Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. John Tzinieris

    John Tzinieris

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      629


  2. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      10.361


  3. gvour

    gvour

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      5.457


  4. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      9.294


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 28/03/2024 σε όλα

  1. Μπράβο. Πολύ καλό δεξί. Άνετο και με αντοχή. Θα ήθελα να άκουγα και το κομμάτι λίγο πιο καθαρά για να έχω καλύτερο reference για τον χρόνο. Εκεί στη δισολία μετά το καθαρά arpeggios καποια σημεία ίσως τρέχουν λίγο. Το κυρίως solo όμως μου ακούγεται super. Είναι και one take οπότε μπράβο. Αν είσαι για live, αφιέρωσε λίγο χρόνο στις αλλαγές μαγνήτη και στην πεταλιέρα.
    1 βαθμός
  2. Μπαμπη,δεν ξερω τι ειναι αυτα τα Λυντιαν κλπ αλλα ηταν ωραιο,μελωδικο και ομορφο. Ευγε.
    1 βαθμός
  3. Ευκολάκι: 34 like Εντάξει είμαστε. Το SY77 ανήκει στην κατηγορία "vintage" άραγε; (σπάνιο δεν το λες ούτε αυτό).. Είχε ποτέ κανείς ένα από τα SY22-SY55-SY99 (πανάκριβο);;; Αυτά μπορεί να είναι πιο σπάνια.. Ακόμη δυσκολότερη κατηγορία: SY77 με επισκευασμένο το drive belt και με νέα μπαταρία για τα preset!
    1 βαθμός
  4. Πολύ πολύ ωραίο το παίξιμο και εξαιρετικός ο ήχος (θα μου άρεσε να είναι ένα κλιπ πιο wet).
    1 βαθμός
  5. To παίξιμο όπως πάντα εκλεκτό. Μου αρέσει και το minimal studio setup σου (κάτι που δεν θα καταφέρω ποτέ.....όλο και κατι θέλω ).
    1 βαθμός
  6. Το V-Synth τα σπάει, από τα λίγα Roland synths που μου αρέσουν πραγματικά. Θα έπρεπε να κυκλοφορήσουν μια σύγχρονη έκδοση, βαρέθηκε ο κόσμος τα αναμασήματα των Zen-core/SuperNatural/Whatever engines των τελευταίων χρόνων. Αλλά ρε Cos, από που κι ως που "σπάνιο, vintage, περίεργο/custom πληκτροφόρο" το V-Synth? 20 χρόνια πριν πρωτοκυκλοφόρησε, και έβγαλε 2-3 εκδόσεις ως το 2007, οπότε μόνο σπάνιο δεν είναι, και ούτε φυσικά vintage.
    1 βαθμός
  7. Μιας και απέκτησα πρόσφατα την συγκεκριμένη Jackson και επειδή χρωσταω review, σκέφτηκα να κάνω ένα cover στο master of puppets με ερασιτεχνική λήψη. Το βίντεο είναι one take. Λάθη ίσως υπάρχουν αλλά είναι κυρίως λόγω της αμηχανίας που μου προκαλεί η κιθάρα όταν θέλω να αλλάξω μαγνήτη στον επιλογέα, ο οποίος είναι σε τραγικά ηλίθιο σημείο, πίσω από τα volume knobs και δεν βολεύει ειδικά αν θες να αλλάξεις μαγνήτη γρήγορα. Κατά τα άλλα η συγκεκριμένη κιθάρα είναι ένα ποιοτικότατο MIJ όργανο neck through κατασκευής, με εξαιρετική αίσθηση στο μανίκι και οι emg81/85 επιτρέπουν downpicking ξεκούραστο και ξέγνοιαστο. Την μπάρα του τρέμολο ξέχασα να την βάλω πριν γυρίσω το βιντεο αλλά εντάξει δεν χάθηκε και ο κόσμος. ελπίζω να σας αρέσει
    0 βαθμοί
  8. Σας ευχαριστώ πολύ. Χαίρομαι που σας άρεσε. Στην ουσία είναι studio & work (programming) setup. 2 σε 1. Το μόνο μου παράπονο είναι που πηγαινοφέρνω το midi controller και δεν το έχω μόνιμο π.χ συρταρωτό. Δεν το είχα σκεφτεί καλά όταν έφτιαξα το γραφείο. Και λέω "έφτιαξα" γιατί τα stands των monitors είναι δικά μου προσθήκη σε ένα έτοιμο γραφείο του Ikea. Thanks Γιώργο. Έχεις δίκιο. Ήθελε πιο wet.
    0 βαθμοί
  9. Θεωρώ πως είναι ο πιο υποτιμημένος ΚΑΛΟΣ κιθαρίστας του ροκ. Ξέρετε το όνομα; Μάλλον όχι. Αλλά αν έχετε ακούσει τη μπάντα σίγουρα τον θυμάστε. Γούσταρα τους Atlanta Rhythm Section για τις κομματάρες Spooky, Imaginary lover, So in to you και αρκετά άλλα απο καμια δεκαριά άλμπουμ που ήξερα. Δεν ήξερα όμως πολλά γι αυτους ακόμα κι αν ο λόγος που τους γούσταρα ήταν η σύνθεση της ορχήστρας που συνδύαζε το Wurlitzer και τον ιδανικό ήχο Les Paul να συνοδεύουν μελωδιάρες ποπ και ταυτόχρονα να προσδιορίζονται ως Southern rock μπαντα. Δεν υπήρχε στα 80'ς τρόπος να μάθεις εκτός απο κάποιο περιοδικό ειδικό. Και σ΄αυτά δεν υπήρχαν. Ακόμα και σήμερα μου πήρε κανα δίωρο να βρω σοβαρό υλικό απο live στο Youtube. Αναρωτήθηκα για τον απίστευτο ήχο του. Καμία αναφορά. Ούτε Guitar player, ούτε Guitar World, πουθενά δεν τον έχουν αναφέρει ποτέ, παρα μονο για τον θάνατο του εδώ https://www.vintageguitar.com/40877/barry-bailey/. Μοναδικός ο ήχος του στις ηχογραφήσεις. Έπαιζε πάντα μια Les Paul Deluxe '69 και απο τα βιντεο που βρήκα της εποχής, με δύο Marshall Plexi. Δεν θα έλεγα πως είναι o χαρακτηριστικός ήχος του ενισχυτή και δεν ξέρω πως τον έβγαζε αλλά ήταν σήμα κατατεθέν αν ακούσετε ηχογράφηση 1979. Και τον είχε σε όλους τους δίσκους που έπαιξε. Αλλά και στα live. Αλάνθαστος! Αποσύρθηκε απο τη μπάντα όταν διαγνώστηκε με καρκίνο του πνεύμονα η γυναίκα του, που πέθανε τον ίδιο χρόνο. Σαν να μην έφτανε αυτό, αυτός έπαθε σκλήρυνση κατα πλάκας απο την οποία και πέθανε το 2022 στα 73. Η μόνη αναγνώριση που είχε ήταν απο τους ανταγωνιστές του. Allman Bros, 38 Special, Lynyrd Skynyrd, κ.α.
    0 βαθμοί
  10. Εξαιρετική μπάντα, τους άκουγα για καιρό και ο Bailey καταπληκτικός κιθαρίστας. Όλοι τους άλλωστε πεπειραμένοι μουσικοί με αμέτρητες ώρες session συμμετοχών, κάπως έτσι φτιάχτηκαν όταν κάπως "κουράστηκαν" να δουλεύουν για τρίτους και αποφάσισαν να κάνουν το γκρουπ. Δυστυχώς όλα τα αυθεντικά μέλη έχουν πεθάνει πια... Πάντα είχαν έναν ελαφρώς ελιτίστικο χαρακτήρα για μπάντα του αμερικάνικου νότου και σαφώς η μουσική τους ακούγεται πιο "μορφωμένη" απο τα αντίστοιχα σχήματα της περιόδου και του τόπου, η ποπ και μια clean cut αίσθηση (όχι μακριά απο τους Steely Dan και αργότερα τους Toto) κατείχαν σοβαρό μερίδιο στον ήχο τους. Για μένα που λατρεύω τους Allman Bros και φαντάζομαι για πολλούς ακόμα, υπήρξαν ένα εναλλακτικό άκουσμα που το πάντα το καλωσόριζα. 2 κλιπ, ένα λάιβ και το βίντεο του Spooky απο το 1979 (το Spooky ήταν instrumental του σαξοφωνίστα Mike Sharpe, αργότερα οι ARS προσέθεσαν στίχους και η εκτέλεση τους το εκτόξευσε σε μυθική διάσταση).
    0 βαθμοί
  11. Μια και τους θυμήθηκα σε διπλανό θρεντ: Billy Larkin & The Delegates - Spooky (1968)
    0 βαθμοί
  12. Δεν τους ήξερα. Ωραία ακούγονται, θα τους ψάξω. Το "Spooky" btw δεν είναι δικό τους, το έχω από 4-5 άλλους/άλλες αλλά και αυτές οι versions πάλι διασκευές είναι. Πολύ καλή -και isntrumental- και η διασκευή από Billy Larkin And The Delegates.
    0 βαθμοί
  13. Απαντηση https://youtu.be/XsGl-0pzEEc?si=bFJLnvHF0OpFdKq2
    0 βαθμοί
  14. (μπαίνει στο thread σε έξαλλη κατάστασηκρατώντας ενα μαδημένο κοτόπουλο) BEHOLD, A VINTAGE ΠΛΗΚΤΡΟΦΟΡΟ French bowed monochord circa 1890, with oak foliate carved keyboard attachment with ivory keys, upon cheval supports, 47.5" long overall https://auctions.gardinerhoulgate.co.uk/catalogue/lot/fa415f6bbee6015d0bb8ca84b2930f0e/63b778f7668dabe928d3800924a99077/musical-instruments-lot-1541/
    0 βαθμοί
  15. Και τώρα ήρθε η ώρα να αναφερθεί στο thread ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ των Σπάνιων, Περίεργων, CUSTOM, πληκτροφόρων, ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΩΝ οργάνων. ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ της ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ και της ΕΛΑΣΤΙΚΗΣ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ θα έλεγα στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Εμπρός λοιπόν, θέλω τουλάχιστο 34 like για αυτό το Vintage εξαιρετικά ΠΟΙΟΤΙΚΟ, ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΑΚΟ, από όλες τις απόψεις ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΟ ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ που είχατε το προνόμιο να το ακούσατε μέσα από τα κομμάτια που με εμπνεύσατε και εσείς να βάλω στα music section του Noiz τα τελευταία χρόνια και νομίζω πως αναγνωρίζετε πως έβγαλα από αυτό αποτέλεσμα ηχητικό που δεν έχει ματαξανακουστεί σε κανένα φόρουμ του πλανήτη, μόνο στο Nοiz. Θεωρούμαι παράλληλα σε group του εξωτερικού (και εδώ ελπίζω) από τους πιο δεινούς χειριστές και χρήστες του.αλλά αρκετά για εμένα, είναι το ΣΥΝΘΕΣΑΪΖΕΡ της ΚΑΡΔΙΑΣ μου και δεν θα το αποχωριστώ ποτέ και άμα ποτέ το άλλαζα............ πάλι το ίδιο θα έπαιρνα να ούμε γιατί είναι όλη η ιστορία των συνθεσάιζερ, των samplers και άλλων modules. Δεν τιμήθηκε όπως έπρεπε γιατί δεν εκτιμήθηκε, το έφαγε το SOFTWARE και άλλα γιατί αυτά τα παντρέματα κάποιους τους ξένισαν, που είχαν συνηθίσει και ήθελαν να δουν άλλα πράγματα από μια Ναυαρχίδα αντιμετωπίζοντάς το λόγω της συνήθειας της εποχής και λόγω της τιμής του σαν Workstation. Δεν ήταν όμως Music Workstation. Ήταν Sound Shaping Workstation., για μουσικούς που θέλουν να είναι γλύπτες του ήχου, σαν και εμένα (όχι γλύφτες, γλύπτες) Ας κάνουν όσοι θέλουν έναν κόπο να δουν αυτό το ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ για αυτό το εξαίρετο μουσικό δημιούργημα, που όμοιό του δεν υπάρχει, παρά μόνο κάποιες άλλες εκδόσεις του. Βάλτε τα like σας ως τον ελάχιστο φόρο τιμής για αυτό Είναι σύνθ σπάνιο, ιδιαίτερο, πληθωρικό και πολύπλευρο, ποιοτικό, τολμηρό, επιβλητικό, αξιοθαύμαστο, σαν την ΜΑΡΙΝΑ ΣΑΤΤΙ μας
    0 βαθμοί
  16. Ένα solo πάνω σε ένα A Lydian backing track.
    0 βαθμοί
  17. Πολύ ενδιαφέρον. Ίσως η διαφοροποίηση έχει να κάνει με νόμους της Ιαπωνίας ή με copyright. Το έκαναν και στα arcade games αυτό, θυμάμαι, οι Ιάπωνες.. Εκδόσεις "Japan" και "World". Στο μεταξύ στο παρακάτω thread του gearspace.com τσακώνονται αν οι FM ήχοι του SY77 είναι υπερσύνολο του DX11 ή όχι.. Δηλαδή αν όλοι οι ήχοι του DX11 υπερκαλύπτονται από το SY77. Μάλλον η απάντηση είναι ΟΧΙ! https://gearspace.com/board/electronic-music-instruments-and-electronic-music-production/1064062-anything-tx81z-dx11-can-do-sy-tg-77-99-cant.html Βρήκα και αυτό το βίντεο που δείχνει περίπου πώς ακούγεται το DX11:
    0 βαθμοί
  18. Οπως παντα εισαι στην ωρα σου.Του λογου παλι αργοπορημενος.Δεν εχει ομως σημασια. Για την παρτη σας αδερφια @fusiongtr και @Terry RoscoeBeck5. Ο παππους τραγουδα τα μπλουζ-μπλουζ ειναι αλλα βαρυ-με καλη παρεα. Και το σολο ειναι πολυ Ζακ.Τι Ζακ δηλ,Moore ειναι.Διοτι οπως ειχε πει και ο Οζζυ οταν πηρε τον Wylde "πηρα εναν κιθαριστα που παιζει σαν τον Gary Moore αλλα πιο μπλουζυ". Cheers παλικαρια!!!!!
    0 βαθμοί
  19. Τι ωραία που τα λέει. Γιατί δε διδάσκονται αυτα στην Ελλάδα ρε να πάρει;
    0 βαθμοί
  20. Βάλτε like. Τίποτε άλλο. Όλα αυτά είνσι, ΟΛΑ. Αν δεν δω 34 like, αποχωρώ από το NOIZ
    -1 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου