Προς το περιεχόμενο
  • Η Ιθάκη Γερνά

       (0 κριτικές)

    Η Ιθάκη Γερνά

     

    (Verse 1)
    Πως με μαύρα φτερά 
    πετάς πιο ψηλά
    στον άδειο ουρανό.

     

    Πως με άδεια ματιά
    ζητάς πιο πολλά
    για να 'σαι καλά.


    (Chorus)
    Κι είναι η κορυφή 
    μακριά για να τρέξω,
    δάκρυ ξανά το φιλί.

    Μία η καρδιά 
    και θαρρώ δεν θα αντέξω
    μέχρι να έρθεις εσύ.


    (Verse 2)
    Πως με μαύρα πανιά
    μακραίνει η χαρά
    στου Οδυσσέα τα νερά.

     

    Πιες κι άσε ανοιχτά.
    Πονεμένα κορμιά.
    Η Ιθάκη Γερνά.

     

    (Chorus)
    Κι είναι η κορυφή 
    μακριά για να τρέξω
    δάκρυ ξανά το φιλί.

     

    Μία η καρδιά 
    και θαρρώ δεν θα αντέξω
    μέχρι να έρθεις εσύ.

     

    (Verse 3)
    Ζητάς θησαυρούς στα ρηχά
    μα η λάμψη περνά,
    η σκουριά την νικά.

     

    Ξανά το ταξίδι αρχινά,
    προς τα πίσω φυσά.
    Η Ιθάκη Γερνά.

    • Like 9

    Feedback χρήστη

    Recommended Comments



    49 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

     

    Θα έλεγα όμως ότι κάποια πράγματα χρίζουν .... χαλιναριού.

    Κάποιες φορές τα όργανα δίνουν την εντύπωση ότι μαζεύτηκαν κάποιοι μουσικοί που δεν γνωρίζονται καθόλου μεταξύ τους, και παίζουν μαζί πρώτη φορά ο καθένας το μέρος του, χωρίς να πολυακούει τους υπόλοιπους.

    Δεν υπάρχει δέσιμο δηλαδή.

    Δεν υπάρχει επίσης ηχητικό δέσιμο ανάμεσα στους ήχους (όχι τα όργανα, τους ήχους από το κάθε όργανο) που επέλεξες, και σε αυτό φταίει και η ενορχήστρωση..

    Τα ηχοχρώματά τους συχνοτικά, είτε είναι υπερβολικά κοντά, είτε πάρα πολύ μακριά μεταξύ τους, και αυτό έχει να κάνει με το πώς τα αντιμετώπισες, και ποιούς ήχους από κάθε όργανο επέλεξες.

     

    Θα ήθελα να μάθω πώς έγραψες το κομμάτι.

    Με τι σειρά δηλαδή, τι έγραψες πρώτο, τι δεύτερο, κλπ, κι αυτό για να δω πώς το άκουγες όσο εξελισσόταν.

    Επίσης πότε γράφτηκε η φωνή.

    Κάπου ανάμεσα στην εγγραφή των οργάνων, ή στο τέλος?

    Θα ήθελα επίσης (αν είναι δυνατόν) να ανεβάσεις το κομμάτι χωρίς την φωνή, μόνο σαν ορχηστρικό.

    Εκεί θα φανεί αν όντως τα όργανα δημιουργούσαν την κατάλληλη ατμόσφαιρα για την φωνή (πριν αυτή μπει στο πλάνο), ή όχι.

     

    Όλα αυτά μπορεί φυσικά να είναι λάθος, απλά εγώ έτσι το άκουσα.

     

    Σαν προσπάθεια βέβαια, είναι πολύ καλή.

     

     

    Ναι συμφωνώ κάποια όργανα "πέφτουν" το ένα πάνω στο άλλο και δεν είναι θέμα  μόνο συχνοτήτων,  παίζουν σχεδόν τα ίδια και θα έπρεπε να έχουν αφαιρεθεί τελείως. Αυτό είναι σίγουρα θέμα προβληματικής ενορχήστρωσης.

     

    Γράφτηκε πρώτα το πιάνο όπως πάντα και τα υπόλοιπα προστέθηκαν στην συνέχεια. Η φωνή μπήκε γύρω στην μέση της διαδικασίας.

     

    Θα το ανεβάσω σε λίγο χωρίς φωνή.

     

    Τα σχόλια σου, όπως και τα σχόλια των άλλων παιδιών του forum, με βοηθάνε πάρα πολύ γιατί δεν έχω στο περιβάλλον μου  κάποιον που να ασχολείται με το αντικείμενο.

     

    32 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

    Απλά μου ακούγεται σαν ασύνδετο.

    Πολύ πιθανό αυτό που λες, γράφτηκε και ηχογραφήθηκε σχεδόν σε μια ημέρα.

    14 λεπτά πριν, dimsonic είπε

    πέσατε να τον φάτε τον άνθρωπο.

    Είπαμε λίγο θέλει στρώσιμο η ισορροπία των οργάνω και η ενορχήστρωση.

     

    Με βοηθάνε πολύ τα σχόλια σας, γιατί δεν έχω εμπειρία και γενικά δεν ξέρω από παραγωγή και μίξη. Εδώ και ενάμιση χρόνο απέκτησα DAW και πειραματίζομαι.  Γι' αυτό ανεβάζω διαφορετικά είδη  μουσικής. Θα ανεβάσω και λαϊκά...Μη με πάρετε με τις ντομάτες μόνο 🙂

    9 λεπτά πριν, loucas είπε

    Στα πνευστά τι εξοπλισμό  χρησιμοποιείς? 

    Λουκά είναι SWAM Engine. Παρόλο που είναι audio modeling και όχι samples οι ήχοι,  ακούγονται πολύ ρεαλιστικοί κατά την γνώμη μου. Σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου και την διάθεση που έχεις να ακούσεις!

    5 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

     

    Αν θεωρεί ο Απόστολος ότι του βγάζουν αρνητισμό τα σχόλιά μου, του ζητώ συγγνώμη.

    Δεν είναι αυτός ο σκοπός μου.

    Προσπάθησα μόνο να γίνω πιο συγκεκριμένος στο τι και πώς.

    Όχι κάθε άλλο! Με βοηθάτε πολύ! Δεν έχω τέτοια προβλήματα 🙂

    • Like 2
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Στρατο, εντοπισες συγκεκριμενα προβληματα, τα επισημανες, και εθεσες συγκεκριμενα ερωτηματα. Ο,τι κανεις παντα, και με τον τροπο που το κανεις παντα. Κανενας αρνητισμος.

     

    Επεξεργασμένο από gkourmoul1
    • Like 2
    • Ευχαριστώ 2
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
    4 minutes ago, roberto30 said:

     

    Με βοηθάνε πολύ τα σχόλια σας, γιατί δεν έχω εμπειρία και γενικά δεν ξέρω από παραγωγή και μίξη. Εδώ και ενάμιση χρόνο απέκτησα DAW και πειραματίζομαι.  Γι' αυτό ανεβάζω διαφορετικά είδη  μουσικής. Θα ανεβάσω και λαϊκά...Μη με πάρετε με τις ντομάτες μόνο 🙂

     

     

     

    Κοίτα, δεν είναι απαραίτητο.

    Βολευόμαστε κι μ αυτά.😛

    Αμα επιμένεις μπορούμε να γίνουμε και πιο αρνητικοί...🤢

    • Χαχα 4
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
    5 minutes ago, roberto30 said:

    Γράφτηκε πρώτα το πιάνο όπως πάντα και τα υπόλοιπα προστέθηκαν στην συνέχεια. Η φωνή μπήκε γύρω στην μέση της διαδικασίας.

     

     

    Αυτό φανταζόμουν Απόστολε, ακριβώς αυτό.

    Έχεις την βάση, βάζεις την φωνή, και μετά συμπληρώνεις όργανα.

    Πώς να μην παρασυρθείς σε ατοπήματα ενορχηστρωτικά?

     

    Σε τραγούδια, προτίμησε να βάζεις πάντα την φωνή στο τέλος.

    Ή τουλάχιστον, όταν ολοκληρωθεί το κομμάτι, το ακούς χωρίς φωνή πρώτα.

    Βλέπεις αν είναι όλα εντάξει χωρίς αυτήν, έχοντας στον νου σου, ότι το βασικό μελωδικό όργανο λείπει, και ότι ακούς μέχρι τότε, θα πρέπει να φτιάχνει το καλύτερο δυνατό φόντο, για να υποστηρίξει την φωνή.

     

    Πόσο μάλλον αν δεν είναι συνηθισμένα τραγούδια, αλλά έχουν ιδιαιτερότητες, "περίεργα"/ασυνήθιστα για το είδος όργανα με ιδιαίτερους ρόλους (πχ το πνευστό σου είναι ένα είδος δεύτερης φωνής που δεν πρέπει να ανταγωνίζεται την πρώτη, αλλά να την υποστηρίζει), και πιο σύγχρονη οπτική, όπως τα δικά σου.

    • Like 1
    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Στις δικες μου παραγωγες, πρωτα γραφω τη ρυθμικη βαση. Βαζω τυμπανα, μπασο και στην πορεια το ντυνω με τα λοιπα οργανα.  Το φορτωνω σε ολα τα μερη. Μετα αρχιζω και αφαιρω (τα εχω ολα σε 4μετρες/8μετρες λουπες) ωστε να διδω δυναμικες και διδοντας τον απαραιτητο χωρο για τα σολο (την φωνη εννουσα, σορρυ 😄). Εχω γραψει και τα σολο ωστοσω. Τελευταια γραφω τη φωνη, και μετα αναθεωρω/διορθωνω την ενορχηστρωση οπου κρινεται απαραιτο.

    • Like 3
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
    11 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

     

    Αυτό φανταζόμουν Απόστολε, ακριβώς αυτό.

    Έχεις την βάση, βάζεις την φωνή, και μετά συμπληρώνεις όργανα.

    Πώς να μην παρασυρθείς σε ατοπήματα ενορχηστρωτικά?

     

    Σε τραγούδια, προτίμησε να βάζεις πάντα την φωνή στο τέλος.

    Ή τουλάχιστον, όταν ολοκληρωθεί το κομμάτι, το ακούς χωρίς φωνή πρώτα.

    Βλέπεις αν είναι όλα εντάξει χωρίς αυτήν, έχοντας στον νου σου, ότι το βασικό μελωδικό όργανο λείπει, και ότι ακούς μέχρι τότε, θα πρέπει να φτιάχνει το καλύτερο δυνατό φόντο, για να υποστηρίξει την φωνή.

     

    Πόσο μάλλον αν δεν είναι συνηθισμένα τραγούδια, αλλά έχουν ιδιαιτερότητες, "περίεργα"/ασυνήθιστα για το είδος όργανα με ιδιαίτερους ρόλους (πχ το πνευστό σου είναι ένα είδος δεύτερης φωνής που δεν πρέπει να ανταγωνίζεται την πρώτη, αλλά να την υποστηρίζει), και πιο σύγχρονη οπτική, όπως τα δικά σου.

    Ευχαριστώ πολύ για το Tip! Θα το εφαρμόσω! 

     

    Ακολουθεί και το instrumental. Το ανεβάζω σε αρχείο MP3 γιατί το Wav ήταν μεγάλο.

    Η Ιθάκη Γερνά instr Mp3.mp3

    • Like 1
    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



    Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

    Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

    Δημιουργήστε λογαριασμό

    Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

    Δημιουργία λογαριασμού

    Σύνδεση

    Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.