Προς το περιεχόμενο

  • gmoukou

    Χαιρετώ τη κοινότητα.

     

    Μετά απο πολύ καιρό, κόπο, υπομονή και επιμονή σας προσφέρω προς ακρόαση και σχολιασμό το πόνημά μου.
    Την πρώτη μου απόπειρα σύνθεσης συμφωνικού έργου για πλήρη ορχήστρα.

     

    Σύγχρονος ήχος, και σίγουρα οχι για όλα τα αυτιά και γούστα, πέρασε απο 40 κύματα, ύψη και βάθη, αλλαγές επι αλλαγών, γράψιμο, πολύ σβήσιμο και ακόμα περισσότερη ακρόαση για να καταλήξει σε 11 περίπου λεπτά υλικού.

    Σίγουρα το μεγαλύτερο σε διάρκεια αλλά και πυκνότητα (λόγω ενορχήστρωσης) αμιγώς μουσικό έργο που έχω ασχοληθεί και σίγουρα θα μπάζει απο 15 μεριές γιατί.......ντάξει τόσες παράμετροι τρέχουν :classic_tongue:

     

    Πραγματικά σα να πέταξα ένα βουνό απο τη πλάτη μου...

     

    Όπως λέει και ο @fusiongtr........μπινελικώστε ελεύθερα!

    • Like 20


    Feedback χρήστη

    Recommended Comments



    Μπράβο, εξαιρετική δουλειά! Το λεπτό μεταξύ περίπου 9-10 είναι κορυφαίο, πάρα πολύ καλογραμμένο.Όχι πως το υπόλοιπο δεν είναι, αλλά εκεί το πράγμα ξεχωρίζει. Αν ντε και καλά έπρεπε να πω κάτι αρνητικό, είναι πως, στο πρώτο άκουσμα μου φάνηκε πως αμφιταλαντεύεσαι ανάμεσα στο θεματικό και στο μη θεματικό. Είναι σκόπιμο? 'Εχει πετύχει? Λέω μ@λ*κ^#ς? Όπως και να' χει, πολλά, πολλά, πάρα πολλά μπράβο!

    • Like 1

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
    1 hour ago, gkourmoul1 said:

    Συγχαρητηρια!

     

    Να'σαι καλά!!

     

    1 hour ago, pipityri said:

    Μπράβο, εξαιρετική δουλειά! Το λεπτό μεταξύ περίπου 9-10 είναι κορυφαίο, πάρα πολύ καλογραμμένο.Όχι πως το υπόλοιπο δεν είναι, αλλά εκεί το πράγμα ξεχωρίζει. Αν ντε και καλά έπρεπε να πω κάτι αρνητικό, είναι πως, στο πρώτο άκουσμα μου φάνηκε πως αμφιταλαντεύεσαι ανάμεσα στο θεματικό και στο μη θεματικό. Είναι σκόπιμο? 'Εχει πετύχει? Λέω μ@λ*κ^#ς? Όπως και να' χει, πολλά, πολλά, πάρα πολλά μπράβο!

     

    Σε ευχαριστώ πολύ!
    Εκεί στο 10:00 υποτίθεται οτι είναι η κορύφωση του έργου οπότε χαίρομαι που σου κάνει τέτοια εντύπωση εκεί.
    Όπως είπα και στον dim, θέλω να αλλάζει διαρκώς μορφές αλλά με ενιαίο χαρακτήρα οπότε για να σου φαίνεται "αμφιταλαντεύσιμο" ίσως και να το πέτυχα κάπως.

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Εύγε.Δεν το άκουσα στο κατάλληλο ηχοσύστημα.Θέλει ένταση.

    Δύσκολο άκουσμα,σίγουρα.

    Οι επιρροές από Stravinsky εμφανείς.

    Και φυσικά δεν το λέω ως αρνητικό.Το αντίθετο.

    Κάποια περάσματα  pizzicato θα του ταίριαζαν πολύ.

    Εύγε και πάλι.

    • Ευχαριστώ 1

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Γιώργο αυτό δεν είναι μια συμφωνία, αλλά τουλάχιστον τρεις, ή αν είναι μια έπρεπε να κρατήσει τουλάχιστον τριανταπέντε λεπτά.

     

    Είναι πολύ πυκνή, ίσως περισσότερο απ' όσο χρειάζεται, ειδικά στο πρώτο μισό.

    Πολύ πυκνά/πηχτά ερεθίσματα που δεν είναι εύκολα εσωτερικεύσιμα και παρακολουθήσιμα από τον ακροατή.

     

    Μετά το 8ο λεπτό ειδικά (αλλά και σε ολόκληρο το 2ο μισό), είναι απίθανη (δίνεις στον ακροατή τον απαραίτητο χρόνο να εσωτερικεύσει και να παρακολουθήσει πιο εύκολα τα δρώμενα).

    Αν επέκτεινες την ανάπτυξη/ενορχήστρωση όπως είναι από την μέση μέχρι το τέλος σε όλο το έργο, θα μιλούσα σίγουρα για σριστούργημα.

     

    Για τα γούστα μου είναι πραγματικά καταπληκτικό.

     

    Μπροστά σε κάτι τέτοιο εγώ γράφω π@π@ριές.

     

    Απίθανο, χίλια "μπράβο".

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
    gmoukou

    Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

    1 hour ago, fusiongtr said:

    Γιώργο αυτό δεν είναι μια συμφωνία, αλλά τουλάχιστον τρεις, ή αν είναι μια έπρεπε να κρατήσει τουλάχιστον τριανταπέντε λεπτά.

     

    Χχαχαχα κοιτα, γενικά, ένας από τους στόχους μου ειναι να μπορέσω να αυξήσω τη διάρκεια των έργων μου που μέχρι αυτο το έργο έφταναν τα 5-6 λεπτά μαξ. 

    Σε αυτό ήθελα 12 οποτε το να πήγαινα για παραπάνω σίγουρα θα δημιουργούσε προβλήματα. 

     

    1 hour ago, fusiongtr said:

    Μετά το 8ο λεπτό ειδικά (αλλά και σε ολόκληρο το 2ο μισό), είναι απίθανη (δίνεις στον ακροατή τον απαραίτητο χρόνο να εσωτερικεύσει και να παρακολουθήσει πιο εύκολα τα δρώμενα).

    Αν επέκτεινες την ανάπτυξη/ενορχήστρωση όπως είναι από την μέση μέχρι το τέλος σε όλο το έργο, θα μιλούσα σίγουρα για σριστούργημα.

     

    Αυτο ήταν ένα πρόβλημα που προέκυψε στην πορεία και δυσκολεύτηκα πολύ να αντιμετωπίσω. 

    Το έργο ωρίμαζε καθόλη τη διάρκεια συνθεσης του καθώς ωρίμαζα κ εγώ μέσα από αυτό με αποτέλεσμα όσο προχωράει να εχει πιο πολλές, ας πούμε, ποιοτικές στιγμές. 

    Ένας αέναος κύκλος βέβαια που θα μπορούσε να συνεχίζει επ’απειρον αν δεν είχα βάλει μια τελεία. 

    Έκανα ένα συμμάζεμα και είπα να το ελευθερώσω γιατί το κουβάλαγα όπου στεκόμουν και ανεπνεα....

    Ελπιζω το επόμενο να είναι 20λεπτο και πιο φιλικό προς τον καταναλωτή. 

     

    1 hour ago, fusiongtr said:

    Μπροστά σε κάτι τέτοιο εγώ γράφω π@π@ριές.

     

    Ααααασε μας ρε φουζιε, άσε μας άνθρωπε μου και συ!

    Σε ευχαριστώ παρόλα αυτά για τα καλά σου λόγια :classic_smile:

     

    @Αετός σε ευχαριστώ πολύ!

    Εχεις δίκιο, κακώς ήμουν φειδωλός με το pizzicato, είναι ένα υπέροχο ηχόχρωμα και ειδικά σε ορχήστρα μπορεί να ελιχθει πολύ πιο όμορφα από τα σόλο όργανα. 

    Στο επόμενο θα φροντίσω. 

    Επεξεργασμένο από gmoukou
    • Like 1

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
    3 minutes ago, gmoukou said:

    Ελπιζω το επόμενο να είναι 20λεπτο και πιο φιλικό προς τον καταναλωτή. 

     

     

    Δεν με ενδιαφέρει αν θα είναι πιο φιλικό προς τον καταναλωτή (τον μέσο καταναλωτή).

    Θα ήθελα όμως να μπορεί να το παρακολουθήσει ο ακροατής (όχι ο οποιοσδήποτε ακροατής, αλλά ο ακροατής προς τον οποίο απευθύνεται το έργο) πιο εύκολα.

    • Like 1

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
    1 minute ago, fusiongtr said:

     

    Δεν με ενδιαφέρει αν θα είναι πιο φιλικό προς τον καταναλωτή (τον μέσο καταναλωτή).

    Θα ήθελα όμως να μπορεί να το παρακολουθήσει ο ακροατής (όχι ο οποιοσδήποτε ακροατής, αλλά ο ακροατής προς τον οποίο απευθύνεται το έργο) πιο εύκολα.

     

    Βασικα ναι, αυτό. 

    Τι σου κάνει η ρημάδα η κεκτημένη ταχύτητα...

    • Like 1

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



    Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

    Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

    Δημιουργήστε λογαριασμό

    Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

    Δημιουργία λογαριασμού

    Σύνδεση

    Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.