Προς το περιεχόμενο
  • 0414 - άλλο ένα μελαγχολικό άσμα (Dimsonic)

       (3 κριτικές)

    dimsonic

    κάτι που ταιριάζει με τον μουντό και βροχερό καιρό των ημερών....με φανερές κάποιες επιρροές σε σημεία για τους παρατηρητικούς

    • Like 13


    Feedback χρήστη

    Recommended Comments

    Αυτά τα brass να μην είχες μόνα τους στην αρχή Jazzoγιώτατε να ξεχωρίζουν οτι είναι ψευτικα :D

    Ωραίο κομμάτι

    • Like 1

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    παραδόξως εγώ τα βρίσκω πολύ φυσικά, και μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι προσπάθησα να τους κόψω λίγο το μέταλλο και να φανούν λίγο μη φυσικά...

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Μπορεί να μην τα βρίσκω σέξυ μιας και περίμενα τζαζοήχο και ακούγονται σαν να είναι κλασσικής ορχήστρας.

    • Ευχαριστώ 1

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Το κομμάτι είναι πάρα πολύ καλό, όμως θα μπορούσε να είναι απίστευτα καταπληκτικό αν ....

     

    - Δεν πλάτειαζαν τόσο τα σολιστικά μέρη

    - Δεν κλάσαραν μεταξύ τους κάποια όργανα κάποιες φορές φρασεολογικά και ηχητικά

    - Είχε ένα δυνατό θέμα/μελωδία

    - Εκείνη η ταμπουριά που επαναλαμβάνεται σε όλο το κομμάτι είχε ποικιλία (χρονική, δυναμική, κλπ)

    - Συν όλα αυτά που είπε ο Φώτης.

     

    Όλα τα παραπάνω βέβαια ισχύουν για τα δικά μου γούστα, οπότε περί ορέξεως ...

     

    Το κομμάτι πάντως είναι πάρα πολύ ωραίο.

     

    Μπράβο ρε dim.

     

    ΥΓ. Είμαι "αυστηρός" γιατί μου άρεσε πολύ.

    Επεξεργασμένο από fusiongtr
    • Ευχαριστώ 1

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Πολύ ωραίο και δυνατό θέμα/εισαγωγή το οποίο όμως πρέπει να είναι σημείο αναφοράς και θέλει επανάληψη/εις. Όπως λέει κι ο Στράτος θέλει συμμάζεμα χρονικά (όχι τόσο μακρύ imrpo) και εκείνο το επαναλαμβανόμενο drum pattern καταντάει μονότονο οπότε καλό θα ήταν να είχε κάποια ποικιλία. Κατά τ' άλλα εξαιρετικό για τα γούστα μου.

    • Ευχαριστώ 1

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Πάρα πολύ ωραίο! Εμένα πάλι, μου αρέσει που δεν επαναλαμβάνεται το αρχικό θέμα, δίνει μια αίσθηση -καλώς εννοούμενης-απλωσιάς. Και η απουσία φινάλε, σε πολλές περιπτώσεις προκαλεί μελαγχολία, οπότε ενισχύει και τον τίτλο του θέματος. Χωρίς να σκαμπάζω πολύ από τα περί παραγωγής θέματα, σημειώνω πως μου άρεσαν πολύ οι κιθάρες. Συγχαρητήρια.

    • Ευχαριστώ 1

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
    15 hours ago, fusiongtr said:

    Το κομμάτι είναι πάρα πολύ καλό, όμως θα μπορούσε να είναι απίστευτα καταπληκτικό αν ....

     

    - Δεν πλάτειαζαν τόσο τα σολιστικά μέρη

    - Δεν κλάσαραν μεταξύ τους κάποια όργανα κάποιες φορές φρασεολογικά και ηχητικά

    - Είχε ένα δυνατό θέμα/μελωδία

    - Εκείνη η ταμπουριά που επαναλαμβάνεται σε όλο το κομμάτι είχε ποικιλία (χρονική, δυναμική, κλπ)

    - Συν όλα αυτά που είπε ο Φώτης.

     

    Όλα τα παραπάνω βέβαια ισχύουν για τα δικά μου γούστα, οπότε περί ορέξεως ...

     

    Το κομμάτι πάντως είναι πάρα πολύ ωραίο.

     

    Μπράβο ρε dim.

     

    ΥΓ. Είμαι "αυστηρός" γιατί μου άρεσε πολύ.

     

    Ευχαριστώ (κουοτάροντας τον Στράτο) άπαντες.

     

     

    - Δεν πλάτειαζαν τόσο τα σολιστικά μέρη

    Σορρυ...αλλά η σχολή βλέπεις...το χούι.... έκανα edit (πέταξα έξω) γύρω στα 2.5 λεπτά συνολικά από τα δυό σόλα.... Σίγουρα πιστεύω ότι πρέπει να είναι μεγάλα. Το σορρυ πάει στο ότι συνειδητά δεν φτιάχνω συνταγές επιτυχίας ήδη από το 1975....

    - Δεν κλάσαραν μεταξύ τους κάποια όργανα κάποιες φορές φρασεολογικά και ηχητικά

    Ναι έχεις δίκιο...όπως είπα και στον yameth έχω ακόμα θέμα με τα μόνιτορ και ελπίζω να λυθεί σύντομα με κάτι καινούργιο

    - Είχε ένα δυνατό θέμα/μελωδία

    Το θέμα - μελώδία ήταν να πατήσει πάνω στα arpeggios αλλά είπα να αφήσω την δική τους χροιά και να μην αλλοιώσω το δικό τους θέμα... Ίσως βρεθεί κάτι...(που βέβαια ίσως ξενίσει άλλους ίσως αρέσει σε άλλους) 

    - Εκείνη η ταμπουριά που επαναλαμβάνεται σε όλο το κομμάτι είχε ποικιλία (χρονική, δυναμική, κλπ)

    Ναι έχετε απόλυτο δίκιο. Είναι να αλλαχτεί, αν και δεν μπορείτε να φανταστείτε τι editing έπεσε ήδη...

    - Συν όλα αυτά που είπε ο Φώτης.

    check

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
    37 minutes ago, dimsonic said:

    - Δεν πλάτειαζαν τόσο τα σολιστικά μέρη

    Σορρυ...αλλά η σχολή βλέπεις...το χούι.... έκανα edit (πέταξα έξω) γύρω στα 2.5 λεπτά συνολικά από τα δυό σόλα.... Σίγουρα πιστεύω ότι πρέπει να είναι μεγάλα.

     

    Να διευκρινήσω εδώ, ότι δεν εννοώ τόσο το μέγεθος του σόλο, όσο την έννοια που αυτό έχει μέσα στο κομμάτι.

    Και εξηγούμαι.

    Δεν με πειράζει το ότι είναι μεγάλο, το αντίθετο, αρκεί να έχει δομική κατεύθυνση μέσα στο κομμάτι, να γίνεται παιγνίδι με τα άλλα όργανα, να εναλλάσσονται τα όργανα που σολάρουν, να φαίνεται δηλαδή μια επικοινωνία, ένα κατιτίς, που θα δίνει δομικό ρόλο στον αυτοσχεδιασμό/σόλο ως μέρος του κομματιού (και γιατί όχι να κάνει το θέμα να φαίνεται ακόμα και ως αφορμή για αυτοσχεδιασμό).

     

    Εκεί είναι η δική μου ένσταση.

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Response from the author:

    Τώρα για το δεύτερο μέρος...πλησιάζεις..:classic_rolleyes:



    - Πέτυχα το όργανο τουλάχιστον ή όχι; Μιλάμε δηλαδή για Archie Shepp και Miles Davis ?
    Ή για Larry Coryell φάση ?

    Επεξεργασμένο από Tamtam
    • Like 1

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    να βοηθήσω λίγο....

    στο σόλο βγήκε ασυναίσθητα λόγω του σχετικού της πρόχειρης μπασογραμμής οδηγού που είχα αρχικά μια σχεδόν "ξεπατηκωμένη φράση".

    Τόσο που ήθελα να το συνεχίσω οπότε για 2-3 μέτρα όταν ξαναέγραψα το μπάσο το άλλαξα και αυτό, αλλά και τα τύμπανα ώστε να ταιριάξουν με την ατμόσφαιρα του κομματιού της επιρροής...

    Δεν μπορώ να πω περισσότερα...:classic_rolleyes:

    Επεξεργασμένο από dimsonic

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Κάπως καθυστερημένος στο πάρτυ, αλλά τώρα κατάφερα να ακούσω το τεμάχιο. Ό,τι ήταν να ειπωθεί έχει ήδη ειπωθεί, τα είπαν μια χαρά οι συνάδελφοι. Μου άρεσε πολύ το θέμα/εισαγωγή και η κιθάρα στο σόλο. Το μέρος του synth flute το βρίσκω θεμελιωδώς προβληματικό κι αν ήμουν ο Manfred Eicher θα σου έκανα μούτρα μέχρι να το βγάλεις.

    Το βασικό πρόβλημα όμως, είναι το εξής...Όσο έξυπνο κι είναι το στήσιμο, πρόκειται για μια απομίμηση της πραγματικότητας. Αυτή η μουσική φτιάχνεται μέτρο μέτρο σε πραγματικό χρόνο και ο κύριος λόγος που ένα κομμάτι τέτοιας διάρκειας στέκει, είναι πως κάθε του μικροστιγμή είναι εμποτισμένη από την  ευφυία, την ευαισθησία, την εφευρετικότητα και την προσωπικότητα αληθινών μουσικών. Το ξέρεις, φυσικά, και το ξέρω πως το ξέρεις και το ξέρεις πως το ξέρω πως το ξέρεις, το αναφέρω απλά ως γενικότερο προβληματισμό με αφορμή το κομμάτι. Ακόμα κι αν το στήσεις με απίστευτη λεπτομέρεια, παραμένει παγίδα γιατί εξακολουθείς να είσαι εσύ που αντιδράς σε αυτά που εσύ παίζεις. Ο Μήτσος θα αντιδρούσε διαφορετικά-με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Προσωπικά, θα προτιμούσα να άκουγα το κομμάτι με ένα κακό αλλά αληθινό rhythm section ή στημένο με τέτοιο τρόπο ώστε η διάδραση σε πραγματικό χρόνο να μην είναι τόσο ζωτικής σημασίας όσο σε αυτή τη μουσική.

    Εννοείται, φυσικά, πως όλα τα παραπάνω λέγονται με μεγάλο σεβασμό και εκτίμηση και να κλείσω πως ναι, επειδή πρόκειται για το στυλ μουσικής που κυρίως ακούω, μπορώ να φανταστώ το τεμάχιο στον πραγματικό κόσμο και σίγουρα πρόκειται για ένα ωραιότατο πόνημα.

    • Ευχαριστώ 1

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    To να ηχογραφείς τον εαυτό σου και να προσπαθείς να χτίσεις οντότητες κομμάτι κομμάτι και μέτρο μέτρο μπορεί να είναι η απομίμηση της πραγματικότητας, πλήν όμως τουλάχιστον την περίοδο αυτή και πιθανότατα για τις επόμενες θα είναι η μοναδική πραγματικότητα. Πλέον θεωρώ τον εαυτό μου μοναχικό καβαλάρη και αυτή μάλλον θα είναι στο εξής η μορφή της εξωτερίκευσης των μουσικών μου ιδεών.

    Γνωρίζω και εγώ και καταλαβαίνω ότι ίσως οι καλύτερες στιγμές του κομματιού είναι αυτές του σόλο που είναι ουστιαστικά unedited και one-off. Δεν έχω εναλλακτικές. Δύσκολα ελπίζω σε ζωντανες συνευρέσεις και αλληλεπιδράσεις.

    Το μόνο που ελπίζω είναι σιγά σιγά και μελλοντικά να μπορέσω με την ενασχόληση στα ηχοληπτικά να μιμηθώ καλύτερα την εικονική μου πραγματικότητα. 

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Πολύ ωραίο θέμα

    τελείως "εκτός" στα αυτιά μου και "δύσκολο"

    φέρνει σε metheny

    στα σόλα δε νομίζω πως πλατειάζεις όπως γράφουν από πάνω

    επίσης ωραία και καθαρή παραγωγή.

    • Ευχαριστώ 1

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
    1 hour ago, sharpshooter said:

    Πολύ ωραίο θέμα

    τελείως "εκτός" στα αυτιά μου και "δύσκολο"

    φέρνει σε metheny

    στα σόλα δε νομίζω πως πλατειάζεις όπως γράφουν από πάνω

    επίσης ωραία και καθαρή παραγωγή.

    σ ευχαριστώ φίλε μου.

    Ήδη έχω διορθώσει κάποιες λεπτομέρειες, ιδίως στα τύμπανα, αλλά δεν βρέθηκε χρόνος να ανέβει ξανά.

    Σύντομα...

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
    49 minutes ago, gkourmoul1 said:

    Φευγατο κομματι.

    Αρκετα εντυπωσιακο!

    Μπραβο Δημητρη!

     

    πως σου διέφυγε..

    πέρασαν 3 μήνες....:classic_rolleyes:

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


    Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

    Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

    Δημιουργήστε λογαριασμό

    Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

    Δημιουργία λογαριασμού

    Σύνδεση

    Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύχρηστη. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.