Προς το περιεχόμενο

ThisIsSparta

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    494
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

ThisIsSparta ήταν Μέλος της ημέρας 6 Αυγούστου 2021

ThisIsSparta είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Style
    Blues
    Classic Rock
    Έντεχνο
    Ελληνικό ροκ
    Metal
    Rock
  • Day job
    whatever
  • Τόπος
    Λουξεμβούργο

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή ThisIsSparta

Artist

Artist (1/4)

11

Φήμη

  1. Αν και έχω μικρή εμπειρία με ηχογράφηση στο GarageBand και σχεδόν μηδενική για πλήκτρα, νομίζω ότι θα ήταν πιο εύκολο απλά να συνδέσεις το MIDI στο Mac σου μέσω usb (υποθέτω ότι αυτό βγάζει το MIDI) και μετά να ηχογραφήσεις χρησιμοποιώντας την βιβλιοθήκη του GarageBand. Εκτός αν θέλεις οπωσδήποτε κάποιον συγκεκριμένο ήχο από το model 15, αλλά επειδή γενικά έχουν αναβαθμίσει την βιβλιοθήκη του υποθέτω δύσκολα να μην βρεις κάτι παραπλήσιο.. Επισης τσέκαρε και την εφαρμογή MainStage στο Apple store, έχει κάπου 30€ νομίζω και σου επιτρέπει να χρησιμοποιείς το Μακ σου για live. Πιο βασικό όμως ότι σου δίνει πρόσβαση αυτόματα σε όλη την βιβλιοθήκη ήχων του Logic. Εκεί δεν παίζει να μην βρεις κάτι κοντά στον ήχο που θέλεις..
  2. Δεν έχω αυτό, αλλά έχω το Blues driver και το AT+ (Andy Timmons version του Angry Charlie). Είναι και τα δύο εκπληκτικά, και πολύ ωραία μαζί (σε σειρά, παράλληλα δεν μπορώ να δοκιμάσω). Δοκίμασε να χρησιμοποιήσεις το Angry Charlie με ένα TubeScreamer type μπροστά με πολύ χαμηλό gain και ψηλά το Tone. Αν θες βάζεις και το BD μετά για clean volume boost και δεν θες τίποτα άλλο (λέμε τώρα.., πάντα θες κάτι ακόμα).
  3. Όλα όσα ήθελα να σου γράψω σε απάντηση στο παρακάτω βίντεο που πέτυχα τυχαία σήμερα στο γιουτούμπι. Συνοπτικά, κάνεις ότι κάνεις γιατί σου αρέσει, και το κάνεις για να σου δίνει χαρά. Αν (νιώθεις ότι) δεν σου κάνει ο συγκεκριμένος δάσκαλος, δοκίμασε και με κάποιον άλλον, δεν είναι ντροπή. Επίσης δεν είναι ντροπή να συζητήσεις μαζί του, και να ρωτήσεις ότι "εγώ θέλω το Α, γιατί κάνω το Β?". Το ελάχιστο θα πρέπει να σου εξηγήσει τον δρόμο που έχει στο μυαλό του. Επίσης, όλες οι ασκήσεις κτλ είναι ο δρόμος για να καταφέρεις να κάνεις αυτό που σου αρέσει, δηλαδή στην περίπτωση σου να βασανίζεις τα τύμπανα σε ρυθμούς ροκ. Ξεκίνα να το κάνεις μόνος σου (τα backing tracks ειναι οι καλύτεροι φίλοι μας σε αυτό), σιγά σιγά ψάξε και για κάποιον άλλον να παίζετε μαζί και όλα θα γίνουν.
  4. Αυτό εξαρτάται από την συγκεκριμένη κονσόλα. Λογικά θα έχει aux input μέσω jack, mini jack ή RCA. Ανάλογα λοιπόν θέλεις καλώδιο που να βγαίνει από την έξοδο ακουστικών του κινητού σου σε οτι δέχεται η κονσόλα. Ρώτα αυτόν που έχει το στούντιο, για αυτόν θα πρέπει να είναι παιχνιδάκι να το συνδέσει και πιθανά να έχει και καλώδιο. Απλά θυμήσου να βάλεις το κινητό σε airplane mode για να μην χτυπάνε και τηλέφωνα, μηνύματα κτλ ταυτόχρονα.
  5. Νομίζω παραβλέπουμε λίγο και αυτόν τον παράγοντα. Είσαι σε ηλικία που η φωνή σου αλλάζει. Τα όσα σου είπαν παραπάνω είναι πολύ σωστά, αλλά είχε υπομονή γιατί μπορεί απλά να είσαι σε περίεργη μεταβατική φαση.
  6. Bill επειδή το GAS με είχε χτυπήσει πολύ δυνατά τελευταία το έχω το ΑΤ+ και είναι απλά υπέροχο. Νομίζω αν έπρεπε να τα δώσω όλα και να κρατήσω 1, θα ήταν αυτό. ΑΛΛΑ για μα βγάλεις τον ήχο που έχει ο Andy (πέρα από το ταλέντο και τις ώρες εμπειρίας) θες οπωσδήποτε treble bleed mod στην κιθάρα σου. Με τις δικές μου όσο και να έχω προσπαθήσει δεν τα έχω καταφέρει και χάνω πολύ σε treble. Νομίζω το αναφέρει και αυτός κάποια στιγμή. edit: αναφέρομαι στο «βάζω ψηλά gain και χαμηλώνω πολύ το volume της κιθάρας» ήχο που κάνει ο Andy Αλλά πραγματικά, το πεταλάκι δεν υπάρχει.
  7. Ωχ ξεκίνησα πόλεμο... sorry παιδιά βασικά εννοούσα αν πρέπει να αλλάξω από strat σε tele.. Γενικά προσανατολίζομαι σε ροκάδικο/χαρντ ροκ ήχο, αλλά εδώ είναι απλά ψάξιμο για επιλογές και όχι "βοηθήστε με να πετύχω αυτό τον ήχο". Πχ να έχω crunch, distortion και lead από 2 πετάλια αντί 1 για καθε ήχο μόνο του. Απλά ήθελα να ακούσω εμπειρίες και απόψεις για το πως το προσεγγίζετε εσείς. @Superfunk Είναι αρκετά μέρη, δύσκολο να τα βρω όλα τώρα αλλά η λογική που υποστηρίζουν είναι ότι αν βάλεις το higher gain πριν το lower gain μετά θα ειναι πιο πολύ volume & EQ παρά θα δώσει τον χαρακτήρα της βρωμιάς. Ουσιαστικά βάζεις το lower gain πριν για να οδηγήσεις λίγο παραπάνω το higher gain και να σχηματίσειςτο EQ - όπως το κλασικό TS πριν τον τσιταρισμένο Mesa. Πχ. γύρω στο 11.20' 6.15' Vs 8.10' Γύρω στο 12.00 που βάζει και τα 2 μαζί Ναι, ακριβώς αυτό. Αλλά πχ θεωρώντας ότι έχω καθαρό ενισχυτή, έχω ένα light OD για crunch και ένα Heavier OD/Dist για rhythm. Αν βάλω OD->Dist και ανοιξω και τα 2 για lead, παίρνω sustain αλλά σχεδόν καθόλου volume boost. Και αν το OD πριν ειναι τύπου TS, δεν ακούω τόσο πολύ το mid-hump που θέλω για το solo για να βγει μπροστα. Από την άλλη αν βάλω το TS μετά, ειναι πολύ honky... Αυτό να πω την αλήθεια μου δεν το έχω πολύ ακόμα.. αν κατεβάσω το volume έστω και λίγο νιώθω οτι κάτι μου λείπει στα χέρια, σαν να χάνεται η ατάκα και η απόκριση. Μάλλον κάτι κάνω λάθος.. Για το tone δεν το συζητάω, είμαι σίγουρος οτι κάποια στιγμή θα μου στείλει πακέτο μέσω γνωστής τηλεοπτικής εκπομπής για να ξαναγνωριστούμε...
  8. Χαζεύοντας τις προάλλες πρόσεξα το παρακάτω, και συγκεκριμένα ότι το Mojomojo είναι μετά το Dark Matter, και το Mojomojo έχει και αρκετό gain για να είναι απλά Volume boost. Γενικά έχω ξεκινήσει να ψάχνομαι αρκετά με gain stacking και πως μπορώ να συνδυάσω τα overdrive/dist πετάλια. @Superfunk τα χρησιμοποιείς σαν gain stacking έτσι ή απλά έτσι έτυχε να τα βάλεις και τα χρησιμοποιείς μόνο ξεχωριστά; Από ότι έχω διαβάσει, ο "κανόνας" είναι ότι τα lower drive μπαίνουν πριν τα higher gain, εκτός αν τα θέλεις για καθαρό volume boost, οπότε μπαίνουν μετά αλλά με καθαρά settings. Γενικά όμως θα ήθελα να ακούσω γνώμες για το πως χρησιμοποιείτε εσείς gain stacking ή/και ως boost /EQ. Πχ. θα βάζατε τύπου Tubescreamer πριν ή μετά από "transparent" overdrive και γιατί; Γενικά οποιαδήποτε εμπειρία/συμβουλή ευπρόσδεκτη.. Disclaimer: το ξέρω οτι πρέπει να δοκιμάσεις για να δεις τι σου ταιριάζει εσένα με τον δικό σου εξοπλισμό/παίξιμο. Αυτό το θέμα είναι πιο πολύ για αρχικά σημεία ψαξίματος και γενικότερη συζήτηση και ανταλλαγή ιδεών.
  9. Θες πετάλι οπωσδήποτε; Πχ θα μπορούσες να γράψεις τα μέρη σε daw, export σε mp3 στο κινητό σου, το συνδέεις με την κονσόλα και τα ακούτε όλοι. Το κακό είναι οτι δεν έχεις την ευελιξία start/stop στα πόδια σου, αλλά αν θες ολόκληρα κομμάτια δεν σε νοιάζει πολύ.. Αν θες πετάλι, νομίζω ότι και η TC electronic κάνει αυτό που θες, αλλά δεν το έχω χρησιμοποιήσει οπότε θεώρησέ το σαν πρόταση και όχι σύσταση.
  10. Φίλε @BillTrantos , είναι σαν να βλέπω τον εαυτό μου πριν από μερικά χρόνια και καταλαβαίνω απόλυτα πως νιώθεις. Είμαι σίγουρος ότι είναι για καλό, αλλά αυτό θα το δεις και μόνος σου μετά από κάποιο καιρό. Προσωπικά ζω εδώ και κάποια χρόνια Λουξεμβούργο και δεν κοιτάω πίσω. Κάθε αρχή και δύσκολη, ο φόβος της αλλαγής και του αγνώστου είναι απόλυτα φυσιολογικός. Από την άλλη, είναι κάτι αναστρέψιμο αν δεις ότι δεν σου ταιριάζει. Κάτσε λίγο καιρό εκεί, και αν δεν σου ταιριάζει πάντα θα μπορείς να γυρίσεις Ελλάδα. Μια δουλειά με 12ωρο και 800Ε/μήνα όπως είπες δεν είναι και κάνα κελεπούρι που θα λυπηθείς που έχασες. Κάποια tips από προσωπικές εμπειρίες Προσπάθησε να αποδεχτείς την εκεί κουλτούρα. Πας να ζήσεις σε μια νέα χώρα, η οποία δεν είναι και ποτέ δεν θα έχει τον ίδιο τρόπο ζωής με την Ελλάδα. Όσο είσαι στον τρόπο σκέψης "ναι αλλά στην Ελλάδα τα κάναμε έτσι" (ασχέτως για καλύτερα/χειρότερα) θα νιώθεις "έξω". Δεν έχει φραπεδιές και παραλίες, τρώνε βραδινό στις 8 και μετά τις 10 δεν βρίσκεις τίποτα ανοιχτό αν πεινάς, δεν το έχουν να κάθονται με τις ώρες σε καφετέρια με φιλαράκια. Αλλά τι να κάνουμε, αυτό είναι. Έχει άλλα πράγματα. Όσο νωρίτερα το αποδεχτείς αυτό, τόσο πιο εύκολο θα είναι να ζήσεις εκεί. Η αρχή ΕΙΝΑΙ δύσκολη. Θα σου λείψει ο παλιός τρόπος ζωής, θα σου λείψουν οι φίλοι σου, πιθανά να νιώσεις και λίγη μοναξιά, και σίγουρα θα βρεθείς κάποια στιγμή να σκέφτεσαι αν έκανες καλά. Δώστου χρόνο, θα έλεγα τουλάχιστον 12-18 μήνες. Ιδανικά βάλε στον εαυτό σου ένα όριο ότι "θα κάτσω εδώ για 2 χρόνια και μόνο τότε θα σκεφτώ αν θέλω να γυρίσω πίσω" (εκτός αν πραγματικά δεν την παλεύεις - που το αποκλείω). Προσπάθησε να κάνεις παρέες και φίλους όχι μόνο με Έλληνες εκεί. Σίγουρα θα υπάρχει Ελληνική κοινότητα, αλλά θα είναι πολύ καλό να μην απομονωθείς σε αυτούς. Μη φοβηθείς να ζητήσεις βοήθεια για ότι χρειαστείς. Δεν είναι ντροπή, και θα δεις ότι είναι πολλοί άλλοι σε παρόμοια θέση. Πίστεψε στον εαυτό σου, το να ζήσεις εκεί είναι κάτι που σίγουρα μπορείς να κάνεις. Αυτό εξαρτάται πολύ από προσωπικές εμπειρίες και ιδιοσυγκρασία, αλλά λόγω του εργασιακού στην Ελλάδα μας έχει περάσει πολύ η νοοτροπία ότι "κάνε την δουλειά σου και χάρη σου κάνουμε που σε έχουμε". Πας σε μια χώρα με καλό εργασιακό περιβάλλον, με σεβασμό στον άνθρωπο και τον εργαζόμενο. Μην φοβάσαι να απαιτήσεις πράγματα (με σεβασμό φυσικά). Η αρχή με τα οικονομικά είναι ζόρικη όπως είδες. Λίγο συντηρητικά στην αρχή για να πατήσεις στα πόδια σου και θα δεις ότι μετά φτιάχνει. Και μερικά καλά: Είσαι στην χώρα του Pinkpop και δίπλα σε Graspop, Werchter, Hellfest, Wacken, διάλεξε τι σου αρέσει. Γενικά συμβαίνουν πολλά πράγματα και είσαι στο κέντρο της Ευρώπης με εύκολη πρόσβαση σε πολλά μέρη. Εκμεταλλεύσου το όσο μπορείς. Τα μεταφορικά του Thomann για εκεί είναι αστεία Για την κιθάρα, εγώ έφερα αρχικά μια bolt-on στην βαλίτσα ξεβιδωμένη, και τις άλλες δύο με την μεταφορική, την μία σε σκληρή θήκη που ήδη είχα και την άλλη σε μαλακή θήκη τυλιγμένη με πολύ bubble wrap και πολύ ταινία με σήμανση "fragile". Μια χαρά έφτασαν όλες. Η μεταφορική ήρθε με φορτηγό έτσι και αλλιώς οπότε δεν ειχα θέμα με μετακίνηση αεραπλάνου. Καλή αρχή!!
  11. Ευχαριστώ πολύ παιδιά, βοηθήσατε πολύ. Περίμενα ότι όταν παίζω μια ΛΑ, οι αρμονικές και λοιποί ήχοι θα ήταν κάτι αμελητέο σχετικά με την βασική συχνότητα, αλλά είναι ξεκάθαρο ότι δεν είναι έτσι. Η ερώτηση ήταν πιο πολύ επί θεωρητικής βάσης έτσι και αλλιώς, απλά έτυχε να προσπαθώ να φτιάξω ήχο σε ένα pluggin και να χρειαστεί να κουρδίσω εκείνη τη στιγμή οπότε συνδέθηκαν τα δύο και βγήκε η απορία.
  12. ThisIsSparta

    Death - Symbolic (Full Cover)

    Το "like" δεν αρκεί για να δείξει την εκτίμηση για την δουλειά πίσω από αυτό το βίντεο, σε παραγωγή, παίξιμο, τα πάντα. Keep it up!
  13. Πιθανά το παρακάτω να είναι χαζή ερώτηση, αλλά δεν έχω καταφέρει να βρω απάντηση.. Μπορείτε να εξηγήσετε την σχέση/διαφορά μεταξύ συχνοτήτων σε EQ και σε κούρδισμα οργάνου; Για παράδειγμα, κουρδίζουμε την ΛΑ (4) στα 440Hz. Στο EQ, χαρακτηρίζουμε περιοχές σε μπάσο, χαμηλά μεσαία, ψηλά μεσαία, πρίμα κτλ πάλι ανάλογα με Hz. Θεωρητικά στα 150-800Hz έχουμε τα χαμηλά μεσαία (οι αξίες είναι κατά προσέγγιση, ας μην επεκταθούμε στο αν το range ειναι σωστό ή θα έπρεπε να ειναι από 200 αντί 150 κτλ). Οπότε όταν κόβω ή τονίζω στο EQ συχνότητες γύρω στα 440 Hz, ουσιαστικά τονίζω την ΛΑ 4 ? Και τι σημαίνει αυτό αν παίζω σε διαφορετικό μέρος του οργάνου, πχ ΛΑ 5 ή 6? Γιατί εκεί το EQ επηρεάζει τον ήχο αν δεν παίζω νότες που είναι σε αυτό το register;
  14. Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απαντήσεις! Τελικά πήγα και είδα/άκουσα τον ενισχυτή, μου άρεσε πολύ, και τώρα είμαστε +1 στην οικογένεια Πολύ πρώτες εντυπώσεις: 22 Watt του είναι δυνατά. Πολύ δυνατά. Δεν θα έχω ποτέ θέμα να ακουστώ σε πρόβα ή μικρό live, και με αρκετό headroom. Για να πάρεις overdrive από τον ενισχυτή απευθείας σε εντάσεις δωματίου/μελέτης θές οπωσδήποτε attenuator. Το vibrato και το reverb απλά ειναι απίστευτα, και μεγάλη ευκολία που ειναι shared στα κανάλια. Το footswitch φαίνεται ψιλο-ψεύτικο, ελπίζω να κρατήσει. Τα καθαρά μεταξύ των δύο καναλιών είναι διαφορετικά, αλλά θέλουν αρκετό ψάξιμο για να βρω τι ακριβώς μου αρέσει και πως να χρησιμοποιώ το καθένα. Πολύ touch sensitive και responsive σε δυναμικές,ακόμα και με πετάλια μπροστα. Με διπλούς σαν να μπουκώνει λίγο (δεν έχω παίξει και πολύ με ρυθμίσεις ακόμα βέβαια), αλλά με μονούς/split καταλαβαίνεις διαφορά. Νιώθω πολύ σκάσιμο και πρίμα στην ατάκα, ίσως ένας compressor να βοηθήσει. Από κοντά το ασημί είναι πολύ πιο ωραίο από ότι σε φωτό. @Superfunk και @fenderiarhsέχετε δίκιο για τα looks. Όσο τον βλέπω, τόσο πιο πολύ μου αρέσει. Δοκίμασα TS mini, Dark matter και Friedman BE-OD μπροστά, όλα ακούγονται πολύ καλά και πολύ διαφορετικά μεταξύ τους, βγαίνει ο χαρακτήρας του κάθε πεταλιού. @kpeyos ευχαριστώ για τις προτάσεις, αλλά δεν μένω Ελλάδα οπότε δύσκολο για τις αγγελίες, και κυρίως παίζω blues/rock με μερικά μέταλ κομμάτια οπότε δεν προσανατολίζομαι σε καθαρά high gain ενισχυτή (προς το παρόν πάντα). Αν στο μέλλον χρειαστώ κάτι καθαρά για μέταλ έχεις δίκιο, θα κοιτάξω κάτι τέτοιο. Το hardwired με ανησυχούσε για αξιοπιστία και εύκολη επισκευή αν χρειαστεί έναντι του PCB, σε ήχο δεν μπορώ να καταλάβω διαφορά (πιθανά να έχει, εγώ δεν μπορώ να τις ακούσω).
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.