Προς το περιεχόμενο

RiRiIII

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    38
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Day job
    Μηχανικος
  • Τόπος
    Αθηνα

Συμμετοχή RiRiIII

0

Φήμη

  1. Σε συνέχεια ατυχήματος, έσπασε το βύσμα του καλωδίου μου μέσα στον ενισχυτή (Line 6 Spider III). Το έβγαλα, αλλά πλέον δεν "κλειδώνει" η είσοδος του βύσματος στον ενισχυτή... Θα μπορούσατε παρακαλώ να με κατευθύνετε για την επισκευή του; Ευχαριστω για τη βοήθεια, Alex
  2. Eυχαριστω. ;) Με τί κόστος περίπου, εαν δεν ειμαι αδιακριτος; Χαιρετισμους.
  3. Μετα απο πτωση, χτυπηθηκε το πανω μερος του σωματος μια Gibson Les Paul (Custom shop, Historic reissue '57 του 2010) και θα ηθελα να την επισκευασω. Σε ποιο βαθμο μπορει να επανελθει; Καμία προταση για το ποιος μπορει να το αναλάβει στην Αθηνα; Ευχαριστω πολυ!
  4. Το μόνο "εξ'ορισμού" γεγονός αποτελεί η εγγενώς, αναμφισβήτητα, χαρισματική φωνή του, η οποία δεν τον κάνει και εξ' ορισμου μεγάλο τραγουδιστή... Άρα παραφράζοντάς σε: " .. αν και εξ'ορισμου μια και μιλαμε για, εναν δυνάμει απο τους μεγαλυτερους τραγουδιστες που εζησαν ποτε,σε ολο τον κοσμο..."
  5. Αυτα ειναι δικα σου συμπερασματα παντελως αυθαιρετα. Αν εσυ πιστευεις κατι τετοιο, προβλημα σου. Κανεις δεν υποστηριξε κατι τετοιο, πολλω μαλλον εγω. Δε σημαινει ομως οτι οποιος γραφει/κανει μουσικη ή ζωγραφιζει ειναι Μπετοβεν ή Ρεμπραντ αυτοματα. Και παλι ξεφευγεις. Δε συνεκρινα τιποτε. Απλως σχολιαζω επι του ορισμου του "αριστουργηματος". Εαν συνεκρινα, θα ελεγα οτι η κλασικη μουσικη ειναι αξιολογοτερη της ροκ ή της λαϊκης, το οποιο αλλωστε δεν το πιστευω. Αντιθετα, δε μπορω να δεχθώ οτι το 90% των τραγουδιων του Στελιου ειναι αριστουργηματα, οπως ειπες. Ειναι υπερβολικο. Και σιγουρα ουτε ο ιδιος θα το πιστευε. ΟΚ και συμφωνω. Αλλα η θεση σου αυτη απεχει πολυ απο την προηγουμενη, ητοι ότι το 90% αυτών που τραγούδησε ο Στελιος ειναι αριστουργηματα ;D Και τι σε πειραζουν οι αμπελοφιλοσοφιες; Συζητηση κανουμε. Δεν βγαζουμε απαραβατους κανονες αισθητικης.
  6. Κανενα προβλημα. Εαν δεν ειναι η Notre Dame, τοτε θα ειναι το Taj Mahal, ο Παρθενωνας, οι πυραμιδες της Αιγυπτου κοκ. Αλλα σιγουρα οχι τα κτιρια του Βωβου. Αντιστοιχα, για τα αριστουργηματα του Superfunk. Καλα ειναι στα μετρα τους. Οπως ειναι και χιλιαδες αντιστοιχα καθε λαου, τα οποία και απολαμβανουμε κατά βούληση. Καμία αντίρρηση. Αλλα εαν μιλαμε για δημιουργιες που ξεπερνουν το ανθρωπινο μετρο τοτε η λιστα των "αριστουργηματων" γινεται πολυ μικρη. Αυτο εννοώ. Κατ' εμέ, βέβαια και σε καθε περίπτωση. ;)
  7. Πράγματι. Αλλα έιμαστε και εμεις. Και αυτο διαφοροποιει μια δημοκρατια απο μια μπανανια. Οι Γερμανοι συντηρούν και με δημοσιο χρημα το Rockpalast πανω απο 30 χρονια, το BBC παραγει εκπομπες για το Kraut Rock κλπ. Δεν ειναι μειοψηφία οι οπαδοί του Kraut Rock στην Αγγλία; Σίγουρα ναι. Αλλά έχουν δικαίωμα στην κρατική τηλεόραση όσο και οι λοιποί. Η μονοπώληση του 99,99% των πάντων από ένα και μοναδικό ύφος με 5-6 παραλλαγές (μουσικής στην περίπτωσή μας) σε 'ολα τα επίπεδα και όλα τα μέσα τυφλώνει, βάζει παρωπίδες και ευνουχίζει. Απαράδεκτο και αντιδημοκρατικό, στην καλύτερη περίπτωση.
  8. Αυτο ασε να το κρινει ο χρονος. Μην ξεχνάς ότι από την εποχή της πρώτης εκτέλεσής της, η 5η του Beethoven κατα μεσο ορο παιζεται καθημερινα ζωντανά σε καποιο μερος του κόσμου. Αν μιλαμε για αριστουργηματα. Βαλε τοτε μαζι τα κτιρια του Βωβού με την Notre Dame. Ελεος!!!!!!!!!
  9. Εστειλα ηδη στους διοργνανωτες που εφεραν τους ΖΖ Τοπ. Εαν μου πειτε τα επωνυμια αλλων διργανωτων, θσ στειλω και σε αυτους.
  10. Σχετικα με την ιστορια του Κλαπτον στην Αθηνα το Σεπτ/Οκτ 1965, εχει κανει ο ιδιος αναφορα στην προσφατη βιογραφια του αλλα με λεπτομερεια αναφερεται και στο μοναδικο βιβλιο Strange Brew. Για την ιστορια, κανεις δεν του εκλεψε τιποτε. Απλως ο Κλαπτον θελησε να φυγει εσπευσμενως για την Αγγλια αθετώντας τις συμβατικες του υποχρεωσεις εναντι του Igloo club και, φοβουμενος μην τον κυνηγησουνε (στην κυριολεξια), συνεννοηθηκε με ενα μελος του συγκροτηματος (τον οποιο και ευχαριστει στο βιβλιο του!) και διεφυγε απο την πισω πορτα παιρνοντας μαζι του ο,τι μπορουσε, ητοι την περιφημη Beano Les Paul του (με την οποια ηχογραφησε το all time classic LP με τον Mayall και η οποία εκλαπη λιγο μετα στην Αγγλια και φημολογειται οτι αλλαζει χερια για 1-2 εκ $+) και αφηνοντας τον ενισχυτη του (ποιος το εχει αραγε) στην Ελλαδα. Στη βιογραφια του αναφερεται με νοσταλγια στα " ελληνικα" χρονια του. Εαν υπαρχουν αλλες σχετικες πληροφοριες επι του θεματος, θα ημουν ευγνωμων.
  11. Βερολίνο!! Ετσι εξηγούνται όλα. Αρα ο Στελιος, ο Γρηγότης et al. είναι το folklore για εσενα... Ας ειχες το overdose των εν Ελλάδι και θα μας καταλαβαινες.
  12. Μπορει να βγηκαν αλλά το θεμα μου είναι ότι έμειναν. Αλλά περί γούστου... Διαφωνώ, για το θέμα της "ισχνής" μειοψηφίας. Μάλλον δεν γνωρίζεις το θέμα καλα.
  13. Συμφωνω απόλυτα. Αλλά όταν βλεπεις πχ. το Half Note να επιζεί για 30 χρόνια, χάριν βέβαια του μερακίου των ιδιοκτητών του και μόνο, συμπεραίνω ότι οι μη-σκυλαδικες εκδηλώσεις δύνανται να αποφέρουν κέρδη (ίσως όχι - αλλά δεν ειμαι και τοσο σίγουρος - όσο των σκυλολογικών). Αρκει να υπηρχαν διοργανωτές με μεράκι για το είδος.
  14. Μαλλον δεν θελεις να αντιληφθεις τί εννοώ. Γραφοντας Juniors ο κάθε νοήμων άνθρωπος όπως κι εσύ αντιλαμβάνεται ότι περιλαμβάνεται όλο το 60s σκηνικό. Εάν εσύ τώρα προτιμάς το Στελιο και το Γρηγόρη από τους Beatles είναι δικαίωμά σου φυσικά. Και φυσικά δεν εννοώ ότι οι Juniors ήταν Beatles. Ούτε νότα τους δεν εχω ακουσει, σημειωτέον.
  15. Η πληθυσμιακη διαφορα ειναι ακομη μεγαλυτερη. Πηγαινοερχομαι στην Πολη αρκετα συχνα για δουλεια, και οι Τουρκοι συναδελφοι μου λένε οτι ο πληθυσμος αγγιζει πλεον τα 20 εκ!! Καθε χρονο συρρεουν απο την Ανατολία 1 εκ χωρικοι. Αυτοι σιγουρα δεν θα πανε στον Clapton ;) for the record: Η Αθηνα ειναι πληθυσμιακα μια μητροπολη των 5-6 εκ. Το προβλημα δεν ειναι εκει. Αφου παιζει στο Μοναχο του 1 εκ ή στην Αμβερσα των 500 χιλ, στο Μαλμε των 250 χιλ κλπ.! Το προβλημα οπως ολοι γνωριζουμε ειναι οτι στη χουντικη/μετα-χουντικη Ελλαδα τη θεση των ροκ καλλιτεχνών εχουν παρει τα σκυλολογια. Η αστικη νεολαια των 60s πηγαινε στο Igloo club κοκ να δει Juniors κλπ και οχι στα αναλογα λαικα κεντρα της εποχης. H χουντα τα εκοψε αυτα συρριζα και τα 80s έδωσαν τη χαριστικη βολή με την "απενοχοποίηση" των λογής λογής Πανταζηδων. Η συνεχεια προφανής και η περιθωριοποίηση στης χωρας μας σχετικα με το ροκ κλπ. δεδομενη πλεον. Φυσικα δεν μπορω να πιστεψω οτι δεν γεμιζουμε "ταξί". Αποδειξη οι σχεδον sold out AC/DC και τοσα αλλα παραδειγματα. Αρκει να υπηρχαν οι διοργανωτες που θα επενέδυαν εκτος σκυλολογιού. Ας ελπισουμε να προστεθει και η Αθήνα λοιπόν στην περιοδεία τους!
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου