Προς το περιεχόμενο

music man

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    565
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Day job
    Video maker
  • Τόπος
    Thessaloniki

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή music man

Musician

Musician (2/4)

  • Συζητητής Rare

Badges

1

Φήμη

  1. Γεια χαρά, ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Ta OM τα είχα δοκιμάσει (το 2 και 5) είχε τη πλάκα του, αλλα ένιωθα οτι λείπανε αρκετά μεσαία που τότε τα σύγκρινα με το 57, το μπετα58 και κανα2 ακόμα σε εκείνο το δοκιμαστικό studio session, αυτό κάπως με έκανε να μην τα προτιμήσω, επίσης βλέπω το OM7 έχει επίσης αρκετά smiley face απόκριση κι επειδή ήταν το πρώτο που σκεφτόμουν, διάβασα αρκετά για αυτό οτι ήθελε σχετικό EQ αντιστάθμισης σιγά σιγά βγήκε από τη λίστα μου διότι συνήθως δε έχουμε δικό μας ηχολήπτη και προσπαθώ να στέλνω όσο γίνεται έτοιμες πηγές... (Όπου βλέπω μπάσα σε μικρόφωνα φωνής αποφεύγω γιατί σε μένα ακούγονται μουντά, ωστόσο όντως το pickup pattern του φαινεται ίσως το πιο κατευθυντικό).
  2. Καλημέρα! Πρόσφατα ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΕ το sm57 που τραγουδούσα τόσο καιρό, καθώς το ανοίγω για να καθαρίσω το σάπιο σφουγγαράκι διότι μου ακουγόταν περίεργα, η λάμα που κρατάει το καπάκι του δεν έβγαινε απο τη μία πλευρά, τραβώντας το να βγει, πήρε μαζί την κάψα (από το σάλιο ίσως ξεκόλλησε κάπως εύκολα) από το πλάι. Αμέσως μετά μπήκα σε πολύωρη αναζήτηση του επόμενου, αναβαθμισμένου μικροφώνου. Ας ξεκινήσω, ο λόγος που διάλεξα το sm57 ήταν το ότι ήταν πιο "φωτεινό" από το sm58, επιπλέον μου επέτρεπε να πλησιάσω περισσότερο στην κάψα ώστε να έχω περισσότερη ένταση πριν το feedback. Τα τραγούδια περιέχουν ΚΑΙ χαμηλές αλλά ΚΑΙ ψηλές νότες με αποτέλεσμα να χρειάζομαι να το "τρώω" στις περιοχές που δυσκολεύομαι να βγάλω ένταση. Επίσης η φωνή μου έχει ΠΟΛΛΑ μπασομεσαία και για να κόψει μέσα στη ροκ μίξη χρειάζεται αρκετό EQ. Η σκέψη μου λοιπόν ήταν πως πρέπει να βρώ το πιο "φωτεινό" και feedback resistant μικρόφωνο, ώστε να μπορώ να το έχω δυνατά στα μόνιτορ, και ίσως με λίγο κομπρέσιον να ισοροπώ δυναμικές. Μετά απο εκτενές ψάξιμο κατέληξα στα: Shure Beta58, Senny e945, EV ND96. Τα δύο πρώτα τα δανίστηκα για δοκιμή, το τρίτο δε κατάφερα να βρώ, ως τώρα μου φαίνεται λίγο κοφτερότερο το e945 σε πρόχειρη ηχογράφιση και αργότερα θα πάω στο στούντιο να τα δοκιμάσω σε ένταση και μέσα σε φασαρία. Για το ND96, ηχολήπτης που συνάντησα εχτές σε δουλειά μου είπε πως τα EV είναι αρκετά μπασάτα ωστόσο το ND96 βλέπω έχει διακόπτη που τα αφαιρεί απλά δε βρίσκω κάπου να το ακούσω. Επίσης να πω πως σε ανοιχτά ή μεγάλα stage δεν έχω πρόβλημα αλλά λόγω του ότι κάποιες φορές παίζουμε σε μικρά κλειστά, έτσι σκέφτηκα να πάρω τη γώμη σας. Αυτό που θα ήθελα να ακούσω είναι και τη δική σας γνώμη πάνω σε αυτά κυρίως τα μικρόφωνα, ποια θα ήταν η δική σας πρόταση για τη περίπτωσή μου! Παραθέτω κι ένα λινκ από την χειρότερη κατάσταση που μπορεί να βρεθώ ηχητικά σε λάηβ, ώστε να έχετε μια εικόνα περί της χρήσης... (από το 0:50 ξεκινάει η φωνή) https://fb.watch/ljLnvsOb0Q/
  3. Νομίζω συμφωνώ σε όλα. Φυσικά πάνω από όλα είναι θέμα γούστου. Εκτός από live κάνω και ηχογράφηση οπότε κατα κάποιο τρόπο έχω να μιλήσω και για τα δυο. Έχοντας μια 1960B (2xG12t-75, 1xGreenback, 1xV30) μια PPC112 (με V30) και μερικές πατέντο-καμπίνες από κόμπο (με σεβαστά Celestion) εκτός της μικρούλας του βίντεο, συμφωνώ φουλ για το μεγεθος και την ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ της καμπίνας. Επίσης ο όγκος της 4χ12 σε αρκετές περιστάσεις μου φαίνεται λίγο υπερβολικός και πως μπλέκεται με το μπάσο, ενώ μια καλή 1χ12 είναι πιο "στη θέση" της, τουλάχιστον στον ήχο μας που είναι κυρίως πανκ και σε σημεία μεταλλίζει. Ακόμα πιστεύω πως η καλή 1χ12 δεν υστερεί σχεδον σε πολλά σε μια ηχογράφηση από μια 4χ12 αν και τον τελευταιο καιρό ηχογραφώντας κυρίως με την 1χ12 μου λείπει λίγο το tightness σε τραγούδια που ζητούν πιο σκληρό χρώμα, ωστόσο όσο λιγότερο drive, τότε η μικρότερη μου κάθεται καλύτερα... P.s. Ούτε εγω θα κουβαλούσα 4χ12 σε συναυλία, πολλές φορές δεν είναι έξυπνο και ηχοληπτικά, σαν να έχεις άλογο στο σπίτι επειδή είδες τον Indiana Jones να καβαλάει στο wild west, βλέποντας συγκροτήματα να κουβαλάν 25κιλες κεφαλές και γιγάντιες καμπίνες για να παίξουν σε φασαριόζικες τρύπες, είναι κάπως παρόμοιο...
  4. Χαχα καλά ναι φυσικά όλα είναι σχετικά και προσαρμώσιμα στην ανάγκη. Αλλά ακόμη και να μη παιζεις σε σκυλοσυχνότητα, πάλι πιστεύω εχειτη θέση του κάποιος πορταμπλ εξοπλισμός. Αρκετοί γνωστοί και μη, στη τζαζ σκηνή πχ, ή σε πιο bar-players, έχουν τους δικους τους μίνι ενισχυτές με 8-10 ίντσες ακόμα και μπάσου δηλαδή, που είναι κάτι που κι εγώ γλυκοκοιτάω, απλά σε μπάσο όντως δε ξέρω τι μπορεί να κάνει κάτι τόσο μικρούλι κι έτσι δεν έχω προχωρήσει ακόμη (και γιατι δε μου ήταν απαραίτητο μιας και στο μπάσο με τα όργανα που έχω εύκολα βρίσκω ήχο...)
  5. Χμ ,όχι απλά ακούγεται πάνω από ντράμμερ, αλλά την ένταση ούτε στη μέση δε μπορείς να την πας χωρις να σε κουφάνει... Ειναι ενα generic μεγαφωνο χωρις καν γραμματα επάνω, και ειναι 8 ίντσες όχι 12, όπως και το Celestion το ίδιο... Για όσους μου είπατε για 10άρα καμπινούλα, μαζί σας είμαι, και ίσως στο μέλλον πάρω κάποια, απλά η 8άρα είναι τόσο μικρή που μπορείς να χωρέσεις ολο το rig σου σε καλάθι για τη λαϊκή ακόμη και να μην εχεις αυτοκίνητο βγαίνεις και με τη συγκοινωνία. Κάτι ακόμα, στον ήχο μας , δε μου καθήσανε σχεδόν ποτε οι ανοιχτού τύπου καμπίνες (ειδικά σε live) νιώθω οτι στέλνουν βαβούρα παντού στον χώρο ενώ σε μια δυνατή μπάντα σε ένταση, το καλύτερο πιστεύω είναι να έχουμε όσο πιο κατευθυντικό ήχο μπορούμε ωστε ο καθένας να ακούει τον εαυτό του αλλά να μη ανεβαίνουν τα db γενικώς επάνω στο stage...! Οπότε αυτό μειώνει τις επιλογές σε καμπίνες και ειδικά on a budget...!
  6. @kpeyos είναι τόσο δυνατή που ούτε στη μέση δε μπορείς εύκολα να βάλεις volume στον ΟR15, τώρα σε κάποιο μεγάλο ανοιχτό stage, δεν την εχω δοκιμάσει ακόμη αλλά πιστεύω δεν είναι καν χαμηλότερη απο τις 1χ12 που έχουμε, ειδικά με το καινούριο μεγαφωνο ειναι αρκετά δυνατότερη (που δε περίμενα γιατί νόμιζα οτι η χαμηλότερη ένταση ήταν λόγω λιγων λίτρων. Ωστόσο ναι όσο μικραίνει η καμπίνα είναι σαν να μεταφέρονται τα μπάσα ψηλότερα πχ, απο τα 100-150 λεμε τωρα σε μια 4χ12 μπορει μια 1χ8 να τονίζει περισσοτερο 200-300 στο πολυ περίπου λεω τι νιώθω...
  7. Γεια χαρά , φτιάξαμε αυτό το βίντεο γιατί είχα αγοράσει την Randall RG8 καμπίνα, για να κουβαλάμε εύκολα σε συναυλίες από εδώ κι από εκεί. Παίζουμε πανκ-ροκ οπότε χρειαζόμαστε κάτι που να έχει και μια καλή ένταση ώστε να ακούγεται πλάι σε έναν δυνατό ντράμμερ. Μπορώ να πω ότι ως τώρα και σε πρόβες αλλά και σε συναυλίες, είμαστε αναγκασμένοι να έχουμε την ένταση στον OR15 αρκετά χαμηλά παρά το ότι η καμπίνα αυτήν είναι τόσο μικρή. Το στοκ μεγάφωνο μου ακουγόταν αρκετά "ψέυτικο" κι έτσι είπα να αγοράσω το αντίστοιχο της Celestion. Πριν το αλλάξω ηχογραφήσαμε κάποια sample ώστε να συγκρίνουμε πως περνάνε στο μικρόφωνο. Εδώ είναι τα αποτελέσματα. Δε ξέρω πως σας φαίνεται αλλά εγώ νιώθω ικανοποιημένος από αυτό που ακούγεται και πως όντως δεν αξίζει να κουβαλάω κάποια μεγαλύτερη 1χ12 ή μεγαλύτερη, ωστόσο δεν αντιλέγω ότι σε ηχογράφηση δεν μπορεί να αντικαταστήσει τον ήχου του κλασικού 12ιντσου, αλλά ακούω γνώμες χαχα.
  8. Καλησπερίζω παιδιά! Παρατήρησα λοιπόν οτι το μπάσο μου (Part-Precision) βγάζει noiz όταν δεν αγγίζω κάποιο μεταλλικό του μέρος (πχ χορδές, γέφυρα κλπ). Έχω διαβάσει πως οι split coil των precision λειτουργούν ως humbuckers επειδή είναι καλωδιωμένοι σε σειρά και δεν βγάζουνε θόρυβο. Να σημειώσω πως τέσταρα το ground καλώδιο και επικοινωνεί με τη γέφυρα. Η σύνδεση που έχω είναι απλή με ένα volume knob. Θα ήθελα να μάθω αν αυτός ο θόρυβος είναι φυσιολογικό, ευχαριστώ πολύ.
  9. Γεια χαρά και Χρόνια Πολλά παιδιά, έφτιαξα αυτή τη διασκευή, είναι από τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια και συγκροτήματα των παιδικών μου χρόνων αλλά και ακόμα! Διάλεξα να το κάνω στο ukulele και όχι στην κιθάρα για να του δώσω μια διαφορετική χροιά! Ένα ευχαριστώ στον αδερφό μου που ήταν πίσω από την κάμερα για πρώτη φορά<3 Ελπίζω να σας αρέσει. Καλά Χριστούγεννα!
  10. Καλησπέρα, πρόσφατα κατασκεύασα ένα πισωκίνητο τηλ/όμενο αυτοκίνητο για drifting, ύστερα βρήκα την παρακάτω πίστα στην Θεσσαλονίκη! Είμαι πολλά χρόνια μουσικός και η κοινώτητα στο συγκεκριμένο hobby στην Ελλάδα είναι αρκετά μικρή σε αντίθεση με τη μουσική που μπορείς εύκολα να βρεις άτομα με παρόμοια μουσικά γούστα και να τζαμάρεις. Ωστόσο κοινοποιώ την "φάση" μας, αν θέλετε πείτε καμια γνώμη σχετικά, για τη κουβεντούλα! Να'στε καλα! Υ.γ. Εαν κάποιος ενδιαφέρεται να μάθει περισσότερα, εννοείται μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου! https://youtu.be/jNzhcDhNQXc
  11. Καλημέρα, θα ήθελα να πάρω κάποια tips για να διαμορφώσω ένα Tone pot όπως το θέλω. Ξέρω ότι χρησιμοποιώντας έναν πυκνωτή, μετατρέπουμε ένα ποτενσιόμετρο σε απλό Low-Pass φίλτρο. Ερώτηση 1 : πώς μπορώ να κάνω πιο aggressive to curve του φίλτρου? Χρησιμοποιώντας 2 πυκνωτές ή έναν μεγαλύτερο πχ? Ερώτηση 2 : Τι πικωτές πρέπει να χρησιμοποιήσω? Θα ήθελα να μάθω επίσης πως θα μπορούσα να έχω ταυτόχρονα στο ίδιο knob κι ένα High-Pass φίλτρο ώστε να προκαλέσω ένα sweepable φίλτρο που θα αφήνει μόνο μεσαίες συχνότητες. Έχω βρει αυτό το άρθρο https://www.tubesandmore.com/tech-corner/filter-low-pass-high-pass λέει ότι γίνεται αυτό που θέλω και γενικά φαίνεται πολύ βοηθητικό αλλά δυστυχώς δεν έχω ιδέα τι σημαίνουν όλα αυτά κι έτσι θα ήθελα κάποιος να μου το πει μπακάλικα ή απλά να μου δώσει μια ζωγραφία για το που πρέπει να κολλήσω τι Ευχαριστώ!
  12. Ευχαριστώ για άλλη μια φορά για τις απαντήσεις! Η τεχνική στο πάνω βίντεο είναι ακριβώς η πρώτη που χρησιμοποιούσα όταν πρωτοξεκίνησα να ηχογραφώ κιθάρες! Χαχα μου φαίνεται περίεργο που το ανακάλυψε τώρα αυτός. Απλά μετά σταμάτησα λόγω του ότι οι μικρές αυτές κονσόλες έχουν φύσιμα και μουνταίνουν τον ήχο, βέβαια είχαν το καλό ότι με λίγο EQ έπαιρνες επιτέλους ήχο από το υπερ-μπασάτη stock 1960. Επανέρχομαι στο post με καινούριες εμπειρίες... Λοιπόν αντικατέστησα την 1960 με την Orange 1x12, η διαφορά στο αφτί οκεη είναι μεγάλη, αλλά το ίδιο και στο μικρόφωνο. Δε λέω η χροιά είναι ωραία και καθαρή, αλλά δεν έχει το σφύξιμο στον ήχο, μάλλον τα διπλανά μεγάφωνα προκαλούν κάτι σαν συχνοτικό γέμισμα μέσα στο fuzz της παραμόρφωσης, που προκαλεί κάποια μικροπροβλήματα φάσης που δίνουν τον πιο σφυχτό ήχο. Με το ένα μεγάφωνο ακούγονται όλα καθαρά και αέρινα, σίγουρα όχι σαν "ραδιοφωνάκι" όπως ακούγονταν οι open back 1x12 μου αλλά πάλι δεν υπάρχει τόσο μεγάλη αιχμή αν το εξηγώ καλά...Προς το παρόν δεν έκανα πολλές ηχογραφήσεις ακόμα αλλά αν έχω νέα σχετικά με το πως μου φαίνεται θα ξαναστείλω, ίσως και κάποιο sample!
  13. Ναι έχω φάει άπειρα βράδια ψάχνοντας συνδιασμούς μικροφώνων τοποθετήσεις γωνίες διαφορετικές αποστάσεις και άλλα τρελά πραμματα και πλέον έχω καταλήξει στο ένα και το καλύτερο παίξιμο δυνατόν. Γενικά για τον τύπο ήχου/κιθάρας που συνήθως γράφω και παίζω δεν εχω δει ποτέ κάτι πολύ περίεργο, πάντα είναι ένα μικ μπροστά στον κώνο και μπορεί κι ένα ρουμ...Νομίζω 1χ12 ανοιχτό κάνει ωραία για πιο ανάλαφρα και clean παιξίματα αλλά η κλειστή 4χ12 μου δίνει κι ένα ξύσιμο που ταιριάζει.
  14. αυτές είναι πολύ φτηνές...και η 1χ12 είναι οπεν...η όραντζ για κάποιο λόγο μου φαίνεται πιο σόλιντ...αν κρίνω κι απο τις κεφαλές της που είχα, φτιάχνει αξιόλογα προιόντα...εσύ τις έχεις δοκιμάσει?
  15. ΚώσταςΠ δε θελω να την πουλήσω/δώσω, θα την παω στουντιο για να δουλευω εκει καλυτερα με ρουμ μικ αν χρειαστει , απλά θέλω να βάλω κάτι μικρότερο γιατί είναι θέμα χώρου όπως είπες, αλλά θέλω να μπορώ να γράφω και με την ιδια ηχητική ποιότητα!
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου