Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου από 04/06/2020 σε όλα

  1. 14 points
    Τι συμβαίνει όταν ενας εκ Θεσσαλονικης ορμώμενος βιρτουόζος κιθαριστας και γενικά μουσικαρας….συναντα έναν πολυτεχνιτη & ερημοσπιτη …συνθετη,στιχουργο,παραγωγο,ηχολήπτη, κιθαριστα, πληκτρα,μπασίστα και ντράμερ (της πλακας τα 5 τελευταια ,ισως και όλα... ) και μάγειρα, από το ΠαΝγκρατι? Μα …φυσικά μια διασκευη σε ένα υπέροχο κομμάτι των Los Zafiros (το οποίο έγινε ευρύτερα γνωστό από τον εκπληκτικό δίσκο Mambo Sinuendo που έκανε η μεγαλοφυΐα της κιθαρας Manuel Galban με τον Ry Cooder το 2003 στην Κούβα). Φτιάξαμε και ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ (πολυμελές,αΦτος και εγω ) Ο αγαπητός συμφορουμίτης , φίλος και παιχταρας Matawan με τον οποίο μοιραζόμαστε το κοινό πάθος για twang ,σκυλάδικα τραγούδια διαμάντια, FARFISA και ορχηστρική “slow rock” μουσική , μου έκανε την τιμή να παίξει τα περισσότερα lead parts στην κιθαρα (θα τα διακρίνετε εύκολα από τα….αλμπανικα δικά μου) και τον ευχαριστώ από καρδιάς. Για τους gearholics χρησιμοποιήθηκαν οι εξής κιθάρες & ενισχυτες: Matawan: Lead: Gretsch Silver Falcon σε προσομοίωση Deluxe Reverb (GR) SF: Ρυθμικά: Thinline telecaster copy partscaster σε tweed deluxe ηχογραφημενη με RODE NT1 (& στα ρεφραιν επιπλεον μια «335» YAMAHA AS1200s στον Marshall 1974x ηχογραφημενη με Senheisser E906) Lead: 1966 Telecaster copy partscaster σε Marshall 1974x ηχογραφημενη με Senheisser E906 Επιπλέον «ομορφιες» στο αριστερό σας ηχειο : 1991 Strat Plus σε tweed deluxe με RODE NT1
  2. 14 points
    Καιρό είχα να βγω και να κάνω επίσκεψη απο covid19 αλλά την έκανα αρμένικη και πήγα στον φίλο μου τον Νέστορα να δοκιμάσω πεταλάκια και να ακούσω τον Rivera του με την δεύτερη καμπίνα. Τι να περιγράψω δηλαδή... αφου είναι γνωστός παίκτης και συλλέκτης (με έμφαση στο παίκτης). Θα ανεβάσω 2-3 φωτογραφίες για του λόγου το αληθές. Ο τύπος δεν αφήνει στον εαυτό του ερωτηματικά τύπου: πως να ακούγεται άραγε εκείνο το overdrive... κι ας έχει άλλα δέκα (τουλάχιστον). Σε αντίθεση με εμένα που παρ' ότι μεγαλύτερος (κι ας μη μου φαίνεται!) ποτέ δεν κράτησα κάτι εις διπλούν. Εκείνος πχ έχει 4 stratocaster, 2 Les Paul μια PRS και μια SG. Διαλεχτες φυσικά όπως αρμόζει σε ένα παίκτη. Players instruments δηλαδή. Εγω θα είχα ή έχω απο μια. 1x Les Paul, 1x 335, 1x Strat, 1x 502 Yamaha, 1x Epiphone jazzbox κλπ. Τέτοιους φίλους όμως πρέπει να 'χεις (όπως τους σκαφάτους) για να καθαρίζουν και τ' αυτάκια σου πότε - πότε και να παίζεις κι εσυ σαν παιδάκι με τα όμορφα παιχνίδια. Που μπαίνουν στη διαδικασία να σου στήνουν πεταλάκια και σερβίρουν και καφέ. (Νέστορα δεν έχεις καράφλα, βγάλε το χέρι απο εκεί.) Αυτά ήταν όσα δοκίμασα. Το OD-3 μόνο είναι δικό μου που δεν αλλάξω αλλά ένα Barber ένα Sparkle Drive και ένα Zendrive τα ήθελα ευχαρίστως αν και το τελευταίο το είχα και το έδωσα. Και τα παραπάνω είναι standby μιας και στα live παίρνει μια απο τις 2 έτοιμες βαλίτσες. Μια για humbuckers και μια για Stratocaster. Αλλά είναι ωραία να τα βγάζεις απο τα κουτιά τους μιας στις τόσες. Thank you Nestoras.
  3. 13 points
    Έγραψα κάτι για τον Νίκο στο ΦΜ, το αφήνω κι εδώ σαν αποχαιρετισμό, μεγάλη στεναχώρια... ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΙΚΟ Πριν κάποια χρόνια, διάβαζα μια συνέντευξη του Peter Hammill που εξηγούσε πώς αποφασίστηκε να ξαναφτιαχτούν οι VDGG. Έλεγε λοιπόν με το περίφημο βρετανικό φλέγμα, πως παλιοί φίλοι και συνεργάτες, πλέον συναντιόντουσαν μόνο σε κηδείες, για ν' αποχαιρετίσουν κάποιον αγαπημένο συνοδοιπόρο που πέθανε. Εκεί, ανάμεσα σε μνήματα και κυπαρίσσια, συνειδητοποίησαν οτι το τραίνο της ζωής τους όλο και λιγοστεύει τις στάσεις του για ν' ανέβουν κι άλλοι. Και πως ο τερματικός σταθμός δεν είναι πια τόσο αλαργινά. Και αποφάσισαν ν' αφήσουν κατα μέρος διαφωνίες και αντιπαραθέσεις και να ενωθούν εκ νέου κάτω απο την σκέπη της τέχνης, προστατευμένοι, δημιουργικοί και φιλιωμένοι, κι όσο τους πάει ο δρόμος, όσο αντέξουν. Δεν συμπαθώ τις νουθεσίες η τις παραινέσεις, σήμερα όμως θέλω να πω στ' αδέλφια τους μουσικούς, όσο μπορούν να ξεχνούν τις τυχόν αντιπαλότητες τους και να τιθασεύουν ματαιοδοξίες κι εφήμερες δόξες, ν' αγαπάν, να σέβονται και να τιμούν φίλους και ομότεχνους, να διαλέγουν, να συγχωρούν και να πορεύονται με πίστη στο όραμα και τη δύναμη τους, να γεύονται με πάθος και χαρά τους χυμούς της ύπαρξης και να υπερασπίζονται τα δίκια του ανθρώπου. Απόψε μαθαίνω για την αναχώρηση του Νίκου Σπυρόπουλου, η είδηση αυτή είναι που ξύπνησε τις θύμησες κι έγραψα τα παραπάνω λόγια. Λίγο μεγαλύτερος απο μένα στην ηλικία, ένας θεόρατης σημασίας μουσικός. Πρόλαβα να τον αγκαλιάσω και του εξομολογηθώ την αγάπη μου, όπως κάνω με κείνους που σμίλεψαν με το ταλέντο και τις πληγές τους το μονοπάτι της τέχνης για να μπορώ να βαδίζω του λόγου μου πιο εύκολα. Και μαζί όλοι οι μεταγενέστεροι μουσικοί. Χρωστάμε πολλά εμείς σε τύπους σαν τον Νίκο, κι ακόμα περισσότερα ο τόπος και ο πολιτισμός του, αλίμονο, η ψωροκώσταινα αυτούς τους έχει παρατημένους στην τύχη τους, να παλεύουν με θεούς και δαίμονες, να υμνούν φτώχεια και μοναξιά. Και να λάμπουν σαν το πολυτιμότερο πετράδι, λοξοκοιτάζοντας με περιφρόνηση την φτήνια και τη βρωμιά του πλούτου γύρω τους. Ο Νίκος είναι υπεύθυνος για την ύπαρξη ογκόλιθων στη μουσική της χώρας μας, είναι ένα πνεύμα που θ' αγαπάμε για πάντα, μια ψυχή που θα ζει εσαεί χάρη στην τέχνη του και την έμπνευση που χαρίζει ασταμάτητα στους νέους που ξεκινάνε τον δικό τους δρόμο. Είναι εκείνος ο δρόμος που αν αποφασίσετε να τον περπατήσετε, θα παρατηρήσετε στις άκρες του πεταμένα νάυλον ντέφια και θα αισθανθείτε πως τα ψόφια κέφια έμειναν πίσω, μακριά.
  4. 13 points
    Ενα κομματακι με λουπερ και χορευτικες διαθεσεις!
  5. 10 points
    Με ένα καλό σετάπ, αλλαγή μαγνητών, κλειδιών, nut και γέφυρας, γίνεται πολύ αξιοπρεπές όργανο.
  6. 10 points
    Παιδιά εγώ διαφωνώ με έντονες αντιδράσεις σε τέτοιες περιπτώσεις. Το πρόβλημα εδώ δεν είναι ούτε ο ρατσισμός, ούτε ο Cruz κατ' εμέ. Είναι ότι όλοι έχουν πλέον ένα δημόσιο βήμα, στο οποίο είναι απολύτως οκ (και σχεδόν ζητούμενο) να ανεβάσει ο καθένας μας την πνευματική του κλανιά και να τη θαυμάσουν χιλιάδες. Και αυτό συμβαίνει με τέτοια ένταση και συχνότητα, που ο κόσμος έχει εθιστεί στην ηλιθιότητα. Το παράδοξο είναι το εξής όμως: Το ίδιο το μέσο που σε πείθει ότι η κάθε άθλια ανοησία που σου περνάει απ' το μυαλό χρήζει δημοσιοποίησης, θα σε καταδικάσει υπό συνθήκες και ξαφνικά θα σε πάρει στα σοβαρά για την παραπάνω κλανιά που πέταξες μέσα σ' ένα περιβάλλον απόλυτης μη σοβαρότητας και γελοιότητας. Πού καταλήγω: Το ότι συνηθίζουμε την ανοησία και το ότι αρχίζουμε και να την αναζητούμε, το θεωρώ πιο επικίνδυνο από το νόημα της ανοησίας καθεαυτό. Δηλαδή στο παραπάνω σαχλό meme, δε βλέπω έναν ρατσιστή, συντηρητικό, δεξιό, φασίστα κλπ. αλλά έναν άνθρωπο που σε ώριμη ηλικία απέτυχε παταγωδώς να διαχωρίσει το πραγματικά σοβαρό από το ξεκούδουνο χάχανο. Αυτό, θεωρώ ότι είναι η επιτομή της "στραβής" ροπής στην ανθρώπινη φύση.
  7. 9 points
    Λοιπόν παιδιά, χθες το βράδυ άκουγε ο αδερφός μου κάτι περίεργα χρατς χρουτς στον κήπο. Σκεφτήκαμε μήπως ήταν ποντίκι, αλλά έχουμε γάτες κυνηγούς, και μας φάνηκε περίεργο. Πάμε σήμερα να δούμε και τι βρίσκουμε .... Ένα υπέροχο, πασίγλυκο, κατατρομαγμένο, μικρό σκατζοχοιράκι, που είχε γεμίσει κακά όλο το σύμπαν, και είχε γίνει μια μπαλίτσα. Το πήραμε και το πήγαμε σε κάτι θάμνους κάτω από τα δέντρα πίσω από το σπίτι. Αυτό κρύφτηκε στους θάμνους, και μετά ξεθάρρεψε και έφυγε. Οι μικρές ανηψιές μου το έβγαλαν Φίφη, χαχαχαχα και το φώναζαν περιμένοντας να τις ακούσει. Απίστευτα γλυκό πλασματάκι.
  8. 9 points
  9. 9 points
    Αγαπητοί φίλοι, με μεγάλη χαρά σας παρουσιάζω ένα μικρό κομματάκι της Σοφίας Μαλτεζάκη. Η Σοφία, η οποία μόλις έγινε 15, είναι ανηψιά μου. Επιπλέον, της κάνω μάθημα αρμονίας-όχι αυτής που μαθαίνει στο Ωδείο, της άλλης-και κιθάρας. Σαν δώρο για τα γενέθλια της, έστησα το soundcloud της, ηχογραφήσαμε μερικά από τα κομμάτια της και έγραψα τα έγχορδα για το ένα-αυτό που μοιράζομαι μαζί σας. Βάσει της προσωπικής μου εμπειρίας, όλα στη μουσική μπορούν να διδαχθούν. Άλλοτε εύκολα, άλλοτε δύσκολα. Το πιο δύσκολο, θεωρώ, είναι η αντίληψη της μελωδίας, ικανότητα να παράγει κάποιος μελωδικά σχήματα με ροή και φυσικότητα. Δεδομένου πως, μέχρι τώρα στη Σοφία δεν έχω δώσει παρά μόνο εργαλεία-με ελάχιστα hints για πως να τα χρησιμοποιήσει, ως προς την μελωδία, την ανάπτυξη κλπ-θα συμφωνήσετε, πιστεύω, πως κάτι αλήθεια συμβαίνει εδώ... Το συγκεκριμένο κομμάτι έχει ελαφρώς αυτοσχεδιαστικό χαρακτήρα και είναι το αποτέλεσμα του πρώτου μας μαθήματος/εισαγωγής στον αυτοσχεδιασμό. Ήταν, βασικά, της μορφής....παίξε αυτό εδώ...σ΄αρέσει?...λέγεται Πεντατονική...πάρε αυτά τα 4 ακόρντα στο αριστερό χέρι, στο δεξί κάνε ό,τι καταλαβαίνεις....πως, έτσι?....ναι, ακριβώς έτσι. Σε μερικούς ανθρώπους δεν χρειάζεται να πεις πολλά. Λοιπόν, θερμή υποδοχή παρακαλώ. Ένα ενθαρρυντικό virtual χειροκρότημα. Και με την επισημότητα που αρμόζει, Us And The Endless Sea Πίανο, Σύνθεση: Σοφία Μαλτεζάκη Ενορχήστρωση εγχόρδων: Θείος Πίπης.
  10. 8 points
    Είπαμε να φτιάξουμε ένα ακόμα άσμα με τον Aravani και τον gmourmoul1 που να bluesοφέρνει. Άρχισα λοιπόν να γράφω κάποιες ιδέες στο reaper αλλά τελικά δεν το έχω με τα blues.... Αυτά που έγραψα μόνο blues δεν ήταν. Οπότε παράτησα το όλο project. Νίκο και Γιώργο άρχισα άλλο κομμάτι....ετοιμαστείτε!!! Πήρα λοιπόν 2 μέρη από τα 4 που είχα γράψει, έκοψα έραψα και τα έκανα backing track. Έβαλα κι ένα ψευτοhammond έτσι για το αλατοπίπερο και το ανεβάζω εδώ μπας και αρέσει σε κάποιο μέλος. Μην πάει χαμένο.... Τύμπανα-μπάσο, 2 κιθάρες, ένα "Hammond". 62 bpm, 6/8, Am7-Dm7-E7. Backing track 1.mp3
  11. 8 points
    Οι μορφωμενοι περι τα μουσικα τα λενε αλλιως και τους ζηλευω,εμεις οι υπολοιποι αν παιζαμε μπακαπ σε καποιον θα λεγαμε οτι ολο το κομματι ειναι στο 1. Δυο πενιες που δεν εχουν πολυ νοημα,αλλα......οι μπυρες αρκετες και η διαθεση βουνο. Cheers μουσατε γιγαντα. ggggg-01.mp3
  12. 8 points
    Κλαρίνο - Θ. Γεωργόπουλος Λαούτο - Κ. Παπαπροκοπίου Kρουστά, keys, samples, orchestration, remix, mastering - Σ. Χούλιαρης
  13. 8 points
    Πες του να πάρει μια που αρέσει σε εσένα.με τρία παιδιά στο εξάμηνο θα καταλάβει ότι δεν προλαβαίνει..οπότε μην φύγει σε ξένα χέρια το κιθαρονι..
  14. 8 points
    Ενας κιθαρίστας μπλουζ με χρόνια στην πλάτη, όχι απο αυτά που λεμε πρώτα ονόματα, με τεχνική 40 οκάδες, χωρίς hype, με μπάντα που γκρουβάρει και φωνή που θες να την ακούς. Δεν συζητάμε ότι αν παίζει στο ράδιο ΔΕΝ θα αλλάξεις σταθμό. γιατί δηλαδή όχι αυτός?
  15. 8 points
    Για του φίλους που ψάχνονται με τέτοια πράγματα-εσείς οι 3...4....ξέρετε ποιοι είστε .... ...Βρήκα αυτήν την καταπληκτική μελέτη-πρόκειται για διδακτορικό-πάνω σε αυτό που γενικά ονομάζεται outside παίξιμο. Είναι σε 3 μέρη. Στο πρώτο εξετάζονται και αναλύονται 20 παραδείγματα-από Bird και Benson μέχρι Sco και Jarrett. Στο δεύτερο,σε βάθος μελέτη του πρώτου μέρους του A Love Supreme, ειδικότερα του σημείου με τη μεταφορά του βασικού μοτίβου σε άλλες τονικότητες-και σύνδεση της σειράς των μεταφορών αυτών με τα Mother και Grandmother Chords από το βιβλίο του Slonimsky-καθώς επίσης και η σχέση του μοτίβου αυτού και των παραγώγων του με το παίξιμο του Dolphy. Στο ίδιο μέρος υπάρχει μια καταπληκτική μελέτη της αρμονίας του Miles στα ηλεκτρικά του 80, αναλύονται κομμάτια από το Man With A Horn, Decoy και You Are Under Arrest.Είναι η πρώτη φορά που βρίσκω κάτι τόσο εκτενές για αυτή την περίοδο, θυμάμαι μόνο μια αναφορά σε μια παλιά συνέντευξη του Roben Ford που μιλούσε για μια τεχνική που του είχε δείξει ο Miles. Η μελέτη αυτή πάει πολύ βαθιά. Το τρίτο μέρος ασχολείται αποκλειστικά με τις τεχνικές του Steve Coleman-και είναι ίσως το πιο δύσκολο, καθώς δεν έχει να κάνει τόσο με γνωστές σκάλες ή ακόρντα, αλλά διαστήματα, μορφές συμμετρίας κλπ κλπ. Συνολικά, πρόκειται για μια καταπληκτική εργασία-μιλάμε για περίπου 700 σελίδες, με πάρα πολλά μουσικά παραδείγματα. https://openaccess.city.ac.uk/id/eprint/8397/?fbclid=IwAR3GI2YGIZFCFsXsd9T67FFMRDN8zEv2bWETQopXXw2hSCl4wO-sUCyk1y0
  16. 8 points
    Και βέβαια. Ποιός δεν ξέρει άλλωστε ότι έπαιζε με tele και επειδής δεν του άρεσε, άλλαξε το σώμα και έβαλε από strat που είναι πιο ωραίο ασούμε. Όταν του είπαν ότι είναι fender, και επιτέλους το κατάλαβε .... Κι όταν βαρέθηκε τα συναρμολογούμενα, πήρε μια σοβαρή κιθάρα.
  17. 8 points
    Αγαπητοί συμφορουμίτες, Γνωρίζω ότι δημοσιεύω ένα στυλ που δεν απαντάται συχνά στο Noiz, θα ήθελα όμως να δώσω ένα μικρό έναυσμα, όσοι έχετε διάθεση, να ασχοληθείτε με μουσικές συνεργασίες ο καθένας από τον χώρο του (βλ. social distancing), γιατί πραγματικά ΑΞΙΖΕΙ τον κόπο και ας πρόκειται για οποιοδήποτε μουσικό είδος (έχω δημοσιεύσει κατά καιρούς και αντίστοιχες δουλειές παίζοντας Dream Theater). Γι’ αυτόν τον λόγο θα ήθελα να περιγράψω πολύ συνοπτικά τα βήματα που ακολούθησα. Θα παραλείψω κάποιες τεχνικές λεπτομέρειες, που όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να τις βρει με μια απλή έρευνα του τύπου “how to create a virtual choir”. 1) Βιντεοσκόπηση / ηχογράφηση οργάνου, στην περίπτωσή μου μια MIDI προσομοίωση εκκλησιαστικού οργάνου (εννοείται το DX7 και το D-50 δεν έχουν τέτοιους ήχους, ξέρετε οι πληκτράδες!) 2) Αναπαραγωγή προηγούμενης ηχογράφησης, παράλληλα με βιντεοσκόπηση να διευθύνω (βοηθάει για την χορωδία). 3) Δημιουργία βίντεο-οδηγού, που έχει το βίντεο του 2ου βήματος, αλλά τον ήχο του 1ου. Αυτό το έστειλα στους χορωδούς, οι οποίοι το αναπαρήγαγαν από συσκευή φορώντας ακουστικά (όπως δεύτερο κινητό, tablet, laptop κ.α.) και ταυτόχρονα βιντεοσκόπησαν τον εαυτό τους με το βασικό τους κινητό. 4) Ζήτησα από τους χορωδούς να στείλουν το αρχικό αρχείο βίντεο μέσω wetransfer. Προσοχή, η μετατροπή και μεταφορά μέσω Messenger, δεν ενδείκνυται γιατί ρίχνει πολύ την ποιότητα. 5) Απομόνωση κάθε audio track, συγχρονισμός και μίξη μέσα σε ένα DAW, όχι στο video editor. 6) Συγχρονισμός των βίντεο και αποκλειστικό audio ό,τι φτιάξαμε πριν στο DAW. Δεν είναι εύκολο στην αρχή, αλλά σας διαβεβαιώ ότι αξίζει τον κόπο. Προσωπικά μου πήρε πάνω από 100 ώρες το συγκεκριμένο, αλλά φαντάζεστε τον ενθουσιασμό μου που το μοιράζομαι με όλους. Καλή σας ακρόαση!
  18. 7 points
    Εδώ και καιρό ήθελα να φτιάξω μια μικρή πεταλιέρα με τα βασικά πετάλια που όντως χρησιμοποιώ. Δηλ. ένα overdrive ,ένα booster/eq,ένα tremolo & ένα delay. Τα υπόλοιπα πετάλια που έχω στην πεταλιέρα μου δηλαδή wah/phaser/distortion/chorus/vibrato μου αρέσουν πολύ αλλά τα χρησιμοποιώ ελάχιστα. Βλέποντας αυτό το video κατάλαβα ότι οι περισσότεροι αγαπημένοι μου κιθαρίστες χρησιμοποιούν & αυτοί πάνω κάτω μόνο αυτά τα effects (πολλοι χρησιμοποιούν compressor αντι για eq/booster αλλά οι ενισχυτες μου είναι low wattage οπότε κομπρεσαρουν φυσικά και γενικά προτιμώ το eq σαν booster σε single note παιξιμο ). Oπότε είπα να φτιάξω μια…ΠΟΛΥ φθηνή replica της … αγοράζοντας τα φθηνότερα αξιοπρεπή πετάλια που βρήκα στου Θωμα το μαγαζι. Είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ το πόσο καλά και φθηνά πετάλια υπάρχουν πλέον στην αγορά.. Πήρα λοιπόν τα παρακάτω εργαλεία και στρώθηκα στη συναρμολόγηση (total cost EUR 231,9 για καλώδια,pedalboard,fully isolated power supply,tuner,od,eq,tremolo & delay!): 1x Harley Benton PowerPlant Junior €31.00 1x Warwick Rocktuner Pedal Tuner Lemon €19.90 1x Harley Benton SpaceShip 50M €45.00 1x tc electronic Cinders Overdrive €36.00 1x XVive V5 Delay €44.00 1x XVive V16 Undulator I €24.90 1x XVive V15 Tone Shaper Equalizer I €16.90 4x Rockboard Flat Patch Cable Black 10 cm Price per unit €3.55 €14.20 Συμπεράσματα και τελικό αποτέλεσμα: 1.Pedalboard: εξαιρετικό και ΤΖΑΜΠΑ 2.Power supply: αθόρυβο και ΤΖΑΜΠΑ (έχω και τον μεγάλο του αδερφό στο μεγάλο pb μου & τα συνιστώ ανεπιφύλακτα) 3.OD: δεν είναι ακριβώς …μόνο overdrive και σίγουρα δεν είναι TS,μου θυμίζει blues driver on steroids….έχει …πονηρό tone που ,για τα δικά μου γούστα…καταστρέφει τον ήχο μετά την μέση. Μετά από δοκιμές κατέληξα (για tele /strat) στους δικούς μου low wattage ενισχυτές σε 30% tone,60% drive & 60% volume και ειμαι μια χαρα…ειναι επισης ΥΠΕΡΟΧΟ clean boost. 4.tuner: Κουρδίζει. Δεν «τρώει» σήμα .Μια χαρά. Μακάρι να είχε και buffer αλλά μια και έχω το delay πάντα ανοιχτό δεν πολυσκάω με τόσα λιγα πεταλια. 5.tremolo: ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ! Δεν έχει σε ΤΙΠΟΤΑ να ζηλεψει από το πανακριβο Pleasure Trem που εχω στην άλλη μου πεταλιερα. ΜΠΟΥΣΤΑΡΕΙ ελαφρως το σημα, πραγμα πολυ χρησιμο μια και το volume drop ειναι προβλημα σε πολλα tremolo. 6.eq: ωραίο αλλα πολυ θορυβωδες...θα επιστραφει και στη θεση του θα παρει το ΤC EL CAMBO OD. 7. delay: Δεν ξερω αν είναι analog ή digital (το διαφημίζουν ως «analog» & έχει μόνο 40 ΜΑ καταναλωση αλλά ρε παιδι μου 600ms maximum analog delay time σε τετοια τρελλη τιμη?) αλλά ακούγεται σαν ένα πολύ καλό αναλογικό delay, σαν και αυτό που έχω συνηθίσει τοσα χρόνια. Μακάρι να είχε και tap tempo αλλα θα επιζήσω και χωρις αυτό… δεν πειραζει…. 8:καλώδια: Μετανοιωσα που δεν πηρα και αλλα ώστε να βγαλω τις γκουμουτσες που εχω στην άλλη πεταλιερα ,ειλικρινα δεν βλεπω τον λογο καποιος να χρησιμοποιει ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ καλωδια από αυτά.Τα έχουν όλα: καλή τιμή,πολύ χαμηλό capacitance,εξαιρετικη κατασκευη,ελαστικότητα & μηδενικο ογκο….highly recommended.
  19. 7 points
    Αυτός! Τραγουδάρα, νότες, ήχος, feel.
  20. 7 points
    Θα συνυπογράψω αυτό που γράφεις, για τα υπόλοιπα όμως περι "εύφορου αντιλόγου" δυστυχώς -πιστεύω- ανήκουν στην σφαίρα της ουτοπίας. Μπορει να αφορούν και να είναι σημαντικά για σένα και μερικούς ακόμη ομοίους σου, ακόμη και ευάριθμους "αντιπάλους", το ποσοστό όμως είναι τόσο μικρό που απελπίζει κάθε καλοπροαίρετο. Υπ' αυτή την έννοια, το σύστημα έχει νικήσει ακόμα μία φορά. Έθρεψε την αντιπαλότητα και οδήγησε στην οστρακοποίηση τους θιγόμενους, με όλα τα αρνητικά που προσδίδει το φαινόμενο, και πλέον παίζει εκ του ασφαλούς - όπως αμέτρητες φορές για αμέτρητα ζητήματα, ενισχύοντας έναν ταξικό στην ουσία πόλεμο και περιμένοντας την αναπόφευκτη φθορά των "εχθρών" ενώ ταυτόχρονα καλλιεργεί το μάνα της ιδιωτικοποίησης και των απανταχού φιλελλήνων επενδυτών. Καμμία ισορροπία, καμμία ειλικρίνεια, καμμία ουσιαστική διαβούλευση.
  21. 7 points
    Κοίτα τι βρήκα. Άτιμο αυτό το ίντερνετ. Το καλύτερο, by definition, είναι μονο ένα. Άρα σύμφωνα με το βίντεο ειναι η στρατ. Μετά όμως υπάρχει αυτό: Που βγάζει τη λεσπολ καλύτερη συγκριτκά. Άρα η λεσπολ ειναι καλύτερη. Και μιλάμε για βίντεο από αυθεντίες, όχι αστεία. Μιλάμε για δεδομένα επιστημονικά. Δε ξέρω ποιον να πρωτοπιστέψω. Τι σου είναι αυτό το ίντερνετ. θα τρελαθώ. Μήπως ειναι η sg? https://homerecording.com/bbs/equipment-forums/guitars-and-basses/why-gibson-sg-best-guitar-ever-128116/ και δε σταματάει λέμε: https://www.jazzguitar.be/forum/guitar-amps-gizmos/60729-gibson-les-paul-best-guitar-ever-invented.html
  22. 7 points
    Γιγαντας. Ίσως ο αγαπημένος μου κιθαρίστας. Τέρας ήχου, songwriter ολκής, anti-celebrity, γούστο στις κιθάρες, guitar layering σε ηχογραφήσεις για σεμινάριο, ευρηματικός σε licks και φωνητικά, βράχος ρυθμικά, χωρίς κιθαριστικά κλισέ. Η επιτομή του εύστοχου και περιεκτικού band member. Για χάρη του πήρα καποτε ένα EHX English Muffin' κι έψαχνα να βρω Ibanez Wah. To εδωσα σε μια εβδομάδα. Σταμάτησα να ψάχνω και το Ibanez και να τρέφω αυταπάτες ότι θα ακουστώ εστω και λιγο σαν κι αυτόν.
  23. 7 points
    Ένα κομματάκι μας.... Οι στίχοι είναι εμπνευσμένοι από εδώ...: https://www.thessalonikiartsandculture.gr/epilegmena-arthra/to-roloi-pou-stamatise-stis-efta-jorge-bucay/?fbclid=IwAR2KI_yxb49x-pWLFg2WJOG1f603yR7wUaGIGJLepxZunvQV2cIOXqZSoV4 Πάντως αυτές οι "συνεργασίες" είναι ότι καλύτερο μου έχει συμβεί σε αυτό το σάιτ......
  24. 7 points
    Yameth, καλοκαίριασε το πήρες χαμπάρι? Το έχεις πάει για σέρβις το σάιτ? Όταν το πας, πες του μάστορα να τσεκάρει το ψυγείο, γιατί ανεβάζει θερμοκρασία τελευταία.
  25. 6 points
    Λοιπόν, να επεκταθώ πάνω σε κάτι που ανέφερα νωρίτερα-και ρώτησε σχετικά ο @gmoukou .Αρχικά, να πω πως υπάρχουν πολλές διαφορετικές προσεγγίσεις στο ζήτημα και όλες είναι σωστές και ενδιαφέρουσες. Το οποίο ζήτημα είναι, πως κουλαντρίζουμε ανεπτυγμένη αρμονία(δηλαδή, ακόρντα με προεκτάσεις, αλλοιώσεις κλπ) στην κιθάρα, που εκ των πραγμάτων δεν μπορούμε να παίξουμε, ας πούμε 7φωνα ακόρντα-αλλά και αλλού όταν η οικονομία είναι κάτι επιθυμητό-που συνήθως είναι. Μια προφανής λύση είναι να βρει κανείς βιβλία με voicings κλπ και να μάθει από εκεί-με ζωγραφίτσες κλπ.Μια χαρά. Δεν χρειάζεται να εμβαθύνει παραπέρα-ή μπορεί να το κάνει αργότερα. Πάμε παρακάτω. Κάτι που μαθαίνουν όσοι μελετούν jazz arranging, είναι ακριβώς πως να παράγουν ανεπτυγμένα ακόρντα, δηλαδή 9ης, 11ης και 13ης μόνο με τις 4 φωνές ενός βασικού section πνευστών. Εδώ λοιπον, έχουμε κάποιες βασικές αρχές: -Η 9η εισάγεται σε ένα βασικό 4φωνο voicing (δηλαδή ένα voicing που περιέχει τις 1-3-5-7 του ακόρντου) αντικαθιστώντας την 1η, -Η 11η αντικαθιστώντας την 3-ή την 5η αν είναι αυξημένη, -Η 13η, αντικαθιστώντας την 5η. Έτσι, πχ ένα απλό, 4φωνο G7, στις 4 χορδές από την Ρε προς την Μι, παιγμένο FBDG, μπορεί να πάρει τις εξής μορφές, -FBDA, με 9 αντί για 1, -FCDG, με 11 αντι για 3 -FBEG, με 13 αντί για 5 Φυσικά, μπορούν να συνυπάρξουν περισσότερες προεκτάσεις, πχ -FBEA, με 9 για 1 και 13 για 5 κλπ ..ή ακόμα και αλλοιώσεις των προεκτάσεων αυτών, πχ -FBEbA#, με #9 για 1 και b13 για 5 κλπ, κλπ. Τώρα, προσεχτική ματιά στα voicings που προκύπτουν, αποκαλύπτει πως έχουμε στην πραγματικότητα άλλα γνωστά 4φωνα ακόρντα, τα οποία όταν τα τοποθετούμε πάνω στην συγκεκριμένη τονική, παράγουν ανεπτυγμένη αρμονία. Πχ. το πρώτο παράδειγμα -FBDA, με 9 για 1, στην πραγματικότητα είναι ένα Bm7b5.Άρα, αν κάποιος ξέρει ήδη τις αναστροφές και τα διαφορετικά voicings του Bm7b5, τότε μπορεί ωραιότατα να παίξει άλλες τόσες αναστροφές και voicings για το G9, και, εξάγοντας έναν απλό κανόνα, για κάθε Dom9. Ο κανόνας είναι, στην προκειμένη περίπτωση, -Για ένα ακόρντο Dom9, παίζω ένα m7b5 από την 3η του. Για G9, είναι Bm7b5. Για Α9, είναι C#m7b5.κλπ κλπ. Αυτή η λογική, δίνει χρήσιμα voicings για κάθε ποιότητα ακόρντου και για κάθε προέκταση/αλλοίωση και συνδυασμό τους. Προυποθέτει, φυσικά, να ξέρει κανείς αναστροφές και voicings για τα βασικά 4φωνα ακόρντα. Αν δεν ξέρει, να μάθει.
  26. 6 points
    Εδώ οι μάστορες της γέφυρας. Στο 1:39 ...
  27. 6 points
    δεν μπορώ να πω ότι δεν μου αρέσει κάποιος κιθαρίστας , δεν μου έχει τύχει να καούσω κάποιον και να πω δεν μου αρέσει κάτι σε αυτόν Απλά ( και πιστεύω αυτό συμβαίνει και σε άλλους αφού λίγο πολύ αυτό είπαν και κάποια μέλη στο θρεντ - ότι δεν τους αφορά ) δεν μου αρέσουν μουσικές , στυλ , παιξίματα . Είδη μουσικής ή εποχές δλδ Πχ δεν μπορώ να ακούσω με τίποτα μουσική πριν το 1970 , ελάχιστα μου αρέσουν από τα 70'ς και δεν αντέχω με τίποτα είδη όπως jazz , fusion κλπ Προφανώς αυτό δεν λέει τίποτα για την αξία των καλλιτεχνών που έχουν υπηρετήσει αυτές τις μουσικές και δεν σημαίνει ότι έχω να προσάψω κάτι αρνητικό σε κάποιον κιθαρίστα από αυτά τα είδη
  28. 6 points
    Έγινε το πρώτο σέσχιον με ολα τα απαραιτητα μετρα οπως ζωνες από δερμα φιδγιού και το να μην πίνουμε ο ένας απ τον καφέ του άλλου! Πνοή και Νύξη fine industries. Προηγήθηκε ιστορικό / θερμομέτρηση.
  29. 6 points
  30. 6 points
    Ο Zappa τον προσέλαβε όταν ήταν 17 χρονών, αφού άκουσε το παίξιμο του σε κασέτα και διάβασε το trascribtion του Black Page που του έστειλε. Έχω την εντύπωση πως μια χαρά θα τα πήγαινε ο μικρός.
  31. 6 points
    Κι εγώ βρηκα το κειμενο απο το θρεντ που ανέφερα πριν, σωσμενο σε mail, απο ανασφαλεια μη χαθεί. Το παραθετω. Αν βρει κανεις και το θρεντ, ευπρόσδεκτο. O Leo Fender (και οι συνεργάτες του) δεν ακολουθούσε το ρητό form follows function αλλά είχε ένα problem solving attitude που έτυχε να γεννήσει, κατά λάθος, όχι απλά ένα όργανο, αλλά τον ορισμό της ηλεκτρικής κιθάρας και ένα είδωλο του παγκόσμιου design. Το form δεν ήταν καν στο μυαλό τους για να το ακολουθήσει το function. Όταν λέω ότι η Strat είναι ένα "εργονομικό χάος" σημαίνει ότι γεννήθηκε από κάτι άλλο και προσαρμόστηκε σε κάτι άλλο για να καταλήξει να χρησιμοποιείται για κάτι άλλο. Είναι ωραία και ρομαντική η ιστορία του μοναχικού οραματιστή που σκάρωνε όργανα με μη συμβατικό τρόπο, αλλά θεωρώ ότι του αποδίδουν, κατόπιν εορτής και ερήμην του, ιδιότητες που ίσως και ο ίδιος δεν ήθελε. Όπως ακριβώς κάνουν οι κριτικοί και οι αναλυτές τέχνης που εικάζουν "τι ήθελε να πει ο ποιητής". Η Strat λοιπόν ήταν η ιδέα να εφαρμοστεί σε κιθάρα, η σημαντικότερη ανακάλυψη του Leo, το ηλεκτρικό μπάσο. Αρχικά αυτό, ήταν Telecaster με μανίκι μπάσου, που δεν μπορούσε να σταθεί (neck heavy) oπότε σκάρωσαν ένα μοντέλο και τράβηξαν ένα κέρατο ως το 12ο τάστο (που είναι και γεωμετρικό κέντρο ενός 34" μπάσου) για να μην πέφτει το μανίκι. Και εγένετο μπάσο. Κι ας θυμώνουν οι φίλοι που τους λέω χιουμοριστικά ότι το μπάσο είναι μια 4-χορδη κιθάρα κουρδισμένη μια οκτάβα κάτω. Νωρίτερα, για να λύσουν το πρόβλημα του neck heaviness στην Τele, είχαν αρχίσει να χρησιμοποιούν βαρύτερα ξύλα (northern ash και pink alder) και τώρα, με το σχέδιο του p-bass στα χέρια τους, θα μπορούσαν να επιστρέψουν σε ελαφρύτερα σώματα αν το προσάρμοζαν σε κιθάρα. Πιο ελαφρύ όργανο, καλύτερη εργονομία, λιγότερη κούραση στο fretting hand αφού δεν χρειάζεται να κουβαλάει και το βάρος του μανικιού. Σε ποιο κοινό απευθυνόταν ο Leo; Country και western παλικάρια, επαγγελματίες του μεροκάματου που γυρνούσαν την επικράτεια παίζοντας 4-5 μέρες την εβδομάδα. Oι ακουστικές κιθάρες ήταν μεν ελαφρύτερες αλλά ήταν πιο ογκώδεις και δεν μπορούσαν να πάρουν το ρόλο και lapsteel. Σε αυτούς έπρεπε να πουλήσει. Τα όργανά του δεν ήταν αποτέλεσμα "σπουδαίου, μακρινού οράματος που θα άλλαζε τον ρου της μουσικής". Lapsteel κιθάρες έφτιαχνε πριν την Tele και ενισχυτές. Tο unique selling proposistion που είχε ο Leo στα χέρια του με την Τele ηταν 2σε1 εμ Electric Spanish εμ Lapsteel. To μόνο του πρόβλημα ήταν το βάρος που όταν το έλυσε του δημιούργησε άλλο, το balance. Με το P-Bass στα χέρια του, ήταν μονόδρομος να το πάει και σε κιθαρομορφή Strat. Στην ουσία η Stratocaster ήταν η λύση στο πρόβλημα βάρους που είχε η Tele. Δεν είναι όργανο που σχεδιάστηκε σε κενό χαρτί. Και μάλιστα τώρα, με το κέρατο να κρατάει τα μπόσικα, μπορούσαν να αφαιρέσουν κι άλλη μάζα από τη Strat χωρίς να έχουν θέμα neck dive. Arm countours, belly contours, μεγάλο cavity, πλαστικά knobs, πιο ελαφριοί μαγνήτες, μεγάλο σκάψιμο για tremolo. Ηoorey, τώρα το USP (unique selling proposition) επεκτάθηκε. Εμ electric spanish εμ lap steel και πλέον και lapsteel hawaian (με το τρεμολο) και βιολάκι. Η τοποθέτηση των controls (εκεί που με ενοχλούν προσωπικά αφάνταστα) έγινε έχοντας στο νου flat παίξιμο πάνω στα γόνατα. Όλα είναι κοντά μεταξύ τους για να μπορεί ο παίκτης λάστιχο, να έχει γρήγορη πρόσβαση στο tremolo bar, να αλλάζει θέση διακόπτη χωρίς να αλλάζει τη ροή του παιξίματος και να κάνει και το βιολάκι του με το μικρό το δάχτυλο την ώρα που πενιάζει. Ο 3θέσιος είναι εκεί για να αλλάζει θέση όταν το slide περνάει από τον neck μαγνήτη, ωστε να μην "διαβάζονται" οι "πίσω από το slide" φασαρίες. Ο μεσαίος μαγνήτης δεν ήταν εκεί για ποικιλία ήχων, αλλά για πρακτικούς λόγους. Μιλάμε ακόμη για εποχή western και country. Έτσι κατάφερε να δημιουργήσει ένα πολυεργαλείο στα χέρια του "χειρωνάκτη" μουσικού όπου αυτός και ο picking buddy του πλέον θα μπορούσαν να ανταλλάσσουν ρόλους παίζοντας κιθάρα, lapsteel, hawaian και μπάντζο (βάζοντας ένα μαντήλι ανάμεσα στις χορδές και το "άχρηστο" ashtray). Το palm muting ήταν rock n roll, δεν υπήρχε ακόμη, οπότε τα βιδάκια των saddles που προεξέχουν (ναι αυτά που μου κόβουν το ρημαδοδεξί όταν πάω να σκάσω reggae chunks και μου φεύγουν chunks στην κυριολεξία από το χέρι). Ή όταν κοπανάω με το δεξί το volume knob και κλείνω κατα λάθος την ένταση. Ή όταν καταλήγω πάντα να παίζω bridge μαγνήτη γιατί ο διακόπτης είναι στο strumming action του δεξιού μου χεριού. Οι country western boys στράμαραν κοντά στο neck άλλωστε, δεν τους ενοχλούσαν αυτά.Και αφού είχε φτιάξει ένα καταπληκτικό USP, oι country & western είπαν "τι σαχλαμάρα" και εξακολουθούσαν να προτιμούν tele. Και τότε ήρθαν οι "αναθεματισμένοι αράπηδες" (Ιke Turner) και οι φλωροκολλεγιόπαιδες (Buddy Holly) να σώσουν τη Strat και να την κάνουν rock n roll icon. Η νεολαία της πόλης γούσταρε αμάξια με πτερύγια και χρώματα και space age και atomic design. Ο Leo δεν είχε τον Hendrix και τον Beck στο μυαλό του όταν έφτιαχνε τη Stratocaster. Ούτε καν τα παιδιά της πόλης. Δεν προέβλεπαν το μέλλον. Δημιουργούσαν με βάση τις ανάγκες του τότε, προσπαθώντας να φτιάξουν ένα προϊόν που θα πουλούσε. Με πρακτικό τρόπο. Δεν υπήρχε σχεδιασμός. Eίχαν προβλήματα να λύσουν κι όχι όνειρα για να ονειρευτούν. Δεν ήταν ιδιοφυίες. Άνθρωποι εργατικοί, πρακτικοί και καταφερτζήδες ήταν. Η πρώτη κιθάρα που μελετήθηκε και σχεδιάστηκε πραγματικά στο χαρτί πριν βγει στο πρωτότυπο ήταν και η καλύτερή τους. JazzmasterΚαι μετά είπε κάποιος: "Τι χάλια, πώς να παίξεις surf και garage σε τέτοιο όργανο;"
  32. 6 points
    Επειδή λέγονται πολλές αλήθειες σε αυτό το θρεντ, προτείνω να διευρύνουμε το ερώτημα: Αξίζει σε κιθάρα 5.000 να βάλω μαγνήτες 30 ευρώ;
  33. 6 points
    εδω τωρα σοβαρευει το πραγμα!!
  34. 6 points
    Κι αυτός με tele νόμιζε ότι έπαιζε. Από το λιώσιμο δηλαδή ...
  35. 6 points
    Εφόσον δεχτούμε και συμφωνήσουμε πως 1. Η μουσική είναι οι νότες, η μελωδία, το τραγούδι και 2. Ο ήχος είναι ο παίκτης, τα δάχτυλα και το μυαλό του τότε να πω οτι κάποιοι ασχολούνται περισσότερο με αυτό που λέμε tone, άλλους δεν τους νοιάζει και πολύ. Αν όμως σε ενδιαφέρει, τότε 200 Ε για ένα σετ humbuckers είναι μια στάνταρ αποδεκτή λύση, σπάνια έχει κάτι αληθινά εξαιρετικό, σπάνια είναι για τα μπάζα. Μέχρι εκεί όμως. Για ένα αληθινά εξαιρετικό σετ πρέπει να δώσει κάποιος αρκετά - η πολύ παραπάνω απο αρκετά - χρήματα. Αν τα αξίζουν; Όπως νομίζει ο καθένας, δεν υπάρχουν θέσφατα εδώ. Τέλος, καλό θα είναι να γνωρίζουμε πως φτιάχνεται ένας χειροποίητος μαγνήτης, τι προσπάθεια και ψάξιμο απαιτούνται σε πνευματικό και υλικό επίπεδο, προτού αξιολογήσουμε το τελικό προιόν.
  36. 5 points
    πόση απλότητα μπορει να χωρέσει σε ένα τραγουδι? Γνωρίζει κανείς? και επίσης γνωρίζει κανείς... 1. γιατί δεν υπάρχουν τέτοιες συνθέσεις σήμερα? 2. γιατί δεν υπάρχουν τέτοιοι τραγουδιστές σήμερα? 3. γιατί δεν υπάρχουν τέτοιες παραγωγές σήμερα? 4. ποιοί παίζουν στους δίσκους αυτούς?
  37. 5 points
    Τρελαινόταν να δείχνει συστήματα και τακτικές, και μαζευόταν πολύς κόσμος γύρω από το τραπέζι που καθόταν ο κυρ Νίκος στα καφενεία, να δει τις αναλύσεις του. Κάποτε σ' ένα καφενείο στο Παγκράτι, είχε μαζέψει γύρω του καμιά τριανταριά άτομα και τους έδειχνε τακτικές, χρησιμοποιώντας καπάκια από μπουκάλια μπύρας. Κάπου εκεί λοιπόν, κάνει ένας μια απότομη κίνηση, κουνάει το τραπέζι, και πέφτουν κάτω τα καπάκια. Σηκώνεται ο Νικόλας, και φωνάζει στον σερβιτόρο "φέρε μπύρες, να έχουμε παίχτες" ... Σ' ένα άλλο καφενείο (νομίζω στα Πετράλωνα) είχε μαζευτεί μια παρέα με Αλέφαντο και Γεωργίου μεταξύ άλλων, για ουζάκι και μεζέ. Ο Αλέφαντος λοιπόν άρχισε πάλι να τους δείχνει συστήματα, χρησιμοποιώντας τα μεζεδάκια. Κάποια στιγμή πήγε τουαλέτα, και οι άλλοι τσιμπάγανε και πίνανε. Όταν γύρισε, έμεινε άγαλμα και τους κοίταζε. "Ποιος που..ης μου έφαγε το αριστερο εξτρέμ?" τους ρώτησε. Και άλλα πολλά όμορφα σκηνικά μια άλλης εποχής.
  38. 5 points
    Για κλωτσΕς στο συγκεκριμενο βιντεο
  39. 5 points
  40. 5 points
  41. 5 points
    Παντως το overdrive που θα δωσει ενας καλος λαμπατος σε εντασεις, ειδικα χωρις master volume, δε θα το δωσει ποτε κανενα πεταλι. Εγω τους πιο απολαυστικους ηχους με την 335 τους βγαζω στα λαιβ καρφι στον ενισχυτη, κανοντας το ολο απο την κιθαρα. Το μισο ειναι ο ηχος, το αλλο μισο η αποκριση, το πως καθαριζει, δυναμικες, κτλ. Μετα απο χρονια παιζοντας ετσι, ποτε δεν ευχαριστηθηκα πεταλι πραγματικα, και εχω δοκιμασει πολλα (εχω και ενα σωρο). Ωραια ειναι διαφορα, αλλα αισθανεσαι σαν να μπαινει κατι αναμεσα στην κιθαρα και στον ηχο σου..
  42. 5 points
  43. 5 points
  44. 5 points
    ....ίσως να είναι ενδιαφέρον και για κανέναν ακόμα. Επισυνάπτω ένα line σε-ας πούμε- C Lydian. Τέτοιου είδους lines/studies φτιάχνω για να δουλεύω την τεχνική σε συνάρτηση με υλικό που θέλω να εντάξω στο παίξιμο μου. Αποτελούνται από μικρά στοιχεία-για παράδειγμα, scale fragments, triad/7th/quatral/quintal arps κλπ-τμήματα από lines που έχω κλέψει από αλλού κλπ. Όλα τα επιμέρους αυτά στοιχεία έχουν μελετηθεί ξεχωριστά σαν patterns/sequences. Έχω συμπεριλάβει και μια μικρή ανάλυση/αναγνώριση πάνω από το κάθε στοιχείο, δεν είναι πάντα ξεκάθαρο τι ξεκινάει που, καθώς υπάρχει κάποιες φορές overlapping. Επίσης, κάποια-όπως πχ το sequence του Kreisberg που λέγαμε τις προάλλες-λόγω του αριθμού των νοτών που περιέχουν, δημιουργούν ρυθμικές μετατοπίσεις. Κάποιες από τις δαχτυλοθεσίες ίσως φανούν παράξενες, υπάρχουν-φυσικά-διαφορετικοί τρόποι να παιχτεί σχεδόν οτιδήποτε, ώστε να εξυπηρετηθεί η τεχνική του καθενός. Η ηχογράφηση είναι πρόχειρη, απλά να δώσει μια ιδέα. Στην αρχή παίζω τα διαδοχικά στοιχεία κάπως αποκομμένα. Στο τέλος, το line ολόκληρο. C Lydian Line for noiz.gr.pdf C Lydian Line for noiz.gr.mp3
  45. 5 points
    Ως προς τα περί κατάργησης, όντως ο νόμος περιορίζει ώρες καλλιτεχνικών μαθημάτων από το πρόγραμμα σπουδών του Λυκείου. Όποια και όποιος ενδιαφέρεται ας αναζητήσει τις σχετικές πληροφορίες στις πηγές από τις οποίες ενημερώνεται. Τώρα, με όλο το θάρρος και ειλικρινά χωρίς καμία διάθεση υποτίμησης ή προσβολής κανενός, η συζήτηση για την καλλιτεχνική εκπαίδευση των μαθητριών και μαθητών στα δημόσια σχολεία ίσως – κατά την ταπεινή μου άποψη- θα μπορούσε να γίνει με διαφορετικούς όρους από ότι ήδη γίνεται, σε ένα φόρουμ καλλιτεχνών όπως αυτό, δεδομένης της σοβαρότητας του ζητήματος αλλά και της συνάφειας των συμμετεχόντων με το αντικείμενο. Ωστόσο, ως δάσκαλος γενικής αγωγής σε δημόσιο δημοτικό σχολείο, θα προτιμούσα να μην πάρω θέση σε έναν τέτοιου περιεχομένου διάλογο, καθώς (κατά τη γνώμη μου πάντα!) στο φόρουμ διακινούνται συστηματικά απαξιωτικές απόψεις για τους δημόσιους λειτουργούς. Εξάλλου η εκπαίδευση είναι πολιτική πράξη, οπότε μια κουβέντα πάνω σε αυτό το ζήτημα θα δημιουργήσει τον σχετικό χαμό και το θέμα θα φύγει από το πλαίσιο που ορίζουν οι κανονισμοί του noiz. φιλικά
  46. 5 points
    Pathetic, sorry. Και εντελώς άσχετο, προπαγανδιστικό και προωθητικό, ρατσιστικών απόψεων, βίντεο. Λυπάμαι πραγματικά. Κρίμα που έδωσα και κλικ...
  47. 5 points
    Είπα και εγώ...είδα 10 απαντήσεις και λέω "μα είναι δυνατόν να ασχολήθηκε τόσος κόσμος με το ΘΕΜΑ του thread?"
  48. 5 points
    σαν σημερα 25 χρονια πριν ''εφυγε'' ο γιγαντας......
  49. 5 points
    Δεν διαφωνώ ουσιαστικά με αυτό που γράφεις, κατα την άποψη μου όμως την αξία των μαγνητών ΔΕΝ την ακούμε, την αισθανόμαστε στα χέρια μας. Όταν (και αν) έρθει η στιγμή που θα ζητήσεις -λόγω συνθηκών- κάτι παραπανω απο τον μαγνήτη να σου μεταφέρει στο χέρι, εκεί θα εκτιμήσεις το ψάξιμο και τα χρήματα που επένδυσες. Ψιλά γράμματα βέβαια είναι αυτά για τους περισσότερους, καταθέτω όμως και αυτή την παράμετρο.
  50. 5 points
    Ηχογραφημένο το 1989. Ενώ το συμβόλαιο ήταν επί τάπητος, δεν ... Κρίμα.
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.