Προς το περιεχόμενο

rototom

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    68
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Συμμετοχή rototom

0

Φήμη

  1. Με περνάει κατα 1 πιάτο. Κι εγώ SONOR freak είμαι. Εχω μια Force 2003 με τα εξής: toms: 8,10,12,13,14,16 snare drum: sonor jungle nat 10" και TAMA Warlord Valkyrie 14x6 bass drum: 22 6x rototoms milenium ( 2 τριάδες ( 6,8,10 ) με διαφορετικό κούρδισμα η κάθε μία ) ΚΙ από πιάτα: 8" Myra Stagg 8" Avedis Splash Zildjian 10" Edge Splash Zildjian 10" Sound control crash Sabian 10" Myra splash 12" China splash Meinl 12" AA Rock splash Sabian 14" K dark thin crash 14" K/Z Hihat Zildjian 16" 2002 Heavy Crash Paiste 18" 2002 Crash Paiste 18" AAX China 20" AAX Medium ride Sabian 21" Rod Morgenstein Signature Ride Sabian Μάλλον πρέπει να επεκτείνω το σετάκι μου ε; Εκείνο το δεξί hihat τελικά αποφάσισα να το πάρω ;D :P
  2. Τρόπων τεινά έθεσες ένα άλλο θέμα που λόγω βιασύνης δεν συμπεριέλαβα στο πιο πάνω post μου. Επειδή ασχολούμαι με αυτό το στύλ κάμποσα χρόνια, έχω διαπιστώσει ότι η γραμμή του ωραίου από το υπερβολικό και κουραστικό στα αυτιά των περισσότερων είναι μια πολύ λεπτή γραμμή όσοι ξεκινάνε κάτι τέτοιο πρέπει πρώτα να συνθέτουν ώς ακροατές ( κυρίως στο progressive rock ) κι όχι ώς μουσικοί για να διατηριθεί αυτό το λεπτό όριο. Δύσκολα βρίσκονται άτομα που θα μελετήσουν το υλικό τους μέχρι να βγεί όπως πρέπει να βγεί. Και σημειωτέο ότι, σε τέτοιες μπάντες όταν βγαίνουν live ακόμα και το τελευταίο 64ο είναι προβαρισμένο, με ελάχιστες πάντα εξαιρέσεις, κάτι που εδώ οι μπάντες πάντα χολαίνουν, θέλουν γρήγορα αποτελέσματα, πολλά live κτλ κτλ κάτι που στο progressive απαιτεί χρόνο για να βγεί ρεπερτόριο.
  3. Υπάρχει κοινό από όσο βλέπω, δύσπιστο σε Ελληνικά group μέν αλλά υπάρχει. Τωα για μέλη να στήσει κανείς μπάντα ...... εκεί άστο, ούτε κιθαρίστα μπόρεσα να βρώ ούτε πληκτρα ( σπάνιο είδος στις ημέρες μας :P, και πόσο μάλλον μπασσίστα ). Από φίλους πάντα που κουβεντιάζουμε, υπάρχει κόσμος, αλλά πολύ δύσπιστος για τις Ελληνικές μπάντες.
  4. Κρίνοντας από δύο SC400 που έχω για γενική χρήση, μπορώ να πώ ότι μου άρεσαν πάρα πολύ και σε φωνή που έγραψα και σε ακουστική κιθάρα, και σε κλασσική κιθάρα, και ιλεκτρική ώς μικρόφωνα χώρου, και ώς overhead στα τύμπανα. Τα μικρόφωνα που διατίθεσαι να αγοράσεις δεν τα έχω δοκιμάσει αλλα κρίνοντας από τα reviews των δικών μου μικροφώνων δεν είναι άσχημα.
  5. Ελιές; Ντεμοντέ είναι. Κιθαρόδεντρα να φυτεψεις ;D :P Μεταξύ σοβαρού και αστείου πάντως ο προλαλήσαντας blue έχει δίκιο σε ένα προηγούμενο post του. Αν σε ένα στύλ μουσικής ηλεκτρονικό δεν απαιτείται πολύ a/d και d/a τότε και στο home studio μπορεί να βγεί καλό αποτέλεσμα αρκεί να υπάρχουν κάποιες συνθήκες ( καλή ακουστική του χώρου που γίνεται η μείξη, καλό monitoring ). Αλλά σε κάποια στύλ όπως πχ Hard Rock, Progressive Rock το ότι είναι απαραίτητος ο κυριλλέ από ηχητική άποψη χώρος ( οιχ απαραίτητα επαγγελματικός αλλά ήθησται στα επαγγελματικά studio να είναι έτσι οι χώροι ) είναι κάτι που είναι κανόνας. Οσο και να προσπάθησα να βγάλω όγκο με plugins και να πιάσω ήχο massive σαν του petrucci δεν τα κατάφερα. Τα θέλει τα τέρατα 4*12. Γενικότερα στην όλη φάση είμαι οπαδός του reamping κι εγώ ;) Πάντως η σημασία δεν είναι μόνο ο ακριβός εξοπλισμός αλλά η ορθή χρήση του. Η δημιουργία είναι αυτό που πάντα προέχει. Να αφήσουμε τον εαυτό μας να εκφραστεί μέσα από το παίξημο μας. Αργότερα όταν παρουσιάζεται πλέον η ανάγκη να γράψουμε αυτό που δημιουργήσαμε μπορούμε τότε να σκεφτόμαστε το σχέδιο δράσης για να το κάνουμε πραγματικότητα ;)
  6. To SM57 που το εχω δοκιμάσει για φωνή σε πρόβα δεν μου άρεσε, ήταν κάπως μουντό. Αν θέλεις για αυτή τη δουλειά ( ηχογράφηση φωνής - ακουστικού οργάνου ) θα πάς σε πυκνωτικό μικρόφωνο και μάλιστα μεγάλου διαφράγματος για να έχεις καλύτερο αποτέλεσμα. Αν πάς σε δυναμικό κοίτα για κάνα Beta της Shure, το οποίο θα σου κάνει τι δουλειά στα live αλλά στο recording θα βλέπεις πολλά κενά.
  7. Με άλλο daw δοκίμασες; Κατέβασε αν είναι trial από κάποιο ( Sonar κτλ κτλ ) κάνε τις δοκιμές σου αν κι απο οσο μου λές σκάει το daw όπότε ίσως να είναι και ι επικοινωνία της κάρτας ήχου με το υπόλοιπο σύστημα. USB καλώδιο άλλαξες για δοκιμή καθώς και usb πόρτα;
  8. Η δική μου ερώτηση είναι αν η κάρτα τροφοδοτείται από το usb buss ή από εξωτερικό τροφοδοτικό. Αν την έχεις να παίρνει απο το usb τότε βάλε της το τροφοδοτικό και ξανακάνε δοκιμές. Τέτοια συμπεριφορά εχω πετύχει με εξωτερική κάρτα ήχου usb και δεν επαρκούσε το ρεύμα με αποτέλεσμα να έχει παραπλήσια συμπτόματα με τα δικά σου.
  9. Βασικά για να έχεις ταχύτητα πρέπει να έχεις στατιστικά χρήσης της CPU. Δηλαδή να δείς την ώρα που το μηχάνημα ζορίζεται αν η CPU είναι idle ή όχι και κατα πόσο αυτή χρησημοποιείται. Εγώ πιο πιθανό το κόβω να έχεις bottleneck σε κάποιο σημείο του συστήματος σου παρά να μη σου φτάνει η CPU. Από την άλλη θα συμφωνήσω με κάποιον προλαλλήσαντα για τα antivirus κτλ κτλ προγράμματα που τρέχουν πίσω αθέατα σε κάποιες περιπτώσεις και μας ξεζουμίζουν τον υπολογιστή. Αν μπορείς να μή βγάζεις στο internet το μουσικό σου υπολογιστή θα είναι το βέλτιστο.
  10. Το σύστημα παιδείας, το όποιο σύστημα παιδείας έχει επίσης ακόμα ένα σκοπό, να σου μάθει τους όποιους κανόνες διέπουν το αντικείμενο που εκπαιδεύεσαι ( πχ. κανόνες κλασσικής αρμονίας ). Απο κεί και μετά έχοντας τον έλεγχο του τι κάνεις εύκολα τους παραβαίνεις. Αλλά έχει μεγάλη σημασία να ξέρεις πότε τους παραβαίνεις και γιατί. Ετσι επίσης θα έχουμε τοποθετήσεις σχετικά με το μετρονόμο. To click or not to click ? Αν δεν έχεις παίξει ποτέ με το μετρονόμο σαφώς και θα πείς ότι ίσως να είναι περιττός σε κάποια στιγμή. Απλά έχοντας μελετήσει με μετρονόμο μπορείς να έχεις το ρυθμό μέσα σου, να είσαι σταθερός και καθαρός σε αυτό που παίζεις και ότνα θέλεις πιο loose feeling να ξεφεύγεις από το μετρονόμο ( πχ στα latin από το 1 έως το 3 δεν μας νοιάζει να είναι όλα ακριβώς παιγμένα αν θέλουμε να δώσουμε πιο χαλαρό αίσθημα αρκει το 1 και το 4 να είναι εκει που πρέπει ) αλλά υπάρχουν όμως και περιπτώσεις που δεν πρέπει να ξεφύγεις, η που πρέπει να είσαι ακριβής στο θέμα σου γιατί μπορεί να παίζεις tutti με κάποιον άλλον στο σχήμα που παίζεις. Εν πάσει περιπτώσει επειδή το θέμα το έχουμε βγάλει τελείως εκτός δρομολογίου ( off topic ) θα σου πρότεινα να ανοίξεις καινούριο θεματάκι να κάνουμε κουβέντα εκεί.
  11. Αρα καταλήγουμε στην ίδια άποψη αλλά διατυπωμένη με διαφορετικό τρόπο. Απλά να προσθέσω ότι, ο μημητισμός είναι ένα μέρος του εκπαιδευτικού συστήματος πολλών οδείων ίσως και των περισσσοτέρων όσων αφορά την τεχνική. Σημασία έχει να έχει ανίσυχη καρδιά ο μουσικός για να πεί πολλά με τις συνθέσεις του. Ειδάλλως είναι απλά ένας εκτελεστής όπου ερμηνεύει έργα άλλων, ο πηθηκισμός που προανέφερε κι ο trolley :)
  12. Φίλε μου καλέ καλέ μου φίλε, η αντιρησή μου είναι στο ότι οι εκπαιδευμένοι μουσικοί δεν βγάζουν καλή μουσική και προτότυπη αλλά κρίνουν ότι η μουσική τους είναι καλή όταν μοιάζει με άλλων. :)
  13. Ακριβώς τα ίδια λέμε ;) Το μάτι του φωτογράφου και η αποψή του δεν πρόκειται να ξεπεραστεί όπως και η φαντασία του μουσικού :)
  14. Βασικά θα διαφωνήσω ταπεινά με τον προλαλλήσαντα γιατί, η μουσικοί που είναι όπως λέει εκπαιδευμένοι απλά είναι πιο άνετοι με το να καταγράψουν και να εκτελέσουν την όποια ιδέα τους έρθει. Το όλο θέμα είναι στο πως λειτουργεί η φαντασία ενός μουσικού. Εχω δεί μουσικούς που έχουν ταπετσαρία με πτυχία, που είναι αριστοτέχνες όσων αφορά την τεχνική τους πάνω στο όργανο και δεν στερούνται φαντασίας όπως το ίδιο έχω δεί και σε μη εκπαιδευμένους ( μουσικούς ). Εχω δεί όμως και εκπαιδευμένους να έχουν στείρα φαντασία και να περιορίζονται στην εκτέλεση και μόνο όπως σε παρόμοια φάση αυτοδίδαχτους. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα, όπως έλεγε κάποτε ένας εκ των δασκάλων μου, η τεχνική δεν είναι αυτοσκοπός αλλά εργαλείο που μας βοηθάει να βγάλουμε το μέσα έξω μάς, αρκεί το "μέσα" να υπάρχει. Οσων αφορά την εξέλιξη της τεχνολογίας μόνο θετικά έχω να λέω γιατί παλιότερα και μας στοίχιζε ο κούκος αϊδόνι για να συνθέσουμε ένα τραγούδι και να μπορούμε να έχουμε μια κάπως ρεαλιστική άποψη για το πως αυτό θα ακούγεται αλλά και πολύ χρόνο. Επίσης τώρα δίνεται η δυνατότητα στον νεοεισερχόμενο στο χώρο να μπορεί εύκολα και οικονομικά να έχει ένα πάρα πολύ καλό ηχητικό αποτέλεσμα σε σχέση με τα περασμένα gadgets ( τετρακάναλα κτλ κτλ ). Καλό το αναλογικό αλλά για να πετύχει κανείς να μήν υπάρχει φύσημα και όλα όσα αρνητικά κουβαλάει το αναλογικό έπρεπε να πάει σε στούντιο κορυφή με εξίσου "κορυφαία" τιμή. Σαφώς και τότε ώς υπήρχαν οι λεγόμενοι "αναπηροι- κουλοί" που τα αποτελέσματα τους ήταν χάλια σαφώς υπάρχουν και τώρα. Αν δεν υπήραν αυτοί δεν θα ξεχώριζε το καλό. Σωστά; Απλά τώρα ι πίττα έχει μεγαλώσει άρα και το αντίστοιχο κομάτι που απεθύνεται σε αυτούς είναι μεγαλύτερο, όπως μεγαλύτερο είναι και το κομάτι αυτών που βγάζουν υπέροχη μουσική ανάλογα με το γούστο πάντα του καθένα, αλλά και η ποιότητα των παραγωγών έχει βελτιωθεί δραματικά. Αυτάααα από μένα και ζητώ συγνώμη για την μακροσκελή τοποθετησή μου.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου