Προς το περιεχόμενο

Johnie Darko

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    26
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή Johnie Darko

0

Φήμη

  1. Αν ο ενισχυτης που θες εχει master volume που υποθετω οτι εχει, και εφοσων αυτο το master volume δουλευει καλα οπως λενε τα παιδια, τοτε θα μπορεις να εχεις πολυ καλο high gain ηχο σε χαμηλες εντασεις. Απλα σε δυνατοτερες εντασεις θα ειναι ακομα καλυτερος ο ηχος. (μην ξεχνας ομως οτι θα χρειαζεσαι διαφορετικη ρυθμιση ηχου για διαφορετικες σταθμες εντασεως, μπορει πχ σε πιο ψηλες εντασεις να χρειαζεσαι λιγοτερο drive/gain, λιγοτερα μπασσα κοκ, θελω να πω αν κρατησεις τα ιδια settings σε 2 αρκετα διαφορετικες εντασεις, θα εχεις διαφορες που θα πρεπει να τις αντισταθμισεις μεσω του eq). Απο κει και περα, εφοσων ο ηχος που θες βρισκεται μονο μεσα σε τετοια "θηρια" των 100+ watts, δεν εχει καμια απολυτως σημασια αν ο ενισχυτης ειναι 100 ή 120. Η αποδοση θα ειναι ιδια κι αυτο γιατι οι ακουστικες εντασεις αυξανονται λογαριθμικα και οχι αναλογικα. Αυτο σημαινει χοντρικα οτι για καθε διπλασιασμο των watts ενος ενισχυτη, εχουμε αυξηση 3dbspl ακουστικης πιεσης. Αυτο στην πραξη σημαινει οτι ενας 60αρης λαμπατος σε σχεση με εναν 120αρη λαμπατο, θα εχουν διαφορα εντασης 3dbspl το οποιο δεν ειναι κανενα τρελο νουμερο... Αντιστοιχα για να ανεβασεις αλλα 3dbspl την ακουστικη σου ενταση, θα επρεπε μετα να πας απο τα 120watts ενισχυτη στα 240watts και παει λεγοντας. Οποτε οπως καταλαβαινεις, τα 100 με τα 120watts θα εχουν ιδια ακουστικη ενταση (αν συνδυαζονται βεβαια με τα ιδιας ευαισθησιας κτλ ηχεια). Με λιγα λογια, ειτε ο ενας, ειτε ο αλλος, οταν παιζουν τερμα εχουν την ικανοτητα να σκοτωσουν ενα μικρο θηλαστικο στα 20 μετρα, χωρις το θηλαστικο να καταλαβει αν το χτυπησαν 100 ή 120watts. Οποτε, αν ο ηχος του ενισχυτη σου αρεσει, θα ελεγα go for it!
  2. Ειναι καλη λυση για frfr μιας και οι υπολοιποι λαμπατοι σε rack απο γνωστες εταιριες (Marshall, Boogie κτλ) ΔΕΝ ειναι frfr και χρωματιζουν αρκετα τον ηχο. Οποτε για περιπτωσεις που θες flat αποδοση στον ηχο (πχ με modelling μηχανηματα που κανουν εξομοιωση και προενισχυτη και τελικου και καμπινας), ειναι μια πολυ καλη επιλογη. Αν απο την αλλη δεν σε ενδιαφερει η flat αποδοση και δεν εχεις προβλημα με το να χρωματιζεται ο ηχος, μπορεις καλλιστα να παρεις εναν τυπου 20/20 απο οποια εταιρια προτιμας. Απο την αλλη, solid state ενισχυτες σε rack υπαρχουν πολλοι frfr και ειναι φτηνοτεροι... Προσωπικα χρησιμοποιω εναν ART SLA-2 μαζι με το axe fx και ο ηχος ειναι αψογος, σε αντιθεση με τον boogie 50/50 που χρησιμοποιουσα πριν με το axe fx, ο οποιος ναι μεν ηταν καλος αλλα ενιωθα οτι χρωματιζε τον ηχο (του εδινε περισσοτερα μπασσα κι ετσι αναγκαζομουν και τα εκοβα απο το global eq, ενω τωρα με τον art ολα παιζουν flat και ακουγονται απλα τελεια). Παντως αν θες πραγματικα frfr λειτουργια ωστε να εκμεταλλευεσαι στο επακρο τις εξομοιωσεις και των ενισχυτων αλλα ΚΑΙ των καμπινων, τοτε καλυτερα να πας για καποιο μοντελο των atomic που εχει ενσωματωμενο ηχειο (12" + tweeter με crossover) και ενισχυτη (ο ιδιος ο 50αρης που εχεις στο Link) σε ενα πακετο. Αυτα τα μοντελα εχουν και ενισχυτη και ηχεια frfr οποτε ακους πιο πειστικα τις εξομοιωσεις του modelling μηχανηματος που εχεις και φυσικα ετσι εχεις περισσοτερη ευελιξια με τις διαφορετικες καμπινες κτλ, γιατι μην ξεχνας οτι αν χρησιμοποιεις σε τετοιες περιπτωσεις τελικο ενισχυτη + καμπινα κιθαρας, τις εξομοιωσεις καμπινων θα πρεπει να τις απενεργοποιεις, γιατι θα ειναι σαν να χρησιμοποιεις ηχο παρμενο με μικροφωνο απο καμπινα κιθαρας και να τον ξαναστελνεις σε 2η καμπινα... Οχι οτι δεν μπορεις κι ετσι να κανεις δουλεια, αλλα σιγουρα δεν θα ακους την εξομοιωση ετσι οπως την σχεδιασανε...
  3. Η παιρνεις ενα axe fx και τα χεις ολα... Και ναι, αποδιδει σαν λαμπατος, καμια σχεση με οτι εχεις ακουσει απο modelling απο οπουδηποτε αλλου...
  4. Aπορια: Δουλευει σαν octaver / pitch shifter χαμηλωνοντας τον τονο σε ολες τις χορδες ή μπορει να κανει και αλλα κουρδισματα (πχ μονο μιας χορδης ο τονος να αλλαζει). Εαν γινεται το δευτερο ειμαι περιεργος πως το καταφερανε χωρις καποιο piezo, midi κτλ μαγνητη... Εαν παλι ειναι απλα ενα καλο octaver, οκ... Θα με ενδιεφερε κατι που θα αλλαζε κουρδισματα χωρις να χρειαζεται κατι η κιθαρα σαν μετροπη, αλλα οχι αν το κανει γενικα σε ολες τις χορδες... Αυτο το κανεις και με ενα καλο pitch shifter...
  5. Οι τελικοι ενισχυτες υποιτιθεται οτι ειναι πιο "αχρωματιστοι" σε σχεση με το αν χρησιμοποιησεις το fx loop μιας κεφαλης, στην οποια ολα τα χαρακτηριστικα του τελικου σταδιου ειναι ετσι κατασκευασμενα/διαλεγμενα ωστε να λειτουργει "αψογα" με την προενισχυση του ενισχυτη κτλ. Αρα αν αυτο που θες ειναι να παιρνεις οσο το δυνατον πιο αχρωματιστο τον ηχο της πεταλιερας, τοτε ειναι καλυτερα να παρεις εναν τελικο, κατα προτιμηση solid state frfr για να εχεις οσο το δυνατον λιγοτερο χρωματισμο του ηχου σου. Αυτο ειναι κατι σημαντικο αν χρησιμοποιεις προενισχυτη modelling που κανει πραγματικα πολυ καλη δουλεια στις εξομοιωσεις. Αν τωρα ο προενισχυτης σου ειναι λαμπατος ή γενικοτερα δεν ειναι hi-end ωστε να κανει πολυ καλη δουλεια στις εξομοιωσεις, τοτε ισως να θες καλυτερα να πας για λυση λαμπατου που θα χρωματιζει μεν τον ηχο σου, αλλα μπορει να του δινει κατι εξτρα που "λειπει" απο τις εξομοιωσεις...
  6. Πολυ καλες κατασκευες, ποιοτικα οργανα με αψογο φινιρισμα. Ειναι σχετικα δυσκολο να βρεις ορισμενα χρωματα που διατιθενται. Απο μειονεκτηματα, εγω προσωπικα δεν βρισκω, περα απο το οτι δεν μου αρεσε ποτε ο JB σαν μαγνητης (στην δικια μου Horizon τον εχω αλλαξει με εναν custom custom). Σε αλλους ισως να μην αρεσει οτι εχει 2 διπλους μαγνητες, ισως να ηθελαν να εχει και εναν μονο. Εμενα αυτο (το οτι δεν εχει μονο) μου αρεσει γιατι ο μεσαιος μαγνητης συνηθως με ενοχλει στο παιξιμο... Σαν παιξιμο η κιθαρα ειναι πολυ καλη (εννοειται με σωστο setup γιατι με setup οτι να'ναι καμια κιθαρα δεν παιζει καλα), δεν ξεκουρδιζεται λογω floyd, βγαζει πολλα γκαζια αλλα και πιο blues ηχους, εχει καλο sustain λογω neckthrough κατασκευης, οι μαγνητες σπλιταρονται και παιζουν πολυ καλα και στα καθαρα. Το μπρατσο της δεν ειναι ουτε πολυ λεπτο (ibanez) ουτε χοντρο τυπου schecter. Θα ελεγα οτι μοιαζει πολυ με τα αντιστοιχα μοντελα neckthrough απο jackson usa (ειχα και μια τετοια παλιοτερα). Τωρα με τι effects & amp θα την συνδυασεις, αυτο ειναι δικο σου θεμα... Οι κιθαρες δεν πανε "πακετο" με συγκεκριμενα μηχανηματα... Με οτι σε βολευει (και μπορεις να αγορασεις) μπορεις να την συνδυασεις, αναλογα φυσικα με το τι μουσικη θες να παιζεις. Παντως αν κρινω απο την επιλογη κιθαρας, ψαχνεις για κατι που θα παιζει καλα σε hard rock/classic metal/nu metal. Αν αυτα σε ενδιαφερουν, αντε και κανα blues, η κιθαρα σκιζει πραγματικα... Αν θες να παιζεις country και jazz, κοιτα κατι αλλο...
  7. Δυστυχως απο τους VHT μονο το ονομα μενει πλεον... Αν θες αυθεντικο ηχο VHT πλεον θα πρεπει να ψαχνεις για fryette.
  8. Ο Ηerbert μπορει να βγαλει πιο πολυ και πιο brutal gain αν αυτο θες. Ο Einstein εχει πιο Hard rock/classic metal ηχοχρωμα αλλα επισης μπορει να βγαλει πολυ gain. Απλα αν θες πιο "μοντερνο" ηχοχρωμα, μαλλον σε βλεπω να κοιταζεις προς Herbert. Ο VH4 ειναι πολυ καλος αλλα νομιζω οτι ακουγεται λιγο πιο "sterile" σε σχεση με τους αλλους 2. Παντως σε αυτα τα χρηματα υπαρχουν κι αλλοι κορυφαιοι ενισχυτες περα απο τους diezel. Εγω πχ θα προτιμουσα εναν Soldano superlead αλλα και παλι οχι για μοντερνο metal κτλ. Εξαρταται τι παιζεις και πως το παιζεις...
  9. Απλα η καλυτερη επενδυση που εχω κανει ποτε σε οτιδηποτε... Απο τοτε που το πηρα σταματησα να "ζηλευω" οποιονδηποτε ενισχυτη και αντικατεστηε αξιολογα μηχανηματα, Εδωσα ενα Mesa boogie studio preamp+Mesa Boogie 50/50 και εναν Marshall plexi του 1973. Το μηχανημα απλα δεν παιζεται... Σε ηχους, σε αισθηση, σε customαρισμα ηχων κτλ, σε ποιοτητα, σε δυναμικες, σε,σε... Μετα απο σχεδον 2 χρονια που το χω, μπορω με βεβαιοτητα να πω τα παραπανω, χωρις υπερβολες... Νομιζω οτι μονο με την επομενη εκδοση του ιδιου μηχανηματος θα το αντικαταστησω (αν και οταν βγει) και κατα την γνωμη μου για αυτα που προσφερει τα 1500 για το απλο και τα 2000 για τo ultra ειναι απλα κορυφαια τιμη και πολυ φτηνη μαλιστα. Εγω ξερω οτι εχω πραγματικο ηχο boogie και plexi (και αλλοι 70 περιπου ενισχυτες) ΚΑΙ αισθηση και κορυφαια εφφε και απειρη παραμετροποιηση και ξοδεψα κατω απο 2000 για το standard και εναν τελικο art. Οσα δλδ θα ξοδευα μονο για μια καλη κεφαλη που θα εβγαζε 1-2 καλους ηχους. Αυτο για μενα λεγεται ευκαιρια. Προσωπικα το συνηστω σε ολους να το δοκιμασουν, αλλα να ψαχτουν και να μην παιζουν (αν το βρουν πουθενα) τα presets...
  10. Tους εχεις ακουσει/δοκιμασει ή απλα λογω φημης θες αυτους τους 2; Γιατι αν τους εχεις ακουσει/δοκιμασει δεν χρειαζεσαι γνωμη απο κανεναν αλλον μιας και γνωριζεις οτι προκειται για πολυ ποιοτικους hi gain ενισχυτες κτλ. Το θεμα ειναι αν σου αρεσει το ηχοχρωμα τους, οι δυναμικες τους κτλ Αν δεν τους εχεις ακουσει και ετοιμαζεσαι να σκασεις 2500 στα τυφλα, καλο θα ηταν να πας να τους ακουσεις και να τους δοκιμασεις. Ποτε δεν ξερεις που θα καταληξεις... Το οτι ενας ενισχυτης ειναι ποιοτικος και εχει φημη για συγκεκριμενα ειδη μουσικης, δεν σημαινει οτι θα κανει για ΣΕΝΑ. Εγω πχ πριν κανα 2 χρονια ημουν ετοιμος να παρω diezel Einstein και τελικα μετα απο τις δοκιμες, κατεληξα με Marshall Plexi του 73 και τωρα ειμαι με ενα axe fx που δεν το αλλαζω με τπτ... Για αυτο λεω, χωρις δοκιμες και προσωπικη εμπειρια... Παντως γενικα, ο VH4 εχει μεν πιο πολλα ανεξαρτητα καναλια, αλλα εμενα μου φανηκε πιο sterile ο ηχος του σε σχεση με τον Herbert. Ο Ηerbert ειχε μαλλον καλυτερα καθαρα λογω τεραστιου headroom και εχει περισσοτερο scooped ηχο αν αυτο θελησεις... Κατα τα αλλα και οι 2 μπορουν να βγαλουν τιγκα γκαζι, καλα καθαρα κτλ. Παντως το πιο ωραιο γκαζι απο diezel, κατ'εμε εχει ο Einstein, εκτος αν ο ορισμος σου για το καλο γκαζει εχει να κανει με πιο μοντερνο metal, οποτε ο Einstein δεν θα ειναι και ο καλυτερος...
  11. Εχω την εντυπωση οτι και τα 2 ειναι παρομοιας κατασκευης, επειδη εχω δουλεψει και με τα 2. Απο κοντα φαινεται σαν το ενα να ειναι μονο συμπιεμενο πριονιδι ενω το αλλο να ειναι συμπιεσμενο πριονιδι σε στρωσεις με φετες ξυλου( ; ) αναμεσα σαν σαντουιτς... To 2o παντως link ειναι το λεγομενο νοβοπαν, ενω το πρωτο που εχεις στο link ειναι το κοντραπλακε... Παντως και διαφορετικο να ειναι το 1 απο το αλλο, δεν παυει να ειναι ενα φτηνο υποκαταστατο ξυλου. Κανενας σοβαρος κατασκευαστης δεν νομιζω να χρησιμοποει για καλες καμπινες το κοντραπλακε ή ακομα χειροτερα το νοβοπαν ως υλικο.
  12. Ναι... αν κρινω απο τις φωτογραφιες που εβαλες και μιας κι ο θειος μου ειναι ξυλουργος και εχω φαει πολυ κοντραπλακε στη μαπα, ναι αυτο στην φωτογραφια ειναι κοντραπλακε
  13. Φυσικα και δεν ειναι μονο ενα κουτι οι καμπινες των ηχειων... Αυτο λεω κι εγω, για αυτο προτεινω κατασκευαστες που κανουν χρονια την δουλεια και εχουν ριξει σοβαρη μελετη πανω στο θεμα... Οσο για το ποια καμπινα ειναι καλυτερη, αυτο ειναι τελειως υποκειμενικο, αναλογα με τον παιχτη, τι ενισχυτη εχει, τι ηχο θελει να βγαλει κτλ. Καλη η handwired της Marshall πχ, αλλα αν την παρεις για modern metal ηχο μαλλον θα απογοητευτεις. Απο την αλλη αν την παρεις για 70's vibe και ηχο ειναι super. Αν και φιλος μου που την ειχε μου ειπε οτι ειναι υπερτιμημενη λογω handwire κτλ και οτι δεν ειναι και τοσο καλη... Εγω προσωπικη αποψη δεν εχω για αυτην μιας και δεν την εχω δοκιμασει, αν και κατα καιρους με εχω πιασει να την ζαχαρωνω :) Επισης εχω την εντυπωση οτι το plywood ειναι το λεγομενο κοντραπλακε, που ειναι συμπιεσμενο πριονιδι... Δεν ειναι το καλυτερο υλικο για καμπινες ηχειων... Για ντουλαπες καλο ειναι... Δεν εχει ομως τις ιδιες ανοχες που εχει ενα baltic birch enclosure πχ
  14. Δεν καταλαβαινω που διαφωνεις καθετα με ολα τα παραπανω... Πρωτα απο ολα δεν μιλουσα ΜΟΝΟ για ηχογραφηση και δευτερον, το ιδιο που μπορεις εσυ να κανεις με ενα TS, μπορεις να το κανεις και με ενα EQ, μονο που εκει εχεις πολυ περισσοτερες δυνατοτητες να διαλεξεις ποιες συχνοτητες θα boostαρεις και ποιες θα κοψεις. Το eq για αυτο τον λογο υπαρχει, για να "εξισσοροπει" τον ηχο και τις σταθμες συχνοτητων. Το ιδιο μπορει να γινει και με multiband compressor εφαρμοζοντας διαφορετικο compression για καθε γκρουπ συχνοτητων. Δεν υπαρχει τπτ λαθος σε ολες αυτες τις χρησεις, ουτε και σε αυτο που εσυ προτεινεις. Απλα με ενα EQ ή με εναν multiband compressor εχεις πολυ καλυτερο ελεγχο των συχνοτητων σου σε σχεση με ενα πχ TS που θα εχεις απλα ενα tone pot για να ρυθμισεις τα eq σου πριν την εισοδο του ενισχυτη.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου