Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου από 20/09/2020 σε όλα

  1. 15 πόντοι
    Εισαγωγή (και κατιτίς ακόμα) αφορμή γι αυτό το θέμα μια κουβεντούλα περί mastering (μια από τις πολλές διαχρονικά) που έγινε το καλοκαίρι… τότε λόγω του ότι όπως είχα πει την συγκεκριμένη στιγμή το μόνο mastering που με ενδιέφερε ήταν αυτό του ούζου στο mix του γαλέου σκορδαλιά με το χταποδάκι, δεν συμμετείχα (αν και με έτρωγε) και είχα επιφυλαχθεί για ένα ανάλογο τεστάκι όταν με το καλό γυρίσω (ντάξει έχω γυρίσει καιρό αλλά δεν ήταν και το πιο εύκολο να το κάνω τουλάχιστον όπως ήθελα οπότε συγχωράτε με και κάλιο αργά κλπ κλπ)… σε εκείνη την κουβεντούλα λοιπόν ( Mastering θέματα... ) όπως εξελίχθηκε, ειπώθηκαν πολλά και για τον εν γένει ρόλο του mastering και για την φύση του και για τον λόγο που κάποτε ξεκίνησε σαν διαδικασία και πιστεύω ότι θα λύθηκαν αρκετές απορίες στους μη μυημένους… βεβαίως βεβαίως (σιγά μη δεν γινόταν), στα περί τρόπου διεκπεραίωσης η κουβέντα γρήγορα πέρασε τηρουμένων των αναλογιών και στο ποιος είναι στους αιώνες των αιώνων ο «NBA goat»… o Μichael Jordan ή ο Lebron James (στα καθ ημάς ο πάλαι ποτέ MJ το analog gear και ο σύγχρονος LJ το digital)… analog vs digital λοιπόν… ok!... μεγάαααλο ζήτημα… καθώς πάει πρώτα θα λυθεί το μεσανατολικό και κατόπιν βλέπομεν και γι αυτό… δυστυχώς οι υποστηρικτές του πρώτου (που κατά κανόνα είναι και «οπαδοί») εμμένουν στην υποκειμενικότητα της ακουστικής αντίληψης και παραβλέπουν (χωρίς κακή πρόθεση θέλω να πιστεύω) την έννοια της «πιστότητας» ως κριτήριο, προκρίνοντας την τέρψη… η οποία όμως δυστυχώς (ή και ευτυχώς κατά περίπτωση) δεν έχει «σταθερές» ως reference point (απαραίτητα στοιχεία για αντικειμενικές συγκρίσεις)… το όλο πράγμα δεν είναι φυσικά καθόλου περίεργο και λόγω αυτής καθαυτής της ιδιαίτερης ατομικής προσλαμβάνουσας που βάζει στην άκρη την αντικειμενικότητα, οι επιστήμες της Ακουστικής και της Ψυχολογίας (κυρίως γιατί εμπλέκονται και άλλες), έχουν αναπτύξει τον σημαντικό κλάδο της Ψυχοακουστικής… τες πα… δεν αντιλέγω (και έχω απολαύσει προσωπικά κατά κόρον ως πάλαι ποτέ κακό παιδί του hi end) τα κατά περίπτωση (ειδικά σε ακριβές υλοποιήσεις) ευάκουστα στην πράξη αποτελέσματα που παράγουν τα artifacts των αναλογικών συστημάτων εγγραφής επεξεργασίας και κατ επέκταση αναπαραγωγής… όμως δεν μπόρεσα ποτέ να παραβλέψω το ότι ναι μεν η φύση στο επίπεδο που μπορούμε (αυτή τη στιγμή) να αντιληφθούμε είναι «αναλογική» αλλά ένα από τα μεγαλύτερα εργονομικά (και όχι μόνο) δώρα που μας έχει κάνει, είναι η δυνατότητα να μπορούμε πλέον να την «ψηφιοποιούμε»… και ναι οι πηγές μας είναι αναλογικές… και ναι μέχρι το στάδιο του A/D κονβέρτορα ο αναλογικός εξοπλισμός ως «αρχή» είναι το ήμισυ του παντός… από την στιγμή όμως που το «σωστά παραγόμενο» σήμα θα μετατραπεί σε ψηφία και θα αναπαραχθεί ως ψηφιακό αρχείο πλέον, ποτέ δεν κατάλαβα την λογική να το «υποβιβάσουμε» σώνει και καλά προσθέτοντάς του αρμονικές παραμορφώσεις και λοιπές εν δυνάμει αναλογικές αμαρτίες (εννοείται ότι και στο στάδιο της ψηφιακής επεξεργασίας μπορούμε να κάνουμε τα ίδια και χειρότερα με κάποιους κακούς αλγορίθμους αν δεν προσέξουμε)… το περιβόητο «αναλογικό χρώμα» (πρέπει να) δίδεται εξ αρχής (άντε και υβριδικά με επιμέρους outboard παρεμβάσεις) κατά το mix… ο κανόνας του SISO (shit In, shit out) ούτε εδώ συγχωρεί οποιαδήποτε αβάσταχτη (ακόμα και κατ ανάγκη) ελαφρότητα στο είναι… καλώς ή κακώς το mastering (πλέον των ειδικών περιπτώσεων που απαιτείται λόγω συνθηκών και μέσων μια οριζόντια επέμβαση) λίγα πράγματα μπορεί να κάνει ως προς την «ποιότητα» σε μια παραγωγή… να κάνει μια κακή λιγότερο κακή?... μια καλή λίγο καλύτερη?... ναι… μια άριστη όμως?... περισσότερες πιθανότητες έχει να την χαλάσει (ειδικά αν ο εκτελών δεν είναι ανάλογα άριστος ώστε να ξέρει καλά κυρίως το τι να μην κάνει κι όχι το αντίθετο)… είμαι από τους τυχερούς (μπα μάλλον άτυχους) που έχουν βιώσει τον «βιασμό» master tapes κατά την μεταφορά τους στο ελληνικό βινύλιο… τσι καημέναι… τύφλα ναχει το loundnes war από τους κατοπινούς ψηφιακούς δολοφόνους σήματος… γιατί έχομεν κι από δαύτους μπόλικους στην πολύπαθη audio ιστορία (χωρίς να με εξαιρώ εννοείται γιατί όλοι έχουμε βάλει το χεράκι μας)… anyway… προσωπικά σέβομαι την αισθητική του καθενός (κυρίως γιατί απαιτώ να σέβονται ανάλογα και την δική μου) αλλά δεν μπορώ το να θυσιάζουν εύκολα στον βωμό της, την αντικειμενικότητα (στο όποιο επίπεδο αυτή μπορεί να αποδεικνύεται πέραν της απλής θεώρησης-εκτίμησης-επιθυμίας)… Κυρίως Θέμα (ξέρω ξέρω επιτέλους) ντάξει καλό το μπλα μπλα (ειδικά γι αυτόν που το ξερνά εκτονωτικά όπως ο υποφαινόμενος) αλλά πάμε και επί του πρακτέου… συνήθως στις παρέες (όπως θεωρώ ότι είμαστε κι εμείς εδώ) αρεσκόμαστε στο να συζητάμε υπερβατικά ως προς την καθημερινότητα μας… π.χ. παρκάρουμε όπως μπορούμε τα φιατάκια μας έξω από την συνοικιακή μπυραρία και μπαίνουμε μέσα για να μιλήσουμε με πάθος (και ρομαντισμό ενίοτε) για απρόσιτα σούπερ καρς!!!... θεμιτό και εκτονωτικό ενίοτε δε λέω, αλλά εν προκειμένω με θεωρώ πιο χρήσιμο στην ομήγυρη όποτε μιλάω για «φιατάκια» παρότι έτυχε να έχω «οδηγήσει» και αρκετά «σουπερ καρς»… έτσι αποφάσισα να παρουσιάσω εδώ όσες ολοκληρωμένες (το δυνατόν) mastering suites μπόρεσα να βρω… κριτήρια?... κυρίως η ευκολία χρήσης και οι όποιοι αυτοματισμοί καθώς και η πληθώρα presets (ως βάση εκκίνησης) που θα εξισορροπούσαν σε ένα βαθμό την έλλειψη εμπειρίας του κάθε μέσου μουσικού που θα καλεστεί να τις χρησιμοποιήσει στο προσωπικό του studio… οι διαφορές τους χρηστικά είναι αρκετές (άλλες είναι standalone, άλλες λειτουργούν και ως Vst, άλλες είναι μόνο online, άλλες λειτουργούν μόνο αυτόματα, άλλες με reference αρχεία και πολλές άλλες μικρότερης ή μεγαλύτερης σημασίας στην πράξη) αλλά το σίγουρο είναι ότι κάποιες μπορούν όντως να παράγουν ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα χωρίς να χρειάζονται μια ιδιαίτερη σπουδή που θα σας αποπροσανατολίσει από την μουσική σας (που πάντα πρέπει να παραμένει στην πρώτη γραμμή)… Συνθήκες Θα μου πείτε κι εσείς με την σειρά σας τώρα: - -Καλά ρε θείο… προς τι το «τεστ»?... γιατί δεν μας τις ανέφερες ονομαστικά (απλά να μην ψάχνουμε) και να βαζες και κάποια από τα ηχητικά δείγματα που θα διέθεταν ως demo?... τι το κούρασες το πράμα?... Χμ!!!... ναι αλλά όχι… τα αποτελέσματα της σύγκρισης θάταν τελείως αποπροσανατολιστικά χωρίς κάποια κοινά reference points για όλες… απόλυτα συμπεράσματα έτσι κι αλλιώς δεν μπορούν να εξαχθούν λόγω της φύσης του εγχειρήματος αλλά προσπάθησα το δυνατόν να μην αδικήσω καμία (έτσι κι αλλιώς ο τυχόν ενδιαφερόμενος να αποκτήσει κάποια θα κάνει και μια πιο εμπεριστατωμένη έρευνα πριν)… έτσι έκανα mix σε δύο επιτηδευμένα διαφορετικά κομμάτια και ακολούθως ένα υποτυπώδες “mastering” στα 14Lufs με κάθε μία από αυτές, με χρήση eq, comp, limiting και ελαφρύ imaging όπου δινόταν η δυνατότητα… στις «αυτόματες» χρησιμοποιήθηκαν τα βασικά τους reference στις υπόλοιπες το δυνατόν κοινές επιμέρους ρυθμίσεις… προσπαθώντας να εξομοιώσω τις καθημερινές συνθήκες του μέσου μουσικού «προς το χειρότερο» (για να εξισορροπήσω και μια τυχόν μεγαλύτερη μου εμπειρία από κάποιους νέους φίλους μας) το mix έγινε αυστηρά σε διάρκεια 2 ωρών για το καθένα χρησιμοποιώντας την onboard κάρτα του υπολογιστή μου πάνω στα 4ιντσα Roland MA-15D για μόνιτορ (απόκριση αισιόδοξα μέχρι τα 70hz), βραδινές ώρες και σε εντάσεις που υπολείπονται δραματικά από τις ιδανικές για μίξη (αυτές άλλωστε έτσι κι αλλιώς θαταν σίγουρα αιτία διαζυγίου και σας αγαπώ πολύ δε λέω, αλλά λιγότερο από την Σοφία)… το αυτό και για τα υποτιθέμενα «mastering» με την διαφορά ότι ο χρόνος για την κάθε σουίτα περιορίστηκε στα 15 λεπτά περίπου (1-2 λεπτά πάνω κάτω)… προηγήθηκε μια διερευνητική μέρα όπου ασχολήθηκα με όλες μαζί από λίγο ώστε να γνωρίσω τις βασικές τους λειτουργίες για να μην ψάχνομαι εις βάρος κάποιας την στιγμή του τεστ… τέλος το καθένα από όλα έγινε διαφορετική μέρα για την αποφυγή αδικίας λόγω ακουστικής κόπωσης (ένας από τους λόγους της αργοπορίας μου)… Mastering suites (άντε και το ζουμί) να σημειώσω πριν ότι οι δύο πρώτες πέραν της διαχείρισης της δυναμικής περιοχής και της συχνοτικής επέμβασης προσφέρουν και διάφορες άλλες δυνατότητες που δεν είναι του παρόντος να αναφερθώ αλλά μπορείτε όσοι ενδιαφερθείτε περαιτέρω να δείτε στα official sites τους που παραθέτω… Finalizer (stand alone) βασισμένη στο κλασικό πλέον mastering hardware της tc electronic που έφερε «επανάσταση» στον χώρο στα τέλη της δεκαετίας του 90… -αρκετές δυνατότητες -αρκετές ρυθμίσεις -πολλά presets ως βάση -πολύ καλή εργονομία -πολύ εύκολη για τους πιο άπειρους https://finalizer.com Ozone 9 (stand alone και Vst) κλασική στο είδος της και η σουίτα της iZotope στην ένατη της έκδοση από το 2003… την χρησιμοποιούν πολλοί επαγγελματίες… -πολλές δυνατότητες -πολλές ρυθμίσεις -πολλά presets ως βάση -καλή εργονομία -σχετικά εύκολη για τους πιο άπειρους https://www.izotope.com/en/products/ozone.html Lurssen Mastering Console (stand alone και Vst) Η νέα σουίτα της IK Multimedia (και με free version για IOS που μπορεί να χρησιμοποιηθεί επικουρικά)… -μέτριες δυνατότητες με ελλείψεις στο metering -ελάχιστες ρυθμίσεις -αρκετά presets ως βάση -πολύ καλή εργονομία -πολύ εύκολη για τους πιο άπειρους (σε όσα προσφέρει) https://www.ikmultimedia.com/products/lurssen/index.php?p=info AAMS (Automatic Audio Mastering System) (stand alone) σουίτα με παρωχημένης αισθητικής περιβάλλον, που προσφέρει (υποτίθεται) αυτοματοποιημένο mastering βασισμένο σε μια βάση δεδομένων που αποτελείται από πρότυπα αναφοράς διάφορων μουσικών ειδών (σε δικού της τύπου αρχεία αλλά μπορείς να φτιάξεις και δικά σου)… -ελάχιστες δυνατότητες (στην auto λειτουργία), πολλές σε manual -ελάχιστες ρυθμίσεις (στην auto λειτουργία), πολλές σε manual -πολλά presets ως βάση, σε μορφή reference styles -κακή εργονομία (δεν είναι καν real time) -πολύ εύκολη για αρχάριους (σε όσα προσφέρει σε auto mode), δυσνόητη και μη λειτουργική (προσωπική εκτίμηση) σε manual -παραγόμενα αρχεία με true peaks -λάθος οι εντάσεις σε σχέση με τον στόχο BandLab (online) διαδικτυακή πλατφόρμα για μουσικούς και όχι μόνο, που προσφέρει και δωρεάν online auto mastering… από την εταιρεία που έχει αγοράσει την Cakewalk και διανέμει πια δωρεάν το αγαπητό μου Sonar… -3 presets ως βάση χωρίς δυνατότητα περαιτέρω επέμβασης -πολύ καλή εργονομία -πάρα πολύ εύκολη για τους πιο άπειρους (σε όσα προσφέρει) -παραγόμενα αρχεία με true peaks -χωρίς δυνατότητα στόχου έντασης -bug κατά την εξαγωγή του audio αρχείου (το παράγει σωστά χωρίς όμως την επέκταση που δηλώνει το είδος του και πρέπει να την συμπληρώσεις πληκτρολογώντας, πχ .wav) SCHNALZ (online) δωρεάν (με προεραιτικό donate) διαδικτυακή υπηρεσία online auto mastering… -ελάχιστες επιλογές χωρίς ρύθμιση (bass, treble, wide κλπ) -6 styles χωρίς δυνατότητα περαιτέρω επέμβασης τους -πολύ καλή εργονομία -πάρα πολύ εύκολη για τους πιο άπειρους -export master wav μόνο στα 44Khz/16bit -χωρίς δυνατότητα στόχου έντασης Various Vst (VST plugins) εδώ έχουμε να κάνουμε με διάφορα plugins που είναι ψηλά στις προτιμήσεις μου τελευταία και που χρησιμοποίησα ενδεικτικά ως μικτή σουίτα σύμφωνα με τους παραπάνω κανόνες και στους χρόνους των υπολοίπων, για λόγους σύγκρισης… FabFilter Pro-Q 3 ως EQ, https://www.fabfilter.com/products/pro-q-3-equalizer-plug-in FabFilter Pro-C 2 ως compressor με M/S για imaging control κατά περίπτωση https://www.fabfilter.com/products/pro-c-2-compressor-plug-in u-he Presswerk ως compressor https://u-he.com/products/presswerk/ FabFilter Pro-L 2 ως limiter https://www.fabfilter.com/products/pro-l-2-limiter-plug-in DMGAUDIO DUALism ως σύστημα signal analysis… https://dmgaudio.com/products_dualism.php -πάρα πολλές δυνατότητες συνδυαστικά -πάρα πολλές ρυθμίσεις -πολλά presets ως βάση για τα περισσότερα ατομικά αλλά που δυστυχώς όπως είναι φυσικό κανένα συνδυαστικό για όλα -καλή εργονομία γενικά -σχετικά δύσκολη για τους πιο άπειρους Επίλογος (παρά του λόγου του παράλογου) Αυτό ήταν λοιπόν… ξέρω ότι μάλλον σας κούρασα αλλά περιμένω με ενδιαφέρον την γνώμη σας… δώστε προσοχή στο πως η κάθε μία σουίτα αντιμετώπισε το αρχικό mix… δεν είναι απαραίτητο να σας αρέσει (δεν κρίνεται αυτό και άλλωστε ο καθένας σας θα το έκανε διαφορετικό και πολλοί καλύτερο)… το θέμα είναι αν η διαδικασία ανέδειξε θετικά κάποια στοιχεία του (και ποια σουίτα το έκανε συγκριτικά καλύτερα) χωρίς να αλλοιώσει τον χαρακτήρα των βασικών αρχικών επιλογών πέραν της έντασης… ΥΓ1 και για μια πιο εργονομική διαδικασία κατά την σύγκριση εδώ όλα τα tracks συγκεντρωμένα: NPap noiz test - All SoundCloud Tracks ΥΓ2 Το SoundCloud συμπιέζει πλέον το σήμα σε AAC στα 256… σίγουρα τα πράγματα είναι αρκετά καλύτερα ηχητικά από παλιότερα αλλά αν θέλετε να είστε περισσότερο αντικειμενικοί (και φυσικά αν πρόκειται να ακούσετε από ένα σύστημα αναπαραγωγής που θα μπορεί να αναδείξει την διαφορά), ανέβασα τα αρχεία εδώ σε 96Khz/24bit για download… Corina WAVs 24-96 JB song WAVs 24-96
  2. 13 πόντοι
    Καλησπέρα. Μια ιδέα με κα να δυο γραμμές που εδώ και ένα χρόνο μου ζάλισε το μυαλό και ως εκ τούτου είπα να το βγάλω όπως να είναι . Παίρνει πολλές βελτιώσεις και ανάπτυξη του θέματος ίσως όμως σε μελλοντικό χρόνο γιατί δεν υπάρχει χρόνος για επεξεργασία . Η τεχνολογία δεν έφτασε ακόμα σπίτι μου ( cubase κτλ.)και το βγάζω από την κονσόλα χωρίς επεξεργασία ήχου ,διορθώσεις και eq . κτλ. Δεν έβαλα ηλεκτρικά όργανα για να αποδοθεί λίγο πιο αρμονικά . Τα τύμπανα παίχτηκαν με τις παλάμες και ένα πυκνωτικό overhead , λίγο acoustic bass ,λίγο bandoneon και λίγο πιάνο. Ανεβάστε λίγο την ένταση γιατί βγήκε χαμηλό λίγο το σήμα . It is what it is λοιπόν . Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
  3. 11 πόντοι
    Αγαπητοί φίλοι, με αφορμή το line του Matteo Mancuso που ανέβασα πρόσφατα, παρουσιάζω εδώ μία βήμα προς βήμα μεθοδολογία για το πως μπορεί κανείς να εξάγει υλικό για μελέτη τεχνικής και vocabylary από licks και lines που μαθαίνει-ώστε, τελικά, να μαθαίνει ΑΠΟ αυτά και να αποφύγει απλά να παπαγαλίζει τις φράσεις των άλλων. Το υλικό που προκύπτει με αυτόν τον τρόπο μπορεί να χρησιμοποιηθεί με αμέτρητους τρόπους,σύμφωνα με τα γούστα και κέφια του καθενός. Χρησιμοποιώ σαν παράδειγμα τα δύο πρώτα μέτρα από το line του Matteo. Στο αρχείο που επισυνάπτω θα βρείτε σε tab και μουσική σημειογραφία πως το συγκεκριμένο απόσπασμα αναλύεται σε μικρά τμήματα, πως το καθένα μπορεί να μελετηθεί ξεχωριστά και πως μπορούν τελικά να επανασυντεθούν ενώ στο μεταξύ προάγουν την κατανόηση τόσο του υλικού όσο και του οργάνου. Ακολουθούν μερικές επεξηγήσεις. Χρησιμοποιώ την αρίθμηση μέτρων και σελίδων για ευκολία. -Μέτρο 1...οι πρώτες 8 νότες του line είναι ένα arp Cm7, με το F σαν περαστική νότα. -Μέτρα 2-9...η θέση του arp που έχει χρησιμοποιηθεί, αρχικά σε Cm7 και αμέσως μετά σε όλες τις βαθμίδες της σκάλας (ΑbMajor). Θα προσέξετε πως το fingering μεταφέρεται οριζόντια στην ταστιέρα, διατηρώντας την γεωμετρία του πρωτότυπου. Αυτό ισχύει και για την συνέχεια και τα οφέλη είναι πολλαπλά. -Μέτρα 11-15...ολόκληρο το τμήμα του πρωτότυπου μεταφέρεται σε κάθε βαθμίδα της σκάλας, δίνοντας 6 ακόμα παραλλαγές. Από δω και στο εξής κάθε ομάδα τεσσάρων 16ων του υπό εξέταση παραδείγματος αποτελεί ένα δομικό υλικό με ξεκάθαρη ταυτότητα. -Μέτρα 17-23....arp Gm7b5, μεταφέρεται-με το ίδιο fingering- σε όλες τις βαθμίδες. -Μέτρο 24....στο προηγούμενο προστίθεται ένα chromatic fragment. -Μέτρα 25-31...και μεταφέρεται σε όλες τις βαθμίδες.Η χρωματική νότα, σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να μπει και σε άλλο σημείο-εδώ πρόκειται για προσωπική επιλογή, κάτι που πρέπει να υπάρχει συνεχώς. -Μέτρο 33...ακόμα ένα arp, με άλλο fingering (τμήμα του arp στην αρχή του line) -Μέτρα 34-39....σε όλες τις βαθμίδες. -Μέτρο 41...στο προηγούμενο προστίθεται ακόμα ένα χρωματικό fragment και... -Μέτρα 42-47....μεταφέρεται. Από το μέτρο 49, τα δύο προηγούμενα ενώνονται και μεταφέρονται σε όλες τις βαθμίδες. Το επόμενο τμήμα του line αποτελείται από δύο διαφορετικά structures, πρόκειται για triads συν μία νότα. Το πρώτο είναι το κλασικό 1-2-3-5 (δηλαδή προσθέτει σαν περαστική ανάμεσα στις νότες του ακόρντου την 2η βαθμίδα) κάτι που χρησιμοποίησε κατά κόρον ο Coltrane(Giant Steps κλπ). Το δεύτερο είναι το 1-3-4-5 που εδώ παρουσιάζεται στην μετάθεση 3-4-5-1. O Matteo παίζει την τελευταία νότα στο τάστο 16 της B, προφανώς για να ενώσει με αυτό που ακολουθεί. Εδώ την έχω στο 11 της E. Από το τέλος της σελίδας 3 μέχρι το μέτρο 73, αυτά τα δύο μεταφέρονται το καθένα ξεχωριστά. -Μέτρο 76...Όλα τα προηγούμενα ενώνονται ξανά στο αρχικό line που αυτή τη φορά μεταφέρεται σαν non stop sequense σε όλες τις βαθμίδες. Λογικά, κάποιος θα παίξει το τελευταίο μέτρο στην αρχή, προτίμησα να ξεκινάω κάθε βήμα με το πρωτότυπο για λόγους ευκρίνειας. Όλα τα παραπάνω είναι κάποιες από τις πιθανότητες. Υλικό μπορεί να μεταφερθεί σε άλλα string sets, σε άλλου τύπου σκάλες και φυσικά μπορεί/πρέπει να συνδυαστεί με άλλο υλικό από άλλες πηγές ή που ήδη έχει κανείς στα χέρια του. Ελπίζω να το βρείτε χρήσιμο. Αν όχι, θα σας στα ζαλίσω μέχρι να καταλάβετε. Developing Practice Material.pdf
  4. 10 πόντοι
    Μην τον ακούς. Όλο το ροκ με πεθαμένες χορδές έχει γραφτεί.
  5. 9 πόντοι
    Είδα ένα όνειρο προχτές. Ήταν πολύ έντονο, τόσο που δεν ήξερα αν ζούσα σε άλλη εποχή ή στο σήμερα. Κράτησε κανα δεκάλεπτο...και τέλειωσε κι απότομα. Σκέτος εφιάλτης. Ετσι αποφάσισα να μεταφέρω την αίσθησή του με μουσική...
  6. 9 πόντοι
    Στίχοι/απαγγελία: Φώτης Τσίγγος Πλήκτρα: Κωνσταντίνος Δρίτσας Μουσική/φωνητικά/παραγωγή: Γιώργος Κουρμούλης Στίχοι: Εγώ, μπροστά στου σαλονιού μου την οθόνη παρουσιάστριες μιλούν, κριτές και πόρνοι ήχοι και χρώματα ζεστά, πανάκριβα τα σκηνικά μάτια σκληρά, μάτια υγρά, πουλούν ότι πουλά. Mισθωμένοι από αυτούς, που ξέρουνε καλά πως να ντυθούνε στα γκαλά, πως να ψωνίζουνε τεκνά. Ξέρουνε καλά, να ζωγραφίζουν στον καμβά τις ζωές παιδιών, όνειρα πλαστά να χειραγωγούν, να κόβουνε φτερά κι όλα αυτά, όχι μόνο για λεφτά. Κοπελίτσες κι αγοράκια που όνειρο τους έχουν όλοι να τους λατρέψουν κι όλοι να τους ζηλεύουν παγκόσμια αστέρια, να γίνουν κάποια μέρα βασίλισα και βασιλιάς, πάνω στην σκακιέρα. Δεν θέλουνε ν'ακούσουν, της λογικής φωνές είναι κολλημένοι, στις δικές τους εμμονές. Κι όλοι τους εκεί, με την tv στην διαπασών η μοίρα τους κοινή, μ'αυτή των ναυαγών που ψάχνουνε νησί, μήπως και σωθούν η'ελπίδα έχει χαθεί, κι όλοι τους σιωπούν
  7. 9 πόντοι
    Αγαπητοί φίλοι, ένα καινούριο ορχηστρικό τεμάχιο. Ελαφρώς μεγαλύτερο το σύνολο σε σχέση με τα πιο πρόσφατα.
  8. 9 πόντοι
    Το κομμάτι είναι η δική μας "προσπάθεια" σε ένα άσμα του gkourmoul1 σε στίχους και πρόζα από μένα που ανέβηκε εδώ... https://www.noiz.gr/community/mix/glimpse-of-hope-aravaniscigaret13gkourmoul1-r413/ Σε αυτό που ανεβάζω εδώ δεν άλλαξα την αρμονία και την δομή του που είναι του Γιώργου. Όλα τα άλλα είναι του Αραβανή και δικά μου. Οι στίχοι είναι "επηρεασμένοι"-"δανεισμένοι" από το ποίημα "Safe" του Bukowski. Και όπως λένε με το αγαλματίδιο του Oscar στα χέρια οι καλλιτέχνες.... Ευχαριστώ τους Σπύρο και Στράτο ή Στράτο και Σπύρο.. για τις πολύτιμες συμβουλές σας. Χωρίς εσάς παιδιά δεν θα τα κατάφερνα.... Τώρα βέβαια εάν το κομμάτι δεν "ακούγεται" σίγουρα δεν φταίνε τα παιδιά! Το τελικό αποτέλεσμα σίγουρα βαραίνει τον Αραβανή (λιγότερο..) κι εμένα... Edit: Με την ευκαιρία του συνδέσμου youtube που ανέβασα τώρα, έκανα και κάποιες μικρές αλλαγές στην μίξη του άσματος....
  9. 9 πόντοι
    Καλησπέρα. Εϊπα να βγάλω ενα απωθημένο που είχα και έγραψα κάτι αυτή την βδομάδα με steel drums το οποίο δεν εϊχα ποτέ χρησιμοποιήσει σε μουσικη και μου αρέσει ως όργανο. Αφήνω τις γνωστές δικαιολογίες που εχω συχνά περί προχειρότητας και λίγου χρόνου και μπλα μπλα μπλα...κτλ! και αποχαιρετω το καλοκαίρι με μια φωτο ανάμνηση απο το Atlantis beach όπου εϊναι και η μοναδική φορά που άκουσα steel drums και on the beach! Καλο χειμώνα και πάλι ευχαριστώ για το χρονο σας .
  10. 9 πόντοι
    No synths! (που έλεγαν και οι Queen). Unmixed of course...
  11. 9 πόντοι
    All rights reserved by Billy Crabbe ©2015. Music & Lyrics by Billy Crabbe. Produced at STUDIO 147 by Billy Crabbe. Engineered by Billy Crabbe and Dele Christie. Mixed & Mastered by Billy Crabbe. Artwork ©2015, Anastasia Savvidou
  12. 9 πόντοι
    Το μεγαλύτερο μυστικό για να ηχογραφήσουμε μια καλή ηλεκτρική κιθάρα, είναι ο ίδιος ο ήχος που βγαίνει από το ηχείο του ενισχυτή μας. Δηλαδή ο συνδυασμός της κιθάρας, του ενισχυτή και των χεριών του κιθαρίστα. Πέρα απο αυτό όμως είναι πολύ σημαντικές κάποιες γνώσεις ηχοληψίας, που απαιτούνται για την σωστή αποτύπωση του ήχου αυτού. 1. Τοποθέτηση μικροφώνων Συνήθως ένα Shure SM57 ή κάποιο δυναμικό μικρόφωνο φωνής κοντά στο ηχείο, στοχεύοντας στο κέντρο του μεγαφώνου στα 5-10εκ. περίπου, με κλίση 45 μοιρών ή εναλλακτικά 90 μοίρες στην μέση απόσταση του κώνου απο την περιφέρεια. Η κλίση ως προς το μεγάφωνο είναι σημαντική. Μη ξεχνάτε ότι ο ακροατής δεν ακούει μπροστά στο μεγάφωνο αλλά υπό γωνία και αν πειραματιστείτε φορώντας ακουστικά, θα βρείτε τον ήχο που έρχεται στ' αυτιά σας. Οσο μεγαλύτερη η κλίση τόσο πιο μαλακά τα πρίμα. Σκεφτείτε πως ρυθμίζετε το equalizer μετακινώντας το μικρόφωνο. Αν θέλουμε περιπέτεια, ένα πυκνωτικό μικρόφωνο (Neuman U87, AKG 414) μπορεί να ακολουθήσει σε απόσταση ενός μέτρου, στο ίδιο ύψος, περιμετρικά, (ακόμα και πίσω απο την καμπίνα) στοχεύοντας προς το μεγάφωνο. Αν θέλουμε να το παρακάνουμε; Άλλο ένα πυκνωτικό μικρόφωνο στη τριπλάσια απόσταση από το προηγούμενο. (δηλ. στα 2,5 - 3 μέτρα ) και στο ύψος των αυτιών μας λειτουργεί άψογα σε συνδυασμό. Με αυτό το στήσιμο έχουμε 3 πηγές που μπορούμε να γράψουμε σε τρία διαφορετικά κανάλια και να μειξάρουμε κατά βούληση αργότερα, για να πετύχουμε τον δικό μας ήχο. Προϋπόθεση για τα μακρινά μικρόφωνα είναι ο σωστός χώρος. Ένας καλός ροκ ήχος επιτυγχάνεται συνήθως με το κοντινό μικρόφωνο, περασμένο σε κάποιο compressor (από το insert της κονσόλας) με ratio 4:1 και λίγο βάθος - reverb. Πολλοί καταξιωμένοι κιθαρίστες με μαγάλη δισκογραφία δεν μπαίνουν καν στη διαδικασία περισσότερων μικροφώνων. 2. Διαφορά φάσης Λάβετε όμως υπ' όψη ότι με τις “περιπέτειες” έρχονται και τα προβλήματα. Αυτά είναι διαφορές φάσης μεταξύ των μικροφώνων, δηλαδή οι πηγές δεν φτάνουν ταυτόχρονα στο μέσο ηχογράφησης με αποτέλεσμα η μία πηγή ήχου να ακυρώνει την άλλη. Ετσι το αποτέλεσμα είναι αναιμικό και συνήθως ο ήχος εξαφανίζεται όταν κάποιος ακούσει την μείξη μονοφωνικά. Γενικός κανόνας τοποθέτησης για την αποφυγή τετοιων φαινομένων, είναι η σχέση απόστασης των μικροφώνων μεταξύ τους να είναι 3 προς 1. Δηλαδή το μικρόφωνο που ακολουθεί τοποθετείται 3 φορές την απόσταση του πρώτου από την πηγή. 3. Τα μικρόφωνα σαν EQ Aν θέλουμε να μπούμε στις “περιπέτειες” που λέγαμε παραπάνω και γράψουμε με περισσότερα μικρόφωνα, στη μείξη μπορούμε να προσθέσουμε σιγά – σιγά στο κοντινό και μέχρι την επιθυμητή ισορροπία, τον ήχο από τα άλλα μικρόφωνα. Θα έχουμε τη λεπτομέρεια του κοντινού, με τον γεμάτο ήχο του χώρου από το δεύτερο, ενώ το τρίτο θα προσθέσει μπάσα λόγω της απόστασης. Μπορούμε να δώσουμε όγκο και πλάτος με panning δεξιά – αριστερά. Πειραματιστείτε με τη σχέση των τριών μικροφώνων για το επιθυμητό αποτέλεσμα. Κανόνας δεν υπάρχει. Δοκιμάστε κάθε πιθανή τοποθέτηση μικροφώνου. Πίσω από την ανοιχτή καμπίνα, με κλίσεις κάποιων μοιρών ως προς το μεγάφωνο για πιό μαλακά πρίμα, κλπ. κλπ. 4. Προσοχή στο βάθος! Είναι προτιμότερο να γράψουμε “ξερά / στεγνά” και να προσθέσουμε αργότερα στη μείξη stereo βάθος, παρά να έχουμε το mono spring reverb του ενισχυτή και να μη μπορούμε να το αφαιρέσουμε στη συνέχεια. 5. Πειραματιστείτε Επίσης μπορείτε να γράψετε παράλληλα και ήχο από το speaker emulation ή recording-out του ενισχυτή (εφ' όσον υπάρχει). Μπορείτε να προσθέσετε κάποιο Vst εφέ μετά ή να χρησιμοποιήσετε κάποια κιθαριστική σουίτα preamp/fx και να το μειξάρετε με τα μικρόφωνα. 6. Διόρθωση Το σημαντικότερο είναι ο ήχος να είναι σωστός από την πηγή του. Αν όμως θέλουμε να διορθώσουμε κάτι, οι ύποπτες συχνότητες που επηρεάζουν την κιθάρα, είναι τα 300-500hz, τα 700hz για πιό “ξύλινο” ήχο, τα 1000hz για να ξεχωρίσει, τα 3000hz για περισσότερο bite, ενώ τα 5, 8 και 10khz θα την πριμάρουν. Προσωπικά ούτε αυτόν τον άτυπο "κανόνα" δεν ακολουθώ. Απλά ψάχνω κάθε φορά την ύποπτη συχνότητα που θέλει συνήθως υποτονισμό. Αυτά τα ολίγα αλλά σημαντικά αν ακολουθηθούν σωστά και έχετε όρεξη, θα βοηθήσουν πολύ να αποτυπώσετε τον ήχο της κιθάρας σας σε μια ηχογράφηση. Υ.Γ. Να σημειώσω εδώ πως τα παραπάνω μικρόφωνα είναι τα πιο συνηθισμένα, όμως πέρα απο τις εναλλακτικές προτάσεις άλλων εταιρειών Sennheiser, AKG στα δυναμικά και τις δεκάδες επιλογές πυκνωτικών απο παραδοσιακούς κατασκευαστες όπως Rode, Beyer και μυριάδες καλά και κακά κινέζικα, πολλοί ηχολήπτες προτιμούν κατασκευές Ribbon όπως τα Royer Labs R-121, Beyerdynamic M160 και Coles 4038 μεταξύ άλλων για τον χαρακτηριστικό τους ήχο.
  13. 8 πόντοι
    Έπαιζα Among Us με την παρέα, και συνειδητοποίησα ότι δεν έχει κάποιο soundtrack, αλλά έχει πολύ ωραία in-game sound effects. Βασισμένος σε αυτά, έφτιαξα αυτό το κομμάτι.
  14. 8 πόντοι
    έχετε προσέξει που κάποιοι γονείς διδύμων ή παιδιών με κοντινή ηλικία , φοράει στα παιδάκια ακριβώς τα ίδια ρούχα ή τα ντύνει με ακριβώς ίδιες στολές τις απόκριες για να αποφύγουν την γκρίνια και τα κλάματα ;; ε, κάτι τέτοιο ισχύει και με την πολιτική ορθότητα - και - στα social media που κατ' επέκταση προκαλεί τα φαινόμενα λογοκρισίας ή φίμωσης που είναι το αντικείμενο που συζητάμε . ( ντάξει όχι όλοι , κάποιοι έχουν μόνιμη άρνηση και αδυναμία προς τούτο ) η πηγή του προβλήματος για εμένα είναι η πολιτική ορθότητα . Και μάλιστα ούτε αυτή , αφού με την σειρά της έχει αλλού ρίζες , βαθύτερες . Ο φόβος της κατακραυγής ή των νομικών συνεπειών που θα πλήξει οικονομικά μια εταιρεία , την φήμη της κλπ είναι που οδηγεί στα φαινόμενα λογοκρισίας . Σε αυτό το επίπεδο τίποτα και κανείς δεν έχει καλές προθέσεις Σε επίπεδο απλού λαού, σαφώς και όλο αυτό που βιώνουμε σήμερα στην καθημερινότητας μας , από τα πιο απλά παραδείγματα πλέον , είχες ευγενείς προθέσεις . Κόσμος ήθελε να ακουστεί η φωνή του , ήθελε δικαιοσύνη , ήθελε ισότητα , ήθελε ίση μεταχείριση . Αυτά τα στηρίζουμε με όλες μας τις δυνάμεις ..... Απλά για να φτάσουμε εκεί κάναμε τεράστια λάθη και οδεύουμε προς φασιστοποίηση της κοινωνίας όπου δεν θα μπορείς να κάνεις τον σταυρό σου για να μην προσβάλεις τον μουσουλμάνο , θα κάνεις τον πατέρα σου γονέα Α , θα ψάχνεις " μάρτυρες " και " ήρωες " για τον δίκαιο αγώνα σου σε ανθρώπους που για άλλο λόγο πέθαναν και για άλλο τους τιμάς ( Ζακ , 18χρονος ρομά που πέθανε κατα τη διάρκεια ληστείας ) όπου αντιστοίχως θα δημιουργήσεις αυτό που πολεμάς δλδ φασίστες και ρατσιστές που θα σκοτώσουν τον κάθε Ζακ επειδή μπήκε στο μαγαζί του Χάνεται το μέτρο , βλέπω γύρω μου μια παντελής έλλειψη ορθολογισμού και κριτικής σκέψης . Εδώ εξαφανίστηκε η σάτιρα και κάποιοι κατηγορούνται για σεξισμό , ρητορικές μίσους κλπ λόγω αυτής . Τον Χαρρυ Κλυνν σήμερα ίσως να τον φλάγκαραν ξέρω γω στο youtube Είμαι μεγάλος πολέμιος της πολιτικής ορθότητας όταν αυτή προστατεύει κόσμο από το " να μην ενοχλούνται " . Και βλέπω ότι σπάνια προστατεύει για ουσιαστικούς λόγους ( όπου προφανώς στηρίζω ) . Έχει γεμίσει ο κόσμος snowflakes υπερευαίσθητους που δεν κάνει να στεναχωριούνται . Αυτό btw θα ήταν μια εξαιρετική συζήτηση ως προς το γιατί η επόμενη γενιά έχει βγει τόσο ανυπόφορα ευαίσθητη που είναι και αυτό μια ρίζα του προβλήματος Από την άλλη, κατά πάσα πιθανότητα είμαι πλέον μειονότητα αφού - όπως είχε πει κάποτε και ο Τζ. πανούσης - τα όρια τα βάζει το κοινό . Και δεν βλέπω κανένα να διαμαρτύρεται οπότε τα όρια έχουν μπει από τον ίδιο τον λαό . Υπάρχει παντού τοξικότητα , όπως έγραψα πιο πάνω οι ρίζες είναι ακόμα βαθύτερες . Σε αυτό το σημείο ως κοινωνία ( σε παγκόσμιο κιόλας επίπεδο ) δεν φτάσαμε διότι κάποιοι δεν θέλουν να ενοχλούνται . Αυτός ήταν ο τρόπος των " μεγάλων " να παριστάνουν ότι ενδιαφέρονται και το πολεμάνε . Είναι μια φάση όπου οι φωνές που πνίγονταν και δεν ακούγονταν τώρα μέσω των social media σκούζουν και ωρύονται για να ακουστούν και το αποτέλεσμα είναι ακόμα χειρότερο από αυτό που με υγιείς προθέσεις ήθελαν να καταφέρουν Το τέρας εξακολουθεί να είναι η ανασφάλεια , η αδικία , η ανισότητα , ο ρατσισμός , η ασυδοσία . Το πρόβλημα είναι πως η πολιτική ορθότητα δεν είναι η λύση αυτών , αλλά ένα εξαιρετικό " χώσιμο κάτω από το χαλάκι " Η συζήτηση είναι πολύ ωραία και χάρηκα που διάβασα τόσες απόψεις . Τώρα γιατί κάποιοι το θεωρούν ήσσονος σημασίας και την υποβαθμίζουν ή γιατί απορούν ακόμα ως προς το ποια είναι τα μονοπώλια, ειλικρινά δεν καταλαβαίνω και θλίβομαι μάλιστα για άλλη μια ρδολοποίηση ενός θρεντ
  15. 8 πόντοι
    Μουσική και στίχους από Billy Crabbe. Ηχογραφήθηκε στο The Crypt (www.thecryptstudio.com) και στο προσωπικό μου στούντιο στο Λονδίνο. Ηχολήπτες: George Perks και Billy Crabbe. Μίξη: Billy Crabbe. Mastering από Steve Kitch (www.audiomaster.co.uk/) Εξώφυλλο: Νένση Κωσταλάρη.
  16. 8 πόντοι
    O Jimmi Hendrix έφερε την επανάσταση στην ηλεκτρική κιθάρα, σε ένα όργανο που ουδέποτε ''επινοήθηκε'' για να παίζει αυτά που έπαιζε ο Jimi. Και έπειτα εγένετο το φαινόμενο Eddie Van Halen, ο οποίος το πήγε ένα βήμα παραπέρα (ένα βήμα το οποίο οδήγησε σε ''τροποποίηση-μόντα'' του οργάνου) με αποτέλεσμα να φτάσει στο σύγχρονο παίξιμο ηλεκτρικής κιθάρας όπως το γνωρίζουμε σήμερα. Επίσης ήταν καλλιτέχνης που υπηρετούσε την μουσική και όχι τον εγωισμό του, μιας και παρότι κιθαριστικό ''κτήνος'', ποτέ δεν έπαιζε παραπάνω πράγματα από αυτά που χρειάζονταν στο τραγούδι. Kαι φαίνοταν συμπαθητικός και χαμογελαστός άνθρωπος! Ας αναπαυθεί εν ειρήνη αυτός ο τιτάνας της ηλεκτρικής κιθάρας που λέγεται Eddie Van Halen....
  17. 8 πόντοι
    Όταν το 2018 ολοκληρώσαμε τη μίξη του άλμπουμ του Δημήτρη "Περιπέτεια", του πρότεινα να παίξει σε κάτι δικό μου που είχα τότε under construction..
  18. 7 πόντοι
    Εδω και λίγο καιρό χρησιμοποιώ το εν λόγω sim. https://www.scuffhamamps.com/product/s-gear Είχα ακούσει κάποια πράγματα εδώ σποραδικά, το είχα τσεκάρει και ήταν όντως καλό. Για κάποιο λόγο όμως είχα κάποιες δωρεάν εκδόσεις των bias fx και amplitube που μου είχαν αρέσει και που και πού τα χρησιμοποιούσα. Γενικά με τα demo δεν τα πήγαινα καλά. Το amplitube ήταν καλό αλλά χανόσουν στα μενού, στις 10άδες ενισχυτές, διπλούς ενισχυτές, προ, καμπίνες, πετάλια πριν, ρακ μετά και ήταν εξαιρετικά κουραστικό για να κάνεις κάτι δικό σου. Μέχρι που σκέφτηκα να δοκιμάσω το demo του s-gear. Ποτέ δεν περίμενα ότι μπορεί να υπάρξει τέτοιο software. 1. λίγοι ενισχυτές σε no-nonsense προσέγγιση. 5 όλοι κι όλοι 2. λίγα εφέ, ΑΛΛΑ ουσιαστικά 3. λίγες καμπίνες με ό,τι παραμετροποίηση θες. 4. ήχος απίστευτα κοντά σε ονόματα, κι αν όχι πάλι εξαιρετικός. 5. Καθάρισμα του ήχου με κατέβασμα του ποτ και άμεση ανταπόκριση στο δάχτυλο ή την πένα σε καθαρό βρώμικο. 6. IR loader 7. Τιμή σκότωμα. 8. Μικρή εταιρεία σχεδόν προσωπική από παλιό μηχανικό της Marshall, με μεγάλη εμπειρία που ξέρει τι κάνει και τι θέλει. 9. Ελάχιστο latency σχεδόν ασήμαντο Ενα 10ήμερο άκουσμα νομίζω θα πείσει τους πάντες. Τα presets που υπάρχουν είναι ό,τι πρέπει να ξεκινήσει κανείς, είναι μοιρασμένα 50-50 σε καθαρά βρώμικα, τα βρώμικα ξέρετε δεν μου αρέσουν (αλλά αυτά μου άρεσαν), εγώ το πήρα για τα καθαρά. Enjoy και πιείτε μια μπύρα στην υγειά μου.
  19. 7 πόντοι
    Ελευθερία του λόγου δε σημαίνει ανοσία και ασυλία στα πάντα. Υπάρχουν κανόνες, και κυρώσεις όταν δεν τηρούνται. Χωρίς κανόνες, πάμε σε αναρχικά μοντέλα, που μιλάμε για εντελώς άλλα άκρα, που εκεί έρχεται το πραγματικό συμφέρον, βάσει κυρίως των ενστίκτων και των πρώτων αναγκών. Ο άνθρωπος όρισε κανόνες για να δημιουργήσει κοινωνική και οικονομική ισορροπία. Ειδάλλως, θα είχαμε ακόμα δουλοπάροικους και φεουδαρχία, αν όχι κάτι πολύ χειρότερο. Όχι, δεν έχουμε φτάσει ακόμα στην απόλυτη ισορροπία, αλλά ο κόσμος και η κοινωνία βρίσκεται στα καλύτερά της. Φυσικά, κάθε "τώρα" είναι πιο σημαντικό από οποιοδήποτε χτες για το άτομο που το βιώνει. Ας κάνουμε όμως ένα βήμα πίσω, και ας δούμε τα πράγματα με δεδομένα, όχι απόψεις. Τώρα για τα social media, και γενικά το internet, είναι εργαλεία που ένα τεράστιο ποσοστό ανθρώπων χρησιμοποιούν με κακό τρόπο, κυρίως λόγω άγνοιας, αλλά άλλες φορές για τους δικούς τους λόγους. Περίπου σαν ένα μαχαίρι που χρησιμοποιείται για φόνο αντί για κοπή λαχανικών. Πχ: Ένα φόρουμ μουσικής (όχι συγκεκριμένα το ΝΟΙΖ), επιλέγει για κάθε λόγο να έχει θέματα ΜΟΝΟ μουσικής και είναι ξεκάθαρα γραμμένο στους κανόνες. Αν κάποιος χρήστης χρησιμοποιήσει την γενική ικανότητα της ελευθερίας του λόγου (που ΜΠΟΡΕΙ να το κάνει, έχει πρόσβαση, εργαλεία, και την τεχνική ικανότητα) για γράψει κάτι που ΔΕΝ αφορα τη μουσική, τότε ο δημιουργός του φόρουμ έχει το δικαίωμα να αφαιρέσει το σχόλιο του χρήστη. - Μπορεί να μην είναι μόνο για μουσική, μπορεί να είναι spam, fake news, αλαμπουρνέζικα, ή κάτι άλλο. Ναι, μπορώ να ξεκινήσω ένα thread, να γράψω ερηΑΣΟΞΚΔ [email protected])*Θ#Ε)ΑΣΔΞ)*!ΘΕΚΣΔΞ2ξΑΣδ, ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ. Αλλά αν φάει διαγραφή, δεν έχω το δικαίωμα να παραπονεθώ. Οκ, υπάρχουν οι γκρίζες περιπτώσεις που δε μπορείς να ξέρεις ακριβώς τους κανόνες, αλλά εκεί έρχεται να αποφασίσει ο δημιουργός, ο επενδυτής, ο χρηματοδότης, ο αυτός που ορίζει τους κανόνες γύρω από δικό του προϊόν/υπηρεσία. Και ναι, έχει το δικαίωμα να το κάνει. Εκεί υπάρχει βέβαια ο όρος "circlejerk" που τον έμαθα πρόσφατα, που ουσιαστικά είναι η δημιουργία ενός περιβάλλοντος (κύκλου) που ακούς μόνο αυτά που θες να ακούσεις, κατακρίνοντας ό,τι άλλο έξω από αυτό. Ο φανατισμός και τα άκρα είναι άσχημα, ανούσια πράγματα, αλλά μπορούν να μας διδάξουν πολλά, βάσει έρευνας με θεωρείες των άκρων. - Μπορεί να είναι η ιδέα ότι η Αριστερά είναι η σωτηρία, και ότι η Δεξιά είναι το βασικό πρόβλημα το κόσμου, χωρίς να μελετήσεις τα καλά και τα κακά κάθε πλευράς, ή αρκετές φορές χωρίς να ξέρεις καν τι είναι η Δεξιά και η Αριστερά επ ακριβώς. - Μπορεί να πιστεύεις ότι η Telecaster είναι το καλύτερο όργανο που έχει φτιαχτεί ποτέ, ενώ έχεις πιάσει μόνο 2-3 άλλες κιθάρες και ακούς συνέχεια τα ίδια 10 συγκροτήματα από το 1970 γιατί η μουσική πλέον είναι χάλια. Υπάρχουν παντού παραδείγματα, για τα πάντα. Θρησκεία, πολιτική, σπορ, lifestyle, τέχνη, κοκ. Γιατί ο άνθρωπος, ακόμα και αν ήταν κατά 99% πανοποιότυπος με τον άλλο, θα εβρισκε τρόπο να διαφοροποιηθεί βάσει του υπόλοιπου 1%. Ένα σύχρονο παράδειγμα: Μαύροι-Λευκοί. Ένα ακραίο παράδειγμα θα ήταν μια κοινωνία με πανομοιότυπα πρόσωπα και σώματα, σαν κλώνοι, ίδιο ύψος, βάρος, χαρακτηριστικά, εκτός από ένα, πχ χρώμα ματιών, τότε θα υπήρχε ρατσισμός και δημιουργία ομάδας, πχ οι μπλεμάτιδες είναι καλύτεροι από τους μαυρομάτιδες. Υπάρχει ένας κανόνας στη ζωή, ένας κανόνας για την απόλυτη κοινωνική ισορροπία... ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ: Μη βλάψεις κανέναν. Και όμως αδυνατούμε να συγκρατίσουμε ακόμα και αυτό. Γιατί? Γιατί πάντα, ο άνθρωπος ζει για τη δική του προσωπική εξέλιξη, για την αύξηση της ποιότητας ζωής του. Είναι ο λόγος που υπάρχουμε ακόμη.
  20. 7 πόντοι
    Κανά δυο κομμάτια που άκουσα με ενθουσίασαν αλλά είμαι φαν και άρα προκατειλημμένος. Μόνο Eric Bloom και Buck Dharma από την κλασική σύνθεση, ενώ στο πιο κάτω βίντεο κάνει cameo εμφάνιση ο πρώην ντράμερ τους, Albert Bouchard παίζοντας κουδούνα με έναν ιδιαίτερα αναγνωρίσιμο τρόπο. (E ναι, θα ήταν κρίμα να μην αποτίσουν φόρο τιμής σε ένα από τα πιο viral κωμικά σκετς από καταβολής Internet. I've got a fever baby!)
  21. 7 πόντοι
    Ξυπνώ το πρωί και λέω να παίξω λίγο κιθάρα, πριν φτιάξω καφέ και με την τσίμπλα στο μάτι χαζοπαίζω κάτι σολάκια και έτσι όπως κοιτάω βλέπω να λείπει το πρώτο τάστο, λέω δεν μπορεί κάπου εδώ θα είναι, κοιτάω ανάμεσα στα καλώδια και ναι, νάτο. Με την κιθάρα ακόμα στα χέρια πάω να το βάλω στη θέση του και τι να δω, τώρα λείπει και το νατ, λεω μέσα μου καλά πως έπαιζα χωρίς τάστο και νατ και δοκιμάζω να παίξω πάλι, η vizier παίζει κανονικά απλά με τις χορδές να ακουμπάνε στο ξύλο και είναι λίγο καλύτερα από πριν, όλα είναι ευκολότερα αλλά κάτι δεν πάει καλά, το μπράτσο κουνιέται, κοιτάζω πίσω και βλέπω να λείπει το μεταλλικό πράγμα που δεν ξέρω πως το λένε και οι βίδες, συνειδητοποιώ με τρόμο ότι το μπράτσο το κρατάνε μόνο οι χορδές το πιέζω λίγο και τα ξύλα αρχίζουν να λιώνουν, ξυπνάω μέσα στον ιδρώτα.
  22. 7 πόντοι
    Ένα κομμάτι που ολοκλήρωσα πρόσφατα. Synth heavy..... Χοπ γιου λαικ ιτ.
  23. 7 πόντοι
    ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑ (Verse) Πρώτη φορά ανεβαίνω τα κάγκελα ματιά να ρίξω τι συμβαίνει από εκεί ποιοι ζουν στο χώμα και μου δίνουν παράγγελμα ζωή να ζήσω όπως κάναν κι αυτοί Πρώτη φορά να μη νοιώσω παράξενα αυτί να στήσω για να ακούσω φωνή Οι πρόγονοί μου θα με βλέπουν σαν φάντασμα και θα ρωτάνε εδώ τι θέλεις εσύ (Chorus) Μοιάζει αλήθεια ο θάνατος να ναι τόσο μικρός σα καρφίτσα που χάθηκε ένας φόβος παλιός Και όλα αυτά που σου έλεγα έχουν κολλήσει στα αυτιά δώσμου μόνο δυο όνειρα για να τα θάψω κι αυτά (Verse 2) Πρώτη φορά είναι ο κόσμος ανάποδα αίμα δεν τρέχει δεν μ' αγγίζει η βροχή Μες το μυαλό μου όλα μοιάζουν παράλογα πάω να φωνάξω μα δεν έχω φωνή Πρώτη φορά λες και βλέπουνε φάντασμα τρέχουν μακριά μου ο κόσμος παραληρεί μα έτσι ήμουν και στον κόσμο τον άλλονα στο ίδιο έργο νεκροί - ζωντανοί (Chorus 2) Μοιάζει αλήθεια ο θάνατος να ναι τόσο μικρός σα καρφίτσα που χάθηκε ένας φόβος παλιός Και όλα αυτά που σου έλεγα έχουν κολλήσει στα αυτιά δώσμου τώρα δυο όνειρα για να τα κάψω κι αυτά
  24. 7 πόντοι
    Συνάντησα χθες έναν συνάδελφο που είναι συνταξιούχος και μου ειπε το θεϊκό: «Μην βγεις ποτέ στη σύνταξη, γίνεσαι άχρηστος άνθρωπος, και βαριέσαι να κάθεσαι". Και αυτόματα, σταμάτησα να τον ακούω και σκέφτηκα την τυπική μου ημέρα ως συνταξιούχος και τι θα έκανα…..και με έπιασε κατάθλιψη.......που δεν είμαι συνταξιούχος . ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το παρακάτω πρόγραμμα είναι πολύ στριμωγμένο μιας και κάθε μια από τις κατωτέρω δραστηριότητες θα μπορούσε να είναι και ΦΟΥΛ οκτάωρο. Επίσης είναι με τυχαία σειρά, οπως μου ερχόταν. 5 ώρες ύπνος (4 το βράδυ, 1 το μεσημέρι μετά το φαγητό). 1 ώρα πρωινός καφές και ενημέρωση (διάβασμα e-mail, browsing στο Internet, social media, πολιτική κ.λ.π) 1 ώρα γυμναστική (30 λεπτά jogging , 30 λεπτά βάρη). 1 ώρα ατομική υγιεινή (ντουζάκι, δόντια, ξύρισμα, πεντικιούρ, μανικιούρ, κρέμες στην μούρη, πλυντήριο , σιδέρωμα ρούχων κ.ο.κ.) 1 ώρα αγορά , προετοιμασία, κατανάλωση φαγητού. (για τρία γεύματα την ημέρα συνολικά). 1 ώρα συντήρηση παλαιών συσκευών (άνοιγμα-λειτουργία , καθάρισμα , δούλεμα αυτών, τυχόν μικροεπισκευή, σε παλιά pc, παλιά κασετόφωνα, πικάπ, μπομπινοφωνα, video….) 1 ώρα ακρόαση μουσικής. 2 ώρες θέαση ταινίας. 1 ώρα συντήρηση αυτοκίνητου, πορεία-ξεσκόνισμα , έλεγχος, θαυμασμός. 1 ώρα διάβασμα (λογοτεχνία, τεχνικό τύπο, αρλεκιν….ιστορία….ό,τι θέλει ο καθένας). 1 ώρα περίπατος χαλαρός για λόγους αντιστρες (και τυχόν window shopping) ή με σκύλο αν υπάρχει. 1 ώρα μελέτη - ηχογράφηση-παίξιμο (κιθαρα, μπασο, τυμπανα, synth....) , ή βιντεοσκόπηση, ή φωτογράφηση. 1 ώρα καθαριότητα/ ξεσκόνισμα τακτοποίηση σπιτιού- στούντιο- γκαράζ- κήπου (ό,τι έχει ο καθένας). 1 ώρα τακτοποίηση υποχρεώσεων (τυχόν πληρωμές δεκο,- όλο και κάποιος λογαριασμός τρέχει- τακτοποίηση έγγραφων και αρχειοθέτηση αυτών κ.ο.κ.). 1 ώρα κοινωνικές επαφές (να δεις έναν φίλο/ φίλη, ξάδερφο, αδερφό, γονέα, παππού… συνάδελφο, να κάμεις σεξ..... .ό,τι θες τέλος πάντων), ή να πιεις έναν καφέ με κάποιον από αυτούς . 1 ώρα να παίξεις ένα Pc game/ κονσόλα….τάβλι...μπιριμπα, ό,τι θες. 1 ώρα να κοιτάς το ταβάνι και να κάνεις διαλογισμό (συνοδευεται και με αλκοολ αυτό αν θες) . 1 ώρα αρχειοθέτηση ή απλός θαυμασμός ανανεούμενης δισκοθήκης- ταινιοθήκης-βιβλιοθήκης- γκαρνταρόμπας – κάθε συλλογής εν πάση περιπτώσει κ.ο.κ. 1 ώρα αγγαρεία για κάποιον τρίτο που του χεις υποχρέωση….. __________ ΣΥΝΟΛΟ 24 ώρες. Και σκέφτηκα…μα τι λαλακίες μου λέει
  25. 7 πόντοι
    Ασχολήθηκα λίγο με την αγαπημένη μου Epiphone Zephyr Regent χτες. Την καθάρισα καλά και έβαλα Dogal R40 flatwound 12-52 χορδές. Είναι χειροποίητες και κάνουν τα τριπλάσια απο τις κοινές αλλά αξίζουν και διατηρούνται for ever. Μεχρι στιγμής το μπράτσο ακούνητο. Φοραγε δεκάρες χορδές και περίμενα η πρόσθετη τάση να το τραβήξει. Ίδωμεν. Παίζει πανέμορφα και φυσικά χωρίς ενισχυτή.
  26. 7 πόντοι
    Μια ροκ μπαλαντίτσα.... Στίχοι: Στο διπλανό μου σπίτι τα φώτα σβήνουνε στις δέκα αμίλητοι ο άντρας κι η γυναίκα σηκώνονται νωρίς, για την δουλειά γυρίζουν στην φωλιά τους, το σούρουπο αργά βλέμματα θλιμένα, όνειρα χαμένα και πάλι εκεί στις δέκα, όλα σκοτεινά. Έχουν δυο παιδιά, δυο ήσυχα παιδιά που τους 'δώσαν την δική τους την σκιά αόρατα κι αυτά σε έναν κόσμο εικονικό κοινός για όλους κι αυτό είναι βολικό. Κάποιες στιγμές, το νιώθω, πνίγονται θέλουνε να βγούνε από την θλίψη να αρχίσουνε να λύνονται πριν η ημερομηνία λήξει κάποιες στιγμές, την βλέπω , στα μάτια τους μια λάμψη ίσως διαρκεί για λίγο, μα είναι η αρχή και υπάρχει. Κι εγώ εδώ πίσω απ'τα στόρια παρέα με τα κομμάτια μου τα σκόρπια μόνος σ'ένα δωμάτιο σκοτεινό έχοντας πολλά να φοβηθώ. Ξημερώνει,πρέπει να ετοιμάσω πρωινό να πλυθώ και να ντυθώ να μην αργήσω στην δουλειά, μια ζωή που ξεψυχά.
  27. 7 πόντοι
    Ούτε Λεπτό Παραπάνω Με ένα μπαλόνι στον ουρανό ψηλά θα ανέβω να ανασάνω. Όλα τα λόγια σα θα πετώ εκει επάνω να τα φωνάξω. Την άδεια πόλη θα χαιρετώ τις γκρίζες στέρνες θα τις ξεχάσω. Λύνω τον κόμπο απ΄ τον λαιμό με μία ανάσα να τον ξεράσω Φύγε στ΄ αλήθεια να με βρω μια μέρα ακόμα δεν χάνω τον χρόνο απόψε σταματώ ούτε λεπτό παραπάνω Φύγε στ' αλήθεια στο ζητώ το λάθος μου άσε να κάνω δρόμος που φτάνει ως εδώ ούτε λεπτό παραπάνω Μ' ένα σεντόνι σαν τον τρελό μακριά θα φύγω για να προλάβω την μαύρη νύχτα και το θεριό σαν μπουρλοτιέρης να ανατινάξω Φυγε στ΄ αλήθεια να με βρω μια μέρα ακόμα δεν χάνω τον χρόνο απόψε σταματώ ούτε λεπτό παραπάνω Φύγε στ' αλήθεια στο ζητώ το λάθος μου άσε να κάνω δρόμος που φτάνει ως εδώ ούτε λεπτό παραπάνω
  28. 6 πόντοι
    Σαν το Χρώμα της Καρδιάς Βαρύς ο χειμώνας μα ακόμα στον κήπο ανθίζει μιας βροχής το λουλούδι θα γύρει για πάντα εκεί Καυτό καλοκαίρι μα ο ήλιος την πλάτη γυρίζει κάψε τσιγάρο μου στάχτη στα μάτια μου εσύ Χρώμα να μη δώσεις στα όνειρά μου, στα όνειρά μου μαύρο σαν το χρώμα της καρδιάς Ο κόσμος κι αν φωνάζει δεν θα αλλάξω , δεν θα αλλάξω χρώμα σαν το μαύρο της καρδιάς Υγρός ο Σεπτέμβρης σχολεία που ανοίγουν θυμίζει η πρώτη αγάπη κλεισμένη σ' ένα άδειο κουτί. Αν η Άνοιξη έρθει και η ελπίδα την πλάση γεμίζει κλείσε τα μάτια σου τραγούδα σαν να μουν εκεί Χρώμα να μη δώσεις στα όνειρά μου, στα όνειρά μου μαύρο σαν το χρώμα της καρδιάς. Ο κόσμος κι αν φωνάζει δεν θα αλλάξω , δεν θα αλλάξω χρώμα σαν το μαύρο της καρδιάς
  29. 6 πόντοι
    Χαιρετώ, Εγραψα προχθές ένα καινούργιο κομμάτι πιάνου και σας το παρουσιάζω. Ο μαέστρος Φώτης έχει αναλάβει ήδη να το μετατρέψει σε τραγούδι για να κάνουμε διεθνή καρριέρα. Οπως πάντα ο Μάξιμους Ντέσιμους Ευστράτιους μου έδωσε κάποιες συμβουλές,που άλλες δεν κατάλαβα τι έπρεπε να κάνω(δεν είμαι και το πιο γρήγορο πιστόλι) και άλλες τις εφάρμοσα. Διορθώσεις ευπρόσδεκτες μιας και θα χρησιμοποιηθούν για την κανονική έκδοση.
  30. 6 πόντοι
    Καλησπέρα. Έχω φάει τώρα τελευταία ένα κόλλημα με αυτό το shallow, δεν έχω ιδιαίτερο λόγο, έτσι μου κόλλησε, ξαναείδα πρόσφατα και την ταινία που η gaga τα δίνει όλα και παίζει και φοβερά, είναι αστέρι και στην υποκριτική, τρομερή. Καθόμουν τώρα, βαριόμουν και δοκίμαζα να το παίξω λίγο σε πιάνο. Το έβγαλα, όχι τέλεια, έχει έξυπνες αλλαγές και παίρνει παίξιμο ωραίο, αλλά έτσι πρόχειρα έπαιζα και λέω...... Και δεν το τραγουδάω κιόλας, αφού το σιγομουρμουρίζω εδώ και δύο εβδομάδες, να γελάσουμε. Πάρτε το να γελάσετε κι εσείς. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Ακούω απόψης. χαχαχαχαχαχαχα Shallow lady gaga cover by cos.mp3
  31. 6 πόντοι
    To ακόλουθο άσμα (?) το παρουσίασα εδώ πριν δυο χρόνια νομίζω, αλλά δυό χρόνια είναι τεράστιος χρόνος για έναν μαθητευόμενο μάγο, οπότε θεώρησα καλό να το χτενίσω και να το ευπρεπίσω με τις σύγχρονες και εξελιγμένες γνώσεις που απέκτησα τα τελευταία χρόνια. Αλλωστε ήταν λίγο υποτονικό από όσο θυμάμαι. Enjoy ! (τώρα αυτό το τελευταίο το ψιλοκόβω για δύσκολο...αλλά ...ΟΚ)
  32. 5 πόντοι
  33. 5 πόντοι
    Πήρα μεταχειρισμένο αυτό το μηχανηματάκι της Marshall, το Regenerator, και είπα να πειραματιστώ με το step phaser που έχει. Τα εφέ που χρησιμοποιήθηκαν (όχι όλα συγχρόνως) είναι: Marshall Regenarator -> TC electronic Shaker mini -> Digitech Bad Monkey (Mixer output) -> ΕΗΧ Freeze -> ΕΗΧ POG-2 -> ΤC electronic Alter ego V1 -> Solid Gold FX Stutter lite tremolo -> EQD - Dispatch Master. Το αποτέλεσμα είναι ό,τι ηχογράφηαε ένα Digitech jamman stereo looper και αυτό που ακούτε είναι δυο layers (δυο κιθάρες).
  34. 5 πόντοι
    "Dark Days: Triumph Conquest No 1" is a track of cinema music. It was created using organ sounds and was finished in 2009. If you like this track, you may visit my website and download 8 hours of FREE John Tzinieris music: www.johntzinieris.com Enjoy the music!
  35. 5 πόντοι
    Δεν μπορούν να συνηθίσουν τις 10-38 λένε, να τους την αφησω δυο βδομάδες;;
  36. 5 πόντοι
  37. 5 πόντοι
    Συμφωνώ σχεδόν σε όλα με την εξής ένσταση. Σήμερα περίπου το 65% αντλεί την πληροφόρησή του απο τα social media και καλά κάνει, όταν οι δημοσιογράφοι κάνουν έρευνα στο reddit για να γράψουν ένα άρθρο γιατί είναι κακό να ενημερωνόμαστε απο το reddit. Θα μου πεις γιατι στο reddit υπάρχουν τα πάντα απο flat earthers μέχρι τον Ασάνζ και τον Σνόουντεν. Θεωρίες συνωμοσίας και πραγματικές συνωμοσίες που φαίνονται σαν ψεύτικες. Και όλοι επιλέγουν ανάλογα με την κρίση τους. Αυτό κατά τη γνώμη μου είναι υπέροχο. Η τάση που υπάρχει τώρα είναι να φιμώνουν όποιον πιστεύουν ότι λέει μπούρδες ή ακόμα χειρότερα, όποιο θέμα υπάρχει πιθανότητα να ακουστεί μπούρδα. Για παράδειγμα η λέξη covid ήταν απαγορευμένη στο youtube τον πρώτο καιρό εκτός και αν ήσουν ο Π.Ο.Υ. Απο την άλλη, θα μου πεις, τα social media ανεβάζουν και ρίχνουν κυβερνήσεις. Ναι, αλλά το ίδιο δεν συνέβαινε και με τα παραδοσιακά μίντια; Που είναι η διαφορά. Η μεγαλύτερη διαφορά είναι στο μέγεθος, είναι άλλο να έχεις μια χώρα με τις εφημερίδες της, τα κανάλια της και τους αρχισυντάκτες να παίρνουν ευθύνη και άλλο να έχεις 3-4 παγκόσμια τεράστια μαγαζιά που παρακολουθεί όλος ο πλανήτης. Αυτό είναι το τρομακτικό στα δικά μου μάτια τουλάχιστον. Ότι κάνεις πρέπει να το κάνεις με νυστέρι και πρέπει να είναι το απολύτως απαραίτητο, τίποτα περισσότερο ή λιγότερο. Αυτός είναι και ο λόγος που τα πράγματα κινούνται αργά στη νομοθεσία. Να θυμίσω εδω οτι το 1995 δεν είχαμε οι περισσότεροι ίντερνετ και κινητά, δέκα χρόνια μετά και δεν είχαμε σόσιαλ μίντια και δεκαπέντε χρόνια μετά είμαστε στο τελευταίο αφρικανικό χωριό να μαθαίνουν τα νεα απο το τουίτερ. Ξέρω ότι όλα αυτά που γράφω είναι αντιφατικά και είναι αλήθεια ότι δεν έχω αποφασίσει τι θα ήταν το καλύτερο, ρύθμιση ή οχι; Και γνωρίζω ότι αν αρχίσεις να ρυθμίζεις θέματα τόσο θεμελιώδη όπως ο λόγος και η σκέψη είναι εύκολο να γυρίσεις στον μεσαίωνα. Δεν είναι που δεν θα μπορώ εγώ να πω την μπούρδα μου στο facebook, είναι που δεν θα μπορούν να ακουστούν αυτοί που πρέπει. Και ακόμα χειρότερα, που όλοι θα σκεφτόμαστε με τον ίδιο τρόπο. Συγνώμη για το σεντόνι αλλά προσπάθησα να το κάνω κατανοητό και περιεκτικό και μάλλον έχασα και στα δυο. Όσο για το 1st world problem, δεν νομίζω ότι είναι το πρώτο στο φόρουμ μας
  38. 5 πόντοι
    hmm
  39. 5 πόντοι
    Προιον τζαμαρισματος αλλα εχω και κατι στιχους κατα νου να δουμε ποτε θα το τελειωσω και αυτο αν το τελειωσω βεβαια
  40. 5 πόντοι
    https://808303.studio/ Emulate the sound of the original TR-808 drum machine and TB-303 bass synthesiser in the music creation platform from Yuri Suzuki and Roland. superb
  41. 5 πόντοι
  42. 5 πόντοι
    Άργησα να καταλάβω πόση αξία είχε συνολικά στη ροκ σκηνή ο Eddie. Αρχικά θεωρούσα ότι ήμουν ο περίεργος του σχολείου, όταν όλοι άκουγαν Maiden και AC/DC και μονο εγώ και άλλοι δύο (ο ένας ήταν ο μικρότερος αδερφός μου) ακούγαμε VH, βασικά για τον EVH. Κάτι μου άρεσε (πέρα από την ασύλληπτη τεχνική, αυτό το VH effect, το να ακούς και να μην καταλαβαίνεις πως το κάνει...) Κάποια στιγμή το βρήκα. Ο EVH έβγαζε αμερικανίλα, χαμόγελο, χαβαλέ, πάρτυ. Ματζόρε κατάσταση. Έριχνε σόλο από παντού - αλλά και έβγαζε εκπληκτικά riffs. Σφιχτός στα ρυθμικά, χαλαρός στα σόλο. Φοβερός συνδυασμός. Ένας guitar god τοποθετημένος χρονικά εκεί που έπρεπε. Μετά τους πρώτους "μεγάλους" και λίγο πριν τα glam 80s. Έχασα τον παιδικό μου ήρωα. Ed, ευχαριστώ για όλα.
  43. 5 πόντοι
    Σπουδαία μέρα η σημερινή. Περηφάνια για μια χώρα που εδώ και 10 τουλάχιστον χρόνια, μόνο σκύβει κεφάλι για να τρώει φάπες.
  44. 5 πόντοι
    Θελει λιγη δουλεια ακομα....(κυριως στα τυμπανα) Οι στιχοι ειναι καθ οδον...στο θεμα του τιτλου! Ελπιζω να σας αρεσει. Oποιαδηποτε κριτικη καλοδεχουμενη!
  45. 5 πόντοι
    Ολα όσα θέλετε να ξέρετε για τον COVID-19. Προέλευση, προφύλαξη, εμβόλιο, θεραπεία απο την πιο έγκυρη πηγή, τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας.
  46. 5 πόντοι
    O δικός μου ακούει αποκλειστικά "ροκ εν ρολ". Το αγαπημένο του όλων είναι φυσικά αυτό
  47. 5 πόντοι
    Δεν την ηξερα καν. Γραφει ωραια,σοουλατα. Το κυριοτερο νομιζω διοτι οτι και να παιζει κανεις,αν τα κομματια ειναι μπαζα.....καλο βραδυ. Βλεπε Y.M. Οταν εγραφε καλα αλμπουμς,τα πρωτα δηλ,γουσταρες να ακους το παιξιμο του και σε εφτιαχνε. Μετεπειτα,με εξαιρεσεις βεβαιως,ακομα και οι οπαδοι του κουραστηκαν να τον ακουν. Οσο ευγευστο και να ειναι το κερασακι αν ολη η τουρτα δεν.....δεν. Για τα γουστα μου παντα,προσωπικα μιλωντας. Η κοπελα τραγουδαει συμπαθητικα και παιζει μια χαρα. Αν θελω βιρτουοζους,παω αλλου. Δε με νοιαζει να χανει νοτες και τι εγινε. Η μπαντα πισω της,φρεσκαδουρα. Τι αλλο θες δηλ? Τωρα γιατι η Φεντερ της εβγαλε δικο της μοντελο? Εχει βγαλει σε τοσους "μεγαλους" και τεραστιους παικτες γιατι οχι και σε μερικους "μικρους" και νεοτερους? Στοχευει σε ευρυτερο κοινο και ενα απο τα οπλα της για να πουλησει και να μπει εκει ειναι και η HER. Σε ποιον δηλ συγχρονο παικτη να εβγαζε,μπορει καποιος να σκεφτει κανεναν αβιαστα? Ολα αυτα ομως απο ανθρωπο με μικρες απαιτησεις στη μουσικη. Αρα με μη βαρυνουσας σημασιας γνωμη.
  48. 5 πόντοι
    Συμμετέχουν : Κλαρινέτο , Πιάνο , Μπάσο , Μαντολίνο, Strings, Celeste , Ακκορντεόν (2) , Κιθάρα , Drums
  49. 5 πόντοι
    Εδώ μπορείτε να βάζετε ηχογραφήσεις/ παραγωγές που αποτελούν για σας σημείο αναφοράς για κάθε είδος μουσικής, φυσικά εξηγώντας το γιατί. Ηχοληπτικά reference tracks λοιπόν ανά είδος κατά την γνώμη σας. Για μένα, όσον αφορά στην jazz με κουαρτέτο (sax, κιθάρα, μπάσο, τύμπανα) είναι αυτό. Είναι φοβερό το πώς ακούγονται ακόμα και οι ψίθυροι από τα σκουπάκια στα τύμπανα. Επίσης, ακόμα και όταν παίζουν όλοι, ακούω τα όργανα πλήρως διαχωρισμένα, με απίστευτες δυναμικές, ακούω ακόμα και την σιωπή ανάμεσά τους. Για μένα αυτή η ηχογράφηση/παραγωγή είναι έμπνευση. Απόψης?
  50. 5 πόντοι
    Ενα κομμάτι αφιερωμένο στη μνήμη ενος παλιού καλού φίλου που χάθηκε πρόσφατα. Γραμμένο αποκλειστικά με stratocaster που ηταν και η λατρεμένη του κιθάρα....
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.