Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      71

    • Αναρτήσεις

      11.587


  2. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      51

    • Αναρτήσεις

      10.197


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      40

    • Αναρτήσεις

      46.815


  4. trolley

    trolley

    Solist


    • Βαθμοί

      37

    • Αναρτήσεις

      11.227


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου από 19/02/2024 σε όλα

  1. Μπορεί να σε σοκάρει, αλλά θεωρώ πως αυτή τη στιγμή η Σάτι τιμά περισσότερο τα "παραδοσιακά" τραγούδια που ερμηνεύει, από ένα στρατό ερμηνευτριών που είχα την τύχη να ακούσω και να δω τις τελευταίες τέσσερις δεκαετίες. Ο λόγος είναι ότι προσπαθεί (ναι, προσπαθεί) να φέρει αυτό το υλικό στη δεκαετία μας, αντί να προσπαθεί να πάει εμάς στη δεκαετία των παπούδων μας. Και - αν δεις live της - θα δεις ότι αυτό λειτουργεί, το νεανικότατο κοινό της την πιάνει τη φάση και συντονίζεται. Είμαι βέβαιος ότι την έχεις παρεξηγήσει τη φάση, και εγώ μπάρμπας είμαι αλλά τελικά αντέχω απ' ότι φαίνεται.
    6 βαθμοί
  2. Καταρχάς το κοινό δεν πήγε εκεί για το λάιβ αλλά για το μέρος, άρα δεν φταίει το κοινό. Επίσης το τραγούδι δεν δείχνει να το ξέρει το κοινό, άρα πάλι δεν φταίει το κοινό. Επειδή παίζω σε κάποια ξενοδοχεία με ροκ μπάντα, και το κοινό συχνά δεν έχει απαραίτητα σχέση με αυτή την μουσική καθώς απλά είναι ''αναγκασμένοι'' να δουν το entertainment της ημέρας αφού το πλήρωσαν, έχω να πω το εξής: ποτέ δεν φταίει το κοινό. Εμείς έχουμε φροντίσει το σετλιστ μας να είναι τέτοιο ώστε να το ευχαριστηθεί και ακόμα και ένας που δεν ακούει απαραίτητα ροκ μουσική. Και φυσικά έχει σημασία να είσαι ευχάριστος όταν τα παίζεις, και όχι διαδικαστικός, γιατί πληρώνεσαι για entertainment και άρα πρέπει να είσαι διαδραστικός με το κοινό και όχι απλά εκτελεστής οργάνου. A, και πρέπει να ''κόβει το μάτι σου'' το κοινό όταν ανέβεις στην σκηνή, κυρίως ηλικιακά. Να μην πηγαίνεις με προκαθoρισμένο playlist (ΟΚ κάποια must θα είναι στο πρόγραμμα κάθε φορά) Άπειρες φορές έχω αντικρίσει το κοινό και έλεγα ''ωχ, πως θα περάσουν οι 2 ώρες από την βαρεμάρα'' αλλά τελικά κατέληξε καλό λάιβ με συμμετοχή από το κοινό. My 2 cents
    5 βαθμοί
  3. Έχουμε μπλέξει τελευταία.Πολύ.Ετερόκλητοι και αυτόφωτοι υπερασπιστές της "τέχνης" προσπαθούν να μας δείξουν το δρόμο προς τον ανοιχτό ορίζοντα. Δεν περίμενα ποτέ ότι θα έπρεπε να κοιτάω/ακούω ώρες ατελείωτες το τραγούδι της Μαρίνας σαν ένα πίνακα του Ζουάν Μιρό,να ξύνω το πηγούνι μου και κάποτε (επιτέλους) να αναφωνήσω :"Μα ναι,είναι πλέον ξεκάθαρο.Τούτο το μουσικό πόνημα είναι η επιτομή της σάτιρας προς το νεοελληνικό γίγνεσθαι". Δουλευόμαστε και μεταξύ μας τώρα; Αν είναι Greek Promo η φάση,παίρνει μηδενικό. Αν είναι παρωδία,δεν παίρνει ούτε αυτό. Αν είναι μια πραγματική προσπάθεια παρουσίασης μουσικής,η βαθμολογία δεν έχει απολύτως κανένα νόημα.
    5 βαθμοί
  4. Το τραγούδι και το κλιπ τα σπάνε. Αυτοί που λένε για κιτς και μπολυγουντ φαντάζομαι δεν δέχονται ότι ένας καλλιτέχνης μπορεί να εχει και άποψη και συγχρόνως να μην παίρνει τον εαυτό του πολύ στα σοβαρά. Η Σάττι δεν είναι τυχαία. Θεωρώ ότι τα πολλά dislikes που αναφέρονται στα βίντεο προέρχονται περισσότερο από ανθρώπους που ακούν περισσότερο Οικονομόπουλο και λιγότερο Μαχαβισνου ορκεστρα
    5 βαθμοί
  5. Παραγουμε περισσοτερη γελοιοτητα απ οση μπορουμε να καταναλωσουμε. Απο που να το πιασει κανεις…..απο τη σοβιετικου τυπου εμπνευση μιας υποτιθεται φιλελευθερης κυβερνησης. Απο τον συντεχνιασμο εκεινων που θελουν να παιρνουν το 45% των εσοδων τωρα που η ΑΕΠΙ χαιρετησε, απο το ανεφαρμοστο του ολου μετρου ( να δω ελεγκτες να ελεγχουν τις ποσοστωσεις τρελλο γελιο)……θα μπρουσα να γραφω κατεβατα για το χειροτερο νομοθετημα που εχω δει ποτε απο την εποχη του περιβοητου Κουτσονομου (για τους παλιοτερους)…. Να προσθεσω οτι προβλέπεται κ υποχρεωτικη χρηση ελληνικης μουσικης ως soundtrack σε ελληνικες παραγωγες που επιδοτουνται…….πραγματικα δεν υπαρχουν λογια.
    5 βαθμοί
  6. 4 βαθμοί
  7. Με γνώση κινδύνου δηλώνω ότι θεωρώ το "Yenna" το καλύτερο άλμπουμ της Ελληνικής δισκογραφίας τα τελευταία 10 χρόνια τουλάχιστον και ένα απ' τα καλύτερα όλων των εποχών. Εξηγώ: 1. Παρότι κάνει μια δύσκολη δουλειά, να συγκεράσει και να αναμίξει πολλά είδη, διατηρεί ακέραια δύναμη και συναίσθημα, δεν καταλήγει να είναι μια βαρετή εγκεφαλικότητα. 2. Φανερώνει βαθιά γνώση για όλα τα είδη με τα οποία καταπιάνεται. 3. Όλο το εγχείρημα ακούγεται πως έχει γίνει χωρίς συμβιβασμούς και τσαπατσουλιές. Με τον δύσκολο τρόπο. 4. Δείχνει πως και οι τράπερς ξέρουν από μουσική, απλά προτιμούν να κυκλοφορούν σκουπίδια που τους βγάζουν το μεροκάματο. 5. Είναι τελικά ένα θαυμάσιο concept album εν έτει 2024! Σε ότι αφορά το πρώτο βίντεο, είναι ξεκάθαρα τρολάρισμα και απορω πως σε δέκα σελίδες νήμα δεν βρέθηκε κάποιος να το επισημάνει. Γενικά η Σάττι παίζει πολύ με τα όρια του τρολ, έχοντας υιοθετήσει μια συγκεκριμένη περσόνα που δεν έχει σε τίποτα να κάνει με το κόρη γιατρού-αστική ανατροφή-σπουδές στο εξωτερικό κλπ.
    4 βαθμοί
  8. Εγώ ήξερα την εκδοχή ότι το tv yellow ήταν υποκίτρινο ώστε στην ασπρόμαυρη τότε τηλεόραση να φαίνεται, όταν έβρισκε τηλεοπτικό χρόνο, ωραιο λευκό χρώμα.
    4 βαθμοί
  9. Ακριβώς αυτό ετοιμαζόμουν να πω αλλά το έγραψε ο SF. Δυστυχώς για να σε πάρει κάποιος στα σοβαρά, πρέπει εκτός από το να παίζεις καλά, να έχεις καλό-επαγγελματικό ήχο, να έχεις ετοιμάσει το υλικό σου χωρίς κενά, να έχεις ευελιξία στο ρεπερτόριο εφ' όσον παίζεις covers, να έχεις κάποια αξιοπρεπή όργανα και όχι κλασσική κιθάρα από το Lidl, και πρωταρχικά να είσαι ντυμένος καλύτερα από το κοινό που ήρθε να σε δεί, σαν να παρουσίαζες τη δουλειά σου σε κάποιο μεγάλο stage! Στην περίπτωση του βίντεο, ο μουσικός φαίνεται σαν να γύρισε απ' τη λαική... Στο live ότι κι αν είναι αυτό, 'πουλάμε' ήχο και εικόνα!
    3 βαθμοί
  10. Μπορει να μου το εξηγήσει κάποιος αυτό; Συμβαίνει μόνιμα στο Noiz. Θυμάμαι και τοτε που μιλούσαμε για τα δικαιώματα και οι συνομιλητές το έβλεπαν απο την πλευρά των καφενείων και των καταστημάτων. Είχα την εντύπωση πως απευθύνομαι σε μουσικούς εδω μέσα.
    3 βαθμοί
  11. Αθώο αστείο ε? Το μόνο αστείο στη όλη υπόθεση είναι ότι συνεχίζουμε να συζητάμε για την πάρτη της.
    3 βαθμοί
  12. Το σχόλιο "που μου είχατε και στο χωριό σας ρεγκετόν" είναι παρόμοιου ύφους με σχόλια που γίνονται ανάμεσα σε φίλους τύπου "είχες και μάρσαλ στη στάνη σου;", τα οποία έχουμε διαβάσει πολλές φορές εδώ μέσα και μου έχωσε σήμερα ο γείτονάς μου που με είδε με ένα ασυνήθιστο για μένα τύπο αυτοκινήτου. Ναι, είναι χιούμορ. Η συζήτηση για ένα τέτοιο θέμα οφείλει να είναι ελαφρά (όπως λέμε ελαφρά μουσική) διότι το ίδιο το θέμα είναι ελαφρύ. Και εκεί που το χαζογελάγαμε, υπέστημεν έφοδο από ανθρώπους που αναρωτιούνται για τους φόρους τους, θέλουν να στείλουν τον Φακανά (εν' αγνοία του, ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ) και ανέφεραν την Σαμίου (και όχι, αρχικώς το μυαλό μου δεν πήγε στη Δόμνα, αλλά στην άλλη), για να μη πω για τον npap που συνέχεια (με επίμονα και επίπονα bold) αναφέρεται στις προθέσεις της κοπέλας, ενώ με κάθε ευκαιρία διαβεβαιώνει ότι δεν κάνει ποτέ του δίκες προθέσεων. Ναι, αγαπητέ npap το πρόσεξα, όπως φυσικά (μια και ρώτησες) είχα προσέξει ποιες ώρες δουλεύεις, απλά νόμιζα ότι γινόταν εκτάκτως λόγω προσωρινού στριμώγματος. Ας το ξαναπούμε λοιπόν με άλλα λόγια. Έχουμε πάει συνεμά να δούμε το Notting Hill και να φάμε κανά ποπ-κορν χαλώντας την διαλλειματική του SF, και 3-4 από εσάς έχουν σταματήσει την προβολή και αγορεύουν για