Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
  • Naked And The Prayer-5 seaside stories

       (6 κριτικές)

    pipityri

    Ένα καινούριο τεμάχιο. 5 διαφορετικές σκηνές για μια φανταστική ορχήστρα (υπνο)δωματίου+ κιθάρα.

     

    Καλή χρονιά σε όλους, με υγεία.


    • Like 12
    • Ευχαριστώ 1

    Feedback χρήστη


    gmoukou

       1 από 1 μέλος βρήκαν αυτή την κριτική χρήσιμη 1 / 1 μέλος

    Μεγάλε καλη χρονιά με υγεία και σε σένα και μακαρι να βγάζεις τέτοια καλούδια όλο το 2020!

     

    Ενδιαφέρον, προσιτό, γεμάτο αισθαντικότητα και έκφραση! (κίλερ συνδιασμός)

     

    Προσωπικό αγαπημένο σημείο η (νομίζω) δεύτερη πιανιστική ιστοριούλα (ξεκινά στο 1:50). 

    Φωτιά αυτές οι διαφωνες συγχορδίες/συνηχήσεις, παρα πολύ του γούστου μου και θα ήθελα κι άλλο στο επόμενο παρακαλώ :classic_rolleyes:

     

    Τα όργανα ορχήστρας θέλουν λίγη δουλίτσα αλλά δεν ενοχλούν καθόλου στην ακροαση. 

     

    Γενικά υποθέτω, ακούγοντας τα φραζαρισματα κλπ, ότι όλο γράφτηκε με midi κιθάρα ή κάτι τέτοιο;

    Όπως και να’χει, και δεδομένου ότι έχει πολυ πολύ ενδιαφέρον, γράψε μας μια δυο πληροφορίες για τον εξοπλισμό, concept συνθεσης, τρόπο/τόπο έμπνευσης, τις σκεψεις σου. 

     

    Συνεχισε ακάθεκτος!!!

    Απάντηση του OP:

    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και το ενδιαφέρον!

     

     Έχεις απόλυτο δίκιο, όλα-εκτός από το πιάνο στο δεύτερο μέρος- είναι παιγμένα με guitar synth. Συγκεκριμένα μια Godin XLSA σε Roland GR-33 και από κει στα samples που έχω στον υπολογιστή.

    Το πιάνο το έπαιξα σ'ενα Kurzweil που έχουμε σπίτι για την κόρη μου. Η ηλεκτρική στο τέλος είναι η Strat με το VG8.

     Το κομμάτι αρχικά πήγαινε μαζί με κείμενο, γι΄αυτό και τα διαφορετικά μέρη. Μόλις το τελείωσα και το άκουσα όλο μαζί, αποφάσισα πως θα ήταν καλύτερο έτσι. Προς στιγμήν σκέφτηκα να βάλω το κείμενο ανάμεσα στα μέρη, αλλά μου πηδούσε τη φόρμα. Τελικά χρησιμοποίησα κάποιες φράσεις από το κείμενο για τίτλους.

     Καθώς γράφεις κι εσύ-και μάλιστα πολύ καλά-ξέρεις πως είναι. Αρχικά, φαντάζεσαι έναν ήχο. Και μετά μαζεύεις τα υλικά που χρειάζεσαι. Βασικό ζήτημα για μένα είναι το πως σκοπεύω να χειριστώ τον παλμό, δηλαδή αν θέλω να υπάρχει ή όχι. Αυτό καθορίζει πως θα γράψω-κυριολεκτικά, στο χαρτί- τα διάφορα γεγονότα. Αν θέλω να υπάρχει παλμός, γράφω χρησιμοποιώ κανονική σημειογραφία. Αν όχι, γράφω proportional ή σημειώνω νότες σε κουτάκια με οδηγίες προς στον εκτελεστή/αυτοσχεδιαστή.

      Η τετραφωνία στο πρώτο μέρος είναι έτσι. Κάθε έγχορδο έχει μια ομάδα από μοτίβα τα οποία επαναλαμβάνει ελεύθερα, με μια-ας πούμε-rubato προσέγγιση, χωρίς συγχρονισμό μεταξύ τους. Το θέμα του όμποε μπαίνει και αυτό σε ελεύθερο τέμπο. Την αρμονία στα 3 κλαρινέτα  την έγραψα μετά, ακούγοντας το θέμα-δεν είναι απόλυτα συγχρονισμένα αλλά το ήθελα έτσι.

     Το δεύτερο μέρος , αυτό με το πιάνο που λες, είναι μια αντίθεση από την τροπικότητα του πρώτου ως προς την αρμονία, αλλά χρησιμοποιεί μοτιβικό υλικό από το θέμα. Η αρμονία δεν είναι κάτι το τρομερό-σε επίπεδο chord progression-αλλά τα voicings έχουν πλάκα. Αν κοιτάξεις στα σχόλια, έχω ήδη αναφερθεί.

     Το τρίτο μέρος βασίζεται στην αρμονία του δεύτερου. Εδώ υπάρχει μέτρο και συγκεκριμένος αρμονικός ρυθμός, αλλά όχι παλμός. Κάθε έγχορδο αυτοσχεδιάζει με δοσμένες νότες που ακολουθούν την αρμονία . Το θέμα είναι impro με το guitar synth πάνω στα ακόρντα. Εκ των υστέρων το μοίρασα στα όργανα-πιάνο, κλαρινέτο και, από τη μέση και μετά, όμποε-και το έκανα "θέμα".

     Το τέταρτο μέρος, έχει μέτρο και πιο έντονο παλμό στη συνοδεία, το πιάνο αυτοσχεδιάζει πάνω σε μοτίβα των εγχόρδων από το πρώτο μέρος. Κι αυτό είναι impro με το guitar synth.

     To  πέμπτο μέρος βασίζεται σ΄αυτήν την επαναλαμβανόμενη απλή μελωδία.  Ήθελα να έχει flexible time, αλλά με όλα τα όργανα συγχρονισμένα. Προκειμένου να αποφύγω το editing μετά, έπαιξα το θεματάκι μαζί με την αρμονία του-απλή τρίφωνη- με guitar synth και ύστερα το έχτισα από κει με copy paste στα άλλα όργανα.

     Κλείνοντας, να πω πως ο συγκεκριμένος τρόπος γραφής είναι άμεσος και με εγγυημένο αποτέλεσμα, γιατί ο εκτελεστής είμαι εγώ. Ξέρω ακριβώς τι είδους ρυθμική προσέγγιση θέλω, οπότε πρόκειται για ένα shorthand που μου επιτρέπει να προχωράω πιο γρήγορα στο παίξιμο και την ηχογράφηση. 

    Συνδέστε για να ασκήσετε κριτκή
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    cos_dr

       1 από 1 μέλος βρήκαν αυτή την κριτική χρήσιμη 1 / 1 μέλος

    Εγω θα είμαι αυστηρός. Χαχαχαχαχα 

     

     Για τη μουσική και την ενορχήστρωση πάσα αρχή πασάρω. Αριστούργημα, υποκλίνομαι. 

     

     Για τους ήχους έχω ένσταση. Εκτός του oboe, oboe δεν είναι το πρώτο και του κλαρινέτου οι άλλοι δεν έχουν την ποιότητα που του αρμόζει. 

     

     Θα ήθελα καλύτερους ήχους στα έγχορδα και το πιάνο, ή καλύτερη διαμόρφωση των υπάρχοντων. 

     

     Οπως και άλλο ήχο στη κιθάρα ή τον ίδιο με μεγαλυτερο βάθος/delay και ένταση και low cut γιατί ξυρίζει λίγο έντονα. 

     

     Αυτα έχω να παρατηρήσω και το κάνω όχι γιατί είμαι κακός και ζηλιάρης (ζηλεύω δηλαδή, να, δάγκωνω τα χείλη μουχαχαχαχα) ως προς την παραγωγή. 

     

    Μπράβο όμως για πολλοστή φορά ταλαντουχε φίλε μου και να έχεις αλλη μια δημιουργική μουσική χρονιά με υγεία!!!!!!! 

    Απάντηση του OP:

    Ευχαριστώ ΑΜΤΜΛ! Με τα έγχορδα και το πιάνο, θυμάσαι κι από το άλλο που κάναμε μαζί, υπάρχει θέμα. Για τον ήχο της κιθάρας, δεν ξέρω....μου φάνηκε καλή ιδέα εκείνη τη στιγμή. Βλέπω όμως πως οι φωνές διαμαρτυρίας πληθαίνουν...εδώ γνωστός ντράμερ, εξέχων noizας με πήρε τηλέφωνο και με έβρισε, απείλησε κλπ κλπ. Θα το λάβω σοβαρά υπόψιν μου-μάλλον. 🙂 

     

    Καλή χρονιά και σε σένα.

    Συνδέστε για να ασκήσετε κριτκή
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    ez

       1 από 1 μέλος βρήκαν αυτή την κριτική χρήσιμη 1 / 1 μέλος

    Δεν διαθέτω τις μουσικές γνώσεις για να κρίνω τις συνθέσεις, όμως διαθέτω ψυχή κι αισθήσεις, αυτά μου λένε δυο πράγματα.

    Πρώτα πως η τέχνη σου με συγκινεί, με συναρπάζει και με αγκαλιάζει.

    Ύστερα, πόσο θα ήθελα να είχε μεγαλύτερη διάρκεια.

    Συγχαρητήρια κι ευχαριστώ.

    Απάντηση του OP:

    Όπως επανειλημμένα σου έχω πει, νοιώθω ακριβώς έτσι κάθε φορά που σε ακούω. Τα λόγια σου με τιμούν-πραγματικά δεν ξέρω τι να πω....Ευχαριστώ...

    • Like 1
    Συνδέστε για να ασκήσετε κριτκή
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Yannis Methenitis

       1 από 1 μέλος βρήκαν αυτή την κριτική χρήσιμη 1 / 1 μέλος

    Είναι αυτο που λέμε "παίζει ότι να'ναι αλλά ρε φίλε, ακούγεται πολύ οργανωμένο για να είναι έτσι". 😁

    Ουτε για τα της παραγωγής δεν μπορούμε να γκρινιάζουμε μιας και είναι τόσο πηγαίο που τι να πεις και ποιές αναφορές.

    Και κάπως έτσι μας στέλνεις αδιάβαστους, στην κυριολεξία.

    Ευχαριστούμε Σπύρο.

    Απάντηση του OP:

    Να'σαι καλά, Boss. Ευχαριστώ για τα ενθαρρυντικά λόγια.

    Συνδέστε για να ασκήσετε κριτκή
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    TamTam

       1 από 1 μέλος βρήκαν αυτή την κριτική χρήσιμη 1 / 1 μέλος

    Εύγε νέε μου. Speechless.

    Απάντηση του OP:

    Ευχαριστώ Μιχάλη!

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να ασκήσετε κριτκή
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Jazzjoker

       1 από 1 μέλος βρήκαν αυτή την κριτική χρήσιμη 1 / 1 μέλος

    Δε μου αρέσουν οι ποσοτικές αξιολογήσεις όπως έχω ξαναπεί αλλά εδώ θα πρωτοτυπήσω γιατί είναι σπάνιο για μένα να τρέφω τέτοια εκτίμηση και μουσικά και προσωπικά σε άνθρωπο. Περί του τεμαχίου τα λόγια περιττά. Και η ελαφρώς ξεκουρδίλα του τελευταίου υπέροχου μέρους (άταστη;) είναι τόσο όσο πρέπει. 

    Απάντηση του OP:

    Να'σαι καλά Σπύρο, ευχαριστώ για τον χρόνο σου και τα καλά σου λόγια. Τα αισθήματα είναι, όπως ξέρεις, αμοιβαία. Η ξεκουρδίλα είναι -φυσικά- υπολογισμένη και έχει συμβολική σημασία...η-χωρίς άμεση έκβαση- πάλη ανάμεσα στο παιδί του ωδείου και στον αλητάμπουρα χίπι. 😁

    Συνδέστε για να ασκήσετε κριτκή
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Getting Ready

    'Εσο έτοιμος  😉

    Superfunk
    Superfunk
    Music 2

    Κρυφές Αλήθειες - Ο δρόμος αλλιώς

    Το video ξεκινάει από το 0.25.  Σχόλια ευπρόσδεκτα...

    dimigournelis
    dimigournelis
    Music 1

    Περήφανοι Όλοι - Χορωδία Λύχνος

    Διασκευή του γνωστού τραγουδιού του Πασχάλη Αρβανιτίδη (το οποίο είναι διασκευή του John Barleycorn must die, παιγμένο από πολλούς, ανάμεσα στους οποίους και οι Traffic).  Εγώ εδώ προσφέρω τον απλό και ταπεινό ήχο της Telecaster μου, της ακουστικής μου, καθώς και τον ακόμα απλούστερο ήχο της φωνής μου...

    Nekkon
    Nekkon
    Music 6
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου