Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
  • Midnight Call

       (9 κριτικές)

    Jazzjoker

    Καλημέρα σας αγαπητοί συνάδελφοι. 

     

    Κάμω ποδαρικό/δοκιμή στην κατηγορία κλιψ του νέου φόρουμ με ένα πρόσφατο κομμάτι που πήγαινε για τραγούδι αλλά δε μου έκατσε τελικά και το άφησα ως ινστρουμένταλ. Δεν ξέρω αν έχω συμπληρώσει τα πεδία σωστά και δε βλέπω να υπάρχει προεπισκόπηση πια οπότε θα δείξει. 


    • Like 25
    • Ευχαριστώ 1

    Feedback χρήστη

    Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να αφήσετε κριτική

    Πρέπει να είστε μέλος για να κάνετε κριτική

    Δημιουργήστε λογαριασμό

    Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

    Δημιουργία λογαριασμού

    Σύνδεση

    Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Σύνδεση

    ez

       1 από 1 μέλος βρήκαν αυτή την κριτική χρήσιμη 1 / 1 μέλος

    Με ερεθισε αυτο το κομβιο "γραψτε μια κριτικη" και το πατησα! 😁

    Δεν μπορω παρα να συμφωνησω εν γενει με τους προλαλησαντες και ειδικοτερα με τον npap προσθετοντας το εξης: αγαπητε Σπυρο, καθε που ηχογραφεις εχεις ενα μαγικο αγγιγμα, αληθινα ζηλευτο, μπραβο σου για πολλοστη φορα.

    Να σχολιασω και κατι με αλλη οπτικη, ετσι για να εχει και νοημα η "κριτικη" βρε αδελφε...

    Ενα βασικο στοιχειο που αποπροσανατολιζει ελαφρως τον ακροατη, ειναι το γεγονος πως πατας σε δυο διαφορετικα στυλ καθως ξεδιπλωνεται το κομματι, ας πουμε σε ενα στυλ early Magic Sam-vintage Chicago & modern SRV τροπον τινα...ισως και ηθελημενα...προσωπικα θα το προτιμουσα πιο μονολιθικο, χωρις τα εξτρα μελωδικα περασματα και αλλαγες και με περισσοτερο αυτοσχεδιασμο και "εμβαθυνση" - παιχνιδισμα στο βασικο μοτιβο χωρις την "ευκολια" που σου παρεχουν οι αλλαγες...εχω την αισθηση πως για το βαθυ μπλουζ παιξιμο που πλησιαζεις στο κομματι θα ηταν μια επιλογη και για σενα πιο προκλητικη αλλα και για τον ακροατη πιο εντονη...αλλως πως, μερικες φορες νοιωθουμε πως "πρεπει" να βαλουμε και κατι τις παραπανω/διαφορετικο στο ονομα της πρωτοτυπιας αλλα καποτε ισως και να μη χρειαζεται...ολα τα παραπανω τα γραφω με ζεστη καρδια αφου ειναι γνωστο το ποσο σε εκτιμω αλλα και επιπροσθετως ανηκω σε κεινη την κατηγορια ακροατων που δεχονται τα πονηματα των καλλιτεχνων ως περιπου θεσφατα...κοντολογης, αν δεν ενοιωθα φιλος σου, δεν θα σχολιαζα καθολου, θα περιοριζομουν στα συγχαρητηρια.

    Απάντηση του OP:

    Ηλία μου κι εγώ για πολλοστή φορά σε ευχαριστώ για την πάντα ειλικρινή και του the point κριτική σου η οποία δεν περνάει ποτέ στο "ντούκου" να είσαι σίγουρος. Αντιλαμβάνομαι απολύτως αυτό που γράφεις περί του αυτοσχεδιαστικού δρόμου που ακολούθησα και πρέπει να σου πω ότι πολύ συχνά ζηλεύω μουσικούς που λένε πολλά παίζοντας "λίγα". Απ' την άλλη πάντα με γοήτευε ιδιαιτέρως η μελωδική εκμετάλλευση της αρμονίας (ακόμα κι αν αυτή είναι μόνο ένα ακόρντο π.χ.) και ζηλεύω εξίσου μουσικούς που το κάνουν όχι για να δείξουν ότι μπορούν αλλά γιατί αυτά που έχουν να πουν είναι ακριβώς εκεί. Θεωρώ ότι δεν μπορώ να κάνω ούτε το ένα πολύ καλά ούτε το άλλο. Επίσης σχεδόν πάντα υπάρχουν σωσμένα αρκετά εναλλακτικά takes που έχω απορρίψει μετά από πολλές ακροάσεις και τα οποία πλησιάζουν περισσότερο τη μία πλευρά ή την άλλη. Νομίζω ότι διαλέγω πάντα τη μέση, εκεί που μάλλον αισθάνομαι τη μεγαλύτερη ασφάλεια. Όταν και αν ποτέ σταματήσει να με απασχολεί η μουσική μου ασφάλεια, μπορεί και να γίνω καλός κιθαρίστας.

    Συνδέστε για να ασκήσετε κριτκή
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    npap

       1 από 1 μέλος βρήκαν αυτή την κριτική χρήσιμη 1 / 1 μέλος

    Σπύρε μου, αν η πρόθεσή σου ήταν να δώσεις με την παραγωγή σου την αίσθηση ενός jazz club, το πέτυχες και με μετέφερες εκεί...

    έτσι περί ήχου πλέον δεν μου πέφτει λόγος... αυτός είναι ο ήχος του συγκεκριμένου club... δεν πας στον ηχολήπτη να του παραγγείλεις τα γούστα σου... αντ αυτού λοιπόν άραξα στο τραπεζάκι μου, παράγγειλα ένα southern και απόλαυσα την μουσική σου...

    το πρόβλημα που έχω με σένα σαν ακροατής είναι να βρω κάποιο κομμάτι σου να μην μου αρέσει μουσικά κι όχι το αντίθετο... δεν θυμάμαι αν το έχω ξαναπεί αλλά την πρώτη ολοκληρωμένη δουλειά σου ως concept παραγωγή (στην εύχομαι το γρηγορότερο), θα την απολαμβάνω όπως κάποτε τα βινύλια του JJ Cale... ακουμπώντας τον βραχίονα στην αρχή και τέλος κάθε πλευράς... 😉

    απλά συνέχισε έτσι...

    • Like 1
    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να ασκήσετε κριτκή
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Αν με ρωτούσε κανείς πώς θα ήθελα να παίζω blues, θα έλεγα έτσι. Μελετάω το πώς παίζεις τελευταία Σπύρο, όπως και κάποιες επιρροές που νομίζω να είχες ως νεότερος. Όλα σου τα tracks είναι εξαιρετικά, όπως και αυτό εννοείται.

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να ασκήσετε κριτκή
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Μπράβο ρε  Σπυράκο  ωραιότατο!   Άφησα να το ακούσω  τώρα που φεύγει η μέρα … πίνοντας  μια μπύρα

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να ασκήσετε κριτκή
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Σπύρο είναι πραγματικά εξαιρετικό! Φοβερή ατμόσφαιρα, ήχος και παίξιμο. Μπράβο!!!

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να ασκήσετε κριτκή
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Συνθεσάρα, ηχάρα, παιξιματάρα, κομματάρα.

    Νομίζω ότι χειρίζεσαι τους κιθαριστικούς ήχους καλύτερα, με την έννοια της "προσαρμογής/ομαλής αλλαγής" του παιξίματος ανάλογα με τον ήχο, και το αντίστροφο (προσαρμογή του ήχου στο παίξιμο), πράγμα καθόλου εύκολο.

    Το φραζάρισμα ακροβατεί με απόλυτη επιτυχία ανάμεσα στο blues, την jazz, τον Ribot, κλπ σε διάφορα σημεία του κομματιού, χωρίς ποτέ όμως να χάνει την ταυτότητα JJ.

    Η σύνθεση πάλι .... όμορφα πικάντικη.

    Μπράβο ρε παλικάρι.

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να ασκήσετε κριτκή
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Eξαιρετικο το τεμαχιο και ηχαρα JJ οπως παντα.

    Και ηχητικα ειναι πολυ πολυ καλυτερο σε σχεση με παλαιοτερα,πολυ πιο ισορροπημενο.

    Γενικως και ειδικως τα σπανει.

     

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να ασκήσετε κριτκή
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    να κάνεις συχνά ποδαρικό....

    εκεί στο 1.18 με καθάρισες....

    γενικά δεν το χορταίνω. Και μια και μας τίμησες με τέτοια κομματάρα έλα τώρα να μας πεις πως το κατάφερες τεχνικά:

    πες, κιθάρα, μαγνήτες, ενισχυτής, εντάσεις, μικρόφωνο, και επίσης πως και τι έφτιαξες στα τύμπανα - μου άρεσαν πάρα πολύ επίσης.

     

    Απάντηση του OP:

    Ω ευχαριστώ Δημήτρη (χρόνια πολλά για τις προάλλες btw). Πρέπει να φύγω αλλά θα επανέλθω με τις λεπτομέρειες προς το μεσημέρι.

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να ασκήσετε κριτκή
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Borders - cigaret13

    Μετά από μισό χρόνο είπα να βγάλω την κιθάρα απ'την θήκη και να γράψω κάτι καινούριο. Πιο πολύ είναι ένα "ξεμούδιασμα" από την απραξία μου τόσο καιρό μακρυά από το όργανο παρά ένα κανονικό κομμάτι...  Γράφτηκε σε δυο μέρες καθώς δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο, με απλή αρμονία, απλά ακόρντα, απλά παιξίματα, αλλά περιέργως μου άρεσε.   Edit: Το κομμάτι αλλάχθηκε με άλλη του βερσιόν.  Αλλαγές στο τελευταίο μέρος του, 13 sec μεγαλύτερο.  

    cigaret13
    cigaret13
    Music 19

    Τα Δέκα Εφτά

    Τα Δέκα Eφτά   (Verse 1) Σα σβήνει η νύχτα σου τα βλέφαρα βαραίνουν, ένας κλέφτης θα γυρνά στη γειτονιά.   Να είναι όνειρο ή της ψυχής καθρέφτης; Μην είναι ψέμα να τρομάζουν τα παιδιά;   (Chorus 1) Ήρθε πρωί ξανά για στάσου στον καθρέφτη. Που να είν' τα μάγουλα, τα φρούτα τα ζουμερά.   Ποιος μπήκε σπίτι μας δεν είδαμε τον κλέφτη. Εγώ εχθές θαρρώ έκλεινα τα Δεκαεπτά   (Verse 2) Σα ρίξει χιόνι και παγώσουν τα ζουμπούλι

    roberto30
    roberto30
    Music 22

    SECRET CONCERT

    Αυτή την φορά η πρόβα ηχογραφήθηκε σε daw.Με μικρόφωνα σε φωνή και νταούλι και κιθάρες καρφί στην κάρτα ήχου.Εγινε μια μίξη και προστέθηκαν κάποια εφέ.Η μίξη είναι ίδια σε όλα τα τραγούδια και όχι σε καθένα ξεχωριστά. Έβαλα timestamps ανάμεσα στα τραγούδια. Απολαύστε υπεύθυνα.  

    Κβαντική Διεμπλοκή
    Κβαντική Διεμπλοκή
    Music


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου