Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. trolley

    trolley

    Solist


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      11.399


  2. TakisB

    TakisB

    Μέλος


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      11


  3. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      5.201


  4. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      46.938


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου από 13/04/2024 σε όλα

  1. Όσον αφορά τη συγκεκριμένη αγγελία να πούμε τα εξής μαζεμένα: - Eric Clapton signature stratocaster βγαίνουν δύο μοντέλα: ένα custom shop και ένα signature series. Η αγγελία, αν αφορά κάποιο από τα δύο, προφανώς αφορά το δεύτερο του οποίου η τρέχουσα τιμή είναι γύρω στα 2.600€. - Ουδέποτε είχε το συγκεκριμένο μοντέλο rosewood ταστιέρα, matching colour headstock ή οποιουδήποτε είδους locking nut. - Ουδέποτε έμπαινε στο συγκεκριμένο μοντέλο set μαγνητών texas specials αν και το ότι αναφέρεται στην αγγελία είναι σα να εννοείται ότι οι μαγνήτες έχουν αλλαχτεί. - Από το κείμενο της αγγελίας, μπορεί κανείς να συμπεράνει ότι πρόκειται για partcaster όπου η μόνη συνάφεια με το signature μοντέλο είναι το χρώμα του σώματος και του pickguard. Παρόλα αυτά, το κείμενο είναι (σκόπιμα ή μη) παραπλανητικό.
    6 βαθμοί
  2. Εννοείται ότι υπάρχει. Τα λεφτά είναι πολύ βασικός λόγος, σίγουρα όχι ο μοναδικός. Την τελευταία φορά που πήγα στη Ζυρίχη κατάλαβα πόσο χάλια είναι οι πόλεις και το κράτος στην Ελλάδα, από αισθητική, ασφάλεια, παροχές, καθαριότητα, οργάνωση και ευγένεια. Ειδικά σε αυτό το τελευταίο είναι λόγος για να φύγεις από την Ελλάδα αύριο το πρωί. Μπορεί για εσένα να μην είναι σημαντικά όλα αυτά, για κάποιους άλλους είναι.
    4 βαθμοί
  3. δυστυχώς Απόστολε, εκ του μακρόθεν δεν μπορώ να διαπιστώσω επακριβώς σε ποιο στάδιο της παραγωγικής σου αλυσίδας γίνεται το "έγκλημα" αλλά θα σου γράψω μερικά tips που ελπίζω ότι ίσως σε βοηθήσουν μελλοντικά... 1. κατά την ηχογράφηση πρέπει να αφιερώσεις αρκετή ώρα(ες) σε πειραματισμούς ώσπου να καταλήξεις στην σωστή(-ότερη) τοποθέτηση του μικροφώνου στο χώρο, την γωνία και την απόσταση του απέναντι σου, αλλά και την αναζήτηση πατεντών για την διόρθωση αδυναμιών του χώρου σου (από την τοποθέτηση μαξιλαριών περιμετρικά του μικ, μέχρι -γιατί όχι-την ηχογράφηση παρέα με την βαπόνα μπροστά ή και μέσα στην ντουλάπα με τα ρούχα σου)... μπορεί να είναι βαρετό κάτι τέτοιο και να σε κουράζει και μόνο η ιδέα, αλλά μια φορά θα κουραστείς για κάτι που θα σου γλυτώσει ανεκτίμητες ώρες επεξεργασίας αναπόφευκτα επαναλαμβανόμενες σε κάθε project αν δεν το κάνεις... 2. πρότερη πολύ καλή ενυδάτωση του οργανισμού σου για να βοηθήσεις την ελαστικότητα των χορδών αλλά όχι την ώρα της ηχογράφησης γιατί θα προσθέσεις πολλούς ενοχλητικούς θορύβους και "πλάτσα πλούτσα" που το μικρόφωνο θα τους πολλαπλασιάσει σε ένταση... για νεράκι του θεούλη μιλάμε πάντα... για καφέδες τσάγια, αλκοόλ, σοκολάτες και ειδικά γάλα δεν συζητάμε καν... 3. το πολύ καλό "ζέσταμα" ακριβώς πριν τραγουδήσεις είναι εκ των ων ουκ άνευ... 4. το reverb κατά την ηχογράφηση μπορεί να βοηθάει την ψυχολογία σου ενδεχομένως, αλλά είναι ότι χειρότερο για την επικέντρωση του εγκεφάλου στην "τεχνική" προσήλωση ευνοώντας τις τονικές αστάθειες και τα ανεξέλεγκτα sibilants... 5. το balance πρέπει ΠΑΝΤΑ να γέρνει υπέρ της συνοδευτικής αρμονίας... όταν η φωνή μας στα ακουστικά είναι υπερβολικά δυνατά σε σχέση με την ορχηστρική συνοδεία, είναι παράλληλα και η χαρά του φάλτσου όταν τραγουδάμε... 6. βάζε το eq μετά το comp στο track της φωνής (και όχι μόνο) ώστε να μπορείς να προβαίνεις σε ρυθμιστικές επεμβάσεις σε τυχόν συχνοτικά artifacts που θα προκύψουν από την χρήση του δεύτερου... 7. μην το φοβάσαι και χρησιμοποίησε αν απαιτηθεί δύο ή και τρία de-esser σε διαφορετικές συχνότητες (αλλά πάντα με φειδώ στα threshold και συχνά A/B τεστ)... 8. ένα μεγάλο λάθος που γίνεται συχνά είναι να τονίζουμε υπερβολικά τις μεσουψηλές για να "καθαρίσουμε" την φωνή μέσα στο mix ενώ τις περισσότερες φορές αρκεί ένα ελαφρύ "άδειασμα" μεσοχαμηλά (με παράλληλη ανάλογη αύξηση της έντασης αν και εφόσον χρειαστεί)... 9. τέλος (γιατί πήρα φόρα και υπερέβην σε αρκετά σημεία το θέμα που ξεκίνησα ), το λέω και το ξαναλέω για να το ακούω πρώτα οπό όλους εγώ, δεν μιξάρουμε κουρασμένοι (όση εμπιστοσύνη κι αν έχουμε στην εμπειρία και την γνώση μας)...
    3 βαθμοί
  4. Το γιατί έμοιαζε είναι άλλο θέμα. Για τον καθένα μοιάζει και με κάτι. Ναι ακριβώς έτσι. Αντί να την σπάσει και να την πετάξει μέσα στον κάδο με τα σκουπίδια είπε άσε την εδώ μήπως και την θέλει κάποιος ή για το παιδάκι του ή κάτι τέτοιο. Έχει συμβεί και με αρμόνια και με ηλεκτρικά πιάνα και με τηλεοράσεις και με ανεμιστήρες. Άμα δεν την θέλει... Όχι. Την πήρε είναι το σωστό και όχι την βούτηξε. Βούτηξε παραπέμπει σε έκλεψε.
    2 βαθμοί
  5. Εκτός από όλα όσα γράφηκαν παραπάνω, τα NUC-like μηχανήματα έχουν το βασικό καλό της πολύ χαμηλής κατανάλωσης ρεύματος. Ειδικά αν τα συγκρίνεις με πιο παλιά μηχανήματα όπως 5ης γενιάς Intel Core και πίσω. Ειδικά για always on χρήσεις δεν υπάρχει καμία σύγκριση. Αν η κιλοβατώρα ήταν στις τιμές του 2009 μπορεί να μην είχε τόση σημασία, σήμερα για τους περισσότερους νομίζω θα έχει. Και περιβαλλοντικά αν το δεις έχει νόημα.
    2 βαθμοί
  6. Θα παρακαλούσα την διαχείρισης να κλειδώσει το θέμα. Έχει απαντηθεί . ΕΡΩΤΗΣΙΣ : Τι θα γίνουν όλα όσα έχουμε... όταν φύγουμε από τον μάταιο τούτο κόσμο; ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ : Θα τα μαζέψει ο Λάκης θα τα κάνει στούντιο και θα βγάλει χρυσό δίσκο.
    2 βαθμοί
  7. Το μόνο θετικό στην Ελλάδα σήμερα είναι το κλίμα και όση φύση έχει απομείνει, τα δάση και οι παραλίες. Κατά τα άλλα πρόκειται ακόμα για μια πρώην οθωμανική περιφέρεια με όλες τις νοοτροπίες που αυτό συνεπάγεται. Τα προσωπικά μικροσυμφέροντα είναι πάντα πάνω από το μακροπρόθεσμο κοινό καλό και η εξουσία είναι μέσο προσωπικής ανέλιξης και όχι προσφοράς. Με άλλα λόγια αν δεν γλύφεις τον αποπάνω και δεν ποδοπατάς τον αποκάτω δεν έχεις θέση την οθωμανική κοινωνία όπως και προ αμνημονεύτων χρόνων, δεν έχει αλλάξει τίποτα στις νοοτροπίες
    2 βαθμοί
  8. @npap αυτή η απάντηση νομίζω ότι πρέπει να κσρφιτσωθεί μόνιμα στην πρώτη σελίδα του noiz. Εγώ προσωπικά θα την τυπώσω για να την έχω ως check list δίπλα στο κομπιούτερ μου. Ευχαριστώ πολύ για τα φώτα σου και τις συμβουλές σου!
    2 βαθμοί
  9. Χαλαρά η αγαπημένη μου κάρτα εποχής, ήμουν πτωχός το '99 μα την πήρα και δεν το μετάνοιωσα ποτές. Το συνοδευτικό software που έδινε η creative σε cd ήτο για αρχόντους.
    2 βαθμοί
  10. Φοβεροί οι mesa boogie αλλά πανάκριβοι στην Ευρώπη και δεν είμαστε πια στην δεκαετία του '90 που ήταν μονόδρομος για πιο μοντέρνα πράματα. Προτιμώ να ψωνίζω ευρωπαϊκές μάρκες, Marshall, Vox, Engl, Diezel, Hughes&Kettner, Koch, Blackstar κτλ που βγάζουν φοβερούς ενισχυτές σε εξαιρετικές τιμές που οι Αμερικανοί τις βλέπουν με τα κυάλια. Μου πουλάει ο Ευρωπαίος μηχανηματαρα με ένα χιλιάρικο που στην Αμερική κοστίζει θρι θαουσεντ ντολαρζ και εγώ θα κοιτάζω τον μέσα μπουγκι?
    2 βαθμοί
  11. Τον Έλτον Τζων τον έχεις δει στα live που έκανε τη δεκαετία του 70; Από την όψη θες να κρίνουμε μπρε; Δεν είναι δίκαιον. EDIT: Θυμήθηκα και τον Gabriel με τους Genesis.
    2 βαθμοί
  12. Οχι, οι κλασσικοι δισκοι του ειδους εχουν mono κιθαρες συνηθως (o Hendrix ομως εκανε πειραματα με την "κινηση" των εφε του στο stereo image). Αλλα και παλι μη ψαχνεις μπουσουλες ,οτι δουλευει δουλευει και οτι δεν δουλευει δεν δουλευει γενικα ξεκινα με την ΛΟΓΙΚΗ (ας πουμε έχει λογικη να ηχογραφησεις μια κιθαρα στερεο οταν τα εφε που χρησιμοποιεις ,και στελνεις σε 2 ενισχυτες, ΔΕΝ ειναι στερεο? )
    2 βαθμοί
  13. Ένας άλλος λόγος που με πείθει είναι ότι μολονότι είναι μεγάλης ηλικίας, είναι αδύνατος. Αν ήταν υπέρβαρος....δεν θα τον πολύ έπαιρνα στα σοβαρά.
    2 βαθμοί
  14. Στο ερημονήσι δεν παίρνουμε το "καλύτερο", παίρνουμε αυτό που έχει βαρύνουσα ειδική σημασία για εμάς. Και βέβαια, αυτό μπορεί να είναι το Montage M, γιατί όχι;... αλλά, πότε πρόλαβε ρε παιδάκι μου; Ο Βαγγέλης στην ίδια ερώτηση ίσως απαντούσε "το CS-80" και αυτή θα ήταν μία έγκυρη δήλωση γιατί ο άνθρωπος υπογράφει καμιά δεκαριά δισκάρες με το CS-80, αλλά να προλάβεις τόσο να αγαπήσεις το Montage M σου, ε, εγείρει κάποια καχυποψία, εκ'μέρους μου τουλάχιστον, μοιάζει με εξυπνακισμό περισσότερο. Γνώμη μου βέβαια.
    1 βαθμός
  15. θα συμφωνήσω φυσικά με τους φίλους μου... πολύ ωραία δουλειά και αξιοποιείς πολύ καλά τους ήχους που χρησιμοποιείς και σε συνδυασμό με την θεατρική ερμηνεία σου οριοθετείς ένα αξιόλογο δικό σου στυλ, πράγμα πολύ σημαντικό... επειδή όμως όπως ξέρεις είμαι γκρινιάρης και σε μαλώνω συχνά για το rec στην φωνή σου, να σου πω ότι και εδώ αν και έχει βελτιωθεί πολύ, θα μπορούσες να αποφύγεις τον υπερβολικό τονισμό μεσαιουψηλά (που συμπαρασύρει και τα sibilance)... βέβαια μου μοιάζει ως αποτέλεσμα κόπωσης των "αυτιών" σου την στιγμή του mix και μακάρι να ναι αυτό γιατί διορθώνεται εύκολα σε αντίθεση με το να φταίνε τα συνοδά παραγωγής σου (πχ mic ή monitor)... παρεμπιπτόντως μ αρέσει που βελτιώνεσαι σε όλα τα επίπεδα όλο και περισσότερο, πράγμα που δείχνει ότι έχεις πολλά ακόμα να δώσεις και πάντα θα είναι τιμή μας να τα μοιράζεσαι μαζί μας...
    1 βαθμός
  16. Ήταν το τέλος μια εποχής, μετά το DX7 η synth βιομηχανία έκανε μια τεράστια στροφή.
    1 βαθμός
  17. Δεν ήταν overpriced, σαν κάποια σημερινά αναλογικά (και κάποια ψηφιακά πλέον) synths, η τιμή του ήταν απόλυτα νορμάλ για τα specs που πρόσφερε την εποχή εκείνη. Απλά η τεχνολογία της εποχής ήταν ακόμα πανάκριβη για τους περισσότερους. Τα $5,300 που ζητούσαν για το Chroma to 1983 ήταν μια περιουσία, εδώ ακόμα και το "φτηνό" DX7 των $2,000 δεν ήταν τελικά και τόσο φτηνό (σε $6,271 μεταφράζονται τα $2Κ σε σημερινές τιμές), απλά ήταν κατά πολύ φτηνότερο από την πλειονότητα των synths της εποχής. Τώρα περί ήχου τι να πούμε? Περί ορέξεως... Δεν θυμάμαι καν πως ακούγεται το Chroma, αν και είχα δει κάποια βίντεο παλιότερα. Αν το κυκλοφορούσαν πιο νωρίς απ'την ARP όπως ήταν το πλάνο, γύρω στο 1979 δηλαδή, λογικά θα πούλαγε καλύτερα. Αλλά έπεσε βλέπεις στην εποχή που το DX7 άρχιζε να θερίζει, οπότε δεν υπήρχε καμία πιθανότητα επιβίωσης με αυτά τα specs και κυρίως αυτή την τιμή. Κάποιοι ακόμα δεν έχουν καταλάβει πόσο μπροστά τεχνολογικά ήταν ένα DX1/7 την εποχή εκείνη σε σύγκριση με οτιδήποτε κυκλοφορούσε, το 1983 ήταν σαν να έσκασε σε μια πόλη μια Mercedes A-Class την ώρα που οι περισσότεροι κυκλοφορούσαν με αντίκες, μια Mercedes που κόστιζε το 1/3 απ'ότι κόστιζαν οι περισσότερες αντίκες. Πως να ανταγωνιστούν μετά και με τι μέσα?
