Προς το περιεχόμενο

sandman

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    105
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

0 Neutral

Σχετικά με τον sandman

  • Rank
    Musician
  1. Καλησπερα Εδω και αρκετα χρονια εχω τα Tannoy Reveal 6 (active). Μια χαρα μονιτορ, δεδνε χω παραπονο. Το θεμα μου δεν ειναι αυτα καθ΄εαυτα, αλλα η παρουσια τους στον χωρο μου. Τοσο καιρο τα ειχα σε πολυ καλη τοποθετηση σε αυτον, ειχαν αερα απο τους τοιχους και ειδικα οπισθεν τους ειχα δυομιση μετρα απο αυτους. Πλεον αναγκαστηκα να αλλαξω διαρρυθμιση και πηγαν σε αλλη θεση και με προβληματιζει παρα πολυ πως η αποσταση οπισθεν απο τοιχο ειναι μολις περιπου 30 εκατοστα. Δεδομενου πως ειναι rear ported αισθανομαι τον ηχο αρκετα μπουκωμενο, χωρις σαφηνεια και με καποια θαμπαδα. Δεν αντιλεγω πως ενα μερος αυτης της αισθησης μπορει να ειναι και ψυχοσωματικη, σιγουρα η τοποθετηση τους δεν ειναι ιδανικη. Γυρναω σε σας λοιπον να ρωτησω τι μπορω να κανω να βοηθησω την κατασταση και αν εν τελει πλεον τα ηχεια αυτα (6αρια υπενθυμιζω) ειναι ακαταλληλα για την υπαρχουσα διαρρυθμιση και θα ηταν σοφη η αντικατασταση τους απο front ported monitor μικροτερης διαστασης. ευχαριστω!
  2. Επαναφερω το τοπικ μου για να σας ευχαριστησω, καθως και να γραψω πως πηρα τελικα ενα AKAI CD3000XL Aπο οτι διαβασα ειναι ενα καλο σαμπλερ, δε ξερω αν ειναι πιο ευκολο ή πιο δυσκολο απο καποια αλλα που θα μπορουσα να παρω. Εχω πολυ διαβασμα τωρα, κυριως για τον τροπο που μπορει αυτο να ενταχθει σε ενα συγχρονο στουντιο και καθως το θελω ουσιαστικα για κρουστα πως να πεταξω εκει τα samples που θελω μιας και το ΑΚΑΙ δε διαβαζει waves.
  3. Μανο ισως σου φανει περιεργο αλλα δεν απολαμβανουν ολοι να γραφουν σε software. Ναι εχω DAW αλλα προσπαθω κομματι κομματι να δημιουργησω ενα hardware studio, αν μπορουσα να χρησιμοποιω τον υπολογιστη μονο για το sequencing θα το εκανα. Στο πλαισιο του γενικοτερου πλανου (και ειναι ενα που κραταει καιρο ομολογουμενως) αγορασα παλι ολα τα synth μου, και σκεφτομαι μηπως μπορω να δημιουργησω κι αλλες hardware συνθηκες, το προβλημα ειναι πως δεν εχω ιδεα απο samplers οποτε και οι ερωτησεις μου εδω.
  4. Oι χρονοι φορτωματος των δειγματων σε αυτα τα μηχανηματα?
  5. Neeq δε μιλαω για τις ζωντανες εμφανισεις αλλα για το σπιτι. Αναφερομουν σε καποια sampler που, οπως διαβαζω, δινουν χαρακτηρα στα δειγματα, συγκεκριμενα στα AKAI s950/900, μπορει και αλλα, δεν ξερω, γνωριζω ελαχιστα για samplers.
  6. Μου αρεσει η ιδεα ενος groove sampler, απλα σκεφτομαι πως τα παλαιοτερα samplers που προταθηκαν μηπως εδιναν καποιον χαρακτηρα στα δειγματα. Το αλλο που με προβληματιζει ειναι πως τοσο καιρο χρησιμοποιοντας soft sampler εδινα σε καθε ηχο το δικο του καναλι στο DAW οπου και μπορουσα να τα μεταχειριστω στην παραγωγη με δικο του chain effect. Aν η σαμπλιερα δεν εχει δικα της εφφε τοτε θα πρεπει να ξαναπερναω τους ηχους παλι στον υπολογιστη για περαιτερω παραγωγη.
  7. Δε χρειαζομαι και ουτε και θελω να μπλεξω με editing, θελω να απαγκιστρωσω καποια πραγματα απο τον υπολογιστη. Διαβασα για καποιες σαμπλιερες που δινουν χαρακτηρα στην αναπαραγωγη (ΑΚΑΙ S950) των δειγματων και ισως αυτο να δωσει ωραιο χαρακτηρα στα κρουστα κι αυτο ειναι κατι που με ενδιαφερει πολυ. Αυτο που με φοβιζει και με προβληματιζει ειναι οι χρονοι φορτωματος, δε θα ηθελα να περιμενω δεκα λεπτα για 6-7 δειγματα να φορτωσουν. Το μονο πραγματικα θετικο στο να τα εχω αυτα στον υπολογιστη ειναι οτι ειναι πολυ καλα streamlined στη διαδικασια, πολυ γρηγορα και απροβληματιστα.
  8. Καλημερα θα ηθελα να ρωτησω το εξης: Εστω οτι χρησιμοποιω ενα συνολο 40 ηχων για τις electro παραγωγες μου (kicks, snares, hats etc). Σκεφτομαι οτι θα ηθελα να ριξω αυτα τα δειγματα ηχου σε μια εξωτερικη μοναδα και ουσιαστικα να τα ανακαλω απο εκει μεσω midi. Γιατι, θα μου πειτε.. Γιατι δε θελω να φορτωνω καποιο βαρυ soft sampler για 6-7 δειγματα ανα τραγουδι και γιατι δε μου αρεσουν τοσο το interface τους οσο και ο ηχος τους και εν πασει περιπτωση σκεφτομαι μηπως τα δειγματα αυτα ηχουν καλυτερα, με περισσοτερο χαρακτηρα παιγμενα απο ενα εξωτερικο μηχανημα (sampler?) Aυτα για αρχη, ευχαριστω!
  9. Δε διαφωνω γενικα, αλλα κοντα στα 200Hz παιρνω βομβο πολυ εντονο που καλυπτει ολα τα αλλα, αυτο ειναι το προφανες, ποιος ξερει τι συμβαινει και σε αλλες συχνοτητες, δε ξερω πως μπορω να κανω δουλεια με αυτο, ειναι τρομερα κυριαρχος στον χορο αυτος ο βομβος.
  10. Tο μεγαλο προβλημα ειναι αφενως οτι το δωματιο ειναι μικρο και τετραγωνο, αφετερου πως τα ηχεια ειναι rear-ported και σε μικρη αποσταση απο τον τοιχο πισω τους, χωρις τη δυνατοτητα να ερθουν πιο μπροστα.
  11. Mπακαλιστικο ειναι, αλλα χρηματα δεν υπαρχουν για να παρω αλλα ακουστικα, αφου σκοπος ειναι να διορθωθει η ακουστικη του χωρου. Για το να "κουφαθω", ναι εχεις δικιο και το γνωριζω, γι αυτο και κανω καθε 20 λεπτα διαλλειμα, οχι μονο περι κωφωσης αλλα και να ξεκουρασω τα αυτια μου. Κι εγω ακουω τις μιξεις σε καθε ηχειο που μπορω να πετυχω, αλλα εδω δε μιλαω για πινελιες αλλαγων, αφου το προβλημα ειναι ριζικο. Στα μονιτορ δε μπορω να δουλεψω εξαρχης, γι αυτο και η καταφυγη σε ακουστικα.
  12. Καλησπερα Δυστυχως το στουντιακι μου εχει ΧΑΛΙΑ ακουστικη, συνχοτητες φευγουν δεξια-αριστερα, παιρνω θαμπαδα και βομβους στα μπασα, ολα αυτα κανουν την παραγωγη αδυνατη ως εχει, καλα καλα δε μπορω να ακουσω καν απο τα ηχεια. Το θεμα ομως δεν ειναι (για την ωρα) να διορθωσω την ακουστικη, ειναι οτι θελω να κανω παραγωγη σε ενα κομματι ενος φιλου. Αναγκαστικα καταφευγω στη λυση των ακουστικων. Δεν εχω γενικα παραπονο απο τα Sennheiser hd-25ii που εχω, αλλα μια παραγωγη που δοκιμασα να κανω, ενω ακουγοταν εξαιρετικα σε αυτα, σε real life ηχεια οι συχνοτητες ειναι "αλλου". Παρα πολλα τονισμενα ψηλα και χαμηλο και ελαφρυ μπασο (ειναι ηλεκτρονικη η παραγωγη). Κοιταζοντας το frequency response των ακουστικων, βγαζει πολυ νοημα. Ελαφρα τονωση στα μπασα, μεγαλη πτωση στα 3000Hz, τεραστια πτωση στα 5000Ηz, peak στα 8500Hz, βαραθρο στα 11000Hz. Η απορια μου ειναι, και εφοσον πρεπει να το δουλεψω ειναι: Μπορω να δημιουργησω στο master buss ενα equilizer να "αντισταθμισω" τις ατελειες των ακουστικων? Το ξερω πως δεν ειναι ιδανικο αλλα δεν ξερω τι αλλο κολπο μπορει να βελτιωσει την κατασταση. Ευχαριστω.
  13. Πηγαν να μου κανουν το ιδιο για μια αγγελια μου, αλλα αντι για Νιγηρια ο προορισμος ηταν Ουκρανια. Το ονομα του αποστολεα των μυνηματων ηταν "Judith Kelly". Παντως η συνεννοηση ηταν παρα πολυ νορμαλ σε σημειο να δωσω αριθμο λογαριασμου τραπεζας για την συναλλαγη (χμμ... δε πιστευω να εχω καποιο προβλημα ε?) Το ψαρι παραβρωμισε οταν ηρθε email απο την "Royal Bank of Scotland" που μου ζηταγε να στειλω αποδεικτικο αποστολης απο ΕΛΤΑ ωστε να "αποδευσμευσει τα χρηματα που ειχαν κατατεθει στο λογαριασμο μου". Ε απο εκει και περα επεσε ignore και report στην κανονικη Royal Bank of Scotland.
  14. Ειχα ipad και το iElectribe. Εχω παιξει με το κανονικο επισης. ΚΑΜΙΑ σχεση, οχι μονο σε ηχο αλλα στο ποσο σε ωθει το να κατσεις μαζι του να δουλεψεις. Ο χειρισμος στη ταμπλετα ειναι ανεπαρκεστατος.
  15. Ευχαριστω αλλα ειμαι διστακτικος για προιοντα Behringer. Ειχα δυο (κονσολα, εφφεκτορας) και τα δυο μου προσεθεταν θορυβο. Δεν εχω ακουσει το συγκεκριμενο προιον οποτε αν καποιος εχει την εμπειρια του ας γραψει. Γενικα το χρειαζομαι μονο για στουντιο χρηση οποτε το χρειαζομαι να ειναι διαφανες στην αποδοση του.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.