Προς το περιεχόμενο
  • Black star (instrumental)

       (0 κριτικές)

    Tamtam

    No synths! (που έλεγαν και οι Queen). Unmixed of course...

    • Like 9


    Feedback χρήστη

    Recommended Comments



    8 λεπτά πριν, Tamtam είπε

    Εντάξει δεν τίθεται ζήτημα σωστού κ λάθους κτγμ.
    Αλλά τι σου αρέσει να ακούς.
    Εγώ μπορώ να πάθω πλάκα με μια ερμηνεία ή με μια μελωδική γραμμή, ένα attitude, μια χροιά κλπ ακόμη κι αν είναι ηχογραφημένη με κινητό και συνοδεύει ένα αφρικανικό μονόχορδο.
    Δεν αναζητώ την τελειότητα γιατί δεν υπάρχει έτσι όπως την εννοεί (ίσως) ο Γιώργος. Για μένα τέλειο είναι το "ατελές". Για την ακρίβεια, συνειδητοποιώ πως όλα όσα μου αρέσουν -από τους Rolling Stones μέχρι την παραδοσιακή μουσική , δεν ήταν ποτέ "τέλεια", αλλά ακούγονταν τέλεια μέσα στην ατέλειά τους.
    Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορώ να εκτιμήσω ή να λατρέψω π.χ. τους U2 ή μια άψογη παραγωγή της Kate Bush (τυχαία το όνομα), απλά εξηγώ την προσέγγισή μου.
    Με συνεπαίρνει ένας λαρυγγισμός της PJ Harvey ή η στιγμή που μια χορδή του SRV χτυπάει στην ταστιέρα από τη δύναμη που τη βαράει (aka ερμηνεία της στιγμής), που αδιαφορώ για το αν είναι προσχεδιασμένο ή όχι. Δεν είμαι σε θέση να ξέρω ΄αν η out of tune νότα του Charlie Parker είναι επίτηδες ή όχι, αλλά με τρελαίνει το πώς δεν ακούγεται σαν λάθος , το πώς το μαζεύει όλο το πράγμα μετά και όλο αυτό γίνεται όμορφο. Εκεί εντοπίζω και την καλλιτεχνικη΄ταυτότητα, το ότι ακούω π.χ. έναν μουσικό και μπορώ να καταλάβω ποιος είναι απότον ήχο , την ερμηνεία και το παίξιμό του. Και η καλλιτεχνική ταυτότητα είναι ζητούμενο για κάθε καλλιτέχνη ανά τους αιώνες κτγμ. ΑΠό τον Πικάσο μέχρι τον Mark Knopfler.

    (σόρι γαι το σεντόνι και για το name dropping)

     

    Μαζί σου. Αλλά δεν μιλάμε για το ίδιο πράγμα. Αυτό που εννοώ είναι πως  ο μουσικός λόγος δεν υφίσταται ξέχωρα από το conception της εκφοράς του.

     

    edit...στην πραγματικότητα, τελικά, το ίδιο πράγμα λέμε.

    Επεξεργασμένο από pipityri

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Ουτε εγω ψαχνω την τελειοτητα σε βαρος της ερμηνειας. Πολυ συχνα αφηνω το πρωτο take σε μια εισαγωγή ή σε φωνητικά, επειδη πολυ απλα μου αρεσει η ερμηνεια μου και τo originality των φρασεων. Οποτε προσπαθω να το επαναλαβω με μια πιο καλη εγγραφη, χανω ολο το ζουμι. Το προτιμω να εχει μικρολαθακια και να ακουγεται σωστα, παρα να ειναι αρτια παιγμενο και αψυχο.

     

    Συμφωνω και καταλαβαινω τι λες.

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
    4 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

    Οποτε προσπαθω να το επαναλαβω με μια πιο καλη εγγραφη, χανω ολο το ζουμι. Το προτιμω να εχει μικρολαθακια και να ακουγεται σωστα, παρα να ειναι αρτια παιγμενο και αψυχο.

     

    Α γεια σου 🙂

     

    13 λεπτά πριν, pipityri είπε

    ο μουσικός λόγος δεν υφίσταται ξέχωρα από το conception της εκφοράς του.


    Α γεια σου κι εσένα 🙂

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
    7 minutes ago, pipityri said:

    ο μουσικός λόγος δεν υφίσταται ξέχωρα από το conception της εκφοράς του.

     

     

    Αυτό να πάει στα αποφθέγματα που κάνουμε κάδρο στον τοίχο του δωματίου μας.

     

    Αλλά ο pipityriς είναι σπουδαγμένος και τα λέει δυσκολονόητα ασούμε ("υφίσταται", "το conception της εκφοράς του", κλπ).

     

    Να τα πω εγώ στην γλώσσα μας.

     

    Ετοιμάζεσαι να μιλήσεις για κάποιο θέμα σε ένα κοινό ανθρώπων.

    Έχεις φτιάξει ένα λόγο προσεγμένο, ωραία δομημένο, με τα μέρη του, το νόημα και την επεξεργασία του, με αρχή - μέση - τέλος, όλα τέλεια ρε παιδί μου.

     

    Βάζεις και τα κατάλληλα ρούχα, "φοράς" και την καλύτερή σου έκφραση, και ξεκινάς ασούμε να τους πάρεις τα μυαλά ολονώνε.

     

    Και από το άγχος, αρχίζεις και κομπιάζεις, αυτό μεγαλώνει το άγχος και σε πιάνει και κεκέδισμα, και σου ξεφεύγουνε ασούμε και κάτι παλιές ηπειρώτικες προφορές και εκφράσεις, σε πιάνουν και τα νεύρα σου και κολλάς και σε λόγια, άστα να παν στο διάολα.

     

    Ο γραμμένος λόγος ήταν τέλειος, το συνολικό αποτέλεσμα πολύ φτωχό (κι ας ακολούθησες κατά γράμμα το πλάνο σου).

     

    Γιατί, όλα αυτά (περιεχόμενο, δομή, χτίσιμο, επεξεργασία, πλάνο, σύνθεση, παρουσίαση, τρόπος έκφρασης, φραζάρισμα, κλπ) είναι ΕΝΑ.

     

     

    • Like 3

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Εγω μια χαρα σε βρίσκω Μιχάλη. Ωραίο άκουσμα, καλοπαιγμένο και καλοηχογραφημένο.

    Ενα σωστά γραμμένο κομμάτι ιδανικά μειξάρεται απο μόνο του ανεβάζοντας όλα τα fader στο 0.

    Κι αυτό έτσι ακούγεται μονο που η κιθάρα είναι overproduced σε σχέση με τα υπόλοιπα. Είναι πολλά τα εφε, Αρη.

    Αλλά αυτο δεν διορθώνεται στη μείξη, διότι δεν αφαιρούνται. Οπότε αυτό ίσως να χρειάζεται να το κοιτάξεις γιατί και στα live θα υπάρχει το ίδιο θέμα. Ντραμς, μπάσο με όγκο και μια κιθάρα κάπου εκει μακριά... αδύναμη κι ας παίζει παπάδες.

     

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



    Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

    Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

    Δημιουργήστε λογαριασμό

    Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

    Δημιουργία λογαριασμού

    Σύνδεση

    Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.