Προς το περιεχόμενο

stavros_d80

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    1.493
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

202 Excellent

1 Follower

Σχετικά με τον stavros_d80

  • Rank
    Star

Bio

  1. και τα 2 επιτρέπουν να φέρεις δικό σου εξοπλισμό και τα στούντιο και τα προβάδικα δεν υπάρχει κάποιος γενικός κανόνας όμως (εκτός από το ότι απαγορεύεται το κάπνισμα και οι καφέδες) το καλύτερο είναι να πάρεις ένα τηλ ή ακόμη καλύτερο να πας να δεις τον χώρο από κοντά. τα στούντιο είναι πιο κατάλληλα για ηχογραφήσεις/mix/mastering τα προβάδικα για πρόβες μπορεί όμως και αυτά να παρέχουν υπηρεσίες ηχογράφησης (booth)... μπορεί και όχι ανάλογα τον χώρο και τι χρεώνει/ώρα. αν θες πες μας και σε ποια περιοχή ψάχνεις...
  2. Αυτός μαζί με τον Τάκη Μάσχο εκπροσωπούν μια γενιά ολόκληρη....
  3. stavros_d80

    "Ωδη Στην Πορδή" (New Song)

    10 χρόνια πριν θα ήταν track σε album Πλοκάμι του καρχαρία....
  4. άλλο η είσοδος sustain, άλλο η volume/expression η οποία μπορεί να είναι και assignable τουλάχιστο στα synth/workstation αυτό ισχύει... ποιό μοντέλο midi keyboard έχεις? λογικά θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις διαφορετική είδοσο πεταλιού.
  5. Πριν ένα μήνα ήμασταν στα backstage και μιλούσαμε στη περιοδία του με τον Πορτοκάλογλου.... rip στον Λαυρέντη έβγαλε πολλά κομάτια και έγραψε μεγάλη ιστορία με τους Τερμίτες....
  6. νομίζω επειδή είναι αρχάριος καλό θα ήταν να είχε την ταινία μπροστά του να παίζει-μελετήσει και να χτίσει τη μουσική επάνω στις σκηνές με καθημερινή εργασία 4-6 ωρών πχ αυτό που λες είναι για πιο προχωρημένο στάδιο μουσικών που ήδη έχουν ασχοληθεί με το άθλημα.
  7. Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με μουσική για ταινίες αλλά από τα λίγα που ξέρω θα πρέπει να βρεις ένα κυρίως θέμα και εκεί πάνω να χτίσεις παραλλαγές ανάλογα τις σκηνές. από εκεί και πέρα η μουσική πάει ανάλογα τη ροή, τις εναλλαγές σκηνών (στο πόσο γρήγορα αλλάζει το καρέ δηλ) και το είδος της σκηνής αν είναι action, mellow,sad, intro, pass σε άλλη scene οπότε καλή έμπνευση με όλα αυτά!
  8. stavros_d80

    Tell me why

    καλό είναι αλλά δεν έχει hammond... (τώρα όμως έχει) είπε ο Raymond Manzarek Tell me why hammond.MP3
  9. Soundcloud εδώ και 10 χρόνια! πριν το sc ανέβαζα στο myspace για όσους ο θυμούνται. λίγα πράγματα σε youtube κυρίως από μπάντες για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι... έχω ακόμη όριο στο free δεν γράφω τόσο συχνά κομάτια όταν γράφω ανεβάζω
  10. εκεί έχει να κάνει πιο πολύ με midi και sequencing και λιγότερο με live, πολλά πράγματα δηλ είναι προετοιμασμένα από πριν... ο Vangelis από μόνος του είναι μια κατηγορία με custom midi switches και ο Jarre και αυτός έκανε πράγματα 40 χρόνια μπροστά αν κάτσεις και μελετήσεις το πως παίζουν ο καθένας θέλει ο καθένας από ένα θρεντ ανάλυση!!! πολύ ευχαρίστως να αναλύσουμε Jarre&Vangelis αλλά σε άλλο θρεντ όχι εδώ.... εδώ ας το κρατήσουμε απλό: πως μπαίνει ένας ντράμμερ σε bpm arpegiator άντε μέχρι πως μπαίνει σε sample bpm... άντε και τι είναι το pad Konstantinos Dritsas εξήγησε του παιδιού τι είναι το pad χωρίς να κάνεις ανάλυση analog modeling ,sampled waveforms, VariPhrase technology και COSM
  11. πήγαινε στον Βέρτη στο λάιβ ή Οικονομόπουλο ή Πάολα και κάτσε δίπλα στον πληκτρά και παρατήρησε πως παίζει και θα καταλάβεις πως λειτουργούν όλα! επίσης μπορείς να ζητήσεις άδεια και να πας σε πρόβα τους και να παρατηρήσεις πως παίζουν απλά μην τους ενοχλείς γιατί είναι επαγγελματίες και δεν θέλουν να τους τα πρήζεις... τέλος υπάρχει και το youtube με ένα ζευγάρι καλά ακουστικά από λάιβ μπορείς να καταλάβεις πολλά πράγματα για το πως δουλέυουν 2 πλήκτρα μέσα σε μια ορχήστρα και γιατί έχουν 2 κ 3 όργανα όπως και τι είναι οι ορολογίες που έγραψα...
  12. μίλα στον τοίχο μπορεί να σ'ακούσει... εδώ κανείς τον χαβά τους τα χουμε πει χίλιες φορές. υπάρχουν περιπτώσεις σε τιμές απόλυτα φυσιολογικές πχ Kronos στα 1,500 μπορεί να μη φεύγει γιατί κάποιος δεν έχει να τα δώσει και υπάρχουν και περιπτώσεις 01W/FD με αλλαγμένη οθόνη στα 600 πχ οπότε απλά κάποιοι ψάχνουν θύματα ή μη γνώστες για να αδειάσουν αποθήκες. εκτός από τα γενικά η προσφορά δημιουργεί τη ζήτηση, δικαίωμα ας πουλάνε όσο θέλουν κτλ κτλ παραδοσιακά η ελλάδα πάντα ήταν ακριβή αγορά στα μεταχειρισμένα synth σε σύγκριση με το εξωτερικό δεν είναι κάτι καινούργιο το βλέπω εδώ πάνω από 20 χρόνια οπότε το έχω συνηθίσει.... συνηθισέ το και συ δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι...
  13. Τα 2 είναι για ευκολία& χρηστικότητα επάνω στο λάιβ ανάλογα τις απαιτήσεις του προγράμματος. όταν έχεις ένα πρόγραμμα το οποίο πρέπει να μπει εισαγωγή πιάνου πχ θέλεις όλη την έκταση του κλαβιέ για την εισαγωγή του πιάνο, δεν μπορείς να το έχεις split και να κάνεις glissando μετά μπορεί να μπαίνει ένα άλλο όργανο ένα pad, βιολιά, ένα φλαόυτο οτιδήποτε οπότε χρειάζεσαι το άλλο για να παίξεις άλλα μέρη κατευθείαν χωρίς παύσεις ανάμεσα ή να παίζεις και τα 2 ταυτόχρονα ( πχ στο ένα pad και στο άλλο ένα φλάουτο) έπειτα φαντάσου να είναι πιο πολύπλοκο, να υπάρχουν samples, drum tracks, προηχογραφημένα tracks, ή να υπάρχουν λούπες mac από pro tools ή οτιδήποτε και να χρειάζεται να στέλνεις click out σε ντράμμερ.... κ μπορεί και χειρότερα!!!.... έτσι δουλεύουν όλες οι σύγχρονες μπάντες. εγώ πχ χρησιμποποιώ το ένα σαν drumachine για το κύριο πρόγραμμα και το δεύτερο για πιάνα, βιολιά και samples. φίλοι μου που δουλεύουν σε πίστες μπουζούκια -full band-συνήθως έχουν ένα πιάνο (kurzweil/nord) και ένα σολιστικό για ήχους (συνήθως Korg Triton ή Kronos) αλλά ξέρω και περιπτώσεις που παίζουν και το μπάσο διότι δεν υπάρχει μπασίστας! Τώρα όλα αυτά που σου είπα πιο πάνω φαντάσου τα Χ2 να υπάρχουν δηλ 2 πληκτράδες σε άνα σχήμα και να πρέπει να μοιραστούνε μέρη.... οπότε καταλαβαίνεις τι γίνεται! επίσης ανάλογα τη περίπτωση μπορεί όργανα να κοντρολάρουν άλλα πράγματα μέσω midi.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.