Προς το περιεχόμενο

mikevas

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    65
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

0 Neutral

Σχετικά με τον mikevas

  • Rank
    Musician
  1. Ποιός είναι ο αυθεντικός VOX ήχος αλήθεια; Του May, του Gallagher, των Beatles, των Bloody Valentine?
  2. Η μουσική είναι alternative rock - post punk (από Dinosaur Jr. μέχρι Placebo). Αρκετή φασαρία δηλαδή με κάποια πιο ήσυχα σημεία. Έχουμε διαρκώς προβλήματα με τον ήχο. Ο ένας δεν ακούει τον άλλον, μετά δεν ακούει τον εαυτό του. Η φωνή είναι μια πολύ χαμηλά, μετα οκ αλλα είναι τόσο δυνατά που μικροφωνίζει το σύμπαν, το lead work (το λίγο που υπάρχει) δεν ακούγεται καθόλου κλπ κλπ. Υπάρχουν κάποιοι κανόνες; Οταν μπαίνουμε στο στούντιο, τι διαδικασία ακολουθούμε για να μπούν όλα "στη θέση τους". Δεν περιμένω να βγάλουμε θεϊκό ήχο φυσικά, απλά να γίνει η δουλειά και να μπορύν να παίξουν όλοι το όργανό τους σωστά. 2 κιθάρες, 1 μπασο, ντράμς, φωνή. Ευχαρίστω!
  3. mikevas

    New Mac

    Με τα ίδια λεφτά παίρνεις PC πολύ ανώτερο.
  4. Το fx loop είναι τρανσιστοράτο. Το πόση σημασία έχει αυτό στον ήχο είναι άλλη υπόθεση. Έγω πάντως δεν θα τον έπαιρνα. Στα λεφτά αυτά μπορείς να πάρεις κάτι πιο καθαρόαιμο (blackstar, orange, blackheart). Δεν καταλαβαίνω γιατί έχουν κάνει όλη αυτή τη πατέντα με την τρανσιστοράτη προενίσχυση, ενώ στην πράξη έχει μέσα του έναν full tube ενισχυτή. Δεν είναι (ψευτό)υβριδικός τύπου Valvestate ή Valvetronix, εδώ μιλάμε ότι έχει 2x12AX7 και 2x6L6GC! Νομίζω ότι τον χαντακώνουν, χωρίς να μειώνουν το κόστος. Έτσι όπως βλέπω το schematic, πιστεύω ότι θα μπορούσαν να βάλουν το tonestack και ένα master volume στο συνηθισμένο σημείο (πριν το PI) και να δώσουν ένα δεύτερο input ακριβώς πριν την πρώτη 12AX7. Έτσι - χωρίς διαφορά στο κόστος - θα έδιναν πολύ μεγαλύτερη ευελιξία, δηλαδή και full tube path - με όλα τα καλά που αυτό συνεπάγεται (και ηχητικά αλλά και μαρκετικά) και τρανσιστοράτο distortion channel, αλλά και πιο χρήσιμο tone stack. Δεν καταλαβαίνω τι σκεφτόταν ο σχεδιαστής. Φυσικά επείδη το amp design και ο ήχος είναι λίγο μαύρη μαγεία, μπορεί το αποτέλεσμα να αρέσει σε κάποιον, όποτε ...κολοκυθόπιτα.
  5. Από ότι βλέπω έχει στην προενίσχυση 2 τρανσιστοράτα κανάλια, ένα καθαρό και ένα overdrive (με diode clipping) και μετά έχει tone stack και μετά τρία στάδια προενίσχυσης 12ΑΧ7 και phase inverter (12AX7) και τελικό push-pull με 6L6GC. Δεν έχει master volume, το κάθε κανάλι έχει δικό του volume (πριν από το tone stack). Παραμόρφωση από τις 12ΑΧ7 δεν πρέπει να μπορείς να βγάλεις, λογικά όμως θα έχει power overdrive από τις 6L6 σε πολύ υψηλές εντάσεις. Βλέπω ότι έχει και feedback (στο τελευταιό λαμπάτο στάδιο προενίσχυσης), λογικά θα έχει καλό καθαρό( ;; ). Το αποτέλεσμα ηχητικά δεν ξέρω ποιο είναι αλλά το κύκλωμα είναι πολύ ασυνήθιστο. Full λαμπάτο σίγουρα δεν τον λες, πάντως το σήμα περνάει συνέχεια μέσα απο ένα full λαμπάτο path (προενίσχυση + τελικό). Μοιάζει με έναν λαμπάτο χωρίς tone stack που του έχεις βάλει μπροστά πετάλι diode clipping και ένα eq. Απλά δεν τον λέω full λάμπα, γιατί ακόμα και στο καθαρό του κανάλι, το σήμα σου περνάει από 4 τελεστικούς, με ότι αυτό συνεπάγεται. Γενικά αυτό που είπε ο Κουρμπής ότι δηλαδή είναι ss προενίσχυση και λαμπάτος τελικός, είναι αρκετά ακριβές.
  6. mikevas

    AMPLITUBE 2 VS PODFARM?

    Ρίξε μια ματιά και στο guitar rig 4. Μπορείς να πάρεις το demo από εδώ: http://www.native-instruments.com/#/en/products/guitar/guitar-rig-4-pro/?page=952
  7. Το να βιδώνεις μεταξύ τους τις δύο άκρες του cavity ενός ξύλου που ταλαντώνεται, μειώνει την ταλάντωση σίγουρα. Τώρα πόσο μεγάλη διαφορά κάνει στην πράξη δεν ξέρω, εγώ δεν μπορώ να καταλάβω, αλλά το έχω βγάλει γιατί φαίνεται πιο μαγκιώρα έτσι.
  8. Δεν ισχύει αυτό Μιχάλη. Τα δύο στάδια στα οποία εξυπηρετούν οι τρίοδοι της 12ΑΧ7 είναι κοινά και για το καθαρό και για το βρώμικο. Το O/D κανάλι έχει ένα έξτρα opamp στάδιο (κάτω). Όλο το σήμα (καθαρό και βρώμικο) περνάει από τον Μ5201 τελεστικό, ο οποίος είναι dual input - single output (το SW επιλέγει αν τελικά στην έξοδο του θα πάρεις το καθαρό ή το βρώμικο. Ότι και να επιλέξεις περνάει απο την 12ΑΧ7 (απο την άνοδο της πρώτης τριόδου στο grid της δεύτερης) και μετά έχουμε 2 tone stacks, ένα για το καθαρό και ένα για το βρώμικο, που επίσης επιλέγονται μέσω του δεύτερου M5201, δεξιά. Επίσης ΕΙΚΑΖΩ ότι δεν έχει σημασία ούτε το balancing των τριόδων, αφου το στάδιο με την 12AX7 δεν είναι παράλληλο, αλλά σειριακό, και μάλιστα η κάθε τρίοδος δουλεύει με διαφορετική τάση ανόδου (51V η μία και 75V η άλλη). Με απλά λόγια, μέσα από τη λαμπίτσα περνάει και το καθαρό και το βρώμικο και δεν θα έχει διαφορά balanced και unbalanced.
  9. Ξέρεις πως λέγεται στα αγγλικά για να το ψάξουμε λίγο;
  10. Ο υπολογιστής;;; Οι λάμπες αλλάζουν πολύ εύκολα. Απλά τις βάζεις και τις βγάζεις πατώντας/τραβώντας τες. Λίγο προσοχή μην στραβώσεις τα ποδαράκια. Δεν μπαίνουν ανάποδα οπότε μην ανησυχείς. Αν έχουν μεταλλικά καπάκια, βγάζεις πρώτα τα καπάκια περιστρέφοντας τα λίγο. Πρίν αγοράσεις καινούριες μπορείς να πειραματιστείς λίγο αλλάζοντας θέση τις προενισχύτριες μεταξύ τους. Μπορεί η ελλατωματική σε κάποια άλλη θέση να μην επηρρεάζει.
  11. Έχει ακούσει κανείς τους νέους μαγνήτες που βάζει η Fender στις Deluxe; Αν ναι τί λένε; Πώς συγκρίνονται με τους SCN;
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.