Προς το περιεχόμενο

music man

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    548
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

1 Neutral

Σχετικά με τον music man

  • Rank
    Artist

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Επάγγελμα
    Video maker
  • Τόπος
    Thessaloniki
  1. Γεια σας! Αυτό είναι το καινούριο Χριστουγεννιάτικο βίντεό μας, με το αγγλο-ελληνόφωνο τραγούδι μας "Merry Christmas mr.President"... Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους https://youtu.be/y4qH6vQfJ24 Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να βρει περισσότερα τραγούδια στο κανάλι μας! Παιδιά δεν μπορώ να κάνω το βίντεο να φαίνεται με εικόνα αλλά μόνο σαν link Μπορεί κάποιος να βοηθήσει?
  2. Γεια! Με αφορμή τα 10 χρόνια The Coreys, κυκλοφορήσαμε το παρακάτω διπλό Single, το οποίο περιέχει τα τραγούδια: "I don't wanna die yet" και "Κάτι ξεχωριστό". Η ηχογράφηση και μίξη έγινε από εμάς στο σπίτι-studio μας μετά από αρκετή μελέτη πάνω στο συγκεκριμένο ήχο, ελπίζουμε να σας αρέσει. Το εξώφυλλο καθρεφτίζει τη γενιά μας που είναι τα 90's :laugh: Θα ήθελα πω επίσης πως το site αυτό και τα μέλη του, με έχουν βοηθήσει πολύ στην είσοδό μου αλλά και γενικά στο χώρο της μουσικής παραγωγής και ευχαριστώ πολύ για αυτο! Σχόλια και ερωτήσεις ευρπόσδεκτα :) Y.γ. Αν ενδιαφέρεσαι να ακούσεις περισσότερα από εμάς, στο Youtube κανάλι μας υπάρχουν πολλά ακόμα μουσικά βίντεο αλλά και επεισόδια από ταξίδια μας για συναυλίες. Επίσης κάνοντας εγγραφή μπορείς να παίρνεις ειδοποιήσεις για νέα βίντεος μιας και ανεβάζουμε συχνά.
  3. Ευχαριστώ για την απάντηση αλλά δε με βοηθάει και πολύ αυτό μιας και δε ξερω την απόσταση που υπήρχε. Λοιπόν έδωσα λυση στον εαυτό μου όμως και σας τη γράφω κι εδώ, βάζεις το project timeline να δείχνει σε seconds κι όχι bars&beats, ζουμάρεις υπερβολικά και μετράς την απόσταση που γραφει επάνω...τώρα αν είναι καλύτερο ή χειρότερο, είναι ανάλογα το τι θέλεις να πετύχεις φαντάζομαι...για περιπου 3 μέτρα βρήκα 10.5ms...
  4. Καλημέρα, προσπαθώντας να πετυχω κάποιους ήχους σε ένα τραγούδι που παράγω χρειάστηκε στην εισαγωγή να δυναμώσω πολυ το room mic, μιας και ειχε 2-3 μέτρα αποσταση απο τα τύμπανα άκουγα τις ατάκες διπλές οπότε μετακίνησα χειροκίνητα το room ακριβώς επάνω στα close. Έτσι μου γεννήθηκε η απορία: αν θέλω να σείρω όλο το track πίσω στο χρόνο από το delay time του cubase, πως θα βρω ποια είναι η απόσταση από το κοντινό ικρόφωνο ώστε να μη κουνάω τις κυματομορφές? Ευχαριστώ!
  5. Για τον καβαλάρι , ναι εννοούσα το nut και μετά. Για το setup του nut , έχω ειδικές λίμες και το έχω σε πολύ καλό λέβελ, δεν φταίει αυτό... Για την υπερευαισθησία στο αφτί μου σε κάποιες συχνότητες επειδή συχνά τις πετυχαίνω ειδικά και στο σπίτι μου και το studio στις κυρίως σιρμάτινες χορδές και μερικές φορές και σε φωνή μπήκα στην απορία κι έτσι ηχογράφησα από το spotify το Californication, για να κάνω επαλήθευση στον εαυτό μου με το Frequency Analyzer αλλά και για να ακούσετε κι εσείς με τα δικά σας αφτιά και ηχεία! Υ.γ. δεν λέω πως είναι καλύτερο με ή χωρίς αυτό το ξύσιμο, αλλά στο παρακάτω κλιπ σας έχω ενα narrow cut -13db στα 2.3k που το ανοίγω και το κλείνω ώστε να σας κατατοπίσω που βρίσκεται το "πρόβλημα", από κει και πέρα μου λέτε αν το ακούτε κι εσείς :) californiacation_EQ_on-off.mp3
