Προς το περιεχόμενο

Jazzjoker

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    3.982
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    5

Jazzjoker ήταν Μέλος της ημέρας 14 Ιουνίου

Jazzjoker είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

513 Excellent

4 Followers

Σχετικά με τον Jazzjoker

  • Rank
    Ενωμοτάρχης

Bio

  1. Jazzjoker

    Sometimes I Don't Mean To

    Σούπερ φανκορίφ, ωραία μπασογραμμή και ήχος. Κατά τη διάρκεια όμως το πλακώνεις στα σύνθια, αλλάζεις και τα τύμπανα και χάνεται το γκρουβ. Imo πρέπει να χτίσεις πάνω σε αυτό με το οποίο ξεκινάς γιατί εκεί είναι όλο το ζουμί.
  2. Εγώ αρχικά διάβασα Νάκας them all.
  3. Με ενδιαφέρον διάβασα τις απόψεις των συναδέλφων από πάνω και παραθέτω και τη δική μου οπτική: Κατ' αρχήν δεν συμφωνώ με τον τίτλο του thread και την ερώτηση. Αυτή η αγγελία δεν έχει κάτι το "ελληνικό", αν υπάρχει δηλαδή κάποιο τέτοιο ποιοτικό χαρακτηριστικό ας πούμε στον κόσμο της αναζήτησης μουσικών. Με άλλα λόγια θεωρώ ότι θα μπορούσε αυτούσια να υπάρχει σε οποιοδήποτε site μουσικών ή μη αγγελιών οποιασδήποτε χώρας του κόσμου. Στην ουσία ο συντάκτης αναζητά session μπασίστα τον οποίο όμως δεν θα πληρώσει με κάποια εξαρχής συμφωνία (εκτός κι αν κατ' ιδίαν υπάρχει άλλη πρόταση). Θεωρώ ότι εννοείται ότι από τα κέρδη των όποιων δραστηριοτήτων της μπάντας, το νέο μέλος θα πάρει το ποσό που του αντιστοιχεί. Συνχεχίζοντας: Νομίζω ότι το "όντας απογοητευμένος" εξηγεί το υπόλοιπο, αν μου επιτρέπεις, αυθαίρετο συμπέρασμα. Δηλαδή εσύ απογοητεύτηκες για τους λόγους σου, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι οι μουσικοί εν γένει δεν θέλουν τις συνεργασίες. Μπάντες δημιουργούνται και αλλάζουν μέλη συνέχεια και ειδικά στην μικρή Ελλάδα είμαστε λίγο σαν συγκοινωνούντα δοχεία, τουλάχιστον μέσα στο ίδιο μουσικό είδος. Τα μέλη πάνε κι έρχονται και μετά από κάποια χρόνια στην "πιάτσα" καταλήγεις να έχεις παίξει κατά καιρούς με πάρα πολλούς μουσικούς του χώρου σου. Δεν είναι καθόλου ελληνικό φαινόμενο χωρίς να έχω καμιά καούρα να υπερασπιστώ την ελληνική πραγματικότητα, μουσική ή μη. Ο αρχηγός/συνθέτης/ιδρυτής έχει την πρωτοβουλία να συγκεντρώσει τα μέλη της μπάντας. Το τι ζητά είναι αποκλειστικά δικό του θέμα και καλά θα κάνει να το δηλώσει εξαρχής (όπως κι ο συντάκτης της αγγελίας). Από εκεί και πέρα η "αγορά" θα δείξει κατά πόσο μπορεί να ανταποκριθεί στις προσδοκίες του με προτάσεις. Π.χ. σε έναν μικρό πληθυσμό όπως ο δικός μας, μια εξαιρετικά απαιτητική αναζήτηση, μπορεί να μην αποφέρει καθόλου καρπούς. Όσο αυξάνεται το δείγμα στο οποίο κανείς απευθύνεται όμως, αυξάνονται και οι πιθανότητες να βρει ακριβώς αυτό που ζητά. Όσον αφορά την ελληνική πραγματικότητα, το μόνο που αναγνωρίζω ως ελληνικό χαρακτηριστικό στον χώρο, είναι μια εξαιρετικά διαδεδομένη ασυνέπεια. Και το λέω γιατί αυτό το χαρακτηριστικό είναι πολύ κοινό σε όλους τους επαγγελματικούς και μη χώρους στην Ελλάδα. Η ασυνέπεια που προσωπικά συναντώ πάρα πολύ συχνά, ξεκινά από το να αγνοεί (ή ακόμα και να μην διαβάζει) κανείς τους όποιους όρους μιας αγγελίας μέχρι να μην είναι ποτέ διαβασμένος ή στην ώρα του. Το τελευταίο ειδικά, κυρίως στο χώρο των μη αμοιβόμενων/ερασιτεχνών μουσικών είναι κάτι σαν παράδοση. Δηλαδή αν πας στην ώρα σου μπορεί και να κινήσεις υποψίες. Όποτε χρειάστηκε να βάλουμε αγγελία με την μπάντα μου για να βρούμε νέο μέλος, έπεσα σε αυτή την ιδιαιτέρως κοινή συμπεριφορά κι εξηγούμαι: Επειδή κατ' αρχήν το θέμα της μουσικής είναι για μένα κάτι παραπάνω από χόμπι και δευτερευόντως επειδή είμαι ψυχαναγκαστικός, οι αγγελίες που κατά καιρούς έχω συντάξει είναι "σεντόνια" και αναφέρουν συγκεκριμένες απαιτήσεις. Όχι κάτι εξεζητημένο φυσικά αλλά π.χ. όταν γράφω "απαραίτητη προϋπόθεση η ύπαρξη αρκετού ελεύθερου χρόνου για μελέτη και πρόβες" το εννοώ και δεν το βάζω επειδή είναι της μόδας ξέρω γω. Από τα αποτελέσματα της εκάστοτε αναζήτησης είμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι ένα ποσοστό τουλάχιστον 50% αυτών που ανταποκρίνονται, δεν διαβάζουν καν τι γράφει το κείμενο. Ούτε που θυμάμαι πόσες φορές και με πόσα μέλη έχω ανατρέξει στην αρχική μου απαίτηση κι έχω εισπράξει βλέμα απόλυτης άγνοιας ή απλά αδιαφορίας. Το "έλα μωρέ τώρα" είναι το θέμα μας πριν από οτιδήποτε άλλο πιστεύω.
  4. Υπάρχει προσβλητικό παίξιμο. Είναι εκείνο που, όσο μεγάλος τεχνίτης κι αν είναι ο παίχτης, χρησιμοποιεί το όργανο για να ανέβει στα μάτια των άλλων και για να αποδείξει πράγματα. Και η προσβολή δεν αφορά τον ακροατή αλλά το όργανο το ίδιο που είναι το μέσον.

     

    Δηλαδή άμα το σκεφτείς ο ρόλος του οργάνου είναι απερίγραπτα σημαντικός. Είναι η οδός ή η πόρτα αν θες που επιτρέπει την είσοδο του κόσμου των ιδεών στον υλικό κόσμο. Το 'χουμε συνηθίσει γι' αυτό δεν μας φαίνεται μεγαλειώδες αλλά σκέψου ότι ο ρόλος που επιτελεί το μουσικό όργανο είναι ό,τι πιο κοντινό υπάρχει στη μαγεία. Μεταφράζει αυτό που δε λέγεται σε γλώσσα που καταλαβαίνουν οι πάντες.

     

    Οπότε ας μην το προσβάλλουμε με φλυαρίες, ανοησίες, κομπλεξισμούς και δηθενιές. Δηλαδή, τα "μπράβο" και τα χειροκροτήματα θα ξεχαστούν σε μερικές ώρες. Η μουσική που αφήνεις πίσω σου θα μείνει για πάντα.

    1. vagelism

      vagelism

       Η προσβολή αφορά κατ εμέ πάντα κ μόνο τον παίκτη. Το όργανο ήταν κ θα είναι πάντα το μέσο. Είτε μιλάμε για μια πανάκριβη φεντερ είτε για μια κιθαρα από τα λιντλ.

      Δεν υπάρχει καμία μαγεία σε ένα μουσικό όργανο επίσης. Κολλημένα ξύλα είναι αν το καλοσκεφτεις. Όλα είναι στην τεχνική κ την ψυχούλα που βάζει ο παίκτης.

       Ο Χατζιδάκις άλλωστε έλεγε ότι ένα πιάνο αν δεν του δώσεις ψυχή είναι σαν ένα μεγάλο φέρετρο στην άκρη του δωματίου.

    2. Πνοή και Νύξη

      Πνοή και Νύξη

      Δεν υπάρχει όμως και μια λεπτή διαχωριστική γραμμή που ο καθένας την τοποθετεί εκεί που θέλει αυτός, ανάλογα με την αγνότητα, την εμπειρία ή τη θεώρησή του; Είτε ακροατής είτε μουσικός.

      Για μένα δεν τίθεται θέμα προσβολής του οργάνου αλλά ύβρεως. (θα μου πεις ύβρις πάνω κάτω είναι προσβολή).

      Ενδιαφέρον πάντως. Θα μπορούσες να δώσεις ένα παράδειγμα;

      Εμένα πχ, με ενοχλεί αυτός ο διαγωνισμός "αποσπασμάτων" τεχνικής ως προβολή στιγμιαίων επιτευγμάτων περισσότερο και όχι ως αγνή έκφραση μέσω της μουσικής. Ναι, για τα μονόλεπτα youtube μιλάω κυρίως.

    3. vagelism

      vagelism

      Προσωπικά όταν βλέπω τέτοιους παίκτες ,το φταίξιμο το ρίχνω στον παίκτη όχι στην Tama του η την fender του . Οπότε για μένα ούτε σε αυτές τις περιπτώσεις τίθεται θέμα ύβρεως. 

  5. Jazzjoker

    3 Live tracks

    Επειδή με αυτή τη ζέστη μόνο που σκέφτομαι κιθάρα ιδρώνω, είπα να βάλω τρεις παλιότερες ηχογραφήσεις από live με διαφορετικές συνθέσεις μελών της μπάντας μας η καθεμία. Δυο διασκευές κι ένα ορίτζιναλ λοιπόν. Βέβαια στο ένα έγινε μίξη από άνθρωπο με γούστο και γνώσεις (Longshadow) ενώ στα άλλα δύο έκανα εγώ πασαλείμματα. Βουαλά.
  6. Εγώ νιώθω αμόνια όποτε τον ακούω, είτε είναι πρόσφατο είτε παλιό, είτε με το ακουστικό τρίο, είτε με τους Μαχαβισνού είτε με την εκάστοτε μπάντα του. Ο άνθρωπος είναι τεράστιο κεφάλαιο στη μουσική του 20ου αιώνα.
  7. Jazzjoker

    Blues Summer Jam II-Major

    Έπρεπε να τα συνεχίσεις γιατί μας άρεσαν.
  8. Έκπληξη για μένα αυτός ο τύπος. Το άκουσα όλο χωρίς να έχω ανάγκη να κοιτάω το βίντεο και μετά το ξανάκουσα. Απόψης;
  9. Παίδες η σύγκριση με αμάξια δεν παίζει. Δηλαδή από στραβή κιθάρα δεν υπάρχει κίνδυνος να σκοτωθείς.
  10. Jazzjoker

    Blues Summer Jam II-Major

    Να 'μαι κι εγώ αργοπορημένος αλλά περίμενα να πέσει η θερμοκρασία. Τα bt που ανεβάζει ο Στάυρος τα βλέπω σαν challenge οπότε εδώ αποφάσισα να παίξω ακουστική (κουμπωμένη στον blues junior βέβαια) με thumbpick που το παλεύω τον τελευταίο καιρό. JJmajam.mp3
  11. Γύρισα σπίτι γύρω στις 7 εχθές και ήμουν σε κατάσταση αποσύνθεσης ενώ από ιδρώτα τα εμέλ ατελείωτα. Κοιμήθηκα 9 και ξύπνησα 7 σήμερα. Αυτές οι μέρες τέλη Ιουλίου - αρχές Αυγούστου είναι απλά απάνθρωπες, θα έπρεπε να μεριμνήσει το κράτος για όποιον θέλει να μεταναστεύει Αλάσκα για δυο εβδομάδες. Θα σας δω από κοντά στο επόμενο.
  12. Συμφωνώ με τον Ηλία και εξηγούμαι με τη σειρά μου: Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι εδώ έχουμε δύο από τους καλύτερους σύγχρονους ηλεκτρικούς κιθαρίστες, τουλάχιστον στο ευρύτερο είδος. Όμως κατά την ταπεινότατη άποψή μου, κατά περιόδους και οι δυο τους (όπως και πολλοί άλλοι) πάσχουν από αυτό που λέω εγώ "σεσιονίλα". Δηλαδή παίζουν τόσο πολύ και τόσο συχνά (από live και ηχογραφήσεις μέχρι παρουσιάσεις οργάνων/προϊόντων, online μαθήματα κλπ. Βασικά δεν πρέπει να σταματούν ποτέ) που κάποιες φορές το παίξιμο είναι είτε "διαφημιστικού" τύπου, είτε απλά διαδικαστικό. Και είναι απολύτως λογικό βέβαια, κανένας μουσικός δεν έχει τα ψυχικά αποθέματα να αποδίδει στα υψηλότερα επίπεδα (όχι τεχνικά, αυτό το έχουν τερματίσει) έχοντας τέτοιο φόρτο και συχνότητα μουσικών υποχρεώσεων. Αναγκαστικά κάποιες στιγμές θα βάζεις τον "αυτόματο" ή θα "βλακεύεις". Βέβαια συγκρίνω πάντα με τα "καλά" δικά τους show/performances και όχι με το μέσο όρο, προφανώς. Αν δεν τους είχα ξανακούσει ποτέ, θα είχα μείνει με τα σαγόνια στο πάτωμα.
  13. Απόγευμα καθημερινής δεν το 'χω. Αν το κρατήσετε ως το βράδυ όμως θα έρθω.
  14. Τι απερίγραπτο τέρας αυτός ο Thackery.
  15. Εικοσάρης με μουσική ηλικία όμως εκατό plus. Βέβαια εκεί στη φέντερ το κάνανε πάλι το "θαύμα" τους στην ηχογράφηση και η στρατ ακούγεται μουντή ακόμα και στον bridge.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.