την ζημιά που γίνεται στον οικιστικό χαρακτήρα της περιοχής, το πόσο απίθανο είναι το σενάριο, ότι δεν χρειαζόντουσαν τα ειδικά εφέ, ότι τα ροδάκινα τελικά πάνε με το μέλι κατά τη γνώμη τους και ότι πριν εγκριθεί η παραγωγή έπρεπε να έχει γίνει μίνι-δημοψήφισμα. Δεν θα έφτανα να πω ότι είστε εκτός θέματος (γιατί να μην είστε άλλωστε), αλλά είστε οπωσδήποτε σε λάθος ταινία. Άμα θέλετε, πάμε όλοι μαζί να δούμε Ταρκόφσκι και να φτάσουμε σε έκσταση αναλύοντας κινηματογραφικό ύφος και τεχνική. Ή, αν πρέπει να το διανθίσουμε και με ενόχληση για το που πάνε οι φόροι μας, ας βρούμε κανένα έλληνα σκηνοθέτη που να πήρε χρήματα από το ολοδιάφανο Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου. Και εκεί θα δούμε ποιος έχει έστω τις γνώσεις για να συμμετέχει στη συζήτηση. Η Σάττι δεν προσφέρεται και ούτε καν ισχυρίζεται ότι προσφέρεται.
    3 βαθμοί
  13. ΝΑΙ είναι και λοιπόν; ΔΕΝ ΤΟ ΠΛΕΡΩΝΩ όμως οπότε στα έτσι μου και στα αλλιώς μου τι είναι (και μη με προκαλέσει κανένας περί αυτού γιατί θα φάμε τα μούσια μας και έχω μπόλικα καθώς είμαι αποδεδειγμένα από τους ελάχιστους μ@λ@κες ελ επαγγελματίες που πλερώνω τα πάντα)... την "παρεούλα" της μικρής όμως (που "τυχαία" και "φωτογραφικά" είχε τα "καλύτερα" γι αυτήν από 200 άλλους) την πλερώνω να 'ούμε και έχω απαιτήσεις (ειδικά αφού μπορεί) πέραν των αμφιλεγόμενων καλών προθέσεων της (που τελικά μόνο αυτή μπορεί να γνωρίζει αλλά εσείς περιέργως για το επίπεδό σας απριόρι προεξοφλείτε)... εγώ είμαι αυτός και αυτή είναι η συγκεκριμένη αισθητική μου μαζί με την απέχθειά μου για τις συγκεκριμένες διαδικασίες... αφού εσείς γουστάρετε το αποτέλεσμα και αδιαφορείτε για τις χρόνια δυσώδεις πρακτικές που το καθορίζουν ok σεβαστόν... αλλά μη μου το βάζεις ρε Τέρρυ κι εσύ στην κιτσοζυγαριά να τα μετρήσουμε ποιο είναι πιο πολύ κιτς για να δώσουμε άλλοθι στο δικό μας αν ζυγίζει λιγότερο.. τες πα.. τόπα πάλι όσο πιο ευγενικά μπορούσα ότι θεωρώ τον συμψηφισμό το μεγάλο πρόβλημα μας... έτσι δικαιολογούμε ΤΑ ΠΑΝΤΑ από την πολιτική αηδία για να μην προδώσουμε το όραμά μας μέχρι την μ@λ@κι@ του παιδιού μας μην εκτεθούμε ως σόι και παραμένουμε φρεναριστοί στην εν γένει κατρακύλα που κατά τα άλλα όμως αλά καρτ κράζουμε... και μη μου πεις πάλι ότι "ναι ρε κι εσύ από την eurovision που είναι πανηγύρι κλπ κλπ βρήκες να κάνεις θέμα;"... ε ναι ρε Τέρυ (τρως την μπόρα για όλους κράτα άμυνα) ΚΑΙ από την eurovision... γιατί είναι θέμα... είναι το θέμα της ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ που τρώω στην μάπα ειδικά τα τελευταία 10 χρόνια όποτε συνεργάζομαι σε προτζεκτ που εμπλέκεται δημόσιος φορέας με τα μαγειρέματα και τον ωχαδερφισμό του αρκεί να "φάμε" το κάτι τις μας όλοι και στα τέτοια μας το παραγόμενο... και αυτό το όντως ελάσσων του "τα τα τα" μπορεί να είναι μεν το κερασάκι αλλά αρνούμαι πια να κοιτάω μόνο αυτό και να προσπερνάω ότι βλέπω δικαιώνοντας πρακτικές που με προσβάλουν... υπάρχει και μια τούρτα από κάτω που το στηρίζει... και γω δεν γουστάρω να τρώω πια από αυτή χωρίς να κρατάω την μύτη μου όταν "βρωμάει"... anyway.. προσπάθησα να περάσω ανώδυνα την θέση μου γιατί το φόρουμ πρέπει να κρατάει τον χαρακτήρα του... σταματάω εδώ (αυτή τη φορά σίγουρα) γιατί θα πάει αλλού η κουβέντα και 60νταρίζω σιγά σιγά... ένα πράγμα που έμαθα είναι το να μην βάζω πια πρώτος το χέρι στην τρύπα... από μακριά κι αγαπημένοι... είπα ότι είχα να πω όποιος κατάλαβε κατάλαβε και πάμε παρακάτω να πούμε για καμιά tele... σόρυ αν κακοκάρδισα κάποιους αλλά τελικά γερνώντας γίνομαι όλο και πιο χαζός στις εκτιμήσεις μου για τους άλλους και πέφτω εύκολα από τα σύννεφα... το καλό είναι ότι έχω μάθει επίσης να μην χτυπάω πολύ και πονάω λιγότερο πηγαίνοντας μπροστά έστω και με κουτσό... Ν.
    3 βαθμοί
  14. ΚΑΙ στους στίχους κάνει σοβαρή δουλειά: ξεπερνάει το κλασσικό πρόβλημα της ελληνικής γλώσσας (τον πολυσυλλαβισμό), που έχει κάψει κόσμο και κοσμάκη, χωρίς να το ρίξει στην αργκό. Πρώτη φορά βλέπω τραγούδι να έχει εμβόλιμες αγγλικές φράσεις ΧΩΡΙΣ αυτό να βγάζει μάτι. Δεν είναι τυχαίο: η θητεία της στην ερμηνεία παραδοσιακών ηπειρώτικων (το "Μαργούδι", π.χ.) μαθαίνει πολλά σε κάποιον που θέλει να γράψει σύγχρονο τραγούδι χωρίς να λέει συνέχεια μαλακίες.
    3 βαθμοί
  15. Θα έπρεπε επειγόντως να γραφτεί ένα «Περί Σοβαροφάνειας» δοκίμιο. Για τη σοβαροφάνεια με την οποία η κοινωνία μας αντιμετωπίζει τα πάντα, παλινδρομώντας ακατάπαυστα ανάμεσα στον θαυμασμό και στην απέχθεια, στην αποθέωση και στον λιθοβολισμό. Το να σφίγγεις ισόβια τα δόντια μήπως και σου ξεφύγει ένα χαμόγελο σε κάνει άραγε καταθλιπτικό ή απλώς γελοίο; Για τη συμμετοχή σε ένα διαγωνισμό ελαφρού τραγουδιού πρόκειται. Όχι για τη διεκδίκηση των χαμένων πατρίδων. Ούτε για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Οι συντελεστές της φετινής συμμετοχής μας στη Eurovision είναι ευφυέστατοι. Το αποδεικνύει το χιούμορ τους. Η Ελλάδα που αυτοσαρκάζεται μακάρι να τα καταφέρει καλύτερα από την Ελλάδα που φουσκώνει, κοκορεύεται και δεν σηκώνει μύγα στο -σκουριασμένο φευ!- σπαθί της. Λυπάμαι μόνον που δεν συμμετέχει και η Ινδία στη Eurovision. Ποιος ξέρει; Ίσως να έστελνε ένα ζειμπέκικο. Ή ένα νησιώτικο. Χρήστος Α. Χωμενίδης Kαι περισσότερα...που μου αρέσουν όλα!!! https://www.athensvoice.gr/viral/trending-now/840380/zari-ta-sholia-gia-to-to-tragoudi-tis-marinas-satti/
    3 βαθμοί
  16. Εμένα οι ενστάσεις μου δεν βρίσκονται ούτε στο οτι αισθάνομαι πως εκπροσωπουμαι από την τραγουδιστρια (δεν το έχω αισθανθεί ούτε με αθλητάς....ούτε καν με πολιτικούς). Ούτε στο οτι δαπανήθηκε δημόσιο χρήμα γι αυτό (ούτως ή άλλως όλα τα έξοδα του δημοσίου στον κουβά πάνε). Τα κριτήρια μου είναι αμιγώς καλλιτεχνικά (υπό το πρίσμα του συγκεκριμενου θεσμού πάντα)....και το πόνημα αυτό πάσχει...οπτικοακουστικώς και εν συνόλω.
    3 βαθμοί
  17. Εξω απο την πλακα εμενα αυτο που μου κανει τεραστια εντυπωση ειναι η παντελης έλειψη ΧΙΟΥΜΟΡ των...επικριτων του βιντεο που δεν καταλαβαινουν οτι η Σατι κανει ΠΛΑΚΑ με τα στερεοτυπα που εχουν οι..ασπροκαλτσομενοιμεσανδαλια κΣενοι για την Ελλαδα..και δεν τα προβαλει ως θετικα σημεια της χωρας για τα οποια καποιος αξιζει να την επισκεφτει... (ενταξει είμαστε Βαλκανιοι και ως εκ τουτου το χιουμορ δεν ειναι και το δυνατο μας σημειο αλλα οχι και ετσι ρε φιλωΟυζ)
    3 βαθμοί
  18. Το μόνο "τρομακτικό" στην υπόθεση, είναι ότι βρίθουμε ακροατηρίου που δεν συνειδητοποίησε (μάλλον ποτέ) ότι η μουσική ανέκαθεν υπάρχει και λειτουργεί σε κάποιο χώρο, σε κάποιο φυσικό ή τεχνητό χώρο, έξω από τον οποίο δεν λειτουργεί και δεν έχει κανένα νόημα. Π.χ. τα gospel δεν γράφτηκαν για να τα ακούει κάποιος στον υπολογιστή του, αλλά για να τα τραγουδάει, μαζί με άλλους Χριστιανούς αδελφούς, σε κλίμα δέους και κατάνυξης. Τα blues έχουν τον αντίστοιχο φυσικό τους χώρο, η ντίσκο επίσης, το πανκ επίσης. Κοινώς, δεν υπάρχει η μουσική για να την αναλύουμε, αλλά για να τη ζούμε. Ειδικά όσοι δηλώνουν μουσικοί. Γράφει ο άλλος ότι κρίντζαρε με Σάττι (δεν το λέω για να τον υποτιμήσω, καθόλου, ίσα-ίσα μου είναι συμπαθέστατος). Κρίντζαρες επειδή περίμενες τι; Κάτι σαν Βίκυ Λέανδρος; Κάτι σαν Μαρινέλλα; Κάτι σαν Κοντσίτα; Κάτι σαν τη τρελάρα τη Σουηδέζα (δε θυμάμαι τώρα πως τη λένε); Κάτι σαν το αγαπημένο σου προγκ άλμπουμ; Κάτι σαν Χατζηδάκις; Μα δεν καταλαβαίνεις ότι όλα αυτά είναι άσχετα; Ή άραγε, σου άρεσε κάτι απ'όλα αυτά; Επίσης, πότε αγόρασες τελευταία φορά μουσική; (Λέω "αγόρασες" διότι το τζαμπέ κατέβασμα δεν είναι πραγματικά επιλογή, είναι "μπήκα σε ξένο λεμονόκηπο και ψάχνω μήλα"). Ήταν πριν ή μετά το 1990; Έχεις κατα νου πόσο άλλαξε ολόκληρος ο πλανήτης από τότε; Και - το ωραίο, που έγραψε ο άλλος φίλος - ότι το βίντεο του θύμησε Πακιστάν, μάλλον ήθελε να δει κάτι σε στυλ "Πανθέοι"; Ή μήπως κάτι σα βίντεο της Βανδή; Ή τι ακριβώς τέλος πάντων; Και τι πρόβλημα έχεις ακριβώς με την κινηματογραφική αισθητική αλά Πακιστάν; Έτσι είναι η Ελλάδα που βλέπω όταν βγαίνω έξω, δεν είναι γυμνασμένοι Ρουβάδες να θαυμάζουν τα "αρχαία" στο Μουσείο Ακρόπολης. Η μουσική (γενικότερα η τέχνη) δεν υπάρχει για να κολακέψει ή να εναντιωθεί στις προϊδεάσεις μας, αλλά να τις διαμορφώσει. Την ημέρα που λήγουμε αυτό σύνδεσμο διότι αγαπάμε πολύ τις προϊδεάσεις μας και δεν θέλουμε με τίποτε να τις αλλάξουμε, δεν υπάρχει λόγος να ερχόμαστε σε επαφή με τέχνη. Ας μείνουμε να θυμόμαστε την εποχή που είμαστε ακροατές, μπορεί να μας ξανασυμβεί στο μέλλον.
    3 βαθμοί
  19. ζΟΥΡΝΑΣ αγορι μου ο βασιλεφσ....τι να κλασι το κλαρινο..τιποτισ δεν κΣινι το αΦτι οπως ο ζουρνας.. το τραγουδι μαμαει και δερνει btw για το ειδος (δεν το ειπα εγω μου το ειπε ο ανιΠσιος μου που ακουει ΜΟΝΟ τραπ και ρεγκετον και ειναι 17 ετων και ινΕ και LGBT οποτε κατι κσερι ), σιγουρα το πρωτο τραγουδι της εβροβιζιον που εχουμε στειλει και μου αρεσει (ή τελος παντων δεν με κανει να θελω να αΦτοχτονισο απο την βαρεμαρα και την υποκρισια ) . σουπερ παραγωγη, πανεξυπνη ενορχηστρωση και το βιντεο σκοτΩ.
    3 βαθμοί
  20. Τι θα πει "πιο περίπλοκο"? Και μόνο που σκέφτηκε κάποιο νούμερο να προτείνει να μπει δια νόμου ποσόστωση της Ελληνόφωνης μουσικής που θα παίζουν ιδιωτικές επιχειρήσεις, είναι απλά τραγικό.
    3 βαθμοί
  21. Δεν είναι του Μπαρμπα-Θωμά αλλά αυτά τα νερά ...... με οβερλάι ...... γλύκιζμα https://www.musicstore.com/en_GR/EUR/Fame-SE-Big-Boy-Orange/art-GIT0051105-000
    3 βαθμοί
  22. Την άσπρη... Αν η περτοκαλιά ήταν με χρυσό hardware δεν θα το συζητούσα καν- και όχι ότι δεν είναι όμορφη με το nickel. Αλλά για τα γούστα μου "βοά" για χρυσό. ΥΓ: Το... ύστατο poll
    3 βαθμοί
  23. Πολλές φορές βλέπω ορθογραφικά και συντακτικά λάθη αμέσως μόλις δημοσιεύσω ένα σχόλιο, καλό είναι να έχουμε ένα μικρό περιθώριο να τα διορθώσουμε χωρίς να χαρακτηρίζεται ''επεξεργασμένο'' το σχόλιο
    3 βαθμοί
  24. Θα σου πω τι κανουν οι φιρμες στην Ελλαδα. Επιλεγουν τον αψογο recording musician για το στουντιο, γιατι ειναι κατι που θα μεινει για παντα και ειναι λεφτα που θα δωσουν μια φορα και στα λαιβ παιρνουν καλους μουσικους μεν, οχι τοσο καλους οσο οι recording δε, γιατι ειναι πιο ακριβοι και εχουν απαιτησεις και οικονομικες και περιβαλλοντος εργασιας. Κοιταζουν συνηθως για τους μουσικους του λαιβ, απλα να βγαζουν τουλαχιστον στο οριο το προγραμμα, να ειναι καλοδιαθετοι (παρολες τις κακες συνθηκες που θα συναντησουν), yes men (ενιοτε να ειναι γλυφτες, ρουφιανοι) και να ειναι οικονομικοι. Για αυτο σταματησα να πηγαινω κι εγω να ηχογραφω για φιρμες, αφου στα λαιβ (που ειναι περισσοτερα "μεροκαματα") περνανε τους αλλους. .
    3 βαθμοί
  25. Το Epsilon Studio βρισκόταν στο κέντρο του Παρισιού και χρησιμοποιήθηκε από τον Παπαθανασίου την περίοδο 1992-1993. Σε αυτό ηχογραφήθηκαν διάφορα projects, με γνωστότερο το score για την ταινία του Ridley Scott "1492: Conquest Of Paradise". Το στούντιο ήταν φτιαγμένο σχεδόν όλο από γυαλί και ήταν διαμπερές, ενώ περιβαλλόταν από διάφορα πολυώροφα κτήρια με διαμερίσματα και γραφεία. Ο Παπ. είχε πει ότι είχε βαρεθεί τόσα χρόνια να ηχογραφεί σε υπόγεια ή σκοτεινά στούντιο, οπότε ο συγκεκριμένος χώρος ήταν ιδανικός για να τον μετατρέψει σε στούντιο, ένας χώρος απ'τον οποίο μπορούσε να παρακολουθήσει τις αλλαγές της ημέρας, του καιρού και των εποχών. Ακολουθεί φωτο-αφιέρωμα με σπάνιες φωτογραφίες. Από αριστερά: άγνωστη φίλη του Παπ, Roman Polanski, Emmanuelle Seigner, Λώρα Μεταξά και Παπ. Ο Παπ. μαζί με τον Philippe Colonna, έναν εκ των δύο βασικών και μακροχρόνιων sound engineers του Με αγνώστου ταυτότητας φίλη Ο Παπ. είχε τρελό κόλλημα με την τοξοβολία ήδη από τα '60s Ο Philippe επί το έργον Οι δύο engineers που δούλευαν μαζί του ως το τέλος της ζωής του, Philippe Colonna & Frederick Rousseau Το ένα εκ των δύο synth setups του στούντιο. Το συγκεκριμένο διέθετε analog κ' digital synths, σε αντίθεση με το 2ο setup που ήταν εξ ολοκλήρου digital and hop... O Guy Protheroe, conductor, musical director, διευθυντής της English Chamber Choir και ένας από τους πιο παλιούς και στενούς συνεργάτες του Παπ. απ΄τα μέσα των '70s και το "Heaven And Hell". Στη φωτό με το 2ο synth setup του Epsilon Studio. Με τον Παναγιώτη Τουλάτο! που δεν είχε ακόμα μούσι. Παράξενες παρέες είχε ο Βαγγέλης... Παπ., Ridley Scott & Frederick Rousseau Με Ridley Scott Mε Gerard Depardieu, Philippe Colonna, Ridley Scott, Frederick Rousseau και Λώρα Μεταξά Γενέθλια κάποιας φίλης του Παπ., με τον ίδιο να της παίζει το Happy Birthday (υπάρχει και σχετικό βίντεο). Στην παρέα η διεθνούς φήμης Κλασική πιανίστρια Akiko Ebi (φωτό κάτω αριστερά) Στιγμιότυπα από την εκπομπή "Musiques Au Coeur" που προβλήθηκε στην Γαλλική tv το 1993 και ήταν αφιερωμένη στον Παπαθανασίου. Στις φωτογραφίες με την παρουσιάστρια της εκπομπής και τον Roman Polanski. Στα τέλη του 2022 ο Ελληνο-Γάλλος συνθέτης Zorzes Katris βρήκε την περιοχή που ήταν το Epsilon Studio και πήρε κάποιες φωτογραφίες. Ο χώρος πλέον φαίνεται να είναι εγκαταλειμμένος.
    3 βαθμοί
  26. Δυστυχως το θεαμα προκαλλει καποια λυπηση. Ενας μουσικος που χτυπιεται με καθε καλη διαθεση και μερακι χωρις να εχει την παραμικρη προσοχη απο το κοινο που ειναι εκει για την πιτσα και μονο. Ομως προσπαθω να βαλω τον εαυτο μου στη θεση των ακροατων και να δω αν αυτοι κανουν καποιο λαθος. Και αυτο που ειπα στον εαυτο μου ηταν οτι του συγκεκριμενου δυσκολα θα του εδινα προσοχη ακομα και σε κανονικο στημενο live που θα ειχα παει εκει για να ακουσω και οχι για την πιτσα. Δεν αμφισβητω την ορεξη και το παθος τους αλλα καπου και εμεις ως "παιχτες" πρεπει να αναρωτιομαστε μηπως δεν φταιει παντα το κοινο οταν δεν το αφορα αυτο που παιζουμε.
    2 βαθμοί
  27. Αν και ο κανιβαλισμός και η αντιποίηση επαγγέλματος δεν απαγορεύονται ρητά στους κανονισμούς, νομίζω ότι καλό θα ήταν να το σταματήσουμε εδώ..
    2 βαθμοί
  28. Ανεξάρτητα από το συγκεκριμένο κομμάτι της Eurovision, αυτό που προκύπτει ξεκάθαρα από τις περισσότερες τοποθετήσεις του νήματος είναι ότι εάν η Μαρίνα Σάττι θέλει να καθιερωθεί στο ακροατήριο των πενηντάρηδων και βάλε, θα δυσκολευτεί να το πετύχει.Στην πράξη δεν νομίζω να την πολυενδιαφέρει και βασικά κιόλας. Εδώ που τα λέμε αν κινείσαι στο χώρο της ποπ, μια γενική αποδοχή από τη γενιά των γονιών σου παίζει να είναι ένα από τα κλειδιά της αποτυχίας. Με αυτή την έννοια κατά τη γνώμη μου μια χαρά το πάει το κορίτσι. Εμείς μαζί με τον Πασχάλη, τον Αντρέα Μικρούτσικο και άλλους σπουδαίους είμαστε εντελώς αποκομμένοι από το τι ακριβώς συμβαίνει στην πραγματικά ενεργή σκηνή του είδους. Το θέμα είναι η αποκοπή αυτή να μη δημιουργεί κομπλεξ και να μην εκδηλώνεται με μισαλλοδοξία και απαξίωση. Είναι κάτι φυσικό και δεν είναι πρώτη φορά που συμβαίνει, απλώς για κάποιους ίσως είναι η πρώτη φορά που αντιλαμβάνοντα ότι είναι πια στην άλλη όχθη. Οι γονείς, οι θείοι και οι παπούδες του Πασχάλη ήταν περισσότερο έξω φρενών με την τότε νέα μουσική από ότι ο Πασχάλης και οι υπόλοιποι με τη Σάττι. Δεν είχαν βέβαια internet, forum, social media για να εκτεθούν δημοσίως. Για το συγκεκριμένο κομμάτι προσωπικά παραδέχτηκα από την αρχή ότι βρίσκω ενδιαφέρουσες κάποιες γέφυρες, ιδέες κλπ αλλά δεν μπορώ να το προσεγγίσω αισθητικά ως σύνολο. Δεν μπορώ. Δεν φταίει το κομμάτι. Σχετικά με τις επίμαχες δηλώσεις με το ρέγκετον, είδα το σχετικό βιντεάκι και από τον τρόπο και μόνο που το λέει δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα υπεροψίας, πλάκα κάνει.
    2 βαθμοί
  29. Κανά 100ρικο, πάντως εντυπωσιάζομαι πως ξέρουμε πως το μεγάφωνο είναι μούφα στο όλο σύνολο
    2 βαθμοί
  30. Δεν νομίζω ότι είναι μόνο Ελληνικό φαινόμενο. Είναι σίγουρα Αμερικάνικο επίσης. Στην Ευρώπη μπορεί να μην ισχύει, λόγω τεράστιου κόστους της κατοικίας από παλαιότερα,. Αυτό τείνει να γίνει και στην Ελλάδα. Επενδυτικά δεν τα θωρώ καλά τα ακίνητα (ειδικά πλέον) , αλλά για ιδιοκατοίκηση ,αν υπάρχει η δυνατότητα, εκ των ων ουκ ανευ.
    2 βαθμοί
  31. Η παραγωγή της (reissue) Melody Maker έχει σταματήσει εδώ και χρόνια με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη συλλεκτικότητά της. Η tele american performer από την άλλη είναι από τα σχετικά πολύ πρόσφατα μοντέλα της Fender και αποτελεί το entry level του αμερικάνικου εργοστασίου. Αντικατέστησε τη σειρά American Special. Νομίζω ότι στην αγορά μεταχειρισμένων, η Melody Maker έχει αρκετά μεγαλύτερη αξία από την american performer.
    2 βαθμοί
  32. Ζήσε Μάη μου... Οπότε: Νέο pc (αν το παλιό δεν τραβάει), Windows 11 και clean instal. Θα παιδευτεί λίγο στην αρχή ώσπου να το σετάρει όπως θέλει αλλά μετά θα είναι σίγουρος ότι όλα θα δουλέψουν ρολόι. Next case.
    2 βαθμοί
  33. Η άλλη λύση. Τον κρατάει όπως είναι, τον δουλεύει έτσι....και παίρνει έναν άλλον για internet. Υ.Γ. στο ένα studio έχω ακόμα και εγω δυο μηχανήματα με 7αρια...ακόμα , και θα τα κρατήσω έτσι. Το ένα αποκλειστικά για να δουλεύω/ χειρίζομαι τους modeling ενισχυτές, και τον άλλον για video-φωτογραφία. Ακόμα δεν εχω θέματα με το Internet....απλά δεν έχει updates.
    2 βαθμοί
  34. Μακάρι να ήταν το μόνο- η κακή μουσική. Ζούμε σε εποχές "καθεστωτικής βλακείας" σε πολλά επίπεδα. Και θεωρώ (μπορεί να κάνω και λάθος φυσικά), ότι τα social media έπαιξαν τον καθοριστικότερο ρόλο- και είναι ο λόγος που τα σιχαίνομαι.
    2 βαθμοί
  35. Λογικό. Ένα ΠΣΚ να αναλύεις (εμου συμπεριλαμβανομένου) το ΤΙΠΟΤΑ είναι υπεραρκετό.
    2 βαθμοί
  36. Αυτην https://smart.noiz.gr/details.php?id=566316
    2 βαθμοί
  37. Καλημέρα LK, δεν εννούσα εσένα, εννοούσα ακριβώς αυτά που διαβάζω στο Διαδίκτυο, από τυπικά αμόρφωτους έλληνες που τώρα χρησιμοποιούν τη λέξη "λόγιοι" σα να πρόκειται για βρισιά. Τιμή μας κύριοι (και κυρίες). Αλλά πέραν αυτού, ο Μαραθών έβαλε μία σελίδα που είχε και επαίνους για τη συμμετοχή και τον καταλαβαίνω που γράφει ότι του αρέσουν όλα τα σχόλια. Κατά τα άλλα, η δική σου αρνητική κριτική έρχεται από έναν άνθρωπο που λέει ότι ακούει μόνο Σινάτρα, ενώ του Καταρράκτη έρχεται από έναν άνθρωπο που πρότεινε να στείλουμε Φακανά - με όλο το σεβασμό και στους τέσσερις(4) :) (ήτοι Σινάτρα, Φακανά, LK, Καταρ) νομίζω ότι το οξύμωρον είναι προφανές. Αυτό που με πείραξε βέβαια είναι αυτή η ισοπεδωτική αντίληψη ότι όλοι είναι στις λάθος θέσεις, ότι δεν ξέρουν τι κάνουν, ότι "εγώ" θα τα έκανα καλύτερα, γενικώς "άμα με κάνουν μία μέρα πρωθυπουργό θα λύσω όλα τα προβλήματα της χώρας". Αυτά είναι αυτονοήτως ανοησίες, όποιος και αν τις λέει. Ειλικρινής απορία: Ποιος είναι ο Μίτζελος;
    2 βαθμοί
  38. Πείτε τώρα που γυρίζει... Να πέσει λουκέτο; Ότι θέλει το κοινό.
    2 βαθμοί
  39. να προσυπογράψω μετά λόγου γνώσεως ότι ναι... έτσι κι αλλιώς το ίδιο κάνουν (και έκαναν κατά καιρούς)... από την άλλη μακριά από μένα η δίκη προθέσεων οπότε δεν ξέρω αν (οι καλλιτέχναι τουλάχιστον) θεωρούν ότι κάνουν τέχνη (ελπίζω όχι)... ξέρω όμως ότι κάποιοι (των επιτελείων ντε) όχι απλά χαμογελούν αλλά ξεκαρδίζονται στα γέλια με τους "λόγιους" υπερασπιστές τους... κι αυτό γιατί το έχουν κάνει μπροστά μου (οι ίδιοι) πάνω από μια φορές σε ανάλογες περιπτώσεις κατά το παρελθόν... κι όποιος κατάλαβε κατάλαβε δεν περιγράφω άλλο μια και οσονούπω περνάμε το ψυχολογικό (μου) όριο των 50 σελίδων... -
    2 βαθμοί
  40. Σε καταγγέλλω ως πσΕφτι. Στο , υπέροχο, άρθρο** που παραθέτεις για το οποίο σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ από καρδιάς, αναφέρεται ΚΣΕΚΑΘΑΡΑ ότι οι Clash χρησιμοποιούν ΤΡΙΑ ακκορντα Έτσι λοιπόν δεν είναι ΟΡΙΑΚΑ καλύτεροι των DP αλλά ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ καλύτεροι. **Μόνο για το παρακάτω που δείχνει ότι οι μεγάλοι καλλιτέχνες δεν έχουν τσίχλα στο μυαλό αξίζει κάποιος να το διαβάσει: Reporter: I got the new Ellen Foley record recently and I noticed that you and Mick wrote most of the tunes, and that you all (the Clash) back her up on the record. I played it for a few people and asked "now, who do you think this is?" Most people thought it was Abba... Strummer: That's a compliment! Fripp: Abba are very, very good.
    2 βαθμοί
  41. Το διάβασες λάθος. Λέει (και έχει δίκηο) ότι αυτοί που ακούνε Mahavisnu Orchestra είναι πιθανότερο ότι θα εκτιμήσουν κάτι σαν το "Ζάρι" (ακριβώς λόγω της καλογουστιάς τους και της ευρύτητας μουσικού πνεύματος που έχουν αναπτύξει) απ' ότι οι συντηρητικοκλαρινογμπρισταί που ακούνε Οικονομόπουλο. Τα στοιχεία (που εσύ παρέθεσες) σε συνδυασμό με την επίγνωσή μας ότι πολλοί περισσότεροι ακούνε κλαρινογαμπρούς από τζαζίστες στην Ελλάδα, επιβεβαιώνουν τα λεγόμενά του.
    2 βαθμοί
  42. θα στενοχωρήσω τον φίλο μου Τέρρυ αλλά αυτό το κομμάτι (;) είναι "μηνύσημο" (θα ρωτήσω τον Λάκη αν έχω το δικαίωμα να καταθέσω ασφαλιστικά μέτρα να μην πλησιάζει την αισθητική μου στα 500km)... στα σοβαρά τώρα πέραν του μπολιγουντιανού υποτράπ το απαπαπαπαπαπαπα τουλάχιστον έχει και ένα επαγγελματικό βίντεο (ασχέτως αισθητικής) γιατί δεν πήραν και οι Ολλανδοί για την σκηνοθεσία τον Μπάμπη με την mirrorless από τον γάμο της 2ης ξαδέλφης του θυρωρού της ΕΡΤ... άντε βρε του χρόνου και με ένα original trap με τίτλο "μπαμπάαα" και solo από κλαρινόπλα του 21 (2021)...
    2 βαθμοί
  43. Στο γνωστό της τσιγγανο-τραπ ύφος των τελευταίων ετών. Το συγκεκριμένο είναι λίγο σαν αρπαχτή/κολλάζ από προηγούμενα κομμάτια της σε αυτό το στυλ. Δε μου άρεσε. Σίγουρα πάντως δεν έχει ακουστεί τίποτα παρόμοιο σε γιουροβίζιον και τουλάχιστον θα ξεχωρίσει ως πρωτότυπο. Για θέση δεν το βλέπω μιας και έχει μηδέν στοιχεία σούπας.
    2 βαθμοί
  44. Πάντως στην ΕΡΤ είδα προχτές μια ερμηνεία του Νταλάρα στο ‘Αχ ο μπαγλαμάς στο μουσικό κουτί που ανατρίχιασα. Αρα κάτι καλό δείχνει.
    2 βαθμοί
  45. H πιο βαρετή δουλειά ever... Τους έχουν φορτώσει τα πάντα σε γραφειοκρατεία - κρατική αγγαρεία.
    2 βαθμοί
  46. @Apostol. Κατ΄αρχάς η Starclassic και γενικά η Tama πολύ μικρή σχέση έχει σαν ήχος με την Pearl Session ή τα Mapex Saturn ή τα Gretsch Catalina (που είναι και πολύ οικονομικότερη κατηγορία) τα οποία έχουν αναφερθεί. Ίσως κάποια σετ της Yamaha είναι πιο κοντά, και πάντα μιλάμε για Birch. Η καλές σειρές της Tama είναι πολύ πιο μαζεμένες και focused. Eίναι πολύ καλύτερα recording sets απ' ότι είναι live sets, ειδικά τα birch. Περίπου όπως και τα Yamaha δηλαδή. Συνήθως τα αντίστοιχα Tama έχουν λίγο περισσότερα μπάσα και είναι λιγότερο "καθαρά" απ' τα Yamaha. Επίσης οι μπότες της Tama είναι εντελώς άλλη κατηγορία για rock παιξίματα, πολύ δύσκολα τiς αγγίζει η Pearl ή η Mapex ή η Yamaha απ' όσα έχω ακούσει. Δεν έχω ακούσει τη συγκεκριμένη 22x14, οπότε δεν μπορώ να την προτείνω με τόση ευκολία. Αν ήταν τουλάχιστον 22x16 θα έλεγα όρμα. (Αν τελίκά θες Tama ήχο γιατί δεν έχω καταλάβει).
    2 βαθμοί
  47. Το καλύτερο τραγούδι του άλμπουμ είναι το Lazy.
    2 βαθμοί
  48. Τα κρουστά το κάνουν "κομμάτι". Εύκολα soundtrack σε ντοκιμαντέρ ή ό,τι άλλο θέλει ένα χάλι.
    2 βαθμοί
  49. Είσαστε μια ωραία ατμόσφαιρα και αυτό μεταδίδεται. Ζήλεψα!
    2 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου