Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
       (6 κριτικές)

    gmoukou

    Χαιρετώ τη κοινότητα.

     

    Μετά απο πολύ καιρό, κόπο, υπομονή και επιμονή σας προσφέρω προς ακρόαση και σχολιασμό το πόνημά μου.
    Την πρώτη μου απόπειρα σύνθεσης συμφωνικού έργου για πλήρη ορχήστρα.

     

    Σύγχρονος ήχος, και σίγουρα οχι για όλα τα αυτιά και γούστα, πέρασε απο 40 κύματα, ύψη και βάθη, αλλαγές επι αλλαγών, γράψιμο, πολύ σβήσιμο και ακόμα περισσότερη ακρόαση για να καταλήξει σε 11 περίπου λεπτά υλικού.

    Σίγουρα το μεγαλύτερο σε διάρκεια αλλά και πυκνότητα (λόγω ενορχήστρωσης) αμιγώς μουσικό έργο που έχω ασχοληθεί και σίγουρα θα μπάζει απο 15 μεριές γιατί.......ντάξει τόσες παράμετροι τρέχουν :classic_tongue:

     

    Πραγματικά σα να πέταξα ένα βουνό απο τη πλάτη μου...

     

    Όπως λέει και ο @fusiongtr........μπινελικώστε ελεύθερα!


    • Like 22

    Feedback χρήστη


    dimsonic

    · Επεξεργασμένο από dimsonic

       3 από 3 μέλη βρήκαν αυτή την κριτική χρήσιμη 3 / 3 μέλη

    προσωπικά μένω βαθεια εντυπωσιασμένος κυρίως για το πόνημα. Πρέπει να ήταν φοβερή και μεγάλη εμπειρία.

    Σίγουρα δεν είναι εύκολο άκουσμα και ξέρεις ότι διαλέγεις έναν δύσκολο δρόμο.

    Παρ όλα αυτά και πέρα από τον εντυπωσιασμό και τον θαυμασμό θα σου πω ειλικρινά ότι μου άρεσε.

    Οι παρατηρήσεις είναι ότι βρήκα ότι δεν υπήρχε "τεράστια" συνοχή στην εξέλιξή του. Δηλαδή τα επι μέρους τμήματα έρχονταν το ένα μετα το άλλο χωρίς κάποια σχετική προετοιμασία του ακροατή για το τι να περιμένει και σίγουρα δεν υπήρχαν κάποια απαραίτητα έστω και για τέτοιο έργο ...hooks.

    Κατά τα άλλα διαβάζω από τις σημειώσεις:

    Πολλά κρουστά. Είναι συνειδητό? προέκυψε? μήπως είναι για κρουστά? τα άλλα όργανα μου φάνηκαν αδικημένα. Πάντως η ιεροτελεστία της άνοιξης ήρθε στο νού μου...

    Ταιριάζει για υπόκρουση σε ταινία. Υπάρχει τέτοια πρόβλεψη? Δείχνει να ακολουθεί κινηματογραφική αφήγηση.

    Τελειώνει γρήγορα, εννοώ έρχεται το τέλος εκεί που θα ήθελες περισσότερο.

    Αυτά όλα με μία ακρόαση, προσεκτική θα έλεγα, που ξέρω πάντα ότι αδικεί μεγάλα έργα. Θα το ακούσω και θα επανέλθω, μήπως μου λυθούν και οι απορίες.

    Τα 4* για την ιδέα και την ανάληψη της υλοποίησης και σε μεγάλο βαθμό ολοκλήρωσής της και φυσικά για την παραγωγή, όπου θα έλεγα ξεπέρασες τις συνθετικές ικανότητες. Εκεί θα έβαζα και παραπάνω. Αν θα μας έδινες λίγες λεπτομέρειες για τις βιβλιοθήκες, πόσα τρακς, πως τα οργάνωσες ίσως θα ήταν ενδιαφέρον.

     

    Με λίγα λόγια : Μπράβο

    Απάντηση του OP:

    Για αρχή σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και προχωρώ σε διευκρινήσεις:

     

    • "Οι παρατηρήσεις είναι ότι βρήκα ότι δεν υπήρχε "τεράστια" συνοχή στην εξέλιξή του. Δηλαδή τα επι μέρους τμήματα έρχονταν το ένα μετα το άλλο χωρίς κάποια σχετική προετοιμασία του ακροατή για το τι να περιμένει και σίγουρα δεν υπήρχαν κάποια απαραίτητα έστω και για τέτοιο έργο ...hooks."

     

    Ένα στοιχείο που θέλω πολύ να βάλω στα έργα μου είναι ο αυθορμητισμός και το αναπάντεχο.
    Θέλω να σε οδηγεί σε σκέψεις και αναπολήσεις αλλά όχι σε βαθμό που αυτό θα επικυρώνεται.
    Κοινώς να αλλάζει μορφές αλλά να έχει ένα ενιαίο χαρακτήρα.

     

     

    • Πολλά κρουστά. Είναι συνειδητό? προέκυψε? μήπως είναι για κρουστά? τα άλλα όργανα μου φάνηκαν αδικημένα. Πάντως η ιεροτελεστία της άνοιξης ήρθε στο νού μου...

     

    Ναί, συνειδητή επιλογή το πλήθος των κρουστών αλλά ίσως υπερθεματίζονται λόγω κακής διαχείρησης της μίξης.
    Δεν είναι το φόρτε μου η μίξη αλλά ειδικά σε αυτή τη περίπτωση που είναι μεγάλη η ενορχήστρωση και διαπεραστικά τα κρουστα ίσως να τα έκανα λίγο σαλάτα.

    Ιεροτελεστία της άνοιξης.......αυτό και αν είναι κομπλιμάν! Θα τρίζουν τα απομεινάρια του ιγκόρ!

     

    • Ταιριάζει για υπόκρουση σε ταινία. Υπάρχει τέτοια πρόβλεψη? Δείχνει να ακολουθεί κινηματογραφική αφήγηση.

     

    Θα έδινα και τη ψυχή μου για να γράψω με τέτοιο στυλ σε ταινία :classic_tongue:

    Παρ'όλα αυτά, δεδομένου προσπάθησα να αποδώσω μουσικά μια εμπειρία μου (τις εικόνες της)  εύστοχο το "κινηματογραφική αφήγηση".

     

     

    • Τελειώνει γρήγορα, εννοώ έρχεται το τέλος εκεί που θα ήθελες περισσότερο.

     

    Ε τώρα τι να σου πώ γι'αυτό, μήπως γλυκάθηκες; :classic_laugh:

    Ξέρω οτι ήθελα να κλείσει με μια ημιτελή αίσθηση αλλά μπορεί η κούραση να με οδήγησε να το τελειώσω νωρίτερα απ'οτι έπρεπε....δε θα μάθουμε ποτέ!

     

     

    • Αν θα μας έδινες λίγες λεπτομέρειες για τις βιβλιοθήκες, πόσα τρακς, πως τα οργάνωσες ίσως θα ήταν ενδιαφέρον.

     

    Δουλεύω κυρίως μια Cinesamples Essentials βιβλιοθήκη και τα φανταστικά ξύλινα πνευστά της 8Dio.

    Απο tracks να φαν' και οι κότες......κυρίως όμως, αναγκαστικά κι όλας, έπαιξε grouping σε folders και χρωματάκι ανα ομάδες οργάνων για να μπορεί να ελίσσεται το μάτι άνετα στο DAW.
    Φυσικά πριν ξεκινήσω είχα σετάρει να έχουν όσο το δυνατόν οσο πιο στεγνό ήχο όλα τα όργανα για να μπορώ να τα "φέρω" μετά σε ενιαίο χώρο με ένα κοινό reverb πράγμα χαρακτηριστικό μιας ορχήστρας. (Είναι πρόβλημα το πως έχει ηχογραφηθεί η κάθε βιβλιοθήκη οπότε η καλύτερη λύση είναι (αν έχεις το χρήμα) να πάρεις μια ολόκληρη σειρά απο μια μόνο εταιρία της αρέσκειας σου ώστε να έχεις ένα γενικό ηχόχρωμα για να παίξεις μπάλα.)
    Απο κει και πέρα, όλα τα χειρίστηκα στο key editor μέσω CC (Continuous Controllers). Φούλ expression, modulation, breath και velocity χειρισμός που είναι πολύ λεπτοδουλειά (μου βγήκαν τα μάτια).

    • Like 3
    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να ασκήσετε κριτκή
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Νομιζω ακουω πιο πολυ απο οποιαδηποτε αλλη επιρροητ ον ηχο του Hermann, και γιαυτο το εκλαμβανoμαι σαν scoring για εικονα  παρα ως συμφωνικο.Μπραβο παντως τα θετικα επισκιαζουν τα αρνητικα οποτε ειναι επιτυχια αυτο.Εχεις δουλεψει με kontakt η αντιστοιχο sample modeling ή ειναι ολα ηχογραφημενα κανονικα?

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να ασκήσετε κριτκή
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Φίλε, θα μας γράψεις τα ακόρντα γιατί κάπου στην αρχή άρχισα να τα χάνω;😛

     

    Δηλώνω overwhelmed απο το συνθετικό και εκτελεστικό σου επίπεδο. 

    Θα είχε ενδιαφέρον να μας έγραφες 2 λόγια για την διαδικασία.

    Μπράβο!

    • Like 1
    Συνδέστε για να ασκήσετε κριτκή
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Εξαιρετικότατη προσπάθεια /δουλειά. 

     Πολυ προσεγμένο, ενδιαφέρον. 

     Σε κατι σημεία μου θύμισε soundtracks επιπέδου john Williams, silvestri και βάλε, σε ανάλογες σκηνές δράσεις, suspense..

     Το βαθμολογώ με άριστα, εξαιρετικό atonal ύφος και atonal progression σημεία, αναφοράς θα έλεγα. 

     

     Σε βρίσκω εξαιρετικό στο είδος, πολλα υποσχόμενο..

     Μπράβο!!! 

     Εύγε. 

     

     

     

    Απάντηση του OP:

    Πέντε αστέρια απο τον γκουρού των DAW, τη θεά Κάλι των συνθεσάϊζερζ, τον Κόπερφιλντ των automation.... ξεπερνά όλες τις προσδοκίες που είχα για αυτό το έργο. 

    Μπορω να κλείσω σαν συνθέτης και να αποσυρθώ στο σαλέ στην ελβετία που θα μου προσφέρουν τα κέρδη μετά από αυτό το review.

    Εκεί θα γράψω την αυτοβιογραφία μου (αφιερωμένη στον cos) και ίσως πάρω και έναν ραϊζεν γιατί ζήλεψα (πολύ)

    • Like 2
    Συνδέστε για να ασκήσετε κριτκή
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Σασπένς από την αρχή μέχρι το τέλος όμως θα συμφωνήσω ότι το κομμάτι δεν οδηγεί κάπου μένει στάσιμο και είναι σαν να βλέπω την ίδια σκηνή σε ταινία τρόμου ,γιατί θα μπορούσε κάλλιστα να "ντύσει" μια ταινία της παλιάς σχολής όταν όντος φτιάχνανε ταινίες τρόμου όχι τις σημερινές σαχλες.Πραγματικα όμως το ένιωσα το κομμάτι τον φόβο, μια απόγνωση εκεί κατάφερες να μου το περάσεις.Πολυ καλή σύνθεση γενικότερα,μεγάλη πολυπλοκότητα και φαίνεται ότι το πρόσεξες πολύ.Αξιος!!

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να ασκήσετε κριτκή
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Να Μετράς Πιο Αργά - roberto30

    Να Μετράς Πιο Αργά   (Verse 1) Σ' αυτής της γης το οικόπεδο τι ζόρι εγώ τραβάω; Σ' αυτόν τον χωματόδρομο πως έμαθα να ζω.   Τι βλέπεις φίλη μοίρα μου; Τα λόγια μου σα χάνω Και τ' αδειο τωρα μου μυαλό στα πόδια σου πετώ    (Chorus) Να μετράς πιο αργά τη ζωή που θα φεύγει απ' το στρώμα μακριά. Μη τη διώχνεις ξανά. Στο ίδιο στρώμα και εγώ   να μετρώ πια αργά. Η ζωή μου - ζωή σου με τα μάτια κλειστά. Ένα νέο σκαλί. Α

    roberto30
    roberto30
    Music 11

    Dimsonic - Logic lock

    Το παρακάτω είναι πριν 4 χρόνια.   Στη φάση ανασυγκρότησης έπεσε σχετικο remaster

    dimsonic
    dimsonic
    Music 11

    Συνομωσία Των Θεών (Ομοιότητες)

    Κάποια στιγμή έπρεπε να γράφτει και κάτι με clean!!! Ξέθαψα λοιπόν μια παλιά μελωδία φωνής που υπήρχε στο μπαούλο και πάνω σε αυτή χτίστηκε το παρακάτω άσ(θ)μα. Οποιαδήποτε παρατήρηση καλοδεχούμενη :-)      Συνομωσία Των Θεών (Ομοιότητες)   (Verse1) Aν η ζωή σου μοιάζει... Αυγή που ψέματα σου τάζει Το αίμα αν σιγοβράζει... μοιάζουμε....   (Verse2) Αν κάτι σε τρομάζει.. Σαν γέρος κλόουν καμικάζι  Αν στο μυαλό φωλ

    leon7pap
    leon7pap
    Music 2
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου