμένα. Drums: EZDrummer Keys: Logic VSTis Reverbs-delays + Mastering (:D) με plugins του Logic. Αναμένω τη γνώμη σας και πάνω από ολα τις συμβουλές σας. Opeth_Burden_mpamps_final.mp3
  8. 7 points
    BU: Bend upwards. The “target” pitch is always shown in brackets. BD: Bend downwards. The “target” pitch is always shown in brackets. PB: Pre-bend. The starting note of a bend, which is performed but not heard. Usually shown prior to a LD or LB. LD: Let down. The string is let down after upward bend. RPB: Re-pick bend. LB: Let back. The string is let back after a downward bend. BSS: Bend slightly sharp. Microtonal bends. S: Slide. This is usually accompanied by the gliss designation. H: Hammer-on PO: Pull-off tr: Trill Vib: Vibrato MU: Muted note(s). In the music copy, brackets highlight severly muted notes. Also, staccato dots are used where appropriate. T: Right hand fingerbpard tap. Two hand tapping technique. L/H: Left hand only hammer-on. CO: Cut off, A note played staccato/cut off prematurely by right hand muting. TA: Tremolo arm. This is often combined with other symbols: e.g. TAS, TABU TA Vib: Vibrato produced vi the tremolo arm. TAS: Using the tremolo arm to either ‘slide” into or away from a note. TABU: Raising the pitch of a note with the tremolo arm. TALD: Letting the note back to the starting pitch after a TABU Ph: Pinched harmonic. THe music notation usually shows both the fundamental note and the overtone. Th: Tapped harmonic Nh: Natural harmonic LS: Let hand slap.
  9. 6 points
  10. 6 points
    ΩΡαιες κιθάρες! Να πεις στον μιξερα να ανεβάσει λίγο ακόμα τη ΦΩΝΗ. Με πήρανε από τον ΚΡΟΝΟ και δεν την ακούνε καλά
  11. 6 points
    Προσωπικά φοβάμαι τους δρόμους της Αθήνας μιας και όσα αναφέρω στα μηνύματα είναι καθημερινή πολλαπλή τακτική. Δεν ισχύει για την επαρχία και τις πιο αραιοκατοικημένες περιοχές. Σίγουρα σε μικρότερο ποσοστό. Η Αθήνα είναι μια αφιλόξενη και απάνθρωπη πόλη που οι οδηγοί συμπεριφέρονται καχύποπτα κι επιπόλαια γιατί έτσι συμπεριφέρονται και σε κάθε άλλη έκφανση της άτακτης καθημερινότητας τους: να μη του πάρουν τη σειρά, εντάξει ελέγχω πριν περάσω το κόκκινο, δεν είμαι κα'νας ανεύθυνος! Τα σήματα; Τα φλας; 'Νταξ, κοιτάω. ενα μήνυμα στον Άκη έστελνα δυο λεπτά πήγα κι άφησα το "όχημα" εδω έλα μωρέ πως κάνεις έτσι, λες και σου πειράξαμε την αδελφή κλπ. κλπ. Να συνεχίσω ή μήπως κάποιος άλλος Αθηναίος βιώνει μια διαφορετική πραγματικότητα; Και ήρθε το κουτί - αμερικανιά να ταράξει την τάξη στους ήσυχους και ασφαλείς μας δρόμους. Καθωσπρεπισμός σου λέει. Αφου λοιπόν τα ξέρουμε, γιατί δεν τα τηρούμε; Γιατί αν τα ξέρουμε και είναι και αυτονόητα, άλλος χαρακτηρισμός απο το ΗΛΙΘΙΟΙ δεν μας ταιριάζει.
  12. 6 points
    Πολύ φοβάμαι ότι δεν υπάρχουν απλά κάποιοι κακοί οδηγοί στην Ελλάδα, είμαστε όλοι καλοί οδηγοί μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου. Έχω κάνει σχεδόν όλα τα λάθη που μπορεί να κάνει ένας οδηγός, άλλες φορές από κούραση, από άγνοια ή από απλή χαζομάρα. Ξέρω πολλούς που έχουν να πουν αντίστοιχες ιστορίες και γενικά δεν τους θεωρείς επικίνδυνους οδηγούς. Το συμπέρασμά μου είναι ότι είμαστε πολλοί πιθανοί δολοφόνοι που απλά το ξεχνάμε από υπερβολική αυτοπεποίθηση. Αυτά τα μηνύματα είναι χρήσιμα γιατί μας το θυμίζουν, και ένας να την γλυτώσει το κέρδος είναι τεράστιο. Μπορεί και να κάνω λάθος και να είμαι μόνο εγώ ο κακός οδηγός.
  13. 6 points
  14. 5 points
    Ενιωθα "ζεστος" και προσπαθησα να γραψω κατι "νεοκλασικο", γρηγορο και μελωδικο. Τα λαθη πολλα, δεν το κανω συχνα, αλλα βγηκαν καποιες ωραιες φρασουλες. (Παιζω σε backing track) sgbt.mp3
  15. 5 points
    Εαν βλεπεις και καμια κινεζικη ταινια/σειρα, απομακρυνσου τουλαχιστον 2 μετρα απο την τηλεοραση.
  16. 5 points
    Λογικα, θα μετρας με το ματι τα hz στη συχνοτητα ανανεωσης.....
  17. 5 points
  18. 5 points
    Πάμε λίγο στα σοβαρά ζητήματα. Εμφανισιακά ποια γουστάρεις περισσότερο;
  19. 4 points
    Telecaster. Φυσικά. Αλλά γενικά ο καθαρός ήχος είναι περισσότερο θέμα ενισχυτή παρά κιθάρας. Αν σου αρέσει ο καθαρός ήχος της LP θα χρειαστείς τουλάχιστον 50 βαττ ενισχυτή ,λαμπατο φυσικά,για να τον πετύχεις μια και οι διπλοί μαγνήτες έχουν μεγαλύτερη έξοδο. Εν κατακλείδι πάρε μια Tele
  20. 4 points
  21. 4 points
    Μην τυχόν μαλώσετε. Σας παρακολουθώ με την τελευταία υπερσύγχρονη λέξη της τεχνολογίας λέμε. Υ.Γ. Συγνωμη αλλα σημερα θα σας σπασω τα @@ με το νεο μου παιγνίδι
  22. 4 points
    Τοτε που το rock n'roll ηταν rock n'roll
  23. 4 points
    Ο συγγραφεας, αυτοπροσωπως??
  24. 4 points
    Απο το 3.35 αρχιζει το ζουμι Μπορουμε να το συζητησουμε κιολας. Διαφωνω ας πουμε με τον ορο "λαθος" στη μουσικη. Παντα λεω οτι δεν υπαρχει λαθος. Για ολα τα "λαθη" υπαρχει "δικαιολογια". Και νομιζω το ιδιο πιστευει και ο ιδιος, αλλα υποθετω οτι το λεει για να καταλαβουν κι αυτοι που δεν εχουν εμβαθυνει. Πχ το "λαθος" που κανει στο 5.48, δεν ειναι λαθος. Και εξηγω αυτο που ... δεν εξηγησε. Πανω σε Β add2 ακορντο (1-2-3-5) αρχιζει και παιζει μια απλη Β major pentatonic (1-2-3-5-6). Οταν γυριζει το ακορντο σε A add2, (κατι που του "λεει" οτι ειμαστε στις βαθμιδες 4 και 5 της E major scale) αυτο του συμπληρωνει στην B major pentatonic (1-2-3-5-6), τις βαθμιδες 4 και b7 και πλεον γινεται Β Mixolydian (1-2-3-4-5-6-b7). Oταν επιστρεφει το ακορντο στο Β add2, αντι να συνεχισει σε Β mixolydian, το γυριζει σε Β superlydian (ακομα πιο "exotic" scale: 1-2-3-#4-5-6-b7) που ουσιαστικα ειναι η mixolydian που επαιζε πριν (1-2-3-4-5-6-b7), που απλα τωρα εχει #4 . Μια βαθμιδα που δεν υπαρχει στο ακορντο (1-2-3-5) και ετσι ειναι ελευθερος να τη βαλει οπως θελει. Ειτε ως 4 ειτε ως #4. Λαθος δεν ειναι ομως. Και αυτα τα εκανε χωρις να σκεφτεται θεωρια Δεν παω καν στο 11.20 που αρχιζει να παιζει Bb lydian πανω στο E D riff της κιθαρας. (θεωρει τις E και D ως 3 και #4 της Bb lydian)
  25. 4 points
    Πρωτη μου εγγραφη με sm57 και υπολογιστη. Χρησιμοποιησα cubase 5 ανοιγοντας ενα stereo καναλι για vocals. To διπλασιασα ωστε να το ακουω στερεο. Και εκανα normalize -2db διοτι σαν να μου φανηκε ψηλη η ενταση. Βεβαια, ακουω κατι τριξιματα. Ειναι διοτι ειχα ψηλωσει πολυ το mic? Πως σας φαινεται γενικοτερα ο ηχος? Παιζω καθαρα και οσο παει βρωμιζω (το παρακανα παλι με τo gain). test12.mp3
  26. 4 points
    Λένε πως ο τελευταίος δάσκαλος Αυλού του Πάνα, εθεάθη τον 3ο αι. π.Χ. να κατεβαίνει τρέχοντας τις πλαγιές του Ολύμπου φωνάζοντας : Χριστούλη μου !! Και για να μην έχεις λάβει τόσον καιρό απαντήσεις από τα μέλη του forum, μάλλον είναι αλήθεια ... Υ.Γ. Οσο για την αντιπρόταση του φίλου Ledge να μάθεις αντί για Αυλό, Αρπα και μάλιστα Εβραϊκή για να σου έρθει πιο φθηνά και με περισσότερες νότες έχω να σου προτείνω τον Μπαγλαμά. Τον κουβαλάς ευκολότερα (μέσα στο σακάκι σου) και επιπλέον θα μάθεις και την χρήση της πένας ! Ετσι, σε 2-3 χρόνια θα γλυκαθείς και θα αρχίσεις τις ερωτήσεις για Fender και για Katana , οπότε και θα ακούσεις επιτέλους εν χορώ : "Καλοσώρισες στο φόρουμ" :)
  27. 4 points
    Φίλε πνοή και νύξη, Δεν ακυρώνω την αξία των high end οργάνων σε καμία περίπτωση. Είμαι άλλωστε κάτοχος δύο custom shop κιθαρών, jackson kelly και les paul custom. Σίγουρα μιλάμε για άλλου επιπέδου όργανα, unplugged βαράς ένα ακκόρντο και δονείτε όλο το όργανο, πράγμα που βγαίνει και όταν κουμπώσεις σε amp. Μαγνήτες matched με το όργανο, clarity, open sound, in between ήχοι με το vol etc. + ότι όταν πιάνεις να παίξεις εμπνέεσε για κάποιο περίεργο λόγο... ΑΛΛΑ Τα χρήματα που κοστίζουν είναι πάρα πολλά για αυτά που ζητάνε, όταν μέσω upgrades και σωστού setup έχω φέρει entry level και mid priced όργανα αρκετά κοντά. Αυτό που δεν μπορεί να αλλάξει και θα ήθελα διευκρινίσεις σχετικά αν κάποιος ξέρει, είναι τα μεσσαία του οργάνου. Τα high end όργανα βρίσκονται συχνοτικά ακριβώς εκεί που πρέπει και δεν είναι θέμα μαγνητών, αφού έχουν γίνει άπειρες τράμπες από les paul custom σε epi πχ. Έχουν πολλά mids και κόβουν στη μίξη άνετα, αντίθετα τα low end μοντελά έχουν scooped ήχο και δεν κόβουν εύκολα. Ο ήχος είναι ακριβό σπορ και ΔΕΝ έχει τέλος, το θέμα είναι να παίζεις μουσική να δημιουργείς και να γουστάρεις, με ό,τι όργανο. Κυνηγώντας τον απόλυτο ήχο αναλώνεσαι και χάνεις την ουσία. Επίσης κανείς δεν ασχολείτε με το πόσες κιθάρες έχουμε, τι ενισχυτές, τι λάμπες βάλαμε etc. Ένα καλό ριφφ και ωραία εμφάνιση κάνουν τη διαφορά στο κοινό.
  28. 4 points
    Ένα από τα δύο ισχύει. Ή θέλεις επιβεβαίωση ότι όντως είναι ωραία η PRS, ή .... ... της δείχνεις τις απαντήσεις, περιμένοντας ότι εμείς σίγουρα θα διαλέγαμε την charvel, έτσι ώστε να της πεις "είδες? όλοι αυτήν θα διάλεγαν". Δεν μας το είπες όμως βρε λόρδε μου να ξέρουμε τι να ψηφίσουμε. Πάντως αν είναι το δεύτερο (βάλε φάτσα "χαχα" για συνθηματικό αν είναι έτσι) εγώ ίσως αναθεωρούσα την άποψή μου. EDIT: Λοιπόν φίλτατε λόρδε μου το ξανασκέφτηκα. Charvel με κλειστά μάτια θα πάρεις, η άλλη είναι για τζαζίστες με γυαλιά, καράφλα και κοιλίτσα.
  29. 4 points
  30. 4 points
    Αν και γενικά δεν ασχολούμαι με μεταφράσεις (παρά μόνο σε πελάτες σαν εξυπηρέτηση) τις τελευταίες μέρες (μάλλον τρέχει καμία προκήρυξη) βαρέθηκα να μεταφράζω ECDL, Πτυχία Πληροφορικής IT , και άλλα τέτοια ψιψιψίνια....... Και αν και το κάνω μηχανικά, σε κάποια στιγμή πρόσεξα τί μεταφράζω και ....γέλασα. Πολλοί από αυτούς ξέρουν word.....και να στέλνουν e-mail....πιστοποιημένα. Και μάλιστα αυτή η εξέχουσα ικανότητα τους(που πλήρωσαν αδρά να την πιστοποιήσουν).....μοριοδοτείται!!! Φευ....υπάρχουν και "complete Digital & Social Media Strategy" ....¨σπουδές". Δεν θέλω να περιαυτολογώ, όχι από σεμνότητα, απλά βαριέμαι......αλλά στα χρόνια που ασχολούμαι με υπολογιστές....γύρω στα 25, έχω κάνει απίστευτα πράγματα....για δικηγόρος , τόσο σε επίπεδο hardware όσο και software......δίκτυα....νεκρανάσταση πεταμένων υπολογιστών….τεσπα. Και σκεφτόμουν γελώντας, ότι χωρίς αυτό το περιβόητο "χαρτι"....είμαι νεάτερταλ στους υπολογιστάς...για τον έξω κόσμο. Επισήμως ΔΕΝ έχω ιδέα….
  31. 4 points
    Kι ομως, αυτο το ελαφρυ χασιμο των πριμων και το πως σκουραινει-ζεσταινει ο ηχος (μειωνοντας και το gain) οταν κατεβαζεις το volume ειναι πολυ ωραιο. Νομιζω μπορεις να εχεις και τα δυο αφηνοντας το στοκ wiring στην κιθαρα, και χρησιμοποιωντας volume pedal για να μειωσεις ενταση χωριςνα κοψεις πριμα.
  32. 4 points
    Θα τους καμω ΜΠΑΝ. Ειμαι ΣΕΟ και ΓΓ (γενικώς ΓΑμω).....Μοδερετορ Ντιτζιταλ ...πιστοποιημένος
  33. 4 points
    Μεγάλη κουβέντα ανοίγεις τώρα. Και με SF και cos_dr στα πέριξ, είναι επικίνδυνα τα πράγματα. Χαχαχαχα, ξεράθηκα πάλι.
  34. 4 points
    Με τις παλιές τις μπαταρίες που συμπλήρωνες υγρά, όποτε έπαιρνα για συμπλήρωμα έπινα και καμιά τζούρα, τώρα που τις φτιάχνουν κλειστού τύπου στέγνωξε το λαρύγγι μου.
  35. 4 points
    Τελικώς το χρωμα ήταν πολύ άσπρο κ ξαναδοκιμασαμε την τύχη μας Άντε με γεια μου!
  36. 3 points
    Καλησπερα-Καλημερα σε ολους. Μολις εγραψα αλλο ενα κομματακι. Οποιαδηποτε κριτικη και συμβουλες...καλοδεχουμενες!!!
  37. 3 points
    ...Πρωινός καφές, πετυχαίνω το εν λόγω video. Και μένω με το στόμα ανοικτό. wow !!
  38. 3 points
    Βρε παιδιά αφου σας είπα ότι σας βλέπω απο το IBM ναούμε . όχι επι προσωπικού.
  39. 3 points
    50 ετών ο Richie, έβγαλε και δίσκο με 50 τραγούδια. Ένα από αυτά το παρακάτω:
  40. 3 points
  41. 3 points
  42. 3 points
    1. Κατι πρεπει να γινει με το feedback. Δεν εχω καταφερει να δωσω ουτε ενα σε οποια συναλλαγη εχω κανει. Δεν ξερω αν κατι δεν κανω εγω καλα ή φταιει το συστημα. 2. Επισης αυτο με το log in. Αν και παταω "να με θυμασαι", με "ξεχναει" αμεσως. 3. Νομιζω καλο ειναι να συνδεεται με καποιο τροπο η αγγελια με τα μελη. Δηλαδη να ξερω οτι αυτος που πουλαει κατι και με ενδιαφερει, ειναι καποιο μελος που διαβαζω.
  43. 3 points
    Απέφευγα να διαβάσω το thread καιρό τώρα, αλλά τις τελευταίες μέρες έριξα μια ανάγνωση. Νομίζω ότι το αυτονόητο είναι ότι αν σου ζητήσουν να ετοιμάσεις κάποια κομμάτια για να πάτε και να έχετε μια κοινή αναφορά, να το κάνεις όσο καλύτερα γίνεται. Να ξοδέψεις και 5ώρες/κομμάτι αν χρειαστεί. Γενικά είμαι άνθρωπος που δεν μου αρέσουν οι μετριότητες και χαλιέμαι όταν τα πράγματα δεν βγαίνουν όπως τα φανταζόμουν, ακόμη/ειδικά από εμένα. (το οτι δεν μου αρέσουν οι μετριότητες δεν σημαίνει ότι δεν έχω επίγνωση του επιπέδου μου ή των άλλων). Δεν καταλαβαίνω τη λογική του πασαλείμματος, πέρα από την έλλειψη αυτοεκτίμησης και αυτοσεβασμού. Μου φαίνεται αδιανόητο να δώσεις μικρό ποσοστό των ικανοτήτων/δυνατοτήτων σου από καχυποψία, επιφύλαξη ή δεν ξέρω κι εγώ τι. Αυτό για μένα είναι αδιαπραγματευτο. Για μένα είναι απλά σοβαρή έλλειψη αντίληψης και αυτογνωσίας. Υπάρχει σοβαρότατο πρόβλημα, και όσο πάει θα αμβλύνεται, κατανόησης ικανοτήτων/δυνατοτήτων/επιπέδου και έλλειψη κοινωνικών δεξιοτήτων. Οι άνθρωποι δεν ξέρουν να μιλούν και δεν ξέρουν να ακούν. Γινόμαστε έρμαια αντικοινωνικής κοινωνικότητας. Προτιμώ έναν μέτριο που ξέρει ότι είναι μέτριος παρά έναν μέτριο που νομίζει ότι είναι καλός ή έναν καλό που νομίζει ότι δεν είναι καλός/ έχει το ανικανοποίητο. That said, δεν σημαίνει ότι μετράει η αρτιότητα στην εκτέλεση ή η υπακοή για να κερδηθεί ένα νέο μέλος μπάντας. Αλλά είναι το πρώτο πεδίο συνεννόησης. Το τι επίπεδο είναι ο μουσικός ή η μπάντα είναι εντελός αδιάφορο. Το που παίζει ή που στοχεύει, επίσης. Τα υπόλοιπα επίσης προαιρετικά. Δνε χρειάζεται να είσαι κολλήτός με κάποιον ή να ακούς τα ίδια πράγματα για να κάνετε χωριό μουσικά. Ίσα ίσα που βρίσκω ενδιαφέρον σε αυτό, γιατί δείχνει πόσο μπορεί να θυσιάσει ο καθένας από την προσωπικότητά του χαριν του αποτελέσματος. Πρόσφατα χρειάστηκε να βάλουμε αγγελία για μέλος μπάντας. Χαλαρή κατάσταση, όχι πολύ βαρύγδουπα πράγματα, ούτε ομως και χαζοχαρούμενα. Έπρεπε να γίνει οντισιόν μιας και ενδιαφέρθηκαν 6 άνθρωποι, οι οποίοι μας τίμησαν με το χρόνο τους και προσπαθήσαμε μέσα από ένα μισάωρο έκαστος να κάνουμε μια πρώτη προσέγγιση. Διαθέσαμε μια μακρά playlist 80-90 κομματιών να επιλέξουν 4-5 έκαστος για να τα δουμε σε πρόβα. Κάποια επειδή είχαμε χρόνια να τα παίξουμε, έπρεπε να κάνουμε και εμείς μια επανάληψη. Δεν υπήρξε απαίτηση για "δέσιμο" ή "ξεπατίκωμα δομικό" Ούτε σύγκριση. Η πρόβα ηχογραφήθηκε, τα ακούσαμε όλοι, επισημάναμε υπέρ/κατά κλπ. και καταλήξαμε. Όχι στον καλύτερο, ούτε στον πιο συνεπή. Σε αυτόν που μας έκανε να παίξουμε/περάσουμε καλύτερα. Τελικά. Kαι το άλλο που συνέβη ήταν ότι έπρεπε να αλλάξουμε/προσαρμόσουμε σε πολύ μεγάλο ποσοστό το πρόγραμμα που υποτίθεται είχαμε έτοιμο για να κουμπώσει πάνω του. Οπότε όλα εξαρτώνται από συγκυρίες και καλή διάθεση. Αυτή ήταν η αγγελία, έτσι για το εύθυμον.
  44. 3 points
    ...καλησπέρα μας! Μια η πρωινή εργασία μετά εκθέσεων και Β2Β συνεργασιών, μια κάτι Live, σήμερα είπα να γράψω ότι μου κατέβει. Εύχομαι να είστε όλοι καλά, που και που μπαίνω και σας διαβάζω. Οι κιθαρίστες έχουν καταλάβει το site, οι των πλήκτρων....ή έχουν χαθεί σε πίστες με γαρύφαλλα ή ...άντε βρες το. https://soundcloud.com/costas-siachamis/just-a-piano
  45. 3 points
    KillingInTheNameOf.mp3
  46. 3 points
    αφου ξερεις πιάνο midi keyboard και....
  47. 3 points
  48. 3 points
  49. 3 points
    Εϊχα την Charvel της φωτογραφίας. Πολύ ωραία κιθάρα! Αρκετά ευέλικτη ηχητικά. Οι μαγνήτες σπλιτάρουν πολύ καλά! Πολύ έυκολη στο παίξιμο. Κατά τη γνώμη μου πολύ καλό value for money. Ο λόγος που την έδωσα ήταν το Floyd. Όχι ότι δεν ήταν καλό. Πολύ καλό ήταν και το κούρδισμα μια χαρά κράταγε. Η συντήρηση ήταν το θέμα μου. Ακόμα και σε μια αλλαγή χορδών. Δεν είχα την εμπειρία αλλά ούτε και την θέληση να μάθω. Βέβαια πάλι με Charvel την αντικατέστησα, αλλά χωρίς Floyd. https://www.thomann.de/gr/charvel_pro_mod_dk24q_hh_2pt_cm_chb.htm H main κιθάρα μου όμως εδω και 12 χρόνια ειναι (ήταν?) μια PRS Standard (USA). Άλλη κιθάρα τελείως. Όπως τα λέει και ο fusiongtr, οι διαφορές που πρέπει να αναλογιστείς είναι πολλές όμως. Αν είσαι ΟΚ και γουστάρεις το Floyd εγώ θα σου πρότεινα τη Charvel με 1000. Το Andertons την έχει και σε ωραία τιμη (~770 Euros) σε σχεση με Thomann (859).
  50. 3 points
    Eγώ για την εργατιά έχω πει κάποια πραγματάκια για να μην την εκμεταλλεύεται το κεφάλαιο. Δεν καναμε ντες και κανα έγκλημα να ούμε. Και καμια αύξηση δηλαδής δεν θα πάρουμε? Πάλι στο κεφάλαιο θα τη δώσουμε. Αφού για αυτούς δουλεύουμε και σε αυτούς καταναλώνουμε., Εγώ μουσική δεν σπούδαξα όπως και υπολογιστές αλλά και στα δυο κατέχω. Αλλά δεν με αφήνουν να διδάξω μετα από 40 και χρόνια. Θέλει λέει πιστοποίηση κύριε για να τα διδάξετε. Εγώ χανω? Αφτοι χάνουν που θα τους έμαθα να φτιάχνουν pc-αρες και κομματάρες. χαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχ
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.