Προς το περιεχόμενο

Jazzjoker

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    4.242
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    10

Jazzjoker ήταν Μέλος της ημέρας 10 Νοεμβρίου 2019

Jazzjoker είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

983 Excellent

5 Followers

Σχετικά με τον Jazzjoker

  • Rank
    Ενωμοτάρχης

Bio

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

2.782 προβολές προφίλ
  1. Πολύ ωραία και ενδιαφέροντα όλα αυτά που γράφεις αλλά με τα παραπάνω διαφωνώ. Ένα score για μια σκηνή σειράς, το 99,9% των θεατών θα το ακούσουν μόνο μία φορά και θα το έχουν ήδη ξεχάσει στην επόμενη σκηνή. Οπότε πιστεύω ότι αν θέλει κάποιος να κάνει μια επιτυχή μουσική επένδυση εικόνας υπό αυτές τις συνθήκες (ειδικά για action scene), πρέπει να ξεκινάει με δεδομένο ότι είναι για one pass. Ό,τι άκουσαν άκουσαν οι θεατές, απειροελάχιστοι είναι αυτοί που θα γυρίσουν πίσω και μηδέν θα ενδιαφερθούν για το τι και πώς, ανεξάρτητα του τι σκέψη και δουλειά έριξες εσύ από πίσω.
  2. Μου άρεσε πολύ αυτό που έκανες στο 1:15 με την κάτοψη αλλά θεωρώ ότι από εκεί και πέρα που είναι το peak της δράσης, ήσουν υποτονικός. Ειδικά στις σκηνές μέσα στο αυτοκίνητο. Επίσης η πρώτη έκρηξη που στο κλιπ αποτελεί τη μία κορύφωση, δεν έχει καμία αντιστοίχηση μουσικά. Από το 3:00 όμως περίπου και μετά, ξαναπιάνεις ρυθμό αλλά τον ξαναρίχνεις στη δεύτερη έκρηξη που και πάλι δεν είχε μουσική αντιστοίχηση.
  3. Το δικό σου μου άρεσε μουσικά και στέκεται αυτόνομα σαν κομμάτι. Κατά την άποψή μου όμως έπασχε σε 1-2 σημεία ως επένδυση του συγκεκριμένου κλιπ καθώς δεν ακολούθησε τα ups and downs της δράσης. Όσον αφορά το νικητή, νομίζω ότι βράβευσαν την τρεντιά του πράγματος καθώς σε πολλά επίπεδα αισθητικής ζούμε μια προσαρμοσμένη επανάληψη της δεκαετίας του 80 και ειδικά στα soundtracks, το ύφος παίζει πολύ. Η επένδυση καθεαυτή απολύτως αδιάφορη και η συνάφειά της με το κλιπ, σχεδόν ανύπαρκτη.
  4. Jazzjoker

    TWANG ATTACK:La Luna En Tu Mirada

    Έξοχον, μπράβο και στους δύο.
  5. Η συγκεκριμένη αναστροφή χρησιμοποιείται κατά κόρον και στο blues. Ο υπολογισμός του root είναι εύκολος αν σκεφτεί κανείς ότι σε ένα δακτυλισμό dom9 με το root στη μπάσα μι, βγάζουμε τον μέσο από την τονική και τον μεταφέρουμε στην 9η ενώ ο δείκτης που ήταν στην 9η μεταφέρεται στη μεγάλη 3η στη λα χορδή. Π.χ. για ένα A9: από 5x545x πάμε σε x4545x
  6. Είναι ο συγκεκριμένος δακτυλισμός που πόσταρε ο dim στο αρχικό ποστ που δεν έχει τονική.
  7. Ναι διαφέρουν οι ορισμοί. Όχι ότι έχει καμία σημασία αλλά εγώ "διδάχθηκα" ότι το chord solo είναι σόλο κιθάρα που παίζει την εναρμονισμένη μελωδία. Τώρα οι μαγκιές που ξεκίνησε o Montgomery και συνέχισαν και διάφοροι άλλοι αλητήριοι, παραμένουν στο πεδίο του σκέτου σόλο.
  8. Έχω μια βερσιόν του polka dots and moonbeams με κάτι ωραία voicings με ανοιχτές.
  9. Εξάχορδα ακόρντα μόνο σε chord solo και ακουστική στην παραλία πυξ-λαξ.
  10. Δεν υπάρχει αντικειμενικό what one deserves και σίγουρα όχι στην τέχνη. Αν με ρωτάς, το έχω δηλώσει πολλάκις ότι είμαι μέγας φαν του ενός και ο άλλος δε μου λέει σχεδόν τίποτα αλλά αυτό είναι η δική μου αισθητική.
  11. "Και αυτός" είναι νομίζω η μόνη απάντηση που θα μπορούσε να δοθεί στο ρητορικόν ερώτημα. Σύμφωνοι απλά εδώ γίνεται σιωπηλή σύγκριση με τον Μποναμάσα.
  12. Ποιο είναι το (μη ρητορικό) ερώτημα;
  13. Φυσικά και είναι από τα πρώτα ονόματα απλά ανήκει σε προηγούμενη γενιά και δεν έκανε ποτέ πολύ μεγάλη εμπορική επιτυχία. Τα έχουμε ξαναγράψει για τον Cray, είναι τεράστιος παίκτης/τραγουδιστής/συνθέτης.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.