Προς το περιεχόμενο

pipityri

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    1.276
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    4

pipityri ήταν Μέλος της ημέρας 16 Αυγούστου

pipityri είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

530 Good

11 Followers

Σχετικά με τον pipityri

  • Rank
    Star

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Gear List
    Gibson Les Paul Custom
    Fender Stratocaster Midi Ready,Mexico
    Godin XLSA
    Dean Hardtail Doubleneck Fretted/Fretless (mod by P. Economakis)
    Martin OMC 16RE Aura
    Nonis (Gypsy Jazz Acoustic)
    AC Fairbanks CO Mandolin


    Vox AC4 Stack
    Lopek-custom made 2x100 power amp&cabs, made by Christos Papadopoulos
    Pignose
    Creat-G60

    Shur Riot
    Saymour Duncan Twin Classic
    Morley Power Wah/Volume
    Boss NS-2
    Boss-CE3
    Boss-CS2
    Boss-RC2

    Roland VG8
    Roland GR33

    Dragonheart picks

    Ernie Ball Slinky 0,9 (Fender) O,10 (Les Paul/Godin/Fretted Dean) 0,11 flatwound (Fretless)
    Martin Custom Light/Elixir 0,11 (Martin)
    Argentine(Nonis)

    George L cables
  • Day job
    Μουσικός
  • Facebook
  • Soundcloud
  • Τόπος
    Αθήνα

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

1.502 προβολές προφίλ
  1. pipityri

    Jaco

    Το παρασκήνιο πίσω από αυτό είναι ιδιαιτέρως λυπηρό. Ο Jaco εκείνη την περίοδο ήταν άστεγος-ζούσε σε ένα ανοιχτό γήπεδο μπάσκετ και ζητιάνευε. Η παραγωγή του έκλεισε ένα δωμάτιο σε ξενοδοχείο για τρεις μέρες πριν τα γυρίσματα, ώστε να κάνει μπάνιο και να σιγουρέψουν πως θα έμενε νηφάλιος. Τον βλέπεις να παίζει και είναι τόσο, μα τόσο απίστευτος. Θυμάμαι ξεκάθαρα την πρώτη φορά που το είδα-ήταν και η πρώτη ή δεύτερη φορά που έβλεπα και άκουγα τον Scofield. Δεν ξεχνιούνται αυτά.
  2. Στην πρόσφατη κουβέντα με αφορμή το ντουέτο Mac/Meola ανέφερα το cd/dvd από το live των Mac/de Lucia στο Montreaux το 1987. Εδώ είναι μια μικρή γεύση. Εκπληκτική εκτέλεση του Spain, με αμφότερους στα ντουζένια τους και με τρελά κέφια.
  3. Δεν το ήξερα αυτό, αν και δεν εκπλήσσομαι. Προσωπικά, προτιμώ όταν Paco και Mac παίζουν οι δυο τους. Πριν μερικά χρόνια έβγαλε ο Mac ένα cd/dvd από το live τους στο Montreaux το 1987, το οποίο είναι απίστευτο. Απίστευτο....
  4. Ντάξει, τα περί αμπαλοσύνης είναι δικά σου. Επιπλέον, δεν μίλησα για θέματα μίξης-δεν κατέχω-αλλά για θέματα ενορχήστρωσης. Και, πέραν της πλάκας, αν θέλεις να στήνεις τα κομμάτια όπως το κάνεις-που, φαντάζομαι αυτό θέλεις και όντως έχουν μια συγκεκριμένη ταυτότητα "δικιά σου"-θεωρώ πως θα πρέπει να κοιτάξεις λίγο το θέμα της διαφοροποίησης μελωδίας-συνοδείας(δηλαδή των αρπισμών) ως προς το ηχόχρωμα: υπάρχουν πολλά πράγματα με παρόμοιο ήχο, στριμωγμένα σε μικρό χώρο, που διεκδικούν την προσοχή του ακροατή. Αν οι αρπισμοί ήταν, ξέρω γω, στην ακουστική ή αν τα θέματα τα έπαιζε κλαρίνο, θα υπήρχε αρκετή διαφοροποίηση ώστε να βγαίνει η μελωδία μπροστά χωρίς δυσκολία. Και κάτι ακόμα-αυτό που έχει σημασία είναι πρωτίστως το θέμα, η μελωδία. Εχεις μια τάση να τους βγάζεις πολύ μπροστά, λες και είναι κάτι πολύ σημαντικό-δεν είναι, είναι δευτερεύον στοιχείο, συνοδευτικό. Βέβαια, και αυτό είναι πολύ σημαντικό, τίθεται το ζήτημα του προσωπικού οράματος, της "καλλιτεχνικής άποψης" που είπε και ο φίλος τις προάλλες. Επ΄αυτού δεν έχω κάτι να πω, αλλά το σχόλιο σου για μία από τις μεταγενέστερες εκδοχές του κομματιού σε σχέση με το πιάνο που "ήταν δυνατό στην μίξη", με κάνει να πιστεύω πως μάλλον ακούμε τα πράγματα πολύ, πολύ διαφορετικά. Εκείνο που δεν είναι θέμα άποψης είναι το ότι τα τύμπανα πρέπει να παίζουν στο μέτρο που είναι το κομμάτι. Ναι, θα μου πεις, αλλά τι γίνεται αν θέλω να το κάνω επίτηδες, δεν μπορώ να έχω, ξέρω γω, πολλυρυθμίες κλπ κλπ. Φυσικά, φτάνει να γίνεται με πρόθεση και να επικουρείται και από άλλα στοιχεία στο τεμάχιο, ώστε να μην ακούγεται σαν λάθος. Και, εν πάση περιπτώσει, μιλάμε για ροκ μπαλάντα και έχουμε μια γενική εικόνα για το τι περιμένουμε να ακούσουμε και τι όχι.
  5. Ένα πολύ αστείο-και ενδεικτικό- περιστατικό είχε περιγράψει ο Meola.Κατά την διάρκεια των προβών, ο Mac ήταν τελείως κάθετος στη χρήση guitar synth στο project-ένας τομέας στον οποίο και δύο έχουν έργο να δείξουν-και είχε κάνει ξεκάθαρο, σε όλους τους τόνους, πως το τρίο θα έπαιζε εξ΄ολοκλήρου ακουστικά. Έρχεται η ώρα του πρώτου live και σκάει ο Mac με όλο το σύστημα-Photon synth κλπ. Κάγκελο, ο άλλος. Τέτοια ωραία....
  6. Το είχαν πει και σε συνεντεύξεις, εκείνη την εποχή. Τεράστια egos, αντιλαμβάνεσαι.
  7. Σόρυ γιατρέ μου, αλλά δεν μπόρεσα ν΄αντισταθώ.  🙂

     

     

     

  8. Πολύ ωραία εκτέλεση-από εκείνη την παράξενη reunion περιοδεία. Δεν τα πήγαιναν καθόλου καλά μεταξύ τους αυτοί οι δύο, κάτι απολύτως εμφανές όταν έπαιξαν στον Λυκαβηττό. Ήμουν μπροστά στη σκηνή-με το κασετοφωνάκι δίπλα στα πόδια του Mac-και η ένταση ανάμεσα τους ήταν πολύ έντονη. Το παίξιμο, βέβαια, ήταν καταπληκτικό-ειδικά του Mac και του Paco. Το φλαμένκο είναι από τις μεγάλες αγάπες του Mac, από τότε που ήταν πιτσιρίκι. Έχει μιλήσει πολλές φορές για το πόσο τον σημάδεψε όταν άκουσε μια άλλη του μεγάλη αγάπη, τον Miles, να κάνει το Sketches Of Spain. Και, σίγουρα , η σχέση του με τον Paco, με τον οποίο υπήρξαν στενοί φίλοι, τον επηρέασε. Φυσικά, όπως και με την άλλη του μεγάλη αγάπη και επιρροή, την Ινδική μουσική, χρησιμοποιεί όλα τα στοιχεία με τους δικούς όρους.
  9. pipityri

    Minutes fly

    Διαμαντάκι. Ότι είπε και ο @gmoukou .
  10. @yameth Ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Βοηθάει να είναι όλα τα σχετικά μαζεμένα σ΄ένα μέρος. 

      • Like 1
      • Ευχαριστώ 1
    1. yameth

      yameth

      Ευχαριστώ πολύ @pipityri

      Θα προσπαθήσω να προσθέτω κάθε σχετικό επίσημο νέο απο τις αρχές.

      Αν μου διαφύγει κάτι παρακαλώ βοηθήστε.

        • Like 2
  11. Είσαι σίγουρος πως σιγοτραγουδούσες αυτήν την μελωδία και όχι το Desafinado?
  12. Ναι, έχεις απόλυτο δίκιο. Πιο συγκεκριμένα, το νέο limited edition μοντέλο, Photis' Guitar Arpeegio De-Emphasizer. Χαμός στο NAMM. ΧΑΜΟΣ.
  13. Νομίζω πως όλα θα λυθούν με τη χρήση του κατάλληλου εφέ, την κατάλληλη στιγμή. Φυσικά μιλάω για το Arpeggio De-Emphasizer. Είναι λίγο ακριβό, αλλά χαλάλι, θα τσοντάρουμε κι εμείς.
  14. Λατρεμένος. Κάποιοι από τους δίσκους του είναι ανάμεσα στους πιο αγαπημένους μου ever. Ευτυχώς πρόλαβα να τον δω live. One of a kind.
  15. Μια χαρά παίζεις, με ευαισθησία και όμορφες ιδέες. Απλά, πρέπει να βρεις τους χώρους σου σε ένα σύνολο, πράγμα που μάλλον προυποθέτει να παίζεις λιγότερα αλλά πιο σίγουρα. Θα μου πεις..."μ΄αφήνει ο άλλος ο πορωμένος που πρέπει ντε και καλά να γράψει 42 layers με κιθάρες που κάνουν αρπισμούς...?.." και θα' χεις και δίκιο.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.