    1 βαθμός
  18. Ειλικρινής απορία: Σήμερα καθώς έριχνα μια ματιά στις αγγελίες έπεσε το μάτι μου σε μια κιθάρα η οποία φαίνεται κατά 99,99% Κινέζικο αντίγραφο και η οποία όμως πωλείται ως αυθεντική. Προχώρησα στην καταγγελία της αγγελίας γιατί δε θα ήθελα να ξεκινήσω μια επικοινωνία με τον πωλητή με τον κίνδυνο έτσι να μπλέξω με τον κάθε πιθανό απατεώνα. Ισχύει όμως αυτό; Μπορώ όντως να καταγγείλω αυτή την ύποπτη αγγελία; Και θα προλάβει άραγε να προστατευτεί έτσι ο κάθε κακομοίρης που μπορεί να δώσει ένα σκασμό λεφτά για μια κόπια;
    1 βαθμός
  19. Στο πρώτο μέρος το κομμάτι έχει τα απολύτως απαραίτητα (τυμπανα, μπασο ,κιθάρα, πιανο, φωνή), στο δεύτερο μέρος μπαίνουν τα πνευστά. Είναι αυτά που χρησιμοποιώ συνέχεια της SWAM που δίνουν την δυνατότητα να ελεγχθεί σε μεγάλο βαθμό η εκφραστικότητα του οργάνου. Χρησιμοποίησα επίσης και σαξόφωνο από το triton. Το σαξόφωνο παίζει μόνο στο ενδιάμεσο θέμα μετά το πρώτο ρεφρέν Μάλλον το παράκανα με τα πνευστά. Σε συγκεκριμένα σημεία μέσα στο ρεφρέν από πίσω από την lead φωνή εβαλα φωνητικά (η δική μου φωνή σε 5 διαφορετικά takes), πολύ χαμηλά στο mix σε counter / συμπληρωματική μελωδική γραμμή. Το κομμάτι μου έβγαζε από την αρχή μια αίσθηση ...Καζαντζίδη. Γι αυτό ίσως να μου βγήκε αρκετά παραπονιάρικος ο στίχος :)
    1 βαθμός
  20. Μόνο αυτό δεν έχουμε δει (στη γειτονιά σου)
    1 βαθμός
  21. 1 βαθμός
  22. Βάλε ένα chorus με ελαφριές ρυθμίσεις σε ένα stereo bus καί ανοιγόκλεινε με automation όταν θές να βγεί μπροστά η φράση από το lead μέρος που θές.Το έκανε ο Alan Parsons,με ετεροχρονισμένες εγγραφές στην ταινία με 2 διαφορετικα takes της ίδιας φράσης,ο απλός τρόπος να το κάνεις είναι αυτός που σου περιγράφω,γίνε σαν τον Alan.
    1 βαθμός
  23. Δεν υπάρχει κάποιος απαράβατος κανόνας. Μπορεί ακόμη και το μπάσο να γραφτεί stereo αν αυτό σου αρέσει η εξυπηρετεί την παραγωγή. Στις περισσότερες περιπτώσεις όμως είτε μιλάμε για lead κιθάρες, είτε για lead vocals συνηθίζεται η μονοφωνία. Παρόλα αυτά θα μπορούσε κάποιος πχ να έχει γράψει mono ακόμη και τα τύμπανα και να βάλει από πάνω stereo leads για να απλώσει ο χώρος της μίξης. Σε όλα χρειάζεται μια ισορροπία. Ένα άδειο κέντρο σε μια μίξη συνήθως ακούγεται εντελώς χάλια, αλλά από την άλλη αν νοιώθεις ότι στο κέντρο έχουν αρχίσει και μπουκώνουν τα πράγματα, αντί να κόψεις από το συχνοτικό εύρος των οργάνων μπορείς να παίξεις με τους χώρους. Είτε να στείλεις κάτι πιο πίσω με reverb/delays, είτε να το στείλεις left/right για να αποσυμφορήσεις την κατάσταση.
    1 βαθμός
  24. Εγω τα κανω ολα μονοφωνικα εκτος απο το delay στο lead (κι αυτο αναλογα. μπορει να παιξει κι εδω mono). Επειδη ομως στην ηχογραφηση βαζω παντα reverb και delay απο plugin πλεον (παλιοτερα Lexicοn και TC electronic 2290), μπορω στη μιξη να τα πειραζω οσο θελω. Αλλα ειναι αναλογα το προτζεκτ. Τα μονοφωνικα modulations τα θελω για real κιθαρες. Οπως θα γραφοταν απο μια μπαντα που ηχογραφει λαιβ αλα παλαια. Το stereo modulation plugin θα ηταν σαν να εβαζες το real πεταλι στη λουπα δυο ενισχυτων και να ηχογραφουσες δυο ενισχυτες (ετσι μου ακουγεται δηλαδη το stereo plugin, δεν ειναι ο μονος τροπος). Θα το εκανες ποτε. Αν το εκανες για καποια περισταση, τοτε στην ιδια περισταση το κανεις και με τα plugin. Πλαδαρευει ο ηχος στη μιξη ετσι. Εκτος οτι καταλαμβανει ολο το χωρο και δεν μενει για τους αλλους. Κοιτα, δεν ξερω πως τα λενε στη ηχοληπτικη γλωσσα και ποιες ειναι οι θεωριες, απλα την εμπειρια μου λεω. .
    1 βαθμός
  25. Γραφε σε Mono καναλι και βαζε stereo delay (ογδοα στο left, παρεστιγμενα ογδοα στο right) αν θελεις να απλωνει ο lead ηχος. Σε Mono καναλι το recording, oπου και να το στειλεις στη μιξη (απο τελειως αριστερα εως τελειως δεξια) θα εστιαζει. .
    1 βαθμός
  26. Δε λειτουργεί έτσι η υπόθεση. Αυτοί βγάζουν τα λεφτά. Το MTV τους υποστήριζε σαν τρελό εκείνη την περίοδο. Ο παραγωγός ήθελε τρία-τέσσερα high end όργανα στο κλιπ. Αυτά.
    1 βαθμός
  27. Μάλλον δεν πρόσεξες τον τίτλο του τραγουδιού.... Όπως και αν έχει, το ότι εμφανίζονται στο κλιπ δε σημαίνει ότι είναι δικά τους.
    1 βαθμός
  28. Προφανέστατα... Όμως για να δώσουμε ένα κάποιου είδους "credit" στον πωλητή και η original "Blackie" του EC ήταν με τον τρόπο της... partcaster!
    1 βαθμός
  29. Μάλλον. Απλά του thomman δεν έχει ενδεικτικές λυχνίες. Το Hughes&Kettner FS-2 πρέπει να κάνει, απλά έχει κοντά στα €40.
    1 βαθμός
  30. 4 μινόρε (αιολική, λόκρια, δωρική, φρύγια) και 3 ματζόρε (Ιονική, Λύδιος, Μυξολύδιος). Μπορείς να τις καταλάβεις από την απόσταση της 3ης από την τονική.
    1 βαθμός
  31. Αριστούργημα! Εύκολα, από τα καλύτερά σου. Επίσης, εξαιρετική είναι και η μίξη!
    1 βαθμός
  32. Λείπεις, κι έχει πέσει πολύ σιγή ασυρμάτου. Που είσαι? Με fusiongtr και manoSX BillarasKats cigaret και λοιπούς?
    1 βαθμός
  33. Death by chocolate, plastic love memory....για αρχή και μετά όλα τα άλλα.
    1 βαθμός
  34. Ως φαν των ΑΒΒΑ είχα πάρει το δίσκο της (που είναι μάπα) και το μόνο που θα μπορούσε να παίζει είναι αυτό. Το πιο πιθανό είναι να παίζει ο Wellander αλλά ποτέ δεν ξέρει κανείς.
    1 βαθμός
  35. Mετά που έφυγε ο Μπλακμουρ έγιναν κατσαπλιάδες. Εσύ ήξερες ότι ο Μπλακμουρ ήθελε να πάρει την Agnetha των ABBA για τραγουδίστρια των Rainbow? έγινε η συνάντηση αλλά τελικά δεν βγήκε τίποτα. Λένε ότι έπαιξε κιθάρα σε ΄να κομμάτι από τη σόλο καριέρα της αλλά δεν θυμάμαι τον τίτλο. Οπότε ας βάλω έναν άλλον από DP που παίζει με την άλλη τραγουδιάρα των ABBA
    1 βαθμός
  36. Pit λέγεται αυτός που γράφει τις μουσικές Λογικά η γάτα και ο σκύλος του Αυτά περί κατοικίδιων
    1 βαθμός
  37. Εϊναι αστείο πάντως πως μια ολόκληρη βιομηχανία τους παχαίνει και μια άλλη προσπαθεί να τους αδυνατίσει.
    1 βαθμός
  38. Άρα τουλάχιστον πήρε καλή κιθάρα.
    1 βαθμός
  39. Συμφωνώ Υ.Γ. Επανηλθε ο @dimsonic στο φόρουμ. Αν ναι μπράβο στη διοίκηση.
    1 βαθμός
  40. Είναι από τους βαθείς γνωστές του θέματος,btw είναι εκτός από γιατρός και... περιφερειάρχης .. Η διαλειμματικη btw υπάρχει ως... Trend τουλάχιστον 100 χρόνια,την έκαναν στο ΧολυΝγουνΔ στα 30s.... και φυσικά είναι το βασικό eating pattern όλων των "μοναχών" σε όλες σχεδόν τις θρησκείες... τυχαίο;δεν νομίζω..
    1 βαθμός
  41. Μπα... μπα... τι βλέπω και εδώ έχω παίξει... Μήπως έχω να λαμβάνω τίποτα δικαιώματα;
    1 βαθμός
  42. Cubase: Το πρόγραμμα DAW (Digital Audio Workstation) που φορτώνεις στον υπολογιστή για να φτιάξεις ή/και να ηχογραφήσεις μουσική. Κάποια άλλα: Reaper, Bandlab/Cakewalk, Logic Pro X, Pro Tools, Ableton Live, Studio One, FL Studio. Το χρειάζεσαι; - Αν ο σκοπός σου είναι να φτιάχνεις μουσική, χρειάζεσαι σίγουρα ένα DAW πρόγραμμα. - Από τώρα λέω ότι όλα τα υπόλοιπα είναι προεραιτικά - Looper: Βοηθάει μόνο στην περίπτωση που μας ενδιαφέρει το live looping. Το χρειάζεσαι; - Εεε αν θες να κάνεις live looping για κάποιο live show, τότε είναι μονόδρομος. Synthesizer: Είναι συνήθως ένα πληκτροφόρο όργανο που παράγει δικούς του ήχους, είτε ψηφιακά είτε αναλογικά. Το χρειάζεσαι; - Για αρχή, θα έλεγα ξεκάθαρα όχι. Υπάρχουν άπειρα ψηφιακά όργανα (Virtual Instruments - VST) τα οποία τα φορτώνεις στο Cubase και θα είσαι μια χαρά. Αν αργότερα θες να ψαχτείς με ιδιαίτερους και μοναδικούς ήχους, τότε πας σε κάποιο synth. Controller: Υπάρχουν 2 ειδών controllers, τα πληκτροφόρα που μοιάζουν με synths (εδώ μπορεί να μπερδεύτηκες), και τα μη-πλητροφόρα που μοιαζουν με "κονσολες". Είναι φυσικές συσκευές οι οποίες δεν παράγουν ήχους, αλλά απλά μεταδίδουν πληροφορία MIDI. Τα χρησιμοποιούμε για να μην τα κάνουμε όλα με το ποντίκι και το πληκτρολόγιο. Το χρειάζεσαι; - Αν θες να έχεις ευκολία ως προς το να αλλάζεις εύκολα και γρήγορα παραμέτρους μέσω πληροφορίας midi, τότε ναι. Άλλα πράγματα που μπορεί να συναντήσεις στο ξεκίνημά σου: VST - Virtual Instruments - Plugins: Μικρο-προγραμματάκια τα οποία φορτώνεις στο DAW για ήχους, εφέ και διάφορες άλλες λειτουργίες. Το χρειάζεσαι; - Σίγουρα θα χρειαστείς κάποια, γιατί από μόνα τους τα DAW έχουν λίγους ήχους. Κάρτα ήχου - Audio interface: Συσκευή που χρειαζόμαστε για να συνδέσουμε εξωτερικά φυσικά μουσικά όργανα, ηγεία monitor και ακουστικά στον υπολογιστή μας, καθώς και στο latency ηχογράφησης. Το χρειάζεσαι; - Αν θες να συνδέσεις κάτι από τα παραπάνω, σίγουρα. Ηχεία Monitor - Ακουστικά: Σοβαρές συσκευές ήχου που έχουν σκοπό να σου δώσουν όσο καλύτερο ήχο κοντά στην πηγή, όχι για ακρόαση, αλλά για "έλεγχο" του ήχου που φτιάχνεις. Το χρειάζεσαι; Αν θες να κάνεις μια κάπως σοβαρή δουλειά μουσικής παραγωγής, ναι. DI Box: Μια συσκευή που χρειάζεται σε κάποιες περιπτώσεις για ηχογράφηση ηλεκτρικής κιθάρας (κυρίως). Μπορεί να το δεις σε κάποιες λίστες ξεκινήματος. Το χρειάζεσαι; - Δε θα το λεγα, εκτός αν έχεις ενισχυτή και θες να ηχογραφήσεις και αυτόν και το καθαρό σήμα της κιθάρας. Fender Telecaster: Η κιθάρα που αγαπάει το Noiz. Το χρειάζεσαι; - Αν θες να είσαι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ μέλος του Νoiz, ναι. Αλλά όχι. Ίσως και ναι, δεν ξέρω.
    1 βαθμός
  43. Γιατί. Πρέπει να συμβουλεύεις και να βοηθάς. Και γνώμες να λέμε. Γιατί να βρούμε τον μπελά μας? Δεν υπογράφουμε δα και κανα συμβόλαιο. Αν ένας έρθει και με ρωτήσει, πως να μάθω γρήγορα πλήκτρα, synthesizer και να παίζω κομμάτια να μην του πω δηλαδή μετά από σαράντα χρόνια εμπειρία στο πιάνο, τα πλήκτρα και τη μουσική ? Πρέπει να είμαι πιστοποιημένος δάσκαλος/καθηγητής ή να δουλεύω σε ωδείο. Δεν έκανα πιάνο εγώ ? Έτσι έκανα και πιάνο, και μπάσκετ και πυγμαχία και πλήκτρα κλπ. Για να με ρωτάει κάποιος, θα με είδε να κάνω κάτι και θα του άρεσε. Έτσι και στο γυμναστήριο, τους καιρούς που ήμουν σούπερ, έρχονταν και με ρωτούσαν. Και τους έλεγα τη γνώμη μου. Δε βρήκα μπελά. Ευχαριστώ μου έλεγαν. Και αν το εφαρμόζεις και πιάνει, μοιράσου το. Βοηθήστε τον κόσμο, δώστε του σημασία, χαρά για να πάρει θάρρος. Βοηθήστε να φτιάξει αυτή η κοινωνία, δώστε το ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΣΤΗΝ ΤΟΞΙΚΟΤΗΤΑ. Δώστε αγάπη, συμβουλές, χαμόγελο, σημασία. Το έχουν ανάγκη. Έτσι θα φτιάξουμε τα θεμέλια για μια σωστή και δίκαιη κοινωνία. Όχι, στην εσωστρέφεια και την καχυποψία!
    1 βαθμός
  44. Προσωπικά δε θα τον έβαζα στην κορυφή μόνο του, αλλά ναι και για μένα εκεί βρίσκεται. Και να προσθέσω κάτι που συχνά παραβλέπεται: Ο Knopfler, εκτός των άλλων που αναφέρεις, είναι πολύ μεγάλος δεξιοτέχνης στιχουργός. Σχεδόν όλα τα κομμάτια από την εποχή των Dire Straits έως και τώρα, είναι στιχουργικά διαμάντια.
    1 βαθμός
  45. Να πω από τη δική μου εμπειρία. Με σωστό πρόγραμμα, μέχρι τα σαράντα μπορείς να κάνεις όπως και να είσαι, το καλύτερο σώμα που μπορείς να έχεις (γιατί δεν είμαστε όλοι ίδιοι) σε 3 μήνες. Αν δεν το πετυχαίνει κάποιος κάνει κάτι λάθος. Γι αυτό χρειάζεται κάποια πράγματα που είπε ο rock step γιατί μόνος μπορεί να κολλήσουν τα πράγματα. Αυτοί που ξέρουν θα σε καθοδηγήσουν. Προπονητές, γιατροί κλπ. 3 μήνες θέλει. Συστηματικά όμως, το consistency είναι το μυστικό. Μετά τα 40 είναι λίγο πιο δύσκολο, πρέπει να γίνεται με καλύτερη παρακολούθηση και πιο ήπια και μάλλον θα πάρει λίγο παραπάνω, η αρχή είναι ίδια. Οι υπερβολές και οι μιμήσεις σκοτώνουν το αποτέλεσμα και των ερασιτεχνών αλλά και των επαγγελματιών και ελλοχεύουν κινδύνους για τραυματισμούς, για νοσήματα, μπορεί να επιφέρουν ακόμα και το θάνατο. Οι πλούσιοι έχουν ευκολότερη πρόσβαση στη σωστή μέθοδο υπό παρακολούθηση γι αυτό μεταμορφώνονται σε 3 μήνες. Και μην ξεχνάτε. Οι μύες αναπτύσσονται στην ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ
    1 βαθμός
  46. Για εμενα, περαν απο τεραστιος παιχτης με απιστευτη τεχνικη, αισθητικη, και ιδιαιτερο παιξιμο, ειναι ισως ο μεγαλυτερος songwritter των τελευταιων 40 χρονων.
    1 βαθμός
  47. Αντί το 2023 να γράφουμε καταπληκτικές μουσικές,βάση παρακαταθήκης που άφησαν οι προηγούμενες γενιές,εμείς βρήκαμε τρόπο να αναπτύξουμε τεχνολογία για να τις ξαναμιξάρουμε.Δέν το λές και εξέλιξη αΥτΟ.
    1 βαθμός
  48. Ανακάλυψα ένα site για την δημιουργία violin pickups!!! http://www.paulwalster.com/index.php?cat=25
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου