Προς το περιεχόμενο
  • Μουσικές συνθέσεις των μελών του Noiz. Ανεβάστε τις ολοκληρωμένες συνθέσεις σας στο Music για να συζητηθούν και να μοιραστείτε.

    Μπορούν να ανέβουν σε μορφή audio, Soundcloud ή video του Youtube. Δυνατότητα ανανέωσης - αναθεώρησης.

  • Naked And The Prayer-5 seaside stories

       (6 κριτικές)

    pipityri

    Ένα καινούριο τεμάχιο. 5 διαφορετικές σκηνές για μια φανταστική ορχήστρα (υπνο)δωματίου+ κιθάρα.

     

    Καλή χρονιά σε όλους, με υγεία.

    • Like 12
    • Ευχαριστώ 1


    Feedback χρήστη

    Recommended Comments

    Γιατί seaside..?  Άσε ξέρω, ξανοίγεσαι κολυμπώντας στα βαθιά και δεν ξαναβγαίνεις, μένεις εκεί μέχρι τέλους....🤐

     

     

    Ρε μπαγάσα θέλω να μου πεις τα ακόρντα από το 2ο μέρος (σκηνή...), έτσι για να έχω κάτι πρόχειρο να σολάρω πάνω του!😎

     

    ...είσαι μουσικάρα...τέλος!!

    Επεξεργασμένο από cigaret13
    • Ευχαριστώ 1

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
    4 ώρες πριν, cigaret13 είπε

    Ρε μπαγάσα θέλω να μου πεις τα ακόρντα από το 2ο μέρος (σκηνή...), έτσι για να έχω κάτι πρόχειρο να σολάρω πάνω του!😎

     

    DmMaj7(#11)   Eb/E   A7b9(13)   DmMaj7(#11)   

    Bbm9(#11)     Bbm9(#11)/Ab     F#7(b9 #11)

    Bm7b5(9)        G7b9(#11)/CMaj7      EmMaj7(#11)

    CMaj7#5(#11)

     

    Το μέρος που ακολουθεί-campus malfunction- βασίζεται στα ίδια ακόρντα, μέχρι το Bm7b5, ένα 7μετρο που παίζεται δύο φορές.

     

    Ευχαριστώ Φώτη για τα καλά σου λόγια.

    • Χαχα 1

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Εμένα σε πρώτο άκουσμα με τράβηξε όπως σχεδόν πάντα, αλλά δεν είναι από τα κομμάτια (ίσως και λόγω διάρκειας και πολυπλοκότητας) που σου φτάνουν τα λίγα ακούσματα. Ήδη στο τέταρτο ανακαλύπτω και βρίσκω πράγματα που δεν μπόρεσα στις προηγούμενες.

    Συνεπώς θα πρέπει να επανέλθω αρκετές φορές, γιατί θα το αδικήσω.

    Well done!

    • Ευχαριστώ 1

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
    20 minutes ago, pipityri said:

     

    DmMaj7(#11)   Eb/E   A7b9(13)   DmMaj7(#11)   

    Bbm9(#11)     Bbm9(#11)/Ab     F#7(b9 #11)

    Bm7b5(9)        G7b9(#11)/CMaj7      EmMaj7(#11)

    CMaj7#5(#11)

     

     

    Lydian-apolis η χώρα καταγωγής σου?

     

    Μου άρεσε πολύ το όλον, ειδικά όμως το 2ο μέρος, που είναι πολύ Beirach-ικό με τις μινόρε/μεγάλες έβδομες, είναι το καλύτερο για τα γούστα μου.

    Το 1ο επίσης πολύ όμορφο με πολύ ωραίο θέμα και εξαιρετική αρμονία στην ορχήστρα.

     

    Για κάποιο λόγο (θέμα γούστου καθαρά) μου φαίνεται "αδύναμη" η παρουσία της κιθάρας στο τελευταίο μέρος, ίσως είναι και θέμα ήχου εδώ, που δεν είναι πολύ του γούστου μου.

     

    Λεπτομέρειες παλικάρι μου όμως είναι αυτές.

     

    Η ουσία είναι, ότι είναι άλλη μια κομματάρα που παίζει με το μυαλό και το συναίσθημα του ακροατή.

     

    Φυσικά υποκλίνομαι.

    • Ευχαριστώ 1

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
    1 ώρα πριν, fusiongtr είπε

     

    Lydian-apolis η χώρα καταγωγής σου?

     

    Μου άρεσε πολύ το όλον, ειδικά όμως το 2ο μέρος, που είναι πολύ Beirach-ικό με τις μινόρε/μεγάλες έβδομες, είναι το καλύτερο για τα γούστα μου.

    Το 1ο επίσης πολύ όμορφο με πολύ ωραίο θέμα και εξαιρετική αρμονία στην ορχήστρα.

     

    Για κάποιο λόγο (θέμα γούστου καθαρά) μου φαίνεται "αδύναμη" η παρουσία της κιθάρας στο τελευταίο μέρος, ίσως είναι και θέμα ήχου εδώ, που δεν είναι πολύ του γούστου μου.

     

    Λεπτομέρειες παλικάρι μου όμως είναι αυτές.

     

    Η ουσία είναι, ότι είναι άλλη μια κομματάρα που παίζει με το μυαλό και το συναίσθημα του ακροατή.

     

    Φυσικά υποκλίνομαι.

    Poor man's Beirach, φυσικά, αλλά ναι. Στην πραγματικότητα τα voicings έχουν την μορφή, για παράδειγμα, E/Dm   Faug/Dm ( για το DmMaj7#11)  κλπ, αλλά δεν ήθελα να τρομάξω τον Φώτη.

     Για το τελευταίο μέρος, ήθελα ένα σόλο που να μην είναι σόλο-αν καταλαβαίνεις τι θέλω να πω. Το πραγματικό σόλο στο κομμάτι είναι το θέμα στο τρίτο μέρος-πάνω στις αλλαγές που προανέφερα-το οποίο ήταν impro πάνω στα ακόρντα με το guitar synth, και που στη συνέχεια το έκανα θέμα μοιράζοντας το στα διαφορετικά όργανα.

     Ευχαριστώ φίλε μου για τα σχόλια.

    • Like 1

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

     

    1 hour ago, pipityri said:

     

     Για το τελευταίο μέρος, ήθελα ένα σόλο που να μην είναι σόλο-αν καταλαβαίνεις τι θέλω να πω.

     

    Καταλαβαίνω, και φαίνεται κιόλας.

    Η "ένστασή" μου είχε να κάνει περισσότερο με τον ήχο (και ίσως και την ένταση που θα την ήθελα χαμηλότερα) , παρά με τον ρόλο της κιθάρας.

    Εμείς ευχαριστούμε Σπύρο μου που όλα αυτά τα μοιράζεσαι εδώ μαζί μας.

     

    Το G7b9(#11)/CMaj7 είναι σίγουρα polychord.

    Τα Eb/E και Bbm9(#11)/Ab είναι polychords ή απλά slash chords (τα ακκόρντα του Slash 😛 )?

     

    Επεξεργασμένο από fusiongtr

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
    7 ώρες πριν, fusiongtr είπε

    Το G7b9(#11)/CMaj7 είναι σίγουρα polychord.

    Τα Eb/E και Bbm9(#11)/Ab είναι polychords ή απλά slash chords (τα ακκόρντα του Slash 😛 )?

     

    Το Eb/E είναι slash chord. Ο τρόπος που παίζω τα υπόλοιπα ακόρντα-καθώς δεν είμαι πιανίστας-είναι ο εξής...στο αριστερό χέρι παίζω τον βασικό ήχο, δηλαδή 135, 137 ή 157 και στο δεξί παίζω διάφορα upper (εννίοτε και lower)structure triads.To Bbm9(#11) είναι στην πραγματικότητα C/Bbm7

    και μετά όλο αυτό με μπάσο Ab που οδηγεί σε C/F#7. κλπ κλπ.

     Σχετικά με το πως τελικά συμβολίζω τα ακόρντα, αυτό είναι κάτι που αλλάζει ανάλογα με το ποιος πρόκειται να τα διαβάσει.Όταν το κάνω για μένα, επειδή βλέπω κάθε ακόρντο σαν μια συγκεκριμένη modality,αυτό που με ενδιαφέρει είναι να δηλώνεται ξεκάθαρα η οριζόντια έκφραση του, δηλαδή η συγκεκριμένη σκάλα. Αυτή θα μου δώσει και το μελωδικό υλικό αλλά και όλα τα triads ή άλλα intervalic structures που θα χρησιμοποιήσω αρμονικά. Για παράδειγμα, όταν γράφω DmMaj7(#11), αυτό που εννοώ είναι D Lydian Minor. Όταν γράφω Eb/E, εννοώ E w.h. diminished. Όταν γράφω A7b9(13) , εννοώ Α h.w. diminished κλπ κλπ Δηλαδή, το σύμβολο-στο δικό μου μυαλό- είναι ένας τρόπος να σημειώνω τις σκάλες. Κάποιες φορές απλά σημειώνω τις σκάλες, πχ...C Lydian Aug...τότε είναι ένας τρόπος να δίνω το ακόρντο. Εν ολίγοις, είναι το ίδιο πράγμα.

    • Like 2

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

     Σπύρο εάν σου έβαζαν πιστόλι στον κρόταφο και σου έλεγαν, χαρακτήρισε με δυο (άντε με τρεις) λέξεις την μουσική σου με μια από αυτές να προσδιορίζει είδος μουσικής (τζαζ, ροκ, ποπ κ.τ.λ.), τι θα έλεγες;

     

     

    Καλή χρονιά!!!!

    Επεξεργασμένο από cigaret13

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Δεν καταλαβαινω γρι απο αυτα τα μουσικα που αναλυετε αλλα μου αρεσει και χαιρομαι να τα διαβαζω.

    Και δεν κανω πλακα,μιλαω σοβαρα.

    Με κανουν να θελω να μαθω θεωρια/αρμονια κλπ.

     

     

    Υπεροχα ολα τα κομματια στα δικα μου αυτια με προεξεχον το τελευταιο μερος.

    • Ευχαριστώ 1

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
    10 hours ago, pipityri said:

     

    Το Eb/E είναι slash chord. Ο τρόπος που παίζω τα υπόλοιπα ακόρντα-καθώς δεν είμαι πιανίστας-είναι ο εξής...στο αριστερό χέρι παίζω τον βασικό ήχο, δηλαδή 135, 137 ή 157 και στο δεξί παίζω διάφορα upper (εννίοτε και lower)structure triads.To Bbm9(#11) είναι στην πραγματικότητα C/Bbm7

    και μετά όλο αυτό με μπάσο Ab που οδηγεί σε C/F#7. κλπ κλπ.

     Σχετικά με το πως τελικά συμβολίζω τα ακόρντα, αυτό είναι κάτι που αλλάζει ανάλογα με το ποιος πρόκειται να τα διαβάσει.Όταν το κάνω για μένα, επειδή βλέπω κάθε ακόρντο σαν μια συγκεκριμένη modality,αυτό που με ενδιαφέρει είναι να δηλώνεται ξεκάθαρα η οριζόντια έκφραση του, δηλαδή η συγκεκριμένη σκάλα. Αυτή θα μου δώσει και το μελωδικό υλικό αλλά και όλα τα triads ή άλλα intervalic structures που θα χρησιμοποιήσω αρμονικά. Για παράδειγμα, όταν γράφω DmMaj7(#11), αυτό που εννοώ είναι D Lydian Minor. Όταν γράφω Eb/E, εννοώ E w.h. diminished. Όταν γράφω A7b9(13) , εννοώ Α h.w. diminished κλπ κλπ Δηλαδή, το σύμβολο-στο δικό μου μυαλό- είναι ένας τρόπος να σημειώνω τις σκάλες. Κάποιες φορές απλά σημειώνω τις σκάλες, πχ...C Lydian Aug...τότε είναι ένας τρόπος να δίνω το ακόρντο. Εν ολίγοις, είναι το ίδιο πράγμα.

     

    Θεωρώ ότι αυτό το post πρέπει να γίνει sticky, γιατί δίνει μέσα σε λίγες γραμμές έναν ολόκληρο τρόπο αντίληψης της αρμονίας, των συμβολισμών της, αλλά και της μελωδικής αντιμετώπισής της, από έναν φοβερό συνθέτη και μουσικό.

     

    Ευχαριστώ για την απάντηση Σπύρο, ελπίζω όλοι να την διαβάσουν, και να την εκμεταλλευτούν κατάλληλα.

    • Ευχαριστώ 1

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
    8 ώρες πριν, cigaret13 είπε

     Σπύρο εάν σου έβαζαν πιστόλι στον κρόταφο και σου έλεγαν, χαρακτήρισε με δυο (άντε με τρεις) λέξεις την μουσική σου με μια από αυτές να προσδιορίζει είδος μουσικής (τζαζ, ροκ, ποπ κ.τ.λ.), τι θα έλεγες;

     Είναι αδύνατον να απαντήσω μονολεκτικά. Σίγουρα βλέπω τα πράγματα από μια jazz οπτική, σε σχέση με την αρμονία, την κατασκευή των μελωδικών γραμμών και τον τρόπο διάδρασης των μουσικών μέσα σ΄ένα γκρουπ-στοιχεία τα οποία θεωρώ μοναδικά στο συγκεκριμένο είδος και πολύ ωφέλιμα για όποιον ασχοληθεί, άσχετα με το στυλ που παίζει. 

     Θα μπορούσα λοιπόν να πω πως κάποια από τα πράγματα που γράφω είναι jazz inflected, ίσως στα πλαίσια ενός γενικότερου fusion πράγματος, που περιλαμβάνει διάφορα στοιχεία, από Σύγχρονη Μουσική, τον ήχο της ECM, ενίοτε ψήγματα world&ethnic μέχρι και americana-όπως την έχω εισπράξει από Metheny, Frisell κλπ....

    ...αλλά, πραγματικά δυσκολεύομαι να σκεφτώ με τέτοιους όρους. Στην παρούσα συγκυρία, γράφω απλά ό,τι μου έρθει.

    • Like 1

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Σπύρο εντάξει τι να πω, τα λόγια είναι περιττά. Τι μουσικό μυαλό έχεις, αυτό τίποτα άλλο.

    • Ευχαριστώ 1

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
    15 ώρες πριν, BillTrantos είπε

    Σπύρο εντάξει τι να πω, τα λόγια είναι περιττά. Τι μουσικό μυαλό έχεις, αυτό τίποτα άλλο.

    Ευχαριστώ Bill, αλλά ας μην υπερβάλουμε. 🙂

     Ως προς το τεχνικό του πράγματος, όλα τα παραπάνω είναι βασική jazz θεωρία. Είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους πιστεύω πως είναι ωφέλιμο για όλους να μελετήσουν jazz, ασχέτως του στυλ που παίζουν(άλλοι λόγοι είναι ο τρόπος διάδρασης των μουσικών σε ένα γκρουπ, η αίσθηση της φόρμας, το concept της κατασκευής lines). Και δεν έχει καν να κάνει με το ρεπερτόριο ή με τα στυλιστικά χαρακτηριστικά, αλλά με την απάντηση στο ερώτημα....οκ, τι μπορώ να παίξω πάνω σε ένα Dm7? Και αυτό που θα παίξω τι επιπτώσεις έχει στην αρμονία? Στην πραγματικότητα δεν είναι jazz, απλά η jazz παιδαγωγική το προσεγγίζει πρωτίστως από την οπτική του παίχτη/αυτοσχεδιαστή, κάτι που προσωπικά απλά το βρίσκω πολύ βολικό. Κατα τ΄άλλα, ένα F#/EmMaj7 δεν είναι Scriabin, Zappa, Pini ή jazz μέχρι να τεθούν σε λειτουργία άλλοι μηχανισμοί.

    Τώρα πάω να ξαναδώ τον Gould να παίζει Bach που ανέβασε ο Αετός. Να μην ξεχνιόμαστε.

    • Like 2

    Share this comment


    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


    Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

    Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

    Δημιουργήστε λογαριασμό

    Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

    Δημιουργία λογαριασμού

    Σύνδεση

    Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.