  6. Ακούω τώρα ένα δίσκο πέπερς κι έχει πολά 2.3-2.4άρια να ξύνουν..! Τώρα για την Harley σίγουρα πρέπει να δοκιμαστούν και καλύτερες χορδές :)
  7. Έχω αυτό τον ήχο κυρίως σε ανοιχτή Σολ και ανοιχτή Μι, αν ήταν θέμα τάστων δεν θα έπρεπε να ακοϋγεται μόνο όταν πατάω σε τάστα? Για το θέμα τις πρώτης παραγράφου, δεν συμβαίνει μόνο με τον ενισχυτή αλλά κι αν ακουσεις τις κιθάρες unplugged, εχω δοκιμάσει διαφορετικά μέρη, διαφορετικές καμπίνες και κεφαλές , πάντα στις συρμάρινες χορδες ειδικά γίνεται χαμός :p
  8. Εδώ και πολύ καιρό είχα παρατηρήσει σε ηχογραφήσεις οτι οι ηλεκτρικές κιθάρες μου Blade strat, Jet Lag strat, Squier telecasters κλπ, αλλά και άλλων κιθαριστών που έχουν έρθει για ηχογράφηση, στα clean βγάζουν κάποιες ενοχλητικές συχνοτητες που τρυπάν το αφτί (γύρω στα 2.4kHz) αυτό συμβαίνει και σε overdrive φυσικά αλλά σε μικρότερο βαθμό. Το post αυτό όμως το κάνω με την αφορμή μιας Harley Benton telecaster που σέταρα εχτές, η κιθάρα ήταν ολοκαίνουρια μόλις την αγόρασε το παιδί, παίζοντας παρατήρησα ότι η κιθάρα σε πολλές συχορδίες ή και μεμονωμένες νότες που σχετίζονται αμονικά με τη νότα ΡΕ έβγαζε μια ψηλή αρμονική ΡΕ, προσπάθησα να μπλοκάρω τις δονισεις πιέζοντας με το χέρι μου σε διάφορα σημεια όπως bridge, ελατήρια, χορδες μετα τον καβαλάρη ή γέφυρα, pickguard, κλειδιά κλπ. αλλά τίποτα δεν μου σταματούσε αυτή την ενοχλητική νότα. Ίσως κάποιος με περισσοτερη εμπειρία ή κάποιος οργανοποιός να ξέρει ποια είναι η αιτία του προβλήματος αυτού κι αν λυνεται επίσης, ευχαριστώ πολύ!
  9. @npap τότε μάλλον έτυχε να το παΐξει σε άλλη ταχύτητα γιατί αυτό που έκανα ήταν να ηχογραφώ το κομματι την ωρα που παιζει απο το cubase, να συγχρονίζω την αρχή, και μετα να βλεπω πόσα ms διαφορά είχε η τελική μπότα από το original. Καταλάβαινα διαφορά συχνοτικά αλλά νόμιζα ήταν λόγω μεγαλου peakαρίσματος που σίγουρα θα ήταν κι αυτό...
  10. Πείραξα το Bias μπρος πίσω και βρήκα ένα σημείο που το τραγούδι πλέον τελειώνει σε πολύ παρόμοιο χρόνο, δεν είναι πάντα ο ίδιος βέβαια διαφέρει για λίγο αλλά είναι όλα πιο κοντά, ή έτυχε ή πέτυχε (με το κουμπί bias, το manual δε μπορεσα να βρω ακόμα). Δοκίμασα το NebulaFree στο master ως tape sim, είναι πιο συμπαγής ο ήχος αλλά πάλι με ενοχλεί η χροιά του, αν πάρω καμιά τέτοια κασέτα θα είναι για εφφε σε σημεία ή master κάποιου τραγουδιού που το σηκώνει...Ξέρετε κάποιο plugin που να δίνει φιλικά στο αφτί αποτελέσματα να δοκιμάσω?
  11. Ευχαριστώ και πάλι Σταύρο! Από ebay οι TDK? Σας βάζω ακόμα ένα τεστ αυτή τη φορά προσπάθησα να μη παραμορφώσω τόσο: YOU_LIED_-_BONECRACK_-_EXPORT.mp3 YOU_LIED_-_BONECRACK_-_KASETA.mp3
  12. Δεν λέω πως είναι καλύτερο, αλλά ενδιαφέρον ακόμη και για να περάσεις κάποια ομάδα καναλιών (μετά σίγουρα θα χρειαστεί λίγο edit αν χάσει στο χρόνο) συμφωνώ με Σταύρο που λες πως για εφφέ είναι καλή επιλογή. Έχει ένα κουμπί bias μπροστά το οποίο δεν ξέρω τι κάνει , λόγω ότι εδώ είστε μεγαλύτεροι και εμπειρότεροι πόσταρα γιατί ήξερα πως όλο και με κάποιο τρόπο θα βοηθούσατε! Οι κασέτες που έχω τώρα είναι κάποιες RAKS ED-X. Για το πως θα συγχρόνιζα θα το έκανα χειροκίνητα αφού έγραφα και το περνούσα στο cubase σε ένα άσχετο σημείο του project :laugh:
  13. Λοιπόν έκανα ένα πείραμα, έβαλα το τραγούδι να παίζει από το PC όσο ηχογραφούνταν από το κασετόφωνο εγώ ανεβοκατέβαζα την ένταση του input, επειδή το left και right input volumes του κσετοφώνου δεν ανεβάζουν το ίδιο την ένταση θα παρατηρήσετε ανισόροπο stereo image. Ωστόσο αυτό που ήθελα να σας δείξω είναι τα effe του compression που δημιουργούνται και οι αλλαγές στη χροιά...Θέλω τα σχόλιά σας...!!! Υ.γ. Η ένταση ναι ξέρω είναι χαμηλότερη μη δώσετε σημασία 7._SFAIRES_-_COREYS.mp3 7._SFAIRES_-_COREYS_-_ΠΕΙΡΑΜΑ.mp3
  14. Φίλε manosx συμφωνώ απίστευτα με αυτά που λες , ξέρω πως το 80% είναι στη φωνητική ικανότητα του καθενός απλά μετά από κάποια πράγματα όπως τη δοκιμή ενός demo "Ferox Tape Emulator" στο οποίο μπορούσα να τεντώσω τη φωνή με έναν τρόπο που δεν το έκανε άλλος compressor ενώ παράλληλα με ένα setting πίεζε τα σίγμα παραμορφώνοντάς τα και γλυκαίνοντάς τα που ούτε κάποιο de-esser το έχει καταφέρει αλλά 1. ήταν demo και 2. η ψηφιακή παραμόρφωση ενώ στην αρχή μου αρέσει σχεδόν πάντα με χαλάει κάτι και στο τέλος το αφαιρώ και παίζω με πιο απλά plugins (eq, comp). Η άλλη επαφή μου ήταν όταν ηχογράφησα με τα RCA inputs στο κασετόφωνο ένα κομμάτι που είχα ήδη μιξάρει , και όταν το έκανα playback από το κασετόφωνο ακουγόταν πιο απλοποιημένο και λίγο πιο γλυκό. Γενικά όταν μιξάρουμε κάτι το ακούμε τόσες πολλές φορές που αν η χροιά είναι ενοχλητική κουράζει... Επίσης μου αρέσει πάρα πολύ όταν το κομμάτι είναι δυναμωμένο με τρόπο που όλα τα όργανα γίνονται ένα αλλά παραμορφώνεται γλυκά. Μόλις πάω στο σπίτι θα σας στείλω και κάποιο δικό μου sample ώστε να είμαστε πιο κατατοπισμένοι, προς το παρόν θα σας στείλω κάποιο τραγούδι με αυτού του είδους την παραμόρφωση που πιστεύω οτι δημιουργείται από την πίεση στο master track: Ένα υπερβολικό παράδειγμα που δυστυχώς η ποιότητα youtube είναι χάλια αν έχετε spotify ακούστε το εκεί...
  15. Γεια χαρά, έχω μια απορία αλλά πρίν το δοκιμάσω θα ήθελα να ακούσω τι έχετε να πείτε... Έχω ένα κασετόφωνο TEAC V-2020S να κάθεται στο στουντιάκι μου και μου ήρθε η σκέψη: Θα είχε νόημα να ηχογραφώ τη βασική φωνή (κυρίως η φωνή με ενδιαφέρει αλλά όχι μόνο) σε κασέτα και μετά να την περνάω στο cubase? Ποια είναι η γνώμη σας σχετικά? Θα πάρω πιο ενδιαφέρον σήμα ή χαμηλότερης ποιότητας από αυτό που παίρνω ήδη με τον παρακάτω εξοπλισμό που διαθέτω αυτή τη στιγμή? Shure κλασικά δυναμικά, AKG c535 Golden Age 73 Junior DBX 162SL RME FIreface 800
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.